W swojej opinii nie będę narzekał na jakość połączenia i prędkość przesyłu, bo akurat do tego nie mam zastrzeżeń. Wszystko działa (do tej pory) stabilnie, przepustowość łącza jest dokładnie taka za jaką płacę i jakiej wymagam.
Mam z kolei PRZEOGROMNE zastrzeżenia co do obsługi klienta, kompetencji konsultantów i tempa załatwiania jakichkolwiek spraw.
Mój przypadek wygląda następująco: * przy podpisywaniu umowy konsultant zaproponował mi 30dniowe NIEODPŁATNE korzystanie z bezprzewodowego internetu. Zgodziłem się, otrzymałem urządzenie, które w rezultacie nie aktywowałem, bo nie było takiej potrzeby. Jako, że urządzenie miałem odesłać na swój koszt, a nie miałem adresu magazynu, z którego urządzenie pochodziło to zadzwoniłem do Obsługi Klienta. Tam konsultant podał mi adres (KATOWICE), zapakowałem urządzenie, wysłałem i wydawało się, że problem z głowy. Okazało się zupełnie co innego.
Po 30dniach otrzymałem fakturę o wartości 49zł za... modem, który odesłałem, a na kolejnych fakturach widniały pozycje dotyczące korzystania z bezprzewodowego internetu.. Zrobiłem wielkie oczy bo: a. urządzenia już nie miałem, b. nigdy nie aktywowałem usługi, a sam modem wysłałem przed upływem 30dni co było równoznaczne z tym, że nie wyrażam zgody na świadczenie usługi.
Wykręciłem numer do Biura Obsługi, a tam, o dziwo dowiedziałem się, że urządzenie wysłałem na ZŁY adres. Niekompetentny konsultant podał mi adres do Katowic, a nie do WARSZAWY, gdzie modem powinien trafić.. Złożyłem zatem reklamację (dn. 24.09).. Konsultant, z którym rozmawiałem stwierdził, że reklamacja będzie rozpatrywana DO 30dni i zostanę powiadomiony o decyzji.
W dniu dzisiejszym, tj. 12.11 zadzwoniłem ponownie do Obsługi Klienta z zapytaniem, czy moja reklamacja została rozpatrzona. Okazało się, że decyzja (na szczęście pozytywna) została wystawiona 20.10 (22dni TEMU!!!), o czym, jak nie trudno się domyślić, NIKT mnie nie poinformował. Konsultant zapytany dzisiaj, kiedy zatem zostanie wystawiona faktura korygująca odpowiedział bezczelnie - NIE WIEM, PROSZĘ ZADZWONIĆ PÓŹNIEJ BO W TEJ CHWILI TRWA RENOWACJA SYSTEMU !!!
Proszę mi wierzyć, że w wyżej przedstawionym opisie darowałem sobie wielu szczegółów dotyczących kilku innych wiadomości email i jeszcze kilku rozmów przeprowadzonych z BOK..
Reasumując - łącze TAK, obsługa klienta, rzetelność i kompetencja NIE.. Ja osobiście odliczam dni do końca umowy i zapewniam, że umowy nie przedłużę. Wracam do TPSA, gdzie wszystko da się załatwić "od ręki", a firma jak dba, tak dba, ale dba o klienta!!
ODRADZAM PODPISYWANIA UMOWY Z NETIA S.A. NA JAKIEKOLWIEK USŁUGI.
umowa od 3msc
~piotrekfuks / 2010-11-11 18:00
Ocena: 2.00 / 5
Od października podpisałem kolejną umowę na internet z telefonem , internet 6M/bs - cena 59zł brutto + telefon stacjonarny - cena 35 zł brutto. Jest problem bo przynajmniej raz w miesiącu występują jakieś awarie od strony Netii. internet się muli jak żółw, zaledwie 1,5 M/bs a powinno być około 6.
~tomeczkowski / 2010-11-09 21:22
Ocena: 1.00 / 5
Wiecznie się rozłącza a jak nie potrafią naprawić to chcą rozwiązywać umowę oto cała prawda a żeby się dodzwonić na infolinię trzeba czekać po 2h
Zaletybrak
Wadysame minusy
24 miesiące, za 59 zł
~Warto ????? / 2010-11-08 20:22
W emailu dostałem że 2mb/s kosztuje 49 zł.Ok , fajnie.Na stronce pisze że 4mb/s kosztuje 49 zł.Chciałbym sobie zamówić 8mb/s.Pisze że kosztuje 59.99 zł.W serwisie powiedzą że 8mb/s koszuje ze 100 zł
ZaletyCzy są jakieś ?
WadyZa bardzo bajerują klientów
Nie kupione
~norbert / 2010-11-08 14:57
Ocena: 2.75 / 5
cenowo, co prawda Netia wypada w miarę dobrze. Ale jeżeli chodzi o stabilność łącza i pakiet dodatkowych przywilejów dla firm ( bo taka, tylko oferta mnie interesuje), to trochę jednak przegrywa z konkrecyjną Tepsą ( oferta na DSL'a). No, ale jest to oczywiście tylko moje skromne zdanie.
~mar / 2010-11-08 09:31
Ocena: 1.25 / 5
Jakość neta - tragiczna... w umowie dla nich najważniejszym słowem powinno być przy przepustowości "do". Połączenia niestabilne - za częste zmiany IP i dziwne lagi.
Podpisywanie umowy to był kabaret... W umowie napisali wszystko na odwrót do ustaleń, począwszy od danych personalnych a skończywszy na parametrach zamawianej usługi. Nie wiem czy mam większy żal do niekompetentnych ludzi pracujących w call center czy traktowania klienta przez tą "firmę". Nie wiem po co się rozmawia z taką osobą w call center - chyba żeby zabić czas i zepsuć sobie humor (nic nie mogą i nic nie wiedzą), nie wiem na czym oni się znają.
Mają dobrze obcykane kruczki prawne na swoją korzyść na co trzeba niezmiernie uważać - potrafią to wykorzystać.
Zaletycena w porównaniu do innych dostawców, zasięg tzn usług
Wadywszystko inne co nie zostało wymienione w plusach.
~masss / 2010-11-06 16:03
Ocena: 2.00 / 5
Dupa a nie internet .. Przez kilkanaście dni nie mogłem otwierać zdjęć na nk allegro itd. następnie miałem ping 6k letency (ms)
ZaletyCena
Wadyawarie , zaniżony przesył
2 mb 1 rok
~Silva / 2010-11-05 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Podpisalam umowe z NETIA 28 sierpnia na szybki telefon w cenie 49 zl (abonament, w tym rozmowy krajowe). Usluga miala byc aktywowana wg 1. wersji od 1 pazdziernika, wd 2. wersji od 29 pazdziernika. Tak mnie informowano po moich interwencjach. W rezultacie podlaczono mi sygnal 29 pazdziernika ale rozmow nie moge wykonywac,po wykreceniu numeru tel. pojawia sie komunikat, ze usluga nie moze byc wykonana. Dzisiaj jest 5 listopada. Place za abonament od 29 pazdziernika, w rozmow nie moge wykonac. To jest skandal. Dzwonie na infolinie codziennie od 1 listopada, nawet i kilkakrotnie. Osoby tam pracujace powtarzaja mi, ze "juz dzisiaj bedzie pani miec usluge czynna" po czym mijają kolejne dni a ja mam ciagle tel. zablokowany. Sprawdzilam wszystkie mozliwosci, czy nie mam zadluzenia, czy nie jest uszkodzony itp. - okazalo sie, ze nie. Wiec usluga powinna byc czynna. Dlaczego nie jest? Poniewaz w cenie 49 zl mieszcza sie rozmowy tel. na terenie kraju i miejscowe. Czy to nie jawne oszustwo? Tym bardziej, ze nikt nie jest w stanie logicznie wytlumaczyc mi, dlaczego nie mam czynnego telefonu. Oczywiscie, sygnal jest-do mnie mozna sie dodzwonic, lecz ja nie mam wyjscia. W zwiazku z tym musze oplacic abonament, ale w aboanamencie nie moge wykonywac rozmow. Ba! Jeden z "Panow w informacji" powiedzial mi, abym czekala cierpliwie, a jesli zerwe umowe, to poniose kare! szczyt tupetu i arogancji. Nikomu nie polecam. Ta sprawa kosztuje mnie bardzo duzo zdrowia. Zrezygnowalam z TP-sy, teraz bardzo zaluje, chcialam miec tansze oplaty, aby moc czesciej porozmawiac z samotnie mieszkającym rodzicem (Mamą)...:(((
Zaletydo tej pory brak plusow
Wadysame minusy
za 49 zl, place za abonament a nie mogę dzwonić, ponieważ mam zablokowana linie
~Dramat / 2010-11-05 11:34
Netia to dramat – konsultanci brak kompetencji, jakość netu ;-(, załatwienie czegokolwiek na infolinii to jakieś 15 do 20 minut i wiecznie „muzyczka”, dla nich terminy nie istnieją – no nie jeśli chodzi o zapłatę za fakturę to pamiętają, na infolinii – bajkopisarstwo w pełnej krasie. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~niki / 2010-11-04 16:31
Ocena: 5.00 / 5
Od sierpnia mam pakiet w Netii tel+int,wszystko działa super.jedyna zmiana to rachunki jakie dostaje bo sa mniejsze. Mam abonament 35 zł brutto z darmowa godziną a nie 50 zł tak jak było w tp
Zaletysame
Wadybrak
3miesiace
~oriental_chicken / 2010-11-04 15:39
Ocena: 3.00 / 5
Netia ma dość spory zasięg co jest bardzo dużym plusem. Mogliby tylko zejść nieco z cen, bo jednak konkurencyjne sieci w ostatnim czasie wprowadzili sporo zmian (chociażby neostrada studencja, gdzie najwyższa cena to 89 zł). W standardowej neostradzie też pojawiły się promocje, czego tutaj trochę mi brakuje
~Alium / 2010-11-03 18:29
Ocena: 1.25 / 5
Mam internet w Netii od miesiąca. Raz mieli awarie lini, a drugi raz internet się potwornie 'ślimaczył'. Wg. mnie to zbyt częste awarie.
WadyZa każdym razem wykręcają się uszkodzoną linią. Tylko dlaczego użytkownicy innych telefonii mogą korzystać z tej samej lini bez problemów?
1 miesiąc
~majonez / 2010-11-03 11:48
Ocena: 3.00 / 5
z internetem w Netii miałem do czynienia w wynajmowanym mieszkaniu. Sprawdzał się nie najgorzej ( 4mb/s), ale szczerze mówiąc jak się przenosiłem do innego lokum, to wolałem postawić na zagwarantowaną, stałą prędkość łącza ( DSLa Tepsy). I jak na razie, nie narzekam.
~fifka / 2010-11-02 21:47
Ocena: 1.25 / 5
Ta firma to banda oszustów i złodziei.Miałam u nich internet i telefon. Po pół roku wyłączyli mi telefon(pomimo sumiennie i terminowo płaconych rachunków), a gdy dzwoniła mną infolinii, powiedziano mi,że na linii trwa naprawa i telefon będzie czyny za tydzień. I tak po półtora miesiąca i ciągłym dzwonieniu na infolinię, dowiedziałam się, że faktura będzie obejmowała tylko internet. Przez cztery miesiące w sumie nie mogłam korzystać z telefonu, płaciłam tylko za internet. Po tym czasie przyszło mi niespodziewanie wezwanie do zapłaty zaległe faktury za telefon (nieczynny) oraz kara i nota obciążeniowa-w sumie ok 1300zł.Po wymianie korespondencji, stanęło na tym, że nigdy nie zgłaszałam,że mam nieczynny telefon, żadnych rozmów z infolinią nie było, nie płaciłam faktur za telefon(tych, które nie przysyłali) czym niniejszym zerwałam umowę.Przysłali mi więc karę za zerwanie umów za telefon i internet( za internet płaciłam i wcale umowy nie chciałam zrywać) w sumie ok 2600zł z notą obciążeniową. Reklamacje nie pomogły. Nie wspominam już nawet straszenia mnie komornikami i sądami. Tak właśnie z przyzwoitego klienta zrobili naciągacza. Nigdy więcej nie zamierzam skorzystać z Netii i odradziłam tą pseudo-firmę już wielu znajomym. Uczcie się na błędach innych!!!
Zaletyżadnych
Wadychamstwo, bezczelność, same minusy
~Maciej_rat / 2010-11-01 17:41
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem internet stacjonarny - przysłali mi kurierem mobilny. Zadzwonilem i powiedzialem ze nie chciałem takiego dostalem informację że przyjeli moją rezygnację. Nie miałem czasu odesłać modemu i po 2 tygniach do mnie zadzwonili ze musze zaplacic karę 300 zł za opóźnienie w zwrocie. PORAŻKA !
Aż Ciężko uwierzyć że w dzisiejszych czasach marketingu szeptanego i ogromnej konkurencji na rynku można mieć takie podejście do klienta.
ODRADZAM!!!
Zaletybrak
Wadysame
300 zł za 2 tygodnie
~badgo / 2010-11-01 14:09
W sierpniu po sprawdzeniu przez Netię możliwości technicznych zaoferowano mi pakiet telefon non stop i internet 20Mb. Poinformowano mnie, że wszystko ruszy od 1 września 2010r. W dniu 30 sierpnia dostałem informację, że od 1 września rusza usługa telefoniczna a o internecie ani słowa. 8 września zdołałem się dowiedzieć, że internetu o tej prędkości nie będzie. Na pytanie dlaczego nikt się ze mną nie skontaktował, nie umiano mi odpowiedzieć ( a przecież pakiet był atrakcyjny tylko i wyłącznie ze względu na internet) Kiedy powiedziałem, że przez NETIĘ zostałem bez internetu, który jest mi potrzebny w pracy, nie usłyszałem nawet przepraszam. Gdy zapytałem o internet dowiedziałem się, że może być tylko 6Mb i w cenie droższej, bo PROMOCJA się skończyła!!!. (?) Zgodziłem się na dalsze ustępstwa ale gdy usłyszałem, że podłączenie internetu może nastąpić 23 października- po prostu zatkało mnie. Poinformowałem NETIĘ, że ze względu na to, że wprowadzono mnie w błąd odstępuję od umowy. Dostałem odpowiedź, że regulamin nie przewiduje odstąpienia a tylko wypowiedzenie (nie zauważając, że tak na prawdę, ze względu na wprowadzono mnie w błąd - bo chyba nie było to celowe oszustwo - nie doszło do zawarcia umowy- i nie dotyczy mnie regulamin. Niechlujność odpowiedzi: raz Pan raz Pani świadczy o systemie pracy "kopiuj - wklej". Oczywiście do dziś nie zwolniono mi łączy. (nadal mam sygnał w telefonie) i przysłano mi już dwie faktury w sumie na 200 zł. GORĄCO NIE POLECAM!!!
Zaletyżadnych
Wadysame
2 miesiące
~Agnieszka-POZ / 2010-10-31 21:16
Ocena: 2.25 / 5
Witam, dokładnie 9 września podpisałam umowę z Netią na internet 6Mb. Montaż na ich łączach. Kupiłam również również w promocji za 1zł internet mobilny na próbę, by w czasie oczekiwania na stacjonarny korzystać z niego.
Ja widać dzisiaj mamy 31 października i ani widu, ani słychu jednego jak również drugiego... Dzwoniłam do Netii by dowiedzieć się czy już mogę zerwać umowę bo wolę nie wiedzieć jak szybko załatwiają innne sprawy. Idealnie pokazali jak szanują klientów. Pani z obsługi oczywiście chciała znać mój nr umowy ale ja taka głupia nie jestem.
Po 5 razie zadanie pytania czy już mogę zerwać umowę bez żadnych konsekwencji okazało się, że oprócz 30 dniowego okresu w umowie, mają jeszcze dodatkowe 30 dni - czyli razem 60 dni oczekiwania. Oczywiście nie mam pretensji, mi na szczęście te 60 dni za niedługo mija.
Więc jak widać nie mam netu od dwóch miesięcy, muszę jeździć do rodziców by sprawdzać maila. Acha dodam, że przed podpisaniem umowy Pan z obsługi mówił, że tak naprawdę to za 2 tygodnie będę miała neta. Jasne... nawet mobilnego nie potrafili jeszcze wysłać.
NIE POLECAM NETII JAK KOMUŚ ZALEŻY NA SZYBKIM ZAMONTOWANIU INTERNETU!!!!!!!!!
ZaletyObsuga 24h przez telefon. Dobre ceny.
WadyCZAS OCZEKIWANIA TRAGICZNIE DŁUGI!!!
Na razie wciąż czekam, kupiłam za 59zł 6Mb.
~6tyyyyy / 2010-10-30 14:03
Ocena: 5.00 / 5
dertyhit8uuuuuuuu
~klient / 2010-10-29 18:43
Ocena: 5.00 / 5
Dziwię się, że widzę tu same negatywne opinie.Z moim internetem poszło gładko i jestem bardzo zadowolony z usług Netii. Transfer nie spada mi poniżej 14 MB a wszystko co chciałem załatwić na infolinii - załatwiłem od ręki. Podejrzewam, że część wypowiadających się tu osób to pracownicy TP lub jedna osoba próbująca sabotować dobrą ofertę. Moim zdaniem Netia jest ok.
Zaletycena, jakość
Wadynie zaobserwowałem
~Tomasz Łysko / 2010-10-29 16:07
jeżeli chcecie być sprawnie przeniesieni do TP SA to proszę o kontakt jestem konsultantem telekomunikacji i profesjonalnie pomogę załatwić wszelkie formalności dzwońcie na telefon 502510138