Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~artbi / 2010-11-22 07:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam transfer do 8 Mb ale jak sprawdzałem na speed test to na żadnym nie miałem więcej jak 2,9 Mb
  • ~zament / 2010-11-17 13:31
    netia zeszła z drogi która nazywa się SOLIDNOŚĆ. obciążanie niesłusznymi kosztami.
    Zalety błękitnie miało być ; non stop swiat a wyszło zablokowany kantorek
    Wadypojęcie swiadczenia usług istnieje tylko wirtualnie, lobbing bez pokrycia... i rozeznania
    produkt????
  • ~tomschr / 2010-11-17 12:01
    Umowę zawarłem 28 sierpnia 2010r., żeby mieli czas właczyć się od 1 listopada 2010r. oczywiście nie zdążyli przekazać wypowiedzieć i tp wyłaczyła się 3 listopada 2010r. Mobilny Internet beznadziejny np. działał jak siedziałem na fotelu a pół metra dalej przy stole już nie, szybkość żałosna i ciągle się rozłączał,a mieszkam w centrum Bydgoszczy. W terenie najczęściej brak sygnału. Odesłałem po okresie próbnym a dziś dostałem notę obciążeniową na kwotę 300 zł. za niezwrócenie modemu. Na szczęście mam potwierdzenia nadania i odbioru. Na infolini poleciłem żeby oddali mnie do sądu to zarobię na kosztach. Routera nie przysłali bo rzekomo nie było zamówienia, dosłali w końcu 12 listopada 2010r. ale nie mam sygnału internetu. Od dwóch dni walczą z tym dziwni "fachowcy' i nic z tego. Miałem neostradę i dzaiałało do końca. Czekam jeszcze pięc dni i wypowiadam umowę z powodu niemożności świadczenia usług, a potem występuję do Sądu o kwotę 2 zł. jaką naliczyła mi TP za okres 1-3 listopada 2010r. Można dołozyć im kosztów narobić sądowych i komorniczych na 150 zł. Polecam korespondencję wysyłać poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru. Oni i tak zgubią ale wy będziecie mieli dowody doręcfzenia dokumentów na piśmie w razie jak będą chcieli za coś was obciążać fakturą (a patrząc na moje dotychczasowe doświadczenia zrobią to na pewno). Trzymajcie się zatem z dala od Netii i nie dajcie się im okradać.
    Zaletybrak
    Wadyopisałem wyżej
    w ogóle jeszcze nie mam i nie wiem czy dane mi będzie go mieć
  • ~Ryszard / 2010-11-17 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    23.08.2010 podpisałem Umowę z Netią na szybki internet i lepszy telefon, oraz upoważnienie do wypowiedzenia umowy TP S.A. Od 1 pażdziernika powinienem mieć obie usługi. 5 pażdziernika Netia zawiadamia mie pisemnie że nie ma możliwości oferowania usługi zgodnie z zawartą Umową i rozwiązuje ja w trybie natchmiastowyn. Od pażdziernika do chwli obecnej jestem bez internetu i telefonu gdyż zadziałały wcześniejsze wypowiedzenia. TP S.A. nie może przywrucić numeru bo jest on w dyspozycji Neti. Telefonem nie możnz nzwiązać połączena, włoncza się komunikat nie możemy zrealizować połączenia skontaktuj się z operatorem. Nie będę opisywał wielokrotnych interwencji u nie kompetentnych operatorów na ifolini gdzie czsami po 0,5-1 godz. można się dodzwonić, ale Netia działa; po rozwiązaniu Umowy dostaję SMS-a z kodem do aktywacji internetu, a 2.11. 2010 informację o uruchomieniu usługi telefonicznej./oczywiście tel. nie działa/ Pocztą elektroniczną dostałem również rachunek na kwotę 140,00 PLN nie wiem za co bo maila nie ptraię otworzyć gdyż zalokowany jest PIN. Przestrzegam przed wiązaniem się umową z tym operatorem gdyż w przypadku nie wywiązywania się z jej postanowień walczycie z "duchem"- pozostaje pisanie pism na które przychodzą bzdurne odpowiwdzi, rozmowa z konsultantami na infolini, wzgłędnie interwencja w siedzibie w Warszawie . /Poza Warszawą nie ma żadnego przedstawicielstwa/
    Zaletyżaden
    Wadysame
    wirtual.ie przez 2,5 m-ca
  • ~kryswoj / 2010-11-12 19:25
    Ocena: 4.00 / 5
    W swojej opinii nie będę narzekał na jakość połączenia i prędkość przesyłu, bo akurat do tego nie mam zastrzeżeń. Wszystko działa (do tej pory) stabilnie, przepustowość łącza jest dokładnie taka za jaką płacę i jakiej wymagam.

    Mam z kolei PRZEOGROMNE zastrzeżenia co do obsługi klienta, kompetencji konsultantów i tempa załatwiania jakichkolwiek spraw.

    Mój przypadek wygląda następująco:
    * przy podpisywaniu umowy konsultant zaproponował mi 30dniowe NIEODPŁATNE korzystanie z bezprzewodowego internetu. Zgodziłem się, otrzymałem urządzenie, które w rezultacie nie aktywowałem, bo nie było takiej potrzeby. Jako, że urządzenie miałem odesłać na swój koszt, a nie miałem adresu magazynu, z którego urządzenie pochodziło to zadzwoniłem do Obsługi Klienta. Tam konsultant podał mi adres (KATOWICE), zapakowałem urządzenie, wysłałem i wydawało się, że problem z głowy. Okazało się zupełnie co innego.

    Po 30dniach otrzymałem fakturę o wartości 49zł za... modem, który odesłałem, a na kolejnych fakturach widniały pozycje dotyczące korzystania z bezprzewodowego internetu.. Zrobiłem wielkie oczy bo:
    a. urządzenia już nie miałem,
    b. nigdy nie aktywowałem usługi, a sam modem wysłałem przed upływem 30dni co było równoznaczne z tym, że nie wyrażam zgody na świadczenie usługi.

    Wykręciłem numer do Biura Obsługi, a tam, o dziwo dowiedziałem się, że urządzenie wysłałem na ZŁY adres. Niekompetentny konsultant podał mi adres do Katowic, a nie do WARSZAWY, gdzie modem powinien trafić.. Złożyłem zatem reklamację (dn. 24.09).. Konsultant, z którym rozmawiałem stwierdził, że reklamacja będzie rozpatrywana DO 30dni i zostanę powiadomiony o decyzji.

    W dniu dzisiejszym, tj. 12.11 zadzwoniłem ponownie do Obsługi Klienta z zapytaniem, czy moja reklamacja została rozpatrzona. Okazało się, że decyzja (na szczęście pozytywna) została wystawiona 20.10 (22dni TEMU!!!), o czym, jak nie trudno się domyślić, NIKT mnie nie poinformował. Konsultant zapytany dzisiaj, kiedy zatem zostanie wystawiona faktura korygująca odpowiedział bezczelnie - NIE WIEM, PROSZĘ ZADZWONIĆ PÓŹNIEJ BO W TEJ CHWILI TRWA RENOWACJA SYSTEMU !!!

    Proszę mi wierzyć, że w wyżej przedstawionym opisie darowałem sobie wielu szczegółów dotyczących kilku innych wiadomości email i jeszcze kilku rozmów przeprowadzonych z BOK..

    Reasumując - łącze TAK, obsługa klienta, rzetelność i kompetencja NIE..
    Ja osobiście odliczam dni do końca umowy i zapewniam, że umowy nie przedłużę. Wracam do TPSA, gdzie wszystko da się załatwić "od ręki", a firma jak dba, tak dba, ale dba o klienta!!

    ODRADZAM PODPISYWANIA UMOWY Z NETIA S.A. NA JAKIEKOLWIEK USŁUGI.
    umowa od 3msc
  • ~piotrekfuks / 2010-11-11 18:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Od października podpisałem kolejną umowę na internet z telefonem , internet 6M/bs - cena 59zł brutto + telefon stacjonarny - cena 35 zł brutto. Jest problem bo przynajmniej raz w miesiącu występują jakieś awarie od strony Netii. internet się muli jak żółw, zaledwie 1,5 M/bs a powinno być około 6.
  • ~tomeczkowski / 2010-11-09 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiecznie się rozłącza a jak nie potrafią naprawić to chcą rozwiązywać umowę oto cała prawda a żeby się dodzwonić na infolinię trzeba czekać po 2h
    Zaletybrak
    Wadysame minusy
    24 miesiące, za 59 zł
  • ~Warto ????? / 2010-11-08 20:22
    W emailu dostałem że 2mb/s kosztuje 49 zł.Ok , fajnie.Na stronce pisze że 4mb/s kosztuje 49 zł.Chciałbym sobie zamówić 8mb/s.Pisze że kosztuje 59.99 zł.W serwisie powiedzą że 8mb/s koszuje ze 100 zł
    ZaletyCzy są jakieś ?
    WadyZa bardzo bajerują klientów
    Nie kupione
  • ~norbert / 2010-11-08 14:57
    Ocena: 2.75 / 5
    cenowo, co prawda Netia wypada w miarę dobrze. Ale jeżeli chodzi o stabilność łącza i pakiet dodatkowych przywilejów dla firm ( bo taka, tylko oferta mnie interesuje), to trochę jednak przegrywa z konkrecyjną Tepsą ( oferta na DSL'a). No, ale jest to oczywiście tylko moje skromne zdanie.
  • ~mar / 2010-11-08 09:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Jakość neta - tragiczna... w umowie dla nich najważniejszym słowem powinno być przy przepustowości "do". Połączenia niestabilne - za częste zmiany IP i dziwne lagi.

    Podpisywanie umowy to był kabaret... W umowie napisali wszystko na odwrót do ustaleń, począwszy od danych personalnych a skończywszy na parametrach zamawianej usługi.
    Nie wiem czy mam większy żal do niekompetentnych ludzi pracujących w call center czy traktowania klienta przez tą "firmę". Nie wiem po co się rozmawia z taką osobą w call center - chyba żeby zabić czas i zepsuć sobie humor (nic nie mogą i nic nie wiedzą), nie wiem na czym oni się znają.

    Mają dobrze obcykane kruczki prawne na swoją korzyść na co trzeba niezmiernie uważać - potrafią to wykorzystać.
    Zaletycena w porównaniu do innych dostawców, zasięg tzn usług
    Wadywszystko inne co nie zostało wymienione w plusach.
  • ~masss / 2010-11-06 16:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Dupa a nie internet .. Przez kilkanaście dni nie mogłem otwierać zdjęć na nk allegro itd. następnie miałem ping 6k letency (ms)
    ZaletyCena
    Wadyawarie , zaniżony przesył
    2 mb 1 rok
  • ~Silva / 2010-11-05 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisalam umowe z NETIA 28 sierpnia na szybki telefon w cenie 49 zl (abonament, w tym rozmowy krajowe). Usluga miala byc aktywowana wg 1. wersji od 1 pazdziernika, wd 2. wersji od 29 pazdziernika. Tak mnie informowano po moich interwencjach. W rezultacie podlaczono mi sygnal 29 pazdziernika ale rozmow nie moge wykonywac,po wykreceniu numeru tel. pojawia sie komunikat, ze usluga nie moze byc wykonana. Dzisiaj jest 5 listopada. Place za abonament od 29 pazdziernika, w rozmow nie moge wykonac. To jest skandal. Dzwonie na infolinie codziennie od 1 listopada, nawet i kilkakrotnie. Osoby tam pracujace powtarzaja mi, ze "juz dzisiaj bedzie pani miec usluge czynna" po czym mijają kolejne dni a ja mam ciagle tel. zablokowany. Sprawdzilam wszystkie mozliwosci, czy nie mam zadluzenia, czy nie jest uszkodzony itp. - okazalo sie, ze nie. Wiec usluga powinna byc czynna. Dlaczego nie jest? Poniewaz w cenie 49 zl mieszcza sie rozmowy tel. na terenie kraju i miejscowe. Czy to nie jawne oszustwo? Tym bardziej, ze nikt nie jest w stanie logicznie wytlumaczyc mi, dlaczego nie mam czynnego telefonu. Oczywiscie, sygnal jest-do mnie mozna sie dodzwonic, lecz ja nie mam wyjscia. W zwiazku z tym musze oplacic abonament, ale w aboanamencie nie moge wykonywac rozmow. Ba! Jeden z "Panow w informacji" powiedzial mi, abym czekala cierpliwie, a jesli zerwe umowe, to poniose kare! szczyt tupetu i arogancji. Nikomu nie polecam. Ta sprawa kosztuje mnie bardzo duzo zdrowia. Zrezygnowalam z TP-sy, teraz bardzo zaluje, chcialam miec tansze oplaty, aby moc czesciej porozmawiac z samotnie mieszkającym rodzicem (Mamą)...:(((
    Zaletydo tej pory brak plusow
    Wadysame minusy
    za 49 zl, place za abonament a nie mogę dzwonić, ponieważ mam zablokowana linie
  • ~Dramat / 2010-11-05 11:34
    Netia to dramat – konsultanci brak kompetencji, jakość netu ;-(, załatwienie czegokolwiek na infolinii to jakieś 15 do 20 minut i wiecznie „muzyczka”, dla nich terminy nie istnieją – no nie jeśli chodzi o zapłatę za fakturę to pamiętają, na infolinii – bajkopisarstwo w pełnej krasie. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~niki / 2010-11-04 16:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Od sierpnia mam pakiet w Netii tel+int,wszystko działa super.jedyna zmiana to rachunki jakie dostaje bo sa mniejsze. Mam abonament 35 zł brutto z darmowa godziną a nie 50 zł tak jak było w tp
    Zaletysame
    Wadybrak
    3miesiace
  • ~oriental_chicken / 2010-11-04 15:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Netia ma dość spory zasięg co jest bardzo dużym plusem. Mogliby tylko zejść nieco z cen, bo jednak konkurencyjne sieci w ostatnim czasie wprowadzili sporo zmian (chociażby neostrada studencja, gdzie najwyższa cena to 89 zł). W standardowej neostradzie też pojawiły się promocje, czego tutaj trochę mi brakuje
  • ~Alium / 2010-11-03 18:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam internet w Netii od miesiąca. Raz mieli awarie lini, a drugi raz internet się potwornie 'ślimaczył'.
    Wg. mnie to zbyt częste awarie.
    WadyZa każdym razem wykręcają się uszkodzoną linią. Tylko dlaczego użytkownicy innych telefonii mogą korzystać z tej samej lini bez problemów?
    1 miesiąc
  • ~majonez / 2010-11-03 11:48
    Ocena: 3.00 / 5
    z internetem w Netii miałem do czynienia w wynajmowanym mieszkaniu. Sprawdzał się nie najgorzej ( 4mb/s), ale szczerze mówiąc jak się przenosiłem do innego lokum, to wolałem postawić na zagwarantowaną, stałą prędkość łącza ( DSLa Tepsy). I jak na razie, nie narzekam.
  • ~fifka / 2010-11-02 21:47
    Ocena: 1.25 / 5
    Ta firma to banda oszustów i złodziei.Miałam u nich internet i telefon. Po pół roku wyłączyli mi telefon(pomimo sumiennie i terminowo płaconych rachunków), a gdy dzwoniła mną infolinii, powiedziano mi,że na linii trwa naprawa i telefon będzie czyny za tydzień. I tak po półtora miesiąca i ciągłym dzwonieniu na infolinię, dowiedziałam się, że faktura będzie obejmowała tylko internet. Przez cztery miesiące w sumie nie mogłam korzystać z telefonu, płaciłam tylko za internet. Po tym czasie przyszło mi niespodziewanie wezwanie do zapłaty zaległe faktury za telefon (nieczynny) oraz kara i nota obciążeniowa-w sumie ok 1300zł.Po wymianie korespondencji, stanęło na tym, że nigdy nie zgłaszałam,że mam nieczynny telefon, żadnych rozmów z infolinią nie było, nie płaciłam faktur za telefon(tych, które nie przysyłali) czym niniejszym zerwałam umowę.Przysłali mi więc karę za zerwanie umów za telefon i internet( za internet płaciłam i wcale umowy nie chciałam zrywać) w sumie ok 2600zł z notą obciążeniową. Reklamacje nie pomogły. Nie wspominam już nawet straszenia mnie komornikami i sądami. Tak właśnie z przyzwoitego klienta zrobili naciągacza. Nigdy więcej nie zamierzam skorzystać z Netii i odradziłam tą pseudo-firmę już wielu znajomym. Uczcie się na błędach innych!!!
    Zaletyżadnych
    Wadychamstwo, bezczelność, same minusy
  • ~Maciej_rat / 2010-11-01 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem internet stacjonarny - przysłali mi kurierem mobilny. Zadzwonilem i powiedzialem ze nie chciałem takiego dostalem informację że przyjeli moją rezygnację. Nie miałem czasu odesłać modemu i po 2 tygniach do mnie zadzwonili ze musze zaplacic karę 300 zł za opóźnienie w zwrocie. PORAŻKA !

    Aż Ciężko uwierzyć że w dzisiejszych czasach marketingu szeptanego i ogromnej konkurencji na rynku można mieć takie podejście do klienta.

    ODRADZAM!!!
    Zaletybrak
    Wadysame
    300 zł za 2 tygodnie
  • ~badgo / 2010-11-01 14:09
    W sierpniu po sprawdzeniu przez Netię możliwości technicznych zaoferowano mi pakiet telefon non stop i internet 20Mb. Poinformowano mnie, że wszystko ruszy od 1 września 2010r. W dniu 30 sierpnia dostałem informację, że od 1 września rusza usługa telefoniczna a o internecie ani słowa. 8 września zdołałem się dowiedzieć, że internetu o tej prędkości nie będzie. Na pytanie dlaczego nikt się ze mną nie skontaktował, nie umiano mi odpowiedzieć ( a przecież pakiet był atrakcyjny tylko i wyłącznie ze względu na internet) Kiedy powiedziałem, że przez NETIĘ zostałem bez internetu, który jest mi potrzebny w pracy, nie usłyszałem nawet przepraszam. Gdy zapytałem o internet dowiedziałem się, że może być tylko 6Mb i w cenie droższej, bo PROMOCJA się skończyła!!!. (?) Zgodziłem się na dalsze ustępstwa ale gdy usłyszałem, że podłączenie internetu może nastąpić 23 października- po prostu zatkało mnie. Poinformowałem NETIĘ, że ze względu na to, że wprowadzono mnie w błąd odstępuję od umowy. Dostałem odpowiedź, że regulamin nie przewiduje odstąpienia a tylko wypowiedzenie (nie zauważając, że tak na prawdę, ze względu na wprowadzono mnie w błąd - bo chyba nie było to celowe oszustwo - nie doszło do zawarcia umowy- i nie dotyczy mnie regulamin. Niechlujność odpowiedzi: raz Pan raz Pani świadczy o systemie pracy "kopiuj - wklej". Oczywiście do dziś nie zwolniono mi łączy. (nadal mam sygnał w telefonie) i przysłano mi już dwie faktury w sumie na 200 zł. GORĄCO NIE POLECAM!!!
    Zaletyżadnych
    Wadysame
    2 miesiące
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3974
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306