Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~netia / 2010-12-08 08:28
    Ocena: 4.50 / 5
    Znalazłem sposób na niższą cene za usługi i krótszy czas umowy...wystarczyło im powiedziec ze nie chce miec przedluzonej umowy na 24 miesiace tylko na 12 a jak nie to rezygnuje , gdzies mnie polaczyli, potem przekierowali i mam :) taniej i krocej.

    a z tp.sa to jaja były, bo mam ich kabel. 1 raz ze nie na mnie linia tylko na mame - no to cesja , potem ze oni tylko 20% centrali netii dali wiec mi 20 nie pojdzie tylko 10 ok spoko...potem ze jednak 6 bo tp niwe pozwoliła bo centrale przeciaze...3 miesiace bez internetu..jak sie kxxxxx z tp.sa cos robi to tak to potem jest...

    obsługa na infolinii...podejzewam, ze oni tam z 5 zł zarabiaja na godzine , nie ma co wymagac,

    polecam sposob...to ja rezygnuje...prosze mi cos innego zaproponowac :) dział utrzymania ...chyba tak to sie nazwyało

    Zaletyw koncu niw w tp.sa
    Wadydługo sie czeka na cokolwiek
    4 miesiace 6m 49.00 na 12 miesiecy + telefon za darmo polaczenia do uni na stacjonarne
  • ~cross17 / 2010-12-06 17:36
    Ocena: 3.00 / 5
    19 listopada zlozylem telefonicznie zamowienie na internet minelo dwa tygodnie dzis dzwonie a jakas baba mi mowi ze 3 grudnia umowa poszla dopiero do drukarni.... no skandal tak dbaja o swoich klientow zapewniany bylem ze umowa bedzie w ciagu dwoch tygodni
  • ~marcus / 2010-12-06 17:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie wywiązują sie z umowy. Każdą usterkę usuwają po tygodniu, po srednio 2 tel dziennie z reklamacja. Zlew totalny, że nie działa i nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za niewywiązanie sie z umowy. Zanim podpiszesz umowę 3 razy sie ZASTANÓW!!!!
    Zaletybrak plusów
    Wadypłacisz - a nie działa
    14 mscy
  • ~Schwan / 2010-12-03 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Netia nie jest w stanie uruchomić usługi. Od połowy września, kiedy to podpisałem umowę, (a mamy już grudzień) czekam zwodzony kolejnymi terminami. W międzyczasie zerwałem umowę z TPSA i zostałem bez telefonu i internetu. Rozmawiając z konsultantami odnoszę wrażenie jakbym mówił z upośledzonymi..nic nie wiedzą, nic nie mogą, każą czekać. Zdaję się, że skruszony zmuszony będę wrócić do tepsy.
    Zaletybrak
    WadyTermin uruchomienia usługi. Mają 40 dni, ale jak masz zerwana umowę z TPSA, a usługa nie jest jeszcze uruchomiona, zdany jesteś na ich łaskę. można czekać kolejne tygodnie.
    opóźnienie 7 tygodni
  • ~ramon / 2010-12-02 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma oszukuje i lekceważy swoich klientów !
    Radzę się dobrze zastanowić nad podpisaniem umowy z tą firmą.
  • ~Piotr / 2010-12-01 22:35
    Ocena: 4.75 / 5
    Wymienię zalety tego internetu i wady oraz pare uprzedzeń..
    Naprawdę, skorzystajcie z nich.

    Uprzedzenia:
    -Kupcie lepiej MODEM~!
    -lepiej nie bierzcie próbnego, mobilnego internetu na okres 30 dni (podczas czasu aktywacji) Poniewaz nie jest to do konca bez platne !! - Trzeba zaplacic za wysylke (okolo 10 zl), a jeżeli nie odeślesz w okreslonym czasie tego mobilnego internetu, rozpoczniesz w ten sposob nowa umowe na 24 miesiące.
    -Aktywacja 100 zł!!!!!
    Zalety+Szybki internet w moim przypadku 4 mbit/s (około 450 kb/s) oraz stabilne pingi (30-40)
    +Doskonała cena - 4 mbit/s 50 zł! (Uprzedzam, że trzeba mieć telefon z TP!!!)
    +Zmienne IP (Ip zmienia się z każdym reconectem), Dzięki tego możemy ściągać bez limitu z rapidshare i Blokady kont na adres IP będą w naszym przypadku nie skuteczne!
    Wady-Długa aktywacja
    -Potrzebny modem z ROZGAŁĘŹNIKIEM do gniazda na telefon.
    1 Miesiąć, Aktywacja 100 zł Modem 30 zł. abonament 50 zł.
  • ~arti260283 / 2010-12-01 00:44
    Ocena: 4.25 / 5
    witam mam internet w neti juz ponad 2 lata najpierw miałem 1 mb za 49 zl bylo git potem zmieniłem na 10 mb też bez żadnych problemów teraz mam 20 mb za 69 zł wyciągam jakies 15 mb i naprawde jestem zadowolony a mieszkam na wsi polecam tylko netie pozdrawiam
    Zaletyszybki i tani
    Wadybrak
    2 lata za 49 zł
  • ~eugenW / 2010-11-30 13:46
    Nie polecam tej firmy. Osoby odpowiedzialne za przyjmowanie zgłoszeń serwisowych całkowicie nieprzygotowane do tej pracy. Pracownicy serwisu usuwają proste zawieszenie się portu w centrali przez 4 dni. Oczywiście zgłoszenia nieprawidłowości w działaniu usług za które się płaci na własny koszt - nawet nieprawidłowe działanie usług są dla nich przedmiotem zarabiania na kliencie. Omijajcie tą firmę szerokim kołem. Czekam na zakończenie umowy i żegnam tych brakorobów.
    Zaletybrak
    Wadysame
    już rok
  • ~dudek / 2010-11-29 22:27
    Po kilkunastu telefonach z neti dałem sie namówić na zmianę operatora. I właśnie od dziś milem mieć i neta i tel z neti a co mam, same problemy neta nie ma i długo nie będzie, zamówiłem 20 mb dostane tylko 10 za ta sama cenę, mimo ze pytałem wielokrotnie czy na pewno dostane taka prędkość jaka zamówiłem. Telefonu tez nie ma bo rzekomo nie podpisałem umowy na telefon mimo ze mam ja przed sobą. to jest jakaś pomyłka a nie uczciwa firma, oni tam nie szanują klienta liczy się tylko kasa za podpisana umowę. Jóź po podpisaniu umowy dzwonili do mnie przedstawiciele neti ze mogę mieć 20 mb a to jak sie okazuje tylko przynęta na klienta. i tak oto siedzę u sąsiada i użalam sie sam nad swoja głupota i naiwnością.Myślałem ze będzie taniej i lepiej niz w tpsa,a tu ani taniej ani lepiej.
  • ~Amor / 2010-11-29 11:36
    Mały bonus świąteczny w stosunku do oferowanych przez konkurencyjne firmy telekomunikacyjne (TPSA).
  • ~kasia69 / 2010-11-26 17:25
    Witam wszystkich.Chciałaby załozyc internet za 69.9- 20mbitow .ale czytajac komentarze troche zwatpilam. bardzo prosze o porady jak to jest z netia
  • ~BJ33 / 2010-11-26 16:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez 1,5 roku byłem posiadaczem 6 Mb internetu i było w miarę OK (poza trzema awariami). Od września zmieniłem na 10 Mb no i się zaczęło. Zdarzały się jednodniowe problemy z internetem i równo po 2 miesiącach całkowita awaria (dziwnym trafem w dniu kiedy kończył się mój okres rozliczeniowy). Awaria miała miejsce w piątek, dzwonię 3 razy w ciągu dwóch dni - dowiadauję się, że awaria masowa i muszę czekać - pytam znajomych którzy mają Netię w okolicy - nikt nie ma żadnej awarii. W niedzielę odpuszczam i nie dzwonię. W poniedziałek ponawiam telefon i dowiaduję się, że MOJE ZGŁOSZENIE (3 TELEFONY) nie zostały zarejestrowane, ponieważ była to awaria masowa. Wreszcie rejestrują i obiecują rozwiązać jak najszybciej, mijają kolejne 3 dni - dzwonię codziennie - nic. PO zrobieniu awantury w czwartek dzoni do mnie Pan i oświadcza, że problemy wynikają z przełączenia na 10 Mb i pyta czy zgadzam się na przełączenie na 6 Mb. Oczywiście zgadzam się i 2 krotenie przypominam, że internet dalej nie działa na co Pan z Netii zapewnia mnie, że technicy pracują nad rozwiązaniem problemu. Dzwonię ponownie w piątek i dowiaduję się, że MOJE ZGŁOSZENIE ZOSTAŁO ZAMKNIETE, PONIEWAŻ ZGODZIŁEM SIĘ NA 6 Mb a internet dalej nie działa. Dzownie kolejne kilka razy - dalej nic. W niedzielę o godzinie 21:55 dostaję SMS'a, że awaria została usunięta - sprawdzam nic. Dzwonie w poniedziałek - konsultant nie wie dlaczego dostałem tego SMS'a i obiecuje mi, że w ciągu 5 dni przełączą mnie na 6 Mb i będzie OK. Dzwonię we wtorek - twierdzą, że wcześniej nie mogą tego zrobić. Dzwonię w czwartek i dowiaduję się, że PRZEŁĄCZĄ MNIE ZA 2,5 TYGODNIA BO TAKĄ MAJĄ UMOWĘ Z TP S.A. Pani konsultantka nie wie dlaczego przekazywano mi informację o 5 dniowym terminie przełączenia i każe CZEKAĆ MIESIĄC NA NAPRAWIENIE INTERNETU. Obługa klienta w Netii opiera się na kłamstwie i niekompetencji. NIE RAZDĘ PODPISYWAĆ Z NIMI UMOWY, CHYBA, ŻE LUBICIE PRZEŻYCIA EKSTREMALNE
    ZaletyZdarza się, że internet działa
    WadyObługa klienta na poziomie dramatycznym, Kłamstwa, oszukiwanie kleintów to chleb powszedni
    2 miesiące
  • ~tylkoja / 2010-11-25 15:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Świadczenie usług może dobre, ale obsługa klienta beznadziejna - straszą, nie pomagają. Przy 2 tygodniowym opóźnieniu ze spłatą odcinają usługę BEZ UPRZEDZENIA - nie polecam.
    WadyObsługa klienta
    Traktowanie stałych klientów
    Kruczki w umowie
  • ~jola / 2010-11-24 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    podpisalam umowe 16.10.2010 na "super szybki" internet i niestety zrezygnowalam z uslug obecnym operatorem od 01.12.2010 (od 1szego wg mialam korzystac juz z netu Neti), netia miala skontaktowac sie ze mna do 15 dni-skontakowali sie po 18.11.2010 - okazalo sie ze sa problemy z ich skrzynka, mimo to obiecali ze szybko wszystko zalatwia i bedzie internet zgodnie z umowa, od 18.11 zero kontakt a gdy wreszcie ktos laskawie odebral tel. stwierdzil ze jednak nie bedzie i odlozyl bez wyjasniej sluchawke i zostalam bez internetu!!!!
    SZCZERZE NIE POLECAM, ZNAJOMI TEZ NARZEKAJA NA ICH USLUGI A SZCZEGOLNIE NA PODEJSCIE DO KLIENTA
    ZaletyZERO PLUSOW
    WadyMNOSTWO, WLASCIWIE SAME MINUSY
  • ~paweł / 2010-11-23 21:30
    firma nie solidna podpisała umowę a internetu ani telefonu nie ma przysyła rachunki z trzech miesięcy za coś czego nie ma i do tego nalicza kary za nieterminowe wpłaty w rozmowach telefonicznych konsultanci zbywają i nic nie robią w tej sprawie ale moja cierpliwość się skończyła
    nagłośnię sprawę w mediach i podam do prokuratury o wyłudzenie dość robienia z ludzi idiotów możecie tego nie wydrukować a ja i tak wezmę się za was podejmę kroki prawne
    Wady100%
    nie mam go mam tylko umowę
  • ~moree / 2010-11-22 20:43
    Ocena: 4.25 / 5
    Elo ja jestem bardzo zadowolony
    mam szybkiego neta w netii zero problemów tanio solidnie polecam każdemu
    dużo z neta korzystam itp solidny internet. mam na linie Anex A( tp)
    wszystko hula
    Zaletydobra obsługa. szybki net, solidnie. szybko . tanio nie zawodnie poelcam !!
    WadyBRAK !
    9 miesieców/ 49 zł
  • ~artbi / 2010-11-22 07:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam transfer do 8 Mb ale jak sprawdzałem na speed test to na żadnym nie miałem więcej jak 2,9 Mb
  • ~zament / 2010-11-17 13:31
    netia zeszła z drogi która nazywa się SOLIDNOŚĆ. obciążanie niesłusznymi kosztami.
    Zalety błękitnie miało być ; non stop swiat a wyszło zablokowany kantorek
    Wadypojęcie swiadczenia usług istnieje tylko wirtualnie, lobbing bez pokrycia... i rozeznania
    produkt????
  • ~tomschr / 2010-11-17 12:01
    Umowę zawarłem 28 sierpnia 2010r., żeby mieli czas właczyć się od 1 listopada 2010r. oczywiście nie zdążyli przekazać wypowiedzieć i tp wyłaczyła się 3 listopada 2010r. Mobilny Internet beznadziejny np. działał jak siedziałem na fotelu a pół metra dalej przy stole już nie, szybkość żałosna i ciągle się rozłączał,a mieszkam w centrum Bydgoszczy. W terenie najczęściej brak sygnału. Odesłałem po okresie próbnym a dziś dostałem notę obciążeniową na kwotę 300 zł. za niezwrócenie modemu. Na szczęście mam potwierdzenia nadania i odbioru. Na infolini poleciłem żeby oddali mnie do sądu to zarobię na kosztach. Routera nie przysłali bo rzekomo nie było zamówienia, dosłali w końcu 12 listopada 2010r. ale nie mam sygnału internetu. Od dwóch dni walczą z tym dziwni "fachowcy' i nic z tego. Miałem neostradę i dzaiałało do końca. Czekam jeszcze pięc dni i wypowiadam umowę z powodu niemożności świadczenia usług, a potem występuję do Sądu o kwotę 2 zł. jaką naliczyła mi TP za okres 1-3 listopada 2010r. Można dołozyć im kosztów narobić sądowych i komorniczych na 150 zł. Polecam korespondencję wysyłać poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru. Oni i tak zgubią ale wy będziecie mieli dowody doręcfzenia dokumentów na piśmie w razie jak będą chcieli za coś was obciążać fakturą (a patrząc na moje dotychczasowe doświadczenia zrobią to na pewno). Trzymajcie się zatem z dala od Netii i nie dajcie się im okradać.
    Zaletybrak
    Wadyopisałem wyżej
    w ogóle jeszcze nie mam i nie wiem czy dane mi będzie go mieć
  • ~Ryszard / 2010-11-17 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    23.08.2010 podpisałem Umowę z Netią na szybki internet i lepszy telefon, oraz upoważnienie do wypowiedzenia umowy TP S.A. Od 1 pażdziernika powinienem mieć obie usługi. 5 pażdziernika Netia zawiadamia mie pisemnie że nie ma możliwości oferowania usługi zgodnie z zawartą Umową i rozwiązuje ja w trybie natchmiastowyn. Od pażdziernika do chwli obecnej jestem bez internetu i telefonu gdyż zadziałały wcześniejsze wypowiedzenia. TP S.A. nie może przywrucić numeru bo jest on w dyspozycji Neti. Telefonem nie możnz nzwiązać połączena, włoncza się komunikat nie możemy zrealizować połączenia skontaktuj się z operatorem. Nie będę opisywał wielokrotnych interwencji u nie kompetentnych operatorów na ifolini gdzie czsami po 0,5-1 godz. można się dodzwonić, ale Netia działa; po rozwiązaniu Umowy dostaję SMS-a z kodem do aktywacji internetu, a 2.11. 2010 informację o uruchomieniu usługi telefonicznej./oczywiście tel. nie działa/ Pocztą elektroniczną dostałem również rachunek na kwotę 140,00 PLN nie wiem za co bo maila nie ptraię otworzyć gdyż zalokowany jest PIN. Przestrzegam przed wiązaniem się umową z tym operatorem gdyż w przypadku nie wywiązywania się z jej postanowień walczycie z "duchem"- pozostaje pisanie pism na które przychodzą bzdurne odpowiwdzi, rozmowa z konsultantami na infolini, wzgłędnie interwencja w siedzibie w Warszawie . /Poza Warszawą nie ma żadnego przedstawicielstwa/
    Zaletyżaden
    Wadysame
    wirtual.ie przez 2,5 m-ca
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3949
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2600
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021