Podczas przeprowadzania się do innego mieszkania internet przenoszono przez ok. 116 dni, przy czym w okresie tym przychodziły rachunki, które oczywiście trzeba było opłacić.
Ciągłe zrywanie połączenia, najmniej 3 razy dziennie, czasami co 2-3min, nieraz nie zdążę nawet załadować filmu (~5minutowego) na You Tube, bo już zrywa się połączenie.
Obsługa beznadziejna - przesyłanie od jednej do drugiej osoby, przy syt. opisanej w pierwszej cz. pomogła dopiero interwencja u osoby "wyżej" e hierarchii neti.
Ogółem - szkoda nerwów i czasu.
Zaletybrak
Wady- Długi okres oczekiwania przy awariach
- "Gubienie się" połączenia co najmniej 5 razy dziennie
- Nieuwzgl. reklamacji przy np. braku internetu przez (!) kwartał
- Ciągłe telefony z "ofertami", nawet w syt. gdy internet nie działa w danej chwili...
3 lata, zostałem przeniesiony z "tele2" po fuzji.