Infolinia jest fatalna zanim dowiedziałem się o saldzie konta musiałem odpowiedzieć na kilkanaście pytań, wysłuchać oferty mobilnego internetu, czy czegoś tam żądam , czy moja komórka nie zmieniła numeru..a co to KGB? Pani na infolinii to chyba 3 zł na h zarabia bo nic tylko klepie regułki , rozmowa sztywna jak drut.im tam chyba za ilość odebranych płacą - jakiś akord albo cos w tym stylu.. no z takim podejściem to daleko nie zajadą. niestety mam łącze po tp.sa .. jak u poprzedników w dzień to lepiej nie korzystać...6 mb/s to tylko na umowie ...a co do sprzedawców..no tacy przemili , tak pięknie kolorowo...a tu masz ..co innego na umowie niż ustalono...podpisał pan to pan płać...
Pani Aniu - wiem że takich jak ja to pewnie 1000 dziennie dzwoni i się wydziera...nich pani prace zmieni szkoda serca.
Zaletybrak
Wadyza mało miejsca by wypisać
3 mc 59,90
~yp6 / 2011-04-15 15:21
Ocena: 1.00 / 5
Zadzwoniłem do netii i chciałem skorzystać z GC noLimits odebrał jakiś młody chłopak (nie kompetentny) i mówię że chciałem skorzystać z promocji noLimits Pan sprawdził coś tam, i mówi że mogę i będę płacił 46zł ale proszę poczekać jeszcze raz sprawdzę i mówi że chyba nie mogę, zatrudniają ludzi którzy nie mają żadnego pojęcia o tej firmie żałosne.
Wadywszystko!!!
~bander / 2011-04-14 16:46
Netia zaczęła stosować chwyty poniżej pasa i przesyłając dodatkowo faktu na ok 160 zł płatne odwrotnie za rzekomy szybki internet. Uważajcie na ich numery
Zaletynie ma
Wadysame minusy
3 lata
~Colin127 / 2011-04-13 17:03
Krew mnie zalewa jak słyszę o Netii. Jestem ich abonentem i od 5 dni mam nieczynny telefon. Przy zgłoszeniu awarii obiecali naprawić w ciagu 24h. Mija 5 dzień a oni codziennie po mojej interwencji mówią mi, że przyjeli zgłoszeni i wpisuja ponaglenie, i że awaria zostanie usunięta w ciagu 24h i proszę o cierpliwość. Nie mam juz do nich siły. Poprosiłem o minimum wysiłku z ich strony i oddzownienie do mnie z informacją co się dzieje i kiedyrzeczywiscie sa w stanie usunac awarię. Olali mnie. A jako rekompensate proponuja mi ok. 2 zł za kazdy dzień, w którym nie mogłem korzystac z telefonu.
~karina / 2011-04-12 17:06
Ocena: 4.75 / 5
Przerabiałam kablówke i tpse a od 1,5 roku mam netie i nie zamierzam zmieniać.Jest lepsza od tp s.a o 1000%.Jedna awaria w tym czasie 15 minut i była naprawiona.
~Maria / 2011-04-11 14:27
Ocena: 4.00 / 5
,jeżeli chodzi o internet radiowy.Natomiast w przypadku kabla, ciekawszą propozycją pod względem cenowym, czy też dodatkowych bonusów do umowy wydaje mi się oferta np. konkurencyjnej Tepsy. No i jak coś, zawsze można dodatkowo wziąć sobie do netu pakiety TV, czego trochę właśnie mi brakuje w Netii.
~pozytywna / 2011-04-09 18:36
Ocena: 1.75 / 5
Przy podpisywaniu umowy, żadnego problemu, jednak kiedy firma nie wywiązała się z umowy czyli 6 MG i chciałam zrezygnować z umowy - można w ciągu 10 dni od aktywacji, nie od podpisania umowy, wówczas się zaczęło. Zaczęto mi wmiawiać, że mogę zrezygniwać, ale w ciągi 10 dni od podpisania umowy, a podpisałam ją 1,5 miesiąca wcześniej tak mi poradzono. Dalej kiedy pokazałam w umowie, że jest inaczej zaczęto straszyć mnnie karami. Kiedy uporałam się z tymi problemami, powiedziano, że linię odblokują w ciągu 5 dni, aha!!!!! Po interwencjach, w koncuo dblokowali. Nie polecam, jeszcze nigdy tak nie byłm potraktowana. Firma dawała mi 320 kb i jeczsze przy tych parametrach straszono mnie karami. Firma okropna. Internet mobilny oczywiście miał być gadżetem, okazałosię się, że tak przez 2 miesiące potem słono trzeba płacić.
Zaletyżadne
Wadywszystkie
5 dni
~iwonka / 2011-04-07 21:02
Ocena: 5.00 / 5
muszę przyznać,że ostatnio internet z Netii bardzo sie poprawił miałam mieć 4mb a na speed test mam 5mb i tak cały czas od jakiegos miesiąca
Zaletysame
Wadybrak
~Majonez / 2011-04-05 12:59
przynajmniej jeżeli chodzi o net radiowy (Wimaxa). Obecnie co prawda korzystam już z kabla ( Szybka Neostrada wraz z cyfrową telewizją) i płacę praktycznie tyle samo, co za radiówkę. No ale wiadomo, każdy wybiera to co mu bardziej pasuje.
~zbig / 2011-04-04 16:32
Ocena: 4.75 / 5
Mam od kilku lat. 1 awaria załatwiona bardzo szybko. Parametry zgodne z umową. Przedłużyłem umowę i mam promocję tak jak dla nowych klientów. Za niecałe 100 zł mam internet 6Mb i telefon do stacjonarnych bez limitu cały dzień.
2 lata
~Paweł / 2011-04-04 11:14
Ocena: 3.25 / 5
Według mnie internet w Netii jest o wiele lepszy w TP i do tego sporo tańszy, u mnie zdarzyły się 2-3 awarje w ciągu 2 lat. Prawdopodobnie przedłużę umowę o 12-24 miesiące, cena pakietu ma się podobno zmniejszyć, a prędkość lepsza.
~justa / 2011-04-02 19:35
Ocena: 1.50 / 5
Miesiąc czekałam ąz mi założą internet ,przy skladaniu umowy mówiono że nie ma żadnych przeszkód technicznych.Po dwóch tyg, dostałam mobilny na wyprowowanie do czasu aż mi radiówke zalożą.W umowie miała być2 gb była 1 gb.Nawe umowy nie przeczytałam dobrze bo kurier powiedzial"czy ma Pani zamiar całe to czytac?! Ja mam tylko10 minut" Mobilnego też nie dostalam do rąk własnych,koperta byla cała poniszczona. No i mało tego po miesiącu przyszło pismo że zrywają umowe bo nie mają warunków technicznych, Nawet nikt sie nie pofatygował.Pani konsultantka to chyba kase tylko zbija za nabijanie umów.Czuje sie oszukana i stracilam czas .Przykre!
~egonek / 2011-04-01 21:22
Ocena: 4.00 / 5
Używam od 4 lat na łączach tp zdarzyło się prze-sten czas może z 3 awarie polecam
~Aldek / 2011-03-31 23:39
Ocena: 1.25 / 5
nie będę się rozpisywał bo jak czytam posty to więcej już dodać nie można, internet cieniutki bardzo mili ludzie ale tylko do chwili kiedy się podpisze umowę później już są obojętni na moje uwagi, i chyba bezradni bo same dobre chęci nie wystarcza powiem tak szczęśliwy ten kto nie podpisał z nimi umowy. tak naprawdę to już liczę miesiące do końca umowy i zmieniam operatora
Zaletybrak
Wadyzaniżony transfer , w godzinach popołudniowych zamula strasznie , infolinia kiepska
14 miesiecy
~endrju / 2011-03-31 21:58
Ocena: 1.75 / 5
Mam od ponad roku internet i telefon w pakiecie. Internet "do 2 M" przez pół roku był może ok.512k i chodził jako-tako a później zaczęła się tragedia. Transfer do niczego, ciągłe zrywanie połączeń, telefony do BOK nic nie dają, bo albo słuchasz melodyjek i komunikatów , więc się wnerwiasz i rozłączasz, albo słyszysz od "fachowca"' po drugiej stronie, że u nich wszystko jest w porządku i żebyś zresetował u siebie bramkę, czy router a najlepiej, żebyś spadł na drzewo i mu nie przeszkadzał. Cena nie jest taka atrakcyjna, bo w TP miałbym podobną opcję i wiem, że neostrada byłaby lepsza, bo miałem tam do 1M i to było naprawdę 1M.Pozostało mi męczyć się do końca roku i jeszcze miesiąc, bo umowa jest na 2 lata i musiałbym płacić dla Netii "opłatę wyrównawczą" (za sam internet naliczono mi wczoraj 1700 zł-szok...)
Obsługa Klienta na zerowym poziomie. Parametry nawet w małej części nie oddają tego co napisane w umowie. Niezawodność? Nie z Netią!!! Nie ma tygodnia bez awarii. Jedynie cena w miarę przyzwoita w porównaniu do konkurencji, ale to jest uzasadnione... :) Można liczyć na zredukowanie płatności za czas w którym nie dostarczany był internet, ale po co to komuś, kto Chce płacić i mieć internet.
ZaletyBrak jakichkolwiek plusów...
WadyCała współpraca z Netią jest wielkim minusem. urządzenie, które otrzymałem zostało mi wymienione na tak samo awaryjne jak i poprzednie.
2 lata
~Andrzej01 / 2011-03-29 18:39
Ocena: 2.33 / 5
Mam usługę internetową i telefon - niestety są dostarczane na łączach TPSA.W ciągu ostatnich 2 miesięcy mam już 6 awarię. Gdy tylko zacznie padać deszcz zaczynają się cyrki, albo nie ma telefonu albo internetu, ostatnia awaria telefonu trwa już 5 dzień i jak dowiaduję się w NETII, nie mają sobie nic do zarzucenia bo to wina TPSA .Ostatnio wysłałem do naprawy router,który wg techników TEPSY był niesprawny.Z routerem okazało się być wszystko w porządku a ja dostanę do zapłaty rachunek za nieuzasadnioną naprawę.Terminu naprawy też nie sprecyzowali , bo nie mam podobno wykupionego jakiegoś specjalnego abonamentu w myśl przepisów którego, byliby zobowiązani do naprawy usterki w ciągu 24 godzin.Mogę co najwyżej zwrócić się do nich o zwrot 1/30 abonamentu za każdy dzień braku usługi.
Andrzej
~wutka2 / 2011-03-28 11:16
Niestety nie mogę przyznać punktów.Moja przygoda z netią skończyła się tak szybko jak się zaczęła. Skuszony reklamą zamówiłem usługę telefon+inernet 20 Mbit/s. Zeszło do 10, w końcu okazało się, że może być tylko 1Mbit/s. Nikt mnie o tym nie raczył poinformować. Bez uzgodnienia ze mną zostałem pozbawiony neostrady na miesiąc przed zakończeniem.
Zaletybrak
Wadyniestety same
~tacyt / 2011-03-27 00:54
Ocena: 2.00 / 5
jestem użytkownikiem Netii od ok 1,5 roku i muszę powiedzieć że mam bardzo negatywną opinię o tej firmie: po pierwsze spadki prędkości neta mam łącze 1 Mb do 10 kb ,pingi wysokie że grać praktycznie nie można, czekam na koniec umowy i wybieram innego operatora tylko nie Netię, jedyne co maja dobre to promocje i cenę, dla kogoś kto chce grać wszystko tylko nie Netia
Zaletytylko cena
Wadybardzo częste nie trzymanie parametrów , duże spadki prędkości, wysokie pingi ogólnie nie nadaje się do grania przez net
ok 1,5 roku
~stasiu / 2011-03-25 14:38
Ocena: 1.00 / 5
moje doświadczenia z Netiia sa negatywne , internet w godzinach 16do godziny 22 bardzo źle działa , pingi wysokie (granie w gry online ) doprowadza do szalu . Skończy się umowa mowie Netii papa .