strona 129 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- nastepna »
-
~Użytkownik neostrady / 2011-04-28 23:38Ocena: 1.00 / 5
Jestem użytkownikem neostrady 6 Mb a mój sasiad ma internet od netii. Na tym samym kablu ale u mnie jest w porzadku a u niego nie chce 2 Mb śmigać i netia sie tłumaczy ze to wina sieci. Banda oszustów -
-
~Sylwek / 2011-04-24 19:52Ocena: 1.00 / 5
Bardzo mnie rozczarowali, dobrze było tylko przy podpisaniu umowy,później tylko gorzej.ciągłe awarie trwające po kilka dni a niektóre tygodnie.niemożność dodzwonienia się i złoszenia problemu a
jeśli już odebrali to zasada spychologi typu prześlemy dalej,ktoś oddzwoni i cisza przez kilka dni.Kompletny brak poszanowania klienta, ignorancja totalna a wkońcu maksymalne utrudnianie moich próźb o rozwiązanie umowy. Mój koszmar z tą firmą trwał osiem miesięcy za co jeszcze musiałem zapłacić. -
~jj / 2011-04-22 16:53Ocena: 1.00 / 5
Nie dajcie się oszukać!!! Sam mam połowę transferu za który płacę...nie zliczę telefonów i maili które wykonałem do tej złodziejskiej firmy...gdy trzeba było przedłużyć umowę wszystko było cacy ale potem okazało się że muszę płacić za szybkość której nie posiadam,gdyż mam słabe łącza...Ładnie to wygląda Kot na reklamie a w rzeczywistości tą firmą powinien się zająć PROKURATOR Zaletynie dostrzegłemWadywszystko2 lata -
~Pako / 2011-04-21 13:19Ocena: 2.25 / 5
Z Netia jest tak, że jeżeli płacimy i nic nie chcemy zmieniać jest ok, choć nie zawsze jak widać na moim przykładzie mają nieludzki syf w bazie danych odcieli mi neta bo jak się tłumaczą ja wysłałem pismo o rezygnacji o.0 co się okazało po kilku miesiącach walki, przypisali mi i innemu gościowi ten sam numer klienta on zrezygnowal mi odcieli ;]
Efek: miesiąc bez neta, kosztów dotyczących aktywacji neta u innego operatora już nawet wole nie liczyć, ale to nei wszystko szanowna NEtia 3 miesiąc blokuje mój numer telefonu mimo iż definitywnie z nimi zerwałem umowę i za dwa dni mija 3 miesiące od zerwania umowy i znowu nie będe miał neta mimo tego iż płacę u innego już operatora (Netia dalej blokuje łącze)
Podsumowując syf jakich mało niewidziałem większego porównałbym to do burdelu ale w burdelu pewnie są jakieś zasady, u nich nie.
Jeśli ktoś chce sobie poćwiczyć cierpliwość i powtarzanie tekstu polecam ich infolinie mimo tego iż rozmawia się podobno z ludzi ma się wrażenie, że rozmawiamy z dyktafonem który się zaciął.
Pozdrawiam, Paweł.ZaletyJednyny plus taki, że mało kiedy się zawiesiłWadyNie starczy mi tu znaków na wypisanie wszystkich.3 lata 49/miesiac -
~lol / 2011-04-21 09:07Ocena: 3.25 / 5
hehe fajnie że na tym forum wypowiadaja sie negatywnie osoby które na tym samy nicku pisza pochwały na TP.SA.
Oj przedstawiciele Tepsy zrobia wszystko by sprzedać Neostradę...
A netia...jak ktos ma łącza Tp.SA niech lepiej kablówki szuka...bo na tym samym drucie to nic lepszego nie pójdzie.
może i netia ma taniej ale to technicy z TP.SA te łącza naprawiając więc dla konkurencji nie trwa to 2 H tylko 3 dni..
801802803 to zajei.... infolinia...ale jak masz coś do załatwienia lepiej napisac @ lub pismo...nie męczcie tych biednych ludzi...pracowałam w poznaniu na Infolini Tepsy - o matko jacy ludzie potrafia być okropnii .. tępi i bez zrozumienia ze tam to siedzą specjalisci ale tak na prawde co oni moga..
Pozdrawiam Serce i rozum :)ZaletyNie okradają pracowników jak TP.SAWadykorzystaja z Łącz TP.SAnie mam -
~zniwarm / 2011-04-21 09:22Ocena: 2.25 / 5
Od prawie miesiąca dzwonie na ich infolinię aby mi przysłali nowy router gdyż ten co mam jest uszkodzony(tak stwierdził fachowiec neti) i za każdym razem co zadzwonię to wysłucham formułki ,potem wysłucham jakąś melodyjkę dopiero jakiś łaskawca stwierdzi że Zaznaczył w komputerze aby przesyłka wyszła jak najszybciej i tak parwie miesiąc. Pare dni temu przyszedł rachunek za internet oczywiście do zapłaty za cały miesiąc.Będę się odwoływał, niemam zamiaru płacić za coś z czego niekorzystam.Reklamę powinni zmienić na (Netia z wadami a nie bez vat). -
~tomasz / 2011-04-20 22:01Ocena: 1.00 / 5
Nie chce mi się rozpisywać na temat Netii, więc powiem krótko - mają wielki burdel w firmie, a oprócz tego Netia to naciągacze - cały czas mi wysyłają routery na próbę, mimo tego, że ich nie zamawiam. Partacze. ZaletybrakWadydużo by o tym pisać...produkt miałem raptem tydzień, a smród po firmie nETIA ciągnie się już czwarty miesiąc -
~mlaw / 2011-04-19 16:22Ocena: 1.25 / 5
Do momentu podpisania umowy wszystko ok, potem tylko gorzej. Usługę (internet + telefon) mam aktywną, ale od kilku dni nie wysyłają mi routera (miał być przed aktywowaniem usługi), który zamówiłem, więc nie mogę korzystać z żadnej z usług... Na infolinię dzwoniłem kilkanaście razy, za każdym podają inną informację - kłamią, zmyślają, kombinują, a routera i tak nie ma. Jakaś szczera panienka poradziła mi, że mogę sobie kupić router w sklepie i dać sobie spokój z czekaniem na ten ich, bo i tak pewnie przyślą po świętach (czyli za kolejne 10 dni...). Każdy z konsultantów mówi co innego: router już do pana wyjechał / router wyjedzie w ciągu 12 godzin / router będzie jutro / router będzie za dwa dni, będzie przed świętami, będzie po świętach...
Łatwo ich sprawdzić: przy zamawianiu usługi zadzwońcie i powiedzcie, że jakiś czas temu rozmawialiście z ich konsultantem i poinformował was, że macie przepustowość 10mb na waszej linii (oczywiście podajcie zawyżoną). Oczywiście potwierdzą, że taka może być. Zadzwońcie za kilka minut i podajcie jeszcze większą - też potwierdzą.
Dopiero gdy podpiszecie umowę okaże się, że mają 14 dni na sprawdzenie możliwości technicznych i określenie, jaka jest przepustowość waszego łącza. Oczywiście nie powiedzą wam o tym, będziecie płacić za tę określoną w umowie, a prędkość rzeczywista i tak będzie niższa.
ŻENADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zaletyżadne - miało być lepiej niż w TPSA, a jest gorzej, bo już na początku współpracy nawalają i to tak, że się wszystkiego odechciewa...WadySAME - tylko i wyłącznie minusy, minusy, minusy...kilka dni, 81zł -
-
~red / 2011-04-19 11:52Ocena: 2.25 / 5
tak jak czytam wasze opinie o Netii kiedyś może i była to dobra firma na samym początku mieli ja Szwedzi ale odsprzedali ja jakieś firmie polowe i jest jak jest szkoda ze operatorzy internetowi maj nas wszystkich w głębokim poważaniu a ta ostatnia ich nowa usługa nic z niej nie wiadomo i tak ma być by klient był zakręcony na maxa i tak się dzieje ze wszystkim w naszym kraju .W Estonii dostęp do neta jest za darmo i gwarantuje to zapis w konstytucji ale to Estonia ...Najgorzej jest w małych miejscowościach i miasteczkach dostęp do neta.. Zalety....Wady..... -
~mario / 2011-04-18 16:43
To co robi netia ze swoimi klientami to makabra. Od około miesiąca nie mam telefonu i internetu. Dzwonie prawoe codziennie na tą ich infilinie i rozmawiam ze specjalistami, większość z nich to niekompetetni koleśie, lubią się rozłączyć w trakcie rozmowy. Obiecują , że już za chwilę , jutro będzie wszystko działać. Od powodzi, suszy, tornada i neti chroń nas Panie Jezu. -
~lord / 2011-04-18 02:00Ocena: 3.25 / 5
Infolinia jest fatalna zanim dowiedziałem się o saldzie konta musiałem odpowiedzieć na kilkanaście pytań, wysłuchać oferty mobilnego internetu, czy czegoś tam żądam , czy moja komórka nie zmieniła numeru..a co to KGB? Pani na infolinii to chyba 3 zł na h zarabia bo nic tylko klepie regułki , rozmowa sztywna jak drut.im tam chyba za ilość odebranych płacą - jakiś akord albo cos w tym stylu.. no z takim podejściem to daleko nie zajadą. niestety mam łącze po tp.sa .. jak u poprzedników w dzień to lepiej nie korzystać...6 mb/s to tylko na umowie ...a co do sprzedawców..no tacy przemili , tak pięknie kolorowo...a tu masz ..co innego na umowie niż ustalono...podpisał pan to pan płać...
Pani Aniu - wiem że takich jak ja to pewnie 1000 dziennie dzwoni i się wydziera...nich pani prace zmieni szkoda serca.ZaletybrakWadyza mało miejsca by wypisać3 mc 59,90 -
~yp6 / 2011-04-15 15:21Ocena: 1.00 / 5
Zadzwoniłem do netii i chciałem skorzystać z GC noLimits odebrał jakiś młody chłopak (nie kompetentny) i mówię że chciałem skorzystać z promocji noLimits Pan sprawdził coś tam, i mówi że mogę i będę płacił 46zł ale proszę poczekać jeszcze raz sprawdzę i mówi że chyba nie mogę, zatrudniają ludzi którzy nie mają żadnego pojęcia o tej firmie żałosne. Wadywszystko!!! -
~bander / 2011-04-14 16:46
Netia zaczęła stosować chwyty poniżej pasa i przesyłając dodatkowo faktu na ok 160 zł płatne odwrotnie za rzekomy szybki internet. Uważajcie na ich numery Zaletynie maWadysame minusy3 lata -
~Colin127 / 2011-04-13 17:03
Krew mnie zalewa jak słyszę o Netii. Jestem ich abonentem i od 5 dni mam nieczynny telefon. Przy zgłoszeniu awarii obiecali naprawić w ciagu 24h. Mija 5 dzień a oni codziennie po mojej interwencji mówią mi, że przyjeli zgłoszeni i wpisuja ponaglenie, i że awaria zostanie usunięta w ciagu 24h i proszę o cierpliwość. Nie mam juz do nich siły. Poprosiłem o minimum wysiłku z ich strony i oddzownienie do mnie z informacją co się dzieje i kiedyrzeczywiscie sa w stanie usunac awarię. Olali mnie. A jako rekompensate proponuja mi ok. 2 zł za kazdy dzień, w którym nie mogłem korzystac z telefonu. -
~karina / 2011-04-12 17:06Ocena: 4.75 / 5
Przerabiałam kablówke i tpse a od 1,5 roku mam netie i nie zamierzam zmieniać.Jest lepsza od tp s.a o 1000%.Jedna awaria w tym czasie 15 minut i była naprawiona. -
~Maria / 2011-04-11 14:27Ocena: 4.00 / 5
,jeżeli chodzi o internet radiowy.Natomiast w przypadku kabla, ciekawszą propozycją pod względem cenowym, czy też dodatkowych bonusów do umowy wydaje mi się oferta np. konkurencyjnej Tepsy. No i jak coś, zawsze można dodatkowo wziąć sobie do netu pakiety TV, czego trochę właśnie mi brakuje w Netii. -
-
~pozytywna / 2011-04-09 18:36Ocena: 1.75 / 5
Przy podpisywaniu umowy, żadnego problemu, jednak kiedy firma nie wywiązała się z umowy czyli 6 MG i chciałam zrezygnować z umowy - można w ciągu 10 dni od aktywacji, nie od podpisania umowy, wówczas się zaczęło. Zaczęto mi wmiawiać, że mogę zrezygniwać, ale w ciągi 10 dni od podpisania umowy, a podpisałam ją 1,5 miesiąca wcześniej tak mi poradzono. Dalej kiedy pokazałam w umowie, że jest inaczej zaczęto straszyć mnnie karami. Kiedy uporałam się z tymi problemami, powiedziano, że linię odblokują w ciągu 5 dni, aha!!!!! Po interwencjach, w koncuo dblokowali. Nie polecam, jeszcze nigdy tak nie byłm potraktowana. Firma dawała mi 320 kb i jeczsze przy tych parametrach straszono mnie karami. Firma okropna. Internet mobilny oczywiście miał być gadżetem, okazałosię się, że tak przez 2 miesiące potem słono trzeba płacić. ZaletyżadneWadywszystkie5 dni -
~iwonka / 2011-04-07 21:02Ocena: 5.00 / 5
muszę przyznać,że ostatnio internet z Netii bardzo sie poprawił miałam mieć 4mb a na speed test mam 5mb i tak cały czas od jakiegos miesiąca ZaletysameWadybrak -
~Majonez / 2011-04-05 12:59
przynajmniej jeżeli chodzi o net radiowy (Wimaxa).
Obecnie co prawda korzystam już z kabla ( Szybka Neostrada wraz z cyfrową telewizją) i płacę praktycznie tyle samo, co za radiówkę.
No ale wiadomo, każdy wybiera to co mu bardziej pasuje.
-
~zbig / 2011-04-04 16:32Ocena: 4.75 / 5
Mam od kilku lat. 1 awaria załatwiona bardzo szybko. Parametry zgodne z umową. Przedłużyłem umowę i mam promocję tak jak dla nowych klientów. Za niecałe 100 zł mam internet 6Mb i telefon do stacjonarnych bez limitu cały dzień. 2 lata
strona 129 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- nastepna »
