Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zły i oszukany / 2011-08-05 20:58
    Netia to banda złodzieji! Netia to banda złodzieji! Netia to banda złodzieji!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko zaczynając od oferty kończąc na dostawie internetu!
  • ~niezadowolony / 2011-08-05 12:46
    Ocena: 1.25 / 5
    Przez ponad miesiąc Neta zwodziła mnie że w wyznaczonym terminie podłączy mi internet.
    Po wielu naciskach/telefonach do handlowca który podpisał umowę, a także na infolinię ciągle otrzymywałem zapewnienie że jutro ktoś przyjedzie, załatwi, sprawa jest w toku.

    Po ponad miesiącu i wielu próbach wyjaśnenia sytuacji otrzymałem informacje że Neta odstąpiła od umowy 3 dni temu - nadmienię że dzień wcześniej rozmawiałem telefonicznie z przedstawicielem Netii i zapewniał mnie że jeszcze tego samego dnia serwisanci przyjadą i zainstalują sieć.

    Smaczku całej sytuacji jeszcze dodaje fakt że przed podpisaniem umowy również była badana zdolność wywiązania się z założonych parametrów i wtedy nie było żadnych problemów.

    Jednym słowem wielki bleffffffff..
    Zaletyprzekaz marketingowy nie mający nic wspólnego z realną ofertą
    Wadyoszustwo, obsługa, sprzeczne informacje, brak wywiązywania się ze swoich obowiązków
    -
  • ~piotr / 2011-08-03 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem neostradę 20Mb/s i dzialala z predkoscia pomiedzy 8 a 20Mb/s (w testach). Przeszedłem na Netię bo myślałem że super oferta Szybki internet dla firm baz limitu lacza (jaki kabel taki transfer) bedzie lepsza. Co się okazało: mimo tego że ten sam kabel dawniej ciągną do 20MB/s teraz tranzakcja połączenia jest ograniczona do 7Mb/s out i 0,6Mb/s in.
    Zjedz ile chcesz ale szerokość słomki tobie zwężymy.
    Nie wiem jak u was ale u mnie Netia na lączach Tepsy to Skandal!
    Zaletybrak
    Wadyjak w opisie
    1 miesiac za 60zł
  • ~bozena2222 / 2011-08-03 14:41
    Ocena: 1.33 / 5
    W sumie blisko miesiąc nie miasłam internetu,dzwoniłzm grubo ponad20 razy ale za kazdym razem mówiono co innegi; wypoież jednej osoby zaprzeczala drugiej, kłamano np, ze awaria usunięta a zgodnie z smsem było to kłamstwo. Netia zaproponowała taryfe za 109int + tel nielimitowane w kraju i zagraniczne i dobrze, ze nie zadzwoniłam bo dano mi oferte jakiej anie nie proponowano ani nie zamawiałam. W 50% niekompetencja pracowników, złośliwy upór, a przede wszystkim kłamstwa, brak adnotacji o treści rozmowy - zamknięte kolo, a szybkośc internetu nie ma nic wspólnego z oferowana i reklamowaną. Problemy zaczęły sie około 25 czerwca i do tej pory nie wiem jaką mam taryfe, nie mam umowy - a w to co mówią przez telefon nie wierzcie ! ! ! Koszmar.
    Wadydużo - lekcewazenie klienta
    druga umowa ale nadal nie wien jaka
  • ~POPIK / 2011-07-30 23:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zastanów się dwa razy w co się pakujesz.Dwa miesiące kłóciłem się o wymianę rutera który nie współpracował z VISTĄ.Proponowali mi zmianę systemu.A teraz po zmianie pakietu okazało się że ruter nie obsługuje takiej prędkości,ale o tym nikt nie raczył wspomnieć.
    Odradzam wszystkim bo można się tu dostać bez kłopotu ale za to potem są same problemy.
    Krótko mówiąc jeden wielki SZAJS
  • ~Krzychuxd / 2011-07-30 23:10
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam odradzam wam kupna netii ponieważ mam niby 2,4 mb a chodzi gorzej niż 1mb a kiedyś był lepszy.W ciągu tygodnia miałem 5 awari przez 3 dni nie miałem internetu jak dzwoniłem do nich kilka razy to samo mówili że mają awarje zaraz będzie działał internet i jak zwykle nie działał.Odradzam Wam Cena Za Wysoka Na Taki Internet Zaletyraz na rok działa net
Wadycały czas awarie
mam go już 3 lata i żałuje i płace 120 zł z tel a już dawno z tel zrezygnowałem
  • ~fixfox / 2011-07-29 22:16
    Ocena: 2.75 / 5
    Niedawno przedłużałem umowę neti. Przedłużyłem umowę i powiedziano mi że w ciągu 2 tyg wyslą mi router, lecz tak naprawdę wysłali mi ponad 3 tyg od przedłużenia umowy. Gdy już przysłał mi kurier router okazało się że router jest popsuty .Kurier ma przywieźć nowy w ciągu 9 dni roboczych .
    Firma jest naprawdę nieodpowiedzialna !!
    Nie polecam tej firmy !!
    Zalety+brak awarii internetu
    Wady-zgryz na samym początku
    -bardzo wolny łącze internetowe

    internet mam 3 lata
  • ~Fanaberia / 2011-07-29 17:36
    Ocena: 1.25 / 5
    ODRADZAM STANOWCZO! Fałszowanie umów jest na porządku dziennym. Zaproponowano mi ofertę dla firm w przystępnej cenie - pakiet OneOffice, podpisałam umowę wszystko ładnie pięknie. Po pół roku zaczęły przychodzić rachunki 50% wyższe. Zdziwiona napisałam reklamację, w załączeniu przesłałam kopię mojej umowy. W odpowiedzi zostałam oskarżona o podrobienie dokumentu, i NETIA przesłała mi wg. nich PRAWIDŁOWĄ umowę (kopię), którą oni posiadają. Na całe szczęście, bo przeanalizowałam obie umowy i co się okazało (tylko ważniejsze różnice):
    -inny przedstawiciel widniał na każdej z umów
    -są różnice w dacie podpisania
    i oczywiście dopisek: Pakiet OneOffice PÓŁ ROKU ZA PÓŁ CENY.
    Na tej podstawie napisałam kolejną reklamację, a później kolejną. Po 3cim razie wynegocjowałam zakończenie współpracy bez kary pieniężnej (rozwiązałam umowę rok przed końcem jej obowiązywania), ale odmówiono mi prawa do reklamacji sposobu naliczania faktur. Umowa zakończyła się kilka miesięcy temu, ale i tak od tamtej pory FIRMA NETIA nęka mnie pismami nawołującymi do uregulowania należności... Wystosowałam kolejne pismo o zaprzestanie, zobaczymy co odpowiedzą.
  • ~wkurzony / 2011-07-29 11:53
    Ocena: 2.50 / 5
    podpisałem umowę z Netia przez jednego z handlowców, zapewniał mnie, że przy moim łączu nie będzie problemów z uzyskaniem prędkości 20 mb/s, pierwotnie jednak zawarłem umowę na prędkość 8 mb/s,była nieco tańsza...
    przeszło miesiąc temu przez infolinię 801802803 wprowadziłem aneks do umowy zwiększający prędkość do 20 mb/s, miała ona być dostępna w nowym okresie rozliczeniowym, czyli po 20 tego miesiąca, wczoraj dzwoniłem do infolinii 801802803 po wyjaśnienia gdyż nadal mam starą prędkość, dowiedziałem się , ze są problemy techniczne ale następnego dnia, czyli dzisiaj sprawa zostanie załatwiona, tymczasem dzisiaj dostałem informację, że zwiększona zostanie mi prędkość do 17 mb/s, ale tylko teoretycznie bo faktycznie będzie to prędkość rzędu 15 mb/s, która będzie się normalizowała przez kolejny miesiąc, więc realnie będzie ona dostępna dopiero za miesiąc.
    Zastanawiam się więc: GDZIE JEST OBIECANE 20 MB/S !?
    Poza tym, ukłony dla obsługi infolinii, wiem, że to ciężka praca tłumaczyć niezadowolonym klientom, że faktyczne możliwości Netii przekraczają fantazje HANDLOWCÓW NETII a przekleństwa należą się bardziej tym co wciskają na siłę usługi Netii niż czule uspokajających Pań infolinii.

    ...lecz kto lubi być uspokajany gdy czuje się oszukany!
    Zaletyniewygórowana cena, mniejsze przerwy w dostawie internetu
    Wadyteorie sprzedaży nie pokrywają się z faktycznymi możliwościami technicznymi
    jestem klientem Netii od ok 10 miesięcy, mam abonament 59,90
  • ~milena / 2011-07-29 00:03
    Ocena: 4.00 / 5
    Korzystam od kilku miesięcy. Za 49.90 zł, mamy w domu internet o prędkości ok 15 mb/s. Śmiga jak szalony w porównaniu do Neostrady za podobną kwotę. Na razie działa bez zarzutów; żadnych przerw czy awarii jeszcze nie było (z Neostrady na tej samej linii często nas "wywalało"). Ale wszystko ma dobre i złe strony: OBSŁUGA KLIENTA -marnie (niekompetentni konsultanci wciskający klientowi kit, linia 801888999, długo by wymieniać..i gdyby nie fakt, że skusiła nas prędkość internetu oraz pazerność na router Netia Spot i wcześniejsze, dogłębne przeanalizowanie warunków umowy - nie zdecydowalibyśmy się na tego operatora. Choć internet działa bez zarzutów, to na zmianę telefonu z TP na Netię chyba nigdy się nie zdecydujemy :)

    Zaletyprędkość
    cena
    router Netia Spot
    Wadyobsługa klienta
    maj
  • ~Zibi / 2011-07-27 16:49
    Jeśli macie za mało problemw,zamówcie usługi w neti
    będziecie ich mieli tak dużo jak ruski frontowy żołnież wszy.
    jeśli ktoś chciałby wiedzieć więcej jak mierną firmą
    jest nettia podaje kontakt meilowy Zibi61@interia.eu
    chętnie odwiode przed zawieraniem umów z tą firmą
    podając fakty jak ja zostałem potraktowany-pozdrawiam
  • ~IRons / 2011-07-25 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nie spotkałem osoby z mojego kregu znajomych która by była zadowolona z usłygi tych #@%#. Jak to jest że jak ktoś ma netię to przychodzi do siąsiada obok który ma neostradę robić przelewy? Może mi to ktos wyjasnić??

    Podejżewam, że netia zatrudnia jakiś przybłędów, żeby na necie pisać pozytywne komenty. Wiadomo powszechnie, że netia nie może się równać Polską TP poczynając od BOK i kończąć na samej usłudze. Ta firma padnie wkrótce, nawet swoich pracowników, tzw. konsultantów zatrudnia na umowe zlecenie... :) Dobre...

    NIestety ofiarą jakościu bok i samej susługi jak zawsze jest klient.
    Zaletynie istnieją
    Wadywszystko
    na szczęście nie mam!
  • ~Kodexior / 2011-07-22 13:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Co do jakości usług nie mam zastrzeżeń, lecz zanim je podłączą musisz się sporo namęczyć, aby w ogóle coś działało. Telefony codziennie po 3 razy nie pomagały. Bywało tak, że osoba zamiast przekierować mnie na następną linię, rozłączała mnie. I tak w kółeczko... Z urządzeniami też niezła parodia. W ciągu 7 dni od podpisania umowy, miały przyjść 2 urządzenia. Niestety, przyszło jedno. Przez telefon wmawiali, że do następnego okresu rozliczeniowego, powinien dojść i ponaglą wysyłkę (na ten czas to już chyba z 20 ponaglenie). Umowa podpisana 3 czerwca a aż do dzisiaj (22 lipca) nie ma śladu po routerze. Łącza także miały być zmienione w tym samym okresie... Dzięki znajomościom w netii udało mi się dowiedzieć, dlaczego tak się dzieje. Otóż, podwykonawca chce zrobić wszystko naraz i nie wysłał jeszcze wszystkich urządzeń. Administratorowi sieci pozostało tylko przekrosowanie sieci (co jest ok 5 kliknięć myszką). Krócej mówiąc - poprostu w firmie się opierdzielają, a zwykły klient płaci i traci.
    ZaletyJakość łączy stoi na wysokim poziomie
    WadyFatalna obsługa
    3 lata - niestety
  • ~18Magda62 / 2011-07-21 13:19
    Masz rację arogancja ludzi pracujących w serwisie poraża, podpisałam umowę i czekam za ruterem już 14 dni ale Netia w umowie ma tak wpisane że umowe można wypowiedzieć w ciągu 10 dni od podpisania i oni czekają aż ten okres minie, żeby już nie można było umowy wypowiedzieć. Tłumaczą się że czekają az TP poinformuje ich o podłączeniu lini, Pan z którym podpisywałam umowę podał mi niby bezpośredni telefon do siebie, a to pic na wodę bo nie ma takiego numeru. Ludzie uważajcie na Netię bo to ludzie tam pracujący taką i tak traktujący klienta napewno nie przyciągną potencjalnych klientów.
    Zaletyna razie żadnych
    Wadyobsługa
  • ~aaa / 2011-07-21 11:03
    Ocena: 1.33 / 5
    nie polecam! co za dno!

    Wadypsuje się!
    nie informują o przerwach w dostępnie internetu!
    płaciłam dziesiątki złotych za rozmowy tel. dotyczące zgłaszania awarii.
    2
  • ~Marta O / 2011-07-16 00:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Uwaga na umowy tej złodziejskiej firmy. Diabeł tkwi w szczegółach, niedomówieniach, naciąganiu na promocje którym się nie podlega o czym dowiadujemy się przy pierwszej fakturze której wysokość nijak się nie ma do tego czego się spodziewaliśmy i co niby było ustalone z działem sprzedaży.
    kazdy konsultam mówi cos innego !

    nie polecam tej firmy ! złodzij !
  • ~george / 2011-07-14 21:12
    Ocena: 5.00 / 5
    krótko i na temat, za 1 mbit/s i 60 min płaciłem w TPSA ponad 120 zł za abonament plus za rozmowy. Teraz mam internet 8 mbit/s i rozmowy bez limitu za 100. Dlatego jestem bardzo zadowolony z przejscia do Netii.
    Zaletydobra cena
    Wadyjak na razie nie zauważyłem
    od marca
  • ~Gdynianin / 2011-07-08 16:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Uwaga na umowy tej złodziejskiej firmy. Diabeł tkwi w szczegółach, niedomówieniach, naciąganiu na promocje którym się nie podlega o czym dowiadujemy się przy pierwszej fakturze której wysokość nijak się nie ma do tego czego się spodziewaliśmy i co niby było ustalone z działem sprzedaży i spisane w postaci umowy oraz dodatkowe dokumenty które "są integralną częścią umowy" jak się wyrażają na infolinii po fakcie, a których przed podpisaniem umowy klient nie jest świadomy istnienia ;/.
    ZDECYDOWANIE ODRADZAM.
    Gdynianin
  • ~spasiblegnunm / 2011-07-07 17:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Netia oszukuje klientów naciągając na żywca na internet mobilny 2g, 3g, 4g obiecując super zasięg na 90 % pow. kraju. Sieć jest nie dostępna na większości terenu polski. Tylko wielkie miasta. NIE DAJCIE SIĘ NABRA Ć
  • ~!!!!! / 2011-07-05 20:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeżeli chodzi o netie jest najlepsza firmą, przeczytajcie sobie opinie o TP to szkoda gadać...każdy jest poprostu związany z Tp i nie chce zmian ale jak by wszedł w życie z Netią napewno byłby zadowolony. Poza tym firma bez lojalek, bez ograniczen na połączenia i najwyższa prędkość ja obecnie mam 10MB i jestem zadowolony!! Gdyby była zła firmą nie miałaby milion klientów i nie utrzymałaby się tyle lat na rynku więc jest bardzo dobrą firmą telekomunikacyjną!!
  • Dodaj własną opinię »

    Podobne wyszukiwania

    Zobacz również

    VECTRA
    Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
    UPC Internet
    Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
    Netia Szybki Internet
    Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
    Play Online
    Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
    T-Mobile Internet
    Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
    Plus GSM iPlus
    Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
    Play
    Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
    Orange
    Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
    Plus
    Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
    T-Mobile
    Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
    Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
    mBank
    Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016