Zamówiłem, gdyż potwierdzili na infolinii 12 mb/s. Przysłali umowę i ...długo cisza (2 tygodnie).
Potem przysłali specy od pomiaru przewodów do podłączenia i znowu cisza.
Po 4 tygodniach przysłali router żeby podłączyć do nieistniejącej sieci.
Po moim telefonie na infolinię (15 min. czekania) miły pan oświadczył, że nie ma możliwości technicznych!!!??? :-(
Sprawdziłem w TPSA (bo na tym bazują) i TPSA bardzo chętnie mi podłączy z gwarancją 6 mb/s. :-)
Dziś Pani Kierownik Joanna K. (NETIA S.A.) przysyła mi pismo z natychmiastowym wypowiedzeniem podpisanej umowy, że się nie da....orzesz wy...
Pomijam jakość świadczonych usług przez podwykonawców TPSA od podłączania (zależy chyba od dnia, humoru, pory roku, pogody???).
Jako bonus za moje nerwy traktuję router wysłany na zachętę i myślę, że ten miły pan który po moim telefonie opowiadał głupoty że muszę to odesłać na własny koszt kurierem, zrozumie lub ustali jak traktować taki bajzel w firmie.
A hasło "dajemy najszybszy na ile pozwala Twoje łącze....można skomentować...my to olewamy, bo podpinamy się na lewiznę,...jak jest" :-(
A Ty kliencie płać za FULL w abonamencie.. :-)ZaletyMinimalnie niższa cena i kuszące promocje
WadyNiekompetencja BOK, zbywanie klienta
Dali za darmo i olali mnie