2 lata
strona 121 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- nastepna »
-
~Hiurri / 2012-05-04 17:41
Jedna wielka tragedia. Internet przerywa, jest wolny (opóźnienia - latency). Ździerają kasę, oszukują w umowach, nie wiem co jeszcze. Jestem kompletnie niezadowolony bo płacę i nie dostaje nawet w połowie tego co było w umowie. Dziękuję za wysłuchanie - omijać Netię pod każdym względem, mam też internet mobilny który jest jeszcze gorszy - OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!!! -
-
~exnetia / 2012-04-23 19:56
Mam niestety bardzo NEGATYWNĄ opinię dotyczącą zarówno usług internetowych jak i telefonicznych oferowanych przez NETIĘ. Po ponad półrocznej batalii i zasięgnięciu opinii Rzecznika Praw Konsumentów muszę ostrzec, że firma ta dopuszcza się licznych bezprawnych działań, licząc, że nikt nie złoży pozwu sądowego ze względu na koszty i czas z tym związane... Pierwsza sprawa dotyczyła sfałszowanej umowy, na którą powoływał się rzeczony operator, wysyłając wniosek do TP o przejęcie a następnie blokując nas przez trzy miesiące, do czasu rzekomego wyjaśnienia sprawy. Dodatkowo biuro obsługi klienta W NICZYM nie pomogło rozwiązać sprawy - różni konsultanci powtarzali jednakową śpiewkę o możliwości zgłoszenia sprawy na policję, itd. a nawet wówczas nie zrobiono NIC, aby wyjaśnić sprawę. Łączę zwolnili w ponaddwumiesięcznym opóźnieniem i to tylko dlatego, że powołaliśmy się na ustawę o szczególnych prawach konsumentów. Po wszystkim - zdegustowani i zwyczajnie wściekli - zrezygnowaliśmy również z usługi telefonicznej. Efekt - już trzeci tydzień po deklarowanej przez NETIĘ dacie wyłączenia usługi - nasz telefon dalej nie działa! ODRADZAM NETIĘ ZDECYDOWANIE!!! -
~Art / 2012-04-23 09:42
NETIA - dajcie sobie spokój, powinienem mieć 20Mb a tylko raz miałem 10 najczęściej bliżej 8 i mam pretensje że mnie ściemniają, co prawda cena niby dobra, ale uważam że oszukują i nie kupie już nic od nich. W telekomunie przynajmniej wiem od początku że mogą trochę ściemniać i biorę poprawkę.....a oni tak właściwie to niczym się nie różnią, albo są jeszcze gorsi............. rok -
~J# / 2012-04-20 12:21
Jeden wielki nieprzyjemny żart i koszmar z klientów. Zarówno z firmy jak i prywatnie.. Że jeszcze nie zbankrutowali, to chyba dzięki naiwnym. Niech wszyscy od nich stronią ZaletyŁadne logoWadyWszystko pozostałe -
ASAD / 2012-04-19 19:53
niestety netia nie jest firma odpowiedzialna konczy z nimi umowa i nie chce miec z nimi doczynienia raz na zawsze odradze kazdego aby brac cokolwiek od niech do tego klamstwo kazdy przez telefon mowi co innego.ladne i kolorowo przed podpisaniem umowy a potem gorzej jak chcesz zrezegnowac od niech wielkie klamstwo uszostwo odradze kazdegoooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooo.pozdrawiam Zaletybrak same minusyWadyobsluga,internet do kitu.wprowadzania ludzie w blad przed umowa9 miesiacy -
~Kriss / 2012-04-19 15:01
Mam internet z netii już ponad rok i szczerze jestem zadowolony. Jedynie z początku doliczyli mi inne usługi do faktóry,które niestety musiałem zapłacić,ale zadzwoniłem do konsultanta i wyłączyli mi te usługi potem normalnie faktóry płaciłem ZaletyNie jest tak żleWadyno może troszkę szybciej mógłby śmigaćponad rok 50.39zł za szybkość 4mb -
~Seba / 2012-04-19 09:50
Netia nie informuję iż do pakietu ma się płatne dodatkowe usługi jak HBO ( przysyłają tobie sms z dostępem do tej usługi i nigdzie nie informuję że jest to usługa płatna po niby darmowym okresie , jak przegapisz to bulisz ) Następnie bezpieczny internet tak samo jeżeli nie wyłączysz sam tej usługi np. przez infolinie to również bulisz . Cena na początku zadowalająca lecz jak przegapisz powyższe dodatkowe usługi to nie jest ciekawie . Nie informuję przez telefon że jeżeli będziesz chciał zrezygnować z ich usług to zapłacisz karę za hot spot 300 zł plus linia telefoniczna 150 zł a przy rozmowie telefonicznej nic nie informuję o tych kosztach tylko że umowa jest na czas nieokreślony i można ją rozwiązać z miesięcznym okresem wypowiedzenia . Nie miałem internetu przez 2 dni ponieważ twierdzili że jest to z przyczyn tpsy a mieli na to żeby się przygotować 3 miesiące !!!. Pilnujcie FV jakie wam przysyłają ponieważ mi się zdarzyło iż naliczyli mi za połączenia telefoniczne które powinny być w cenie i nie potrafili tego wyjaśnić . Bardzo żałuję że zmieniłem z TP S.A. na netię nikomu nie polecam ich usług . ZaletyżadneWadywszystko, usługa , zgłaszanie reklamacji , itp.2 miesiące płacę razem z telefonem 98 zł -
~Tomek / 2012-04-15 22:19
Dałem się nabrać na cenę. Chętnie sprzedają, ale już zero obsługi. Tną koszty na wszystkim i efekt taki, że tanie mięso psy jedzą. WadyZero obsługi, usługa poniżej parametrów. Totalne dno. -
-
~józek / 2012-04-15 12:48
Niestety zrobiliśmy błąd, duży błąd decydując się na tego dostawcę, pełny pakiet.
Już na samym poczatku problemy, przez telefon informowali że w ciągu 2 tygodni podłączą usługi, mija dwa tygodnie a oni nawet umowy naszej nie zarejestrowali :/ A na podłączenie trzeba czekać 40dni, pewnie jeszcze roboczych, do niczego, szukam innej firmy, a im dziękuję za współpracę , która nawet się nie rozpoczęła. Olewają wszystko, jak tak dbają o klienta to ja dziękuję :/ -
~zolza / 2012-04-11 16:14
Uwaga na NETIĘ!!!
Najgorsza Firma z jaka kiedykolwiek w życiu się spotkałam-źle przeszkolony personel, który na zadane jedno pytanie za każdym razem udziela innej informacji. Próba kontaktu z biurem obsługi klienta jest utrudniona, przez dwa tygodnie nie są w stanie załatwić jednej sprawy, ani wyjaśnić w czym lezy problem.
Natomiast jesli chodzi o kontakt z ich strony, to są bardzo skorzy do tego, żeby zamęczać ludzi telefonami z kolejnymi jakże wspaniałymi ofertami ich Firmy.
Takie Firmy jak ta nie powinny w ogóle istnieć na rynku.
Zawiodłam się strasznie i szczerze przestrzegam wszystkich.ZaletybrakWadyw opisie2 tygodnie -
~lenzi / 2012-04-10 11:31
Czekam z utesknieniem kiedy bede mogla ODEJSC Z NETII TO JEST KOSZMARRRRRRR !!!!!!!!!! Poczekam pare miesiecy aby nie ponosic duzych kosztow i UCIEKAM bo z takim INTERNETEM NIE DA SIE ZYC ANI PRACOWAC !!!!!!!!!!! Jak najdalej od tego operatora/mam nadzieje ze w innych rejonach Polski maja lepszy odbior/. UBOLEWAM NAD TYM WYBORRRRREMMM !!!!!!!!!!!!! ZaletyZadnychWadyJEDEN WIELKI KOSZMAR W DOSTEPIE !!!!!!! -
janek3 / 2012-04-09 15:03
internet bezprzewodowy to masakra gdyz na ich strone ciezko sie wchodzi nie mowiac o innych stronach co innego obiecuja przed podpisaniem umowy a co innego w rzeczywistosci odradzam ZaletybrakWadynie dobry internet i klamstwa w tym wszystkim18 miesiacy -
~borys / 2012-04-08 17:44
tragedia z ta netia, mam wrazenie ze na modemie szybciej by internet chodzil, a co do zmiany dostawcy na netie to przez tych baranow tydzien czasu nie mialem dostepu do interntu a mialem tego nie odczuc normalnie zal, co do routera to tandeta nic nie warta co chwile trzeba go resetowac, a predkosc nastepny duzy minus zwykla strone czasami potrafi otwierac do kilku minut!!! stanowczo nie polecam za nawet darmo nie wybiore juz tego operatora! -
~bolo / 2012-04-05 08:36
Jedno wielkie goowno ,oszukaństwo,zdzierają z klienta na każdym kroku.Co innego oferuje panienka z infolinii a co innego jest w rzeczywistości.Doliczają za każdym razem tu 5 zł tam 10 zł itp. ZaletyżadnychWadywszystko4 miesiące -
~User 432432 / 2012-04-04 20:44
Sprawa została wyjaśniona. Pisemnie otrzymałem przeprosiny. Faktura naliczona już prawidłowo.
Więc wycofuję zarzuty związane z naliczaniem faktur. Są w porządku lecz zdarzają się im "pomyłki".Zaletycena, jakośćWadyniepotrzebne nieporozumienia ze strony obsługi4 -
~lenzi / 2012-04-01 19:36
O jak ja zaluije ze zgodzilam sie na zamiane TP.SA na Netie Nie wiem czy to ze mieszkam na poludniu kraju jest przyczyna odbioru ale nie ma dnia zeby zanikal ni internet.To jest męka a nie INTERNET..... przy uslugach TP nie bylo mowy o takich PRZESTOJACH Czekam jeszcze troche i natychmiast zmieniam NETIE NA TP >>>> Bo TAKA PRACA INTERNETU TO PORAZKA ....i jeszcze tyle placic za o ze NIE MAM Internetu po pare godzin dziennie .LUDZIE ZASTANOWCIE SIE JA BARDZO ZALUJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletyZADNEWadyCODZIENNY BRAK DOSTEPU >>>>>>>>Niestety od miesiaca i juz chce uciekac sttaaaddd ....... -
-
~ireczek0 / 2012-03-29 14:08
Usługi bez zarzutu, ale spróbujcie się z nimi rozstać. Ostrzegam, że będą udawać pomyłki, przeprowadzać reklamacje i inne procedury, by nie zwolnić łącza. Chciałem przejąć łącze po firmie żony jako klient indywidualny, co z powodów technicznych w/g Netii nie było możliwe. Jednak przez niemal dwa miesiące nie zwolnili łącza nagabując żonę do przedłużenia umowy na tymże samym kablu. Przyczyną techniczną, wykluczającą przyłączenie mnie do usług było jak sądzę zajmowanie łącza przez samą Netię. Zrezygnowałem. Poszedłem do konkurencji (TP). Doprawdy szybciej dogadacie się z urzędem skarbowym. Netia to kolejny moloch na glinianych nogach i cudzych łączach. Obsługa klienta chowa się za barierą kompetencji (lub niekompetencji), automatycznych biur obsługi i procedur. Nie dba o łącza, bo to nie jej własność. Jak wam padnie kabel, to i tak wrócicie do TP jak ja. Zaletyciągłość i niezawodność usług jak w TPWadyobsługa i procedury wewnętrzne, zależność od TP2 lata -
~7072 / 2012-03-28 21:30
-oferowanie nowych warunków z jeszcze większą szybkością internetu przez konsultantów a po nawet podpisaniu umowy jej unieważnienie z przyczyn niezależnych tzw. technicznych. po czym po kilku dniach ponowna propozycja tej samej oferty przez innego zdziwionego konsultanta
- częsty brak połaczenia internetowego, technicy każą sprawdzić sygnał w telefonie (przy połaczeniu z telefonu stacjonarnego z sieci neti pod którym działa internetWadyzła dbałośc o stałych klientówusługę telefoniczna posiadam od 14 lat -
~Klient / 2012-03-24 12:26
Netia to totalne niepowodzenie. Oszukali mnie z umową. Przez telefon konsultant poinformował o cenie która miała wynosić 39.90. W dniu dzisiejszym otrzymałem fakturę na kwotę 59.90. Przez telefon powiedzieli mi,że faktura została naliczona prawidłowo. Sprawę zgłaszam do UOKiK. ZaletybrakWadycena, jakość łącza300 pln -
~stm / 2012-03-19 10:53
Od roku miałem z Netii 4Mb. Skusiła mnie oferta Internet MAX. Oczywiście najpierw sprawdziłem jaką mogę mieć szybkość - konsultant oddzwonił i powiedział że może to być 6-8Mb.
Zgodziłem się i od 1 marca zaczął się mój horror. Było 9 Mb, ale rwało się co 30 sek. Spędziłem kilka godzin na infolinii, wykonywałem różne ćwiczenia zadawane przez konsultantów. Obecnie mam 2,5 Mbs. Złożyłem reklamację z wnioskiem o rozwiązanie umowy z winy Netii.
Po tygodniu przyszła odpowiedź, że usługa jest świadczona zgodnie z regulaminem, dają tyle na ile pozwala łącze, czyli powinienem się cieszyć z moich 2 Mb. Jakie są możliwości łącza o tym wie tylko Netia. Nawet weryfikacja szybkości przed zawarciem umowy nie ma znaczenia i nie zobowiązuje Netii do niczego. NetiaSpot oczywiście również nie ma.
Podsumowywując wpadłem jak śliwka w kompot: zamiast 4 Mb mam 2 Mb i to na 26 m-cy.
Internet MAX to jest ściema, mogą wcisnąć wszysko, jak będzie 128 kbps to też będzie to zgodne z umową.ZaletybrakWadyBrak określonych parametrów usługi
strona 121 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- nastepna »