strona 120 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- nastepna »
-
~dawid / 2012-07-06 16:42
netia to dziadostwo wieczne problemy i awarie nie polecam tego internetu bo przeklinam to mam 1 mbs a mialem miec 5 mbs a place 129zl z telewizja a sie zawiesza i nic nie mozna poogladac jednym slowem lipa -
-
~Gibson / 2012-07-04 09:04
Kiedys miałem podobną sytuację. Miało być 20Mb/s ale okazało się że nie da rady ale opłaty brali za 20 bo Pani stwierdziła, że pójdzie. Wkurzyło mnie to i zerwałem umowe. Przysłali mi notę obciążeniową na przeszło 1000 zł. Zadzwoniłem i poinformowałem , że sprawę kieruję do sądu za wprowadzenie mnie w błąd i nie wywiązanie się ze zobowiązań umowy, ponadto poprosiłem o przysłanie mi stenogramu rozmowy gdzie obiecano mi ,,złote góry''. Po dwóch tygodniach dostałem korektę i nir dostali ode mnie ani grosza. Mam teraz radiówkę i Voipa. Za 40 zł mam 5 mb/s i jestem super zadowolony. -
MariaMagdalena / 2012-06-29 14:25
Przestrzegam użytkowników przed pracownikami na infolinii. Są niedoinformowani albo celowo wprowadzają ludzi w błąd. Zaproponowano mi pakiet mobilnego internetu, o który co moment dopytywałam się jakie wiążą się z tym koszty, odpowiedź była ciągle ta sama: "Żadne". Pomyślałam że to pewnie jakaś promocja przetestuj przez jakiś czas za 0 zł a potem dopiero przedłuż. Jak się potem okazało już przy pierwszej fakturze miałam dwukrotnie więcej do zapłaty (dotychczasowy abonament plus opłata za internet prawie drugie tyle). Ponieważ było to dla mnie za dużo, zrezygnowałam z oferty co wiązało się z nałożeniem całkiem wysokiej kary. -
~LUKASZ SS / 2012-06-21 10:09
netia nigdy!!!!!!!!!!!!!! raz przed zawarciem umowy wszystko pieknie pani obiecala mase rzeczy przez 1 rok zerwanie umowy 150 pln nie 500 jak sie okazalo 150 moze byc po 11 miesiacu ale twardo obiecala ze tak nie jest proponuje nagrywac rozmowy z nimi dwa miala byc promocja przez 2 miesiace po 14 99 a naliczyli 140 pln za dwa miesiace jak zadzownilem chyba z 15 razy to jeden pan mi korekte zrobil i ni stad odciagneli mi 50 od 140 ale jak sie pytalem dlaczego nie mam przez dwa miesiace po 14 nikt mi nie udzielil odpowiedzi !!! a ciagle dzownilem i place za rozmowy jeszcze mam do 20 MB ok ale 1 ,3 MB co jakis czas stronka sie nie laduje masakra raz mi mowi jeden ze mam mozliwosci lacza 10 MB a inny 20 zas nastepny 13 no smiech na sali hahah i na koniec jeszcze dobijaja HBO go przez 1 miesiac za 1 zl ok namowili a co mi tam mieli zadzwonic czy przedluzam umowe ale nie zadzwonili umowa sama sie przedluzyla i mam znowu zrywac i placic koszta za zerwanie no smiech smiech niesotrade mialem 6 lat i takich numerow to napewno nie robia !!!! nie polecam NETIi zycze im upadlosci -
~Konrad Rumbach / 2012-06-18 20:50
Oszukańcza i złodziejska firma. Oszukiwali na fakturach, co innego w ofertach, a co innego przy fakturowaniu za usługi. Dużo czasu i nerwów zanim doszedłem swego... Szybkość oferowanego internetu też pozostawia wiele do życzenia. Stanowczo nie polecam tej firmy! ZaletyNie zauważyłem.WadyOszukiwanie klientów w zakresie świadczonych usług. Cały czas trzeba pilnować i sprawdzać wysokość faktur. -
~Maszina design studio / 2012-06-13 11:05
Tragedia!!! Przed podpisaniem umowy poinformowano mnie że łącze pozwala na prędkość od 10-18mbps. Po wielu problemach ze stabilnością łącza mamy w firmie 2mbps z cenę prawie 100zł, a za zerwanie umowy (na czas nieokreślony) muszę zapłacić 320 zł. Dziś dostałem ofertę od lokalnego dostawcy internetu - 15mbps za 32,5zł.
Odradzam StanowczoZaletystaram się coś znaleźć ale zalet brakWadywprowadzanie w błąd, niestabilny internet, DROGO!!!1rok -
~Dorota / 2012-06-07 03:07
Brak internetu weeekendy to już w standardzie!!!!!!!!!!!!!
a jak jest to pojawia sie i znika cały czas
brak rozwiązania problemu z strony neti jak sie napisze rekelamacje to stała odpowiedź o rekompensacie o której w reklamacji nie wspominam
mało tego telefony albo nie działaja lub nie sa odbierane
a infolinia dział tylko z telefonu stacjonarnego jednym słowe jedno wielkie nieporozumnienieWadybrak intrnetu weekendy i codziennie standardowo w ciągu godziny -
~Kubas / 2012-06-05 22:43
Połączenie strasznie niestabilne, minimum kilka dni w miesiącu gdy internet rozłącza co 2 minuty. Mimo zgłoszeń do dostawcy brak jakiejkolwiek reakcji. Ich technicy strasznie nieudolni nie potrafią dojść w czym tkwi problem więc wystawiają zgloszenia na nowe rutery.. przysłali mi ich już 4 i twierdzą dalej że to wina urządzenia..
Nie polecam nikomu komu zależy na stabilności i dobrej obsłudze klienta.ZaletyBrakWadyMnustwoOd 6 lat. -
-
~do borowkat / 2012-06-05 17:37
w umowie wyraźnie pisze ze bezpieczny internet jest bezpłątnie przez pierwsze 3 miesiące, trzeba czytać co się podpisuje a nie potem tylko narzekać, poza tym w każdym momencie można z niego zrezygnować -
~borowkat / 2012-06-04 23:28
Masakra ,w ofercie telefonicznej miało być 20 MB - jest 6 MB , dwa pierwsze miesiące za 1 zł - na fakturze po 6 zł , abonament miesięczny niecałe 60 zł - po 3 miesiącach doliczone po prawie 10 zł za "bezpieczny internet" który ponoć automatycznie się aktywował , tylko dlaczego nikt nas w rozmowie telefonicznej o tych niuansach nie poinformował. OSZUSTWO DO POTĘGI. Czekam z utęsknieniem aż się skończy umowa Zaletywogóle jestWadyoferując usługę nie informują o wszystkich opłatachponad dwa lata , 100 zł -
~lunatic / 2012-06-04 21:15
ja wziąłem niedawno z Netii internet z telewizją i jestem w miare zadowolony.Internet 20 Mb na speed tescie wychodzi nie najgorzej, najniżej spadła prędkość do 16 Mb.Jeżeli chodzi o telewizje to dekoder czasem się zawiesza i trzeba resetować, poza tym jak do tej pory wszystko ok. Zaletyw miare stabilna prędkośc internetu -
~marwroclaw / 2012-05-14 10:17
Operator zrywa połączenie z modemem średnio 7 razy na godzinę.
Kilkanaście telefonów i rozmowy za każdym razem typu proszę sprawdzić czy modem jest podpięty nic nie dały... po wieli wielu probach i telefonach, przyszedł technik, wykonał telefon do centrali i powiedział, że modem generuje błędy i uznał sprawę za zamkniętą. Podczas gdy przetestowanie 3 różnych modemów dawało ten sam skutek - ciągłe rozłączanie oraz zrywanie rozmów telefonicznych, nie mogło wynikać z awarii modemu. Ale nie ja tutaj jestem specjalistą tylko szanowni technicy netii i "wyszkolona" obsługa call center, która ma poważne problemy ze zrozumieniem faktu, że oszczędzanie energii w usb komputera nie ma żadnego wpływu na działanie zewnętrznego modemu podpiętego bezpośrednio do routera (co druga rozmowa kończyła się wmawianiem, że to wina ustawień usb). Z całym szacunkiem, ale pewność siebie niektórych niewyszkolonych pracowników nie zawsze jest dobrze odbierana. Reasumując, nigdy już się niezdecyduję na netię. Choćbym miał zapłacić drożej, fakt posiadania stabilnego Internetu jest bezcenneZaletyCenaWadyStabilność łącza, obsługa techniczna1,5 roku. 90zl -
~grzecho12 / 2012-05-14 09:20
Ok godz 10-ej nastapila awaria internetu netii i zawieszonego tel w orange- ok godz 15 tego samego dnia juz wszystko dzialalo. Jesli chodzi o netie to jestem w miare zadowolony, i nie zamierzam rezgynowac z ich uslug- mam umowe na czas niekoreslony... ZaletyParametry ok, szybkosc usuniecia awarii.Mam net od nich od 7 miesiecy, place 69,80 za 12Mb i dla orange 21,53( zawieszony tel) -
~MrZi / 2012-05-10 23:40
Przy przedłuzaniu umowe do 20mb, nie informują że użytkownik ma mozliwosc zmiany zwyklego modemu na router za 1zl (ktory jest potrzebny do uzyskania takiej predkosci) a jak umowa wejdzie i internet nie dziala to każą sobie zaplacic 99zl za wypozyczenie sprzetu od nich albo zakup w sklepie komputerowym. Nie interesuje ich ze internet nie dziala na zwyklym modemie( podobno Sagem 800 dziala stabilnie do 6mb) a przy 20mb ma brak sygnalu.
Prosilem o zmniejszenie do 6mb aby internet znajomej dzialal normalnie do czasu rozpatrzenia reklamacji i otrzymania przez nia routera za 1zl, niestety technik podobno nie ma takiej moziwosci(zwiekszyc mogl a zmniejszyc juz nie?). Co z tego ze klientka placi za dostep do sieci ktorego nie ma. Niech czeka.
Wg mnie podejscie Netii do klienta jest karygodne. Jestem informatykiem, rozmumiem ze nie kazdy sie zna na tym, ale konsultant powinien zapytac jakie sprzetu uzywa klient, a nie przedluza umowe i zainteresowanie sie urywa.
Spotałem sie z wieloma przypadkami, Podejscie konkurencji jest inne. Pomoc technika nastepuje po max 24h .Jesli cos nie dziala na linii stabilnie to przysyłaja technika i obniza on transfer. Wg mnie dbaja o ludzi.
Dziwi mnie podejscie Netii do ludzi, skoro klient przedluza umowe, otrzymuje 20mb, ma zwykly modem i nie zostaje poinformowany o tym ze nie uzyska tego transferu na zwyklym modemie od nich to czemu do czasu rozpatrzenia reklamacji tj 30dni nie uruchmia mu słabszego łącza który ten modem jest w stanie obsluzyc? -
~Cineek / 2012-05-09 13:27
Od 3 miesięcy czekam na zwiększenie prędkości internetu 2MB/s na 10MB/s. Początkowo miałem mieć zwiększoną prędkość od marca. Nadszedł kwiecień a internet dalej ten sam. Po rozmowie z konsultantem dowiedziałem się, że nie ma nawet wzmianki o zwiększeniu prędkości internetu, co jest śmieszne bo przecież sami dzwonili do mnie z ofertą. Pani, z którą rozmawiałem kazała mi napisać pismo o odsłuchanie nagrania rozmowy, żeby sprawdzić czy rzeczywiście tak było. Co się okazało było dokładnie tak jak im mówiłem, bo przecież wiem co robię. Jednak nagle okazało się, że nie mogę mieć internetu 10MB/s, a już tylko 6MB/s. Postanowiłem zerwać umowę bez żądnych kosztów finansowych. Jednak po 2 dniach dostałem telefon, że już nagle mogę mieć 10MB/s od 1 maja, tylko muszę odstąpić od rezygnacji. Zgodziłem się, ale kiedy wczoraj zadzwoniłem do nich znowu zaczęli wkręcać, że coś jest niepodpisane itd. Skoro nic nie dostałem ani mailem ani pocztą to ja się pytam k***a co miałem podpisywać ? Dziś już jestem przekonany, że ta firma to jeden wielki burdel. Żadna z ich ofert nie jest prawdziwa. Konsultanci wprowadzają w błąd a sama Netia nie wywiązuje się z umowy. Jedyne co pozostało to zerwanie umowy bo mam już dość czekania. GORĄCO NIEEEEEEE POLECAM !!!! -
~Sosna 01 / 2012-05-07 13:27
Z internetu Netii korzystam dwa i pół roku. Jestem bardzo zadowolona. Dużo wcześniej miałam dwie krótkie umowy i było to nieporozumienie - tragicznie wolny, choć bardzo tani Internet. Potem około dwuletnia przygoda z mobilnym z Ery. To był blue connect. Był to koszmar i zwykłe naciągactwo. W moim rejonie po prostu, prawie, nie ma sygnału. Biegałam z laptopem, próbując złapać sygnał to na południowym balkonie, to na parapetach okiennych z dwu innych stron świata. W atmosferze awantury zerwałam umowę o cztery miesiące wcześniej, nie obyło się bez kar. Po podłączeniu do Netii odzyskałam radość życia. Wolałabym aby był tańszy (płacę 79 zł.),trochę odpisywałam dotychczas od podatku, co jak wiadomo się kończy. Może zrenegocjuję umowę, muszę rozeznać warunki u operatora.
Puki co zdecydowanie polecam Netię.ZaletySzybki, niezawodny, dobry kontakt z operatoremWadyTrochę, zbyt drogi jak na kieszeń emerytki.Od grudnia 2009 r. Miesięcznie - 79 zł. Nie pamiętam wysokości opłat instalacyjnych. -
-
~kibol / 2012-05-05 10:16
Czytając Wasze opinie zastanawiam się kto wybrał Jarzębinę na Hymn Polskiej Reprezentacji.
Przecież czytać Umowy i Warunki Świadczenia Usług przed podpisaniem nikt za nas nie będzie.
No gorzej ze zrozumieniem.
Wiem że wszystko zależy od Kabla - Mi obiecują 20 MB/s ale wiem że nasze druty w Polsce do 6 stabilnie pociągną.
Czekam za kurierem z Umową, jak nie będzie mial szczegółowych warunków promocji, tylko sam druk zamówienia - niech lepiej wypier...... nic takiego nie podpisuje.Zaletynie znamWadybrak 100MB/Snie mam -
~Hiurri / 2012-05-04 17:41
Jedna wielka tragedia. Internet przerywa, jest wolny (opóźnienia - latency). Ździerają kasę, oszukują w umowach, nie wiem co jeszcze. Jestem kompletnie niezadowolony bo płacę i nie dostaje nawet w połowie tego co było w umowie. Dziękuję za wysłuchanie - omijać Netię pod każdym względem, mam też internet mobilny który jest jeszcze gorszy - OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!!! 2 lata -
~exnetia / 2012-04-23 19:56
Mam niestety bardzo NEGATYWNĄ opinię dotyczącą zarówno usług internetowych jak i telefonicznych oferowanych przez NETIĘ. Po ponad półrocznej batalii i zasięgnięciu opinii Rzecznika Praw Konsumentów muszę ostrzec, że firma ta dopuszcza się licznych bezprawnych działań, licząc, że nikt nie złoży pozwu sądowego ze względu na koszty i czas z tym związane... Pierwsza sprawa dotyczyła sfałszowanej umowy, na którą powoływał się rzeczony operator, wysyłając wniosek do TP o przejęcie a następnie blokując nas przez trzy miesiące, do czasu rzekomego wyjaśnienia sprawy. Dodatkowo biuro obsługi klienta W NICZYM nie pomogło rozwiązać sprawy - różni konsultanci powtarzali jednakową śpiewkę o możliwości zgłoszenia sprawy na policję, itd. a nawet wówczas nie zrobiono NIC, aby wyjaśnić sprawę. Łączę zwolnili w ponaddwumiesięcznym opóźnieniem i to tylko dlatego, że powołaliśmy się na ustawę o szczególnych prawach konsumentów. Po wszystkim - zdegustowani i zwyczajnie wściekli - zrezygnowaliśmy również z usługi telefonicznej. Efekt - już trzeci tydzień po deklarowanej przez NETIĘ dacie wyłączenia usługi - nasz telefon dalej nie działa! ODRADZAM NETIĘ ZDECYDOWANIE!!! -
~Art / 2012-04-23 09:42
NETIA - dajcie sobie spokój, powinienem mieć 20Mb a tylko raz miałem 10 najczęściej bliżej 8 i mam pretensje że mnie ściemniają, co prawda cena niby dobra, ale uważam że oszukują i nie kupie już nic od nich. W telekomunie przynajmniej wiem od początku że mogą trochę ściemniać i biorę poprawkę.....a oni tak właściwie to niczym się nie różnią, albo są jeszcze gorsi............. rok
strona 120 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- nastepna »