strona 118 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- nastepna »
-
~Elfafry / 2012-10-22 18:37
Obsluga super do momentu podpisania umowy,potem dramat, bałagan, założyli mi dwa profile, jeden anulowali i chcieli mnie jeszcze za to kara obciążyć. Nie polecam. Zrazilam się już na wstępie
-
-
~pejaSLU15 / 2012-10-19 19:54
Czy te lagi kiedyś miną??? ZaletyBRAKK !!!Wadyw grze Counter Strike 1.6 miałem lagi 40-50 byłem bardzo zadowolony a teraz 400+ co jest czy to minie ??????? NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!!jakieś 6 miesięcy -
~MARIUSZ NURZYŃSKI / 2012-10-19 14:25
OBSŁUGA FATALNA, ZASIĘG I DZIAŁANIE INTERNETU SŁABIUTKIE.
DOBRZE ŻE NIE CZĘSTO MAM KONTAKT Z FIRMĄ NA TAK NISKIM POZIOMIE.
NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!ZaletyBRAK !!!!!!!!!!!WadyZA MAŁO MIEJSCA ŻEBY JE WYMIENIĆ. GŁOWNIE TO UKRYTE KOSZTY O KTÓRYCH DOWIECIE SIĘ NA KOŃCU.4 M-CE !!! -
~dziekan / 2012-10-19 01:01
od samego początku brak możliwości połączenia z niektórymi numerami. do dzisiaj nie potrafią wytłumaczyć o co chodzi.
ostatnia kilkakrotna próba połączenia z konsultantami technicznymi skończyła się za każdym razem po wysłuchaniu reklamy, melodycznym buczeniem w słuchawce.
jeżeli jeszcze z nimi nie zacząłeś, to daj sobie spokój. zaoszczędzisz czas i nerwy.
kiedyś w globalconectcie jeszcze przed fuzją z netią zawsze trafiałem na konsultanta którego arogancja (umiejętnie przykryta pozorami grzeczności doprowadzała mnie do białej gorączki). w sposób delikatny i taktowny próbował robić ze mnie przygłupa.
rada dla klientów którzy chcą się z nimi pożegnać:
przy wszelkich zmianach ustawowych ingerujących w warunki umowy, oni muszą muszą uzyskać zgodę na kontynuację umowy.wysyłają wtedy odpowiednie pismo. to jest moment kiedy można się z nimi bezboleśnie rozstać.Zaletymam ich dośćze 4 lata -
~Nichorlaor / 2012-10-16 19:11
Aktywacja internetu trwała ponad 5 tygodni podczas których przeprowadziłem 9 godzin rozmów telefonicznyh z biurem obsługi, z czego większość spędziłem w akompaniamencie melodyjek typu winda taniego motelu oczekując na połączenie z konsultantem.
Gdybym ich ciągle nie ponaglał, intenetu pewnie bym sie nie doczekał. Na domiar złego Netia obciążyła mnie abonamentem za ten okres, a gdy odmówiłem zapłaty rozłączyli mi internet i telefon.
Wczoraj rozwiązałem umowę i przy okazji podsumowałem sobie ostatni rok z Netią:
-14 awarii
-45 dni bez interetu
-bezpodstawne podwyższenie abonamentu o 30zł w okresie trwania umowy (na zwrot pieniędzy czekam już 3 miesiące)Zaletytylko jedna: router Netia spot ładnie wyglądaWadynaciąganie klienta, okropna obsługa, zawodny internet1 rok -
~antje11 / 2012-10-04 07:53
Jednym słowem oszuści proponują 20mb a po podłączeniu mówią że niema możliwości technicznych, a TP na tym samym łączu ma możliwość. Ja ostatni raz z nimi podpisałem umowę. UWAŻAJCIE NA OSZUSTÓW -
~Dawid / 2012-10-01 16:03
JAKAŚ WIELKA MASAKRA Z TYM d i a l o g i e m i N E T I Ą .
ODRADZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIECH KAŻDY SIĘ DOWIE JAK TE FIRMY TRAKTUJĄ SWOICH KLIENTÓW:
Trzy miesiące temu, musiałem się przeprowadzić.
- Na podpięcie internetu w nowej lokalizacji czekałem 1,5 miesiąca, przez ten czas płacąc abonament i nie mając możliwości korzystania z łącza.
- Nie mogłem też zrezygnować, ponieważ, Dialog/NETIA wyliczył mi bardzo wysokie kary umowne.
Pod koniec sierpnia kilkukrotnie dzwonili do mnie konsultanci z Dialogu/Netii by zaproponować przedłużenie umowy, która mija dziś, czyli 1 października.
W końcu uzgodniliśmy mniej więcej ramy umowy:
miał być internet 50 Mb/s i w drugą stronę 2 MB.
Pani która mnie obsługiwała, obiecała jeszcze sprawdzić czy przepustowość na wysyłanie da się zwiększyć i odezwać się w pierwszym tygodniu września.
W drugim tygodniu wrześniu, TO JA kontaktowałem się kilkukrotnie z firmą Dialog/NETIA celem dopytania na jakim etapie jest moja nowa umowa i czy możemy podpisywać.
Otrzymałem wówczas informację, że koleżanka się tą sprawą zajmuje, że faktycznie jest oferta na 50 Mb i że się ze mną skontaktuje - prosili by czekać.
Dzwoniłem potem jeszcze kilka razy i nic.
Dziś skończyła mi się umowa i co się dowiaduję:
- Że oferty na 50 Mb na moim łączu już nie ma
- oraz że umowę mogę wypowiedzieć na placu JP II z 30 dniowym wypowiedzeniem
Ż E N A D A!!!! Ż E N A D A!!!! Ż E N A D A!!!!
-
~ Włodzimierz N / 2012-10-01 14:08
Jeden wielki negatyw. Obsługa klijenta pod psem, moje doświadczenia z tą firma są bardzo negatywne.
Traktownie klijenta z już podpisaną umową to lata 50-te.ZaletyBrak zaletWadyOpryskliwość, nachalność -
-
~stefan / 2012-09-28 10:23
Witam, moje doświadczenia z ta firma są bardzo negatywne, firma opiera się na kłamstwach, przez telefon oferta wygląda inaczej później na rachunku inaczej i ja teraz mam pisać reklamacje z prośba o odsłuchanie rozmowy z konsultantem żeby udowodnić swoja racje.
żenadaZaletypo mojch doswiadczeniach mysle ze brak zaletWadyoszukiwanie ludzi2 lata przedlozylem na nastepne 2 lata i zostalem oszukany -
~aniaaa / 2012-09-27 23:25
INTERESUJE mnie, czy ktoś może wie: jak to jest teraz z internetem 20Mb+ telewizja cyfrowa= 79,90 zł.
Jak działa ten Internet? I czy jest sens wgl? -
~Karchedon / 2012-09-24 10:57
jakoś usług fatalna, internet działał 2-3 godziny w ciągu dnia w czasie wakacji, 16-17 w czasie zimy - nie wiem od czego to jest zależne, pora ciepła pora zimna? Aby to poprawić obniżyli szybkość transferu danych, rachunek oczywiście został bez zmian. Internet w trakcie połączeń regularnie się rozłącza, helpdesk nie jest w stanie pomóc, do tego dochodzą dziwne 'przymulenia' łącza, nie związane z użytkowaniem. Jeśli myślisz o wzięciu netii, lepiej przemyśl temat jeszcze raz Zaletyczasami działaWadyale częściej jednak nie; dostępność do internetu zależna od pory roku (!!!), fatalna obsługa klientaprawie 2 lata -
~Krzysztof Garncarek / 2012-09-19 11:37
Zamówiłem telefoniczne usługę internetową no i się zaczęło użeranie się nalicznie jakiś aktywacji niedopowiedzenia reklamacje i telefony !!!! Lepiej oszczędzic sobie nerwów -
~monika / 2012-09-17 11:56
internet miał być podłączony 17 sierpnia jest 17 wrzesień Tragedia!!!!!
Odstępuję od umowy. -
~Janqs / 2012-09-11 16:10
Większość argumentów przeciw Netii jest taka, że nie ma 'fizycznie' miejsca w którym można załatwić swoje sprawy i Netia jest firmą wirtualną. Nie zgodzę się z tą opinia, ponieważ Salony Netii funkcjonują już od dobrego roku! Proszę sprawdzić na stronie www.salon-netia.pl. W tej kwestii dużo się zmienia w Netii na dobre. W Salonie jest profesjonalna obsługa, która obejmuje swoją 'opieką' już od podpisania umowy. Dodatkowo dochodzi aspekt ekonomiczny. W salonie często są oferty specjalne i dodatkowo można przeczytać całą umowę bez pośpiechu. Z mojej strony serdecznie polecam. ZaletyProfesjonalna obsługa, atrakcyjna cena i nowoczesne urządzeniaWadyNiestety nie w każdym mieście funkcjonuje salon NetiiInternet 20Mb/s i telewizja 82 kanały za 79zł -
~Salomonidas / 2012-09-07 13:10
fatalna firma, internet mieli założyć do 14 dni założyli po 48 dniach! rozmowa z kobietami z call center bezcelowa.Złożona skarga również bezcelowa - nic nie dała. Firma opierająca się o kruczki prawne. Zaletydobry PR , reklamaWadyhierarhia wartości oparta na pomnażaniu kosztów kosztem klienta i jakości usług.2 miesiące -
~Krzysztof / 2012-09-06 20:39
UWAGA!! Usługi Netii to pułapka! Nie dowiesz się gdzie mają swoje siedziby,reklamacja tylko pisemna.Niekompetencja pracowników jest wprost porażająca,przeszkoleni są jedynie w zakresie ściągania klienta oszustwem ,kłamstwem i obłudą.Pięknie słodzą,zaniżają ceny.Oczywiście oferowanej promocji w oferowanej cenie nie otrzymasz,bo takowej nie ma -jest droższa ,a o tym co naprawdę zamawiasz i za ile decyduje...konsultant!Dowiadujesz się o tym dopiero wówczas, gdy kurierowi podpiszesz przesyłkę,, dot zapoznania się proponowaną usługą",która okazuje się...umową!I W tym momencie jesteś ugotowany, mają cię i robią z tobą co chcą.Dowiadujesz się,że jesteś idiotą,nie pamiętasz co zamawiałeś i za ile,a w ogóle o co kaman, o kilkadziesiąt zł różnicy w cenie,o ofertę,której nie chcesz?Próbuj z tego wybrnąć-powodzenia,za dwa lata masz taką szansę! Zaletynie znamWadykłamstwa konsultantów,nie ma mozliwosci zapoznania się z proponowaną usługą-podpisujesz nie ofertę lecz usługę-to oszustwo!drożej niż mi oferowano,poprostu mnie oszukano -
-
~wojciech kujawa / 2012-09-04 12:48
witam dajcie sobie spokuj z tą firmą mają gdzies klijenta
pozdrawiamWadyobsługa oszukuje i naciąga na rozmowy -
~Oszukany klient / 2012-09-03 20:29
Witam Serdecznie,
chciałbym przestrzec wszystkie potencjalne ofiary firmy INTERNETIA.
Otóż firma ta,jawnie oferuje lub oferowała nieodpłatnie PREZENT w postaci np.kamery internetowej w zamian za podpisanie umowy.
Jest to bardzo ciekawa propozycja i myślę,że zachęciła nie jednego klienta.Ale uwaga,nie daj się naciągnąć!!!
Niestety jest to po prostu zwykłe oszustwo.
Od ok. 6 miesięcy próbuje otrzymać jakiekolwiek informację dlaczego kamera jeszcze do mnie nie dotarła.I co?
Po kilkunastu mailach i kilkunastu telefonach jakie musiałem wykonać oczywiście na własny koszt dostałem odpowiedźod Pani Anita G.,że kamera została wysłana w lipcu ale jeśli nie dotarła to wyślemy jeszcze jedną.Jak mam to rozumieć?
Wspomnę również,że firma INTERNETIA sama nie raczy poinformować klienta na jakim etapie jest sprawa tylko trzeba niestety samemu się tym zainteresować co kosztuje dużo czasu,pieniędzy i nerwów.
Podsumowując:
nie dajcie się naciągnąć na rzekomy PREZENT wymieniony w umowie ponieważ jes to nic innego jak tylko chwyt marketingowy a prezentu i tak nie otrzymacie.
OSZUSTWO!!!ZaletybrakWadydużo8miesięcy -
~wscieklyuzytkownik / 2012-09-01 12:53
Odradzam firmę NETIA jako dostawce internetu
Z Powodu:
Ich system jest tak zrobiony, że raz w tygodniu w nieoczekiwanym momencie ogranicza internet, pomaga zresetowanie modemu, ALE jeśli masz włączone programy pracujące z internetem, to SZLAG TRAFI ICH PRACE, będą się cały czas rozłanczać, na przykład około godziny 5:00, 6:00, 8:00 czy 23:00, lub kiedykolwiek, gdy wystąpi ten czynnik, najczęsciej jak Cie niema przed komputerem. Pozdrawiam.Zaletyzmienne IPWadyZAWODNY internet, rozłącza Cie raz w tygodniu, Twoje programy przestają działać. Niskie przepustowości w ofercie, kiepska oferta.Około 4 lat. -
~Sebi_kr / 2012-09-01 08:25
Pomysł świetny jeżeli chodzi o tuba.fm ale wykonanie już nie. Netia Player restartuję się i zacina na tuba.fm. Podobnie z HBO GO tu już przegięcie - usługa płatna a filmu nie można obejrzeć bo zrywa streaming. Kiedyś to przynajmniej film po
ponowny włączeniu odtwarzał się od momentu przerwania a teraz włącza się od początku i trzeba przewijać w najlepszym razie bo czasami NP zawiesi się i trzeba wykonać restart prądowy. Pomimo wielu e-mail reklamacyjnych do działu technicznego ta sama śpiewka - znamy problem i pracujemy nad jego rozwiązaniem. A Ty abonencie płać i płacz.....ZaletykilkaWadywięcej niż kilka
strona 118 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- nastepna »