Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ Włodzimierz N / 2012-10-01 14:08
    Ocena: 2.50 / 5
    Jeden wielki negatyw. Obsługa klijenta pod psem, moje doświadczenia z tą firma są bardzo negatywne.
    Traktownie klijenta z już podpisaną umową to lata 50-te.
    ZaletyBrak zalet
    WadyOpryskliwość, nachalność
  • ~stefan / 2012-09-28 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, moje doświadczenia z ta firma są bardzo negatywne, firma opiera się na kłamstwach, przez telefon oferta wygląda inaczej później na rachunku inaczej i ja teraz mam pisać reklamacje z prośba o odsłuchanie rozmowy z konsultantem żeby udowodnić swoja racje.
    żenada
    Zaletypo mojch doswiadczeniach mysle ze brak zalet
    Wadyoszukiwanie ludzi
    2 lata przedlozylem na nastepne 2 lata i zostalem oszukany
  • ~aniaaa / 2012-09-27 23:25
    INTERESUJE mnie, czy ktoś może wie: jak to jest teraz z internetem 20Mb+ telewizja cyfrowa= 79,90 zł.
    Jak działa ten Internet? I czy jest sens wgl?
  • ~Karchedon / 2012-09-24 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    jakoś usług fatalna, internet działał 2-3 godziny w ciągu dnia w czasie wakacji, 16-17 w czasie zimy - nie wiem od czego to jest zależne, pora ciepła pora zimna? Aby to poprawić obniżyli szybkość transferu danych, rachunek oczywiście został bez zmian. Internet w trakcie połączeń regularnie się rozłącza, helpdesk nie jest w stanie pomóc, do tego dochodzą dziwne 'przymulenia' łącza, nie związane z użytkowaniem. Jeśli myślisz o wzięciu netii, lepiej przemyśl temat jeszcze raz
    Zaletyczasami działa
    Wadyale częściej jednak nie; dostępność do internetu zależna od pory roku (!!!), fatalna obsługa klienta
    prawie 2 lata
  • ~Krzysztof Garncarek / 2012-09-19 11:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłem telefoniczne usługę internetową no i się zaczęło użeranie się nalicznie jakiś aktywacji niedopowiedzenia reklamacje i telefony !!!! Lepiej oszczędzic sobie nerwów
  • ~monika / 2012-09-17 11:56
    internet miał być podłączony 17 sierpnia jest 17 wrzesień Tragedia!!!!!
    Odstępuję od umowy.
  • ~Janqs / 2012-09-11 16:10
    Ocena: 4.50 / 5
    Większość argumentów przeciw Netii jest taka, że nie ma 'fizycznie' miejsca w którym można załatwić swoje sprawy i Netia jest firmą wirtualną. Nie zgodzę się z tą opinia, ponieważ Salony Netii funkcjonują już od dobrego roku! Proszę sprawdzić na stronie www.salon-netia.pl. W tej kwestii dużo się zmienia w Netii na dobre. W Salonie jest profesjonalna obsługa, która obejmuje swoją 'opieką' już od podpisania umowy. Dodatkowo dochodzi aspekt ekonomiczny. W salonie często są oferty specjalne i dodatkowo można przeczytać całą umowę bez pośpiechu. Z mojej strony serdecznie polecam.
    ZaletyProfesjonalna obsługa, atrakcyjna cena i nowoczesne urządzenia
    WadyNiestety nie w każdym mieście funkcjonuje salon Netii
    Internet 20Mb/s i telewizja 82 kanały za 79zł
  • ~Salomonidas / 2012-09-07 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalna firma, internet mieli założyć do 14 dni założyli po 48 dniach! rozmowa z kobietami z call center bezcelowa.Złożona skarga również bezcelowa - nic nie dała. Firma opierająca się o kruczki prawne.
    Zaletydobry PR , reklama
    Wadyhierarhia wartości oparta na pomnażaniu kosztów kosztem klienta i jakości usług.
    2 miesiące
  • ~Krzysztof / 2012-09-06 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA!! Usługi Netii to pułapka! Nie dowiesz się gdzie mają swoje siedziby,reklamacja tylko pisemna.Niekompetencja pracowników jest wprost porażająca,przeszkoleni są jedynie w zakresie ściągania klienta oszustwem ,kłamstwem i obłudą.Pięknie słodzą,zaniżają ceny.Oczywiście oferowanej promocji w oferowanej cenie nie otrzymasz,bo takowej nie ma -jest droższa ,a o tym co naprawdę zamawiasz i za ile decyduje...konsultant!Dowiadujesz się o tym dopiero wówczas, gdy kurierowi podpiszesz przesyłkę,, dot zapoznania się proponowaną usługą",która okazuje się...umową!I W tym momencie jesteś ugotowany, mają cię i robią z tobą co chcą.Dowiadujesz się,że jesteś idiotą,nie pamiętasz co zamawiałeś i za ile,a w ogóle o co kaman, o kilkadziesiąt zł różnicy w cenie,o ofertę,której nie chcesz?Próbuj z tego wybrnąć-powodzenia,za dwa lata masz taką szansę!
    Zaletynie znam
    Wadykłamstwa konsultantów,nie ma mozliwosci zapoznania się z proponowaną usługą-podpisujesz nie ofertę lecz usługę-to oszustwo!
    drożej niż mi oferowano,poprostu mnie oszukano
  • ~wojciech kujawa / 2012-09-04 12:48
    witam dajcie sobie spokuj z tą firmą mają gdzies klijenta
    pozdrawiam
    Wadyobsługa oszukuje i naciąga na rozmowy
  • ~Oszukany klient / 2012-09-03 20:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam Serdecznie,
    chciałbym przestrzec wszystkie potencjalne ofiary firmy INTERNETIA.
    Otóż firma ta,jawnie oferuje lub oferowała nieodpłatnie PREZENT w postaci np.kamery internetowej w zamian za podpisanie umowy.
    Jest to bardzo ciekawa propozycja i myślę,że zachęciła nie jednego klienta.Ale uwaga,nie daj się naciągnąć!!!
    Niestety jest to po prostu zwykłe oszustwo.
    Od ok. 6 miesięcy próbuje otrzymać jakiekolwiek informację dlaczego kamera jeszcze do mnie nie dotarła.I co?
    Po kilkunastu mailach i kilkunastu telefonach jakie musiałem wykonać oczywiście na własny koszt dostałem odpowiedźod Pani Anita G.,że kamera została wysłana w lipcu ale jeśli nie dotarła to wyślemy jeszcze jedną.Jak mam to rozumieć?
    Wspomnę również,że firma INTERNETIA sama nie raczy poinformować klienta na jakim etapie jest sprawa tylko trzeba niestety samemu się tym zainteresować co kosztuje dużo czasu,pieniędzy i nerwów.
    Podsumowując:
    nie dajcie się naciągnąć na rzekomy PREZENT wymieniony w umowie ponieważ jes to nic innego jak tylko chwyt marketingowy a prezentu i tak nie otrzymacie.
    OSZUSTWO!!!
    Zaletybrak
    Wadydużo
    8miesięcy
  • ~wscieklyuzytkownik / 2012-09-01 12:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam firmę NETIA jako dostawce internetu

    Z Powodu:

    Ich system jest tak zrobiony, że raz w tygodniu w nieoczekiwanym momencie ogranicza internet, pomaga zresetowanie modemu, ALE jeśli masz włączone programy pracujące z internetem, to SZLAG TRAFI ICH PRACE, będą się cały czas rozłanczać, na przykład około godziny 5:00, 6:00, 8:00 czy 23:00, lub kiedykolwiek, gdy wystąpi ten czynnik, najczęsciej jak Cie niema przed komputerem. Pozdrawiam.
    Zaletyzmienne IP
    WadyZAWODNY internet, rozłącza Cie raz w tygodniu, Twoje programy przestają działać. Niskie przepustowości w ofercie, kiepska oferta.
    Około 4 lat.
  • ~Sebi_kr / 2012-09-01 08:25
    Ocena: 1.50 / 5

    Pomysł świetny jeżeli chodzi o tuba.fm ale wykonanie już nie. Netia Player restartuję się i zacina na tuba.fm. Podobnie z HBO GO tu już przegięcie - usługa płatna a filmu nie można obejrzeć bo zrywa streaming. Kiedyś to przynajmniej film po
    ponowny włączeniu odtwarzał się od momentu przerwania a teraz włącza się od początku i trzeba przewijać w najlepszym razie bo czasami NP zawiesi się i trzeba wykonać restart prądowy. Pomimo wielu e-mail reklamacyjnych do działu technicznego ta sama śpiewka - znamy problem i pracujemy nad jego rozwiązaniem. A Ty abonencie płać i płacz.....
    Zaletykilka
    Wadywięcej niż kilka
  • ~Jooj / 2012-08-26 17:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie mogę polecić "internetu" który chwilami zwalnia do jednego kb/s czyli 3000 razy mniej niż powinien normalnie działać
    Zaletyczasem działa...
    Wadyinternet działa kiedy chce, ruter od nich ma słaby zasięg, prędkości to loteria
    3
  • ~JingLing / 2012-08-20 14:52
    Ocena: 3.75 / 5
    Nie mam zastrzeżeń co do usług. Internet działa dobrze mam swój porządny router prawidłowo skonfigurowany i generalnie nie wiem co to brak internetu. Zdarzyły się w ciągu korzystania może 3 większe awarie w tym jedna tygodniowa. Co prawda na początku psuła się usługa VOIP po zmianie na moją prośbę na tradycyjnego POTS-a jest OK. Telefon w zasadzie nie jest mi potrzebny ale taka polityka że przy rezygnacji płacę za utrzymanie linii więc wychodzi na to samo. Co zauważyłem to kulejąca infolinia, nie jest to wina pracowników tylko jakiś poroniony system pewnie mają. Dzwoniąc i zgłaszając problem następny pracownik nie widzi mojego zgłoszenia często sprawdza wszystko od nowa i również dochodzi do innych wniosków niż poprzednik. Do wszystkich niezadowolonych : myślicie że u innych operatorów jest lepiej ? pozostały same duże firmy na rynku procedury są wszędzie podobne. Ponadto nie wierzę że każdy ma odpowiednią wiedzę informatyczną i pewnie 50% waszych problemów to kłopoty z kompem albo routerem, i żaden operator tego nie wyeliminuje :). Choć zdaję sobie sprawę że w niektórych lokalizacjach jest stary drut, lub większa odległość od centrali i tam to jedynie wolniejsze łącza brać - i tam generalnie po zmianie operatora nic się nie zmieni :).
    Zaletystabilnosc działania usług
    Wadybrak mozliwosci korzystania z samego netu bez kary za utrzymanie linii, bałagan informacyjny na infolinii , brak chęci pomocy lub podania podstawowych informacji w zaawansowanej konfiguracji urządzeń własnych multimedii np. przekierowanie portów
    4 lata korzystam , obecnie abonament ok. 100 zł tel+ net łącze up0,7Mbit/downl13Mbit
  • ~Andrzej Kłosiński / 2012-08-20 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    1. W na początku ubiegłego tygodnia wystąpiła trwające trzy dni awaria telefonu i internetu Netii. Zanim jednak zostałem poinformowany, że to awaria, konsultantka przeprowadziła mnie przez procedurę restartu ustawień modemu ZyXEL. Nasza rozmowa trwała 35 minut. Konsultantka nic nie wiedziała o awarii.
    2. W ostatnią sobotę 18 sierpnia ponownie wystąpiła awaria. Po mozolnym trzykrotnym sprawdzeniu moich danych i ustawień modemu przez konsultantki zostałem połączony z mężczyzną (prawdopodobnie to Pan Paweł Tomaszek), który szybko i sprawnie sprawdził połączenie stwierdzając, że to kolejna awaria i przyjął ode mnie zgłoszenie tej awarii informując mnie, że zostanie ona usunięta w ciągu 48 godzin. Z dużym więc zdziwieniem odebrałem dzisiaj (poniedziałek 20 sierpnia) o 8.06 SMS'ową informację, o przyjęciu zgłoszenia CTT 12/08/025228 z czasem naprawy kolejnych 48h.
    3. Połączenie się z infolinią  Netii to droga przez mękę. Dlatego nie mogę się doczekać końca umowy i skorzystać z usług innego, lepszego operatora.
    4. Mimo wykupionych 4mb transfer jest bardzo wolny.
    Andrzej Kłosiński
  • ~Kasik198920 / 2012-08-14 17:03
    nie polecam ich...
    Nie mam od nich internetu...i wlasnie w tym problem.
    Umowa zostala podpisana ponad miesiac czasu i do tej pory nikt nie zglosil sie by podlaczyc. Nie mozna nic u nich wyjasnic...ciagle przełaczaja do innych konsultantow.
    Zero kompetencji
  • ~karol / 2012-08-08 16:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystałem z usług innych operatorów i byłem średnio zadowolony ale "netia" to kompletna porazka. 6 tyg wysyłali nowe urzadzenie w miejsce uszkodzonego az okazało się, że anulowali zamowienie. Totalna nieodpowiedzialność, lekceważenie i niekompetencja. Odradzam.
    Zaletybrak
    Wadyz tel. były klopoty, internet wyrzuca, konsultanci nieodpowiedzialni.
    3 lata
  • ~BK / 2012-08-08 13:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Niepolecam NETI. Zrezygnowałam z T, podpisałam umowę z Netią i zostałam bez internetu.Na infolinii usłyszałam, że dostęp do internetu mam, mogę sobie podłączyć prywatne urządzenie i będzie działać, a jak nie mam takowego, to muszę czekać kilka dni aż dostanę przesyłkę, bo Netia takie urządzenie wysłała jak tylko otrzymała info, że TP wyłączyła usługę.Zanim podpisałam umowę z Netią zapewniano mnie, że urządzenie będzie tydzień wcześniej dostarczone.
    Wadybrak przepływu info, brak organizacji, wprowadzania w błąd, oszukiwanie
  • ~stekas / 2012-08-05 21:36
    Ocena: 1.50 / 5
    niepolecam nieradze - u mnie po 9 miesiącach nagle nastąpiło obniżenie z 16Mb stabilnych do ponizej 13Mb nawet i było 1Mb ( bardzo duze wachania w ciągu dnia) po zgłszeniach i innych perypetiach i po 2 krotnej wizycie technika u p.technika na kompie 16 jak byk a na moich trzech kompach. dalej to samo -sformatowałem kompa dalej to samo .Już dociągne do końca umowy i nigdy wiecej z netia
    Zaletynic
    Wadywszystko jak u innych
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016