Nie mam zastrzeżeń co do usług. Internet działa dobrze mam swój porządny router prawidłowo skonfigurowany i generalnie nie wiem co to brak internetu. Zdarzyły się w ciągu korzystania może 3 większe awarie w tym jedna tygodniowa. Co prawda na początku psuła się usługa VOIP po zmianie na moją prośbę na tradycyjnego POTS-a jest OK. Telefon w zasadzie nie jest mi potrzebny ale taka polityka że przy rezygnacji płacę za utrzymanie linii więc wychodzi na to samo. Co zauważyłem to kulejąca infolinia, nie jest to wina pracowników tylko jakiś poroniony system pewnie mają. Dzwoniąc i zgłaszając problem następny pracownik nie widzi mojego zgłoszenia często sprawdza wszystko od nowa i również dochodzi do innych wniosków niż poprzednik. Do wszystkich niezadowolonych : myślicie że u innych operatorów jest lepiej ? pozostały same duże firmy na rynku procedury są wszędzie podobne. Ponadto nie wierzę że każdy ma odpowiednią wiedzę informatyczną i pewnie 50% waszych problemów to kłopoty z kompem albo routerem, i żaden operator tego nie wyeliminuje :). Choć zdaję sobie sprawę że w niektórych lokalizacjach jest stary drut, lub większa odległość od centrali i tam to jedynie wolniejsze łącza brać - i tam generalnie po zmianie operatora nic się nie zmieni :).Zaletystabilnosc działania usług
Wadybrak mozliwosci korzystania z samego netu bez kary za utrzymanie linii, bałagan informacyjny na infolinii , brak chęci pomocy lub podania podstawowych informacji w zaawansowanej konfiguracji urządzeń własnych multimedii np. przekierowanie portów
4 lata korzystam , obecnie abonament ok. 100 zł tel+ net łącze up0,7Mbit/downl13Mbit