Czekam na podłączenie internetu od 17.05 a mamy koniec czerwca.Dziesiątki tel do konsultantów- a to problem z wydrukiem umowy a to z czasem techników...być może podłączą mi internet do 17.07 ale nikt nie daje gwarancji!!!!
Zaletybrak
Wadysame
~finka / 2013-06-24 15:42
Ocena: 1.00 / 5
Porażka, zerwałam umowę mimo kary. Notoryczne problemy, zrywanie internetu kilka razy dziennie, żadnej pomocy na infolinii, za każdym razem rozmawiasz z inną osobą, która nic nie może. Ostatnio zgłosiłam brak netu w poniedziałek, mimo miliona ponagleń do technika sprawa trafiła w piątek, zjawił się w poniedziałek( po tygodniu!!) Wyobrażacie sobie firmę bez netu przez tydzień?? Na koniec okazało się że oczywiście była to moja wina i nawet reklamacji nie będzie mimo, że nie doczekałam się żadnej konkretnej informacji na czym by ów problem miał polegac . NIGDY NIE PODPISUJCIE UMOWY Z NETIĄ !!!
Zaletybrak
Wadybrak przepustowości sieci, podłączanie wielokrotnie więcej odbiorców niż sieć ma możliwości
4 lata
~Orzesznik / 2013-06-23 20:50
Ocena: 1.25 / 5
Problemy w trakcie umowy z Netią to pryszcz w porównaniu z zerwaniem tej umowy. W trakcie nawet kradzież kabla Netii opisywana w gazetach nie był przyczyną reklamacji. A przy rozstaniu dopiero się zaczęło : manipulacja rozmowami, jedne nie można odtworzyć ale się na nie powołują , drugie wymuszają reakcje dzięki kłamstwom , pisma zaprzeczające sobie nawzajem, wystawianie faktur z coraz to lepszymi błędami, korekty tych faktur, wystawianie not obciążeniowych za zerwanie umowy, wycofywanie tych not i twierdzenie że zerwania nie było. Dwa miesiące po wysłaniu do nich pisma rozwiązującego umowę niczego nie jestem pewny. Najlepiej byłoby się skrzyknąć i wystąpić z pozwem zbiorowym przeciw tej firmie.
ZaletyZero
WadyDodam jeszcze mały kwiatek : prędkość przesyłu do XXX. Świetna ściema - nawet 0,001 będzie do XXX i nie ma powodu do reklamacji
3 lata .2 po 110 pln a póżniej miało być po 90 / promocja/ a było 105
~rozgoryczonyklyent / 2013-06-21 13:06
Ocena: 1.75 / 5
Firma tragedia. Oszukuja na czym sie da, a ich pracownicy na infolini niekompetentnii. Dzwonisz, oni sie zgadzaja, wystawiaja zlecenie ktorego nie sa wstanie zrealizowac bo im sie nie oplaca, ale biora wszystko. JEZELI KTOS MA PAKIET INTERNET 20MB PLUS TELEFON NA LINII NETII TO MOZE ODRAZU ZAPOMNIEC O PODNIESIENIU PRZESYLO LACZA DO 50MB CHOCIARZ W SKANTERKU MA TAKA MOZLIWOSC. NETII SIE NIE OPLACA, ALE JAK DOKUPIECIE TV GDZIE ZMIENIA SIE TELEFON Z NIELIMITOWANYCH ROZMOW NA 200MIN DO WSZYSTKICH TO SIE OPLACA I PRZEJSCIE NA NIZSZY ABONAMENT. PARANOJA. MOZE POJDE DO RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA BO NIE ZNALAZLEM W REGULAMINIE TAKIEGO WPISU ZE SIE NIE NALEZY WIEKSZY TRANSFER.
ZaletyJEDNA, TROCHU TANIEJ OD KONKURENCJI
WadyKONKURENCJA JEST LEPSZA JAKOSCIOWO!!! WIELE INNYCH WAD ZA MALO MIEJSCA DO OPISANIA!!
3 lata w netii, z poczatku internet teraz telefon plus itnernet za 106zł
~UWAGA-NA-NETIE / 2013-06-19 15:45
Ocena: 1.00 / 5
Netia to manipulanci, ich nowa promocja "Foton" to kolejna ściema, ktoś pomyślał by że "foton internet z prędkością światła" to jakaś nowa technologia internetu, nic bardziej mylnego to kolejne ich G***O tylko pod inną nazwą. NIE POLECAM NETIE!!!!
Zaletybrak
Wadywszystko
za długo
~Jacek / 2013-06-13 22:45
Ocena: 1.00 / 5
Usterka- nazwa która oddaje profil działalności firmy. Nieustające zrywanie internetu, wymiana routera, dziesiątki zgłoszeń na infolinii i .... nic. Teraz nie można się dodzwonić na infolinię więc będą mieli mniej zgłoszeń ale czekając w kolejce do konsultanta płacicie za połączenie. To jest deal.Nie dajcie się robić w ... misia.
ZaletyLubię Kota
Wadygdyby działało to wiedziałbym jakie ma wady ....
za długo, za drogo
~remioslaw / 2013-06-13 11:17
Ocena: 2.25 / 5
Nie polecam Netii. Wziąłem w promocji iternet, telefon i telewizję, najpierw wysłano mi zepsuty dekoder, później przy podłączaniu nowego dowiedziałem się, że do podłączenia kilku telewizorów będzie dodatkowa opłata abonamentowa, oczywiście sprzedawca na infolinii zataił to ale przez problemy z dostarczeniem mi sprzętu było już dawo po 10 dniowym okresie, w którym mógłbym zrezygnować. Wysłałęm reklamację, na infolini ajpierw powiedziano mi, ze mogę zrezygnować z nowego pakietu, a po przywróceniu starego mogę wybrać sobie nowy. Oczywiście kolejny konsultant wprowadził mnie w błąd bo później dostałem wiadomość, że nie można wprowadzać żadnych zmian, że stara umowa teraz obowiązuje na 2 lata, a za zrezygnowania z nowego pakietu mam zapłacić karę prawie 200zł, oczywiście reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Każdy na infolinii mówi co inego i ogólnie panuje w firmie jeden wielki burdel, a klienta kara się chyba już za samą chęć rozmowy.
~netek / 2013-06-12 23:48
Ocena: 1.75 / 5
Nigdy ale to NIGDY netii
~valdec / 2013-06-12 17:11
Ocena: 1.00 / 5
Jest dramat! Przeszedłem 3 lat temu z TP do neti - różnica żadna. Było względnie - ani cena ani prędkość nie rzuca na kolana. Kilka dni temu zgłosiłem usterkę przez konsultanta - 30 minut czekania, oczywiście na mój koszt. Usterka rutera - zmieniłem mój router na ten od neti - i nic. Po trzech dniach braku dostępu do sieci zadzwoniła do mnie radosna ankieter z pytaniem czy jestem zadowolony? Dostałem piany! Po kolejnych telefonach pojawił się skunks z działu naprawy - stwierdził, że poprzednie gniazdo jest be - założył nowy ruter w korytarzu i nic. Jest uszkodzony. Mam dzwonić i zgłosić kolejną usterkę. Zapytałem kto zapłaci mi za 5 dotychczasowych dni barku dostępu i kolejne 4? oczekiwania na nawy router -pan dalej się spocił ale nie potrafił odpowiedzieć. Jeśli chcesz mieć ponad tygodniowe przerwy w dostawie netu, jeśli chcesz mieć kontakt za Twoje pieniądze z półanalfabetą z biura obsługi i niby fachowcami z biura napraw to gorąco polecam! Tak na marginesie to w tym kraju religijnych parad, alkoholowych dysput pod sklep z piwem przy nastawieniu, że trzeba oszwabić klienta bez inwestowania w usługę - zatrudnienie do reklamy aktora to nie inwestowanie w produkt - to chyba nikt inny nie ma nic lepszego - to jest polski standard
~roman Rosciszewski / 2013-06-11 18:20
Ocena: 1.00 / 5
kompletne dno
Zaletybrak
Wadybezmiar głupoty
2lata
~wojski7 / 2013-06-07 20:02
Ocena: 2.25 / 5
Jest to sprzęt który pracuje jak sam chce albo łącza mają beznadziejne. NETIA nic sobie nie robi z tej sytuacji i wysyła ciągle swoich łapaczy frajerów aby tylko zdobyć następną duszyczkę i wydusić abonament nie dając w zamian usług zgodnie z umową. W przypadku problemów otrzymujemy bardzo uprzejme odpowiedzi od bardzo uprzejmych konsultantów i trwa to w nieskończoność albo po tygodniu oczekiwań na obiecane służby techniczne automatycznie zamykają zgłoszenie. Być może tak jest tylko w moim przypadku ale ostrzegam to jest prawda. Nie daj się złapać.!!!!!
Zalety???
Wadyniestabilnoś, często się wyłacza
7 miesięcy - 141.11 zł a teraz 163,38
~andy / 2013-06-04 13:29
Ocena: 4.50 / 5
Jakość internetu nie zależy od loga na fakturze tylko od technologi i odległości od centrali. Zamawianie usług na hybił ttrafi w internecie skutkuje niezrozumieniem ofery. Zanim zamwisz skontaktuj sie z regionalnynm handlowcem ,który sprawdzi rzeczywiste możliwości łącza przed podpisaniem umowy
Zaletycena
Wadyzasięg
6lat
~yogurtt / 2013-05-25 14:47
Ocena: 2.00 / 5
Netia...lepiej zamknijcie tą firmę. Podpisałem umowę do 8mb, a dobrze jest jak 5 mb jest...scieme walą jak cholera. Może przebolałbym to, gdyby nie fakt, ze tracę połączenie co 5-10 minut. Nic nie obejrzysz, niczego nie sciągniesz. Największy szajs. Nawet dawna neostrada, którą posiadałem nie miała takich wad.
Zaletysą jakieś?
Wadyza dużo by wymieniać
bedzie ze 4 lata
~Netia_kilka_lat_do_tyłu / 2013-05-25 09:15
Ocena: 1.00 / 5
Byłem 8 lat z netią, niestety byłem zmuszony zrezygnować z usług dostępu do internetu, brak oferty szybszej niż obecna czyli 8mb za 55,90 spowodował przejście do innego operatora, konkrecja wygrała, obecnie mam 60mb za 59 zł Dziękuje i oby tak dalej netio nie inwestujcie bo co po? klienci uciekną do konkurencji, nikt nie będzie płacić więcej za mniej. Ludzie nie dajcie się robić w wała, jak macie możliwość to przechodźcie np, do sieci kablowej tam to chociaż jest jakaś przyszłość, nie to co w netii.
Zaletybrak
Wadywszystko
8 lat
~nnn / 2013-05-24 16:35
Ocena: 2.50 / 5
Prędkość internetu stabilna (bardzo często w okolicach 16 Mbitps), ping 20-30ms, ale Netia kompletnie nie radzi sobie z obsługą YouTube. Filmy wolno się ładują, zacinają. Denerwuje mnie to tym bardziej, że chwalili się najlepszymi farmami Google, a więc najszybszym dostępem do YouTube.
~Autumn81702 / 2013-05-23 00:33
Ocena: 1.50 / 5
Witam. Jestem jednym z niezadowolonych klientów tej ŻAŁOSNEJ spółki! Opiszę, co mi się nie podoba.
Po pierwsze: chaos na infolinii. Kiedyś, nie pamiętam kiedy bo szmat czasu minął, zgłaszałem problem i konsultant powiedział, że zamiast 16 Mb/s powinno iść ok. 20 Mb/s - co w przeliczeniu na MB daje 2,5 MB/s). Niedawno się dowiedziałem że u nas na łączu prędkość maksymalna to 3,5 Mb/s. Wczoraj w nocy pobierałem plik 218 MB i prędkość pobierania wynosiła... 1,1 MB/s! No to jak to w końcu jest, pytam się szczerze?
Po drugie: brak wywiązywania się z umowy. Jak już wspomniałem wyżej, umowa do 20 Mb/s. Prędkość średnia (speedtest) to 3,80 Mb/s. Gdyby internet szedł na kablach Netii, to może by było szybciej, tymczasem jednak internet idzie na kablach telekomuny, toteż prędkość taka wolna. Nasuwa się jednak pytanie: skoro w starym mieszkaniu internet też szedł na kablach TP, i z umową do 16 Mb/s po wymianie jakiegoś scalaka w centrali (swoją drogą, też po którymś z kilkudziesięciu telefonów ktoś mądrzejszy zarządził wymianę scalaka w centrali) prędkość internetu wynosiła ~15 do ~16 Mb/s - to czy nie można by było wymienić scalaka również teraz? W czym byłby problem? W starym mieszkaniu wymiana pomogła, może teraz też by pomogło? Obejrzenie filmu na YT w HD 720p jest czasem niemożliwe, o 1080p nie ma mowy! YouTube automatycznie przełącza się z rozdzielczości 360p na 240p lub nawet 144p, co potrafi sfrustrować!
Po trzecie: problemy z internetem. Kiedy zamiast wczytania się strony internetowej wyskakuje "sprawdzanie połączenia z internetem" (Netia Spot), to aż ma się ochotę tak walnąć w ten router żeby się rozwalił! Dodatkowo autodiagnostyka zawodzi: a) "niepodłączony kabel telefoniczny" - gdyby nie był podłączony, to internet by nie działał. Samoistne odłączenie się kabla jest praktycznie niemożliwe. b) "połączenie z internetem nie jest nawiązane" - skoro tak rzekomo jest, to dlaczego wcześniej działał? Później nagle internet wraca.
Podsumowując: Netii NIE POLECAM nikomu! Nawet śmiertelnemu wrogowi! Nie wywiązują się z umowy, internet zawodzi. To, co wyprawia Netia, to jedna wielka KPINA! Najwyraźniej będziemy zmuszeni pożegnać się z Netią, wysyłając prośbę o rozwiązanie umowy na miesiąc przed jej zakończeniem. Przykre, ale prawdziwe.
ZaletyRzadko się zdarza, że prędkość pobierania to 1,1 MB/s.
WadyOpisałem w opinii.
3 lata.
~slawo09 / 2013-05-22 09:13
Ocena: 1.00 / 5
Omijajcie tych oszustów. Od dłuższego czasu nie mogę doprosić się o wywiązanie się netii z warunków umowy tzn podwyższenia prędkości internetu. Mimo licznych kontaktów z pracownikami tej "firmy" nadal sprawa zostaje niezałatwiona. Nie liczcie na to, że po podpisaniu umowy ktoś Wami będzie się interesował w razie problemów. Reasumując: -zero kompetencji -olewnictwo TOTALNE -ignorancja i wszytko co złe poszukajcie na spokojnie innego dostawcy a zaoszczędzicie pieniędzy i stresu ...pozdrawiam
Zaletywątpliwe a jesli są to sladowe
Wadyobsługa klienta............żadna
za długo (2 lata)
~Sheti / 2013-05-21 16:14
Ocena: 1.00 / 5
Oszukańcza firma, która kantuje ludzi i ma burdel w papierach! Panowie przyszli do mnie mówiąc, że muszę podpisać z nimi umowę, bo wykupili okablowanie na osiedlu i nic nie będzie działać, jeśli tego nie zrobię. Powpisywał mi do umowy rzeczy, o których w ogóle nie było mowy podczas rozmowy. Umowę wymówiłam w przeciągu 10 dni ,bo miałam do tego prawo, a oni wysłali do mnie paczkę z urządzeniami... z nikim nie można było się porozumieć na infolinii, bo oczywiście nikt nic nie wie. Oddałam paczkę kurierowi, który wcale nie był zdziwiony, bo powiedział, że często z netią mu się coś takiego zdarza. Co więcej! dostałam pismo, że mam zapłacić 800 zł odszkodowania za niezwrócenie sprzętu, którego nie mam. Jedne wielkie oszukaństwo!
~miroslawd / 2013-05-13 21:42
Ocena: 1.50 / 5
Mam także mieć tą wątpliwą przyjemność być klientem Netii na kablach TP. Przed podpisaniem umowy wszystko cacy. Po podpisaniu przez jakieś pół roku było w miarę. Przy podpisanej umowie do 20Mb, miałem około 15Mb ale było to do wytrzymania. Później zaczęło się psuć, transfer spadł do 7-8Mb i okazało się nagle, że na mojej linii nie da rady więcej - to przedtem jakim cudem było 15Mb. Panowie konsultanci stwierdzili, że moja prędkość mieści się w zakresie umowy - zapis w umowie jest "do 20Mb". Czyli 2Mb to też jest do 20Mb i jest ok. Paranoja.
ZaletyBrak
WadyNie zmieszczą się tu aby wymieniać
Umowa na 24m, minął półmetek.
~szopik / 2013-05-13 10:17
Ocena: 1.00 / 5
Przygoda z dramatem, jakim jest Internetia. Szanowni Państwo, mam nieprzyjemność korzystania z Państwa usług i dzwonienia kilka razy w miesiącu i zgładzania awarii. Korzystam z routera WIFI i mam nieprzyjemność przepiania za każdym razem bezpośrednio do komputera kabel żeby podać IP panu w telefonie i za każdym razem przesuwać, biurko, komputer, szafę. Już na samym początku miałem nieprzyjemność podczas podpinania internetu gdzie Panowie, którzy przyszli nie potrafili skonfigurować routera i powiedzieli, że oni mieli tylko wprowadzić kabel do mieszkania, a nie uruchomić mi internet. A teraz się męczę z Państwem na szczęście mam umowę na czas nieokreślony i właśnie pojadę ją rozwiązać. Jak że się cieszę w tym momencie, że nie udało się wam mnie namówić na dłuższe zobowiązanie. Mam nieprzyjemność również, że mówi mi się, że internet działa, kiedy jest inaczej. Mimo że pracuję w IT i wiem, co mówię to Pan w słuchawce nie słucha, co mam do powiedzenia tylko wymyśla teorie. Mimo że naprowadzam na problem jest on bagatelizowany. Od kilku miesięcy na ulicy Wielickiej, 73 w Krakowie co chwila są problemy z usługą świadczenia Internetu. Niestety, jakość takiej usługi, za którą płacę i dodatkowo każda rozmowa z konsultantem mnie kosztuje, a jako że pracuję przez Internet to tracę dodatkowo czas, a Państwo nie zwracają mi kosztów, ponieważ usługa może nie działać 23 godziny i włączycie ją na 1 godzinę i wszystko jest według was OK. Cóż na szczęście mam wolność wyboru :)