Netia to manipulanci, ich nowa promocja "Foton" to kolejna ściema, ktoś pomyślał by że "foton internet z prędkością światła" to jakaś nowa technologia internetu, nic bardziej mylnego to kolejne ich G***O tylko pod inną nazwą. NIE POLECAM NETIE!!!!
Zaletybrak
Wadywszystko
za długo
~Jacek / 2013-06-13 22:45
Ocena: 1.00 / 5
Usterka- nazwa która oddaje profil działalności firmy. Nieustające zrywanie internetu, wymiana routera, dziesiątki zgłoszeń na infolinii i .... nic. Teraz nie można się dodzwonić na infolinię więc będą mieli mniej zgłoszeń ale czekając w kolejce do konsultanta płacicie za połączenie. To jest deal.Nie dajcie się robić w ... misia.
ZaletyLubię Kota
Wadygdyby działało to wiedziałbym jakie ma wady ....
za długo, za drogo
~remioslaw / 2013-06-13 11:17
Ocena: 2.25 / 5
Nie polecam Netii. Wziąłem w promocji iternet, telefon i telewizję, najpierw wysłano mi zepsuty dekoder, później przy podłączaniu nowego dowiedziałem się, że do podłączenia kilku telewizorów będzie dodatkowa opłata abonamentowa, oczywiście sprzedawca na infolinii zataił to ale przez problemy z dostarczeniem mi sprzętu było już dawo po 10 dniowym okresie, w którym mógłbym zrezygnować. Wysłałęm reklamację, na infolini ajpierw powiedziano mi, ze mogę zrezygnować z nowego pakietu, a po przywróceniu starego mogę wybrać sobie nowy. Oczywiście kolejny konsultant wprowadził mnie w błąd bo później dostałem wiadomość, że nie można wprowadzać żadnych zmian, że stara umowa teraz obowiązuje na 2 lata, a za zrezygnowania z nowego pakietu mam zapłacić karę prawie 200zł, oczywiście reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Każdy na infolinii mówi co inego i ogólnie panuje w firmie jeden wielki burdel, a klienta kara się chyba już za samą chęć rozmowy.
~netek / 2013-06-12 23:48
Ocena: 1.75 / 5
Nigdy ale to NIGDY netii
~valdec / 2013-06-12 17:11
Ocena: 1.00 / 5
Jest dramat! Przeszedłem 3 lat temu z TP do neti - różnica żadna. Było względnie - ani cena ani prędkość nie rzuca na kolana. Kilka dni temu zgłosiłem usterkę przez konsultanta - 30 minut czekania, oczywiście na mój koszt. Usterka rutera - zmieniłem mój router na ten od neti - i nic. Po trzech dniach braku dostępu do sieci zadzwoniła do mnie radosna ankieter z pytaniem czy jestem zadowolony? Dostałem piany! Po kolejnych telefonach pojawił się skunks z działu naprawy - stwierdził, że poprzednie gniazdo jest be - założył nowy ruter w korytarzu i nic. Jest uszkodzony. Mam dzwonić i zgłosić kolejną usterkę. Zapytałem kto zapłaci mi za 5 dotychczasowych dni barku dostępu i kolejne 4? oczekiwania na nawy router -pan dalej się spocił ale nie potrafił odpowiedzieć. Jeśli chcesz mieć ponad tygodniowe przerwy w dostawie netu, jeśli chcesz mieć kontakt za Twoje pieniądze z półanalfabetą z biura obsługi i niby fachowcami z biura napraw to gorąco polecam! Tak na marginesie to w tym kraju religijnych parad, alkoholowych dysput pod sklep z piwem przy nastawieniu, że trzeba oszwabić klienta bez inwestowania w usługę - zatrudnienie do reklamy aktora to nie inwestowanie w produkt - to chyba nikt inny nie ma nic lepszego - to jest polski standard
~roman Rosciszewski / 2013-06-11 18:20
Ocena: 1.00 / 5
kompletne dno
Zaletybrak
Wadybezmiar głupoty
2lata
~wojski7 / 2013-06-07 20:02
Ocena: 2.25 / 5
Jest to sprzęt który pracuje jak sam chce albo łącza mają beznadziejne. NETIA nic sobie nie robi z tej sytuacji i wysyła ciągle swoich łapaczy frajerów aby tylko zdobyć następną duszyczkę i wydusić abonament nie dając w zamian usług zgodnie z umową. W przypadku problemów otrzymujemy bardzo uprzejme odpowiedzi od bardzo uprzejmych konsultantów i trwa to w nieskończoność albo po tygodniu oczekiwań na obiecane służby techniczne automatycznie zamykają zgłoszenie. Być może tak jest tylko w moim przypadku ale ostrzegam to jest prawda. Nie daj się złapać.!!!!!
Zalety???
Wadyniestabilnoś, często się wyłacza
7 miesięcy - 141.11 zł a teraz 163,38
~andy / 2013-06-04 13:29
Ocena: 4.50 / 5
Jakość internetu nie zależy od loga na fakturze tylko od technologi i odległości od centrali. Zamawianie usług na hybił ttrafi w internecie skutkuje niezrozumieniem ofery. Zanim zamwisz skontaktuj sie z regionalnynm handlowcem ,który sprawdzi rzeczywiste możliwości łącza przed podpisaniem umowy
Zaletycena
Wadyzasięg
6lat
~yogurtt / 2013-05-25 14:47
Ocena: 2.00 / 5
Netia...lepiej zamknijcie tą firmę. Podpisałem umowę do 8mb, a dobrze jest jak 5 mb jest...scieme walą jak cholera. Może przebolałbym to, gdyby nie fakt, ze tracę połączenie co 5-10 minut. Nic nie obejrzysz, niczego nie sciągniesz. Największy szajs. Nawet dawna neostrada, którą posiadałem nie miała takich wad.
Zaletysą jakieś?
Wadyza dużo by wymieniać
bedzie ze 4 lata
~Netia_kilka_lat_do_tyłu / 2013-05-25 09:15
Ocena: 1.00 / 5
Byłem 8 lat z netią, niestety byłem zmuszony zrezygnować z usług dostępu do internetu, brak oferty szybszej niż obecna czyli 8mb za 55,90 spowodował przejście do innego operatora, konkrecja wygrała, obecnie mam 60mb za 59 zł Dziękuje i oby tak dalej netio nie inwestujcie bo co po? klienci uciekną do konkurencji, nikt nie będzie płacić więcej za mniej. Ludzie nie dajcie się robić w wała, jak macie możliwość to przechodźcie np, do sieci kablowej tam to chociaż jest jakaś przyszłość, nie to co w netii.
Zaletybrak
Wadywszystko
8 lat
~nnn / 2013-05-24 16:35
Ocena: 2.50 / 5
Prędkość internetu stabilna (bardzo często w okolicach 16 Mbitps), ping 20-30ms, ale Netia kompletnie nie radzi sobie z obsługą YouTube. Filmy wolno się ładują, zacinają. Denerwuje mnie to tym bardziej, że chwalili się najlepszymi farmami Google, a więc najszybszym dostępem do YouTube.
~Autumn81702 / 2013-05-23 00:33
Ocena: 1.50 / 5
Witam. Jestem jednym z niezadowolonych klientów tej ŻAŁOSNEJ spółki! Opiszę, co mi się nie podoba.
Po pierwsze: chaos na infolinii. Kiedyś, nie pamiętam kiedy bo szmat czasu minął, zgłaszałem problem i konsultant powiedział, że zamiast 16 Mb/s powinno iść ok. 20 Mb/s - co w przeliczeniu na MB daje 2,5 MB/s). Niedawno się dowiedziałem że u nas na łączu prędkość maksymalna to 3,5 Mb/s. Wczoraj w nocy pobierałem plik 218 MB i prędkość pobierania wynosiła... 1,1 MB/s! No to jak to w końcu jest, pytam się szczerze?
Po drugie: brak wywiązywania się z umowy. Jak już wspomniałem wyżej, umowa do 20 Mb/s. Prędkość średnia (speedtest) to 3,80 Mb/s. Gdyby internet szedł na kablach Netii, to może by było szybciej, tymczasem jednak internet idzie na kablach telekomuny, toteż prędkość taka wolna. Nasuwa się jednak pytanie: skoro w starym mieszkaniu internet też szedł na kablach TP, i z umową do 16 Mb/s po wymianie jakiegoś scalaka w centrali (swoją drogą, też po którymś z kilkudziesięciu telefonów ktoś mądrzejszy zarządził wymianę scalaka w centrali) prędkość internetu wynosiła ~15 do ~16 Mb/s - to czy nie można by było wymienić scalaka również teraz? W czym byłby problem? W starym mieszkaniu wymiana pomogła, może teraz też by pomogło? Obejrzenie filmu na YT w HD 720p jest czasem niemożliwe, o 1080p nie ma mowy! YouTube automatycznie przełącza się z rozdzielczości 360p na 240p lub nawet 144p, co potrafi sfrustrować!
Po trzecie: problemy z internetem. Kiedy zamiast wczytania się strony internetowej wyskakuje "sprawdzanie połączenia z internetem" (Netia Spot), to aż ma się ochotę tak walnąć w ten router żeby się rozwalił! Dodatkowo autodiagnostyka zawodzi: a) "niepodłączony kabel telefoniczny" - gdyby nie był podłączony, to internet by nie działał. Samoistne odłączenie się kabla jest praktycznie niemożliwe. b) "połączenie z internetem nie jest nawiązane" - skoro tak rzekomo jest, to dlaczego wcześniej działał? Później nagle internet wraca.
Podsumowując: Netii NIE POLECAM nikomu! Nawet śmiertelnemu wrogowi! Nie wywiązują się z umowy, internet zawodzi. To, co wyprawia Netia, to jedna wielka KPINA! Najwyraźniej będziemy zmuszeni pożegnać się z Netią, wysyłając prośbę o rozwiązanie umowy na miesiąc przed jej zakończeniem. Przykre, ale prawdziwe.
ZaletyRzadko się zdarza, że prędkość pobierania to 1,1 MB/s.
WadyOpisałem w opinii.
3 lata.
~slawo09 / 2013-05-22 09:13
Ocena: 1.00 / 5
Omijajcie tych oszustów. Od dłuższego czasu nie mogę doprosić się o wywiązanie się netii z warunków umowy tzn podwyższenia prędkości internetu. Mimo licznych kontaktów z pracownikami tej "firmy" nadal sprawa zostaje niezałatwiona. Nie liczcie na to, że po podpisaniu umowy ktoś Wami będzie się interesował w razie problemów. Reasumując: -zero kompetencji -olewnictwo TOTALNE -ignorancja i wszytko co złe poszukajcie na spokojnie innego dostawcy a zaoszczędzicie pieniędzy i stresu ...pozdrawiam
Zaletywątpliwe a jesli są to sladowe
Wadyobsługa klienta............żadna
za długo (2 lata)
~Sheti / 2013-05-21 16:14
Ocena: 1.00 / 5
Oszukańcza firma, która kantuje ludzi i ma burdel w papierach! Panowie przyszli do mnie mówiąc, że muszę podpisać z nimi umowę, bo wykupili okablowanie na osiedlu i nic nie będzie działać, jeśli tego nie zrobię. Powpisywał mi do umowy rzeczy, o których w ogóle nie było mowy podczas rozmowy. Umowę wymówiłam w przeciągu 10 dni ,bo miałam do tego prawo, a oni wysłali do mnie paczkę z urządzeniami... z nikim nie można było się porozumieć na infolinii, bo oczywiście nikt nic nie wie. Oddałam paczkę kurierowi, który wcale nie był zdziwiony, bo powiedział, że często z netią mu się coś takiego zdarza. Co więcej! dostałam pismo, że mam zapłacić 800 zł odszkodowania za niezwrócenie sprzętu, którego nie mam. Jedne wielkie oszukaństwo!
~miroslawd / 2013-05-13 21:42
Ocena: 1.50 / 5
Mam także mieć tą wątpliwą przyjemność być klientem Netii na kablach TP. Przed podpisaniem umowy wszystko cacy. Po podpisaniu przez jakieś pół roku było w miarę. Przy podpisanej umowie do 20Mb, miałem około 15Mb ale było to do wytrzymania. Później zaczęło się psuć, transfer spadł do 7-8Mb i okazało się nagle, że na mojej linii nie da rady więcej - to przedtem jakim cudem było 15Mb. Panowie konsultanci stwierdzili, że moja prędkość mieści się w zakresie umowy - zapis w umowie jest "do 20Mb". Czyli 2Mb to też jest do 20Mb i jest ok. Paranoja.
ZaletyBrak
WadyNie zmieszczą się tu aby wymieniać
Umowa na 24m, minął półmetek.
~szopik / 2013-05-13 10:17
Ocena: 1.00 / 5
Przygoda z dramatem, jakim jest Internetia. Szanowni Państwo, mam nieprzyjemność korzystania z Państwa usług i dzwonienia kilka razy w miesiącu i zgładzania awarii. Korzystam z routera WIFI i mam nieprzyjemność przepiania za każdym razem bezpośrednio do komputera kabel żeby podać IP panu w telefonie i za każdym razem przesuwać, biurko, komputer, szafę. Już na samym początku miałem nieprzyjemność podczas podpinania internetu gdzie Panowie, którzy przyszli nie potrafili skonfigurować routera i powiedzieli, że oni mieli tylko wprowadzić kabel do mieszkania, a nie uruchomić mi internet. A teraz się męczę z Państwem na szczęście mam umowę na czas nieokreślony i właśnie pojadę ją rozwiązać. Jak że się cieszę w tym momencie, że nie udało się wam mnie namówić na dłuższe zobowiązanie. Mam nieprzyjemność również, że mówi mi się, że internet działa, kiedy jest inaczej. Mimo że pracuję w IT i wiem, co mówię to Pan w słuchawce nie słucha, co mam do powiedzenia tylko wymyśla teorie. Mimo że naprowadzam na problem jest on bagatelizowany. Od kilku miesięcy na ulicy Wielickiej, 73 w Krakowie co chwila są problemy z usługą świadczenia Internetu. Niestety, jakość takiej usługi, za którą płacę i dodatkowo każda rozmowa z konsultantem mnie kosztuje, a jako że pracuję przez Internet to tracę dodatkowo czas, a Państwo nie zwracają mi kosztów, ponieważ usługa może nie działać 23 godziny i włączycie ją na 1 godzinę i wszystko jest według was OK. Cóż na szczęście mam wolność wyboru :)
~Mefisto / 2013-05-12 18:59
Ocena: 1.50 / 5
Jak działa to ok. Ale od miesiąca netiaspot rozłancza . Serwis nie jest w stanie naprawić , nawet do mnie już nie dzwonią że coś robią, na maile tez nie odpisują, reklamacje kazali mi pisać 4 razy bo słowo reklamacja nie wystarczyło tylko czegoś im brakowało. Brak internetu już mnie nawet nie śmieszy tylko wku....... Bo nawet przelewu nie mogę zrobić a rachunki przesyłają. Miałem znajomego co robił w multiplayu ktorego przejeła właśnie netia. Chodzi o to że teraz mają zewnętrzny sewrwis a kiedyś mieli własny i jak ktoś ponaglał usterke szło to do kierownika , teraz to każdy ma w ...... Liczba klientów spada ja na pewno nieprzedłuże umowy a nawet mam nadzieję że moja reklamacja spowoduje rozwiązanie jej wcześnie. Pozatym jestem z krakowa i niema tu kogoś wyżej niż technicy i ludzi z bok . Wszystko warszawa ehhhh tragediaaaa
ZaletyBrak
WadyWiele
59,90 rok czasu
~gal anonim / 2013-05-11 19:06
Ocena: 1.00 / 5
netia to banda złodziei mają zły internet nie dają takiej prędkości jaka jest w umowie. Ludzie rezygnujcie z usług netii
Wadyruter zrywa połączenia, niestabilna prędkość
~wojski7 / 2013-05-11 15:29
Ocena: 2.25 / 5
Opinia negatywna w moim przypadku: - niestabilna praca routera (traci połączenie z internetem i należy go wyłączyć i włączyć) i tak nie zawsze zakoczy - ciężko oglądać TV bo się rozłącza połączenie P O R A Ż K A !!!!!
ZaletyBrak - można stracić nerwy i zniszczyć D Z I E R Ż A W I ON Y sprzęt za 800,00 zł
WadyNiestabilna praca
7 miesięcy - 141.11 zł a teraz 163,38
~pieter / 2013-05-10 22:11
Ocena: 1.00 / 5
negatywna
Kiepski produkt za dużą cenę, osobiscie nie polecam. umowa tak skonstruowana by nikt się nie mógł przyczepić do 10 mb/s, znaczy, że jak jest mniej np: 1 to tez w porządzku bo oni gwarantuja, że iwcej niz 10 nie będzie. Złodziejstwo w czystej postaci.