strona 111 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- nastepna »
-
~netek / 2013-06-12 23:48
Nigdy ale to NIGDY netii -
-
~valdec / 2013-06-12 17:11
Jest dramat! Przeszedłem 3 lat temu z TP do neti - różnica żadna. Było względnie - ani cena ani prędkość nie rzuca na kolana. Kilka dni temu zgłosiłem usterkę przez konsultanta - 30 minut czekania, oczywiście na mój koszt. Usterka rutera - zmieniłem mój router na ten od neti - i nic. Po trzech dniach braku dostępu do sieci zadzwoniła do mnie radosna ankieter z pytaniem czy jestem zadowolony? Dostałem piany! Po kolejnych telefonach pojawił się skunks z działu naprawy - stwierdził, że poprzednie gniazdo jest be - założył nowy ruter w korytarzu i nic. Jest uszkodzony. Mam dzwonić i zgłosić kolejną usterkę. Zapytałem kto zapłaci mi za 5 dotychczasowych dni barku dostępu i kolejne 4? oczekiwania na nawy router -pan dalej się spocił ale nie potrafił odpowiedzieć.
Jeśli chcesz mieć ponad tygodniowe przerwy w dostawie netu, jeśli chcesz mieć kontakt za Twoje pieniądze z półanalfabetą z biura obsługi i niby fachowcami z biura napraw to gorąco polecam!
Tak na marginesie to w tym kraju religijnych parad, alkoholowych dysput pod sklep z piwem przy nastawieniu, że trzeba oszwabić klienta bez inwestowania w usługę - zatrudnienie do reklamy aktora to nie inwestowanie w produkt - to chyba nikt inny nie ma nic lepszego - to jest polski standard -
~roman Rosciszewski / 2013-06-11 18:20
kompletne dno ZaletybrakWadybezmiar głupoty2lata -
~wojski7 / 2013-06-07 20:02
Jest to sprzęt który pracuje jak sam chce albo łącza mają beznadziejne.
NETIA nic sobie nie robi z tej sytuacji i wysyła ciągle swoich łapaczy frajerów aby tylko zdobyć następną duszyczkę i wydusić abonament nie dając w zamian usług zgodnie z umową.
W przypadku problemów otrzymujemy bardzo uprzejme odpowiedzi od bardzo uprzejmych konsultantów i trwa to w nieskończoność albo po tygodniu oczekiwań na obiecane służby techniczne automatycznie zamykają zgłoszenie.
Być może tak jest tylko w moim przypadku ale ostrzegam to jest prawda.
Nie daj się złapać.!!!!!Zalety???Wadyniestabilnoś, często się wyłacza7 miesięcy - 141.11 zł a teraz 163,38 -
~andy / 2013-06-04 13:29
Jakość internetu nie zależy od loga na fakturze tylko od technologi i odległości od centrali. Zamawianie usług na hybił ttrafi w internecie skutkuje niezrozumieniem ofery. Zanim zamwisz skontaktuj sie z regionalnynm handlowcem ,który sprawdzi rzeczywiste możliwości łącza przed podpisaniem umowy ZaletycenaWadyzasięg6lat -
~yogurtt / 2013-05-25 14:47
Netia...lepiej zamknijcie tą firmę. Podpisałem umowę do 8mb, a dobrze jest jak 5 mb jest...scieme walą jak cholera. Może przebolałbym to, gdyby nie fakt, ze tracę połączenie co 5-10 minut. Nic nie obejrzysz, niczego nie sciągniesz. Największy szajs. Nawet dawna neostrada, którą posiadałem nie miała takich wad. Zaletysą jakieś?Wadyza dużo by wymieniaćbedzie ze 4 lata -
~Netia_kilka_lat_do_tyłu / 2013-05-25 09:15
Byłem 8 lat z netią, niestety byłem zmuszony zrezygnować z usług dostępu do internetu, brak oferty szybszej niż obecna czyli 8mb za 55,90 spowodował przejście do innego operatora, konkrecja wygrała, obecnie mam 60mb za 59 zł Dziękuje i oby tak dalej netio nie inwestujcie bo co po? klienci uciekną do konkurencji, nikt nie będzie płacić więcej za mniej.
Ludzie nie dajcie się robić w wała, jak macie możliwość to przechodźcie np, do sieci kablowej tam to chociaż jest jakaś przyszłość, nie to co w netii.ZaletybrakWadywszystko8 lat -
~nnn / 2013-05-24 16:35
Prędkość internetu stabilna (bardzo często w okolicach 16 Mbitps), ping 20-30ms, ale Netia kompletnie nie radzi sobie z obsługą YouTube. Filmy wolno się ładują, zacinają. Denerwuje mnie to tym bardziej, że chwalili się najlepszymi farmami Google, a więc najszybszym dostępem do YouTube. -
-
~Autumn81702 / 2013-05-23 00:33
Witam. Jestem jednym z niezadowolonych klientów tej ŻAŁOSNEJ spółki! Opiszę, co mi się nie podoba.
Po pierwsze: chaos na infolinii.
Kiedyś, nie pamiętam kiedy bo szmat czasu minął, zgłaszałem problem i konsultant powiedział, że zamiast 16 Mb/s powinno iść ok. 20 Mb/s - co w przeliczeniu na MB daje 2,5 MB/s). Niedawno się dowiedziałem że u nas na łączu prędkość maksymalna to 3,5 Mb/s. Wczoraj w nocy pobierałem plik 218 MB i prędkość pobierania wynosiła... 1,1 MB/s! No to jak to w końcu jest, pytam się szczerze?
Po drugie: brak wywiązywania się z umowy.
Jak już wspomniałem wyżej, umowa do 20 Mb/s. Prędkość średnia (speedtest) to 3,80 Mb/s. Gdyby internet szedł na kablach Netii, to może by było szybciej, tymczasem jednak internet idzie na kablach telekomuny, toteż prędkość taka wolna.
Nasuwa się jednak pytanie: skoro w starym mieszkaniu internet też szedł na kablach TP, i z umową do 16 Mb/s po wymianie jakiegoś scalaka w centrali (swoją drogą, też po którymś z kilkudziesięciu telefonów ktoś mądrzejszy zarządził wymianę scalaka w centrali) prędkość internetu wynosiła ~15 do ~16 Mb/s - to czy nie można by było wymienić scalaka również teraz? W czym byłby problem? W starym mieszkaniu wymiana pomogła, może teraz też by pomogło?
Obejrzenie filmu na YT w HD 720p jest czasem niemożliwe, o 1080p nie ma mowy! YouTube automatycznie przełącza się z rozdzielczości 360p na 240p lub nawet 144p, co potrafi sfrustrować!
Po trzecie: problemy z internetem.
Kiedy zamiast wczytania się strony internetowej wyskakuje "sprawdzanie połączenia z internetem" (Netia Spot), to aż ma się ochotę tak walnąć w ten router żeby się rozwalił! Dodatkowo autodiagnostyka zawodzi:
a) "niepodłączony kabel telefoniczny" - gdyby nie był podłączony, to internet by nie działał. Samoistne odłączenie się kabla jest praktycznie niemożliwe.
b) "połączenie z internetem nie jest nawiązane" - skoro tak rzekomo jest, to dlaczego wcześniej działał?
Później nagle internet wraca.
Podsumowując: Netii NIE POLECAM nikomu! Nawet śmiertelnemu wrogowi! Nie wywiązują się z umowy, internet zawodzi. To, co wyprawia Netia, to jedna wielka KPINA! Najwyraźniej będziemy zmuszeni pożegnać się z Netią, wysyłając prośbę o rozwiązanie umowy na miesiąc przed jej zakończeniem. Przykre, ale prawdziwe.ZaletyRzadko się zdarza, że prędkość pobierania to 1,1 MB/s.WadyOpisałem w opinii.3 lata. -
~slawo09 / 2013-05-22 09:13
Omijajcie tych oszustów. Od dłuższego czasu nie mogę doprosić się o wywiązanie się netii z warunków umowy tzn podwyższenia prędkości internetu. Mimo licznych kontaktów z pracownikami tej "firmy" nadal sprawa zostaje niezałatwiona. Nie liczcie na to, że po podpisaniu umowy ktoś Wami będzie się interesował w razie problemów.
Reasumując:
-zero kompetencji
-olewnictwo TOTALNE
-ignorancja i wszytko co złe
poszukajcie na spokojnie innego dostawcy a zaoszczędzicie pieniędzy i stresu ...pozdrawiamZaletywątpliwe a jesli są to sladoweWadyobsługa klienta............żadnaza długo (2 lata) -
~Sheti / 2013-05-21 16:14
Oszukańcza firma, która kantuje ludzi i ma burdel w papierach! Panowie przyszli do mnie mówiąc, że muszę podpisać z nimi umowę, bo wykupili okablowanie na osiedlu i nic nie będzie działać, jeśli tego nie zrobię. Powpisywał mi do umowy rzeczy, o których w ogóle nie było mowy podczas rozmowy. Umowę wymówiłam w przeciągu 10 dni ,bo miałam do tego prawo, a oni wysłali do mnie paczkę z urządzeniami... z nikim nie można było się porozumieć na infolinii, bo oczywiście nikt nic nie wie. Oddałam paczkę kurierowi, który wcale nie był zdziwiony, bo powiedział, że często z netią mu się coś takiego zdarza. Co więcej! dostałam pismo, że mam zapłacić 800 zł odszkodowania za niezwrócenie sprzętu, którego nie mam. Jedne wielkie oszukaństwo! -
~miroslawd / 2013-05-13 21:42
Mam także mieć tą wątpliwą przyjemność być klientem Netii na kablach TP. Przed podpisaniem umowy wszystko cacy. Po podpisaniu przez jakieś pół roku było w miarę. Przy podpisanej umowie do 20Mb, miałem około 15Mb ale było to do wytrzymania. Później zaczęło się psuć, transfer spadł do 7-8Mb i okazało się nagle, że na mojej linii nie da rady więcej - to przedtem jakim cudem było 15Mb. Panowie konsultanci stwierdzili, że moja prędkość mieści się w zakresie umowy - zapis w umowie jest "do 20Mb". Czyli 2Mb to też jest do 20Mb i jest ok. Paranoja. ZaletyBrakWadyNie zmieszczą się tu aby wymieniaćUmowa na 24m, minął półmetek. -
~szopik / 2013-05-13 10:17
Przygoda z dramatem, jakim jest Internetia.
Szanowni Państwo, mam nieprzyjemność korzystania z Państwa usług i dzwonienia kilka razy w miesiącu i zgładzania awarii. Korzystam z routera WIFI i mam nieprzyjemność przepiania za każdym razem bezpośrednio do komputera kabel żeby podać IP panu w telefonie i za każdym razem przesuwać, biurko, komputer, szafę. Już na samym początku miałem nieprzyjemność podczas podpinania internetu gdzie Panowie, którzy przyszli nie potrafili skonfigurować routera i powiedzieli, że oni mieli tylko wprowadzić kabel do mieszkania, a nie uruchomić mi internet. A teraz się męczę z Państwem na szczęście mam umowę na czas nieokreślony i właśnie pojadę ją rozwiązać. Jak że się cieszę w tym momencie, że nie udało się wam mnie namówić na dłuższe zobowiązanie. Mam nieprzyjemność również, że mówi mi się, że internet działa, kiedy jest inaczej. Mimo że pracuję w IT i wiem, co mówię to Pan w słuchawce nie słucha, co mam do powiedzenia tylko wymyśla teorie. Mimo że naprowadzam na problem jest on bagatelizowany. Od kilku miesięcy na ulicy Wielickiej, 73 w Krakowie co chwila są problemy z usługą świadczenia Internetu. Niestety, jakość takiej usługi, za którą płacę i dodatkowo każda rozmowa z konsultantem mnie kosztuje, a jako że pracuję przez Internet to tracę dodatkowo czas, a Państwo nie zwracają mi kosztów, ponieważ usługa może nie działać 23 godziny i włączycie ją na 1 godzinę i wszystko jest według was OK. Cóż na szczęście mam wolność wyboru :) -
~Mefisto / 2013-05-12 18:59
Jak działa to ok. Ale od miesiąca netiaspot rozłancza . Serwis nie jest w stanie naprawić , nawet do mnie już nie dzwonią że coś robią, na maile tez nie odpisują, reklamacje kazali mi pisać 4 razy bo słowo reklamacja nie wystarczyło tylko czegoś im brakowało. Brak internetu już mnie nawet nie śmieszy tylko wku....... Bo nawet przelewu nie mogę zrobić a rachunki przesyłają. Miałem znajomego co robił w multiplayu ktorego przejeła właśnie netia. Chodzi o to że teraz mają zewnętrzny sewrwis a kiedyś mieli własny i jak ktoś ponaglał usterke szło to do kierownika , teraz to każdy ma w ...... Liczba klientów spada ja na pewno nieprzedłuże umowy a nawet mam nadzieję że moja reklamacja spowoduje rozwiązanie jej wcześnie. Pozatym jestem z krakowa i niema tu kogoś wyżej niż technicy i ludzi z bok . Wszystko warszawa ehhhh tragediaaaa ZaletyBrakWadyWiele59,90 rok czasu -
~gal anonim / 2013-05-11 19:06
netia to banda złodziei mają zły internet nie dają takiej prędkości jaka jest w umowie. Ludzie rezygnujcie z usług netii Wadyruter zrywa połączenia, niestabilna prędkość -
~wojski7 / 2013-05-11 15:29
Opinia negatywna w moim przypadku:
- niestabilna praca routera (traci połączenie z internetem i należy go wyłączyć i włączyć) i tak nie zawsze zakoczy
- ciężko oglądać TV bo się rozłącza połączenie
P O R A Ż K A !!!!!ZaletyBrak - można stracić nerwy i zniszczyć D Z I E R Ż A W I ON Y sprzęt za 800,00 złWadyNiestabilna praca7 miesięcy - 141.11 zł a teraz 163,38 -
-
~pieter / 2013-05-10 22:11
negatywna
Kiepski produkt za dużą cenę, osobiscie nie polecam. umowa tak skonstruowana by nikt się nie mógł przyczepić do 10 mb/s, znaczy, że jak jest mniej np: 1 to tez w porządzku bo oni gwarantuja, że iwcej niz 10 nie będzie. Złodziejstwo w czystej postaci.70 zł miesiecznie -
~Jurek / 2013-05-10 14:27
Miesiąc temu podpisałem z nimi umowę. Pomimo zapewnień konsultanta, że usługa zostanie włączona w ciągu godziny, a najpóźniej w ciągu doby po odłączeniu poprzedniego dostawcy do tej pory nie została zrealizowana, pomimo moich wcześniejszych interwencji. Wczoraj jakaś kobieta o nazwisku FIRMA NETIA kazała mi czekać kolejny miesiąc, a po moim oburzeniu oświadczyła, że ona anuluje podpisaną ze mną miesiąc wcześniej umowę. Po napisaniu do biura obsługi prośby o kontakt z osobą kompetentną do tej pory nie mam odpowiedzi. Jak można traktować przyszłych klientów w ten sposób??? Przez nich zerwałem umowę z Orange i zrezygnowałem z profitów za przedłużenie umowy, między innymi tabletu i nawigacji GPS, które mi proponowali za pozostanie w Orange. Ja napaliłem się na większy transfer za mniejszą cenę i w rezultacie zostałem bez internetu. Chylę czoło przed firmą Netia i szukam kompetentnego adwokata który nauczy ich jak traktować klientów. Zaletynie znam żadnychWadyBrak kompetentnych pracowników biura obsługi i wręcz oszukiwanie przyszłych abonentówna szczęście nie udało mi się go kupić. -
~Nie polecam / 2013-05-10 11:11
Netia S.A. co to takiego? Jest to firma której płacisz grubą kase za produkt bez gwarancji... Co to oznacza? Zamawiając internet z netii są 2 opcje. Albo dostaniesz to co obiecują (kable netii) albo odwrotnie (kable TP). Ja niestety mam 2gą wersję kable TP. Byłem przepinany na centrali kilka razy zacząłem od karty ADSL2+ a skonczyłem nie wiem na czym... Internet z dnia na dzień był coraz gorszy a dzwonienie na infolinie nic nie dało... Powodów jest kilka - brak wiedzy pracowników, ich negatywny stosunek do pracy ponieważ nie chcą w niczym pomóc, doradzić nie wiem normalnie jakbym gadał ze ścianą nic nowego się nie dowiaduję , a tylko tracę czas. Ocena dla netii 0 ponieważ ? znaję sobie sprawe że mogą być trudności z komunikacją z TP ale co mnie to obchodzi skoro płace za 20mb a dostaje 1mb. Jak się cos obiecuje mam to napisane w umowie, głównie dlatego do nich przeszedlem to powinni się z tego wywiązać. UWAGA !Rozwiązać umowę z netią nie jest tak prosto jest połowa miesiąca a pracownik netii powiedział że umowa zostanie rozwiązana pod koniec czerwca... Nie polecam tym którzy maja internet na kablach TP, lepiej zostać w TP bo z nimi przynajmniej jest dobry kontakt i dzwoniąc do nich można się spodziewać reakcji a netii jakiegoś buraka na linii który nie wie gdzie pracuje i co tam ma robic... ZaletyMożna nawet oglądać grafikę na googlachWadyzbyt wielezbyt długo, za drogo -
~Niezadowolony / 2013-05-09 21:21
Od ponad roku jestem nieszczęśliwym posiadaczem netii. Podpisałem umowę na czas nieokreślony tzw jaki kabel taki internet + telefon. Wcześniej byłem nieszczęśliwym posiadaczem (tak kiedyś myślałem) neostrady livebox lecz to co dostaje od netii to jest żart. W umowie jest oczywiście "do 20mb/s" lecz 1mb/s za kwotę ponad 120 zł to poprostu złodziejstwo. Netia obiecywała świetny internet z początku dostawałem 1,5 mb/s lecz już dałem sobie spokój bo łącze było stabilne i nie kombinowałem bo miałem możliwość albo TP albo netia.
Po 3-4 miesiącach przełączyli mnie nie gorszą kartę na centrali , gorszy kabel... Przyjechał facet powiedział mi że mnie przepieli i powiedział że przepną ale nic się nie zmieniło. Ostatnio dzwoniłem na infolinie ,powiedziałem facetowi co o jak ,a on na to : "Nie potrafię Panu pomóc". W porównaniu ceny do produktu Netię oceniam poniżej 0 i nie polecam nikomu. Dzwoniąc na infolinię można się spodziewać kompletnego braku wiedzy. Nie polecam nikomu! Kto ma wybór należy się poważnie zastanowic. Pozdrawiam!ZaletyStałe łącze (przynajmniej u mnie)WadySłaby internet , kompletny brak wiedzy pracowników i ich totalna olewka...ponad rok, przepłacone
strona 111 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- nastepna »