Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~PRACOWNIK / 2013-10-18 17:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam

    Chciałbym wyjaśnić pare niejasności jakie związane są z Netią.

    Netia jest aktualnie drugim co do wielkości operatorem w Polsce a zawdzięcza to sobie zakupem wielkich firm telekomunikacyjnych jakim był Dialog, Internetia, Aster itp.
    Aktualni klienci na własnej sieci Neti nie mają z usługami problemu. Górka zaczyna sie jeśli jest to infrastruktura wykupionych przez Netie firm. Firmy które kupiła Netia już od dawna myslały nad tym aby się sprzedać tak więc ich infrastruktura jest w opłakanym stanie. Netia wydaje bardzo dużo pieniędzy na modernizacje tych sieci aby klienci byli zadowoleni. Niestety jest to strasznie czasochłonne. Dialog posiadał ok 500 tys. klientów po przejęciu wiec naprawa szaf pod które są Państwo podpięci a jest ich około kilku tysięcy wiąże się z niestety z czasem jak i pewnymi brakami dostarczania usług. Ok. 3tyg. temu wymieniany był na weekend główna centrala Dialogu dlatego duża liczba klientów nie posiadała internetu. To samo dotyczy infrastruktur tych mniejszych firm kupionych przez Netie. Natomiast jeśli są Państwo na sieci TP (bsa/wlr) która charakteryzuje się prędkościami internetu 10MB,20MB,40MB każda usterka jaka jest związana nie zależy od nas ale od TP, poniewaz nasze są urządzenia natomiast cała sieć należy do TP.

    Natomiast sieć światłowodowa Neti jak i Dialogu jest w pełni siecią światłowodową. Technologia ta wchodzi do samego klienta do domu i zakończona jest ona kablem optycznym co daje osiągnąć prędkości na poziomie 50/100MB stałej prędkosći nie zmiennej. Więc jeśli klient bierze 50MB to ma 50MB a nie od 10-50MB. Większość firm posiadających światłowody wprowadzają klienta w błąd ponieważ światłowód dochodzi tylko do budynku, nie do klienta, a do klienta jest prowazony zwykły kabel miedziany.

    Mam nadzieje że pewne wątpliwości rozwiałem natomiast jeśli są jakieś pytania proszę śmiało pisać postaram się na nie odpowiedzieć.
    ZaletyNajnowsza oferta w drodze. GIGA WOLNOŚĆ
  • ~Marvin / 2013-10-15 08:25
    Zamówiłem sobie pakiet Canal+ przez INFONETIA i super zgłoszenie przyjęte , lecz wkrótce otrzymuje od nich pismo że aby umowa na Canal + weszła w życie muszę wpłacić kaucję 2.500 pln . Jestem w szoku że wymagają kaucji za Canał+. Jestem abonentem NETI w usłudze internet max 20 oraz telewizji pakiet idealny , a te barany chcą ode mnie kaucji za zafajdany Canal+. Oczywiście operator ma prawo jak doczytałem zażądać kaucji aby świadczyć mi usługi ale jak łapali mnie jako klienta na internet i telewizję to nie chcieli żadnej kaucji a przecież mam w domu ich sprzęt NETIA SPOT oraz NETIA PLAYER. Nie rozumiem kompletnie takiego postępowania ale wiem jedno , że nikomu nie będę polecać uslug NETI gdyż brak jakiekolwiek wiedzy pracowników INFONETIA aby wyjaśnić moje sprawy.Pismo w sprawie kaucji 2500pln przyszło poleconym i gdy wyjaśniałem sprawę to pani konsultantka zanim udzieliła mi odpowiedzi najpierw musiala się skonsultować z kimś innym bo chwilę czekałem a przecież powinni tam mieć wszystko w komputerze gdy zweryfikowali mnie jako abonenta. Przykro mi z tego powodu ale żałuje że jestem abonentem NETIA. Kiedyś byłem abonentem DIALOGU i tam nie było żadnych problemów z czymkolwiek a teraz NETIA pomalu wchłania DIALOG co niestety pogarsza jakość tego usługodawcy. Olałem canal+ bo za 2500 pln to ja wole sobie kupić nową rzecz do mieszkania .
    Zaletyżadne
    Wadyjakość usług i nie zrozumiałe podejście do klienta
  • ~krzysztof / 2013-10-14 19:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam Dnia.12.09.2013r mam nową umowę na telefon i internet Ale ta umowa nie jest taka jak rozmawiałem z konsultantem Poprostu zaniżyła mi internet o połowę Pismo napisałem dnia 15.09.2013r informując o tym Ale mimo wszystko Błędna umowa weszła w życie Obiecano mi że z nowym okresem rozliczeniowym poprawią swój błąd Dzisiaj jest już dwa dni po terminie i nadal błędu nie poprawiono Opieszałość tej firmy jest straszna Za grosz brak jakiejkolwiek odpowiedzialności
    Zaletybrak
  • ~Marek Lewicki / 2013-10-08 19:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Obiecywali 20 a przeważnie jest 4 Mb/sk
    A przy niskich szybkościach telewizja chodzi tak marnie, ze oczy bolą
    Z cała pewnością do HD to się ma jak ruska kosiarka do mercedesa.
    ZaletyOgólnie działa stabilnie i jak na moje potrzeby internetowe - wystarczająco. Ale dałem się namówić na telewizję. A tu juź szybkość odgrywa powazna rolę. I niestety. jeśli idzie o szybkość - to mam ok 20% tego za co płacę
    Wadybrakuje mi tych 80% z tego za co płacę
    Z usług Netii korzystam już kilka lat, przeniosłem się z Neostrady, bo to był zupełny horror
  • ~macmak31 / 2013-10-08 19:37
    Ocena: 3.00 / 5
    slaby ,wolny jak monituje odpisuja ,ze po rozbudowi bedzie lepiej ,ale jak podpisywalem umowe to nikt nic nie mowil ze maja klopoty z transferem ,place za 20 G a mam 250 Mb czyli nic ,bywa czsami 1 do 1,5 nie polecam zenada
    Zaletybrak
    Wadyfirma oszust
    10 miesiecy -90 zl razem z telefonem
  • ~Malenka / 2013-10-08 14:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Od niedawna mam umowe w Netii - 30mb/s i jestem rozczarowana :( Strasznie wolno mi dziala, wiesza sie. Czy ktos moze mi powiedziec dlaczego tak sie dzieje? Szukalam tez na innych stronach np tej http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,824141 ale nikt nic nie wie. A na infolinii pracuja niekompetentne osoby :(
    Zaletybrak
    Wadywolny
    2 tygodnia
  • ~Adrian / 2013-09-26 19:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam brać internetu w neti ! Przy łączu 20mb/s często jest tylko 8 w dniu dzisiejszym na speedteście wyszło : ping 343 download 0.5 mb/s upload jeszcze gorzej i tak od paru dni.... mimo wielu telefonów do obsługi klienta i zapewnieniom że problem zostanie naprawiony tak na prawdę nic nie jest naprawione a jak coś zrobią to na dzień i powtórka z rozrywki masakra jakaś ....
    ZaletyBrak
    WadyCena , zbywanie klienta , fałyszwe obietnice , wolne łącze i duże pingi
    Od 3 miesięcy płacę nie całe 90 zł miesięcznie
  • ~Micro / 2013-09-24 19:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam. Moi rodzicie nie wiem dlaczego jeszcze przedłużyli umowę z tą głupią Netią. Złe przygody z netią zaczęły się, gdy moim rodzicom mówili przez telefon, że będziemy płacić 20 zł więcej, a zamiast 4mb/s będziemy mieć 8mb/s. Po miesiącu dostaje SMS'a: Usługa Wirtualny Dysk aktywowana. Kod do usługi... I za to płacą dodatkowe 20zł/msc... A różnicy prędkości nie ma. Dodatkowo ich super mega router Netia Spot przerywa połączenie nawet 30 RAZY W CIĄGU DNIA! DOBRZE POWIEDZIAŁEM! Raz co 15 minut, a raz co godzinę. Podsumowując: Za marne 4mb/s internetu, internet mobilny, który także jest tragedią, router i telefon (telefon jedynie dobrze działa) 139zł/msc...
    ZaletyTelefon działa dobrze, po za tym kompletne dno.
    WadyTragiczna (zerowa) pomoc techniczna (od 3 miesięcy nie miałem info co do routera, dopiero teraz podobno mają wymienić sprzęt), ciągła utrata połączenia, kosmiczna cena za niską prędkość, kłamstwa, wprowadzanie klienta w błąd, często łącze nie ma obiecanego 4mb/s, tylko powiedzmy 0,5mb/s...
    około 1.5 roku
  • ~00 / 2013-09-19 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    internet Netii to jakeis nieporozumienie korzystam z routera netia spot i już pare razy był wymieniany niestety place za usluge której NIEMAM!!!!!!! tragedia ceny bardo wysokie i obsluga kompletne zero pisma skargi hrozby nie c nie pomagają także mam tel domowy od nich odradzam zmieniam wlasnie dostawce koniec mordeki 6 lat.....
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
    6 lat
  • ~Aleksandra K. / 2013-09-12 08:08
    Ocena: 1.25 / 5
    ODRADZAM WSZYSTKIM FIRMĘ NETIA!!!!!!!!
    Obsługa klienta na bardzo złym poziomie, zgłasza się awarie/ usterkę cokolwiek a oni zamiast wysłuchać człowieka naciągają tylko na koszty (jeśli mamy usterkę tel. nie możemy dzwonić bezpłatnie z tel. komórkowego). Dodatkowo przy zmianie miejsca zamieszkania nie chcą przenosić usług i narzucają kosmiczne kary umowne!!!!
    A później są problemy z firmami windykacyjnymi (bo na nowym adresie nawet nie wiemy co firma Netia nam nadal wysyła na stary adres)!
    ZaletyBRAK
    WadyBrak szacunku do klienta
    miałam ponad rok wstępna cena 50zł po roku 100zł
  • ~Laamaa / 2013-09-10 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    dla mnie to są złodzieje i tyle macie płacone za 22 mb a jest ledwo 8 też było zgłoszone że kabel przerwany dobrze w ciągu 2 dni ktoś przyjedzie już czekamy tydzień ponad a zgłoszenie przyjęte.... nigdy więcej netii !!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyzbyt dużo by pisać
  • ~LARY / 2013-09-05 21:20
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety obsługa i traktowanie klienta i awari zgłaszanej wiele razy to porażka !! 17 lipca podłączyli m i usługę internet MAX 20 z telewizją oraz telefonem.Warunki techniczne sprzyjały ponieważ w miejscu gdzie mieszkam był DIALOG więc instalacja nie stanowiła problemu. Problemy zaczeły się już na drugi dzień to znaczy ich sprzęt NETIA SPOT zaczął rozłączać internet oraz telewizję .Telefon działał bez problemu. Na początku nie wszczynałem aferki bo niby po co ? Ale Awaria cały czas trwała i trwa do dnia dzisiejszego NON STOP sprzet NETIA SPOT rozłącza mi internet oraz telewizję. Wizyty techników wykluczyły błędne okablowanie i parametry były OKI . Ale cały czas NETIA SPOT mi sie rozłącza. Zgłosiłem usterkę i w dziale technicznym oczywiście zajeli się moją sprawą.Dziś mamy 5 wrzesień a usterka nadal nie usunięta bo cały czas rozłącza mi internet oraz telewizję. Co jakis czas ponawiałam zgłoszenia o źle działającej usłudze i w odpowiedzi zawsze widziałem odpowiedź że moje zgłoszenie jest kontynuacją pierwszego zgłoszenia i technicy pracują nad jego rozwiązaniem. Nie ma sprawy pomyslalem ale czas leci a ja nie mam sprawnej usługi. Co ciekawe zacząłem ubiegać się o rekompensatę która mi przysługuje lecz według zasad abym mógł sie ubiegać zgłoszenie mojej awari musi byc zamknięte. Ponownie zgłaszam usterkę taką samą i niestety dowiedziałem się że awaria została zakończona (zamknięta ) gdyż technicy próbowali się za mna skontaktować a z racji że nie odbierałem to zamkneli awarię i moje zgłoszenie. Przynam , że gul mi skoczył bo od 3 tygodni jestem nonstop w domu i żadnego kontaktu nie było i nikt nie dzwonił w sprawie mojego zgłoszenia i mojej awari która jest cały czas.Zgłoszenie przesyłałem za pośrednictwem NETIA ONLINE gdzie jest rubryka dotycząca numeru telefonu kontaktoweego zgłaszającego. Za każdym razem był ten sam numer komórkowy i ECHO z ich strony a podobno były próby kontaktu. Gdy próbowałem wyjasnić sytuację nagle pani z działu technicznego się rozłączyła.Podobno mieli jakąś awarie u siebie i tak to wyglądało owe rozłączenie. Zgłoszenie mojej awari zostało na nowo otworzone i prawdopodobnie czeka mnie wymiana sprzętu lecz mnie ciekawi jak to jest że oni zamykają moje zgłoszenie nie informując mnie o takim fakcie . Generelanie rzecz biorąc w momencie gdy nie potrafią sobie poradzićz awarią to kluczą i ściemniają aby zyskać na czasie a ja nadal nie mam dobrze działającej usługi :( Jedynie co przemawia na ich korzyść to Pan technik który przyjeżdża na zgłoszenie (bo musi) ma chęć załatwienia problemu lecz kończy się to jedynie miłą pogawędką gdyz u mnie nie ma problemu i wszelkie połączenia i okablowanie są w porządku. Szkoda całości bo naprawdę liczyłem na stabilną usługę :( Póki co muszę płacić jak jest bo faktura korygująca przyjdzie po trzecim rachunku . Tylko że mam płacić za usługe która od początku nie działa tak jak trzeba. Przykro mi ale nie polecam usług firmy NETIA
    Zaletyżadnych
    Wadybrak reakcji i fatalne podejście pracowników BOK z działu technicznego
    2 miesiące
  • ~pani G / 2013-09-02 23:59
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam nikomu nikomu nikomu naliczanie dodatkowych kosztow niewiadomo za co, jednorazowe podlaczenie kosztowalo 200zl o czym nikt nie wspomnial .... jeszzcze raz N I E polecam
    Zaletybrak
    Wadycale mnostwo
    duzo za duzo
  • ~Paweł / 2013-08-28 16:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie mam słów juz do nich. Podpisałem umowę 17.07.2013 - przedstawiciel mówił o terminei podłaczenia tydzień - max dwa tygodnie. Do dziś nie podłaczyli mi internetu choć wcześniej był na tym mieszkaniu internet od nich. Dzwonienie do BOK-u to kpiny. Zbywają człowieka za każdym razem. Za każdym razem sprawa jest podobno zaznaczana u nich jako pilna a odzewu nie ma. I za każdym razem słyszę: prosze jeszcze zadzwonić i przypomnieć się... Totalna porażka i dno.
    Najgorzej, że nie ma tutaj innego operatora a potrzebuję stałe łącze...
    Ciekawe ile jeszcze można czekać na podłaczenie
    ZaletyŻadnej
    WadyOlewanie klienta, brak obiecanych kontaktów zwrotnych, brak możliwości zwrócenia się do szefostwa firmy.
  • ~oudekaas / 2013-08-22 10:00
    Ocena: 2.25 / 5
    podpisałem umowe jako osoba prywatna, przepisałem na swoja firme i mam ciągłe problemy z Netia. nie chciano mi zmienic abonamentu tel. mimo iz jeden z konsultantów przed przepisaniem na firme "przysiegal" ze bede mógł. po reklamacji , gdy okazalo sie ze nie moge uslyszalem ze " sie pomylil" :-) jednego miesiąca wyłączam usługi dodatkowe , słysze od konsultanta " własnie wyłączyłem Panu usługę" , za miesiąc widze opłate za te usługe na fakturze , dzwonie z info ,ze przeciez mialem miec wyłączone i słyszę " ok, własnie wyłączyłem panu usługe" .. szczytem lekceważenia mnie / no moze nie szczytem , bo Netia mnie jeszcze zaskoczy/ jest sytuacja z ostatnich dni, gdy wystawiono mi fakture za dwa okresy rozliczniowe za tel, w tym za jeden który juz zapłaciłem, brak pozycji na fakturze opłaty za internet poniewaz , jak usłyszalem " usługe mam w trakcie aktywacji " hehe, a własnie pisze ten koment korzystajac z internetu z netii , firma netia w ramach " wsparcia dla biznesu" podłączyła mi telefon po przeprowadzce TYLKO 13 dni po terminie , w koncu po co mi jako przedsiebiorcy telefon stacjonarny.... i słysze tylko od konultantów " bedzie , zrobimy, zanotoewalem, reklamacja, 30 dni , przyjdzie poczta." odradzam wszystkim firmom : omijajcie netie z daleka.
    Zaletyżadnych
    Wadycałkowity brak profesjonalizmu w obsłudze
    8
  • ~Stanisław / 2013-08-21 17:48
    Ocena: 2.00 / 5
    mobilny internet
    Zaletybrak
    Wadycałe mnustwo
    od 3 miesięcy
  • ~Autumn81702 / 2013-08-15 13:14
    Szanowna pani konsultantko! Jak najbardziej rozumiem że konsultant też człowiek i chce mieć szacunek - więc wszystkie skargi były załatwiane na luzie, a nie na krzyk. Były, bo na razie nie ma takiej potrzeby.
    Z drugiej strony - jak to jest u Was że konsultanci podają różne informacje?
    1. Konsultant A powiedział że na łączu poleci internet 20 Mb/s (ważne: nie powiedział DO 20 Mb/s tylko dał do zrozumienia że będzie równe 20) - informacja ta doszła bodajże we wrześniu zeszłego roku.
    2. Konsultantka B powiedziała że maksymalna szybkość łącza to 3.5 Mb/s - informacja ta doszła ok. 2 albo 3 miesiące temu.
    3. Speedtest podaje że mam ok. ~6 Mb/s.

    I jak tu się nie wk***ić? Komu wierzyć - konsultantom czy Speedtestowi? Zaczynam wątpić w jakość usług Netii. Szkoda że firma po ponad 3 latach postanowiła potraktować stałych klientów jak zabawki.
  • ~Orzesznik / 2013-08-15 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Do konsultant/-ki/-ek./ Na Wasze stwierdzenia podam tylko jeden przykład z korespondencji. W skrócie: konsultantka 1 do mnie -złożyć wniosek o odsłuchanie rozmowy; konsultant 2 do mnie -odsłuchać nie można bo skasowana i nie możemy uznać pana racji ale w oparciu o tą rozmowę my mamy rację.
    Zaletyzero
    Wadysame
    Według mnie już nie mam bo nawet zapłaciłem kare za zerwanie umowy
  • ~Autumn81702 / 2013-08-14 12:05
    Co do komentarza Olki:
    - "Oso­by używające więcej niż 3 wyk­rzyk­ników lub py­taj­ników to oso­by z za­burze­niami włas­nej oso­bowości." ~Terry Pratchett. Nie wal tyle wykrzykników bo wychodzi na to, że masz ze sobą jakiś problem i tyle. Mówisz "niedoszkolone dupki" - oszukanego klienta najlepiej jest nazwać niedoszkolonym dupkiem. Szkoda że mówisz o klientach, a nie o Netii.
    - Teraz drugie: piszesz że "zaopatrz się w informacje techniczne przed podpisaniem umowy". A wyobraź sobie że Netia specjalnie dyma klientów. W starym mieszkaniu miałem neta 4, a potem 16 Mb/s - działał, prędkość była bardzo bliska tej na papierze.
    Po przeprowadzce do nowego mieszkania konsultant ze znanej już wszystkim firmy na N. powiedział że powinno być 20 Mb/s. I co? Wyr***ał klienta - inna konsultantka podczas zgłaszania jednej z wielu awarii odpowiedziała że na łączu osiągnie się maksimum 3,5 Mb/s (uwaga, centrum Warszawy i taka niska prędkość!), a na speedtest pokazuje niecałe 6 Mb/s - jako dowód: http://www.speedtest.net/result/2899837148.png. Każdy z konsultantów utrzymuje swoją wersję, żadna nie jest prawdziwa! Co ciekawe, kiedy chcieliśmy rozwiązać umowę z powodu licznych problemów, konsultant stwierdził że... jest ich za mało. No k**wa, następny trik na to aby zmusić klienta do pozostania w tej firmie.

    A co do neta - od momentu kiedy technik przyszedł naprawić kable w skrzynce w bloku (jakieś gimbusy postanowiły że pozbawią neta mieszkańców) internet od wielu tygodni, o dziwo się nie rozłącza. Nie zmienia to jednak faktu że prędkość dalej nie jest bliska tej co na papierze, a konsultantom nie ma co wierzyć - każdy ma swoje wersje, więc niesmak pozostał :-/. Nie chcę w przyszłości powtórki z rozgrywki, czyli zgłaszania awarii neta i frustracji. Dlatego miesiąc przed końcem umowy wysyłamy wypowiedzenie i koniec, czas na nowego operatora. Nie mam nic absolutnie więcej do napisania, wszystko już jest wyjaśnione. Netia się poleciła, szkoda że po ponad 3 latach współpracy postanowiła zrobić z klienta zabawkę. Takiemu operatorowi dziękujemy, idziemy stąd!
  • ~Robert / 2013-08-13 08:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Już miesiąc czekam za aktywacją łącza na linii TP.
    (TP OK) Natomiast N I E T I A (netia) zero konkretów, ciągła zmiana terminów, nikt nic nie wie tylko "Proszę czekać dzisiaj na pewno będzie AKTYWNY". I tak od 30 dni
    Już nawet login i hasło dostałem, lecz ma radość nie trwała zbyt długo login i hasło nie mogą być użyte ponieważ są nieprawidłowe,
    ZaletyBRAK
    Wadynieprawdziwe informacje, wprowadzanie klienta w błąd, niedoinformowani konsultanci,
    od miesiąca ale przez "fachową obsługę" jeszcze nie działa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4521
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4723
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3063
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2631
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306