Netia w mojej opinii to kompletne "0" na usługi telew. jak i (int. 50MG technicznie na moim łączu stwierdzone przez obsługę w salonie)w dniu 05.09.2013 podpisałem umowę na ww. warunki do dnia dzisiejszego tj. 11.12.2013 płacę za zrywanie łącza i klatkującą telewizję. Obsługa na infolinii w ogóle nie zorientowana trudno połączyć się z działmi (AWARI faktur finansów jak i korekt do faktur) mój czas bagatela to 50 min. Awarie zgłaszane na infolinii to u nich standard i konsultanci zbywają indywidualnych klientów, standardówką, (PROSZĘ UZBROIĆ SIĘ W CIERPLIWOŚĆ CZAS NAPRAWY 48H "ROBOCZYCH")to mają perfekcyjnie wyuczone, albo wmówione przez siły wyższe odgórnie. Ja do dnia dzisiejszego od uruchomienia usług tj 4-miesiące nie mogę doprosić się o usunięcie awarii. Przestrzegam wszystkich klientów niech się zastanowią co robią podpisując umowę na świadczenie usług absurdalne reklamy w telewizji nie odwzorowują rzeczywistości z jakimi się napotkają.
Zaletybrak
Wadyabsurdalne zero
cztery miesiące
~fishe / 2013-12-10 20:22
Ocena: 1.25 / 5
To nie jest profesjonalna firma. Zlewają klienta, zero obsługi, tylko powciskać ciemnotę. Sprzedają TV nieprzetestowaną, szarpie, wiesza się. Konsultanci mają zero wiedzy
Zaletydość tanio
Wadybadziew nad badziewie
~Krzsztofk / 2013-12-10 17:37
Ocena: 1.50 / 5
Obsługa tragedia, BOK to jakaś kpina, totalny brak kompetencji. Częste przerwy w dostępie do internetu. Kończy mi się umowa w styczniu i nie chcę znać tej firmy, która mnie olewa na kazdym kroku. Niestety internetia jest przykładem że to war sprzedany klient olany. Nie polecam.
Zaletybyło dobrze 3 lata temu
Wadyjw
4 lata
~Nowy / 2013-12-08 13:11
Netia uruchomiła mi internet foton 100Mb i zaskoczyła mnie dostarczonym routerem Netiaspot 2. Router ten obsługuje wi-fi ale tylko do max prędkości 54 Mb, tylko po kablu jest 100Mb. Zbyt wcześnie podpisałem umowę (minęło 10 dni)i już nie mogę zrezygnować bez konsekwencji finansowych. Orange oferowała mi łącze 80Mb ale z nowym liveboxem 3, ktory obsługuje taką prędkość po wifi i pracuje w paśmie 5 Ghz. Zastanówcie się podpisując umowę jaki router dostaniecie.
ZaletySzybki net
WadyRouter nie dostosowany do transmisji wi-fi wyższej niż 54Mb
~prawda / 2013-12-08 10:34
Ocena: 5.00 / 5
Dziwia mnie negatywne opinie...chyba mam szczescie ze u mnie smiga wszystko jak nalezy. Do napisania opini sklonilo mnie to ze wczoraj po wichurze zostala zgloszona awaria a dzis (niedziela) panowie z neti z samego rana naprawiali usterke. Dodatkowo przez juz okolo 3 lata internet smiga pieknie, rozlaczylo mnie raptem pare razy!!!Wczesniej mialem neostrade i to byl koszmar, nie moglem doprosic sie o nic przez telefon. Ogolnie mocne 5, ja akurat szczerze polecam
Zaletyszybkosc, niezawodnosc, obsluga klienta
Wadychyba brak
okolo 3 lat
~NieNeti / 2013-11-27 11:30
Ocena: 1.75 / 5
Ja rowniez nie polecam.Wczesniej mialem dostawce internetu,ktory nie czesciej mial awarie niz raz na pol roku(zazwyczaj podczas wichur i porzadnej burzy).Potem "odsprzedal" klientow netii i teraz predkosc 0,1 M/s nie jest niczym dziwnym.15 razy zglaszane a nawet nikt sie tym nie zainteresowal.ODRADZAM!!!!!!!!!
ZaletyŁadne biuro obslugi w Szczecinie
WadyNetia
Od listopada 2012. 55 zl/m
~gastri77 / 2013-11-25 16:26
Nie polecam tego operatora. Wieczne lagi i przestoje to raz. Zrywanie się połączenia, awarie internetu trwające po kilka dni i nikt nie raczy szybko zainterweniowac na zgłoszony problem. Z obługa klienta jest dogadać się jak po chińsku. Niekompetencja zatrudionych konsultantów poraża.
~seweryn / 2013-11-19 20:31
Ocena: 1.00 / 5
witam.Posiadam netie internet i tv na tescie wyskakuje ze mam 8MB a telefon w komurce dziala szybciej zas co do tv to juz sie nie ywpominam wiecznie lagi i nic sie nie da ogladnac.Ostatnio dzwonil do mnie konsultant i pytal mnie o zadowolenie z inter i tv to jak mu powiedzialem ze w wiekszej rodzielczosci mam tv na zbiorczej antenie to sie rozlaczyl...profesjonalne podejscie do klijenta :)) dlatego tez juz napisalem rozwiazanie umowy z prawnikiem
Zaletykolor routera
Wadynie ma dnia bez lagow i zwiechy
od kwietnia 2013
~Niusia / 2013-11-15 19:02
Ocena: 4.50 / 5
Na Netie nie narzekam. Jestem od 4 lat, mam 2 Mbit/s, bo na więcej kabel TP nie pozwala, choć na umowie mam 20. Podpisałam umowę przez przedstawiciela, który opiekuje się netem w firmie męża, i który przy podpisywaniu powiadomił mnie o realnych możliwościach oraz o tym, że tv nie pójdzie i wysłał mnie do Cyfry. W TP byłam 10 lat, było drożej. Jedynym problemem Netii jest niekompetentna infolinia i osły, które tam pracują - dzwonią z propozycją tv i to ja ich informuję, że ona nie będzie działać.
Koleżanka podpisała umowę przez stronę i tv jej nie działała. Dopiero mój przedstawiciel przyjrzał sie sprawie i stwierdził, że ona tez nie ma warunków tech, po napisaniu pisma przez niego umowa została anulowana bez kar. Tak się kończy historia pazerności - www dawało 1 m-c za 2 zł. Żadnej umowy nie podpisuję przez infolinie, stronę itp. Tak samo jak nie kupuje nic prze net. Bądźmy szczerzy - całe nasze społeczeństwo jest niekompetentne, leniwe i "zaradne". Konsultant Netii zostanie naciągnięty w komórkach czy banku.
Zaletytanio
Wadyinfolinia
4 lata, 100zł
~Luiss / 2013-11-14 10:41
Nie polecam tego dostawcy. Głównie z powodu słabego internetu. BARDZO słaba jakość łącza. Długo trwających awarii, interent przerywa w ciagu dnia po pare razy dziennie ot tak. Po drugie - TV. co to ma byc? a ten netia player gdzie nie moge sobie sam zaprogramowac kanałów czy ogladac ocs innego kiedy nagrywam.. no masakra./
za długo
~Piotr / 2013-11-10 04:12
Ocena: 1.00 / 5
Internet "Do 20 MBit" przez cały weekend skacze w okolicach 2MBit na sekundę. Połączenie zrywa się notorycznie - czasem nawet w odstępie kilku minut. Najgorszemu wrogowi bym tego nie polecał.
Zaletybrak
Wadydziesięciokrotnie zaniżona prędkość transferu, zrywanie połączenia
miesiąc, 60zł/m-c
~artcompus / 2013-11-07 20:11
Ocena: 1.00 / 5
Najnowszy przekręt Netii. Jestem jej klientem od 6 lat, mam Internet, telefon a od roku itv w pakiecie praktycznym który posiadał 5 kanałów z canal +, po wprowadzonej zmianie oprogramowania kanały z canal + zostały przesunięte do pakiet praktycznego oczywiście z innym abonamentem. Tak że zostałem pozbawiony tych kanałów które najchętniej oglądałem.(oczywiście jeśli nie było problemów z łączem, ale o tym później). Na moją interwencje w BOK załatwiono mnie tak, że zaproponowano mi nowy pakiet komfortowy oczywiście za większą cenę i podpisanie umowy na następne dwa lat. Uważam, że jest to takie traktowanie klienta możliwe tylko w Netii. Natomiast co do usług internetowych, przechodziłem z TPSA cała procedura trwała 2 MIESIACE, mam szybkość 10 MBit osiągam w granicach 3,5 - 4,00 a są dni że od 500 do 700 kbit Interweniowałem w BOK dziesiątki razy praktyczne po interwencji było 2 - 3 dni dobrze i ponownie następował spadek, ostatni sms po interwencji jaki dostałem informuje mnie że tego typu utrudnienia powoduje modernizacja centrali. Tak że moje ostatnie miesiące wyglądają tak, że płace Netii abonament i to nie mały 160,00 pln a z jej usług nie mogę korzystać. Odradzam wszystkim wiązania się tym operatorem, a w swoim przypadku rozpocznę proces rozwiązania umowy z winy dostawcy usług (NETII)
Zaletybrak
Wadypraktyczne cały system logistyczno- techniczny to jedna wada
6 lat
~Rafał Płaszczyca / 2013-11-06 22:19
Ocena: 1.00 / 5
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!! W ciągu ostatniego miesiąca 6 razy internet przestawał nagle działać. Szybkość obsługi zniewala - z nóg - konsultanci przekazują do techników a techników jeszcze nie widziałem. Pasmo udręk i niekończące się telefony do biura obsługi klienta w sprawie awarii. Szybkość transferu czasem nawet zadowalająca, ale nie zawsze, w ciągu dnia jest znacznie gorzej.
ZaletyTrudno dostrzec jakieś zalety
WadyNie działa
1 miesiąc
~Bogdan / 2013-11-05 07:57
Ocena: 2.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam!!! Czas usunięcia awarii - miesiąc (tzn. po miesiącu panowie z Netii się zorientowali, że jak zrezygnowałem z ich telefonu, to muszą coś w jakiejś centralce przestawić, żeby mi internet działał z odpowiednią prędkością). Częstotliwość telefonów w sprawie przedłużenia umowy: 3 razy dziennie - pomimo wycofania zgody na wykorzystanie nr telefonu do celów marketingowych. Szkoda nerwów.
Zaletystosunkowo tani
Wadyignorancja i chamstwo obsługi i przedstawicieli
od ok. 6 lat
~malinka571 / 2013-10-31 00:35
Witam serdecznie chcialabym ustrzec wszystkich przed tą firmą nie sa slowni co chwile brak inernetu i to nie problem w modemie czy tez ruterze tylko w dostarczaniu przez nich internetu nie ma co chwile nocami dniami transfer jest tak okrutnie wolny ze człowieka moze krew zalac 150 tysiecy razy.. konsultanci ktorzy powinni pomoc w ustaleniu przyczyny problemu klamia i zwalaja wine na urzadzenia dodam ze to sa ich urządzenia niestety jestem programistka i znam sie troche na tym i wiem o co chodzi maja co chwilę jakies roboty na linii i to jest problem o ktorym sie z pewnością nie dowiecie od konsultantow ktorzy sa zwyklymi nastolatkami bez wykształcenia technicznego zwiazanego z domniemana ich profesja wykonywana praca nie potrafia rozroznic modemu od rutera itp. Poza tym przy podpisywaniu umowy klamia skladaja propozycje oferty ktora fiztcznue jest nie mozliwa np. Szybkosc transferu poza tym ceny maja zawrotne i nie adekwatne do prowadzonych uslug powinni rzadać pięćdziesięciu groszy za serwowane uslugi klientom bo za taka kwotedosrarczany jes internet w dni swiete netii bedace ogromna rzadkością u nich
Zaletynie posiada ta firma zadnych zalet
Wadybrak ufostepniania klientom internetu i obsluga niekompetentna
dwa lata inernet w kablach od wielkiego gwizdka 89 zlotych
~Jajko / 2013-10-30 15:39
Ocena: 1.25 / 5
Ostrzegam przed tą firmą. Schowali się za automatycznymj systemami głosowymi. W razie awarii, problemów, zerwania umowy nie dogadasz się z nikim. Właśnie co po dwóch tygodniach awarii dzwonił z centrali z zapytaniem czy już jest internet? Nie ma. Ale on nic wiecej nie wie bo jest tylko podwykonawcą. Jak faktura nie jest opłacona to nie masz połączenia z BOK. Tylko ci gada ile masz do zapłaty i koniec na tym. A co jak chcesz coś wyjaśnić? Nic. Najpierw zapłać. A jak chcesz wyjaśnić wysokość rachunku? Najpierw zapłać. I tak w kółko. Bałagan. W internecie jak jednego zgłoszenia nie zamknie konsultant to innego nie zgłosisz. Możesz też zamknąć swoje zgłoszenie i uznać tym samym że sprawa jest załatwiona. Chociaż nie jest załatwiona. nitka w kółko. Koszmarna firma. Po prostu koszmarna. O szybkim internecie w netii moglbym osobne bajki pisać ale po co?
WadyBrak internetu w ogóle. U mnie już 2 tygodnie nie ma.
Kupiłem za drogo i miałem za długo
~Bogdan / 2013-10-27 09:09
Ocena: 1.00 / 5
mam mobilny internet dwa lata.żałuję że podpisałem umowę z netią co innego mówił przedstawiciel ,co innego otrzymałem.Na początku popsuł sie modem,po długich monitach został wymieniony.Oczywiście za czas oczekiwania płaciłem chociaż nie używałem internetu.Infolina działa ,jest to jednak naciąganie kosztów.Internet jest bardzo wolny.Bardzo słaby zasięg.pierwszą fakturę zapłaciłem podójnie.miałem płacić z tzw. dołu ,czyli po upływie miesiąca ,a płacę z góry czyli mam nadpłaty jeden miesiąc,nik w firmie nie potrafił tego wyjaśnić.Odpowiedz zawsze taka sama ,że tak jest i już.
Zaletybrak
Wadyzła obsługa,inny produkt w stosunku do tego co oferuje netia,bardzo wolne działanie,brak zasięgu
dwa lata ,płacę miesięcznie 44,90 za 4gb
~bunny / 2013-10-26 01:32
Ocena: 3.75 / 5
Netia to mój 1 operator zakładali u mnie linię gdzieś w 1997r najpierw miałem u nich telefon bo jeśli chodzi o net nie mieli ciekawej oferty. Później weszło coś jak abonamentowe 100 godzin internetu korzystałem z tego ale wychodziło drogo i przeszedłem do TPsy w której to był abonamentowy "internet nocą".Wszystko to na modemie 56k i połączeniu dlal-up, takie cuda kiedyś były w dzikich pionierskich czasach :) Później miałem w TPsie neostradę i jeśli chodzi o jakość usług nie mogę narzekać jednak w Netii za taką samą cenę był 4x szybszy internet więc cóż wróciłem do Netii. Obecnie mam net 13Mbit / 1Mbit działa świetnie choć przydał by się wyższy upload chociaż te 2Mbit w czasach wideokonferencji i zdjęć w wysokiej rozdzielczości. Jeśli chodzi o obsługę na infolinii to jest słabo. Pewnie cisną ich na maksymalną sprzedaż usług być może stąd brak profesjonalizmu :)
Zaletybezawaryność, cena
Wadyinfolinia, brak mozliwosci korzystania z samego internetu bez telefonu/oplaty za utrzymanie linii
oj długo
~kazio / 2013-10-25 08:27
Ocena: 1.00 / 5
około 1 rok temu internetia przejęła lokalnego prowidera netu. U poprzedniego dostawcy miałem szybki internet, sprawnie wszystko działało. Po przejęciu okazało się że obcięli mi parametry do 5mb/3mb. i mój router ma ciągłe zwiechy. od 48 h jest awaria netu i nie potrafią podac konkretnego terminu naprawienia usterki. Rewelka. Czas na zmiany
~leninio / 2013-10-24 17:01
Ocena: 1.33 / 5
Niekompetencja, brak profesjonalizmu, arogancja. Dla tej firmy klient jest najważniejszą osobą na świecie ale tylko do dnia podpisania umowy!!!