witam.Posiadam netie internet i tv na tescie wyskakuje ze mam 8MB a telefon w komurce dziala szybciej zas co do tv to juz sie nie ywpominam wiecznie lagi i nic sie nie da ogladnac.Ostatnio dzwonil do mnie konsultant i pytal mnie o zadowolenie z inter i tv to jak mu powiedzialem ze w wiekszej rodzielczosci mam tv na zbiorczej antenie to sie rozlaczyl...profesjonalne podejscie do klijenta :)) dlatego tez juz napisalem rozwiazanie umowy z prawnikiem
Zaletykolor routera
Wadynie ma dnia bez lagow i zwiechy
od kwietnia 2013
~Niusia / 2013-11-15 19:02
Ocena: 4.50 / 5
Na Netie nie narzekam. Jestem od 4 lat, mam 2 Mbit/s, bo na więcej kabel TP nie pozwala, choć na umowie mam 20. Podpisałam umowę przez przedstawiciela, który opiekuje się netem w firmie męża, i który przy podpisywaniu powiadomił mnie o realnych możliwościach oraz o tym, że tv nie pójdzie i wysłał mnie do Cyfry. W TP byłam 10 lat, było drożej. Jedynym problemem Netii jest niekompetentna infolinia i osły, które tam pracują - dzwonią z propozycją tv i to ja ich informuję, że ona nie będzie działać.
Koleżanka podpisała umowę przez stronę i tv jej nie działała. Dopiero mój przedstawiciel przyjrzał sie sprawie i stwierdził, że ona tez nie ma warunków tech, po napisaniu pisma przez niego umowa została anulowana bez kar. Tak się kończy historia pazerności - www dawało 1 m-c za 2 zł. Żadnej umowy nie podpisuję przez infolinie, stronę itp. Tak samo jak nie kupuje nic prze net. Bądźmy szczerzy - całe nasze społeczeństwo jest niekompetentne, leniwe i "zaradne". Konsultant Netii zostanie naciągnięty w komórkach czy banku.
Zaletytanio
Wadyinfolinia
4 lata, 100zł
~Luiss / 2013-11-14 10:41
Nie polecam tego dostawcy. Głównie z powodu słabego internetu. BARDZO słaba jakość łącza. Długo trwających awarii, interent przerywa w ciagu dnia po pare razy dziennie ot tak. Po drugie - TV. co to ma byc? a ten netia player gdzie nie moge sobie sam zaprogramowac kanałów czy ogladac ocs innego kiedy nagrywam.. no masakra./
za długo
~Piotr / 2013-11-10 04:12
Ocena: 1.00 / 5
Internet "Do 20 MBit" przez cały weekend skacze w okolicach 2MBit na sekundę. Połączenie zrywa się notorycznie - czasem nawet w odstępie kilku minut. Najgorszemu wrogowi bym tego nie polecał.
Zaletybrak
Wadydziesięciokrotnie zaniżona prędkość transferu, zrywanie połączenia
miesiąc, 60zł/m-c
~artcompus / 2013-11-07 20:11
Ocena: 1.00 / 5
Najnowszy przekręt Netii. Jestem jej klientem od 6 lat, mam Internet, telefon a od roku itv w pakiecie praktycznym który posiadał 5 kanałów z canal +, po wprowadzonej zmianie oprogramowania kanały z canal + zostały przesunięte do pakiet praktycznego oczywiście z innym abonamentem. Tak że zostałem pozbawiony tych kanałów które najchętniej oglądałem.(oczywiście jeśli nie było problemów z łączem, ale o tym później). Na moją interwencje w BOK załatwiono mnie tak, że zaproponowano mi nowy pakiet komfortowy oczywiście za większą cenę i podpisanie umowy na następne dwa lat. Uważam, że jest to takie traktowanie klienta możliwe tylko w Netii. Natomiast co do usług internetowych, przechodziłem z TPSA cała procedura trwała 2 MIESIACE, mam szybkość 10 MBit osiągam w granicach 3,5 - 4,00 a są dni że od 500 do 700 kbit Interweniowałem w BOK dziesiątki razy praktyczne po interwencji było 2 - 3 dni dobrze i ponownie następował spadek, ostatni sms po interwencji jaki dostałem informuje mnie że tego typu utrudnienia powoduje modernizacja centrali. Tak że moje ostatnie miesiące wyglądają tak, że płace Netii abonament i to nie mały 160,00 pln a z jej usług nie mogę korzystać. Odradzam wszystkim wiązania się tym operatorem, a w swoim przypadku rozpocznę proces rozwiązania umowy z winy dostawcy usług (NETII)
Zaletybrak
Wadypraktyczne cały system logistyczno- techniczny to jedna wada
6 lat
~Rafał Płaszczyca / 2013-11-06 22:19
Ocena: 1.00 / 5
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!! W ciągu ostatniego miesiąca 6 razy internet przestawał nagle działać. Szybkość obsługi zniewala - z nóg - konsultanci przekazują do techników a techników jeszcze nie widziałem. Pasmo udręk i niekończące się telefony do biura obsługi klienta w sprawie awarii. Szybkość transferu czasem nawet zadowalająca, ale nie zawsze, w ciągu dnia jest znacznie gorzej.
ZaletyTrudno dostrzec jakieś zalety
WadyNie działa
1 miesiąc
~Bogdan / 2013-11-05 07:57
Ocena: 2.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam!!! Czas usunięcia awarii - miesiąc (tzn. po miesiącu panowie z Netii się zorientowali, że jak zrezygnowałem z ich telefonu, to muszą coś w jakiejś centralce przestawić, żeby mi internet działał z odpowiednią prędkością). Częstotliwość telefonów w sprawie przedłużenia umowy: 3 razy dziennie - pomimo wycofania zgody na wykorzystanie nr telefonu do celów marketingowych. Szkoda nerwów.
Zaletystosunkowo tani
Wadyignorancja i chamstwo obsługi i przedstawicieli
od ok. 6 lat
~malinka571 / 2013-10-31 00:35
Witam serdecznie chcialabym ustrzec wszystkich przed tą firmą nie sa slowni co chwile brak inernetu i to nie problem w modemie czy tez ruterze tylko w dostarczaniu przez nich internetu nie ma co chwile nocami dniami transfer jest tak okrutnie wolny ze człowieka moze krew zalac 150 tysiecy razy.. konsultanci ktorzy powinni pomoc w ustaleniu przyczyny problemu klamia i zwalaja wine na urzadzenia dodam ze to sa ich urządzenia niestety jestem programistka i znam sie troche na tym i wiem o co chodzi maja co chwilę jakies roboty na linii i to jest problem o ktorym sie z pewnością nie dowiecie od konsultantow ktorzy sa zwyklymi nastolatkami bez wykształcenia technicznego zwiazanego z domniemana ich profesja wykonywana praca nie potrafia rozroznic modemu od rutera itp. Poza tym przy podpisywaniu umowy klamia skladaja propozycje oferty ktora fiztcznue jest nie mozliwa np. Szybkosc transferu poza tym ceny maja zawrotne i nie adekwatne do prowadzonych uslug powinni rzadać pięćdziesięciu groszy za serwowane uslugi klientom bo za taka kwotedosrarczany jes internet w dni swiete netii bedace ogromna rzadkością u nich
Zaletynie posiada ta firma zadnych zalet
Wadybrak ufostepniania klientom internetu i obsluga niekompetentna
dwa lata inernet w kablach od wielkiego gwizdka 89 zlotych
~Jajko / 2013-10-30 15:39
Ocena: 1.25 / 5
Ostrzegam przed tą firmą. Schowali się za automatycznymj systemami głosowymi. W razie awarii, problemów, zerwania umowy nie dogadasz się z nikim. Właśnie co po dwóch tygodniach awarii dzwonił z centrali z zapytaniem czy już jest internet? Nie ma. Ale on nic wiecej nie wie bo jest tylko podwykonawcą. Jak faktura nie jest opłacona to nie masz połączenia z BOK. Tylko ci gada ile masz do zapłaty i koniec na tym. A co jak chcesz coś wyjaśnić? Nic. Najpierw zapłać. A jak chcesz wyjaśnić wysokość rachunku? Najpierw zapłać. I tak w kółko. Bałagan. W internecie jak jednego zgłoszenia nie zamknie konsultant to innego nie zgłosisz. Możesz też zamknąć swoje zgłoszenie i uznać tym samym że sprawa jest załatwiona. Chociaż nie jest załatwiona. nitka w kółko. Koszmarna firma. Po prostu koszmarna. O szybkim internecie w netii moglbym osobne bajki pisać ale po co?
WadyBrak internetu w ogóle. U mnie już 2 tygodnie nie ma.
Kupiłem za drogo i miałem za długo
~Bogdan / 2013-10-27 09:09
Ocena: 1.00 / 5
mam mobilny internet dwa lata.żałuję że podpisałem umowę z netią co innego mówił przedstawiciel ,co innego otrzymałem.Na początku popsuł sie modem,po długich monitach został wymieniony.Oczywiście za czas oczekiwania płaciłem chociaż nie używałem internetu.Infolina działa ,jest to jednak naciąganie kosztów.Internet jest bardzo wolny.Bardzo słaby zasięg.pierwszą fakturę zapłaciłem podójnie.miałem płacić z tzw. dołu ,czyli po upływie miesiąca ,a płacę z góry czyli mam nadpłaty jeden miesiąc,nik w firmie nie potrafił tego wyjaśnić.Odpowiedz zawsze taka sama ,że tak jest i już.
Zaletybrak
Wadyzła obsługa,inny produkt w stosunku do tego co oferuje netia,bardzo wolne działanie,brak zasięgu
dwa lata ,płacę miesięcznie 44,90 za 4gb
~bunny / 2013-10-26 01:32
Ocena: 3.75 / 5
Netia to mój 1 operator zakładali u mnie linię gdzieś w 1997r najpierw miałem u nich telefon bo jeśli chodzi o net nie mieli ciekawej oferty. Później weszło coś jak abonamentowe 100 godzin internetu korzystałem z tego ale wychodziło drogo i przeszedłem do TPsy w której to był abonamentowy "internet nocą".Wszystko to na modemie 56k i połączeniu dlal-up, takie cuda kiedyś były w dzikich pionierskich czasach :) Później miałem w TPsie neostradę i jeśli chodzi o jakość usług nie mogę narzekać jednak w Netii za taką samą cenę był 4x szybszy internet więc cóż wróciłem do Netii. Obecnie mam net 13Mbit / 1Mbit działa świetnie choć przydał by się wyższy upload chociaż te 2Mbit w czasach wideokonferencji i zdjęć w wysokiej rozdzielczości. Jeśli chodzi o obsługę na infolinii to jest słabo. Pewnie cisną ich na maksymalną sprzedaż usług być może stąd brak profesjonalizmu :)
Zaletybezawaryność, cena
Wadyinfolinia, brak mozliwosci korzystania z samego internetu bez telefonu/oplaty za utrzymanie linii
oj długo
~kazio / 2013-10-25 08:27
Ocena: 1.00 / 5
około 1 rok temu internetia przejęła lokalnego prowidera netu. U poprzedniego dostawcy miałem szybki internet, sprawnie wszystko działało. Po przejęciu okazało się że obcięli mi parametry do 5mb/3mb. i mój router ma ciągłe zwiechy. od 48 h jest awaria netu i nie potrafią podac konkretnego terminu naprawienia usterki. Rewelka. Czas na zmiany
~leninio / 2013-10-24 17:01
Ocena: 1.33 / 5
Niekompetencja, brak profesjonalizmu, arogancja. Dla tej firmy klient jest najważniejszą osobą na świecie ale tylko do dnia podpisania umowy!!!
Zaletybrak
Wadybardzo dużo
~PRACOWNIK / 2013-10-18 17:23
Ocena: 5.00 / 5
Witam
Chciałbym wyjaśnić pare niejasności jakie związane są z Netią.
Netia jest aktualnie drugim co do wielkości operatorem w Polsce a zawdzięcza to sobie zakupem wielkich firm telekomunikacyjnych jakim był Dialog, Internetia, Aster itp. Aktualni klienci na własnej sieci Neti nie mają z usługami problemu. Górka zaczyna sie jeśli jest to infrastruktura wykupionych przez Netie firm. Firmy które kupiła Netia już od dawna myslały nad tym aby się sprzedać tak więc ich infrastruktura jest w opłakanym stanie. Netia wydaje bardzo dużo pieniędzy na modernizacje tych sieci aby klienci byli zadowoleni. Niestety jest to strasznie czasochłonne. Dialog posiadał ok 500 tys. klientów po przejęciu wiec naprawa szaf pod które są Państwo podpięci a jest ich około kilku tysięcy wiąże się z niestety z czasem jak i pewnymi brakami dostarczania usług. Ok. 3tyg. temu wymieniany był na weekend główna centrala Dialogu dlatego duża liczba klientów nie posiadała internetu. To samo dotyczy infrastruktur tych mniejszych firm kupionych przez Netie. Natomiast jeśli są Państwo na sieci TP (bsa/wlr) która charakteryzuje się prędkościami internetu 10MB,20MB,40MB każda usterka jaka jest związana nie zależy od nas ale od TP, poniewaz nasze są urządzenia natomiast cała sieć należy do TP.
Natomiast sieć światłowodowa Neti jak i Dialogu jest w pełni siecią światłowodową. Technologia ta wchodzi do samego klienta do domu i zakończona jest ona kablem optycznym co daje osiągnąć prędkości na poziomie 50/100MB stałej prędkosći nie zmiennej. Więc jeśli klient bierze 50MB to ma 50MB a nie od 10-50MB. Większość firm posiadających światłowody wprowadzają klienta w błąd ponieważ światłowód dochodzi tylko do budynku, nie do klienta, a do klienta jest prowazony zwykły kabel miedziany.
Mam nadzieje że pewne wątpliwości rozwiałem natomiast jeśli są jakieś pytania proszę śmiało pisać postaram się na nie odpowiedzieć.
ZaletyNajnowsza oferta w drodze. GIGA WOLNOŚĆ
~Marvin / 2013-10-15 08:25
Zamówiłem sobie pakiet Canal+ przez INFONETIA i super zgłoszenie przyjęte , lecz wkrótce otrzymuje od nich pismo że aby umowa na Canal + weszła w życie muszę wpłacić kaucję 2.500 pln . Jestem w szoku że wymagają kaucji za Canał+. Jestem abonentem NETI w usłudze internet max 20 oraz telewizji pakiet idealny , a te barany chcą ode mnie kaucji za zafajdany Canal+. Oczywiście operator ma prawo jak doczytałem zażądać kaucji aby świadczyć mi usługi ale jak łapali mnie jako klienta na internet i telewizję to nie chcieli żadnej kaucji a przecież mam w domu ich sprzęt NETIA SPOT oraz NETIA PLAYER. Nie rozumiem kompletnie takiego postępowania ale wiem jedno , że nikomu nie będę polecać uslug NETI gdyż brak jakiekolwiek wiedzy pracowników INFONETIA aby wyjaśnić moje sprawy.Pismo w sprawie kaucji 2500pln przyszło poleconym i gdy wyjaśniałem sprawę to pani konsultantka zanim udzieliła mi odpowiedzi najpierw musiala się skonsultować z kimś innym bo chwilę czekałem a przecież powinni tam mieć wszystko w komputerze gdy zweryfikowali mnie jako abonenta. Przykro mi z tego powodu ale żałuje że jestem abonentem NETIA. Kiedyś byłem abonentem DIALOGU i tam nie było żadnych problemów z czymkolwiek a teraz NETIA pomalu wchłania DIALOG co niestety pogarsza jakość tego usługodawcy. Olałem canal+ bo za 2500 pln to ja wole sobie kupić nową rzecz do mieszkania .
Zaletyżadne
Wadyjakość usług i nie zrozumiałe podejście do klienta
~krzysztof / 2013-10-14 19:40
Ocena: 1.25 / 5
Witam Dnia.12.09.2013r mam nową umowę na telefon i internet Ale ta umowa nie jest taka jak rozmawiałem z konsultantem Poprostu zaniżyła mi internet o połowę Pismo napisałem dnia 15.09.2013r informując o tym Ale mimo wszystko Błędna umowa weszła w życie Obiecano mi że z nowym okresem rozliczeniowym poprawią swój błąd Dzisiaj jest już dwa dni po terminie i nadal błędu nie poprawiono Opieszałość tej firmy jest straszna Za grosz brak jakiejkolwiek odpowiedzialności
Zaletybrak
~Marek Lewicki / 2013-10-08 19:42
Ocena: 2.25 / 5
Obiecywali 20 a przeważnie jest 4 Mb/sk A przy niskich szybkościach telewizja chodzi tak marnie, ze oczy bolą Z cała pewnością do HD to się ma jak ruska kosiarka do mercedesa.
ZaletyOgólnie działa stabilnie i jak na moje potrzeby internetowe - wystarczająco. Ale dałem się namówić na telewizję. A tu juź szybkość odgrywa powazna rolę. I niestety. jeśli idzie o szybkość - to mam ok 20% tego za co płacę
Wadybrakuje mi tych 80% z tego za co płacę
Z usług Netii korzystam już kilka lat, przeniosłem się z Neostrady, bo to był zupełny horror
~macmak31 / 2013-10-08 19:37
Ocena: 3.00 / 5
slaby ,wolny jak monituje odpisuja ,ze po rozbudowi bedzie lepiej ,ale jak podpisywalem umowe to nikt nic nie mowil ze maja klopoty z transferem ,place za 20 G a mam 250 Mb czyli nic ,bywa czsami 1 do 1,5 nie polecam zenada
Zaletybrak
Wadyfirma oszust
10 miesiecy -90 zl razem z telefonem
~Malenka / 2013-10-08 14:08
Ocena: 1.50 / 5
Od niedawna mam umowe w Netii - 30mb/s i jestem rozczarowana :( Strasznie wolno mi dziala, wiesza sie. Czy ktos moze mi powiedziec dlaczego tak sie dzieje? Szukalam tez na innych stronach np tej http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,824141 ale nikt nic nie wie. A na infolinii pracuja niekompetentne osoby :(
Zaletybrak
Wadywolny
2 tygodnia
~Adrian / 2013-09-26 19:51
Ocena: 2.25 / 5
Nie polecam brać internetu w neti ! Przy łączu 20mb/s często jest tylko 8 w dniu dzisiejszym na speedteście wyszło : ping 343 download 0.5 mb/s upload jeszcze gorzej i tak od paru dni.... mimo wielu telefonów do obsługi klienta i zapewnieniom że problem zostanie naprawiony tak na prawdę nic nie jest naprawione a jak coś zrobią to na dzień i powtórka z rozrywki masakra jakaś ....
ZaletyBrak
WadyCena , zbywanie klienta , fałyszwe obietnice , wolne łącze i duże pingi