Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3212 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~_wiem_również_o_co_w_tym_chodzi / 2014-02-15 08:46
    Ocena: 4.00 / 5
    Człowiek_który_wie_o_co_chodzi pięknie wyjaśnił jak to jest z tymi prędkościami internetu w NETI. Faktycznie proszę wszystkich aby przyjrzeli się dokładnie jak wygląda umowa gdyż ja również mam w niej napisane że Netia będzie mi świadczyć usługę internetu z prędkością "DO "20 mb nazywa się to MAX 20 lub w innej ofercie MAX 50 itp. Przyznam ,że też na początku krzywo patrzyłem na prędkość internetu od Neti ale po dokładnym zapoznaniu się z warunkami umowy musiałem podkulić ogon i być zadowolonym z tego co mam.Jestem ich klientem od ponad roku w usłudze MAX 20 z telewizją i przyznam że większych awarii nie było nigdy a jeśli coś się działo to jedynie przerwa w dostępie do internetu która po zgłoszeniu było usuwana w ciągu kilku godzin i wszystko grało. Muszę zaznaczyć , że moje łącze jest zrobione na linii DIALOGU i być może dlatego nie mam z Netią problemów. Jeszcze mi się śmigło że mieszkam nie daleko ich szafy co potwierdził technik że mam 344metry do szafy . U mnie prędkość internetu waha się między 14 a 16 mb .Oczywiście chciałbym aby było więcej czyli 20 mb lecz i tak jestem zadowolony że mam tyle.A pozatym należy naprawdę pamiętać że "DO" jest istotnym szczegółem w zawartej umowie. Jednym bardzo ważnym i często poruszanym tutaj tematem jest świadczenie usług przez Netię na łączach innych niż swoich i Dialogu.Naturalnym faktem jest i oczywistym ,że Netia nie osiągnie nigdy takich parametrów świadczenia usług na łączach innego operatora.Na swojej infrastrukturze oraz na łączach Dialogu wygląda to bardzo przyzwoicie i jest faktem krzywdzącym dla Netii kreować o nich opinie na podstawie zbyt pochopnie wyciąganych wniosków .A wystarczyłoby poświęcić trochę czasu aby się zapoznać co mamy w umowie . Lecz rozumie dobrze nie zadowolenie ludzi którzy korzystają z usług Netii na łączach innego operatora, bo jednak klient płaci klient wymaga.Ja bym nigdy się NIE zdecydował na usługi Neti po kablach TP czy innego operatora .
    Zaletystabilność ale tylko na własnej infrastrukturze lub na łączach DIALOGU
    WadyInfonetia w której nie zawsze można zastać kompetentnego konsultanta
    nie cały rok
  • ~daloas / 2014-02-10 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmiech na sali z tą netią dno, dno i jeszcze raz dno miałem od nich od 3 lat internet 20MB/s i nie miałem z nimi problemow lecz od 3 miesiecy ledwo wyciska 0,5MB/s (a płacę za 20MB) To poprostu ŻENADA! Nie polecam firmy. Wszelkie konsultacje rowniez nie daja skutku żegnam netio sretio najwyższy czas was zwolnic
    ZaletySame Wady
    WadyJeszcze Więcej Wad
    3 lata za 69 zł
  • ~Buła / 2014-02-08 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    To co Netia zaczęła wyprawiać od niedawna to są po prostu jaja. Pierwszą umowę miałem na dwa lata, przez ten okres nie mogłem narzekać, internet chodził w granicach 19-20 mbit/s, nigdy nie było żadnego zgłoszenia do nich bo wszystko było super, ALE po przedłużeniu umowy we wrześniu tamtego roku zaczęli grać w tzw. Ch**a! Pierw prędkość internetu spadła do 14mbit/s, po zgłoszeniu awarii przyjechali "super" technicy i stwierdzili uszkodzenie mojego routera gdyż nie używałem ich "jeszcze bardziej wspaniałego" NETIA SPOTA. Z racji tego iż spieszyłem się do pracy podłączenie spota zostawiłem na później. Po podłączeniu tego "niezawodnego" routera który przeleżał 2 lata na strychu prędkość internetu dalej była 14mbit/s. Kolejne zgłoszenie telefoniczne do netii, konsultant stwierdza iż wysyła ponownie techników, do dziś się nie zjawili ;) Z racji tego iż nie miałem nerwów już z nimi rozmawiać, a prędkość tych 14mbit/s nie była jeszcze tragiczna postanowiłem odpuścić. ALE Netia początkiem stycznia znów mnie wku****ła i z tych 14mbit/s spadło na 10 mbit/s. Po licznych rozmowach mailach z tymi tukami stwierdzili iż tyle tylko może moje łącze wycisnąć... po tłumaczeniu im ze przez dwa lata prędkość była dwa razy większa stwierdzili iż jest to niemożliwe ... ODRADZAM KAŻDEMU KTO CHCE ZAKUPIĆ "SZYBKI INTERNET" W NETII. PRZED NETIĄ POSIADAŁEM ORANGE (JESZCZE PRZED POŁĄCZENIEM Z TP) I BYŁ ZDECYDOWANIE LEPSZY.
    ZaletyBuhaha... na dzień dzisiejszy żadnych...
    WadyZa dużo do wymieniania
  • ~Człowiek_który_wie_o_co_chodzi. / 2014-02-08 12:08
    Ocena: 4.75 / 5
    Po po pierwsze..co to znaczy internet szybkosc internetu,która jest w umowie? Operator nie zapewnia przepustowości proponuje oferte "DO" do 20mbs, zadaniem operatora jest stabline łącze wiec wiecej piep*rzycie niż to warte - tak jest to zapisane w Szczególowych warunkach promocji w Waszych ofertach,jest tam napisane,że operator świadczy predkość DO. Druga rzecz. Prawda jest jedna jak ktoś poruszył sprawe wcześniej, przepustowość zależy od miejsca w ktorym mieszka się,jezeli ktoś przenosi usługę całkiem na inny lokal to nie koniecznie musi być taka sama przepustowość czy TAKA SAMA JAKOŚĆ KABLI lub odległość od centrali jak była wcześnie, zaniżony transfer moze byc spowodowany tyloma czynnikami,ze szary konsument tego nie zrozumie nigdy,bo oczywiscie został ZAPEWNIONY,że otrzyma DO 20mbs :). Ja ogolnie polecam Netie Wam ludzie,tylko w miastach gdzie w waszych okolcach albo są łącze DIALOGU,albo centrala NETII lub DIALOGU i kable do waszych domów z Orange. Nie warto brać,jeżeli w waszej okolicy są kable i centrala Orange - Pozdro,wiec mówie.
    ZaletyCena przystepna na łączach netii jak i współdzielonej technologii z Orange Polska
    Wadyczas podłaczenia usługi maxymalnie do 40 dni ( jest zapisane w szczegolowych warunkach promocji) na technologi mieszanej, gdzie łącza są Orange a centrala Netii. SA
    4 lata
  • ~Mały John / 2014-02-02 18:11
    Ocena: 2.25 / 5
    niby internet jest a jakby go nie było, często się "zawiesza", restart modemu i idzie dalej ale ile razy tak można, ostatnio wycięło całą linię (telefon + internet) to sobie dali czas reakcji do 48 godzin, jak zadzwoniłem po 40 godzinach to się dowiedziałem ,że ROBOCZYCH !!!!
    Kuriozum i robienie z klientów idiotów, to jak mam liczyć te 48 godzin? a może pracują 1 godzinę dziennie? Nie polecam tej sieci, jak skończy mi się umowa to od nich odchodzę, bezwarunkowo.
    Zaletybrak
    Wadybardzo często zawiesza się, polaczenia telefoniczne rozłączają transmisję
    2 lata
  • ~Autumn81702 / 2014-01-30 23:57
    Ocena: 2.75 / 5
    A widzicie? Jednak miałem rację pisząc że Netia oferuje niską jakość usług. Niepełna prędkość jak się utrzymywała, tak się dalej utrzymuje.
    Tak więc droga Netio, w maju oczekuj papierów rozwodowych, dziękuję za tą "współpracę", może kiedyś wrócę do ciebie ale na tą porę - sorki, ale nie ma bata, nie wracam.

    Oceny na koniec następujące:
    Parametry - 3. Nie ukrywam, mogłoby być lepiej.
    Cena - 2. Grunt że działa, ale ceny trochę zbyt duże.
    Obsługa - 4. Mam dobry humor, dlatego daję tyle ;-).
    Niezawodność - 2. Jakoś działa, ale czasem pozostawia wiele do życzenia.
    ZaletyDobrze, że pomoc techniczna szybko naprawiła internet ;-].
    WadyWymieniałem wiele razy te wady.
    Prawie 4 lata, ok. stówy.
  • ~lu / 2014-01-30 21:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma tragiczna jeżeli chodzi o kontakt lub załatwienie czegokolwiek. Jeżeli wszystko chodzi to jest ok, ale jeżeli są jakiekolwiek problemy, to kaplica! Cztery dni temu zgłosiłąm awarię telewizji. Przyjęto zgłoszenie, dostałam smsa, że awaria zostanie usunięta w ciągu 48 godzin. Po 48 godzinach tv dalej n ie było i dostaąłm smsa, że zgłoszenie awarii zostało zamknięte. Zadzwoniłąm do konsaultanta, któy był owszenm bardzo uprzejmy, próbował mi pomóc, ale niestety nie udało się, bo prawdopodobnie zepsuł się dekoder, czyli NetiaPlayer. Przyjadą technicy i wszystko będzie dobrze. Nikt nie przyjechał od dwóch dni (razem już cztery dni od zgłoszeni.TRAKTUJĄ KLIENTÓW JAK ŚMIECI! CO ZA FIRMA!
    WadyLEKCEWAŻENIE KLIENTA! Konsultanci mili, ale bardzo nieskuteczni!
  • ~jurek / 2014-01-23 10:21
    Żeby usługi działały jak najlepiej trzeba co chwila truć im głowe czyli pracownikom w BOK .Ja tak robiłem i non stop telefonami ich nawiedzałem oczywiście w kwestii problemu a problemem było rozłączanie się ich cudaka NETIA SPOT.Dopiero po 5 ciu miesiącach problem naprawili. Proponuje wszystkim nie zadowolonym NON STOP ich nawiedzać telefonami ale tylko w słusznej sprawie. Ale też nikomu ich nie polece :)
  • ~harper / 2014-01-21 14:08
    jak ci netia nie pasuje to tym bardziej nie poleciłbym tepsy. tam dopiero mają wolny net..zresztą dokładnie jak netia. Miałem Netie swego czasu, byłem umiarkowanie zadowolony pozniej zaczęły sie problemy głównie z internetem i jego prędkością. Przeniosłem sie z internetem do UPC, zbytniego wyboru po porównaniu ofert nie było.
  • ~eol / 2014-01-20 10:43
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam osobom, które będą podłączone nie kablami Netii, tylko kablami tepsy. Netia inwestuje wyłącznie we własna sieć(o ile wo ogóle). Rezygnują z klientów podłączonych na kablach tepsy? Z powodu braku inwestycji w infrastrukturę, przy jednoczesnym wpuszczeniu telewizji na kable. Efekt jest taki, że gdy dotychczas(ponad 3 lata wstecz) miałem 10 Mb/s. Tak od grudnia mam 1-2 Mb/s, bo Netia wpuściła telewizję do swojej oferty. W nocy jest 10 a w dzień 1-2(synchro routera z dslam). Ponieważ już miesiąc jest taka sytuacja, to piszę rezygnacje i przenoszę się do tepsy. Może oni dbają o infrastrukturę.
  • ~lilacly / 2014-01-13 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcę podzielić się opinią na temat traktowania klientów przez firmę Netia. Otóż zostałam zmanipulowana przez konsultantów Netii a teraz muszę zapłacić karę 260,90 zł za to,że musiałam zmienić miejsce zamieszkania i zrezygnować z usług firmy,która mnie zmanipulowała.
    .Wiedziałam,że zmienię miejsce zamieszkania w listopadzie 2012r. Poinformowałam konsultantkę,że chcę przedłużyć umowę tylko na 12 miesięcy.Pani konsultantka oczywiście się zgodziła, znalazła dla nmie odpowiednią ofertę . Wszystko było OK dopóki nie przyszedł kurier z umową. Podpisałam ją pod presją stojącego w drzwiach człowieka, który się spieszy (chwyt psychologiczny firm typu Netia) Później okazało sie ,że gdzieś w wielostronicowym tekście jest napisane czcionką nr3 ,ze Netia podpisuje umowę tylko na 24 miesiące. Moje prośby o zwolnienie mnie z KARY za wcześniejsze zrezygnowanie z ich usług zostały załatwione odmownie, mimo wysłania dokumentu potwierdzającego zameldowanie w innym mieście i opisanie zaistniałej okoliczności. Czuję się oszukana przez Netię ,naciągnięta na koszty i chce wszystkich przestrzec przed wchodzeniem w jakiekolwiek umowy z w/w firmą. Zdobywając nowego klienta zrobią wiele tzn. ustępstw. Ja korzystałam z ich usług wiele lat,ale starego klienta ma się w nosie. Na szczęście usługi na stacjonarnych łączach przechodzą do lamusa.Życzę pracownikom Netii sukcesów w naciąganiu naiwnych klientów
  • ~malewsky_po / 2014-01-13 15:19
    Posiadam Netie od jakiś dwóch lat i na początku nie mogłem narzekąc. Teraz zaczęły się problemy.. głównie z prędkością łącza ale i na linii klient-operator. Znikome odpowiedzi, właściwie brak kontaktu.. Fatalny system rozliczania faktur. niestety kiedy płace to wymagam w zamian odpowiedniej usługi za którą płacę oraz dotrzymania terminów.. klient nie moze sie spóźnic z opłatą natomiast operator wlącza i odlacza internet jak chce.. Do tego dochodzą tegularne przestoje i zrywanie interentu w konkretnych godzinach...
  • ~stały użytkownik / 2014-01-12 15:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Umiarkowanie zadowolony. Jestem z Netią od początku 2011 roku. W sumie jak szybkość połączenia była 2,15 MB/s (pomiary własne), to wszystko działało bardzo dobrze. Trzeba było tylko odpowiednio skonfigurować (zsynchronizować) usługę, gdyż początkowo podczas uruchamiania gubił adres IP. Teraz jest 5,85 MB/s (pomiar własny) i czasami dziwne rzeczy się dzieją. Strona się nie ładuje, gdyż: połączenie zostało zrestartowane, "bad gateway", server unavailable", "check log in", lub "log in incorrect". Co ciekawe są to strony ogólnodostępne, głównie informacyjne.
    Wreszcie jakość obsługi klienta. Poniżej krytyki. W trakcie trwania umowy trudno renegocjować jej warunki. W ten sposób dalej płacę abonament według cennik z 2010, lub 2011 roku pomimo, że teraz są tańsze, bardziej korzystne promocje. Duży plus za jakość obsługi technicznej. Są bardzo uczciwi mówiąc, że na linii telefonicznej na mojej ulicy maksymalna szybkość przesyłu to około 7 MB/s. Więcej się nie da i żebym nie dal się nabrać na kupno szybkiego internetu 10 MB/s, czy o wyższej prędkości przesyłu.
    Wadywątpliwa przyjemnośc rozmów z konsultatmi w sprawie zmiany warunków umowy, przeciętna jakość internetu
    2011
  • ~P@atrykos / 2014-01-12 00:25
    Ocena: 4.50 / 5
    Posiadam od 5 lat internet 6 Mb/s oraz abonament telefoniczny non stop i jestem baaardzo zadowolony. Cena jest ok, zero awarii, obsługa przyjemna. I to wszystko na łączach od TP - Orange...zatem zdecydowanie Polecam!!!
    Zaletyszybkie, stabilne łącze
    Wadybrak
    5 lat, 89 zł
  • ~Jaro / 2014-01-09 16:36
    Ocena: 3.75 / 5
    Wziąłem ofertę foton max 100Mb, jakiś miesiąc temu. Tak się składa że byłem kiedyś a Lanecie, który teraz nazywa się Internetia- firma córka Netii. Został mi kabel ethernetowy po lanecie, który jak się później okazało był po reformie i podciągnięciu światłowodu wpięty w router tak na wszelki wypadek. Montaż w związku z tym polegał na podpięciu routera netiaspot i gotowe. Na technika 5 dni czekałem, może troszkę dłużej. Internet oceniam dobrze, generalnie po kablu do 90Mb dochodzi, wifi do 70 Mb, choć są chwile że spada prędkość do nawet 10 Mb, ale to chwilowo. Ktoś wyżej pisał,że router netia spot wspiera tylko 54 Mbs, to nieprawda. Wspiera pełne 144,5 tylko sporo laptopów i innych urządzeń ma ograniczenia i pomimo 802.11 n pozwala na przesył do 54 Mbs. To wynika z jednej anteny a nie dwóch stąd połowa transferu. Generalnie ofertę internet w netii polecam, ale tylko po kablach ETTH lub światłowód bezpośrednio (ponoć też tak można)
    Zaletyszybkość, router porządny
    Wadywahnięcia spadki prędkości sporadycznie
    2 mce
  • ~mlo / 2014-01-07 16:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Umowa podpisana 3 miesiące temu do dziś nie jest znany termin uruchomienia usług.
    Żadnych informacji ani kontaktu ze strony netii.
    Terminy aktywacji kilkukrotnie zmieniane.
    Złożona reklamacja. Zobaczymy jak rozpatrzą 3 miesięczne opóźnienie. Zażądałem 3 darmowych miesięcy za zadośćuczynienie.
    Był bym srogo w.....ny gdyby nie fakt, że przynajmniej orange nie "odcięło" kabla.
    Czepiłem się netii bo orange oferuje tylko 2mb, a od netii ponoć do 20m bo niby ze swojej studzienki będą ciągnąć.
    WadyNie wywiązywanie się z umowy
    niemogę się doczekać.....
  • ~plies78 / 2014-01-07 16:04
    Jeden z gorszych operatorów z jakim miałem do czynienia. Głównie zraża mnie brak kompetencji pracowników lub to że absolutnie nie da sie uzyskać sensownych odpowiedzi lub pomocy.Jak tylko skończy mi się umowa przechodze do innego operatora, bo nie da rady tyle.
  • ~benyna102 / 2014-01-06 10:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy internet z jakim miałem do czynienia! Na zadeklarowane 10Mb/sek. realnie jest od 2Mb/sek. w porywach do 7Mb/sek. ale częściej w dolnej granicy prędkości. Na próbę reklamacji dostałem odp. że jeżeli nie jest niżej niż 1Mb/sek. to jest OK.
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
    4 mies.
  • ~Rebe Jojo / 2014-01-04 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałem (niestety wciąż mam) nieprzyjemność współpracować. W połowie października 2013 dałem się skusić na zmianę operatora na netię (czego teraz bardzo żałuję), przy podpisywaniu umowy zostałem zapewniony, że usługi (internet + telefon) zostaną aktywowane do końca października. Około 5 listopada na infolinii dowiedziałem się, że doszło do lekkiego opóźnienia i wszystko będzie działać najpóźniej 14 listopada, mówię trudno poczekam, ale dopiero 20 listopada netia była na tyle dobroduszna, że poinformowała mnie iż usługi aktywuje od 31 grudnia 2013 ponieważ mieli problem z dogadaniem z z TP. 30 grudnia kurierem otrzymałem "router" Netia Spot", a 31 grudnia około godziny 12:30 SMS z informacją, że wszystko zostało aktywowane i życzą miłego użytkowania (od tego serfowania na ich internecie to aż można sobie palce powybijać :)) około godziny 15 zadzwoniłem na infolinię (samo dodzwonienie się do konsultanta to droga przez piekło) i dowiedziałem się, że owszem informację taką wysłali, ale żeby się tym zbytnio nie przejmować bo takie SMS wysyłają bardziej dla śmiechu, a usługi uruchamiają jak już im się łaskawie zachce. Złożyłem telefonicznie reklamacje i otrzymałem SMS, że wszystko zostanie naprawiono najpóźniej w ciągu 48h i tutaj kolejne moje zdziwienie ponieważ zegarki w netii chodzą zupełnie inaczej niż u mnie, bowiem 4 dni to wciąż mniej niż 48h i netia ma nadal czas. Wczoraj na infolinii usłyszałem, żebym już nie dzwonił oni mają moją skargę w systemie i to już wystarczy (skargą w systemie nie zamierzają się przejmować, a jak im ktoś głowę zawraca telefonami to już jest bardzo irytujące). Dzisiaj natomiast usłyszałem szczerą wypowiedź jednego pana, że on naprawdę nie wie co się dzieje i bladego pojęcia nie ma czy internet będę miał, a jeśli nawet to kiedy. Obecnie spodziewamy się podłączenia 31 lutego 2049 co jest najbliższym dogodnym dla netii terminem. Od połowy października korzystam z internetu mobilnego w komórce, za który niestety muszę słono płacić, koszty te oczywiście przedstawię firmie w formalnym piśmie z żądaniem ich zwrotu, ponieważ nie zamierzam płacić za czyjąś niekompetencję i ignorancję. Wszystkim z całego serca odradzam podpisywanie umów z netią na jakiekolwiek usługi, firma zapomni o Was już w momencie podpisania dokumentów.
    ZaletyBrak
    Wadynierzetelna, nieterminowa, niekompetentna obsługa
    3 mc
  • ~erneciątko / 2014-01-02 18:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Od kilku miesięcy walczę z ciągle spadającym transferem w ciągu dnia... Umowa na 20Mbit, a pod koniec dnia już tylko 3Mbit. Ciągle chcą poprawiać coś u mnie w domu ale problem jest u nich w przepustowości - wąskie gardło... bo modem synchronizuje się na 21Mbit !!!
    Żadna rozmowa nic nowego nie wnosi....
    na domiar złego od 2 dni internet mam z przerwami co 10 minut na 2 minuty..... PARANOJA.... SKANDAL !!!!

    TOTALNY BRAK PROFESJONALIZMU.... jestem przed podjęciem decyzji o powrocie to TPSY/ORANGE !!!!
    Zaletyjedna, brak zalet
    WadyCiągłe i notoryczne awarie, kiepska i niekompetentna obsługa techniczna, nie potrafia zlokalizować problemu przez kilka mc
    czekam na naprawę problemu od kilku mc... .SKANDAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4822
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4031
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3118
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2668
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319