Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3212 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2014-04-30 12:30
    Ocena: 5.00 / 5
    A ja mam neta z netii i jestem bardzo zadowolona, w porównaniu z innymi operatorami, z którymi mialam doświadczenie najlepszy.
    Bardzo miła i pomocna obsługa w biurze obsługi klienta...
    ZaletyMiła obsługa, brak awarii
    Wadynie jest wszędzie dostępna...
    1 rok
  • ~Aspic / 2014-04-26 14:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Powiem tak. Historycznie rzecz biorąc miałem z Netią takie sobie doświadczenia. Korzystałem potem z TPSA.
    Teraz jednak po kilku latach od tamtych doświadczeń postanowiłem spróbować znowu.
    No i powiem uczciwie, że były pewne problemy z zadziałaniem internetu. Jednak jak się okazało po stronie netii to był w zasadzie brak jasnych instrukcji. Instrukcja, która przychodzi z netia spotem, de facto nic nie mówi na temat, że po podłączeniu trzeba wpisać w przeglądarce adres 192.168.1.254 aby wejść w moduł administracyjny (user : admin, hasło admin_netia) i wpisać login i hasło przydzielone przez netię na ich stronie i przysłaną sms-em. Informacje te uzyskałem dopiero na infolinii netii. Muszę przy tym przyznać, że zatrudnieni tam ludzie są bardzo kompetentni, spokojni, gotowi wysłuchać zdenerwowanego człowieka i umieją doradzić, pomóc.
    U mnie był problem z połączeniami fizycznymi. Gdzieś w skrzynce Tepsy był problem. Tepsa na zlecenie Netii usunęła usterkę i wszystko hula jak trzeba.
    Teraz dodatkowo zamówiłem u nich telewizję. Myślę, że będzie oki.
    Reasumując jestem bardzo zadowolony z dotychczasowej (obecnej) współpracy z firmą Netia i zakładam, że dalej będzie oki. jak mi przyślą urządzenie do odbioru telewizji to napisze jak się sprawuje na łączu do 20 Mb/s. Internet chodzi naprawdę bez uwag, zacięć czy w ogóle jakichkolwiek innych problemów.
    Pozdrawiam wszystkich i życzę podobnych, dobrych doświadczeń.
    ZaletyPłynny internet, dobra obsługa na infolinii. Zmiana umowy - rozszerzenie przez telefon - bez problemu
    WadySłabo zrobione instrukcje, bądź brak oczywistych informacji.
    Na razie mam miesiąc i pierwsze 3 miesiące są po 1 zł.
  • ~abonent Telepolska / 2014-04-24 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    TELEPOLSKA - NIEUCZCIWA FIRMA delikatnie mówiąc - podszywa się pod Telekomunikację i wciska starszym ludziom niekorzystną ofertę mamiąc ich promocją, z której nie zdążą skorzystać .
    BARDZO niekorzystne warunki zerwania, a dodatkowo przemycają w umowie KARE za okoliczność niepłacenia np z powodu śmierci
    OSTRZEGAM unikajcie TELEPOLSKA!!!
    ZaletyBrak
    Wadynaciąganie
    4 miesiące
  • ~kajko / 2014-04-22 15:03
    Ocena: 1.75 / 5
    Zawarłem umowe na internet max 20 w styczniu usługa miała ruszyc 6 lutego dziś 22 kwietnia i nic!! 5 razy dzwoniłem za kazdym razem mówili że sie ktoś odezwie w 48 godz i cisza zgłaszałem reklamacje podawali 3 x nowy termin za miesiąc i NIC Firma oszukuje byle przdłuzyć umowę. Teraz likwiduje Netie z 2 ch firm w których pracuję, Nie dajcie nabić się w butelkę mają w d...ie klienta a wydzwanianie na infolinie podwyższyło tyko moje rachunki za telefon!! pozdrowienia z Brzegu.
    Zaletyzanim zawrzesz umowę
    Wadypo zawarciu umowy nie wywiązuje się z niej.
    kilka lat
  • ~Emil / 2014-04-17 13:53
    Ocena: 4.75 / 5
    Hej, ja dla odmiany chciałbym powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony z internetu i telewizji netii, konsultanci w momencie kiedy chciałem zmienić sobie pakiety również okazali się bardzo pomocni. Łącze stabilne wszytsko hula jak trzeba :-)
    Zaletystabilne łącze, pomocni konsultanci
    Wadynic nie przychodzi mi do głowy.. może cena zawsze mogłoby być za darmo :-)
    3 lata (nie pamiętam)
  • ~szewc / 2014-04-15 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci nie kompetentni bez jakiejkolwiek wiedzy na temat internet czy telewizji!

    Mam 50 mb konsultant powiedział że telewizja u mnie nie będzie działać !dzwoniłem kilka razy i kazdy mówił co innego !
  • ~Beata z Wrocławia / 2014-04-12 12:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Z Netią podpisałam umowę a ...dopiero m-c później po uprzednim moim monicie zamontowali internet!!!! Mam z nimi umowę na TV i internet Masakra, pokaralo mnie!!!!! TV od poczatku źle działalo!!!! Przerywalo obraz, dzwięk nie przełączało na inne kanały, po moich interwencjach....nic.....dalej jest gorzej, czeste awarie internetu, brak odbioru TV ......mam teraz rozszarpane nerwy, brak TV już całkiem Padło na amen i czekam na naprawę awariiii ...chyba do świetego nigdy aż mi się umowa skończy........MASAKRA
    8 MIESIECY ZA 98 ZŁ
  • ~Autumn81702 / 2014-04-07 22:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Hmm... Netia pomimo że zamierzam z nią zerwać, to jednak na koniec jeszcze zgarnie baty po dupie ode mnie. I coś czuję, że tych batów jeszcze się znajdzie...

    Pierwszy bat jest za TRAGICZNE prędkości:

    Pobierałem plik (właśnie chwilę temu DOPIERO skończył się ściągać), który ktoś wgrał na hosta "MediaFire". Plik dostępny praktycznie tylko tam - pobieram więc go z tej strony.
    Co w tym tragicznego? Prędkość pobierania. No cóż, dla Netii chyba lata 90-te dalej istnieją, skoro mając pakiet "SZYBKI INTERNET" pobierasz z niebotyczną prędkością sięgającą AŻ ~45 KB/s!!! I to w 2014! CAŁY ŚWIAT JEST TWÓJ!!! Tak - DOPIERO SKOŃCZYŁEM TEN PLIK POBIERAĆ! A wcześniej jakoś były prędkości rzędu ~550 KB/s...

    A drugi bat za STABILNOŚĆ połączenia:

    Wczoraj musiałem ściągnąć pilnie coś ważnego... AHHAHAHAHA! Toć to niemożliwe. Internet od N(i)etii działa tak, żeby się rozkraczyć w najmniej odpowiednim momencie. Połączenie jest, ale strony ładowały się w nieskończoność. Tak, takie proste strony jak Google też tak wolno działały. Jaja jak berety normalnie :D.

    Ogólnie to bardzo dobrze że już koniec umowy się zbliża... uważajcie by nie wpaść w to bagno. Słodko to wszystko wygląda na papierze oraz z zapewnień konsultantów i przedstawicieli handlowych, fachowo zwanych "akwizytorami", a jak przychodzi co do czego...

    Żeby nie było: linia w mym bloku NIE JEST aż tak tragiczna, żeby prędkości downloadu były aż tak wolne.

    Na koniec wystawiam takie oceny:
    Parametry - 1. TRAGEDIA.
    Cena - 1. TRAGEDIA! Za takie parametry powinni zmniejszyć koszta do 20 złotych...
    Obsługa - 2. Grunt że jest.
    Niezawodność - 2. Działać działa, ale jak coś siądzie to kaplica.
    ZaletyJeśli jest chociaż połowa obiecanej prędkości, to jest to zaleta. Innych nie widzę.
    WadyTRAGICZNE prędkości i stabilność.
    Lekko powyżej 100 zeta. 4 lata z tą "firmą", z czego połowa na 20 Mb/s, których NIGDY nie osiągnąłem, a połowę tej prędkości BARDZO RZADKO!
  • ~Daniel / 2014-04-04 15:16
    Ocena: 4.75 / 5
    Ja nie widzę w tym nic dziwnego, że firma dochodzi swoich roszczeń, które się nie przedawniają, byliby łosiami gdyby teego nie robili. Co do sedna to ja jestem z usług firmy bardzo zadowolony, zarówno z TV osobistej jak i neta.
    2
  • ~sprawdzamgo / 2014-04-01 09:16
    Witam.
    Uważaj bo netia po rozwiązaniu umowy po 5-6 latach sprzedaje faktury jako niezapłacone. Trzeba się póżniej włuczyć po sądach i udowadniać swoją rację, więc to co zaoszczędzisz to trzeba póżniej wydać na adwokata.
  • ~kertix / 2014-03-19 17:23
    Niekompetencja konsultantów jest porażająca. nie można ogólem sie do nich dodzwonić, a załatwienie czegoś trwa wieki. jeszcze wszystko by było pieknie gdyby nie to ze oni są ultra skrupulatni w przysylaniu faktur natomiast szkoda ze nie odliczają z nich tego co nie dostarczyli i ile razy np internet zrywało..
  • ~jk / 2014-03-12 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na kłamliwych konsultantów i podpisywanie umowy przez telefon!

    Podpisałem umowę na max 20mega i oczywiście okazało się że w moim przypadku max 20 mega to 10,5 mega... ale to jeszcze nic bo linia jest tak wyżyłowana (jak stwierdził serwisant z netii) że połączenie będzie się zrywało tak raz na 30 minut i nic się na to nie poradzi.

    Reklamacji na umowę nie uznali, choć byłem okłamany przez telefon, gdyż oni nie mają obowiązku pokazać nagrania rozmowy. Takie nagrania służy tylko ich celom.

    A ja teraz jestem w d... nie mogę wysłać żadnego większego pliku przez ciągłe zrywanie połączenia... jestem fotografem i internetem właśnie przesyłam gotowe prace moim klientom... teraz mam i płace za internet netii a żeby wysłać plik latam do sąsiadów którzy mają tp (orange)... paranoja...
    ZaletyBRAK
    Wadyłącze zrywa się co około 30 minut, prędkość "do 20mega" u mnie oznacza 10.5mega
    1,5 roku
  • ~RiQ / 2014-03-07 19:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Półtora roku korzystam z internetu od Dialogu (Max 20) na ich łączach (światłowód).
    Z wyjątkiem okazjonalnych spadków transferu do 10Mbit cały czas prędkość przekracza deklarowaną przez usługodawcę (w speedteście mam 21/2.5Mbit)
    Teraz podpisałem umową z Netią/Dialog na internet 100Mbit - mam nadzieję, że nie będzie z tym problemów. Oczywiście jestem świadom tego, że mój sprzęt może nie udźwignąć tej prędkości - 2 routery Apple Airport Express, więc psychicznie przygotowuję się na zakup nowego routera.
    Zaletystabliność (Max20)
    Wadybrak
    1,5 roku - 44,90 zł/m-c
  • ~potry7 / 2014-03-05 14:13
    NIE POLECAM. Netia przedewszystkim wymaga.. i skrupulatnie podsyła fakturki. natomiast z internetem róznie bywa. zwłaszcza wieczorem. O dodzwonieniu sie do nich nie wspominając. Dodatkowo nijak prowadza profil na FB a chcialem sie jak nie telefonicznie to moze tam sie z nimi skontaktowac.. jak ktos chce miec dobry internet to zdecydowanie nie szanowna NETIA/
  • ~guzioor / 2014-02-25 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na umowy!!! Konsultantka tej firmy przedstawiła mi ofertę na która się zgodziłem- po wizycie kuriera i podpisaniu umowy coś mnie tknęło i postanowiłem zadzwonić na infolinie dopytać, ponieważ na umowie nie było żadnej kwoty. Po telefonie okazało się że będę musiał płacić o 30 zł więcej na miesiąc. Pani konsultant zapewniała mnie cały czas o innej kwocie. Dobrze ze dopytałem, bo 10 dni po podpisaniu już nic bym nie wskórał. Ciekawe ilu klientów w ten sposób dało się naciągnąć??
    Zaletybrak
    Wadykonsultanci
  • ~gizmo / 2014-02-22 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam jakikolwiek kontakt z tą "firmą". Jestem ich klientem od 2 lat. Chciałem ozwiązać z nimi umowę a oni powołując się na rozmowę telefoniczną automatycznie pzedłuzyli mi umowę na następne 2 lata i nie mogę się teraz z nimi rozstać...chyba że zapłacę karę! Przeniosłem sie z TP do nich mając nadzieję na lepszą obslugę i teraz żałuję, są od TP jeszcze gorsi.
    Zaletybrak
    Wadyoszukują
    3
  • ~evvelajn / 2014-02-21 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    ja mam problem z netią od mniej więcej roku od zawarcia umowy. Internet praktycznie non stop się zrywał,albo osiągał taką wartość,że nie można było otworzyć żadnej strony. Tak było przeważnie w weekendy i wieczorami,w dzieńjeszcze jakoś się krećił. Przysyłali mi techników z 10 x . Ale co z tego skoro przeważnie w sobotę koło 14, lub w tygodniu max o 17. W tych godzinachjeszcze nie było przeciązeń. Dodam ,że tel mam z Tepsy.Cały czas wmawiali mi,że to wina mojego routera,że to on zrywa połączenia. Po roku takiej przepychanki wysłali mi lakonicznego esa,że to wina łaczy Tepsy i że ze względu na to,żena razie Tepsa nie planuje rozbudowy centrali,od której Netia dzierżawi łącza to w ramach rekompensaty dają mi gratyfikację w postaci 14 zeta....Po 3 miesiącach sytuacja się poprawiła i tym samym nie miałam już bonifikaty. Od stycznia tego roku jest to samo. Od tygodnia mam po 2 tel dziennie od Netii celem sprawdzenia czy usługa chodzi normalnie. Owszem chodzi..w tygodniu po godzinie 23. DZis zadzwoniła pani z netii stwierdziła,że technicy nie wykryli żadnego problemu,więc jedynym problemem jest to,że łączę się z netem bezprzewodowo i to w tym jest cały ambaras. Nagle dowiedziałam się,że przez to są zakłócenia i zwolniony transfer. To są jaja i kpiny z ludzi.
    Ale tym razem im nie popuszczę. Odradzam tą firmę w 100 procentach. A na koniec..dzwoniąc na infolinię trzeba podać nr klienta albo nr tel stacjonarnego. Za każdym razem słyszę komunikat..nie zarejestrowano takiego numeru. Zgłaszałam to..oni nie wiedzą czemu tak się dzieje. Jest to celowe utrudnianie połączenia się z konsultantem
    Zaletydla gadaułow: codzienne rozmowy z konsultantami
    Wadycodzień mówisz to samo i jak grochem o ścianę,
    4 lata, 59 zł za 2 mega miesięcznie
  • ~karol / 2014-02-21 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    witam opinia odnośnie telefonu w neti
    Telefon puki był w tpsa nigdy nie było z nim problemów (około 15lat)
    Przeniosłem usługi do Neti bo to samo tylko taniej po roku zaczęły się problemy aż w końcu telefon nieczynny przez 4 miesiące. Zgłaszane reklamacje i na czas przyjazdu technika telefon czynny (niby coś naprawił) (problem w centrali)za chwile weryfikacja ze strony Neti czy telefon czynny po czym telefon znowu był nieczynny i tak w koło. W końcu rezygnacja z umowy (niby na czas nie określony) bo na końcu umowy pisze o opłacie aktywacyjnej 120 zł pomniejszanej o 5 zł za każdy miesiąc. I się upominają o 33 zł a ja przecież przez 4 miesiące zapłaciłem abonament a nie mogłem wykorzystać nawet 1 minuty. Aż w końcu okres wypowiedzenia dobiega końca do 28 lutego i bach dzwonią że telefon czynny (bez przyjazdu technika) powód usterki problem w centrali. potem pan dzwoni że nie uznają reklamacji dotyczącej anulowania tej opłaty aktywacyjnej bo nie zgłaszałem awarii codziennie. wniosek złodzieje i oszuści płacić i nie korzystać
    ZaletyTrzeba płacić abonament
    WadyBrak możliwości kożystania z telefonu, obsługa klienta to kpina,
    1,5roku 35,90zł/msc abonament
  • ~gomik2 / 2014-02-19 20:35
    netia jest beznadziejna,umawiam się przez telefon na opłaty w kwocie 89,90 a po dwóch miesiecach dostaje rachunki o 9,90 wyższe za usługe dodatkowa której oczywiście nie zamawiałam ale było w umowie /tej telefonicznej oczywiście nie było o tom słowa/ ,bardzo czesto jestem wywalna z internetu .stanowczo odradzam
    Zaletyzero
    Wadysame wady
    4 miesiące
  • ~aga71 / 2014-02-18 00:16
    Jestem klientem Netii od 4 lat. Od samego początku były problemy. Najpierw miało być 20 Mb/s, potem okazało się że będzie 10 Mb/s, a faktycznie ostatnio mam ok. 1Mb/s. Problem jednak największy jest w ciągłym zrywaniu. Myślałam , że tak się dzieje tylko u mnie, ale koleżanka ma te same problemy- twierdzi, że praktycznie nie ma internetu. Zdecydowałam się zrezygnować z usług tej firmy i przestrzegam innych.
    Zaletybrak
    Wadybardzo wolny internet, ciągłe przerwy i zrywanie, brak zainteresowania ze strony Netia
    4 lata za 139 zł
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4823
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4031
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3119
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2668
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319