Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kertix / 2014-03-19 17:23
    Niekompetencja konsultantów jest porażająca. nie można ogólem sie do nich dodzwonić, a załatwienie czegoś trwa wieki. jeszcze wszystko by było pieknie gdyby nie to ze oni są ultra skrupulatni w przysylaniu faktur natomiast szkoda ze nie odliczają z nich tego co nie dostarczyli i ile razy np internet zrywało..
  • ~jk / 2014-03-12 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na kłamliwych konsultantów i podpisywanie umowy przez telefon!

    Podpisałem umowę na max 20mega i oczywiście okazało się że w moim przypadku max 20 mega to 10,5 mega... ale to jeszcze nic bo linia jest tak wyżyłowana (jak stwierdził serwisant z netii) że połączenie będzie się zrywało tak raz na 30 minut i nic się na to nie poradzi.

    Reklamacji na umowę nie uznali, choć byłem okłamany przez telefon, gdyż oni nie mają obowiązku pokazać nagrania rozmowy. Takie nagrania służy tylko ich celom.

    A ja teraz jestem w d... nie mogę wysłać żadnego większego pliku przez ciągłe zrywanie połączenia... jestem fotografem i internetem właśnie przesyłam gotowe prace moim klientom... teraz mam i płace za internet netii a żeby wysłać plik latam do sąsiadów którzy mają tp (orange)... paranoja...
    ZaletyBRAK
    Wadyłącze zrywa się co około 30 minut, prędkość "do 20mega" u mnie oznacza 10.5mega
    1,5 roku
  • ~RiQ / 2014-03-07 19:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Półtora roku korzystam z internetu od Dialogu (Max 20) na ich łączach (światłowód).
    Z wyjątkiem okazjonalnych spadków transferu do 10Mbit cały czas prędkość przekracza deklarowaną przez usługodawcę (w speedteście mam 21/2.5Mbit)
    Teraz podpisałem umową z Netią/Dialog na internet 100Mbit - mam nadzieję, że nie będzie z tym problemów. Oczywiście jestem świadom tego, że mój sprzęt może nie udźwignąć tej prędkości - 2 routery Apple Airport Express, więc psychicznie przygotowuję się na zakup nowego routera.
    Zaletystabliność (Max20)
    Wadybrak
    1,5 roku - 44,90 zł/m-c
  • ~potry7 / 2014-03-05 14:13
    NIE POLECAM. Netia przedewszystkim wymaga.. i skrupulatnie podsyła fakturki. natomiast z internetem róznie bywa. zwłaszcza wieczorem. O dodzwonieniu sie do nich nie wspominając. Dodatkowo nijak prowadza profil na FB a chcialem sie jak nie telefonicznie to moze tam sie z nimi skontaktowac.. jak ktos chce miec dobry internet to zdecydowanie nie szanowna NETIA/
  • ~guzioor / 2014-02-25 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na umowy!!! Konsultantka tej firmy przedstawiła mi ofertę na która się zgodziłem- po wizycie kuriera i podpisaniu umowy coś mnie tknęło i postanowiłem zadzwonić na infolinie dopytać, ponieważ na umowie nie było żadnej kwoty. Po telefonie okazało się że będę musiał płacić o 30 zł więcej na miesiąc. Pani konsultant zapewniała mnie cały czas o innej kwocie. Dobrze ze dopytałem, bo 10 dni po podpisaniu już nic bym nie wskórał. Ciekawe ilu klientów w ten sposób dało się naciągnąć??
    Zaletybrak
    Wadykonsultanci
  • ~gizmo / 2014-02-22 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam jakikolwiek kontakt z tą "firmą". Jestem ich klientem od 2 lat. Chciałem ozwiązać z nimi umowę a oni powołując się na rozmowę telefoniczną automatycznie pzedłuzyli mi umowę na następne 2 lata i nie mogę się teraz z nimi rozstać...chyba że zapłacę karę! Przeniosłem sie z TP do nich mając nadzieję na lepszą obslugę i teraz żałuję, są od TP jeszcze gorsi.
    Zaletybrak
    Wadyoszukują
    3
  • ~evvelajn / 2014-02-21 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    ja mam problem z netią od mniej więcej roku od zawarcia umowy. Internet praktycznie non stop się zrywał,albo osiągał taką wartość,że nie można było otworzyć żadnej strony. Tak było przeważnie w weekendy i wieczorami,w dzieńjeszcze jakoś się krećił. Przysyłali mi techników z 10 x . Ale co z tego skoro przeważnie w sobotę koło 14, lub w tygodniu max o 17. W tych godzinachjeszcze nie było przeciązeń. Dodam ,że tel mam z Tepsy.Cały czas wmawiali mi,że to wina mojego routera,że to on zrywa połączenia. Po roku takiej przepychanki wysłali mi lakonicznego esa,że to wina łaczy Tepsy i że ze względu na to,żena razie Tepsa nie planuje rozbudowy centrali,od której Netia dzierżawi łącza to w ramach rekompensaty dają mi gratyfikację w postaci 14 zeta....Po 3 miesiącach sytuacja się poprawiła i tym samym nie miałam już bonifikaty. Od stycznia tego roku jest to samo. Od tygodnia mam po 2 tel dziennie od Netii celem sprawdzenia czy usługa chodzi normalnie. Owszem chodzi..w tygodniu po godzinie 23. DZis zadzwoniła pani z netii stwierdziła,że technicy nie wykryli żadnego problemu,więc jedynym problemem jest to,że łączę się z netem bezprzewodowo i to w tym jest cały ambaras. Nagle dowiedziałam się,że przez to są zakłócenia i zwolniony transfer. To są jaja i kpiny z ludzi.
    Ale tym razem im nie popuszczę. Odradzam tą firmę w 100 procentach. A na koniec..dzwoniąc na infolinię trzeba podać nr klienta albo nr tel stacjonarnego. Za każdym razem słyszę komunikat..nie zarejestrowano takiego numeru. Zgłaszałam to..oni nie wiedzą czemu tak się dzieje. Jest to celowe utrudnianie połączenia się z konsultantem
    Zaletydla gadaułow: codzienne rozmowy z konsultantami
    Wadycodzień mówisz to samo i jak grochem o ścianę,
    4 lata, 59 zł za 2 mega miesięcznie
  • ~karol / 2014-02-21 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    witam opinia odnośnie telefonu w neti
    Telefon puki był w tpsa nigdy nie było z nim problemów (około 15lat)
    Przeniosłem usługi do Neti bo to samo tylko taniej po roku zaczęły się problemy aż w końcu telefon nieczynny przez 4 miesiące. Zgłaszane reklamacje i na czas przyjazdu technika telefon czynny (niby coś naprawił) (problem w centrali)za chwile weryfikacja ze strony Neti czy telefon czynny po czym telefon znowu był nieczynny i tak w koło. W końcu rezygnacja z umowy (niby na czas nie określony) bo na końcu umowy pisze o opłacie aktywacyjnej 120 zł pomniejszanej o 5 zł za każdy miesiąc. I się upominają o 33 zł a ja przecież przez 4 miesiące zapłaciłem abonament a nie mogłem wykorzystać nawet 1 minuty. Aż w końcu okres wypowiedzenia dobiega końca do 28 lutego i bach dzwonią że telefon czynny (bez przyjazdu technika) powód usterki problem w centrali. potem pan dzwoni że nie uznają reklamacji dotyczącej anulowania tej opłaty aktywacyjnej bo nie zgłaszałem awarii codziennie. wniosek złodzieje i oszuści płacić i nie korzystać
    ZaletyTrzeba płacić abonament
    WadyBrak możliwości kożystania z telefonu, obsługa klienta to kpina,
    1,5roku 35,90zł/msc abonament
  • ~gomik2 / 2014-02-19 20:35
    netia jest beznadziejna,umawiam się przez telefon na opłaty w kwocie 89,90 a po dwóch miesiecach dostaje rachunki o 9,90 wyższe za usługe dodatkowa której oczywiście nie zamawiałam ale było w umowie /tej telefonicznej oczywiście nie było o tom słowa/ ,bardzo czesto jestem wywalna z internetu .stanowczo odradzam
    Zaletyzero
    Wadysame wady
    4 miesiące
  • ~aga71 / 2014-02-18 00:16
    Jestem klientem Netii od 4 lat. Od samego początku były problemy. Najpierw miało być 20 Mb/s, potem okazało się że będzie 10 Mb/s, a faktycznie ostatnio mam ok. 1Mb/s. Problem jednak największy jest w ciągłym zrywaniu. Myślałam , że tak się dzieje tylko u mnie, ale koleżanka ma te same problemy- twierdzi, że praktycznie nie ma internetu. Zdecydowałam się zrezygnować z usług tej firmy i przestrzegam innych.
    Zaletybrak
    Wadybardzo wolny internet, ciągłe przerwy i zrywanie, brak zainteresowania ze strony Netia
    4 lata za 139 zł
  • ~_wiem_również_o_co_w_tym_chodzi / 2014-02-15 08:46
    Ocena: 4.00 / 5
    Człowiek_który_wie_o_co_chodzi pięknie wyjaśnił jak to jest z tymi prędkościami internetu w NETI. Faktycznie proszę wszystkich aby przyjrzeli się dokładnie jak wygląda umowa gdyż ja również mam w niej napisane że Netia będzie mi świadczyć usługę internetu z prędkością "DO "20 mb nazywa się to MAX 20 lub w innej ofercie MAX 50 itp. Przyznam ,że też na początku krzywo patrzyłem na prędkość internetu od Neti ale po dokładnym zapoznaniu się z warunkami umowy musiałem podkulić ogon i być zadowolonym z tego co mam.Jestem ich klientem od ponad roku w usłudze MAX 20 z telewizją i przyznam że większych awarii nie było nigdy a jeśli coś się działo to jedynie przerwa w dostępie do internetu która po zgłoszeniu było usuwana w ciągu kilku godzin i wszystko grało. Muszę zaznaczyć , że moje łącze jest zrobione na linii DIALOGU i być może dlatego nie mam z Netią problemów. Jeszcze mi się śmigło że mieszkam nie daleko ich szafy co potwierdził technik że mam 344metry do szafy . U mnie prędkość internetu waha się między 14 a 16 mb .Oczywiście chciałbym aby było więcej czyli 20 mb lecz i tak jestem zadowolony że mam tyle.A pozatym należy naprawdę pamiętać że "DO" jest istotnym szczegółem w zawartej umowie. Jednym bardzo ważnym i często poruszanym tutaj tematem jest świadczenie usług przez Netię na łączach innych niż swoich i Dialogu.Naturalnym faktem jest i oczywistym ,że Netia nie osiągnie nigdy takich parametrów świadczenia usług na łączach innego operatora.Na swojej infrastrukturze oraz na łączach Dialogu wygląda to bardzo przyzwoicie i jest faktem krzywdzącym dla Netii kreować o nich opinie na podstawie zbyt pochopnie wyciąganych wniosków .A wystarczyłoby poświęcić trochę czasu aby się zapoznać co mamy w umowie . Lecz rozumie dobrze nie zadowolenie ludzi którzy korzystają z usług Netii na łączach innego operatora, bo jednak klient płaci klient wymaga.Ja bym nigdy się NIE zdecydował na usługi Neti po kablach TP czy innego operatora .
    Zaletystabilność ale tylko na własnej infrastrukturze lub na łączach DIALOGU
    WadyInfonetia w której nie zawsze można zastać kompetentnego konsultanta
    nie cały rok
  • ~daloas / 2014-02-10 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmiech na sali z tą netią dno, dno i jeszcze raz dno miałem od nich od 3 lat internet 20MB/s i nie miałem z nimi problemow lecz od 3 miesiecy ledwo wyciska 0,5MB/s (a płacę za 20MB) To poprostu ŻENADA! Nie polecam firmy. Wszelkie konsultacje rowniez nie daja skutku żegnam netio sretio najwyższy czas was zwolnic
    ZaletySame Wady
    WadyJeszcze Więcej Wad
    3 lata za 69 zł
  • ~Buła / 2014-02-08 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    To co Netia zaczęła wyprawiać od niedawna to są po prostu jaja. Pierwszą umowę miałem na dwa lata, przez ten okres nie mogłem narzekać, internet chodził w granicach 19-20 mbit/s, nigdy nie było żadnego zgłoszenia do nich bo wszystko było super, ALE po przedłużeniu umowy we wrześniu tamtego roku zaczęli grać w tzw. Ch**a! Pierw prędkość internetu spadła do 14mbit/s, po zgłoszeniu awarii przyjechali "super" technicy i stwierdzili uszkodzenie mojego routera gdyż nie używałem ich "jeszcze bardziej wspaniałego" NETIA SPOTA. Z racji tego iż spieszyłem się do pracy podłączenie spota zostawiłem na później. Po podłączeniu tego "niezawodnego" routera który przeleżał 2 lata na strychu prędkość internetu dalej była 14mbit/s. Kolejne zgłoszenie telefoniczne do netii, konsultant stwierdza iż wysyła ponownie techników, do dziś się nie zjawili ;) Z racji tego iż nie miałem nerwów już z nimi rozmawiać, a prędkość tych 14mbit/s nie była jeszcze tragiczna postanowiłem odpuścić. ALE Netia początkiem stycznia znów mnie wku****ła i z tych 14mbit/s spadło na 10 mbit/s. Po licznych rozmowach mailach z tymi tukami stwierdzili iż tyle tylko może moje łącze wycisnąć... po tłumaczeniu im ze przez dwa lata prędkość była dwa razy większa stwierdzili iż jest to niemożliwe ... ODRADZAM KAŻDEMU KTO CHCE ZAKUPIĆ "SZYBKI INTERNET" W NETII. PRZED NETIĄ POSIADAŁEM ORANGE (JESZCZE PRZED POŁĄCZENIEM Z TP) I BYŁ ZDECYDOWANIE LEPSZY.
    ZaletyBuhaha... na dzień dzisiejszy żadnych...
    WadyZa dużo do wymieniania
  • ~Człowiek_który_wie_o_co_chodzi. / 2014-02-08 12:08
    Ocena: 4.75 / 5
    Po po pierwsze..co to znaczy internet szybkosc internetu,która jest w umowie? Operator nie zapewnia przepustowości proponuje oferte "DO" do 20mbs, zadaniem operatora jest stabline łącze wiec wiecej piep*rzycie niż to warte - tak jest to zapisane w Szczególowych warunkach promocji w Waszych ofertach,jest tam napisane,że operator świadczy predkość DO. Druga rzecz. Prawda jest jedna jak ktoś poruszył sprawe wcześniej, przepustowość zależy od miejsca w ktorym mieszka się,jezeli ktoś przenosi usługę całkiem na inny lokal to nie koniecznie musi być taka sama przepustowość czy TAKA SAMA JAKOŚĆ KABLI lub odległość od centrali jak była wcześnie, zaniżony transfer moze byc spowodowany tyloma czynnikami,ze szary konsument tego nie zrozumie nigdy,bo oczywiscie został ZAPEWNIONY,że otrzyma DO 20mbs :). Ja ogolnie polecam Netie Wam ludzie,tylko w miastach gdzie w waszych okolcach albo są łącze DIALOGU,albo centrala NETII lub DIALOGU i kable do waszych domów z Orange. Nie warto brać,jeżeli w waszej okolicy są kable i centrala Orange - Pozdro,wiec mówie.
    ZaletyCena przystepna na łączach netii jak i współdzielonej technologii z Orange Polska
    Wadyczas podłaczenia usługi maxymalnie do 40 dni ( jest zapisane w szczegolowych warunkach promocji) na technologi mieszanej, gdzie łącza są Orange a centrala Netii. SA
    4 lata
  • ~Mały John / 2014-02-02 18:11
    Ocena: 2.25 / 5
    niby internet jest a jakby go nie było, często się "zawiesza", restart modemu i idzie dalej ale ile razy tak można, ostatnio wycięło całą linię (telefon + internet) to sobie dali czas reakcji do 48 godzin, jak zadzwoniłem po 40 godzinach to się dowiedziałem ,że ROBOCZYCH !!!!
    Kuriozum i robienie z klientów idiotów, to jak mam liczyć te 48 godzin? a może pracują 1 godzinę dziennie? Nie polecam tej sieci, jak skończy mi się umowa to od nich odchodzę, bezwarunkowo.
    Zaletybrak
    Wadybardzo często zawiesza się, polaczenia telefoniczne rozłączają transmisję
    2 lata
  • ~Autumn81702 / 2014-01-30 23:57
    Ocena: 2.75 / 5
    A widzicie? Jednak miałem rację pisząc że Netia oferuje niską jakość usług. Niepełna prędkość jak się utrzymywała, tak się dalej utrzymuje.
    Tak więc droga Netio, w maju oczekuj papierów rozwodowych, dziękuję za tą "współpracę", może kiedyś wrócę do ciebie ale na tą porę - sorki, ale nie ma bata, nie wracam.

    Oceny na koniec następujące:
    Parametry - 3. Nie ukrywam, mogłoby być lepiej.
    Cena - 2. Grunt że działa, ale ceny trochę zbyt duże.
    Obsługa - 4. Mam dobry humor, dlatego daję tyle ;-).
    Niezawodność - 2. Jakoś działa, ale czasem pozostawia wiele do życzenia.
    ZaletyDobrze, że pomoc techniczna szybko naprawiła internet ;-].
    WadyWymieniałem wiele razy te wady.
    Prawie 4 lata, ok. stówy.
  • ~lu / 2014-01-30 21:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma tragiczna jeżeli chodzi o kontakt lub załatwienie czegokolwiek. Jeżeli wszystko chodzi to jest ok, ale jeżeli są jakiekolwiek problemy, to kaplica! Cztery dni temu zgłosiłąm awarię telewizji. Przyjęto zgłoszenie, dostałam smsa, że awaria zostanie usunięta w ciągu 48 godzin. Po 48 godzinach tv dalej n ie było i dostaąłm smsa, że zgłoszenie awarii zostało zamknięte. Zadzwoniłąm do konsaultanta, któy był owszenm bardzo uprzejmy, próbował mi pomóc, ale niestety nie udało się, bo prawdopodobnie zepsuł się dekoder, czyli NetiaPlayer. Przyjadą technicy i wszystko będzie dobrze. Nikt nie przyjechał od dwóch dni (razem już cztery dni od zgłoszeni.TRAKTUJĄ KLIENTÓW JAK ŚMIECI! CO ZA FIRMA!
    WadyLEKCEWAŻENIE KLIENTA! Konsultanci mili, ale bardzo nieskuteczni!
  • ~jurek / 2014-01-23 10:21
    Żeby usługi działały jak najlepiej trzeba co chwila truć im głowe czyli pracownikom w BOK .Ja tak robiłem i non stop telefonami ich nawiedzałem oczywiście w kwestii problemu a problemem było rozłączanie się ich cudaka NETIA SPOT.Dopiero po 5 ciu miesiącach problem naprawili. Proponuje wszystkim nie zadowolonym NON STOP ich nawiedzać telefonami ale tylko w słusznej sprawie. Ale też nikomu ich nie polece :)
  • ~harper / 2014-01-21 14:08
    jak ci netia nie pasuje to tym bardziej nie poleciłbym tepsy. tam dopiero mają wolny net..zresztą dokładnie jak netia. Miałem Netie swego czasu, byłem umiarkowanie zadowolony pozniej zaczęły sie problemy głównie z internetem i jego prędkością. Przeniosłem sie z internetem do UPC, zbytniego wyboru po porównaniu ofert nie było.
  • ~eol / 2014-01-20 10:43
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam osobom, które będą podłączone nie kablami Netii, tylko kablami tepsy. Netia inwestuje wyłącznie we własna sieć(o ile wo ogóle). Rezygnują z klientów podłączonych na kablach tepsy? Z powodu braku inwestycji w infrastrukturę, przy jednoczesnym wpuszczeniu telewizji na kable. Efekt jest taki, że gdy dotychczas(ponad 3 lata wstecz) miałem 10 Mb/s. Tak od grudnia mam 1-2 Mb/s, bo Netia wpuściła telewizję do swojej oferty. W nocy jest 10 a w dzień 1-2(synchro routera z dslam). Ponieważ już miesiąc jest taka sytuacja, to piszę rezygnacje i przenoszę się do tepsy. Może oni dbają o infrastrukturę.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016