Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mariusz / 2014-08-13 15:44
    Ocena: 2.50 / 5
    minusy:

    1. Beznadziejne dobrane pakiety do wyboru - tylko żeby wycisnąć kasę od klientów;

    2. Dekoder nie radzi sobie gdy ma podłączony dysk HDD w celu zapisu programów;

    3. Bardzo ograniczona funkcjonalność routera - brak podstawowych funkcji !!!!

    4.UWAGA PRĘDKOŚĆ INTERNETU posiadam łącze 100/50 niby dużo (bo zaoferowali na światłowodzie) a tak w rzeczywistość to mam 30/20 a i czasami wolniej - PORAŻKA;

    Plusy:

    1. hmmm jest bo jest
    Zaletydddd
  • ~poli / 2014-08-12 20:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Netia to oszuści za same podłączenie internetu żądają prawie 600 zł
    jeśli mam wybierac to wole te mniejsze zło to znacz innego dostawce internetu tacy mili przez telefon ale jak już pytam czemu tak drogo za naciśnięcie guziczka to wciskają mi kit ludzie nie dakcie się naciągać oszustom
    Zaletybrak
    Wadyzła obsługa i oszustwo
    nigdy jest za drogo
  • ~jeszcze klient / 2014-08-12 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś OK. Teraz firma przekręt. Wciskają cudowne oferty, przysyłają nierealne umowy, gdy się sprawa rypnie, nie odpowiadają na próby kontaktu, czekają na upływ terminów żeby zniewolić abonenta. Radzę ich omijać szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadynieuczciwość, niekompetencja przedstawicieli,
    od 2011r.
  • ~Łukasz / 2014-08-11 20:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Moja przygoda z Netią trwa już 4 lata i żadnych zgłoszeń ode mnie że brak internetu czy coś podobnego. Przy Netii tutejszy lokalny miastowy dostawca internetu może się schować ze swoim łączem i ofertą. Moje łącze Netii 50 mb down. / 5,5 mb up. za 39,90 :D kiedy lokalny operator najwięcej ma 20mb w cenie 90 zł :)
    ZaletyRuter NETIA SPOT
    WadyBrak :D
  • ~oszukana klientka / 2014-08-11 17:39
    Fukcjonalność jest ok

    Ale czuje sie oszukana przez cały miesiąc dzwoniono z nową ofertą miała być tańsza, jak się okazuje jest inaczej. Płaciłam około 80zł miałam w nowej umowie płacić 50zł a jak sie okazuje faktura na przeszło 100zł i co dzwonie by wyjaśnić oczywiście nie czują sie odpowiedzialni za wciskanie kitu ludzią, a rozwiązanie obecnej umowy miało by kosztować 1500zł z hakiem to klina i żart.......... jestem zbulwersowana tym wszystkim i każdemu znajomemu jak i obcemu odradzam jakie kolwiek usługi od NETI
  • ~aro / 2014-08-07 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo jakich mało!!!

    Nadciąga burza i neta nie ma, co drugi, trzeci dzien awarie.

    NIE POLECAM!
    WadySame wady
    4 lata
  • ~DonPorazzo / 2014-08-07 14:48
    Ocena: 4.75 / 5
    Jestem bardzo zadowolony z usług Netii (czy też internetii). Korzystam z internetu oraz pakietu TV - razem około 90 kanałów za 95 zł/m.
    Prędkość internetu, która została mi zaoferowana to 100 mbit/s down klienta oraz 50 mbit/s up. Rzeczywtsite osiągi to 95 mbit/s down i 48 mbit/s up, więc jest rewelacja! Ani razu nie zdarzyło, aby była jakaś awaria internetu. Adres IP, który mi przydzielono nie jest stały, ale od początku trwania umowy (już ponad rok) nie zmienił się ani razu.
    Zaletydobra cena jak za tę prędkość; rewelacyjne osiągi; ping rzędu kilku ms; praktycznie stały adres IP (choć na infolinii mówili, że może się zmienić kiedyś); ZERO awarii (do tej pory)
    Wadytylko jedna wada - NETIA SPOT - dziwne oprogramowanie, życzyłbym sobie lepszy zasięg wifi, korzystam z Netia Playera (TV), więc nie mogę użyć swojego routera, choć NetiaSpot posiada 2 porty USB w kolorze niebieskim, to żaden z nich nie jest portem USB3, także prędkość transferu z pendrive'a jest bardzo niska
    ponad 12 miesięcy, 95 zł / miesiąc (w tym TV 90 kanałów)
  • ~hardmielony / 2014-08-06 23:35
    Ocena: 1.00 / 5
    KOSZMAR!!! brak osługi klienta(ograniczają się do montażu modemu),wieczne problemy z połączeniem internetowym. Wytrzymam jeszcze do końca umowy i wymazuje ich z pamięci.
    Zaletyumowa kiedyś się skończy
    Wadycały zakres tej firmy
    5 miesięcy , zbyt wiele
  • ~robert / 2014-08-06 20:06
    Ocena: 2.25 / 5
    mam internet w Netii w dwóch mieszkaniach w dwóch rożnych miastach w jednym działa rewelacyjnie żadnych uwag w drugim tragedia dziesiątki zgłoszeń do usługodawcy poprawiają parametry łącza na kilka godzin potem wraca wszystko do normy czyli nie działa już mam dość jak tylko umowa mi się skończy zmienię operatora w tym mieszkaniu gdzie nie chodzi
  • ~Hanna / 2014-08-05 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam. Zamówiłam usługę przez telefon (internet+ TV), miałam dostać tablet w prezencie i to by było na tyle z przyjemności związanych z tą firmą. Po pierwsze na infolinii poinformowano mnie,że tablet zostanie przywieziony przez montrera - niestety jak przyjechał monter okazało się to być wierutną bzdurą. Po drugie okazało się, że nie mam doprowadzonych kabli do mieszkania i należy wywiercić otwór aby dostać się do skrzynki. Monter powiedział,że wymaga to zgody zarządcy więc musiałam poczekać. Po tygodniu monter się nie odzywał więc zaczęłam do niego dzwonić - oczywiście bez rezultatu. W ciągu następnych 2 tygodniu wykonałam 16 (!) kilkunasto minutowych połączeń do Netii - niestety nikt nie potrafił mi pomóc, byłam ciągle przełączana do różnych działów, nie portafili znaleźć numeru do montera, nie znali firmy,która dokonywała podłączenia, a mój termin przyłączenia z 20.07.2014 zamienili na 4.09.2014 twierdząc, że było wykonane do mnie połączenie i mieli moją zgodę na to. W końcu otrzymałam numer do Pani, która pracuje w zewnętrzej firmie robiącej przyłączenia. Okłamała mnie, że pismo z prośba o przyłączenie zostało wysłane do zarządcy - niesety zarządca nie potwierdza tego faktu. Choć Pani była niezwykle miła i obiecała potraktować sprawę priorytetowo prez 5 dni się nie odzywała, a obecnie jej numer nie odpowiada. Obecnie jestem na etapie rezygnowania z usługi (co mimo formalnie nie podpisanej umowy nie powinno być trudne), a jednak jest. Generalnie jeśli ktoś nie chce tracić dużo pieniędzy i czasu to nie polecam firmy. W ich infolinii pracują wyjątkowo niekopetentni ludzi.
    ZaletyZDECYDOWANIE BRAK
    Wadybardzo, bardzo zła obsługa zarówno w punktach sprzedaży jak i na infolinii
    ponad miesiąc samego przyłączania, ok. 90 zł
  • ~LUK / 2014-07-31 16:19
    Ocena: 3.50 / 5
    Dopóki nic nie trzeba załatwić wszystko działa jak należy, ale wystarczy zmiana rutera i zaczyna się JAZDA!! Najpierw przez 4 dni przypisywali nowy adres MAC - oczywiście codziennie przez 4 dni miałem zagwarantowane że sprawa załatwiona. Później był technik - chłop nie ma pojęcia co robi. Posiedział 2 godziny po czym stwierdził iż ze strony technicznej wszystko jest OK. Zamknął zlecenie, a ty chłopie radź sobie sam bo internetu jak nie było tak nie ma.
    Już 12 dzień mija a ja nadal słyszę "ktoś się z Panem skontaktuje" i ni widu ni słychu....
    NETIA i jej serwis to jedno wielkie nieporozumienie. Ludzie tam nawet nie wiedzą jaki rodzaj połączenia ma ich abonent....
    ZaletyBRAK
    WadySERWIS + INFOLINIA TO TOTALNE DNO!
    8 lat - wcześniej dialog i serwis był wzorowy
  • ~Prokurent / 2014-07-31 15:24
    Ocena: 4.25 / 5
    Polecam! Jestem klientem Netii od 4 lat! Jeszcze do tej pory nie miałem większych problemów. Te mniejsze załatwiane są od ręki bez większych problemów!
  • ~ZielonaŻabka / 2014-07-29 14:35
    Ocena: 4.50 / 5
    Korzystam z internetu Netii od półtora roku i jak do tej pory (odpukać) ŻADNYCH problemów :-)
  • ~lamia / 2014-07-28 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszego SYFU niż netia w zyciu nie widzialam !!!! ludzie jak chcecie miec spokojne zycie za zadne skarby nie podpisujcie umowy z ta dziadoska firma.!! zlozenie awarii trzeba potwierdzac po kilka razy bo konsultanci najzwyczajniej w swiecie nie zapisuja jej w systemie SYTUACJA POWTORZYLA SIE TRZYKROTNIE SKANDAL !!! umowe trzeba podpisac na 24 miesiace !!!! wykonczyc sie nerwowo mozna !!!!!
    Zaletyzadnych
    1,5 roku
  • ~Monika Lewandowska / 2014-07-28 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, Mam usługi z firmy netia ponad rok. Totalna porażka przestrzegam wszystkich którzy chcą korzystać z ich usług. Co chwile nie mam sygnału chociaż rachunki sa płacone regularnie.
    technicy kilkakrotnie sprawdzali podlaczenie i każdy z nich twierdzi ze wszystko jest w najlepszym pożadku.
    Zaletybrak
    Wadywysoka cena, brak usług
    1,5 roku płace 120 zl miesiecznie
  • ~Kosia43 / 2014-07-26 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie moje wkurzenie na firmę Netia osiągnęło zenit.W maju tego roku zaczęłam po 2 latach mieć problemy z internetem (posiadam telefon+internet).Zgłosiłam problem i przyjechali technicy którzy stwierdzili, ze to szwankuje router.I wtedy zaczęłam próby telefonicznego zgłoszenia tego faktur, niestety połączenie się z infolinią graniczy z cudem.Rozpoczęłam korespondencję , niestety nikt nie potrafił odpowiedzieć na zadane pytania jak mam otrzymać nowe urządzenie.Pisano coś o nowej umowie, choć stara była bezterminowa.Niestety z korespondencji nic nie wynikło i powróciłam do prób dodzwonienia się. Osiągnęłam sukces, dodzwoniłam się, panienka powiedziała że nowy oczywiście otrzymam odpłatnie jak przedłużę tę bezterminową umowę, uległam i podpisałam bo był już to drugi miesiąc bez internetu i telefonu, a w domu starsi rodzice potrzebujący zadzwonić do lekarza. Pani przedłużyła umowę , poprosiłam o jej wysłanie na skrzynkę powiedziała że wyśle, Zapytałam kiedy otrzymam ruter otrzymałam odpowiedź , ze ok 5 lipca, a nowa umowa od 15 lipca (dzwoniła 23 czerwca). Po zakończeniu rozmowy czekałam na obiecany sprzęt i umowę, sprzęt nie przyszedł, umowa owszem, a zaraz po umowie rachunek.21 lipca postanowiłam sprawdzić co się dzieje z routerem dla mnie, i tu niespodzianka okazało się że router powinien być wymieniony bezpłatnie po zgłoszeniu problemu technicznego jeszcze w maju, ze nie musiałam przedłużać bezterminowej umowy i że zostałam wprowadzona w błąd przez konsultantkę z infolinii.Pan z działu technicznego powiedział, ze już robi zlecenie na wysyłkę sprzętu i w ciągu 2, 3 dni roboczych otrzymam ja.Minęły 4 dni robocze i nic. Dzisiaj zadzwoniłam po raz kolejny i co się okazało , ze panienka widzi informację, ze usługa została dostarczona do ponownej wysyłki 24 lipca. Jestem tak wściekła na nich, gdybym wiedział ze będę tak potraktowana prędzej zrezygnowałbym z ich internetu niż jeszcze przedłużała umowę.
    Zaletybrak
    Wadysame
    ponad 3 lata
  • ~Bardzo wkurzony klient / 2014-07-22 02:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś żart. Mam internet z netii od września 2013 roku, i od początku są z nim same problemy. Modem resetuje się co chwilę przy deklarowanej prędkości łącza 10 mbit/s, i w ramach naprawy państwo specjaliści z netii ograniczyli nam prędkość do 4 mbit/s, dzięki czemu medem resetuje się trochę miej często. Jeżeli się ich przyciśnie, to przysyłają faceta z nowym modemem, po którego instalacji wszystko psuje się tak jak wcześniej. Ostatnio prędkość 10mbit/s została przywrócona, i modem resetuje się średnio co 3 minuty. Dostanie się do internetu graniczy z cudem.

    Generalnie totalna beznadzieja.Proszę omijać ten syf szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadywysoka cena, awaryjność, niska prędkość
    10 miesięcy
  • ~Daruś / 2014-07-20 09:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam was, ta firma to oszusci swojego rodzaju, co chwila braki internetu naprawiaja te braki w ciagu 7 dni co jest kuriozalne jak na taka firme, wyłaczaja internet co burze, na 3dni , NIE POLECAM !! mam transfer do 4MB a pobieranie i wysyłanie max 200kb/s !! ODRADZAM UMÓW Z TĄ FIRMA !!
    ZaletyBrak
    WadyBraki internetu, chamska obsługa,
    mam go 2 lata, 50zł mc
  • ~Piotrek / 2014-07-17 13:57
    Ocena: 4.75 / 5
    Od ponad roku jestem użytkownikiem Netii i nie mam na co narzekać. Do tej pory miałem jedną awarię, która została naprawiona w kilka godzin. Pakiety TV wybrałem pod siebie i oglądam to co chcę, a nie to co muszę.
    ZaletyTanio, szybki internet, innowacyjność usług, wysoka jakość obrazu,
    WadyCzas oczekiwania na infolinii,
  • ~justik / 2014-07-16 11:50
    Totalny balagan. internet zrywa co chwila. nie wiem za co ja płace.czas sie przeniesc do innego operatora i kazdemu radze to samo zrobic jak bezsensownych rachunkow nie chce placic za nic.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306