ZaletyOdpowiednie i zindywidualizowane podejście do klienta.
strona 3 z 13
-
~XX / 2022-03-26 12:36
Oceniam podejście pracownika banku do klienta w mokotowskim oddziale - Pan obsługujący bardzo uważnie i z otwartością podszedł do mojej nietypowej sprawy. Załatwienie trwało ok. 40 minut, podczas których reprezentant banku aktywnie poszukiwał rozwiązania kwestii. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jego pełną zrozumienia, życzliwości i cierpliwości postawą. Problem został rozwiązany, dostałam też rzetelną odpowiedź na każde pytanie i wskazówki. Doceniam! -
-
~Xx / 2023-10-07 16:40
Bank w miare ok.darmowe konto osobiste.prostota obslugi. Szybkosc przelewow oki ZaletyDarmowe kontoWadyCzeste awarie .problemy z blikiem -
~Gru / 2023-03-27 13:52
Po zmianie logo i szaty graficznej - tandeta straszna. Dali dziecku ołówek do ręki i kazali coś narysować, nikt profesjonalny z takiego banku nie skorzysta. ZaletyWszystko darmoweWadySzata graficzna, wpłaty z wpłatomatu idą na konto nawet 3 godziny -
~Robert / 2023-03-12 13:05
Wszystko jest ok, dopóki czegoś nie potrzebujesz. Aby na oświadczenie o prowadzonym koncie czekać 3 tygodnie? Jest ono płatne 100zł, powinno być max 3 dni. -
~stan / 2023-03-08 09:50
o minusach - bo to istotniejsze. bank chwali sie ze jest najtanszy - dla konta firmowego. moze i tak. ale np. kazdy jeden przelew expressowy kosztuje u nich 10 zl. powiedzmy ze w miesaicu robisz ich 6 - na cito. rocznie 720zeta. w mbanku np. jest w miesaicu pakiet darmowyh - chyba z 5. inna sprawa - istotny dla polskiego zeszamconego przez isntytucje panstwowe przedsiebiorcy - przelew egzekucyjny. - cena w nest banku za taki przelew - 200 zl. ( w mbanku 30zl) TO jest o tyle istotne ze zus np kiedys wysylal zajecia zbiorczo - np . z niezaplacone skladki za rok - w 3 zajecieach zaleznie od tego na jaki fundusz. tera automat zusowski wysyla zajecia kazdejskladki osobno. zyli jak olales rok - to ci przyjdzie na rachunek 36 zajec. - i miej teraz czlowieku konto w nest banku - to cie pociagna za kazdy taki przelew dodatkowo po 200 zeta. czyli 7200 . jak przyjdzie ci windykacja jakies resztowki ze skarbowki - za 16 zeta - to nestbank poprawi ci humor dodatkwoymi 2 stowami. dziekuje - postoje. Zaletyczas oczekiwania na kons. tel. - jest zerow w poerwnaiu z innymi bankamiWadyprzelew windykacyjny!!! -
~bartosz / 2017-08-09 11:12
Miesiąc temu zdecydowaliśmy się z dziewczyną na wspólny rachunek w Nest Banku, zachęceni zerowymi kosztami i dobrym oprocentowaniem. Generalnie ok, ale problem zaczął się gdy rachunek i konta chcieliśmy "uwspólnić" lub wskazać drugą osobę jako pełnomocnika. Ich systemy nie bardzo sobie radzą z taką operacją, dopiero druga wizyta w oddziale i długi czas oczekiwania rozwiązały problem. Może nie jest to często praktykowane rozwiązanie, ale infolinia i szeregowi pracownicy w oddziale niezbyt przygotowani. Reszta na razie ok.
"Macierzystymi" bankomatami (np. do operacji typu zmiana PIN na karcie) są należące BZ WBK, więc tragedii nie ma.
Generalnie wygląda to na bank z potencjałem, który chce dużo zrobić żeby pozyskać klientów, ale nie zawsze im to dobrze wychodzi, więc trzeba uzbroić się w cierpliwość. Dobre na proste rachunki, bez "udziwnień".Zalety- dobre warunki (korzystne oprocentowanie, niskie koszty, lokaty)
- prosta i czytelna strona > ma to swoje drugie dno
- jak się "przyciśnie", to obsługa w oddziale okWady- problem jak w opinii - gubią się przy jakichkolwiek rozwiązaniach odbiegających od standardu
- małą liczba oddziałów, a te otwarte tylko w godzinach pracy, ciężko się dodzwonić
- infolinia działa ok, ale co z tego skoro często nie mogą pomóc i trzeba iść do oddziału > patrz wyżej
- długi czas oczekiwania na realizację zlecenia
- panel użytkownika BARDZO prosty i niby ok, ale brakuje mi tam wielu prostych funkcjonalności które są np. w mBanku (np. możliwość ponazywania kont, gdy ma się ich dużo)jestem klientem od m-ca -
~Cezary / 2023-05-24 09:36
Od początku maja 2023 same problemy techniczne. Pomimo środków w banku brak możliwości skorzystania z nich.
Kontakt z bankiem możliwy tylko na zasadzie korespondencji co 2 tygodnie. Zero zainteresowania klientem.
Usługi ok, obsługa klienta tragiczna.Zaletydoggieeh20@gmail.comWadyObsługa klienta -
~SMUTNA PRAWDA;-( / 2021-09-25 11:52
Dobrze, jak nie ma problemów!
Gdy się zaczną - DNO.ZaletyDobra Oferta.WadyCiągłe Kłopoty z Logowaniem do Systemu,
Brak Wsparcia w Weekendy (Infolinia). -
-
~artur / 2023-05-15 13:46
brak placówek, do raty kredytu firmowego doliczają dodatkową comiesięcznią opłatę oprócz raty odsetkowej i kapitałowej co daję znacznie większą kwotę ukrytą, ponadtto co 6 miesięcy wymagają nawet przy małych kredytach dokumentów o stanie firmy co jest dodatkowym obciążeniem...jesłi nie dostarczysz na czas płacisz karę w zależnosci od wielkosci kredytu... Zaletyprostota obsługi strony internetowejWadyj.w. -
~BeerBear / 2023-08-02 22:16
Obsługa klienta poniżej dna Rowu Mariańskiego. Masz problem - Twoja sprawa, odpowiedzą, że "bank" nic nie może. Wznowiona karta dociera na kilka dni przed upływem ważności starej. Jeśli miałeś planowany wyjazd to albo rezygnujesz, albo w trakcie podróży zostajesz bez karty. Nowa karta okazuje się atrapą z uszkodzonym chipem - infolinia nie umie zlecić natychmiastowej wysyłki nowej karty paczkomatem. Ostatecznie proponuje kuriera i ... przez miesiąc nie potrafią podać daty wysyłki i numeru przesyłki. Nagle jakaś kretynka informuje Cię, że wysłali w dzień po zgłoszeniu, ale nie podali kurierowi danych kontaktowych i przesyłka wróciła. I według niej to było prawidłowo Czyli procedura wysyłki kurierskiej wygląda tak:
1. Kurier nie ma prawa wiedzieć, jak powiadomić klienta, że ma przesyłkę
2. Klient nie powinien wiedzieć, że przesyłka jest w drodze
3. Jak kurier zastanie klienta w domu - klient miał szczęście
4. Jak kurier klienta nie zastanie - niech klient nie marudzi, mógł siedzieć na dupie w chałupie i czekać do usranej śmierci !!! Niech się frajer buja ...
Po 7 tygodniach nadal nie masz karty i nie dostaniesz jej, chyba że znowu zamówisz i zapłacisz.
Jeśli to się przytrafi starszej, chorej, niedowidzącej osobie, która nie da rady obsłużyć apki w telefonie by choćby wypłacić gotówkę blikiem - taka osoba zostaje bez dostępu do pieniędzy z emerytury i możliwości zrobienia podstawowych zakupów. Ale te szmaty z obsługi w NestSmieciu mają to gdzieś.
Wniosek: jeśli kończy się ważność karty i nie dostałeś nowej 3 tygodnie przed końcem, otwieraj konto w innym banku, gdzie dostaniesz nowa kartę bez użerania się z idiotami.Zaletyw miarę tanioWadyBezczelna, tępa, niekompetentna obsługa. Zero szacunku dla klienta. Zero chęci rozwiązania problemów, które sami tworzą. -
~Karolina / 2022-10-07 17:58
Szybki przelew 30zl w piątek a i tak nie ma pieniędzy. Najgorszy bank z jakim się spotkałam. Żal ..... Przelew blok n atel nie realny .... ZaletyBrakWadyDużo -
~M.S. / 2022-07-01 16:04
Wszystkie operacje przeprowadzane są bardzo wolno. Częste przerwy techniczne po kilka dni i problemy z aktywacją nowej karty. Niestety robią wiele by tracić klientów ZaletyDarmowe kontoWadyWolny czas wprowadzania wniosków i ich egzekwowania w sprawie problemów technicznych
Brak możliwości przesyłania pieniędzy blikiem -
~Paweł / 2023-05-10 04:57
Ciągle mają jakieś problemy awarie i pracę modernizacyjne , brak bankomatów spore opłaty . -
~Zbyszek / 2022-05-12 15:12
Czekanie na założenie konta przez wideokonferencję tragedia godzina czekania i nikt się nie zgłosił... poddałem się i w końcu zrezygnowałem z założenia konta w tym banku. -
~Andy / 2023-05-02 13:45
najbardziej irytuje mnie czas przelewu , wysyłam rano przed 8.00 niestety przelew do adresata poznym popołudniem, porazka -
~Becia / 2023-01-13 09:43
Czekam na odblokowanie konta już 9 dni. Na infolinii każdy konsultant mówi co innego. Wprowadzają ludzi w błąd. Nie polecam tego banku nie można się z nikim konkretnie dogadać. ZaletyKonto 0WadyKonsultanci nie wiedza co mówią, każdy co innego. -
-
~drogowiec / 2025-01-14 15:52
Miałem konto bankowe w 3 bankach: Pekao BP, Alior Bank i NestBank. Z tych trzech jedyne który mógłbym polecić to Alior Bank - wszystko tu było dobrze zorganizowane. Pekao BP był zacofany, miał wiele braków. Jednakże Nest Bank zawiódł mnie najbardziej i nigdy do niego nie wrócę, bo chociaż miałem darmowe konto to jednak miałem różne perypetie z nim. Dwa razy zdarzyło się, że nagle przestawiło się coś i płatności kartą w kwotach poniżej 100 zł wymagały podawania za każdym razem PINu i nie było możliwości odwrócenia tego w ustawieniach. Dopiero musiałem pisać do banku w tej sprawie. Druga sprawa to bank wypowiedział mi umowę z miesięcznym wyprzedzeniem, bo nie prowadzę już działalności gospodarczej. Konto przestało działać przed Sylwestrem zeszłego roku choć Pani na infolinii powiedziała, że będzie ono działało do 4 stycznia. Dodatkowo jest już połowa stycznia, a ja do tej pory nie mogę odzyskać swoich pieniędzy z tego konta. Tydzień temu byłem w banku wyjaśnić tą sprawę i okazało się, że środki są na koncie technicznym i zostaną mi udopstępnione do następnego dnia. Minął tydzień, więc zadzwoniłem i tyma razem powiedziano mi, że powinienem złożyć przez internet wniosek o zamknięcie konta. Zrobiłem to wczoraj, jednak dalej muszę czekać. Szczerze nie polecam tego pseudobanku! ZaletyDarmowe kontoWadyZero kontaktu, zero porozumienia. Nieintuicyjna strona internetowa. Ustawienia, które zmieniają się same. -
~Iryk / 2023-07-12 18:32
No cóż, w wielu sytuacjach wcześniej opisanych aż trudno się nie zgodzić z moimi przedmówcami.
Pamiętam jak zakładali ten bank i sie reklamowali hasłem - TAK POWINNO BYć W KAŻDYM BANKU - dzisiaj zaś stwierdzam po wielu latach współpracy, że TAK NIE POWINNO BYĆ W ŻADNYM BANKU i to pod żadnym pozorem... odchodzę i nie polecam.ZaletyTrafiają się miłe osoby na infolinii ale "nicniemogące" załatwić. reakcja na maile zerowa, zostając klientem nie podejmuj krytyki bo i tak się nikt tym nie zajmie i nie weźmie sobie tego do sercaWadyjak ktos słusznie napisał - zapisałeś się to licz się z tym, że teraz będziesz dojony i wykorzystywany. Szczerze nie polecam i powtarzam - tak nie powinno być w żadnym banku -
~Jacek / 2023-01-25 16:24
Udostępnisz dane i dane się rozpływają po placówkach partnerskich, które za nic mają RODO i dzwonią z ofertami. To mimo zaznaczenie braku zgód marketingowych.
Podczas obsługi kredytu firmowego, czasami co miesiąc wymagali dokumentów księgowych, bo jak się nie wyśle to opłaty karne. Spłaciłem to przed czasem, brak zgód, a oni dalej dzwonią. Nigdy więcej. -
~Jack / 2023-10-02 16:07
Przelew wewnatrz banku idzie 24 godziny pomimo zapewnien ze trwa to kilka minut. Przelew expresowy za 60PLN! idzie ponad 2 godziny. Zaletydarmowe kontoWadykoszty za bledy banku
strona 3 z 13