Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Nest Bank opinie

Ocena na podstawie 242 opinii

1.93 / 5

  • Obsługa klienta
    1.82
  • Oferta
    2.04
  • Prostota obsługi
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Xx / 2023-10-07 16:40
    Ocena: 4.00 / 5
    Bank w miare ok.darmowe konto osobiste.prostota obslugi. Szybkosc przelewow oki
    ZaletyDarmowe konto
    WadyCzeste awarie .problemy z blikiem
  • ~Gru / 2023-03-27 13:52
    Ocena: 3.67 / 5
    Po zmianie logo i szaty graficznej - tandeta straszna. Dali dziecku ołówek do ręki i kazali coś narysować, nikt profesjonalny z takiego banku nie skorzysta.
    ZaletyWszystko darmowe
    WadySzata graficzna, wpłaty z wpłatomatu idą na konto nawet 3 godziny
  • ~Robert / 2023-03-12 13:05
    Ocena: 3.67 / 5
    Wszystko jest ok, dopóki czegoś nie potrzebujesz. Aby na oświadczenie o prowadzonym koncie czekać 3 tygodnie? Jest ono płatne 100zł, powinno być max 3 dni.
  • ~stan / 2023-03-08 09:50
    Ocena: 3.67 / 5
    o minusach - bo to istotniejsze. bank chwali sie ze jest najtanszy - dla konta firmowego. moze i tak. ale np. kazdy jeden przelew expressowy kosztuje u nich 10 zl. powiedzmy ze w miesaicu robisz ich 6 - na cito. rocznie 720zeta. w mbanku np. jest w miesaicu pakiet darmowyh - chyba z 5. inna sprawa - istotny dla polskiego zeszamconego przez isntytucje panstwowe przedsiebiorcy - przelew egzekucyjny. - cena w nest banku za taki przelew - 200 zl. ( w mbanku 30zl) TO jest o tyle istotne ze zus np kiedys wysylal zajecia zbiorczo - np . z niezaplacone skladki za rok - w 3 zajecieach zaleznie od tego na jaki fundusz. tera automat zusowski wysyla zajecia kazdejskladki osobno. zyli jak olales rok - to ci przyjdzie na rachunek 36 zajec. - i miej teraz czlowieku konto w nest banku - to cie pociagna za kazdy taki przelew dodatkowo po 200 zeta. czyli 7200 . jak przyjdzie ci windykacja jakies resztowki ze skarbowki - za 16 zeta - to nestbank poprawi ci humor dodatkwoymi 2 stowami. dziekuje - postoje.
    Zaletyczas oczekiwania na kons. tel. - jest zerow w poerwnaiu z innymi bankami
    Wadyprzelew windykacyjny!!!
  • ~bartosz / 2017-08-09 11:12
    Ocena: 3.33 / 5
    Miesiąc temu zdecydowaliśmy się z dziewczyną na wspólny rachunek w Nest Banku, zachęceni zerowymi kosztami i dobrym oprocentowaniem. Generalnie ok, ale problem zaczął się gdy rachunek i konta chcieliśmy "uwspólnić" lub wskazać drugą osobę jako pełnomocnika. Ich systemy nie bardzo sobie radzą z taką operacją, dopiero druga wizyta w oddziale i długi czas oczekiwania rozwiązały problem. Może nie jest to często praktykowane rozwiązanie, ale infolinia i szeregowi pracownicy w oddziale niezbyt przygotowani. Reszta na razie ok.

    "Macierzystymi" bankomatami (np. do operacji typu zmiana PIN na karcie) są należące BZ WBK, więc tragedii nie ma.

    Generalnie wygląda to na bank z potencjałem, który chce dużo zrobić żeby pozyskać klientów, ale nie zawsze im to dobrze wychodzi, więc trzeba uzbroić się w cierpliwość. Dobre na proste rachunki, bez "udziwnień".
    Zalety- dobre warunki (korzystne oprocentowanie, niskie koszty, lokaty)
    - prosta i czytelna strona > ma to swoje drugie dno
    - jak się "przyciśnie", to obsługa w oddziale ok
    Wady- problem jak w opinii - gubią się przy jakichkolwiek rozwiązaniach odbiegających od standardu
    - małą liczba oddziałów, a te otwarte tylko w godzinach pracy, ciężko się dodzwonić
    - infolinia działa ok, ale co z tego skoro często nie mogą pomóc i trzeba iść do oddziału > patrz wyżej
    - długi czas oczekiwania na realizację zlecenia
    - panel użytkownika BARDZO prosty i niby ok, ale brakuje mi tam wielu prostych funkcjonalności które są np. w mBanku (np. możliwość ponazywania kont, gdy ma się ich dużo)
    jestem klientem od m-ca
  • ~Cezary / 2023-05-24 09:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Od początku maja 2023 same problemy techniczne. Pomimo środków w banku brak możliwości skorzystania z nich.
    Kontakt z bankiem możliwy tylko na zasadzie korespondencji co 2 tygodnie. Zero zainteresowania klientem.
    Usługi ok, obsługa klienta tragiczna.
    Zaletydoggieeh20@gmail.com
    WadyObsługa klienta
  • ~SMUTNA PRAWDA;-( / 2021-09-25 11:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Dobrze, jak nie ma problemów!
    Gdy się zaczną - DNO.
    ZaletyDobra Oferta.
    WadyCiągłe Kłopoty z Logowaniem do Systemu,
    Brak Wsparcia w Weekendy (Infolinia).
  • ~artur / 2023-05-15 13:46
    Ocena: 2.67 / 5
    brak placówek, do raty kredytu firmowego doliczają dodatkową comiesięcznią opłatę oprócz raty odsetkowej i kapitałowej co daję znacznie większą kwotę ukrytą, ponadtto co 6 miesięcy wymagają nawet przy małych kredytach dokumentów o stanie firmy co jest dodatkowym obciążeniem...jesłi nie dostarczysz na czas płacisz karę w zależnosci od wielkosci kredytu...
    Zaletyprostota obsługi strony internetowej
    Wadyj.w.
  • ~BeerBear / 2023-08-02 22:16
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa klienta poniżej dna Rowu Mariańskiego. Masz problem - Twoja sprawa, odpowiedzą, że "bank" nic nie może. Wznowiona karta dociera na kilka dni przed upływem ważności starej. Jeśli miałeś planowany wyjazd to albo rezygnujesz, albo w trakcie podróży zostajesz bez karty. Nowa karta okazuje się atrapą z uszkodzonym chipem - infolinia nie umie zlecić natychmiastowej wysyłki nowej karty paczkomatem. Ostatecznie proponuje kuriera i ... przez miesiąc nie potrafią podać daty wysyłki i numeru przesyłki. Nagle jakaś kretynka informuje Cię, że wysłali w dzień po zgłoszeniu, ale nie podali kurierowi danych kontaktowych i przesyłka wróciła. I według niej to było prawidłowo Czyli procedura wysyłki kurierskiej wygląda tak:
    1. Kurier nie ma prawa wiedzieć, jak powiadomić klienta, że ma przesyłkę
    2. Klient nie powinien wiedzieć, że przesyłka jest w drodze
    3. Jak kurier zastanie klienta w domu - klient miał szczęście
    4. Jak kurier klienta nie zastanie - niech klient nie marudzi, mógł siedzieć na dupie w chałupie i czekać do usranej śmierci !!! Niech się frajer buja ...
    Po 7 tygodniach nadal nie masz karty i nie dostaniesz jej, chyba że znowu zamówisz i zapłacisz.
    Jeśli to się przytrafi starszej, chorej, niedowidzącej osobie, która nie da rady obsłużyć apki w telefonie by choćby wypłacić gotówkę blikiem - taka osoba zostaje bez dostępu do pieniędzy z emerytury i możliwości zrobienia podstawowych zakupów. Ale te szmaty z obsługi w NestSmieciu mają to gdzieś.
    Wniosek: jeśli kończy się ważność karty i nie dostałeś nowej 3 tygodnie przed końcem, otwieraj konto w innym banku, gdzie dostaniesz nowa kartę bez użerania się z idiotami.
    Zaletyw miarę tanio
    WadyBezczelna, tępa, niekompetentna obsługa. Zero szacunku dla klienta. Zero chęci rozwiązania problemów, które sami tworzą.
  • ~Karolina / 2022-10-07 17:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Szybki przelew 30zl w piątek a i tak nie ma pieniędzy. Najgorszy bank z jakim się spotkałam. Żal ..... Przelew blok n atel nie realny ....
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~M.S. / 2022-07-01 16:04
    Ocena: 2.67 / 5
    Wszystkie operacje przeprowadzane są bardzo wolno. Częste przerwy techniczne po kilka dni i problemy z aktywacją nowej karty. Niestety robią wiele by tracić klientów
    ZaletyDarmowe konto
    WadyWolny czas wprowadzania wniosków i ich egzekwowania w sprawie problemów technicznych
    Brak możliwości przesyłania pieniędzy blikiem
  • ~Paweł / 2023-05-10 04:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Ciągle mają jakieś problemy awarie i pracę modernizacyjne , brak bankomatów spore opłaty .
  • ~Zbyszek / 2022-05-12 15:12
    Ocena: 2.67 / 5
    Czekanie na założenie konta przez wideokonferencję tragedia godzina czekania i nikt się nie zgłosił... poddałem się i w końcu zrezygnowałem z założenia konta w tym banku.
  • ~Andy / 2023-05-02 13:45
    Ocena: 2.33 / 5
    najbardziej irytuje mnie czas przelewu , wysyłam rano przed 8.00 niestety przelew do adresata poznym popołudniem, porazka
  • ~Becia / 2023-01-13 09:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Czekam na odblokowanie konta już 9 dni. Na infolinii każdy konsultant mówi co innego. Wprowadzają ludzi w błąd. Nie polecam tego banku nie można się z nikim konkretnie dogadać.
    ZaletyKonto 0
    WadyKonsultanci nie wiedza co mówią, każdy co innego.
  • ~drogowiec / 2025-01-14 15:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Miałem konto bankowe w 3 bankach: Pekao BP, Alior Bank i NestBank. Z tych trzech jedyne który mógłbym polecić to Alior Bank - wszystko tu było dobrze zorganizowane. Pekao BP był zacofany, miał wiele braków. Jednakże Nest Bank zawiódł mnie najbardziej i nigdy do niego nie wrócę, bo chociaż miałem darmowe konto to jednak miałem różne perypetie z nim. Dwa razy zdarzyło się, że nagle przestawiło się coś i płatności kartą w kwotach poniżej 100 zł wymagały podawania za każdym razem PINu i nie było możliwości odwrócenia tego w ustawieniach. Dopiero musiałem pisać do banku w tej sprawie. Druga sprawa to bank wypowiedział mi umowę z miesięcznym wyprzedzeniem, bo nie prowadzę już działalności gospodarczej. Konto przestało działać przed Sylwestrem zeszłego roku choć Pani na infolinii powiedziała, że będzie ono działało do 4 stycznia. Dodatkowo jest już połowa stycznia, a ja do tej pory nie mogę odzyskać swoich pieniędzy z tego konta. Tydzień temu byłem w banku wyjaśnić tą sprawę i okazało się, że środki są na koncie technicznym i zostaną mi udopstępnione do następnego dnia. Minął tydzień, więc zadzwoniłem i tyma razem powiedziano mi, że powinienem złożyć przez internet wniosek o zamknięcie konta. Zrobiłem to wczoraj, jednak dalej muszę czekać. Szczerze nie polecam tego pseudobanku!
    ZaletyDarmowe konto
    WadyZero kontaktu, zero porozumienia. Nieintuicyjna strona internetowa. Ustawienia, które zmieniają się same.
  • ~Iryk / 2023-07-12 18:32
    Ocena: 2.33 / 5
    No cóż, w wielu sytuacjach wcześniej opisanych aż trudno się nie zgodzić z moimi przedmówcami.
    Pamiętam jak zakładali ten bank i sie reklamowali hasłem - TAK POWINNO BYć W KAŻDYM BANKU - dzisiaj zaś stwierdzam po wielu latach współpracy, że TAK NIE POWINNO BYĆ W ŻADNYM BANKU i to pod żadnym pozorem... odchodzę i nie polecam.
    ZaletyTrafiają się miłe osoby na infolinii ale "nicniemogące" załatwić. reakcja na maile zerowa, zostając klientem nie podejmuj krytyki bo i tak się nikt tym nie zajmie i nie weźmie sobie tego do serca
    Wadyjak ktos słusznie napisał - zapisałeś się to licz się z tym, że teraz będziesz dojony i wykorzystywany. Szczerze nie polecam i powtarzam - tak nie powinno być w żadnym banku
  • ~Jacek / 2023-01-25 16:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Udostępnisz dane i dane się rozpływają po placówkach partnerskich, które za nic mają RODO i dzwonią z ofertami. To mimo zaznaczenie braku zgód marketingowych.
    Podczas obsługi kredytu firmowego, czasami co miesiąc wymagali dokumentów księgowych, bo jak się nie wyśle to opłaty karne. Spłaciłem to przed czasem, brak zgód, a oni dalej dzwonią. Nigdy więcej.
  • ~Jack / 2023-10-02 16:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Przelew wewnatrz banku idzie 24 godziny pomimo zapewnien ze trwa to kilka minut. Przelew expresowy za 60PLN! idzie ponad 2 godziny.
    Zaletydarmowe konto
    Wadykoszty za bledy banku
  • ~nick / 2025-04-24 19:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Przeszedłem z mbanku po 15 latach... po tym jak Polakom zaczęli podnosić koszty za prowadzenie konta a innym nie. Oferta spoko 0zł za prowadzenie konta, 0zł za kartę i wybieranie z niektórych bankomatów ...wydawało się spoko.

    ...teraz walczę od kilku godzin nad odblokowaniem dostępu... prosta rzecz ale smsy autoryzujące przychodzą z opóźnieniem. Zablokowane tylko przez stronę www ale jak się zalogowałem przez aplikację to mi sami zablokowali aplikację.
    nie ma porównania do mbanku tylko ten zrobił sie chciwy.
    ZaletyProwadzenie konta za zero złotych i ...tylko to nic wiecej.
    WadyWszystko... po za prowadzeniem konta za zero zł
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1538
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1212
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 976
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 894
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 889
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4630
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4471
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3937
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2995