strona 5 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Krystyna / 2023-08-14 04:11
Jestem po prostu w szoku, że istnieją takie niemili kierowcy.Spóźnili się.Chciałam kupić bilet za gotówkę., zabrakło mi 20 groszy.Pan na mnie spójrzał i agresywnie powiedział, że niech Pani płaci kartą.Kto ma zapłacić resztę?Czy można traktować pasażyra jako człowieka? -
-
~Wysoki / 2023-08-10 19:27
Wcale a wcale się nie dziwie,że kierowcy się wkurzają jak im Ukraińcy mówią w swoim języku,prawda jest taka ,że się rozpanoszyli i nas wykorzystują na maksa,są wredni i odgrywają biednych i poszkodowanych ,a prawda jest zupełnie inna.kierowcy ich mają codziennie w autokarach to i nerwy im puszczaja,wożą się z jednego końca na drugi i ciągle czegoś chcą.... -
~Barbara / 2023-08-10 15:50
Do tej pory nie miałam zastrzeżeń, jednak w trakcie ostatniej podróży trochę mi się nie podobało (wyjazd z Warszawy 10.08 o godz. 13.20).
Pan kierowca w pewnym momencie zatrzymał się w pobliżu sklepu i pozostawiając włączony silnik i kluczyki w stacyjce, wyskoczył na chwilę, żeby... kupić dwa foliowe woreczki papryki.
Później też była sytuacja, w której odpuścił swoje stanowisko, pozostawiając w stacyjce te nieszczęsne kluczyki - poszedł tylko na tył autobusu, ale chyba tak się nie robi. To, że ten pańn coś sobie załatwił w trakcie pracy, to moim zdaniem ludzka rzecz, ale te kluczyki i włączony silnik... To już nie.ZaletyDobre połączenia, czysto.WadyPo opisanej przeze mnie sytuacji, przestałam czuć się bezpiecznie w trakcie podróży. Uważam takie zachowanie za skrajnaną nieodpowiedzialność kierowcy. -
~Maria / 2023-08-07 09:08
Super Firma od lat wyjeżdżam do sanatorium zawsze polecam wszystkim znajomym którzy mają problem ze znalezieniem fajnego dobrego połączenia bo nie zawsze takie są. Trzymam kciuki oby jak najdłużej bo to bardzo ułatwia nam starszym osobą Dojazd do tego typu miejscowości które są małe i mają mało połączeń. No faktycznie jest przesiadka w miejscowości Niebylec gdzie mieści się baza firmy ale pracownicy oraz kierowcy bardzo pomagają i nie ma z tego tytułu żadnych problemów tylko lekki dyskomfort czasami w godzinach porannych. ZaletyPołączenia do miejsc sanatoryjnychWadyCzasami trzeba się przesiąść do autobusu obok który jest zawsze podstawiony i czeka -
~Jola / 2023-08-06 12:18
Jestem klientem od 15 lat i widziałem różne sytuacje. Firma zawsze jest otwarta na klienta i rozwiązuje problemy z reguły na korzyść pasażera. Faktem jest że ludzie czadem oczekują życzy nie do pomyślenia jak chociażby bilet który był kupiony na wcześniejsza godzinę wykorzystać na późniejsza :) Wychodząc z założenia że pomimo winy nie po stronie firmy Neobus tylko innej np. Lini lotniczych czy koleji kosztami i winą obciąża Neobus a potem pretensje że to zła firma. Chociaż wiem że jak się o całej sytuacji wcześniej poinformuje to wszystko idzie załatwić o każdej porze bo infolinia pracuje 24 h. Zawsze wszystkim polecam firmę Neobus 15 lat doświadczenia :) ZaletyZawsze jadą nawet w pandemiiWadyCzasami zdążają się opóźnienia -
~Ewa / 2023-08-06 09:08
Widać że Firma bardzo fajnie współpracuje z innymi konkurencyjnymi firmami ostatnia sytuacja w Ostrowcu Świętokrzyskim sprzed tygodnia była zorganizowana sprawnie i powiedziałbym profesjonalnie jak na tego typu incydent bo to była awaria autokaru. wiadomo opóźnienie było ale cała sprawa i wybrnięcie z problemu oceniam na bardzo profesjonalnie. Widać że osoby Pks Ostrowiec świętokrzyski też są otwarte na współpracę z innymi za co i bardzo dziękuję ZaletySprawna logistyka i profesjonalni kierowcyWadyBrak -
~Adamrech / 2023-08-06 09:05
W porządku korzystam od lat nieraz zdarzało się przełożyć bilet nigdy nie ma problemu. Kierowcy uprzejmi i mili wiadomo czasem każdy człowiek ma gorszy dzień. Ogólnie porównując do konkurencji wypada bardzo dobrze ZaletyFajni kierowcy i obsługa na infoliniiWadyFakt kierowcy zajmują siedzenia z przodu ale tłumacza że dla osób nie w pełni sprawnych -
~Anielka / 2023-08-06 04:33
Obsługa relacji Krosno- Wrocław poniżej krytyki ,kierowca jedzie jak ze zwierzętami, nie informując pasażerów do którego schowka przyporządkować bagaże, walizka całą porysowana i rzucana przez kierowcę , dodatkowo używającego brzydkich słów.Totalna porażka taki gość nadaje się do zamiatania ulicy a nie do pracy z ludźmi. -
-
~Pasażerka / 2023-08-05 11:08
W nawiązaniu do mojej opinii z dnia 03.07.2023 informuję że udało mi się odzyskać koszt poniesionych biletów za to że nie wpuszczono mnie do autobusu w dniu 03.07.2023 w Krakowie Balicach z powodu opóźnienia samolotu (pomimo wykupionego biletu na trasie Kraków- Wrocław) oraz wielu pustych miejsc w autobusie.
Dojechałam do domu 3 godziny później, chora, ledwo żywa. Następnego dnia napisałam do Rzecznika Praw Konsumentów którego następnie zacytowałam w mailu do NEOBUSA dołączając zdjęcia biletów.
Bez słowa tłumaczenia i "przepraszam" ale chociaż szybko zrobili przelew na moje konto za dwa pociągi którymi musiałam alternatywnie wrócić do Wrocławia.
Podsumowując: wiedzieli że nie mają prawa wypraszać mnie z autobusu!!!!
Liczą na ludzką niewiedzę, naiwność i że ktoś dla świętego spokoju zapłaci dużo wyższą cenę za nowy bilet.
Podejrzewam że gdybym wykupiła nowy bilet w dużo wyższej cenie to również podczas odwołania się musieliby mi za niego zwrócić.
Tego posta pisze dla osób które będą miały taką samą sytuację i mam nadzieję że informacja komuś się przyda :)ZaletyPo postraszeniu Rzecznikiem Praw Konsumentów nie dyskutują tylko szybko robią przelew.WadyNie wiedzą co to są prawa konsumenta i nie znają słowa PRZEPRASZAM -
~Wlodzimierz / 2023-08-01 12:46
Witam
Proszę o wyłączenie z użytku pierwszych siedzeń za kierowcą lub właściwe oznakowanie że nie powinno się zajmować tych miejsc, w przeciwnym wypadku Kierowca podchodzi do pasażera i swojego klienta i wydaje komendę " Do TYŁU !!" tylko tyle, nawet nie wiem jak określić to zachowanie bo brak kultury to za delikatnie.
PozdrawiamZaletyPrzyjechał na czasWadyKierowca "burak" -
~Anna / 2023-07-17 20:54
Kogo oni wysyłają w trasę to chyba sami nie wiedzą, kierowcy błądzą, nie wiedzą gdzie mają jechać i w dodatku nawet nie potrafią sprzedać biletu. Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać, szczególnie jeśli ktoś czeka 3 godziny na dworcu na opóźniony bo autobus. Nie polecam i ja nigdy więcej nie skorzystam. Robią sobie kpiny z ludzi z których żyją, tym bardziej że bilety nie należą do najtańszych więc wypadałoby zadbać o klienta. WadyGigantyczne opóźnienie
Kierowcy nie wiedzą po co są w autobusie -
~Barbara / 2023-07-15 09:28
Zawsze jeżdżę do sanatorium i nie ma żadnych problemów fakt jest czasami zmiana autobusu na bazie firmy Neobus ale jest to super zorganizowane kierowcy i obsługa pomagają przy bagażach i jest sympatycznie. Dzięki czemu mamy duży wybór godzin. Jak zawsze polecam i reklamuje gdzie mogę :) Nawet przy tak wysokich temperaturach na zewnątrz w autobusie było super chłodno i komfortowo ZaletyDużo możliwości godzinowychWadyCzasami kierowcy maja zły dzień albo wstaną lewa noga :) -
~Jadzia / 2023-07-15 09:22
Autobusy nowe , gniazdka 230V , działająca i czysta toaleta co się nie zdarza u innych przewoźników , fajni i uprzejmi kierowcy. Polecam obu takich firm więcej ZaletyToaleta czysta i sprawnaWadyBrak -
~Jan Pecio / 2023-07-13 16:19
Kierowca powinien znać zasady traktowania klienta, niestety nie w przypadku NEOBUS, gdzie płaci się za przejazd a kierowca zachowuje się wyzywająco, popędza podczas kiedy to on się spóźnił. W osłupienie wprawia kierowcy, zwrot 'Nie owijaj w bawełnę’ do osoby starszej, klienta, wstyd.
Z wracam też uwagę że autobus ruszył, zanim 77-latek zdążył zająć miejsce.
Z pewnością ostatni przyjazd z NEOBUS Brak elastyczności oraz brak profesjonalizmu i przyjaznego serwisu. Protekcjonalne zachowanie kierowcy który nie proponuje rozwiązania tylko popędza.ZaletyW miarę nowy autobus. Wygodne godziny odjazdu z Katowic do Rymanowa.WadyWysoka cena. Brak wtyczki usb w autobusie. Brak punktualności, nie polecam kiedy się śpieszy na lotnisko. Kontakt form nie działa z telefonu. Linki na stronie kontakt nie działają. Telefon rzadko jest odbierany.
Brak elastyczności, brak profesjonalnej obsługa, krytycznie niska obsługa klienta. Komunizm w pełni -
~Adam / 2023-07-12 16:41
Nie polecam,bardzo drogo ,obsługa nieprzyjemna,kierowca w autobusie mówi że to nie jego problem,że mam same grube pieniądze ,nie ma wydać ZaletyW miarę czystoWadyFatalny serwis i obsługa,ceny bardzo wygórowane -
~Jarek / 2023-07-06 09:31
Fajna firma zawsze otwarta na klienta. Łatwo można zmienić rezerwacje i wiem ,że bilet mi nie przepadnie. Czasami jest dopłata ale jak kupię bilet promocyjny na konkretna godzinę a na inna jest wyższa to niestety muszę się z tym zgodzić :) Tak działają ceny dynamiczne :) Widzę że niektórzy maja z tym problem :) Zawsze można przed odjazdem zwrócić i kupić kolejny tam gdzie mi pasuje godzina i cena. Polecam ZaletyBilet zawsze można sprawnie i szybko przełożyć na inna godzinęWadyBrak opcji żeby samemu zmienić rezerwacje w systemie -
-
~Michał / 2023-07-06 09:25
Polecam firmę naprawdę ok . Kierowcy pomocy autobusy czyste pachnące nowe zawsze przygotowany do trasy prawidłowo i działające Wc :) ZaletyDziała wcWadyCiężko dodzwonić się na infolinie czasami -
~MagdaS-ka / 2023-07-03 22:35
Nigdzie nie jest napisane jakie są faktyczne ceny biletów, przy zmianie na inny termin żądają jakichś astronomicznych dopłat. Pani na infolinii jeszcze na mnie się wydarła że o cokolwiek śmiem pytać i dyskutować. Po prostu kroją człowiek jak tylko mogą, więc albo dopłacasz i nie dyskutujesz albo nie jedziesz. Tak traktować klientów jednym słowem porażka. ZaletyBrakWadyOszuści i złodzieje
Pani na infolinii powinna barany paść a nie mieć kontakt z klientem
Ceny jak z kosmosu -
~Pasażerka / 2023-07-03 22:23
Tydzień temu kupiłam bilet z Krakowa (MDM) przez lotnisko Balice do Wrocławia. Z powodu opóźnienia samolotu zadzwoniłam na infolinie z informacja ze nie dam rady dojechać do centrum i będę czekać na Lotnisku Balice (czyli następnym planowym przystanku).
Pomimo autokaru z wieloma pustymi miejscami i wykupionym biletem na trasie Kraków MDM- Wrocław (przez lBalice) kierowca mnie nie zabrał tłumacząc ze mój bilet jest już nieaktualny i żądając prawie trzykrotnie wyższej zapłaty zaczynając podróż z Lotniska w Krakowie.
Nie zdecydowałam się na kupno nowego biletu bo uważam to za zwykle naciąganie. Wolałam dać zarobić PKP i właśnie wracam pociągiem.
Nie omieszkam sprawy skonsultować z prawnikiem. Do tej pory miałam sentyment bo to firma z Podkarpacia ale już się go skutecznie pozbyłam :)
Skorzystam z ich usług tylko gdy będę naprawdę zmuszona. Podróż koleją jest duuużo wygodniejsza. A fakturę za dzisiejszy bilet powrotny wyślę im pocztą.
-
~an_noma / 2023-07-03 20:21
Tragedia, cena na stronie inna niż faktycznie jest. Obsługa niemiła i dopiero po 3 telefonie da się czegoś dowiedzieć. Nie ma napisane nigdzie nic o biletach "promocyjnych" które wybierane są jak na loterii. ZaletybrakWadywszystko
strona 5 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »