Jestem klientem od kilku lat - moja świadomość i ocena była bardzo pozytywna - ponieważ nie miałem potrzeby bezpośredniego kontaktu, wszystko elektronicznie. Niestety sprawa w której złożyłem reklamacje w grudniu 5 i 6 grudnia pokazała prawdziwe oblicze banku - odpowiedź ? Tak jest ustawowy termin przecież 30 dni - więc 2 i 4 styczeń, ponieważ nie zgadzam się z odpowiedzią to jest kolejne 30 dni ustawowo. W rozmach na chat problemu nie widzą, chat bot nie będę komentował. Podejście do klienta jakby za karę prosił aby zostać ich klientem. Niestety z takim podejściem, nie życzę ani sukcesów ani klientów - a może jest ich tak wielu, że właśnie bankowi nie zależy. Wystarczy spojrzeć na wyniki finansowe - biedy nie ma.ZaletyBankowość elektroniczna - jeżeli nie jest potrzebny inny kontakt z bankiem
WadyWiele, najgorsza to stosunek do klienta- nawet stałego od kilku lat.