Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lajt Mobile opinie

Ocena na podstawie 1210 opinii

3.78 / 5

  • Cena/Jakość
    3.69
  • Obsługa klienta
    3.73
  • Oferta
    3.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2025-07-09 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów i złodziei. Ich celem są osoby starsze, jedno mówią przez telefon, nawet gdy spotykają się z odmową to na siłę przyjeżdżają - tak było z moją babcią, która niestety temu uległa i podpisała umowę napisaną takim druczkiem, że trzeba lupy użyć. Do tego nic nie zgadzało się z tym co zostało powiedziane telefonicznie. Na umowie dopisek, że zostawia mojej babci w razie czegoś druk rezygnacji z umowy - oczywiście nie zostawił. Nie wiem jak można tak żerować na osobach starszych! To już nawet nie jest ludzkie zachowanie!
  • ~Krzysztof Sz. / 2025-07-09 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno i naciąganie ludzi na kasę firma posługuje się zewnętrznymi firmami dane wrażliwe udostępniane. Na rachunku pojawiają się opłaty za dodatkowe usługi których nigdy nie aktywowałem. Zerwałem z nimi umowę i się cieszę spokojem od 5lat
  • ~Roman / 2025-07-09 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA LUDZIE !!! Jak się tylko dasz złapać na nich niby niskimi cenami to gorzko pożałujesz !!! U nich nawet płacisz za logowanie do sieci !!! Masz abonament za 20 złoty a za miesiąc płacisz 200 i więcej na wszystkim naciągają !!!
  • ~Mateusz / 2025-07-09 13:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma telekomunikacyjna na rynku. Brak możliwości dodzwonienia się klientów operator mimo zgłaszanych awarii nic z tym nie robi
  • ~Aga / 2025-07-09 13:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo nieuczciwa firma. Nie polecam. Poziom usług bardzo słaby. Internet 5G nie działa przy pełnym zasięgu. Infolinia niekompetentna. Nie potrafią nic wyjaśnić i tylko kręcą, kluczą, kombinują, jak tu zamęczyć klienta, żeby już się odczepił. Za polecenie przeniesienia numeru znajomy nie dostał rabatu i został zwyczajnie przez nich olany. Zero wyjaśnienia powodów. Rozmawiając z infolinią czuję się, jakbym oglądała film Barei.
  • ~Robert / 2025-07-09 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam nieprzyjemność być ich klientem od niedawna. Żałuję od następnego dnia po aktywacji karty. Internet baaaaardzo wolno działa. 5G tylko z nazwy. Jakim cudem Internet w technologii 5G może działać przy pełnym zasięgu sieci ORANGE z prędkościami 27/1 Mb/s? Infolinia wirtualna, jak sam operator. Bot u konkurencji odpowiada mądrzej na zadawane pytania. Nie polecam ich usług
  • ~Tom / 2025-07-09 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Prezes UOKiK nałożył na Telestradę ponad 8 mln zł kary za wprowadzanie konsumentów w błąd i nieuczciwe praktyki rynkowe. Przedstawiciele spółki pozyskiwali klientów, podszywając się pod ich dotychczasowego operatora. "Powiedział, że musieli zmienić z Orange na Telestradę. Ja uwierzyłem a to on skłamał, bo przyszły nam rachunki z Orange i Telestrady" - opisuje jeden z poszkodowanych seniorów.

    Bardzo uczciwa firma - POLECAM
    WadyOszuści. Nie wywiązują się że zobowiązan
  • ~Marek / 2025-07-08 08:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam z lajt mobile od kilku miesięcy i jestem zadowolony. Internet działa sprawnie, bez większych zacięć. Ceny też bardzo przystępne, zdecydowanie taniej niż u wielu większych operatorów. Idealna opcja, jak ktoś szuka dobrej oferty bez przepłacania.
    Zaletyinetenet bez większych zacięć, tanio
  • ~Andrzej W. / 2025-07-03 15:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam z usług Lajt Mobile od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolony. Przede wszystkim cenię sobie atrakcyjne ceny – oferta jest naprawdę konkurencyjna, a pakiet danych 10 GB wystarczający. Dużym plusem jest brak długoterminowej umowy – mogę zrezygnować w każdej chwili.
    Zaletydobra cena pakietu 10 GB, zasięg w porządku
  • ~Tobiasz / 2025-07-02 13:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeniosłem dwa numery do lajt mobile – i to była świetna decyzja. Rachunki spadły, a jakość? Bez zmian – internet śmiga, zasięg jak jest ok. Trochę się obawiałem, że będzie "tanio = słabo", ale nic z tych rzeczy. Wszystko działa jak trzeba. Lajt naprawdę robi robotę!
    Zaletytanio
  • ~Anna / 2025-07-02 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprawdziłam w wyszukiwarce i znalazłam kilka tańszych firm z tańszym abonamentem i większą ilością Internetu.

    Faktycznie kłamczuchy podają nieprawdę, że są najtańsi. Tak nie jest.
  • ~A.M. / 2025-07-02 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator wirtualny. Nieuczciwe praktyki. Infolinia nie istnieje, nie sposób się z nimi dogadać, chyba, że w temacie płatności.

    Negatywne opinie na Google i Facebooku są natychmiast kasowane.

    Są tak bezczelni, że chwalą się, ile to mają pozytywnych.

    Zadowolenie klientów widać, jak na dłoni np. na tym portalu
  • ~Rimma / 2025-07-02 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiepska jakość świadczonych usług. Słabiutki Internet. Żenujący poziom komunikacji z pracownikami infolinii.
  • ~Taka jest prawda / 2025-07-01 18:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Zarząd Telestrada S.A. informuje, że Sąd Apelacyjny w Warszawie w dniu dzisiejszym oddalił apelację spółki od wyroku Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 17.01.2023 r. w sprawie zaskarżenia Decyzji nr RLU-4/2020 wydanej przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dnia 8.12.2020, która:

    1. nakłada na Telestradę S.A. środki usunięcia trwałych skutków naruszenia zbiorowych interesów konsumentów w sposób określony przez UOKiK,
    2. zobowiązuje Telestrada S.A. do opublikowania na oficjalnej stronie internetowej oświadczenia o treści wskazanej przez UOKiK,
    3. nakłada na Telestrada S.A. karę pieniężną w wysokości 8 414 408 (osiem milionów czterysta czternaście tysięcy czterysta osiem i 00/100) złotych.

    Wyrok jest prawomocny. Tym samym Telestrada S.A. obowiązana jest wykonać postanowienia decyzji RLU-4/2020.

    TYLE W TEMACIE TEJ UCZCIWEJ FIRMY
  • ~Damian Mora / 2025-06-30 08:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam z lajt mobile już od jakiegoś czasu i serio – jestem bardzo zadowolony. Ceny mega przystępne, wszystko działa tak, jak powinno. Internet śmiga, rozmowy bez problemu, nic się nie rwie ani nie zawiesza.

    Fajne jest też to, że nie trzeba wiązać się długą umową. Obsługa klienta też bardzo na plus – jak miałem pytanie, to szybko ogarnęli temat.

    Generalnie – dobra opcja, jeśli nie chcesz przepłacać, a zależy Ci na normalnym, bezproblemowym działaniu. Polecam!
    Zaletystosunek jakości do ceny
  • ~Roberto / 2025-06-26 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo uczciwa jest to firma ????

    Zarząd Telestrada S.A. informuje, że Sąd Apelacyjny w Warszawie w dniu dzisiejszym oddalił apelację spółki od wyroku Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 17.01.2023 r. w sprawie zaskarżenia Decyzji nr RLU-4/2020 wydanej przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dnia 8.12.2020, która:

    1. nakłada na Telestradę S.A. środki usunięcia trwałych skutków naruszenia zbiorowych interesów konsumentów w sposób określony przez UOKiK,
    2. zobowiązuje Telestrada S.A. do opublikowania na oficjalnej stronie internetowej oświadczenia o treści wskazanej przez UOKiK,
    3. nakłada na Telestrada S.A. karę pieniężną w wysokości 8 414 408 (osiem milionów czterysta czternaście tysięcy czterysta osiem i 00/100) złotych.

    Wyrok jest prawomocny. Tym samym Telestrada S.A. obowiązana jest wykonać postanowienia decyzji RLU-4/2020.
  • ~Taka jest prawda o tej firmie / 2025-06-26 15:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Zarząd Telestrada S.A. informuje, że Sąd Apelacyjny w Warszawie w dniu dzisiejszym oddalił apelację spółki od wyroku Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 17.01.2023 r. w sprawie zaskarżenia Decyzji nr RLU-4/2020 wydanej przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dnia 8.12.2020, która:

    1. nakłada na Telestradę S.A. środki usunięcia trwałych skutków naruszenia zbiorowych interesów konsumentów w sposób określony przez UOKiK,
    2. zobowiązuje Telestrada S.A. do opublikowania na oficjalnej stronie internetowej oświadczenia o treści wskazanej przez UOKiK,
    3. nakłada na Telestrada S.A. karę pieniężną w wysokości 8 414 408 (osiem milionów czterysta czternaście tysięcy czterysta osiem i 00/100) złotych.

    Wyrok jest prawomocny. Tym samym Telestrada S.A. obowiązana jest wykonać postanowienia decyzji RLU-4/2020.
  • ~Iphone / 2025-06-26 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć Lajt Mobile jest ze średniowiecza. Nie można nawet wysłać cichego sms do UK aby dodać telefon do usługi Face Tame i Imessage. Dramat. Zatrzymali się na wsparciu IoS 12. Cena jest niska bo nie świadczą wszystkich usług.
  • ~Tomasz / 2025-06-26 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Co z tego, że jest tanio, jak usługi nie działają prawidłowo.
    Mam u nich kilka numerów i przy pełnym zasięgu sieci Plus prędkość LTE osiąga u mnie maksymalnie 2Mb/s download, 1Mb/s upload.

    Reklamacja złożona, ale nie widzą problemu.

    Sieć Plus twierdzi, że tak być musi, ponieważ dużo ludzi korzysta z nadajnika w mojej lokalizacji.
    Reklamują maksymalny przesył 600/300 Mb/s, ale 2/1 Mb/s nie stanowi dla nich problemu.

    W domu jest dużo więcej urządzeń, przeważnie w sieci Orange, które działają z prawidłowymi prędkościami LTE.

    Zdecydowanie nie polecam tej sieci.
  • ~Dejf / 2025-06-26 15:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Wszystkie pozytywne opinie sa wyssane z pi*dy, zyjemy w erze AI :D

    Mialem przyjemnosc w tym miesiacu zrezygnowac z 2 numerow i uwolnic sie z tego bagienka.

    Plusy - tansze abonamenty niz konkurencja
    Minusy - warto placic mniej o cene kebaba zeby nie moc korzystac z tego za co sie placi?

    Zasieg Plus - transfer nie istnieje. Bez wzgledu na lokalizacje. Jestes klientem 4tej kategorii. Kolezanka obok siedzi z karta PLUS/PlUSH i osiaga kilkukrotnie wyzszy transfer, nie moglem uwierzyc.
    5G super sprawa, wolniejsze niz LTE. Nie da sie przeczytac artykulu na sra czu bo zasieg nie istnieje. Nie wazne czy siedisz w Warszawie czy wiosce. Nie istnieje.

    Zasieg Orange - transfer sie poprawil, bo wczesniej testowalem Orange pre-paid w swojej lokaliacji(cjach). Ale,... zaczeli sobie naliczac za to samo otwarcie tej samej strony czy filmu 3x wiecej danych. Czyli miescisz sie w 100GB miesiecznie na zasiegu P, nagle w polowie miesiaca masz 0BG. Konsultanci na infolinii informuja mnie po odcieciu uslug ze ze mam 0GB do wykorzystania... 2 dni pozniej !w tym samym okresie rozliczeniowym! dane MAGICZNIE sie pojawiaja na koncie. Zadna jednostka sieci nie jest mi tego w stanie wyjasnic. Wszystkie reklamacje rozpatrywane z automatu negatywnie.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4902
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4079
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3157
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2697
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1210
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4611
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187