strona 3 z 60
-
~Wika / 2025-07-16 10:52
Tani abonament, szybki internet, dobra jakość połączeń i świetny kontakt z obsługą. Wszystko działa bezproblemowo. -
-
~Bigoss / 2025-07-16 08:38
To chyba jedyny operator, który tak bardzo dba o klienta przy tak niskiej cenie. Obsługa błyskawiczna, uprzejma i naprawdę zaangażowana. Sam zasięg bardzo dobry, internet też śmiga. ZaletyCena, obsługa, panel klientaWadyBrak telefonów w ofercie -
~Mikołaj / 2025-07-16 07:40
Lajt Mobile to był strzał w dziesiątkę. Płacę o wiele mniej niż wcześniej, a mam dokładnie te same usługi – a może nawet lepsze. Nie ma stresu, że coś się zmieni i będę uwiązany. Polecam z czystym sumieniem! Zaletycena
zasięg -
~Irenka / 2025-07-16 07:38
Jestem bardzo zadowolona z Lajt Mobile. Zasięg mam wszędzie, nawet na działce poza miastem. Internet działa szybko, a rachunki są tak niskie, że aż trudno uwierzyć. Obsługa klienta zawsze pomocna i cierpliwa – polecam każdemu, kto szuka solidnej sieci. -
~Marysia / 2025-07-16 07:34
Lajt Mobile to sieć, której naprawdę można zaufać. Przeniesienie numeru przebiegło błyskawicznie, a obsługa klienta pomogła mi na każdym etapie. Ceny są bardzo atrakcyjne, a jakość usług nie odbiega od największych operatorów. Cieszę się, że mam w końcu wybór i nie muszę przepłacać. Zalety- cena
- sprawna obsługa -
~Jarek / 2025-07-15 15:40
Bardzo fajna sieć komórkowa – i to z polskim kapitałem. Oferta uczciwa, przejrzysta, bez żadnych kruczków. Ceny naprawdę bardzo konkurencyjne. Umowa bezterminowa to ogromna zaleta – w razie czego mogę się wycofać bez stresu, choć nie planuję. Lajt Mobile daje mi wszystko, czego oczekuję od operatora. -
~Makary / 2025-07-15 15:39
Wcześniej byłem u jednego z dużych operatorów i co miesiąc płaciłem dużo za usługi, z których nawet nie korzystałem. W Lajt Mobile płacę tylko za to, co naprawdę potrzebne. Wszystko działa bez zarzutu. Dwa zasięgi do wyboru to strzał w dziesiątkę. Przeniesienie numeru przebiegło bez żadnych komplikacji. -
~Maślak / 2025-07-15 15:38
Zdecydowanie polecam Lajt Mobile. Mam wszystko, czego potrzebuję – dobry zasięg, tanio i bez zobowiązań. Idealna opcja dla ludzi, którzy cenią sobie niezależność. Obsługa klienta życzliwa i bardzo sprawna, nawet w weekendy odpisują szybko. Super, że to polska firma – warto wspierać swoje. -
-
~Marianna / 2025-07-15 15:37
Gówniana firma, zero kontaktu z infolinią. Banda oszustów. Same problemy -
~BartykWWA / 2025-07-15 15:37
Na początku miałem pewne wątpliwości, bo nie znałem tej sieci, ale szybko się rozwiały. Lajt Mobile działa bardzo sprawnie, nie zawodzi. Do tego ceny naprawdę konkurencyjne. Obsługa na wysokim poziomie – zero automatycznych odpowiedzi, tylko żywy człowiek, który zna się na rzeczy. -
~Mirek Moskit / 2025-07-15 15:33
Super firma dobry kontakt wszystko działa bez problemu ZaletyMEGA KONTAKT ZAWSZE WSZYSTKO MOŻNA WYJASNIĆWadyBrak infolinii 24h -
~Sabina Liszka / 2025-07-15 15:21
Internet tragiczny… bardzo słabo działa. Obsługa klienta za wszelką cenę chce zatrzymać klienta bez usprawnienia sieci. Osobiście złożyłam reklamację, która została odrzucona na podstawie miejsca zamieszkania (jest to duże miasto/dzielnica blisko centrum-dodatkowo zostałam zapewniona zawierając umowę, że internet będzie działał sprawnie). -
~Krzysiek Masz / 2025-07-15 15:18
Bardzo nieuczciwa firma. Nie polecam. Poziom usług bardzo słaby. Internet 5G nie działa przy pełnym zasięgu. Infolinia niekompetentna. Nie potrafią nic wyjaśnić i tylko kręcą, kluczą, kombinują, jak tu zamęczyć klienta, żeby już się odczepił. Za polecenie przeniesienia numeru znajomy nie dostał rabatu i został zwyczajnie przez nich olany. Zero wyjaśnienia powodów. Rozmawiając z infolinią czuję się, jakbym oglądała film Barei. -
~Bart / 2025-07-15 14:54
Byli oszustami i są oszustami. Złodziej zawsze będzie złodziejem -
~Bart / 2025-07-15 14:53
Byli oszustami i są oszustami. Złodziej zawsze będzie złodziejem -
~Bart / 2025-07-15 14:52
Sąd: SOKIK
Przedsiębiorca: Telestrada Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie
Numer decyzji: RLU-4/2020
Data decyzji: 2020-12-08
Praktyka: Ochrona zbiorowych interesów konsumentów
Sygnatura akt: XVII AmA 34/21
Data wydania wyroku: 2023-01-17
Wyrok: Sąd oddalił odwołanie spółki.
Kara finansowa po wyroku sądu: 8.414.408 PLN
Decyzja utrzymana w mocy Utrzymana
Wyrok prawomocny: -
-
~Bart / 2025-07-15 14:49
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył ponad 8 mln zł kary na firmę telekomunikacyjną Telestrada. Zarzuca jej wprowadzanie w błąd klientów, głównie osoby starsze, m.in. poprzez podszywanie się pod inne telekomy.
Postępowanie w sprawie firmy Telestrada, oferującej usługi telekomunikacyjne pod marką lajt mobile, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął jesienią ub.r. na podstawie licznych skarg na jej działalność.
W ramach postępowania UOKiK ustalił, że przedstawiciele Telestrady, po telefonicznym kontakcie z potencjalnymi klientami, zjawiali się w ich domach, aby podpisać umowę. Kontaktowali się przede wszystkim z osobami w wieku powyżej 65 lat.
I TYLE W TEMACIE UCZCIWOŚCI TEJ PSEUDO FIREMKI -
~Aga G. / 2025-07-15 14:45
Wyjątkowo bezczelna i nieuczciwa firma.
Jak wiadomo byli już karani przez UOKiK za nieuczciwe praktyki i zwyczajnie oszukiwanie ludzi.
Można i tym sporo poczytać w Internecie.
Jak ktoś zachowywał się w taki nieuczciwy sposób, to czy jest się w stanie zmienić? Pytanie retoryczne.
Nie rozliczyli się z moim znajomym za polecenie klienta, mimo, że w wielu mailach zapewniali, że to zrobią.
Są tak bezczelnie, że z fakturami przysyłają prośby o dalsze ich polecanie!
Bezczelne cwaniaczki.
NIE POLECAM.
Nie mają dobrej oferty, wystarczy poszukać chwilkę w sieci i okazuje się, że są firmy tańsze, z lepszymi opiniami i mające w pakietach więcej Internetu. -
~Tomasz / 2025-07-15 14:44
Banda złodziei i oszustów.
Omijajcie tą pseudo firmę szerokim łukiem.
Infolinia same matoły bez szkoły -
~Marioo32 / 2025-07-15 14:27
Nie przepłacajcie za telefon – serio. Lajt Mobile pokazuje, że można mieć dobry zasięg i usługi za grosze. Korzystam już 7 miesięcy i wszystko działa idealnie. Zmieniałem zasięg raz, bo w nowej pracy lepszy. Obsługa też top! Zaletyzasięg, top obsługa klienta
strona 3 z 60