strona 2 z 55
-
~Adam / 2025-06-18 15:58
DNO. Program poleceń to fikcja. Jedni dostają zwrot za polecenie klienta inni nie. Infolinia odpowiada tylko na wygodne pytania. W innym przypadku spychologia jeden na drugiego aż do zamęczenia klienta, żeby się wreszcie odczepił. -
-
~Klient / 2025-06-18 15:53
NIE POLECAM. BARDZO SŁABY ZASIĘG. KONTAKT Z INFOLINIĄ ZEROWY. JUŻ WOLĘ ROZMAWIAĆ Z BOTEM, MAM WRAŻENIE, ŻE PRZY OBECNYM POZIOMIE TECHNIKI BOT, JEST O WIELE INTELIGENTNIEJSZY OD PRACOWNIKÓW "INFOLINII" LAJT -
~Ania / 2025-06-18 15:52
Najgorszy operator wirtualny. Nieuczciwe praktyki. Infolinia nie istnieje, nie sposób się z nimi dogadać, chyba, że w temacie płatności.
Negatywne opinie na Google i Facebooku są natychmiast kasowane.
Są tak bezczelni, że chwalą się, ile to mają pozytywnych.
Zadowolenie klientów widać, jak na dłoni np. na tym portalu -
~Dejf / 2025-06-18 15:51
Wszystkie pozytywne opinie sa wyssane z pi*dy, zyjemy w erze AI :D
Mialem przyjemnosc w tym miesiacu zrezygnowac z 2 numerow i uwolnic sie z tego bagienka.
Plusy - tansze abonamenty niz konkurencja
Minusy - warto placic mniej o cene kebaba zeby nie moc korzystac z tego za co sie placi?
Zasieg Plus - transfer nie istnieje. Bez wzgledu na lokalizacje. Jestes klientem 4tej kategorii. Kolezanka obok siedzi z karta PLUS/PlUSH i osiaga kilkukrotnie wyzszy transfer, nie moglem uwierzyc.
5G super sprawa, wolniejsze niz LTE. Nie da sie przeczytac artykulu na sra czu bo zasieg nie istnieje. Nie wazne czy siedisz w Warszawie czy wiosce. Nie istnieje.
Zasieg Orange - transfer sie poprawil, bo wczesniej testowalem Orange pre-paid w swojej lokaliacji(cjach). Ale,... zaczeli sobie naliczac za to samo otwarcie tej samej strony czy filmu 3x wiecej danych. Czyli miescisz sie w 100GB miesiecznie na zasiegu P, nagle w polowie miesiaca masz 0BG. Konsultanci na infolinii informuja mnie po odcieciu uslug ze ze mam 0GB do wykorzystania... 2 dni pozniej !w tym samym okresie rozliczeniowym! dane MAGICZNIE sie pojawiaja na koncie. Zadna jednostka sieci nie jest mi tego w stanie wyjasnic. Wszystkie reklamacje rozpatrywane z automatu negatywnie. -
~Basia Barbara / 2025-06-18 15:50
Amatorzy cały ten lajt i Telestrada. Już kilka razy byli karani za stosowanie nieuczciwych praktyk. Mam wrażenie, że nadal UOKiK powinien się przyglądać temu, co robią. A robią ludzi w konia.
Jak można reklamować, że Internet jest w technologii 5G skoro nie przekracza 30Mb/s przy pełnym zasięgu sieci Orange?
To ja wolę 3G u innych operatorów -
~Kaśka B. / 2025-06-18 15:45
Oferta w lajt wcale nie jest uczciwa. Cały czas jakieś dodatkowe opłaty. Infolinia kompletne matoły bez szkoły. Nie potrafią odpowiadać na najprostsze pytania -
~NataN / 2025-06-18 11:42
Korzystam z lajt mobile i u mnie internet działa bez większych problemów, a obsługa klienta odpowiada całkiem szybko. Co do braku aplikacji mobilnej – wcale jej nie brakuje, bo panel przez przeglądarkę działa jak aplikacja, więc wszystko załatwiam wygodnie bez instalowania dodatkowego programu działającego ciągle w tle i zbierającego moje dane. Za taką cenę to naprawdę super opcja. -
~Gaba / 2025-06-18 11:20
Szczerze mówiąc, kompletnie nie rozumiem tych, którzy tak negatywnie wypowiadają się o Lajt Mobile. Ja osobiście bardzo polecam – mam u nich dużo lepsze warunki niż wcześniej u dużych operatorów. Wszystko działa sprawnie, ceny są naprawdę konkurencyjne, a oferta uczciwa. Dla mnie to strzał w dziesiątkę! ZaletyGabriella -
-
~Rob / 2025-06-17 18:44
Nic nie działa tak, jak powinno. Chociaż tutaj można widzę napisać prawdę o tych oszustach. Na google większość negatywnych komentarzy zgłaszają do usunięcia.
Najgorszy z możliwych "operatorów" NIE POLECAM
-
~Andrzej Kowal / 2025-06-17 13:55
Oszuści. Nie dostałem rabatu za polecenie. Banda oszustów. Nie polecam nikomu tego pseudo operatora! -
~DOTINDOTIN / 2025-06-13 13:36
Najgorszy operator. Nie wiem, po jasną cholerę przeniosłem do nich mój numer. Szkoda zachodu. Co z tego, że jest troszkę taniej, jak nic nie działa tak, jak powinno!!!!!
Omijajcie tych partaczy z daleka.
Te promocje, zniżki, super zasięg to FIKCJA -
~Dejf / 2025-06-12 16:06
Wszystkie pozytywne opinie sa wyssane z pi*dy, zyjemy w erze AI :D
Mialem przyjemnosc w tym miesiacu zrezygnowac z 2 numerow i uwolnic sie z tego bagienka.
Plusy - tansze abonamenty niz konkurencja
Minusy - warto placic mniej o cene kebaba zeby nie moc korzystac z tego za co sie placi?
Zasieg Plus - transfer nie istnieje. Bez wzgledu na lokalizacje. Jestes klientem 4tej kategorii. Kolezanka obok siedzi z karta PLUS/PlUSH i osiaga kilkukrotnie wyzszy transfer, nie moglem uwierzyc.
5G super sprawa, wolniejsze niz LTE. Nie da sie przeczytac artykulu na sra czu bo zasieg nie istnieje. Nie wazne czy siedisz w Warszawie czy wiosce. Nie istnieje.
Zasieg Orange - transfer sie poprawil, bo wczesniej testowalem Orange pre-paid w swojej lokaliacji(cjach). Ale,... zaczeli sobie naliczac za to samo otwarcie tej samej strony czy filmu 3x wiecej danych. Czyli miescisz sie w 100GB miesiecznie na zasiegu P, nagle w polowie miesiaca masz 0BG. Konsultanci na infolinii informuja mnie po odcieciu uslug ze ze mam 0GB do wykorzystania... 2 dni pozniej !w tym samym okresie rozliczeniowym! dane MAGICZNIE sie pojawiaja na koncie. Zadna jednostka sieci nie jest mi tego w stanie wyjasnic. Wszystkie reklamacje rozpatrywane z automatu negatywnie. -
~Irek / 2025-06-12 15:54
Nie polecam
To oszuści
Nie wywiązują sie z umowy i zależy im tylko na zapłacie.
Brak jakiejkolwiek pomocy technicznej , usłaugi nie działają.
Klienta mają bardzo głęboko w dupie
Najgorsza firma z jaka miałem do czynienia -
~Anna / 2025-06-12 15:51
Najgorszy operator wirtualny. Nieuczciwe praktyki. Infolinia nie istnieje, nie sposób się z nimi dogadać, chyba, że w temacie płatności.
Negatywne opinie na Google i Facebooku są natychmiast kasowane.
Są tak bezczelni, że chwalą się, ile to mają pozytywnych.
Zadowolenie klientów widać, jak na dłoni np. na tym portaluZaletyBRAK -
~BP / 2025-06-12 13:10
Jeden z najgorszych operatorow jaki mialam. Najpierw w rozmowie z konsultantem zaoferowali mi "dobra" oferte na dwa numery, niską oplatę aktywacyjna. Po zawarciu umowy (przyznam, ze jej nie czytalam, bo nie moglam otworzyc i zaakceptowal w zaufaniu do twierdzen konsultanta) okazalo sie, ze kwoty jakie konsultant podawal byly zupelnie inne niz podawal mi konsultant a oplate aktywacyjna byla dwukrotnie wyzsza Jak zareklamowalam i powiedzialam, ze jest istotna rozbieznosc w tym co mowil wczesniej konsultant, to mi odpisali, ze zaakceptowalam umowe...... Nie nawiazali nic do tego ze konsultant mnie oklamal, tym bardziej, ze zadalam odsluchania rozmowy tel. Ze mna i konsultantem. Moim zdaniem firma jest nieuczciwa!!!!
Poza tym jak jest problem t9 dzwonic do lajtmozna tylko do 16.00 w plusie odbieraja nawet o 22
ODRADZAM ZAWIENIA UMOWY -
~Roberto / 2025-06-12 13:05
Dno i wodorosty. Jakość usług do dupy. Prędkości usług do dupy. Punktualność wystawiania faktur wzorowa. -
-
~Barti / 2025-06-11 14:32
Banda nieuków, krętaczy, cwaniaczków. Same Sebastiany i Angeliki -
~Kosa / 2025-06-10 12:31
Mają w głębokiej d...pie użytkowników na kartę (Plus). Nie ma dostępu do sieci Orange, a w ofecie na abonament jest. Frajerzy z Lajt. Wniosek o przeniesienie do innej sieci już złożony. -
~Były klient / 2025-06-08 22:02
Najgorszy operator. Nie polecam. Internet nie działa. Infolinia olewająca klienta i śmiejąca się w twarz. Banda matołków bez żadnej wiedzy -
~Tomek Sperka / 2025-06-04 18:23
Najgorszy operator jaki jest na świecie, nie polecam nikomu. Obsługa klienta do bani, nic nie pomagają na problem, mówią że przekażą do działu technicznego a potem problem nagle się rozpływa, szkoda że nie można zażądać zwrotu pieniędzy za ten syf
strona 2 z 55