Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lajt Mobile opinie

Ocena na podstawie 1053 opinii

3.94 / 5

  • Cena/Jakość
    3.84
  • Obsługa klienta
    3.89
  • Oferta
    4.12

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ireneusz / 2025-04-17 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam
    To oszuści
    Nie wywiązują sie z umowy i zależy im tylko na zapłacie.
    Brak jakiejkolwiek pomocy technicznej , usłaugi nie działają.
    Klienta mają bardzo głęboko w dupie
    Najgorsza firma z jaka miałem do czynienia
  • ~B.P. / 2025-04-17 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z najgorszych operatorow jaki mialam. Najpierw w rozmowie z konsultantem zaoferowali mi "dobra" oferte na dwa numery, niską oplatę aktywacyjna. Po zawarciu umowy (przyznam, ze jej nie czytalam, bo nie moglam otworzyc i zaakceptowal w zaufaniu do twierdzen konsultanta) okazalo sie, ze kwoty jakie konsultant podawal byly zupelnie inne niz podawal mi konsultant a oplate aktywacyjna byla dwukrotnie wyzsza Jak zareklamowalam i powiedzialam, ze jest istotna rozbieznosc w tym co mowil wczesniej konsultant, to mi odpisali, ze zaakceptowalam umowe...... Nie nawiazali nic do tego ze konsultant mnie oklamal, tym bardziej, ze zadalam odsluchania rozmowy tel. Ze mna i konsultantem. Moim zdaniem firma jest nieuczciwa!!!!
    Poza tym jak jest problem t9 dzwonic do lajtmozna tylko do 16.00 w plusie odbieraja nawet o 22
    ODRADZAM ZAWIENIA UMOWY
  • ~Magdalena / 2025-04-17 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. BARDZO SŁABY ZASIĘG. KONTAKT Z INFOLINIĄ ZEROWY. JUŻ WOLĘ ROZMAWIAĆ Z BOTEM, MAM WRAŻENIE, ŻE PRZY OBECNYM POZIOMIE TECHNIKI BOT, JEST O WIELE INTELIGENTNIEJSZY OD PRACOWNIKÓW "INFOLINII" LAJT
    WadyINFOLINIA
  • ~Adam / 2025-04-17 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO. Program poleceń to fikcja. Jedni dostają zwrot za polecenie klienta inni nie. Infolinia odpowiada tylko na wygodne pytania. W innym przypadku spychologia jeden na drugiego aż do zamęczenia klienta, żeby się wreszcie odczepił.
  • ~Zbigniew / 2025-04-17 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam najgorszy syf. U mnie zasięg beznadziejny. Prędkość działania Internetu skandaliczna!
    ZaletyBrak
    WadyZa mała rubryka na wypisanie wad
  • ~Zbyszek / 2025-04-16 14:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Na początku byłem sceptycznie nastawiony do MVNO. Po okresie testowym mogę śmiało polecić lajt mobile! Zasięg bez zarzutów, szybkie przeniesienie numeru i pomocny doradca klienta.
    Zaletyszybkie przeniesienie numeru
  • ~Karola / 2025-04-15 11:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z usług Lajt Mobile! Świetna jakość połączeń, atrakcyjne ceny i przejrzyste warunki umowy. Na szczególne wyróżnienie zasługuje jednak obsługa klienta – szybka, profesjonalna i naprawdę pomocna. Każde moje pytanie zostało rozwiązane sprawnie. Klient jest tu naprawdę ważny. Zdecydowanie polecam!
  • ~Sylwia / 2025-04-14 09:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja mam niezmiennie dobrą opinię na temat lajt. Zaczęłam od jednego numeru, teraz mam dwa. Znajomi też się przenieśli i nie narzekają.

    Jakość ok
    Cena bardzo ok :)
    Obsługa też spoko - przynajmniej z botem nie muszą gadać/pisać
    Zaletyjakość i cena
  • ~Andrzej / 2025-04-14 08:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie rozumiem negatywnych opinii o lajt mobile. Sam korzystam od roku i jestem barzdo zadowolony z usług operatora. Dobry zasięg, dobra cena i pomocna centrala obsługi klienta. Polecam.
    Zaletyoferta, centrala
  • ~Wit / 2025-04-11 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Kłamcy i oszuści. Na infolinii same niewykształcone matołki. Program poleceń to fikcja.
    Poleciłem znajomą, która przeniosła do nich dwa numery. Nie otrzymałem rabatu. W zeszłym miesiącu dowiedziałem się, że to dlatego, ponieważ nie została opłacona pierwsza faktura (co jest bzdurą, ponieważ moja znajoma otrzymała rabat, mimo, że osoba, która poleciła nie opłaciła pierwszej faktury). W tym miesiącu faktura przyszła na pełną kwotę abonamentu i infolinia milczy, co do powodów nie przyznania rabatu od kilku dni. Zapytali tylko kogo poleciłem, podałem numery znajomej i od kilku dni cisza.
    ZaletyBrak
  • ~Czarna Pantera / 2025-04-09 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator wirtualny. Niestety obsługa klienta też jest wirtualna szczególnie pan Sebastian i pani Angelika ????
  • ~Paweł Rochna / 2025-04-09 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    SIEĆ TRAGEDIA!!!W chwili gdy człowiek po niecałym miesiącu bycia w lajt chce zmienić abonament na wyższy to po raz kolejny żądają opłaty aktywacyjnej w kwocie 35zl no i co najgorsze nie ma już możliwości wzięcia abonamentu w cenie jak dla nowego klienta tylko trzeba brać dużo wyższy który Oni zaoferują,albo wcale!!!Do ceny abonamentu doliczane są również jakieś koszta dodatkowe więc nigdy nie płacisz samego abonamentu jak w umowie!!!Po niecałym miesiącu uciekam z tej sieci bo klient jest ważny tylko do momentu podpisania umowy!!!
    NIE POLECAM
  • ~Szma ja / 2025-04-09 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    10 zł przez pierwsze 3 miesiące, po 3ch miesiącach 20 zł; ciekawe, że nie eksponują informacji o opłacie aktywacyjnej 35 zł, co w rozbiciu na 3 miesiące razem z abonamentem daje ok 21.5 przez pierwsze 3 miesiące, ot taka promocja... Czyli 21,5 przez 3 miesiące, potem taniej ???? bo 20.
  • ~Ireneusz Ziarkiewicz / 2025-04-09 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam
    To oszuści
    Nie wywiązują sie z umowy i zależy im tylko na zapłacie.
    Brak jakiejkolwiek pomocy technicznej , usłaugi nie działają.
    Klienta mają bardzo głęboko w @@@@@
    Najgorsza firma z jaka miałem do czynienia
  • ~Jan Kowalski / 2025-04-09 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety za niską ceną idzie niska jakość. Zasięg to MA-SA-KRA. Szybkość Internetu mobilnego jak 20 lat temu. Obsługa klienta nie odpowiada na zadane wprost pytania (albo sami nie wiedzą albo nie chcą udzielać informacji które umożliwią klientowi świadomą decyzję o wyborze droższego, ale lepszego operatora).
  • ~Marcin G / 2025-04-09 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Skusiłam się na dobrą promocję po podpisaniu umowy online okazuje się że trzeba jeszcze zapłacić 35 zł za aktywacje nigdzie tego nie było na stronie! Jawna kpina! Oczywiscie złożyłam dyspozycje rezygnacji
  • ~B.P. / 2025-04-09 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z najgorszych operatorow jaki mialam. Najpierw w rozmowie z konsultantem zaoferowali mi "dobra" oferte na dwa numery, niską oplatę aktywacyjna. Po zawarciu umowy (przyznam, ze jej nie czytalam, bo nie moglam otworzyc i zaakceptowal w zaufaniu do twierdzen konsultanta) okazalo sie, ze kwoty jakie konsultant podawal byly zupelnie inne niz podawal mi konsultant a oplate aktywacyjna byla dwukrotnie wyzsza Jak zareklamowalam i powiedzialam, ze jest istotna rozbieznosc w tym co mowil wczesniej konsultant, to mi odpisali, ze zaakceptowalam umowe...... Nie nawiazali nic do tego ze konsultant mnie oklamal, tym bardziej, ze zadalam odsluchania rozmowy tel. Ze mna i konsultantem. Moim zdaniem firma jest nieuczciwa!!!!
    Poza tym jak jest problem t9 dzwonic do lajtmozna tylko do 16.00 w plusie odbieraja nawet o 22
    ODRADZAM ZAWIENIA UMOWY
  • ~Yurek / 2025-04-09 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze odradzam lajt mobile telestrada, ponieważ doliczają opłaty za nieodebrane połączenia w roamingu i tworzą fałszywą narrację w postępowaniu reklamacyjnym!
    Jeśli zastanawiasz się nad wyborem tej sieci, przeczytaj do końca, aby uniknąć sytuacji, która nie jest odosobniona. Zobacz opinie z 1* opisujące podobne problemy.
    Jeżeli jesteś ich abonentem i wyjedziesz poza UE, to obciążą cię kosztami nawet za nieodebrane połączenia!
    Trzykrotnie reklamowałem błąd na ostatniej FV i za każdym razem otrzymywałem odpowiedź negatywną uzasadnioną innym kłamstwem:
    1. Był pan za granicą i na numerze zostało ustawione przekierowanie połączeń, jest to liczone jako odebrane połączenie.
    2. Gdy wysłałem screen ustawień telefonu z wyłączonymi przekierowaniami, odmowę uznania reklamacji próbowali uzasadnić billingiem zawierającym błędy systemowe.
    3. Po przesłaniu im w kolejnej reklamacji zrzutu ekranu mojej komórki ze spisem spornych połączeń zaznaczonych na czerwono (czyli nieodebrane), odrzucenie reklamacji uzasadnili tym, iż opłaty w roamingu poza UE zostały naliczone z powodu włączonej poczty głosowej. To kolejne ich kłamstwo, ponieważ poczta głosowa nigdy nie była aktywowana na moim numerze.
    Zamiast pisania następnej reklamacji i czekania na nową bajkę specjalistów od windykacji, wolałem w tej opinii opisać proces dojenia abonentów.
    Podejmij właściwą decyzję przy wyborze operatora. Ja już przeniosłem się do konkurencji oferującej lepsze warunki w niższej cenie.
  • ~PeterG / 2025-04-09 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta "firma" to jedna wielka katastrofa. Nie jest wcale najtaniej. Usługi działają kiepsko. Tłumaczenie, że nie od nas to zależy, że nie działa Panu Internet żenujące.

    WadySłaba jakość usług. Prędkość nternetu pozostawia wiele do życzenia
  • ~Aga / 2025-04-08 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięgu w tej pseudo sieci nie ma wcale. Internet nie działa. 5G tylko i wyłącznie na reklamie!

    Ktoś napisał, że tańsi od Play. No to faktycznie ogromną zaleta ????

    Może i tańsi od Play, ale drożsi od wszystkich innych operatorów wirtualnych oferujących takie same usługi!
    ZaletyBrak
    WadyCena, PRĘDKOŚĆ INTERNETU, 5G tylko w reklamie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4632
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3937
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2996
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2590
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1292
Lajt Mobile
Ocena: 3.94, ilość opinii: 1053
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4471
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186