ZaletyBrak
strona 4 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Czołg leśny / 2023-09-30 22:40
Uwaga oszuści. Dopłaciliśmy do pokoju a dostaliśmy syf w pokoju, pieśń, i zepsute jedzenie autokar z zepsutym tachigrafem wiozł nasze dzieci . Wszystko mamy udokumentowane . Sprawa do sądu -
-
~Lamamodeon / 2023-09-30 18:17
Cały trip oceniałem bardzo dobrze, jednak to co spotkało nas ostatniego dnia, to jakaś chora kpina. Uwielbiam Grecję i nie pierwszy raz korzystałem z ofert z różnych biur podróży, ale z taką sytuacją spotykam się dosłownie pierwszy raz! Zgodnie z ofertą, wycieczka miała trwać do 01.10 gdzie lot powrotny jest o 4 nad ranem. Dzień wcześniej okazało się, że do 11 musimy się wymeldować, chyba że chcemy przedłużyć dobę do 12 w nocy za jedyne 97 EUR. Autokar na lotnisko przyjeżdża o godzinie 1:45 więc sam fakt przedłużania doby do 12 w nocy po to, żeby siedzieć w lobby jeszcze 2h to jakiś niesmaczny żart. Żeby było lepiej, to swoje zameldowanie zaczęliśmy po godzinie 4 rano (oczywiście płacąc za cały dzień). Dzięki wspaniałej Itace spędziliśmy jedynie 16h na walizkach, czekając na transport powrotny. To jest po prostu żenada i błazenada. Oczywiście w ofercie i podsumowaniu zakupu, nie było zadnej informacji o tym, że ostatnią dobę trzeba załatwiać sobie samemu. Rezydent z pogardą powiedział, że informował o tym na spotkaniu (odbyło się one dwa dni po przylocie) i wg niego to załatwia całą sprawę. Itaka celowo nie informuje o takich "drobnostkach". My razem z żoną, poradziliśmy sobie jakoś, ale nie jestem w stanie sobie wyobrazić, na jaki stres muszą być narażone rodziny z dziećmi, starsi ludzie, lub ktoś kto nie zna języka. Nigdy więcej podróży z Itaka! Dużo mniejsze firmy z negatywnymi opiniami nie robi takich rzeczy. ZaletyHotel, który wybraliśmyWadyItaka to jedna wielka wada -
~Anna / 2023-09-29 15:18
Kiepsko, bardzo negatywne zaskoczenie. Itaka utożsamiana była przeze mnie z jakością dbałością, i opieka. Jadąc z wami kiedyś w inne strony zawsze człowiek czuł się zaopiekowany,poczynając od opieki przedstawiciela na lotnisku, locie, standardzie pokoju a konczywszy na powrocie. W tym wypadku zero opieki przedstawiciela Itaki, ludzie gubiący się na lotnisku,i niewiedzący gdzie się udać zarówno w pl jak i Turcji. Zero zaangażowania żeby chociaż udawać że turyści są mile widziani po przylocie jeden wielki chaos, lot - wolę nie pamiętać ale lot 22.09.2023 Enter Air z Wrocławia do Antalya na zawsze uktkwi nam w pamięci. Latam sporo a tutaj no cóż pilot albo zaspał albo niedoświadczony wyglądało to jakby za późno się zorientował że ma zacząć zniżać pułap ..nagle zaczął opadanie ciśnienie było tak silne że 90 proc ludzi na pokładzie niemalże płakało z bólu , dzieci płakały i wymiotowały. Ból był nie do zniesienia dla osób dorosłych - dla mnie trauma bałam się wracać tymi liniami. Może ktoś kto leciał po raz pierwszy myślał że to normalne W tak ma być .. otóż nie nie jest normalne kiedy przy ładowaniu dorośli płaczą z bólu i rozsadzającego ciśnienia. Dramat. Pan rezydent dramat .miły i uprzejmy dla osób z którymi dopinał rozmowy na temat wycieczek dodatkowych .. dla mnie masakra. Dla załagodzenia rozmowy chciałam zapytać o jakieś wycieczki dodatkowe z małym dzieckiem co poleca ..powiedział - wszystko jest w broszurce ..zachowywał się tak jak by miał w d. ... to co mówię . Pokój ..jeśli można zamieścić zdjęcie to Państwu wyśle ... brak słów. Itaka była biurem które polecalicmy często chcieliśmy rodzicom kupić u Was wycieczkę ..ale po rozmowie z panem rezydentem który tłumaczył mi że tak się lata i że to standard i że nie można od was oczekiwać cyt" prowadzenia za rękę " zniechęcił mnie bo oni lecieli by pierwszy raz .. i nie chcemy dodawać im stresu związanego. Aż takim brakiem organizacji. Turcja sama w sobie jest piękna i pracownicy hotelu super.ale to nie jest zasługą Itaki ..czy kiedyś polecimy znowu tam ? Być może , czy z Itaka ? Na pewno nie. ZaletyTurcja to piękny kraj, Turcy niesamowicie przyjaźnie nastawieni do PolakowWadyWszytko w mojej opinii -
~Bogdan / 2023-09-29 12:16
Hotel Ionis Art - Grecja, Zakynthos stara łazienka armatura lata 80 insekty w łazience. Brodzik tak mały że niebezpieczny.
Pokój mały ciasny. Jedzenie poniżej przeciętnej - schudłem na tym odpoczynku ;-).
Dink bar tylko na zewnątrz jak pada to porażka.
Plaża wielki syf. Trzeba odejść z kilometr aby można było się położyć na leżaku za 10 euro.
Nie polecam.
-
~Krzy5io / 2023-09-28 16:52
W wyborze hotelu opierałem się na opiniach zamieszczonych na stronie Itaka
Po powrocie z hotelu dodałem własną opinię niestety raczej negatywną ale prawdziwą.
Opinia nie została zamieszczona
Biuro publikuje tylko opinie pozytywne wprowadzając tym klientów w błąd -
~Marta / 2023-09-27 21:19
Nie polecam, doliczają ukryte koszty, zdjęcia w ofercie przekłamane -
~Malwina / 2023-09-25 12:08
Właśnie wróciliśmy z rodzinką z Corfu,było cudownie,hotelik,obsługa, jedzonko,czystość wszystko na wysokim poziomie.Wycieczki fajnie zorganizowane,naprawdę dużo zwiedziliśmy i zobaczyliśmy. Ja uważam wakacje z Itaką za udane i mogę polecić. ZaletyBardzo fajnie położony hotel,blisko centrum, czyściutko,jedzonko pyszne.WadyPrzylecieliśmy o 9 rano a zameldowanie w pokojach było ok14. Trochę to długo, chociaż już korzystaliśmy z jedzenia,basenu,ale jednak komfort posiadania wcześniej pokoju dużo znaczy. -
~Asia / 2023-09-24 14:17
Jestem zdegustowana obsługą klienta w biurze Itaka w Centrum Handlowym Solaris Opolu na Placu Kopernika. 22 września w okolicach godziny 20.00 chcieliśmy z mężem zapoznać się z ofertą biura Itaka jednak Pan obsługujący był zajęty rozmową ze swoimi znajomymi którzy głupkowato się śmiali z nas czekających w kolejce. Żeby nie było podejrzeń Pan udawał ze coś oglądają z oferty. Szkoda że nie zrobiłam zdjęć jak Pan obsługujący dosłownie leżał na biurku i świetnie się bawił nic nie robiąc sobie z tego że czekamy. Jakiś koszmar już drugi raz zawiodłam się ba tym biurze. Zdecydowanie nie polecam a Pana należałoby zwolnić bo widać że nie ma ochoty niczego sprzedać klientom. Asia -
-
~Oburzona / 2023-09-24 08:52
Itaka to jest oszustwo!!! Na ofercie hotelu Bali w Costa del Sol były zdjęcia pięknych pokoi, po przyjeździe zastaliśmy taka melinę ze grzyb zza szafki wystawał dosłownie przy wezdglowiu łóżka mojego syna który ma alergie na grzyba, dziura w zardzewiałej lodowce, rozwalone szafki, obszczane drzwi naprawdę, klimatyzacja tak zagrzybiona ze u nas w Polsce jakby sanepid to zobaczył to dawno by to zamkneli. Rezydent Itaki powiedziała ze ona nie ma na to wpływu i sami musimy prosić recepcje o zmianę pokoju to jest żart!!! Nigdy nie jedzcie z Itaka nigdzie bo całe wczasy będziecie mieć zepsute!! Ja sie zastanwiam jak tu wytrzymać tydzień czasu w tej melinie ZaletyNie maWadyWszędzie grzyb i wszystko stare i śmierdzące -
~Andżelika / 2023-09-24 08:40
Brak profesjonalizmu to drugie imię Itaki. Jesteśmy właśnie po wyjeździe z Itaką do Indii. Zacznijmy od tego, że przed wyjazdem brak jakiegokolwiek kontaktu i przekazywania informacji od firmy - żadnego maila dotyczącego lotu, informacji o zgłoszeniu się przed lotem, żeby odebrać wydruk rezerwacji, brak informacji o miejscu spotkania z pilotem w Delhi. Nie było również żadnej podpowiedzi od Itaki co ze sobą zabrać, dopiero na miejscu pilotka powiedziała jak należy się tam ubierać i co ze sobą mieć.
Listę hoteli otrzymaliśmy dopiero w dzień wylotu po kilku telefonach i mailach. W ogólnym opisie wycieczki podany był 'nocleg w hotelu w Delhi', natomiast nocleg był w innym mieście godzinę drogi od Delhi. Z 5-ciu podanych hoteli zgadzały się tylko 2.
Pierwszy dzień to zwiedzanie Delhi, podczas zwiedzania mieliśmy się zatrzymać pod Bramą Indii, czego nie zrobiliśmy, a pomnik ten to jeden z ważniejszych atrakcji miasta. Męczący pierwszy dzień, podczas którego nie było zapewnionej przerwy na obiad, dostaliśmy jedynie 15 minut czasu wolnego w centrum miasta, które wystarczyło tylko na przedarcie się przez tłum do bankomatu.
Podczas zwiedzania innych atrakcji również mieliśmy jedynie 15 minut czasu wolnego, w większych miejscach pół godziny, co było zdecydowanie za krótko, by spokojnie obejść atrakcję, porobić ciekawe zdjęcia i podziwiać miejsce. Czasem staliśmy w mocnym słońcu słuchając pilotki, dla osób starszych musiało być to na prawdę męczące, można było przekazać więcej informacji w autobusie, tymbardziej jeśli atrakcją była tylko jednym punktem i następnie każdy indywidualnie szedł ją obejrzeć, jak np. nagrobek Gandiego.
Podczas całej podróży mieliśmy 3 przewodników lokalnych, z których tylko jeden w Mandawie faktycznie był zaangażowany, pozostałych dwóch w Janpur i Agra byli obecni tylko dla pozorów. Przewodnik w Janpur był po prostu znajomym pilotki, natomiast głos przewodnika w Agrze usłyszeliśmy dopiero na końcu, kiedy próbował sprzedać nam pamiątki.
Kilka rzeczy więcej można było lepiej zorganizować, jednak przejdźmy do meritum.
Lot powrotny był zaplanowany na godzinę 8 rano w piątek. Nie było z nami pilotki, ponieważ kontynuowała podróż na południe Indii z kilkoma osobami, które wykupimy dłuższą wycieczkę.
Samolot jeszcze na płycie lotniska musiał zawrócić, bo miał problemy z hamulcem postojowym. Czekalismy w dusznym samolocie bez klimatyzacji przez 3,5 godziny.
Po jakimś czasie zabrano nas do hotelu, około 19 wieczorem dostaliśmy informację, że lot odbędzie się o 6 rano kolejnego dnia. O 1 musieliśmy wyjechać z hotelu, żeby na lotnisku dostać bilety itd. Oczywiście lot o 6 rano się nie odbył, dopiero później otrzymaliśmy informację, że lot odbędzie się o 7.30. Osoby które miały z nami lecieć pochodzenia azjatyckiego zaczęły się awanturować, my byliśmy już zmęczeni i zestresowani. Lot o 7.30 się nie odbył, mijało już 8 godzin bez zapewnionej dla nas wody czy jedzenia. Musieliśmy się skontaktować z ambasadą, bo nikt się nami nie interesował, dopiero po interwencji ambasady dostaliśmy wodę i jedzenie. Od Itaki żadnego kontaktu, byliśmy sami bez polskojęzycznego pilota (który w teorii miał się nami opiekować przez całą podróż!). Pomagał nam pilot litewskiej Itaki, który miał być w tym samym samolocie ze swoją grupą, natomiast pilotka, która powinna być z nami poprosiła nas o pomoc osobom starszym, które nie znają angielskiego. Około godziny 10, po 8 h na lotnisku lot odwołano. My w 4 osoby zdołalismy zorganizować sobie powrót na własną rękę, bo mamy ważne zobowiązania i musielismy wrócić do Polski, reszta grupy została na lotnisku, następnie otrzymaliśmy wiadomość, że znów ich wiozą do hotelu i następnego dnia mają mieć lot linia Air India do Kopenhagi, następnie do Warszawy polskim Lotem.
Zostaliśmy zostawieni sami sobie przez Itakę.WadyWszystko -
~Małgorzata / 2023-09-22 09:24
Właśnie wróciłam z siedmiodniowej wycieczki z Paryża. Było naprawdę super. Czysty hotel, dobre śniadania, dużo zwiedzania. Pilot Pan Artur rewelacyjnie opiekował się grupą, przekazał nam bardzo dużo informacji, do tego był niesamowicie miły i dowcipny. -
~Cyprian / 2023-09-20 22:03
Wycieczka "Tunezja - Wrota pustyni" to jakaś porażka! Organizacja fatalna, hotele fatalne (np. część all inclusive realizowana w hotelu Iris, który na booking.com ma ocenę 4.1/10!) Trudno doprosić się o czysty ręcznik, talerze niedomyte, w restauracji syf, tempo pracy żenujące, jedzenie niedobre! Biuro ponad 2-stronnicową reklamację ze zdjęciami potraktowało jakby nic się nie stało i zaoferowało rekompensatę w postaci bonu na uwłaczającą kwotę 300 zł! Pierwszy i ostatni raz objazdówka z Itaki. -
~Piotr Urszulka / 2023-09-20 20:34
Witam
Polecamy P. Anie Kabattek ????
Rezydetke Chalkidiki
Chociaż WYDAJE się mało cierpliwa????
To jest bardzo mila pomocna asertywna ( szukanie spóźnialskich po restauracjach )????????
Wyczerpująca wiedza turystyczna i zawsze z poczuciem humoru
Pelna opieka na lotnisku
Pozdrawiamy serdecznieZaletySiniadanko z mega widokiem bezpośrednio na morze
Pyszne jedzenie
Miły personelWadyMały prysznic -
~Tylko gosc / 2023-09-18 16:29
Jesteśmy na wakacjach w Turcji w pine Bay. Hotel super, jedzenie super. Animacje dla dzieci itp. Hotel polecamy z całego serca. Niestety Panie rezydentki to taka mafia. Sprzedają wycieczki i zabierają w szemrane miejsca że niby są sprawdzone i one polecają. Niestety zabierają ludzi w miejsca gdzie tylko stracicie swoje pieniądze. Nigdy nie dajcie się naciągać na jubilera,wino lub kosmetyki bo to samo kupicie w miasteczku o ponad połowę taniej. Kontakt z rezydentkami prawie zerowy,a jak już się dodzwonić ie to cie będą zbywały i nawet nie oddzwonią chociaż to obiecują. ZaletyTylko hotel i jego obslugaWadyNigdy nie przez Itakę -
~On / 2023-09-13 22:13
Itaka totalne dno banda oszustów sprzedają oferty bardzo piękne a na miejscu totalne dno. Nie polecm ZaletyBrakWadyBardzo dużo -
~Wiola / 2023-09-13 09:11
W itace to mają problem z liczeniem do czterech przylot o godzinie 20 piętnastego już jeden dzień zaliczony wylot 6 rano osiemnastego a ci podają że to czterodniowy pobyt. ZaletyBrakWadyCena z sufitu -
-
~Wiktoria / 2023-09-11 14:08
Itaka traktuje klientow jak najgorszy sort - oferta niezgodna ze stanem rzeczywistym, podaja 4,5* a potem w odpowiedzi na reklamacje pisza, ze to jednak 4* byly. Turcja, Bendis Beach Bodrum - brudno, smrod z kanalizacji w pokojach, klimatyzacja zagrzybiala, lozko krzywe. Wszystko zostalo udokumentowane, razem z moja rodzina jeszcze 5 innych rodzin zlozylo reklamacje wraz z dowodami w postaci zdjec, itd - Itaka od wszystkiego umyla rece - pozostaje droga sadowa i egzekwowanie odszkodowania. ZaletyBrakWadyBrak szacunku do klienta, rezydentka ignorowala wiadomosci -
~Grzegorz / 2023-09-10 11:53
Jesteśmy teraz na Maderze hotel Rocamar tragedia żarcie słabe zero smaku żadnej zieleniny nie ma wino ciepłe pół godziny trzeba czekać aż ci podadzą drinka obsługa bardzo niemiła gościu ustawia po swojemu obsługa nie polecam zdecydowanie a przyjechałem na dwa tygodnie tragedia jeździłem prawie wszędzie i takiego dziadostwa nigdzie nie spotkałem hotel okej czysto codziennie sprzątany infrastruktura okej piękne widoki ale jedzenia tragedia i chamska obsługa nigdy tu nie wrócę nikomu nie polecam mandery w tym hotelu ZaletyCzysto cicho przestrzeń nie ma dzieci co czyściutka woda bardzo intymnieWadyJak napisałem wyżej wszystko okej oprócz obsługi all inclusive tragedia a wczasy bardzo drogie jedzenie słabe żadnego smaku to nie ma dodatków takich jak pietruszka koperek nie ma siedzieć na takim żarciu dwa tygodnie tragedia nawet kucharzowi kazałem zjeść mięso bardzo twarde on stwierdził że to jest normalne -
~Osa / 2023-09-10 11:29
Oferta różni się w chwili zakupu a po otrzymaniu umowy. Najpierw wyświetla się o 1 dzień dłuższy pobyt, po czym po kupnie wycieczki otrzymuje się umowę o 1 dzień krótszą, wymeldowanie 09.09. o 12, powrót 10.09 o 3.45. Rezydenci mają kompletnie w nosie kontakt z turystami. Na dyżury hotelowe nie przychodzą. Kontakt bardzo utrudniony, nie działają linki do kontaktu na messengerze. Nie podają rzeczy istotnych na 1 spotkaniu, poza skupieniem się na wycieczkach. W sytuacjach problematycznych nie są kompetentni do twardych negocjacji z recepcją. Jak klient jest upierdliwy w dochodzeniu swoich praw, nie odpowiadają już na wiadomości . ZaletyBrakWadyW/w klientów biura Itaka traktuje się jak gorszy sort. Pokoje wykupione jako standard, dostaje się ekonomiczne. -
~Yuri / 2023-09-07 00:42
To biuro jest tylko numerem 1 na papierze. Oferta niezgodna z rzeczywistościa
strona 4 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »