Nas nie pinformowano o posiadaniu Wizy zamawianej przez internet do Keni szkopol ze sprzedano nam wycieczke do Keni 2 dni prze lotem a na wize czeka sie od 2 do 9 dni
Pani w Itane nam polecila przyjechać na lotnisko w Warszawie ok 500 km od domu mowiac ze wystarczy jak pokazemy przed wylotem dowod zaplaty za wize
Tak sie jednak nie stalo Nie wpuszczono kas i jeszcze 13 osob na poklad
Nawet ludzie ktorzy dostali w ostatniej chwili wize nie weszli
Wakacje zakonczone strata xzasu i pieniedzy
Nie wroca nam kosztów Przykro nam bardzo ze tak sie postepuje z rodakami
ZaletyNie zdazylismy poznac
WadyBrak informacjji liczy sie tylko kasa i kasa
~P / 2023-12-12 19:58
Ocena: 3.67 / 5
Zapłaciliśmy za 7 dni a w rezultacie byliśmy 6 dni Złożylismy reklamację nic to nie dało
~Edxs / 2023-12-09 07:20
Ocena: 1.00 / 5
Catering na pokładzie z Itaki - kanapka i tortilla 9h lotu. Wszyscy ściśnięci tak że nie można było nawet nogi wyprostować. Rezydentna Madagaskarze Totalna porażka 3/4 hotelu Było chorych i to poważnie.... nie zainteresował się nikim, nie zapytał jak ludzie się czują, każdy sobie musiał sam załatwiać lekarza, co nie było proste... on tylko sprzedawał wycieczki. NA zwrócenie mu uwagi był butny i arogancki. Itaka w Zgierzu to oszuści,, twierdzili, że mają ostatnie bilety i trzeba je szybko wykupić, a po zakupie Cena biletów spadła o 5 000. Wciskają kit, byle by sprzedać towar... nigdy więcej nie polecimy z Itaką.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Dorotea / 2023-12-06 03:04
Ocena: 2.67 / 5
Obsługa nieprofesjonalna , przelot tanimi liniami gdzie należy wykupić miejsce , zero wsparcia , przez opieszałość pracowników nie przyjechała po nas Taxi i w nerwach ledwo zdążyliśmy na lot ! Nie polecam tej firmy
ZaletyBrak
~Mariusz / 2023-12-05 13:08
Ocena: 1.00 / 5
Hotel lopesan Dominikana 1 bar na płazy 30 osób w kolejce brak klimy smród w pokojach wilgoć jedyne to jedzenie obsługa tragedia „nie dasz to nie masz „ 14 tys nie polecam odradzam
~Alicja / 2023-11-27 08:10
Ocena: 1.33 / 5
W ogóle nie ma obsługi klienta, rezydenci nie są w stanie w niczym pomóc, to swoisty kordon handlowców wciskający drogie, i słabo schodzące wycieczki. Obsługa masowa, ludzie spędzani do autobusów jak bydło, długie kolejki, dowóz do hoteli dwukrotnie trzykrotnie dłuższy niż deklaracja. I nie ma na to wpływ korków, czy nieprzewidzianych zdarzeń drogowych. Przez ponad 2 godziny nie było możliwości skorzystania z toalety, ani jednej butelki wody. Wiadomo, opóźnienia samolotów są standardem. Po prostu ordynarnie okłamują klientów. Zapłaciłam za pokój z dostępem do basenu, dostałam pokój bez dostępu, za to z widokiem na inne pokoje z dostępem do basenu.
ZaletyBrak
WadyWakacje z horroru
~Bolo / 2023-10-26 12:12
Ocena: 5.00 / 5
Rodos - hotel Blue Sea Beach Resort. Rezydenta Elwira Kozak - Katsivas jest zainteresowana tylko i wyłącznie sprzedażą wycieczek. Próba kontaktu w innej sprawie jest odrzucana i pani ta unika za wszelką cenę jakiegokolwiek kontaktu. Tak więc możecie zapomnieć o uzyskaniu pomocy czy nawet zwykłej informacji od tej pani
ZaletyHotel, obsługa,położenie, wyżywienie bez zarzutu
WadyRezydentka
~Rocky / 2023-10-23 08:07
Ocena: 4.33 / 5
rezydentka w Bodrum to jakaś pomyłka, mamy nadzieję że więcej tej pani nie zobaczymy, sprzedawać wycieczki ok ale jakaś pomoc z jej strony to echo, wogóle nie dało się z nią dogadac
ZaletySuper obiekt i cała reszta
WadyŻe strony obiektu i reszty nie było takich
~kleo / 2023-10-17 20:33
Ocena: 1.00 / 5
nie no jakas masakra ,nigdy wiecej Itaka !!! Aż mi sie nie chce pisac wszystkiego!!!
okradzeni ,jedzenie masakra ,problemy z pokojem, walizka rozwalona ,rozbity zamek ,ktos byl bardzo ciekawy co mamy w srodku, rozwalony dozownik w pokoju na mydlo,jedno male nakrycie na 2 osoby, alkohol jechal denaturatem . Odradzam itake.To namiastka opisu tylko >
Zaletyno byla super pogoda
Wadyzbyt duzo by pisac
~Anna / 2023-10-10 14:00
Ocena: 1.00 / 5
Wojna w Izraelu a itaka nie anuluje wyjazdów do Taby - strefa graniczna,Synaj Polnocny , 200 km od Strefy Gazy. Rezygnacja kkieta możliwa po potrąceniu kosztów zg z taryfa. Jak można tak ryzykowac życiem ludzi za których się odpowiada?
~Zofia i Zbigniew / 2023-10-10 12:25
Ocena: 4.67 / 5
byliśmy na wycieczce "Wrota pustyni"koniec września początek pażdziernika /ale to już pobyt w hotelu na Dżerbie/Wycieczka bardzo ciekawa,Jesteśmy zachwyceni,program bogaty, dużo widzieliśmy ale to też zasługa p, MONIKI, osoba kompetentna, bardzo miła, pomocna, z dużą kultura osobistą, zawsze uśmięchnięta i bardzo pomocna, na takich ludziach powinna opierać się firma, bo oni robią dobrą robotę i oni powinni być docenieni, Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w TUNEZJI, HOTELE dobre, jedzonko też a że to Afryka to trzeba mieć na uwadze , że nie wszystko jest idealne. Będziemy wspominać miłe chwile w TUNEZJI, panią Monikę , którą pozdrawiamy.Dużo podróżujemy /są to przeważnie objazdówki/ ale" Wrota pustyni" chyba należą do najlepszych Zofia i Zbigniew
~Anna / 2023-10-06 13:32
Ocena: 3.33 / 5
Wycieczka bardzo ciekawa ale całą przyjemność z pobytu w Hiszpanii pozbawiła nas pilotka Violetta. "Spacer" w jej wydaniu to był marszobiegiem, a później 2 do 3 godzin czasu wolnego. Mąż doznał kontuzji kolana i stawu skokowego, pani pilotka nawet nie zainteresowała się czy nie jest potrzebna pomoc lekarska
~lu jan / 2023-10-05 12:34
Ocena: 5.00 / 5
Jeszcze raz. Czytam opinie o braku organizacji, opieki ze strony Itaki. Nie zgadzam sie. Od momentu wyladowania na Madagaskarzr prowadzeni bylismy niemal za reke!!! W hitelu Royal Beach Wszystko jak w zegarku szwajcarskim, chociaz szefostwo wloskie. Poznalismy v=ce mr. Ivana. Gosc!!! Polecam Itake i hotel Royal Beach na Madagaskarze.
Zaletyobsluga, otoczenie hotelu cudowne
Wadyglony
~Lucjan i Wimi / 2023-10-05 12:19
Ocena: 5.00 / 5
Bylismy z corka na Madagaskarze 22-29.09.2023 w hotelu Royal Beach. Rezydentem byl P. Sebastian C. Tak rezolutnego, intelgentnego,dowcipnego z ogromna wiedza, globtroter czlowiek encyklopedia. Tak umilil pobyt ze z lzami w oczach opuszczalismy Cudowny hotel i tego Czlowieka. czapki z glow!!!
ZaletyHotel Perfekcyjny, obsluga cudowna
Wadyte odplywy i orzyplywy zanieczyszczaly plaze
~Dariusz 333 / 2023-10-03 20:46
Ocena: 3.33 / 5
Itaka dno i kawał mułu. Lot opóźniony, brak jakiejkolwiek opieki ze strony Itaki. spanie na plaży,brak dostępu do wykonania higieny osobistej. W odpowiedzi na reklamację ze zdjęciami śpiących pokotem turystów na plaży i w holu hotelowym Itaka odpowiedziała że nie widzi okoliczności do udzielenia jakiegokolwiek zadośćuczynienia NIE POLECAM
Zaletyładny hotel
~Gustav / 2023-10-03 16:25
Ocena: 1.67 / 5
Oferta hotelowa zakłamana. Reklamacja na brak siłowni i basenu zbyta tłumaczeniem że 4-11 sierpien to koniec sezonu więc osuszyli basen i zamknęli siłownie. Szkoda pisać o reszcie. Rezydentka wredna.
~Piotr / 2023-10-03 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Kompletnie nie polecam!! Gówniane biuro podróży!! Właśnie pisze z Rzymu, wycieczka przesunięta, program nie zrealizowany, i... po 2 dniach okazuje się że musimy się przenieść do innego hotelu bo na nasze miejsce przyjeżdża 2ga wycieczka ! Gorąco nie polecam!! I to już 2gi raz taka sama historia !! 100% polskiego kapitału, odradzamy to biuro !!
ZaletyBrak
WadyZa mało miejsca żeby wymieniac
~Grzegorz / 2023-10-01 15:51
Ocena: 1.00 / 5
Szanowni Państwo
To co zaproponowała Itaka w swojej ofercie woła o pomstę do nieba.Pobyt 17-24 IX 2023.Wg katalogu hotel Parko de Prinzipi w miejscowości Skalea- południe Włoch pochodzi z lat 60 i jest odnowiony. Stan faktyczny zupełnie odbiega od rzeczywistości. Istne dziadostwo. Sciany nie widziały pędzla i farby od kilku ładnych lat. Meble z minionej epoki, lazienka koszmarna-połamana kabina prysznicowa, powykruszane kafelki na ścianach, woda w spłuczce leciala non stop( pomimo kilku interwencji w recepcji).Na czas pobytu w pokoju trzeba było zakręcać zawór. W oknie wisiało coś co miało być firaną ale nie zdejmowaną chyba od czasy powstania obiektu, zresztą tylko na 2 żabkach.Powszechny brud. Posiłki to kolejny problem. O wszystko trzeba się było upominać. Brakowało pieczywa,serów,wędlin a nawet masła i cukru. W kraju miłującm się w pomidorach niestety też ich nie było.Owoce.Gruszka i brzoskwinia twarde jak kamienie z okolicznych skał. I jeszcze rezydentka-pani Dorota to istny przejaw olewania roboty i klientów biura.Byliśmy grupą 16 osobową.Wiedzieliśmy, że do pokoi przypisane są leżaki na plaży. Zostaliśmy rozrzuceni z dala od siebie. Na spotkaniu poprosiliśmy aby podeszła z nami do recepcji i zalatwiła nam leżaku w pobliż siebie.Zamrugała oczami i powiedziała,że Włosi są mili, wystarczy się uśmiechać to sobie to sami załatwimy. A od czego ona tam jest? Inna kwestia to fakt,że za kaucją wzieliśmy ręczniki plażowe.Przy zwrocie odmówiono zwrotu kaucji. Na prośbę o interwencję rezydentka stwierdziła ,że to było wynajęcie ręcznika. Na moje stwierdzenie,że w broszurze hotelu jesta zapis-kaucja , skwitowała,że hotel tak to sobie przetłumaczył a w informacj Itaki jest zapis o opłacie. Niestety tu wprowadziła nas błąd bo takiego zapisu Itaka nie ma. Różnica jest pomiędzy kaucją a wynajęciem. Beznadziejna rezydentka-do zwolnienia.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Krzysztof, Ula , Jola ,Jurek. / 2023-10-01 15:44
Ocena: 4.33 / 5
Wróciliśmy niedawno z wycieczki do Izraela - wycieczka Ziemia Święta. Pilot DAWID ocena ogólna 7 na 5 możliwych!!!!!. W ostanim dniu WIZAIR zafudował nam bezpłatną niespodziankę z powrotnym przelotem. Po kilkugodzinnym oczeliwaniu na wylot na lotnisku Ben Gurion dowiedzieliśy się już w samolocie że lot TYM DNIU został odwołany - że lot sie nie odbędzie. I TYLE!. Cała 39. osobowa grupa z ITAKI tak jak pozostałe ok.200 osób w samolocie została odwiezione z samolotu autobusem na Terminal Przyloty. Formalnie wycieczka się zakończyła a program w całośći był zrealizowany. Telefony do Polski do Itaki z pytaniem co robic i co dalej pozostały bez odpowiedzi .żadnego odzewu i informacji. Jedna z osób miała prywatny numer telefonu do Dawida i to ON załatwił nam autobus do hotelu w Betlejem, nocleg wraz z kolacją a także o godz.2.30 przejazd autobusem na lotnisko. Dzięki JEGO zaangażowaniu wszystko zakończyło się bezproblemowo. Czytaliśmy wiele opinii o Dawidzie jako profesjonalnym, pełnym wiedzy i serdecznym pitocie. To wszystko prawda. Jako jedyny zainteresował się naszym problemem i pomógł całej grupie.Serdecznie MU dziękujemy i życzymy innym wycieczkon ITAKI takiego wspaniałego pilota.
ZaletyREWELACYJNY pilot DAWD.
~Turysta / 2023-10-01 13:30
Ocena: 1.00 / 5
Biuro bez żadnego problemu wysłało nas na RODOS, gdzie szalały pożary, a TUI 23 lipca lipca odwołało loty na wyspę. Itaka twierdziła, że akurat to miejsce nie płonie, więc wakacje są bezpieczne. Zepsuty urlop, stres, wydana kasa, ale biuro uważa, że spędziliśmy wspaniałe wakacje śledząc przez cały czas ostrzeżenia o pożarach i ewakuacji z latającymi samolotami gaśniczymi nad głową. Rzeczywiście mój hotel działał normalnie, ale cała sytuacja była daleka od idealnego błogiego wakacyjnego spokoju. Po złożeniu reklamacji Itaka odpowiedziała, że nie widzi tutaj żadnych podstaw do rekompensaty, a wszystko odbywało się normalnie i zgodnie z wytycznymi władz na Rodos. Lepiej wybierzcie inne biuro. Oczywiście próbowałam zmienić miejsce, termin wakacji, ale spotkałam się z odmową.
WadyWsadzili turystów do samolotu na wakacje na płonącej wyspie RODOS bez możliwości zamiany terminu i miejsca.