Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8232 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~szybki / 2025-10-08 07:32
    Ocena: 1.00 / 5
    ZENADA kurier stawia warunki odbioru paczek,I stroi Fochy.
  • ~Taka prawda / 2025-10-07 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy InPostu zostawiają na szybach aut etykiety z Karnymi kuta**** , twierdząc że kierowcy parkują „na ich miejscach „ , wyzywają ludzi kiedy stoi się pod paczkomatem na wyznaczonym miejscu parkingowym. Chamstwo i prostactwo . Myślę że czas zainteresować się kurierami w okolicach Łodzi .
  • ~Katarzyna / 2025-10-07 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje zastrzeżenia dotyczą głównie kuriera obsługującego Mokotów, który - niezgodnie z prawdą, z sobie tylko znanych przyczyn - odnotował odmowę przyjęcia paczki. Po interwencji (kiedy adnotacja o odmowie pojawiła się w aplikacji) zapewniono mnie, że przesyłka zostanie dostarczona, ale nie została. Po kolejnej interwencji dowiedziałam się, że została już zwrócona i nie ma możliwości ponownego doręczenia. Reklamacja nie została uwzględniona, najpierw powtórzono opowieść o odmowie przyjęcia, a po odwołaniu, że reklamację powinien zgłosić nadawca. Firma nawet nie przeprosiła, uważa że problemu nie ma i należy przypuszczać, że żadne konsekwencje wobec kuriera, który zwyczajnie kłamie, nie zostały wyciągnięte.
  • ~Anka / 2025-10-07 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie dostarczona w terminie,brak kontaktu telefonicznego, kurier twierdzi że nie może nikogo zastać pod wskazanym adresem a nawet nie przyjdzie na 2pietro,nie chce się wchodzić i nosić paczek,na infolini też arogancko podchodzą do klienta, olewają ludzi, ale ważne że właściciel InPost zbiera kasę, nieważne czy kurier dostarczy przesyłkę czy nie.
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak kontaktu i pomocy w rozwiązaniu problemu
  • ~Bożena / 2025-10-06 16:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Mimo podania w mailu błędnego numeru telefonu do kuriera i tym samym brakiem z nim kontaktu (mam zepsuty domofon) przesyłka dotarła. Zamówiłam w sobotę. Dziś już u mnie. Pan kurier bardzo miły. Dziękuję.
  • ~Valdi / 2025-10-04 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Wtorek wieczorem dostalem sms o przesylke ,pojechalem w srode odebrac z paczkomaty ,juz przesylki nie bylo.dokonali.zwrot. Zero kontaktu tylko sztuczna inteligencja. Brawo Inpost,wszystko dla ludzi
    ZaletyNie polecam
    WadyNie polecam
  • ~Julita / 2025-10-02 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    520000012281381078909093 paczka id rana w doręczeniu,kontakt z infolinią bez sensu,zero wsparcia ,NIE DOSTARCZYŁ NIE ODBIERA TELEFONU
    ZaletyBrak
    WadyNIE DOSTARCZYŁ
  • ~Piotr / 2025-10-02 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier ładuje przesyłkę do paczkopunktu, który pełni role magazynu, bo paczkomat przepełniony. Po około 24 godzinach zabiera przesyłkę i oznacza ją jako przeterminowaną, zamiast umieścić ją w paczkomacie. W kolejnym dniu od rana (od 9.00) jest w doręczeniu, po drugiej interwencji na infolinii, około (19.00) przesyłka zmienia status na "przyjęta w centrum logistycznym". Aa, i jeszcze z paczkopunktu rozmawiam z kurierem przez telefon, dlaczego wziął przesyłkę i zrobił ją przeterminowaną po 24 godzinach, a gość stwierdza, że tak mu się wydaje, że tak się robi. Nadal nie mam przesyłki, mija kolejny dzień.
  • ~Nnn / 2025-10-02 18:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Śmiechu warte . Był karton z chodzikiem dla dziecka i mniejszy z puzzlami . Pan zadzwonił i poinformował że nie wniesie mi tego na 4 piętro ponieważ jest to za duży gabaryt . Karton ważył może jakieś 4 kg . A ten z puzzlami jak ważył kilogram to było by dobrze . Ale nie chciało się chyba zadka wprowadzać tak wysoko . Śmiechu warte po prostu . Region kurierski YIA
  • ~Piotr / 2025-10-02 14:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam firma nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłki nie uwzgledniają reklamacji przesyłka była zapakowana fabrycznie u producenta z tamtąd trafiła do sklepu w nienaruszonym stanie później została wysłana do Polski i tutaj też nie było problemu dojechała w całości no i jakimś dziwnym trafem InPost przewoźnik uszkodził drzwi a w uzasadnieniu wysłał mi taką oto wiązankę -Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w wyniku przeanalizowania zgromadzonych dokumentów i informacji w sprawie szkody do w/w przesyłki nie stwierdzono zaistnienia odpowiedzialności przewoźnika. Przesyłka nie została prawidłowo przygotowana do transportu. Brak zabezpieczeń. Wnioskować należy, iż każde nieprawidłowe zabezpieczenie rzeczy niesie za sobą ryzyko powstania szkody. Dlatego też istnieje konieczność właściwego i należytego przygotowania przesyłki do transportu. Zasadą jest aby przesyłka dotarła na miejsce przeznaczenia w stanie niepogorszonym, ale także aby nie stwarzała zagrożeń dla innych przesyłek oraz środków i urządzeń transportowych. Na Nadawcy ciąży obowiązek aby rzeczy nadawane do przewozu były zapakowane zgodnie z ich właściwościami, a tym samym do bezpiecznego transportowania. W związku z powyższym pozostajemy na stanowisku, iż z tytułu przedmiotowego zdarzenia nie można przypisać przewoźnikowi odpowiedzialności. Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu jako poszkodowanemu prawo odwołania się od niniejszej decyzji w terminie 14 dni od otrzymania niniejszego pisma.

    WadyOdrzucają z automatu reklamacje
  • ~Denis / 2025-10-02 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem skorzystać z usługi wysyłki paczki przez InPost do Hiszpanii. Wcześniej wysłałem paczkę o podobnych rozmiarach i dotarła ona na czas, dlatego zdecydowałem się ponownie zaufać tej firmie. Tym razem, będąc w podróży służbowej, wysłałem swoją walizkę z rzeczami niezbędnymi na tydzień.

    Niestety, okazało się, że paczka przez trzy dni nie mogła zostać dostarczona do paczkomatu, mimo że w systemie widniał status „gotowa do wydania”. Kilkanaście razy kontaktowałem się z infolinią, jednak za każdym razem słyszałem jedynie, że „sprawą się zajmują”. Nikt nie był w stanie podać żadnych konkretów – nie potrafili zweryfikować, na jakim etapie znajduje się przesyłka, nie mieli kontaktu z oddziałem InPost w Hiszpanii ani z samym kurierem.

    W praktyce wyglądało to na całkowity brak odpowiedzialności i podejście lekceważące klienta. Sytuacja była dla mnie szczególnie uciążliwa, ponieważ w paczce znajdowały się wszystkie rzeczy potrzebne na czas pobytu.

    Podsumowując: bardzo się rozczarowałem i niestety nie mogę polecić tej usługi.
    ZaletyBrak
    WadySame wady!!!!!!
  • ~Mela / 2025-10-01 23:31
    Ocena: 3.67 / 5
    Dziś została mi dostarczona paczka, fakt przyszła na czas ( jeśli chodzi o dzień) Z samego rana przed godziną 8 dostałam informacje,że paczka została wydana do doręczenia, dostałam również e-maila z numerem telefonu do kuriera dzwonię raz drugi połączenie odrzucone za 3 odebrałam zapytałam w jakich godzinach planuję być u mnie podałam adres powiedział, że między godziną 14 a 15:30 przez telefon było słychać że kurierem będzie starszy mężczyzna, zbliżała się godzina 16 kuriera jak nie było tak nie zadzownilam koło 16:30 za ile będzie powiedział że do pół godziny koniec końców był po godzinie 17 przez telefon był oschły jakby problemem było to że w ogóle dzwonię a on musi przyjechać. pierwszy raz spotkałam się z taka sytuacja
    Zaletycieszę się że paczka w ogóle doszła
    Wadysam kurier był jedną wielką wadą okropny kontakt oschły przez telefon było słychać jego niechęć do pracy
  • ~Małgorzata / 2025-10-01 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost od długiego czasu nie potrafi rozwiązać problemu nierzetelnego kuriera, który zwyczajnie olewa obowiązek dostarczania przesyłek pod wskazany adres.
    Kurier o numerze telefonu 508 - 539- 806.
    Tumiwisizm i zakłamanie tego osobnika przekracza wszelkie wyobrażenia.
  • ~Komo / 2025-09-30 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na reklamacje inpost! Jestem nadawcą. Przesyłka wysłana 12.08.2025 z Allegro, po tygodniu otrzymałam wiadomość od inpost żeby opisać w czym była wysłana przesyłka i jej zawartość. Po kilku dniach zadzwoniłam na infolinie i okazało się że przesyłka zagubiona i mam złożyć reklamację. Wszystko zrobiłam z ich wytycznymi przez formularz online, też zadzwoniłam żeby się upewnić czy wszytko jest dobrze wypełnione. Powiedzieli że tak i że reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie od 7 do 14 dni. 18.09.2025 otrzymuję wiadomość o uzupełnienie zgłoszenia, miałam dosłać im oświadczenie na ich wzór. OK zrobiłam to. A 28.09 i 29.09 wysyłam wiadomość co jeszcze brakuje i kiedy zwrócą pieniądze, to cały czas wysyłają wiadomość z treścią podaj numer zgłoszenia. Sama sprawdziłam numer zgłoszenia i okazuje się, że już nie ma takiego numeru zgłoszenia i minął termin zgłoszenia reklamacji. Tak właśnie oszukuje wszystkim nam znany inpost. Obsługa infolinii, porażka totalna. Odbierają telefon i nie potrafią odpowiedzieć na pytania.Jednym słowem oszuści i złodzieje!
  • ~Krystyna / 2025-09-29 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka o wartości 1200PLN przez tydzień przewala się w Inpost/zaginęła/została skradziona? Kontakt z infolinią bezsensowny, reklamacje - mają 30 dni, Zamówienie opłacone, niedostarczone. Traktują klienta beznadziejnie.
    ZaletyŻadnych
    WadyArogancja, chamstwo, lekceważenie klienta
  • ~Tadeusz / 2025-09-28 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma chroni kurierów okradających przesyłki . Zostałem okradziony z przesyłki .Reklamacja rozpatrzona nierzetelnie .
  • ~Tadeusz / 2025-09-27 13:18
    Ocena: 2.67 / 5
    InPost dostarczył nie to co kupiłem.
    Kupiłem dysk SSD Kingston za 539 zł. InPost miał dostarczyć przesyłkę do paczkomatu. Dostałem numer paczki i kod odbioru. Wszystko wyglądało normalnie. Okazało się jednak, że w paczkomacie zamiast mojej paczki z dyskiem komputerowym była niewielka paczka, ale z ubrankiem dla niemowlaka. Po wprowadzeniu numeru telefonu i kodu odbioru nic już oczywiście zrobić w paczkomacie nie mogłem. Natychmiast złożyłem reklamację przez Internet i dostałem numer reklamacji. Minęło 10 dni i sprawa pozostaje niezałatwiona. Dysk był bardzo pilnie potrzebny. Wątpię, abym w przyszłości korzystał z usług InPost.
  • ~Waldemar / 2025-09-26 20:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety ale InPost zszedł na p.y, mają całkowicie w głębokim poważaniu klientów. Zamówiłem przesyłkę do danego paczkomatu (gdzie przychodzą od kąd pamiętam) ale InPost ze względu na to że miał problemy (rzekome) z tym paczkomatem umieścił ją w innym punkcie oddalonym 15 km w jedną stronę od oryginalnego i jakoś zapomniało im się skontaktować się ze mną z jakąkolwiek propozycja rozwiązania sytuacji, po prostu umieścili ja gdzie im było wygodniej. Na złożona reklamacje standardowa formułka czyli mamy cię w dupie i co nam zrobisz.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Mila / 2025-09-26 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamieniałam paczkę w dniu 22. 09. Br. w jednej z górskich miejscowości . Paczka miała dotrzeć do sąsiedniego województwa. Jednakże system i firma zapomniała o tej przesyłce. Obudziła się dopiero po dwóch dniach roboczych. Paczka ruszyła w proces dostarczania w czwartek tj. 25. 09. Po milionach telefonów po rozmowach z chatem będę miała przesyłkę dzisiaj. Nie wiem o której godzinie., gdyż są zastrzeżone numery do centrum logistycznego w Rzeszowie. W Rzeszowie mamy dwa centra logistyczne. Jestem bardzo rozczarowana. Bardzo złamana ich zachowaniem. Ich brakiem odpowiedzialności, ich brakiem nie kompetencji.
    Wniosek jest taki nie korzystać z ich usług. Zgodnie z umową paczka powinna być dostarczona do punktu najpóźniej w środę. ( dwa dni robocze). Ten termin bez mojej zgody został przedłużony o kolejne 2 dni robocze. Oszukują tym, że 2 robocze od zamówienia usługi . A te dwa dni to czas odbioru przesyłki z paczkomatu przez kuriera. Masakra . Oszustwo itp. Pomimo zgłoszenia reklamacji brak reakcji. Brak odwagi cywilnej. Nie polecam. Ostrzegam.
  • ~Edycja. / 2025-09-25 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam w domu przez większość dnia,z internetu dowiedziałam się,że paczka została zwrócona do nadawcy w Chinach,zero kontaktu czy chęci zostawienia w żabce inmedio czy choćby na wycieraczce,kontakt z chatbotem na infolinii i oczywiście za późno na cokolwiek,a chyba powinni podjąć dwie próby dostarczenia.Mam wrażenie, że nie chodzi im o dostarczenie tylko powożenie za kasę.Z inpostem udaje się tylko odbiór w paczkomacie,ale nie zawsze można wybrać taką opcję.Rozczarowanie ogromne,bo bardzo czekałam na tę paczkę, czuję się oszukana.
    ZaletyTylko paczkomat
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12809
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8232
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7812
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4165
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2491
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4950
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4629
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3178