WadyManipulacje i fałszerstwa.
strona 3 z 398
-
~MARCO / 2024-08-23 11:30
Kolejna firma do likwidacji, bynajmniej z rejonu kieleckiego, przesyłka niedostarczona rzekomo z powodu błędnego adresu odbiorcy, bzdura adres prawidłowy potwierdzony przez nadawcę przesyłki,ale sklep tež jest współwinny tego zamieszania, ostatecznie manipulacji dopuściła się firma InPost, z rejonu stencelowskiego,czyli kieleckiego świństwa transportowego, sądowego,felczerskiego, dziwne to jest, bo przestępczość zorganizowana, jest działaniem ludzkiej parszywości i podłości, to nie ludzie, to kanalie, przestępcy, oszuści. -
-
~Paweł / 2024-08-22 21:09
Cały dzień pracowałem przed domem, niby nie odebrałem przesyłki, drugiej próby dostarczenia nie było, pierwszej raczej też nie. -
~Ja / 2024-08-22 17:14
Dużo korzystam z usług tej firmy, czasami zdążały się opóźnienia jednodniowe ale zawsze przesyłkę miałem w paczkomacie.
Polecam InPost bo z ich usługi korzystam od początku powstania firmy.
Nie mam zastrzeżeń jak na chwilę obecną.ZaletyZawsze przesyłkę mam na czas.WadyDotąd nie stwierdzono. -
~wkurzona / 2024-08-22 10:23
W środę nadałam przesyłkę w paczkomacie, jechałam 7km aby zdążyć przed godziną "graniczną" (14.00). Czwartek był dniem wolnym więc miałam nadzieję, że przesyłka dotrze w piątek. Okazało się, że w środę kurier nie odebrał przesyłki z paczkomatu, w piątek również nie odebrał. W międzyczasie kilka razy kontaktowałam się z infolinią, gdzie za każdym razem składałam wyczerpujące wyjaśnienia, które nie przynosiły efektu. Oprócz tego złożyłam pisemną reklamację, z żądaniem rekompensaty finansowej. Przesyłka została ZABRANA Z PACZKOMATU przez kuriera przed godz. 18, 4-tego dnia roboczego po moich siedmiu interwencjach! Następnego dnia dotarła do nadawcy. Otrzymałam odpowiedź na moją reklamację - gwarantowany termin doręczenia wynosi "dzień nadania + 5 dni roboczych" a że zmieścili się w tym terminie nie należy się żadna rekompensata. Zgroza! Rozumiem, że nawalił system ale po to dzwoniłam na infolinię, żeby ktoś powiadomił kuriera o leżącej w paczkomacie przesyłce ale jak widać to zadanie ich przerosło! Infolinia inpostu do kasacji! OMIJAĆ szerokim łukiem!!! Wadyniekompetentni pracownicy infolinii, lekceważenie klienta -
~Andrzej / 2024-08-20 21:57
Przeglądam opinie o inposcie jakim trzeba być I D I O T A żeby pisać pozytywne komentarze .
Na pewną piszą z IT z Krakowa żeby ocieplać wizerunek inpostu.
Większość kurierów jest N i e p e l n o s p r y t n i.ZaletyBrakWadyWszystkie -
~Gość / 2024-08-20 18:43
Absolutnie Nie polecam InPost ! !!! Nadawałam paczkę w paczkomacie, dopiero po moim dociekaniu zorientowali się, że skrytka jest zepsuta, musiałam wielokrotnie się przypominać, żeby łaskawie coś zrobili i wyciągnęli paczkę.Przesyłka dotarła na miejsce dopiero po 10 dniach, reklamacji nie uznają, bałagan i niekompetencja pracowników, na szczęście są inni przewoźnicy, InPost bardzo się popsuł, do niedawna tylko im ufałam, ale już nigdy więcej ZaletyBrakWadyNieuczciwość, niekompetencja pracowników -
~Marta / 2024-08-20 15:31
Kurierowi jak nie chce się przyjeżdżać to nie przyjeżdża mimo że przychodzi email że dziś dostarczona będzie paczka.
Taki ,,pan,, z InPost podjeżdża nie zatrąbi , nie zadzwoni, postoi minutę i odjeżdża. Nie jestem zadowolona w ogóle z usług InPostWadyDużo by pisać -
~Cichy / 2024-08-14 00:34
Nie korzystam z usług Inpostu. Wciąż coś ginie A paczki przyjeżdżają w stanie agonalnym. WadyBezczelni kurierzy -
-
~Wojtek / 2024-08-13 21:27
Tragedia rozmawiałem z trzema konsultantami I każdy potwierdził że jest zaznaczone że paczka może być odebrana po godz 17tej. Kurier dzwoni do mnie dwa dni z rzędu w godz. porannych że jest pod drzwiami. Jest chamski I tak bezczelny, że jak bym go kiedyś spotkał, to bym kopa zasadził. Konsultanci nie panują nad niczym. Obiecują. I tyle. Zero szacunku.Gowno nie ekspedycja. Ocena dałem po gwiazdce nie wiem za co. Bo nie mozna dać ZERO. -
~strzykus / 2024-08-12 20:24
Przesyłka zawsze dostarczona na czas w terminie i bardzo dobrym stanie. Z Panią kurier zawsze można się dogadać co do odbioru paczki i świetny jest kontakt telefoniczny. Pani Karolina to bardzo sympatyczna, uśmiechnięta, sumienna i pozytywna osoba. Bardzo mało jest takich kurierów, a o takich pracowników trzeba dbać i ich doceniać. Jednym słowem najlepsza Pani kurier w rejonie Pleszew! Zasługuje na porządną premie! ZaletySzybko, terminowo, uśmiechnięta Pani kurier, bardzo dobry kontakt, sympatycznie i miło.WadyBrak -
~Franek / 2024-08-11 06:30
DRAMAT to mało powiedziane.
Pan Brzoska reklamuje się z nowymi BUTELKOMATAMI a nie może zrobić odbioru osobistego w punkcie lub oddziale magazynu itp.
Bez mała każdy z nas pracuje ja pracuję 8 - 16 jak mam odebrać przesyłkę kurierską jeśli kurier jest tylko w rejonie od 11 do 12 i godziny 15.30 pracuje ?.
Taka łamigłówkę zostawiam prezesowi Brzosce co mam zrobić ?.ZaletyBrakWadyIdioci tylko kasa za nie doręczone paczki i tak w kółko żeby być uśmiechniętym. -
~Bożena / 2024-08-09 13:01
Przesyłka z ubraniami dla dziecka. Korzystam z usług tej firmy regularnie od kilku lat i nigdy się nie zawiodłam (na innych też). Pan kurier zawsze rzetelny, bardzo miły. Jeśli poproszę, by przywiózł paczkę na drugi dzień po terminie też nie robi żadnych problemów. Mam zepsuty domofon, to sobie zapisał kod, by wejść do klatki. ZaletyBardzo miły, słowny kurier, jeśli nie może odebrać połączenia, to zawsze oddzwania, zero problemów, cena adekwatna do usługi.WadyBrak -
~Voldemor / 2024-08-08 23:14
Ta firma coraz gorzej traktuje klientów.
Paczka wydana do doręczenia i cyk po godzinie z powrotem w oddziale...
Paczki nie widać i nie słychać.
Nikt nic nie wie...
Szon z infolinii się po prostu rozłącza...
Dno i wodorosty...ZaletyCzasem jest ok ale rzadkoWadyBrak jakichkolwiek informacji na temat problemów z dostarczeniem... -
~Misiek / 2024-08-08 09:15
Paczka nadana w paczkomacie o godz. 18:07 jest w nim do godz. 13 dnia następnego bo... kurier o tej godzinie odbiera paczki. Potem wozi ją calusieńki dzień do końca i około godz.18:30 zdaje w placówce tylko po to, aby biwakowała tam do rańca dnia następnego i wreszcie wyruszyła w drogę. Gdy dotrze na miejsce będzie czekać nockę całą w placówce w celu wydania kurierowi a gdy ten już ją odbierze około godz.8 to będzie ją woził po mieście calusieńki dzionek aby wrzucić do paczkomatu pod sam koniec dnia. -
~Natalia / 2024-08-06 19:26
Nie polecam! Zamówiłam paczkę do miejsca, w którym byłam przejazdem. O 10:00 paczka została wydana do doręczenia a o 18:30 wciąż nie było jej w paczkomacie. Zadzwoniłam więc na infolinię zwyczajnie poprosić o pomoc w jej namierzeniu, byłam gotowa nawet podjechać do kuriera, żeby tylko móc jechać dalej. Usłyszałam w odpowiedzi niekończące się pasmo słowa NIE. „Nie mogę podać nr do kuriera” ok rozumiem, „nie mogę zadzwonić do kuriera i zapytać”, „kurier nie może wydać paczki do ręki tylko do paczkomatu” nosz kur*^%.
ZERO jakichkolwiek chęci pomocy w rozwiązaniu tej sprawy. Nigdy więcej nie wyślę nic paczkomatem. Sorry not sorry. -
~Tomek / 2024-08-06 12:24
Paczkomat zepsuty cały weekend. Zgłoszenia nie pomogły. Ale jak w poniedziałek byłem w pracy to paczka została odesłana do nadawcy. Nie będę płacił za przedłużenie terminu odbioru skoro nie ma komu naprawić paczkomatu. Druga sytuacja, paczka przekierowana a tu chamskie sms od kuriera bo musiał łaskawie podjechać nie po drodze do paczkomatu. Zacznijcie przyjmować kompetentnych ludzi. ZaletyBrakWadyKurier, paczkomat. -
-
~Jadwiga / 2024-08-06 11:13
Pan Kurier (tel.xxx xxx 963 - Baza Bydgoszcz) punktualny, kompetentny i miły. Zaletykultura osobista, dbałość o przesyłki)Wadynie znajduję -
~Katarzyna / 2024-08-01 15:19
Najgorsza firma. Nie pomoże Ci rozwiązać problemu. Wcale nie pomoże. Po co ludzie pracują na infolinii, skoro nie mogą Ci pomóc? ZaletyBrakWadyBeznadziejna infolinia, każda osoba mówi co innego, beznadziejne rozpatrywanie reklamacji, zupelnie poza tematem reklamacji -
~Nika / 2024-07-31 14:20
Beznadziejna firma. Reszte paczek bede nadawac u innych operatorów. Zostalam poinformowana na infolinii, ze nieodebrana paczke mozna bedzie wyslac na dowolny adres z dyspozycja mailowa. Zadowolona wrocilam do swojego miasta ( nadawalam w innym). Kilka dni pozniej dzwonie i okazuje sie, ze ta sama infolinia mówi, że to niemożliwe. Gdybym wiedziala wcześniej poprosił abym znajomych, bo akurat byl weekend o jej odebranie. Ale nie- musialam za chwile jechac kilkaset kilometrów, bo przeciez nikt nirmalny nie bedzie jechal z Ursynowa na Północ Warszawy w tygodniu dla jednej paczki. Złożyłam reklamację, bo ponioslam w zwiazku z tym koszty. Reklamacja zostala odrzucona, a o zlym poinformowaniu mnie ani słowa. Caly tekst o samej prcedurze zwrotu. ZaletyBrakWadyBeznadziejna infolinia, każda osoba mówi co innego, beznadziejne rozpatrywanie reklamacji, zupelnie poza tematem reklamacji -
~Małgorzata / 2024-07-31 10:10
In post to najgorsza i nie kompetentną firma .Wczoraj w Krakowie, rano O GODZ 9 zadzwoniłam do kuriera pytając o której godzinie będzie. Odpowiedział że za godzinę. Do 17 nie przyjechał i nie odbierał telefonu powodując moje narastające zdenerwowanie. Paczka była w IN POST 3 dni. Wylądowała nawet w bierze. Po co? W paczce byly drogie kosmetyki lancome. Nie mam pewności czy nie zostały podmienione. LEKCEWARZENIE KLIENTA TO ICH SPECJALNOSC. W S T Y D. WadyLekceważenie klienta
strona 3 z 398