strona 2 z 414
-
~Naj / 2025-12-04 11:28Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem dwie paczki na allegro z przesyłką inpost paczki nie dotarły do paczkomatu docelowego i zostały zawrócone do nadawcy nie polecam tej firmy . Jest to strata czasu zanim paczki zostały zawrócone do nadawcy zmieniały paczkomaty kilka razy z wyłączeniem paczkomatu docelowego.Nie korzystajcie Państwo z tej firmy nie polecam -
-
~Stefan / 2025-12-03 19:39Ocena: 2.33 / 5
Przesyłka z Warszawy do Torunia (duża książka). Wysłana 5 listopada, doręczona 17 listopada. Bezczelna konsultant rzuciła przez telefon: "No przecież 11 listopada mieliśmy święto i nie pracowaliśmy". 3 (tak: TRZY!!!) wiadomości z prośbą o wyjaśnienie wysyłane przez formularz w aplikacji pozostały bez odpowiedzi. Nigdy więcej nie skorzystam z usług amatorów. Nigdy podobnyc przygód nie miałem z Pocztexem ani z FedExem (z innych przewoźników nie korzystałem). WadyNajgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia od lat. -
~Magda / 2025-12-03 09:12Ocena: 2.33 / 5
Mam wrażenie, że my jesteśmy dla nich...nie oni dla nas. DPD działa wiele lepiej. -
~Kasia / 2025-12-02 21:13Ocena: 1.00 / 5
Inpost zgubił moja przesyłkę z danymi wrażliwymi, konsultanci na infolinii bezczelnie kłamią , że jest sprawdzany monitoring, że paczka jest na magazynie. Trwa to już prawie miesiąc czasu. Złożyłam reklamację- zero kontaktu i próby rozwiązania problemu. Nigdy więcej. -
~luki / 2025-12-02 16:59Ocena: 3.00 / 5
Tydzień temu doszło do krzyzowego odbrania paczki,oczywiscie została odzyskana i wróciła do oddziału,mimo wielokrotnego kontaktu z ifolinia na której konsultanci wprowadzaja klijentów w bład mówiac im ze potrwata weryfikacja paczki conajmniej 48h,nie polecam tej obsługi -
~Małgorzata / 2025-12-02 09:47Ocena: 1.00 / 5
Inpost dalej nie odnalazł mojej paczki, nie usłyszałam słowa przepraszam, wydałam kasę na kosmetyki, których nie dostałam mam cierpliwie czekać na przeglądanie monitoringu. Nie polecam nikomu tej firmy ZaletyżadnychWadyprzy takiej ilości klientów nikt nie przejmuje się zagubioną paczką -
~Adriana / 2025-12-01 12:38Ocena: 3.00 / 5
Posiadając aplikację impost nie dostalam powiadomienia o dostarczeniu przesyłki,złożyłam reklamacje,ktora została odrzucona poniewaz zostałam powiadomiona o dostarczeniu paczki emailem.Regulamin mowi,ze powinnam dostac wiadomosc na aplikację.
Wchodzac na sprzedawcę tam rownież nie było informacji o dostarczeniu paczki.Po informacji pacxka w drodze nastepna była pacxka wraca do nadawcy.WadyAplikacja dxiała niepoprawnie,zamiast ulatwic pobieranie paczek,utrudnia to zbyt malo powiedziane,wręcz uniemożliwia odebranie paczki -
~KL / 2025-11-27 18:51Ocena: 1.33 / 5
Firma przy dostawie do domu blokuje klientowi cały dzień od 9-do 19.
Jeżeli chce się uściślić termin dostawy to nie ma kontaktu ani z kurierem ani z obsługą reklamacji a jak wyślesz im e-mail w sprawie uściślenia czasu to dostajesz odpowiedź z nr telefonu do kuriera na który możesz wysyłać wiadomości i dzwonić z 0 skutkiem.
Jak próbujesz połączyć się z konsultantem to przełącza cię do sztucznej inteligencji, która zadaje debilne pytania od czapy i nie słucha twoich odpowiedzi a następnie kończy rozmowę z tobą informacją" Dziękuję, że udało mi się tobie pomóc" i rozłącza cię.
Widocznie konsultanci są wirtualnie zatrudnionymi awatarami.
Takiego traktowania klienta nie spotkałem jeszcze w żadnej firmie kurierskiej. Może powinna się ograniczyć do małych przesyłek i paczkomatów bo na więcej ją nie stać.ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z kurierem
czekanie jak palant 9 godzin na dostawę
Przenoszenie dostaw na inny dzień nie licząc się z czasem odbiorcy.
Porzucanie przesyłek pod drzwiami. -
-
~Wojtek / 2025-11-27 17:49Ocena: 5.00 / 5
Bez żadnego powiadomienia paczka została przekierowana do innego paczkomatu aniżeli wskazany przy zamówieniu.
Jestem oburzony takim postępowaniem, które jest całkowicie nieprofesjonalne. -
~Małgorzata / 2025-11-27 10:11Ocena: 1.00 / 5
Od dnia 24.11.2925 moja paczka leży w Centrum Logistycznym i mimo wysłania zapytania na oficjalną stronę Inpostu i rozmów z konsultantami nic się nie zmienia. Inpost potrzebuje 3 dni od daty odebrania przesyłki od sprzedawcy, żeby zacząć szukać paczki. Jestem zwodzona obietnicami,że przekazano moją sprawę do rozpatrzenia i dalej nic się nie dzieje. ZaletybrakWadynikt nie raczy pomóc w szukaniu przesyłki -
~Malgorzata / 2025-11-26 10:54Ocena: 1.67 / 5
Brak woli dostarczenia pa paczki przez kuriera , olewawczy stosunek na infolini -
~Arunio / 2025-11-25 19:58Ocena: 1.00 / 5
Nigdy jeszcze kurier nie dotarł na czas rejon Konstancin-Jeziorna
-
~papatvv / 2025-11-24 19:29Ocena: 5.00 / 5
Bardzo polecam !!!!!!!!!!! mili kurierzy odbierają telefony!!!!!!!!!!!! Zaletyszybko przywożą paczkiWadysame zalety -
~Niezadowolony / 2025-11-22 15:21Ocena: 1.00 / 5
Przyjeżdżam pod paczkomat. Z dwóch paczek do odebrania mam jedną... Druga „w drodze" myślę sobie ok. Zaraz dotrze... W końcu wykupiłem expres w x-com. Po drodze mijam paczko punkt i widzę kuriera.
Dzień dobry! Dzień dobry... Pytam czy wyda mi paczkę, a on na to że nie, bo nie jest od wydawania paczek i że paczka wróci na centrum bo.. Bo tak.
Zadzwoniłem na infolinię i Pan konsultant mnie oszukał że paczka dotrze. Po czym godzinę później paczka wylądowała w centrum. Drugi telefon i odpowiedz inpostu w skrócie: "nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobisz?" nie dziwie się że allegro ich nie chce.ZaletyBrakWadyZła obsługa, nie dostarczenie paczki, chamskie zachowanie i oszukiwanie klienta. -
~Volodymyr / 2025-11-20 20:33Ocena: 1.67 / 5
Dzień dobry, Jestem bardzo nie zadowolony czasem dostawy z Polski do Hiszpanii dostawą swojej przesyłki, wysłana była 31.10 a dostarczona 14.11 a miała iść między 3 a 7 dni roboczych i najlepiej jak dzwoniłem to cały czas była jedna odpowiedź przepraszamy za opóźnienie.Naprawdę nigdy więcej nie skorzystam z inpost między Polską a Hiszpanią i nie polecam nikomu bo czas jest bardzo długi. ZaletyNie polecam -
~Anick / 2025-11-20 19:36Ocena: 1.67 / 5
Kurier mimo prośby sms-em o zostawienie paczki pod drzwiami, wygodnie dla siebie zostawił ją na parterze. Z ręką w gipsie dźwigałam na 3.piętro. Skargi nie da się złożyć, bo pani każe czekać, po czym połączenie się urywa. Odradzam firmę. Dramatycznie zła. -
-
~Ela / 2025-11-20 12:41Ocena: 1.00 / 5
Moja paczka z TEMU została pozostawiona pod innym adresem, niż wskazany na opakowaniu. Kurier nawet do mnie nie zadzwonił. Dobrze, że ktoś się zorientował z miejsca, w którym dosłownie porzucono moją paczkę i do mnie zadzwonił. Odebrałam ją osobiście. Nie polecam. -
~Euzebiusz / 2025-11-18 18:23Ocena: 1.00 / 5
W Szczecinie kurierek zostawia paczki gdzie mu wygodnie-nagle wszystkie 5 paczkomatów w pobliżu miejsca, które wskazano jako miejsce odbioru, zajęte. OD PONAD 1,5 ROKU PACZKI NIE TRAFIAJĄ TAM, GDZIE TRZEBA TYLKO CIĄGLE TRZEBA ODBIERAĆ W LOKALIZACJACH OK. 2-5KM+!!! SYF I DZIADOSTWO!!! ZaletyAbsolutnie żadnych!!!!WadyWszystkie możliwe!!!! -
~Maks Maksowski / 2025-11-16 00:26Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam ufania opcji "paczki w weekend". Moja paczka w ten sposób oznaczona nie przyszła w weekend. Dwa mejla zawierały informację, że paczka będzie do odebrania w sobotę. O tym, że paczka przyjdzie z opóźnieniem nie zostałem nawet w żaden sposób poinformowany. Wygląda na to, że inpost traktuje dostarczanie w poniedziałek paczek oznaczonych jako "paczka w weekend" jako coś normalnego, co jest jakimś nieśmiesznym żartem. -
~Leszek / 2025-11-15 18:57Ocena: 2.00 / 5
Od tygodnia próbuje się zarejestrować w aplikacji mobilnej i jest problem, konsultanci nie potrafią tego zweryfikować będąc online z problemem,trzy konsultacje po średnio 40 minut i nic,w którym my wieku żyjemy? ZaletyOkWadyNie mam zdania
strona 2 z 414
