strona 2 z 412
-
~Alina / 2025-10-31 16:46Ocena: 1.00 / 5
Kurier obsługujący mój gabinet, 15 minut przed otwarciem gabinetu, gdzie ja jestem od 10 tej, wypisał, że nieudana próba doręczenia. Nie chciało mu się podjechać drugi raz. Wcześniej kurierzy obsługujący mój teren nie mieli problemu podjechać drugi raz. On sprawia wrażenie jakby robił łaskę, że rozwozi te paczki. Jest niekulturalny, nieuprzejmy, chamski, pokazuje jakieś dziwne humory - dotyczy obslugi Reymonta w Radomsku. Jak nie lubi swojej pracy to zawsze można zrezygnować, a z ludźmi trzeba sie nauczyć żyć. Za dostarczenie pod adres płaci się dużo więcej niż za paczkomat. Jak zrobie przekierowanie na najbliższy paczkomat to wsadził na najwyższą półkę, gdzie ja niską osobą jestem i był problem z wyciagnięciem paczki. Wie jakiego wzrostu jestem, wiec czy to nie jest złośliwość??!! InPost nie potrafi rozpatrzyć szybko reklamacji i rozwiązać należycie sprawy. -
-
~Karolina / 2025-10-31 13:07Ocena: 1.00 / 5
Kolejny raz kurier wpisał że odmówiłam przyjęcia paczki co jest kłamstwem. Dno -
~Karol / 2025-10-31 10:54Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam kuriera InPost! Nie otrzymuje przesyłek a jakiś cwel którego trzeba przeładować piszę że odnowa odebrania przesyłki. Same przypadki bez żadnych kompetencji! Jeżeli zamawiasz towar to tylko nie przez InPost!!! ZaletyPorażka!!!WadyTaka firma nie powinna istnieć!!! Kupa główna i na koniec wysrać się... -
~Niezadowolony klient / 2025-10-30 21:26Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo odraczam,oszuści Zamówiłem paczkę za pobraniem, dostałem ese-msa że paczka będzie doręczona dzwoni do mnie żona bezczelnego kuriera , też bardzo chamska osoba i wulgarna ,która nie pracuje w inposcie tylko pomaga mężusiowi rozwoźic paczki ,zresztą sama to powiedziała z informacją że będzie na moim rejonie po godz, 11.00 czekałem i co się okazało że wogóle jej nie było,potem wpis że mimo licznych prób nie udało się paczki doręczyć i została zwrócona do nadawcy
bezczelny kurier i jeszcze gorsi na infolini,którzy nie potrafią załatwić reklamacji
Totalne dno i porażka
A tak wogóle to oni powinni mieć płacone za paczki po jej doręczeniu nie że nadawca musi opłacić ją z góry,wtedy by się starali a tak mają to w tyłku
Są wulgarnymi oszustami .chamscy i beznadziejni
Nigdy więcej firmy Inpost
Dziwie się że oni wogóle istnieją
ZaletyTotalna porażkaWadyZero kompetencji -
~Marek / 2025-10-30 18:21Ocena: 1.00 / 5
InPost dupa dupa do dupy ignirańci przyjechał z przesyłką niemiał wydać 20 zł niechcial przyjąć części pieniędzy z karty i sobie poszedł odesłali przesyłkę do nadawcy . Nigdy więcej- inPost amerykańscy Żydzi ŕzeżnicy z Gazy
-
~K. / 2025-10-29 17:11Ocena: 1.00 / 5
Oszukują że klienta nie było w domu i dlatego paczka nie została doręczone gdy sami jej nie doręczyli! -
~Jaroslaw / 2025-10-29 12:03Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej tej firmy. 22.10.2025 robiłem zakupy na platformie Erli. Sprzedający miał w opcji kilka firm kurierskich, więc ja głupi wybrałem InPost, bo przecież to jest polskie i trzeba wspierać. 28.10.2025 o 07.46 z InPostu otrzymałem emaila zawierającego kod do odbioru, że tego dnia nastąpi doręczenie przesyłki. Czekałem, więc cierpliwie. Około 14.00 zajrzałem do aplikacji InPost i co się okazało?! Że o godz. 12.21 odmówiono przyjęcia paczki. Następnego dnia 29.10.2025 okazało się, że paczka wraca do nadawcy. Pewnie kurier o tym nie wiedział, ale paczka zawierała znicze nagrobkowe czyli w świetle zbliżających się Wszystkich Świętych artykuł na czasie, więc jak mógłbym odmówić przyjęcia skoro zależało mi, aby otrzymać je na czas. Ja bym bardzo chciał wiedzieć, gdzie 28.10.2025 roku o godz. 12.21 rzeczywiście był kurier, bo na pewno nie pod moim adresem. -
~Maksym / 2025-10-28 12:59Ocena: 1.00 / 5
Naciągacze. z 30 reklamacji nie wyplacili ani grosza. Wystawiają faktury za zgubione paczki. Ceny za paczki nie zgodne z umowa. Doliczają ubezpieczenie których nie robili. Oszuści. Na tym polega sukces tej firmy. Nie korzystajcie z ich usług -
-
~R / 2025-10-28 12:08Ocena: 1.00 / 5
Odradzam współpracę z tą firmą. Jeżeli zgubią przesyłkę robią wszystko, żeby to osoba odbierająca za nią zapłaciła. W tej firmie panuje totalny chaos. W niektóre dni twierdzą że nie mają danej paczki, w inne dni twierdzą,że znaleźli paczkę ,po czym znowu znika. Oczywiście za zniknięcie ma adresat zapłacić. Nie czytają również reklamacji. Odpowiedzi na reklamacje są uniwersalne,bez zapoznania się z problemem, produkowane jak na taśmie. Może to robot odpowiada, albo ktoś kto nie potrafi czytać. -
~ik / 2025-10-27 23:46Ocena: 1.00 / 5
???? Nigdy więcej InPost!
Zamówiłam kuriera do odbioru paczki z domu – nikt się nie pojawił, mimo że dwie osoby cały dzień czekały.
Po kontakcie z infolinią usłyszałam, że kurier był o 10:40 i „nikogo nie zastał” – co nie jest prawdą.
Po mojej interwencji zapewniono mnie, że przyjedzie do 19:30… oczywiście znowu nikt się nie pojawił, a żadnej informacji też nie było.
Potem konsultant poinformował, że odbiór przesunięto na kolejny dzień. Paczka była pilna, czas był kluczowy – przez to wszystko straciłam cały dzień i sporo nerwów. ????
Tak wygląda obsługa w jednej z największych firm kurierskich w Polsce?
Jestem naprawdę zawiedziona – brak profesjonalizmu, brak kontaktu i brak odpowiedzialności.
❌ Nie polecam!
Czy ktoś miał podobną sytuację z InPostem? ????
#InPost #kurier #rozczarowanie #opinie #paczka #obsługaKlientaZaletyzaczynam pozytywnie na inne firmy kurierskieWadybrak profesjonalizmu, oszukiwanie, okłamywanie -
~ik / 2025-10-27 23:31Ocena: 1.00 / 5
???? Nigdy więcej InPost!
Zamówiłam kuriera do odbioru paczki z domu – nikt się nie pojawił, mimo że dwie osoby cały dzień czekały.
Po kontakcie z infolinią usłyszałam, że kurier był o 10:40 i „nikogo nie zastał” – co nie jest prawdą.
Po mojej interwencji zapewniono mnie, że przyjedzie do 19:30… oczywiście znowu nikt się nie pojawił, a żadnej informacji też nie było.
Potem konsultant poinformował, że odbiór przesunięto na kolejny dzień. Paczka była pilna, czas był kluczowy – przez to wszystko straciłam cały dzień i sporo nerwów. ????
Tak wygląda obsługa w jednej z największych firm kurierskich w Polsce?
Jestem naprawdę zawiedziona – brak profesjonalizmu, brak kontaktu i brak odpowiedzialności.
❌ Nie polecam!
Czy ktoś miał podobną sytuację z InPostem? ????
#InPost #kurier #rozczarowanie #opinie #paczka #obsługaKlienta -
~poszkodowany / 2025-10-25 02:14Ocena: 1.00 / 5
nie polecam zniszczyli mi przesyłkę do tego stopnia paczka była zgnieciona jakby podeptana ,że zawartość przesyłki wydostała się na zewnątrz a kurier mimo to włożył tak uszkodzoną przesyłkę do skrytki, dodam iż była to karma dla zwierząt a całość pod wpływem skakania na tej przesyłce uległa zniszczeniu , widok makabryczny, smród z karmy niesamowity karton przemoczony cały brudny , nie dowierzanie iż kurier mógł taką przesyłkę umieścić w paczkomacie , skandal , po złożonej reklamacji ani jednego słowa przepraszam , a sprawa w trakcie rozpatrywania, w takiej sytuacji to powinno iść expresem a trwa już 25 dni bez słowa przepraszam albo że im przykro za zaistniałą sytuacje , sam ton odpowiedzi jak dopytuje skandaliczny, bez żadnej refleksji ze strony firmy , zero gwiazdek jakby była taka opcja Zaletybrak same wadyWadybrak profesjonalizmu -
~SYLWESTER BUNALSKI / 2025-10-24 16:32Ocena: 1.00 / 5
Oszuści I złodzieje nie polecam ,typowa loteria albo się uda albo nie.... -
~Marek / 2025-10-24 00:01Ocena: 1.00 / 5
Olsztyn totalne dno Pani z obsługi Jeszcze Większe Dno Pozdrawiam To Ja od 30 poduszeczek ZaletyBrakWadySame wady -
~Adrian / 2025-10-23 20:48Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka zamówiona w środę 15.10.2025 , w czwartek dzień później nadana w InPost, w piątek kolejnego dnia wg śledzenia kurier dostaje moją paczkę na turę do doręczenia około godziny 9:00 , brak SMS, brak jakiejkolwiek informacji. O godzinie 21:18 wklepuje na skanerze ODMOWA PRZYJĘCIA, zaraz potem o 21:24 otrzymuję informację że przesyłka oddana w oddziale celem zwrotu do nadawcy ???? od wskazanego adresu doręczenia do oddziału odległość ok 60 km więc w 6 minut to albo Człowiek ze stali albo jakiś banderowiec na krysztale ???? Po wysłaniu zapytania do InPost brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Pogratulować ścieku Nigdy więcej InPost ???? ZaletyZatrudniają wszystkich i zewsządWadyJak wyżej -
~olioli / 2025-10-23 14:55Ocena: 1.00 / 5
Istna masakra czekam na paczke juz 3 dzień szlak jasny mnie trafia siedze caly czas w domu i czekam nie wiadomo na co kurier mowi raz ze bedzie raz ze bus mu sie zepsul a raz ze w inny dzien. Nie polecam ZaletyzadneWadykazda -
-
~Snizhana / 2025-10-22 19:19Ocena: 1.00 / 5
3 razy zamawiałam kuriera, żeby odebrał paczkę z domu, i 3 razy, przez 3 dni, nikt nie przyjechał. Przesyłkę opłaciłam z góry. Na infolinii dostałam numer do kuriera — odbiera telefon, mówi, że przyjedzie, a w końcu nie przyjeżdża. Cały dzień siedzę w domu i czekam nie wiadomo na co, mimo że kurier odbiera telefon i mówi, że zaraz będzie. Następnego dnia dzwonię, a on mówi, że nie ma mojej paczki na liście, więc nie przyjedzie. To naprawdę dziwne. Jak wy tak możecie pracować? Miasto Lublin. -
~Karola / 2025-10-22 16:42Ocena: 3.00 / 5
Pani Izabela na czacie w ogóle nie pomocna, powtarza w kółko to samo. Zero zainteresowania czy pomocy. Obsługa klienta leży i kwiczy ZaletyBrakWadyBrak kompetencji, zero pomocy, traktowanie ludzi jak kogoś gorszego -
~Czarownica / 2025-10-22 12:30Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, brak słów. Paczkomat nie otwiera skrytki pomimo wpisania poprawnego telefonu i nr PIN.
Kontakt z infolinią to kolejny dramat, 15 minut przepychanki z BOT'em który non stop powtarza jedną kwestię (zweryfikowaną parę minut wcześniej), komenda 'połącz z konsultantem"nie działa, dopiero po kilkunastu powtórzonych czynnościach telefon odbiera znudzona Pani, ona nic nie wie i po co dzwonisz??? Automat widocznie ma awarię, zgłosi. Ale kiedy awaria zostanie usunięta, czy wiadomość o tym fakcie otrzymam poprzez e-mail, sms, czy gołębiem pocztowym to już sama musiałam dopytać. Mało tego trzeba podkreślić, że to nie moja wina i chcę zaznaczyć, że kurier powinien pozostawić paczkę do momentu usunięcia awarii. Dramat!!!!!!!!! Dramat!!!ZaletyBrakWadyNie ma tu aż tak dużo miejsca żeby wszystkie wymienić, generalnie brak szacunku, strata czasu na kontakt z tzw. infolinią. Pracownik infolinii, śmieje się pod nosem i nie ma najmniejszej ochoty żeby pomóc. -
~ola / 2025-10-22 10:31Ocena: 1.00 / 5
Miesiac temu utworzyłam paczkę do nadania.zapłaciłam ale nie otrzymałam kodu. Po złożeniu reklamacji dostałam odpowiedź że reklamacja jest bezzasadna bo mój przelew zniknął.po dalszej walce przelew się znalazł ale inpost nadal mi nie zwrovił pieniedzy. Komunikacja fatalna.na mail z odpowiedzią czekam po kilka dni.i chociaż już na poczatku wysłałam potwierdzenie przelewu z banku i potwierdzenie wpłyniecia do inpost to konsultanci w kolejnych mailach ponawiają prośbę o dane i końca procesu reklamacji nie widać.już nie będę wysyłać tą firmą i odradzam jej usługi koszmar i olewanie klienta zbywając go od działu do działu ZaletyBrakWadyKoszmarny kontakt.brak profesjonalizmu.olewanie klientów.nie naprawianie błędów.wady aplikacji
strona 2 z 412
