Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Home.pl opinie

Ocena na podstawie 245 opinii

1.35 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.27
  • Parametry
    1.44
  • Wydajność
    1.43
  • Cena/Jakość
    1.26

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2022-12-19 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno, brak kontaktu z serwisem, dodatkowo śmieją się ludziom w twarz oferując obsługę vip
    Zaletybrak
  • ~baden / 2022-12-09 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaką znam pod względem obsługi klienta. Dramat. Blokują dostęp do usługi, która jest opłacona. Blokują kiedy chcą i nie ma możliwości odblokowania - sprawa musi się procedować dniami. Odradzam, naprawdę. Korzystam z wielu hostingów, ale to co się dzieje w Home, nie mam miejsca w innych firmach - nóż otwiera się w kieszeni. Dla ludzi o mocnych nerwach.
  • ~burst / 2022-12-08 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Festiwal żenady, wysyłają powiadomienia o proformie na email który od kilku lat jest nieaktywny. Email został zmieniony przez ich panel ale okazuje się, że aby zmienić adres do powiadomień trzeba kontaktować się biurem obsługi. Przy zmianie adresu zero weryfikacji, każdy może wysłać wiadomość z prośbą o zmianę adresu do powiadomień. Po ponad 10 latach kończę współpracę bo miarka się przebrała, 370 PLN za przedłużenie domeny w com.pl na rok to przesada, a wszystko przez to, że nie potrafią wysłać powiadomienia na właściwy adres.
    Zaletybrak
    Wadydrogo, zerowe bezpieczeństwo, brak szacunku dla klienta
  • ~Maciek / 2022-11-30 07:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Home.pl po nieprzedłużeniu usługi (MS Office) wysyła proformy do zapłaty z podpiętym zamówieniem, którego nie składałem. Spytałem dlaczego dostałem taką proformę do zapłaty, dostałem odpowiedź, że proforma jest ofertą handlową, tylko, że nie wyraziłem zgody na wysyłanie ofert handlowych, a treść maila sugeruje, że złożyłem zamówienie. Po nieopłaceniu cyklicznie przychodzą kolejne maile, sformułowane tak, jakbym musiał opłacić tą fakturę, bo za chwilę zablokują mi dostęp, chociaż przeniosłem usługę do innego pośrednika (tu pierwszy rok była niska cena, a od drugiego bardzo wysoka).
    ZaletyTani pierwszy rok subskrypcji
    WadyDrogie kolejne lata subskrypcji
    Wysyłanie ofert handlowych w formie proform do zapłaty bez wyrażenia zgody
  • ~Jola / 2022-11-28 15:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam!
    Blokują strony, kiedy sobie chcą, a po kontakcie z działem technicznym dowiadujesz się, że to byłą decyzja osoby z działu infolinia i z nią trzeba się kontaktować.
    Twierdzą, że się kontaktowali w tej sprawie, a ich kontakt to jedna próba telefoniczna i jedna wiadomość.

    Będąc stałym klientem nie można liczyć na pakiety promocyjne, bo korzystanie z nich jest naruszeniem warunków umowy i grozi karami. Generalnie wszystko jest naruszeniem warunków umowy. Nie będę nawet wspominać o chęci migracji.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Tragedia / 2022-11-24 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, naciągają na tanie usługi na start i później są bardzo drogie. Support kompletne 0
  • ~Niezadowlona / 2022-11-23 18:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalna porażka! Brak jakiejkolwiek pomocy. Po dwóch tygodniach działania sklepu błąd po stronie home.pl spowodował że sklep nie działa.
    Pan na infolinii nic kompletnie nie wie.
    Nie polecam, natychmiast musimy przenieść sklep.
    Wadybrak pomocy technicznej, totalne lekceważenie klienta.
  • ~Ina Nowakowska / 2022-10-20 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo! Pobieranie płatności bez zgody, brak informacji, naciągnęli na 1000 zł i mówią że to nie oni.
  • ~Andrew / 2022-10-18 10:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Umawia się na konkretną godzinę i datę i cisza ocena sama się nazuca
  • ~domena za free / 2022-10-17 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA OSZUSCI. pobierają opłatę z domenę po czym domena jest nieaktywna 2 tygodnie, nie ma powiadomienia, maila, aby się dodzwonić do support czekasz 1h. SKAM. Zgłaszać do Rzecznika Konsumentów o policje.
    Zaletybrak
    WadyOSZUSCI
  • ~Kamil / 2022-10-16 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam. blokują stronę firmową w trakcie weekendu, zalecając kontakt z BOK. konsultant nie jest w stanie pomóc i prosi o telefon po weekendzie a strona nie działa co generuje straty. odradzam z calego serca. gówno
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~lukasz / 2022-10-13 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Co to za guwno?nawet w Chinach na bazarze nie widziałem takiego syfu
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~D / 2022-10-12 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej tragiczny hosting jaki istnieje. Serwery to jest żart, na podstawowej stronie wordpressa non stop bład 500 z błahych powodów, a z cenami to ich popierdoliło. Stanowczo odradzam każdemu, chyba, że ktoś lubi mieć problemy których absolutnie nie szuka :>
  • ~Piter / 2022-10-12 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak rekordów SPF uniemożliwia dostarczanie maili naszej firmy do kontrahentów, jak widać na forum to problem powszechny w tej firmie, korespondencja z nimi trwa już 3 tygodnie i nic.
    Jedna wielka antyczna targedia, omijać szerokim łukiem jak chcecie nie mieć problemów.
    Obsługa klienta niekompetentna, spychotechnika i unikanie rozwiązania problemu za wszelką cenę.
    ZaletyBrak
    WadyBrak rekordów SPF uniemożliwia dostarczanie maili naszej firmy do kontrahentów, jak widać na forum to problem powszechny w tej firmie
  • ~Wojtek / 2022-10-10 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    W minionym tygodniu zostałem bezczelnie naciągnięty przez pracowników infolinii na Hosting Premium jako "pacaneum" na moje problemy. Do rzeczy, od kilku dni moja poczta email nie działa - w czasie konsultacji (infolinia) wyjaśniono mi, że problem wynika ze współdzielenia IP z innymi użytkownikami. Rozwiązaniem byłoby wykupienie Hostingu Premium i wyodrębnienie IP. Po opłaceniu usługi wszystkie moje problemy miały zniknąć - natychmiast. Tysiak z kieszeni wyparował, a problem pozostał. Pracuję w obszarze międzynarodowym, brak poczty to dyskwalifikacja, tymczasem pracownicy infolinii bronią managerów jak Ruscy Stalingradu. Nie ma z kim nawet porozmawiać i gdzie interweniować.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Marta MS / 2022-09-28 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usługi SEO. Jeśli jesteś małym przedsiębiorcom i skorzystasz z wariantu usługo SEO w abonamencie za 1000 zł netto, to kwota dla nich za niska żeby cokolwiek robić. Żadnych efektów, nawet nie poświecili mi 15 minut żeby zapoznać się z asortymentem. Ja zaufałam, skończyło się pozycjonowaniem zabawek z drewna w sklepie z dekoracjami personalizowanymi do pokoju dziecka ze sklejki. Twierdzą, że to to samo, a ruch wykazują. MASAKRA. Przy rezygnacji ze współpracy kary za rozwiązanie - 2000 zł netto dezaktywacja konta. NIE polecam!
  • ~Piotr / 2022-09-26 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Na stronie napisane że mają instalator aplikacji Moodle okazuje się że po instalacji z ich aplikacji kompletnie nic nie działa a sami nie potrafią tego naprawić. Oczywiście hosting opłacony a przy próbie rezygnacji z hostingu i zwrotu kosztów twierdzą że to naprawią i tak w kółko NIE POLECAM firma mocno popsuła się.
    Wadykiepski hosting
    nie działa oprogramowanie
  • ~MikołajK / 2022-09-15 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta jest niekompetentna. Nie odpisują na maile - olewają klienta, który potrzebuje korektę faktury. Totalny nieprofesjonalizm.
  • ~fritzy / 2022-09-13 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, złodzieje naciągają wysyłają faktury za jakieś certyfikaty do zapłaty
  • ~Norbert / 2022-09-08 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    PRZESTRZEGAM PRZED TĄ FIRMĄ!
    W mojej firmie przestało działać kilka e-mailów z powody odnowienia certyfikatu SSL ,po setkach próśb z naszej strony w kierunku firmy home.pl ,firma zdecydowała się pomóc i naprawić błędne rekordy lecz przez około 30 godzin wszystkie firmowe e-maile nie działały ,klienci nie mogli wysłać do nas e-mail w zamian tego otrzymywali informację że prawdopodobnie ich zablokowaliśmy na poczcie.
    Gdy już kilka e-mailów zaczęło działać to firma uznała że "zawiesi" kolejny firmowy (główny) e-mail od zamówień z strony.
    Po ponownym kontakcie otrzymaliśmy informację że musimy zapłacić 100 zł netto.
    Przecież to jest kabaret a nie poważna firma, postaram się aby jak najwięcej Państwa obecnych i przyszłych klientów zostało poinformowanych o zaistniałej sytuacji.
    Zakończę z Państwem współpracę najszybciej jak to tylko możliwe.
    Zauważyłem że nie tylko ja tak myślę i macie Państwo fatalne opinie ,żałuję że nie widziałem ich wcześniej.
    Nie pozdrawiam
    WadyPRZESTRZEGAM PRZED TĄ FIRMĄ!
    W mojej firmie przestało działać kilka e-mailów z powody odnowienia certyfikatu SSL ,po setkach próśb z naszej strony w kierunku firmy home.pl ,firma zdecydowała się pomóc i naprawić błędne rekordy lecz przez około 30 godzin wszystkie firmowe e-maile nie działały ,klienci nie mogli wysłać do nas e-mail w zamian tego otrzymywali informację że prawdopodobnie ich zablokowaliśmy na poczcie.
    Gdy już kilka e-mailów zaczęło działać to firma uznała że "zawiesi" kolejny firmowy (główny) e-mail od zamówień z strony.
    Po ponownym kontakcie otrzymaliśmy informację że musimy zapłacić 100 zł netto.
    Przecież to jest kabaret a nie poważna firma, postaram się aby jak najwięcej Państwa obecnych i przyszłych klientów zostało poinformowanych o zaistniałej sytuacji.
    Zakończę z Państwem współpracę najszybciej jak to tylko możliwe.
    Zauważyłem że nie tylko ja tak myślę i macie Państwo fatalne opinie ,żałuję że nie widziałem ich wcześniej.
    Nie pozdrawiam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Az.pl
Ocena: 3.11, ilość opinii: 233
Superhost.pl
Ocena: 2.78, ilość opinii: 49
Netart.pl
Ocena: 4.04, ilość opinii: 35
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901