Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3076 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.84
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kinga / 2024-07-10 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    9.07.2024r. o godz7:43 chciałam się dostać z Sandomierza do Ostrowca świętokrzyskiego. Mam 1 grupe inwalidzką i jechałam z opiekunem na komisję lekarską.
    Próbowałam swój bilet kupić przez wyszukiwarkę flixbus. Ale bilet tam kosztuje 80 zł. Uznałam że to pomyłka bo taniej byłoby poruszać się samolotem dlatego chciałam kupić bilet u kierowcy.
    Ten kategorycznie odmówił. Początkowo myślałam że sobie żartuje. Wytłumaczyłam kierowcę że jestem osobą z pierwszą grupą inwalidzką i że jadę wraz ze swoim opiekunem na komisję lekarską. Wtedy kierowca mi oznajmił, że jeśli nadal będą opóźniać odjazd flixbusa to on wezwie policję. Nie chciał sprzedać mi biletu. I nie zabrał nas .
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Monika / 2024-07-10 02:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca o 2:10 rano mial kurs Krakow Balice do Katowic 10 /07/2024 przyjechal spozniony bo o 2:12 Online juz bilety niebyly jzu dostene na ten kurs ( bo niby po czasie)Widac ze sciemnial,,bo mialo byc dwoch kierowcow a byl tylko on..( pewnie sie tak co 2ga nocke z Kempley wymianiaja.Raczka raczke myje.Zamkal drzwi frontowe I srodkowymi drzwiami wpuszczal jedynie .Niechcial sprzedac mi biletu nawet za gotowke ( bo powiedzial ze niema terminala) ,a miejsca byly.Pewnie terminal na kumpla byl drugiego kierowce.Nirmalnie zawsze moznq bylo kupic bilet u kierowcy.Powiedzial ze tylko online.Autobus prawie pusty odjechal a ja po dlugim locie zostalam na lodzie w nocy w Krakowie.Z Flixem zawsze jakies problemy.Niepolecam.


















  • ~Marta / 2024-07-09 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    08,07,2024 trasa Nowy targ- Koszalin. Toaleta nieczynna !!!! Postoje na stacjach cpn 10 minutowe!!! Cały autobus pasażerów. Informacja od szanownego kierowcy: nie liczymy pasażerów!! Jeżeli ktoś nie zdąży to zostaje na cpn, my odjeżdżamy!!! Stres towarzyszący podczas podróży... niezapomniany . Stanowczo nie polecam!!!!!
  • ~Okoki / 2024-07-07 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilet kupiony 3 miesięcy wcześniej, podróż na południe Niemiec z Bydgoszczy o 11.00 godzinie (opxja z rowerami), a o 6.00 rano przed wyjazdem ludki z tej firmy przysyłają info, że nie mieli autobusu z rowerami i wyjazd jest przesunięty na godzinę 0.55 następnego dnia!! Mieliśmy wszystko zaplanowane, noclegi , późniejsze połączenia itd, a gostek w śmiesznej zielonej czapce z rydelkiem się śmieję i mówi że przeciez dostaliście informację. A narzekamy, że w krajach trzeciego świata są kilku godzinne opóźnienia w komunikacji. Także mam nowy slogan reklamowy dla tej firmy, nie jedźcie do Afryki żeby się wkurzać na byle jactwo organizacji, ta juz tu jest i przyjedzie po was. Oczywiście z 14 godzinnym opóźnieniem. Motto dla przyszłych klientów tej firmy, jedźcie rwerem lub hulajnoga, będzie szybciej, taniej , przyjemniej i zdrowiej...
    ZaletyZadnych
    WadyNawet nie chce się pisać
  • ~Patrycja / 2024-07-07 11:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowca z godziny 8:20 dnia 6.07 z Warszawy do Krakowa bardzo chamsko się zachowywał. Podczas odprawy ważył waga bagaże i ktoś miał o 20 g cięższą walizkę musiał dopłacać uwaga aż 40 zł.. oczywiście kwitów nie wydawał tylko pieniążki do kieszeni
    ZaletyOferta
    WadyKierowca oszust
  • ~Tomisława / 2024-07-03 10:57
    Ocena: 2.50 / 5
    Ogolnie calkiem niezly przejazd. Jednak glownie mam zastrzezenie, co do bagazu, ktory zostal skazany na niewiadomy los, gdyz pasazerowie sami biorą sobie bagaze. Zatem trzeba na kazdym postoju pilnowac "dobytku", zwłaszcza, ze po wlozeniu lub wyjeciu bagazu kierowca nie zamyka luku bagazowego od razu. Luk jest otwarty przez caly postoj, tak z 10-15 minut.
    Uprzedzam tez innych, aby nie liczyli na pomoc kierowcy we wlozeniu walizki do luku.
    ZaletyJa akurat mialam duzą przestrzen na nogi, ale takich miejsc jest malo.
    WadyBrak numerka na bagaz. Zero dbania kierowcy (choc bylo dwoch) o to, zeby nikt nie ukradl bagazu z luku.
  • ~Nata / 2024-07-02 16:47
    Ocena: 3.50 / 5
    26.04 23.59 przejazd Berlin lotnisko - Warszawa. Wsadziliśmy od razu przy okazji bagaż do luku bagażowego. Potem podeszliśmy do przednich drzwi wejściowych i czekamy aż kierowcy zaczną sprawdzać bilety lub powiedzą, że można wsiadać lub cokolwiek... (Np. na przystanku Warszawa Zachodnia kierowcy sprawdzali tożsamość, bilety, a także byli bardzo uprzejmi). W między czasie Pan kłóci się z klientem, że międzynarodowym językiem jest angielski i daje mu znać do zrozumienia, że na tej jego kwestii pomoc się kończy... Więc staliśmy grzecznie nie chcąc się niepotrzebnie narażać na nieprzyjemne uwagi. Panowie bez żadnego be ani me wsiedli do autobusu, zaczęli zamykać drzwi i odjeżdżać... Szok
    Po prostu wchodzisz jak świnia, po co cokolwiek mówić albo pakujesz się jak bydło albo zostajesz.
  • ~Tyta / 2024-07-02 09:57
    Ocena: 2.25 / 5
    Praktyki tego przewoźnika są nie do zaakceptowania. Mojej mamie 2 dni przed terminem podróży wysłano meila z informacją o zmianie miejsca docelowego pdoróży - po prostu wysłano ją gdzie indziej. Bilet wykupiony został na Berlin ZOB, gdzie miala nastąpić przesiadka na Monachium, natomiast Flixbus zdecydował się zmienić miejsce docelowe na Berlin Hauptabahnhoff, czyli 16 km od miejsca przesiadki. NIE POLECAMY TEJ FIRMY
  • ~Gabi / 2024-07-01 23:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Podróż z Łodzi do Katowic 1 lipca... kierowca opryskliwy i nie przyjemny, jednym słowem buc !!!????..
    ZaletyBrak opóźnienia
    WadyStanowczo wadą jest kietowca który prowadził autokar...
  • ~Monika / 2024-07-01 18:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam jechałam do Wrocławia autobusowy opóźniony wracała było już lepiej,nie interesuje nikogo czy pasażer zdazypdzesuasc się z jednego autobusu do drugiego. Kierowcy rosyjsko języczki.Mam nadzieję, że niedługo bdzie innyprzewoznik i będzie konkurencja może to spowoduje szacunek pracowników flixbusa do pasażerów. Pozdrawiam panią z infolinii która przestała odbierać połączenia w piątek popoludniu29.06 2024 kultura pani i pomoc mniej niż zero. To bylamoja pierwsza i ostatnia podróż z firmą flixbus
    Zalety Nie ma zalet
    WadySpóźnienia autobusowy,niemiła obsługa
  • ~Marek67 / 2024-06-29 06:13
    Ocena: 3.25 / 5
    Nie polecam. Rano miałem mieć wyjazd a wieczorem odwolali
  • ~Natsuuu / 2024-06-28 18:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetna podróż Kielce - Zakopane. Bardzo miła obsługa! Polecam serdecznie! Team Brode 28.06-30.06 2024r.
    ZaletyWygoda, wyrozumiałość!
    WadyBrak
  • ~Bartosz / 2024-06-28 17:18
    Ocena: 1.25 / 5
    brak możliwości zatrzymania się na przystanku to żart, dopłacam za bilet do warszawy chce wysiąść po drodze a kierowca mnie więzi w autobusie nie polecam
  • ~Bobi / 2024-06-28 16:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Właśnie jadę z Katowic do Torunia opóźniony już na start 30 minut , WiFi szkoda gadać nawet aplikacji ani żadnej stronki nie da się otworzyć zero jakiego kolwiek postoju chodzby 10 min na rosprostowanie kości, zero komfortu 7h z du*ą na siedzeniu ...
    ZaletyBrak
    WadyWyżej wymienione
  • ~Megmarion / 2024-06-28 11:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Jadąc z Krakowa do Krynicy Zdroj 21.06- linia najpierw opóźniona potem odwołana. Wracam 28.06. linia znów znacząco opóźniona. Masakra, a ceny dalej dość wysokie.
  • ~Monika / 2024-06-27 11:20
    Ocena: 3.33 / 5
    W dniu 26 czerwca zarezerwowałam bilety na trasie Jasło - Kraków, i z Krakowa do Gdańska bilet PKP. Połączenie było idealne, niestety otrzymałam wiadomość o odwołaniu przejazdu a co za tym idzie dalszy część podróży również musiałam anulować i zostałam obciążona dodatkowymi kosztami. Firma nie odpowiada za dalsze podróże klientów, więc poniesionych kosztów nie odzyskałam. Nie polecam.
  • ~Ela / 2024-06-26 22:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Nigdy więcej nie skorzystam z Flixbusa. Wykupione bilety ze Szczecina do Berlina i spowrotem. Wsiadając do busa do Berlina otrzymałam maila o zmianie mojego autobusu powrotnego. Nie dość że zmieniono przystanek z którego miał odjeżdżać bus co naraziło mnie na dodatkowe (całkiem nie małe) koszty żeby dojechać do nowego przystanku to dodatkowo to podróż kończyła się na warzymicach zamiast na dworcu PKS tak jak pierwotnie podróż była wykupiona. Za możliwość wydłużenia podróży do dworca oczywiście obowiązuje dopłata co jest dość absurdalne biorąc pod uwagę fakt ze miałam tą podróż wykupioną. Oczywiście dopłaciłam do miejsc żeby siedzieć z przodu, przy przebukowaniu podróży otrzymałam bilety na końcu autokaru. Ogólnie rzecz biorąc nikomu nie polecę takich podróży żeby zastanawiać się czy dojadę spowrotem czy może w ostatniej chwili zmienią mi podróż bez żadnego wyjaśnienia.
    WadyZmiana podróży
  • ~-Bogusia- / 2024-06-25 19:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, wracałam dziś t.j. 25.06.2024 z Zakopanego do Olsztyna(linia 1221) często podróżuję flixbusem i pierwszy raz spotkałam się z takim niemiłym kierowcą(wysoki, otyły z broda ,rudy)był bardzo opryskliwy wobec pasażerów i drugiego kierowcy, który widać było że trzymał nerwy na wodzy. Jak się okazało podczas rozmowy tych dwóch panów to ten niemiły wręcz wredny Pan to był kierownik, powiem szczerze że razem z mężem przysluchiwalismy się temu jak on się odzywa z niedowierzaniem, było to bardzo nieeleganckie wręcz chamskie.
  • ~Ewelina / 2024-06-24 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus na trasie Warszawa-Gdańsk odjechał za szybko z przystanku Warszawa, Lotnisko Chopina przez co na niego nie zdążyłam i musiałam go gonić taksówką. Niestety, mój lot miał duże opóźnienie, ale według planowanego rozkładu jazdy zdążyłabym na autobus. Mam wiele doświadczeń z innymi firmami świadczącymi usługi transportu i zazwyczaj czeka się kilka minut na klienta w takich sytuacjach. Tutaj się całkowicie zawiodłam, bo nie było nawet jak skontaktować się z kierowcą a postępowanie kierowcy było skandaliczne - wiedząc że nie ma wszystkich pasażerów, odjechał z przystanku ZA SZYBKO. Wydałam ponad 150zł na taksówkę i dogoniłam autobus na jednym z kolejnych przystanków. I tutaj zawiodłam się po raz drugi, bo po zwróceniu uwagi kierowcy o za szybkim odjeździe, zostałam wyśmiana a o przeprosinach nie było mowy. Dodatkowo bezpieczeństwo też pozostawia wiele do życzenia, Pan kierowca wielokrotnie zjeżdzał ze swojego pasa, przysypiał. Od razu skontaktowałam się z firmą mailowo w sprawie za szybkiego odjazdu (potwierdzonego dowodem w postaci screena z aplikacji gdzie podana jest dokładna rzeczywista godzina odjazdu) jednak dostałam odpowiedź, że autobus odjechał o czasie i nic nie mogą zrobić (jakby nie widzieli dowodu, który im wysłałam). Nie polecam
  • ~Monika / 2024-06-24 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!opóźnił nam się chwilę lot i nie było jak poinformować!!!nie ma wogole kontaktu co do kierowcy, nie mozna wogole bylo anulować biletu a z przełożeniem tez był problem.Za bilet płacisz odrazu a potem mają Cię w dupie i żadnego zainteresowania z ich strony. Spóźniliśmy się dosłownie dwie minuty i bus odjechał. Nie ma żadnego kontaktu podanego do kierowcy a i z ich strony nikt też nie zadzwonił, Nie polecam nikomu bo tak się z człowiekiem nie robi, jest noc, ktoś ma do domu 250 km a on sprzed nosa odjeżdża!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4947
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3076
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 345
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 306
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4397
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901