strona 7 z 171
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
-
~Aga / 2025-08-09 18:46Ocena: 3.50 / 5
Jadąc z Krakowa do Gdańska pierwszy raz, z niechęcią ale skorzystaliśmy z tego przewoźnika, do Warszawy wszystko w najlepszym porządku, autokar odjechał punkt 23:00 i był w Gdańsku o 8:00 czyli bardzo planowo, miało być pięknie dalej do puki kierowca nie wpuścił bardzo podpitego pasażera który zmienił zapach w całym autokarze, ????????, jadąc z dzieckiem a były jeszcze inne dzieci jest to nie poszanowanie innych pasażerów którzy płacą za ten przejazd. 2 razy zmieniałam miejsce bo nie dało się wytrzymać a mi ten zapach bardzo przeszkadza i czyjeś nogi wywalone na moim miejscu. Zaczęło się dobrze wyszło że chyba nie wrócę do tej firmy. -
-
~Aga / 2025-08-09 18:46Ocena: 3.50 / 5
Jadąc z Krakowa do Gdańska pierwszy raz, z niechęcią ale skorzystaliśmy z tego przewoźnika, do Warszawy wszystko w najlepszym porządku, autokar odjechał punkt 23:00 i był w Gdańsku o 8:00 czyli bardzo planowo, miało być pięknie dalej do puki kierowca nie wpuścił bardzo podpitego pasażera który zmienił zapach w całym autokarze, ????????, jadąc z dzieckiem a były jeszcze inne dzieci jest to nie poszanowanie innych pasażerów którzy płacą za ten przejazd. 2 razy zmieniałam miejsce bo nie dało się wytrzymać a mi ten zapach bardzo przeszkadza i czyjeś nogi wywalone na moim miejscu. Zaczęło się dobrze wyszło że chyba nie wrócę do tej firmy. -
~Anna / 2025-08-09 16:15Ocena: 2.75 / 5
Nie polecam. Przewoznik spoźił się w Wilnie na trasie Ryga-Berlin 1h15 min bez żadnych informacji , powiadomienia mailem. Brak kontaktu. Biuro obsługi klienta nie wiedziało o opóźnieniu, nie potrafiło pomoc. Część czekających pasażerów zrezygnowała po godzinie czekania( a mogli pojechac, zeby byla jakakolwiek informacja)Nie warto szarpać nerwow. Zdecydowanie nie polecam -
~Nobody / 2025-08-09 13:27Ocena: 1.50 / 5
Kierowca zamiast podejść profesjonalnie nie potrafił znaleźć dobrej drogi, nagle zażyczył 45 minut przerwy przez co zwiększyło się opóźnienie. W konsekwencji nie zdążyłem na pogrzeb członka rodziny. Kategorycznie odradzam i jestem bardzo niezadowolony. ZaletyBrakWadyNiekompetencja kierowcy -
~Mr / 2025-08-09 11:41Ocena: 1.00 / 5
Odradzam zdecydowanie, 2 informacje dostałam o zmianie godziny odjazdu z 5 rano najpierw 9 potem jednak odjazd 8 a ostatecznie bus odjechał o 7 i pojechał bez nas, to tragedia i koszmar, zero szacunku do podróżujących, nie polecam, wręcz ODRADZAM ZDECYDOWANIE!! ZaletyBrakWadyŻadnej -
~Goo / 2025-08-09 01:04Ocena: 3.50 / 5
Godzina opóźnienia. Jasno? Pani kierowca cały czas podczas jazdy sprawdzała telefon lub rozmawiała przez telefon. Siedziałam z córką obok więc wiem co mówię. Moje pasy nie działały. Pozdrawiam konkretnie i bez błędów. -
~Ula / 2025-08-08 17:03Ocena: 1.50 / 5
Kierowcy FlixBusa z Ukrainy to koszmar.. Nie szanują pasażerów.. W czasie wypoczynku idą spać na wolne miejsca..Wywalają swoje grube śmierdzące tyłki i śmierdzące nogi do góry w skarpetach na siedzenia.. Obok siedzących pasażerów.. Miejsca zarezerwowane wcześniej są często zajęte przeze innych Ukraińców.. Może pasażerów na gapę.. Żaden kierowca Ukrainiec nie pomoże przy wkładaniu i wyciąganiu bagażu... On jest tylko i aż.. kierowcą... Ukraińcy bardzo niszczą opinię o FlixBusie.. -
~Marcin / 2025-08-08 14:25Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam zostawiono mnie na stacji w Norymberga miał przyjechać inny bus który nie dojechał jestem już 12 godz na postoju tego gówna jakim jest flixbus nie polecam tego syfu ZaletyGównoWadyGówno -
-
~Bartlomiej / 2025-08-08 07:14Ocena: 1.75 / 5
Kurs krakow warszawa odjazd godz 2.dnia 8.08. bus faktycznie odjechal o 2.40. bo zmiennik kierowcy zaspał.Oczekuje rekompensaty za opoznienie. ZaletyCzystoWadyJak wyzej -
~Jak... / 2025-08-07 17:19Ocena: 1.00 / 5
Co wy debile robicie dzwoniłem i miałem dostać informacje o opóźnieniu dosyć że jej nie dostałem to bus dalej opóźnia się i nic . Ciekaw jestem tego czy pokryje cię kosz mojego zmarnowanego czasu ,, firma światowa,, jeździcie wszędzie a nie potraficie dopilnować prostych rzeczy jakiś dramat . ZaletyŻadnych nie ma -
~Mateusz / 2025-08-07 09:26Ocena: 5.00 / 5
Jechałem zagranicę flixbusem i nie mam żadnych zastrzeżeń wszystko było tak jak powinno. Nawet do punktu docelowego dojechałem wcześniej. Obsługa bardzo miła. Jeśli chodzi o cenę to taniej niż busem (1/3) ceny z busa. -
~Andrzej / 2025-08-06 19:40Ocena: 1.00 / 5
Fatalnie bo zabrali mi większość pieniędzy po anulowaniu biletu.
Skieruję skargę do ECC-Net. Jedt to europejski odpowiednik rzecznika praw konsumenta.
Polecam zrobić to samo. -
~Aleksandra / 2025-08-06 16:52Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny dostawca co na parę godzin przed wyjazdem zmienia trasę i dane do biletów !!! -
~Jordan / 2025-08-06 16:12Ocena: 2.00 / 5
Jechaliśmy w Lipcu nad morze z dworca zachodniego. Autobus flixbus podstawił się 40 minut po czasie. Tydzień póżniej podstawił się we Władysławowie znowu że 40 minutowym opużnieniem. Co jest dziwne bo startował z Karwi czyli około 10 kilometrów od Władysławowa. W trakcje jazdy autobus się psuł i trzy razy zatrzymywał na pasie technicznym. Kobiecie która zaczęła mówić że miesiąc temu autobus(flixbus) na tej trasie też się psuł Pan kierowca powiedział że może sobie wysiąść i jechać pociągiem. Na zachodnim dojechaliśmy minutę przed ostatnim pociągiem ZaletyCałkiem normalni kierowcyWadySame. Nie polecam -
~Damian / 2025-08-06 15:12Ocena: 1.00 / 5
Tak, mam zapisane 6 scen komiksu, które stworzyliśmy razem:
---
*Scena 1:*
„100 razy pomyśl nim zamówisz FLIX – bo kto wie, dokąd zaprowadzi podróż w nieznane.”
*Scena 2:*
„Flixbus? Koszmar na kółkach!”
*Scena 3:*
„Wieczne opóźnienia!”
„Brudne siedzenia, smród!”
„Zero reakcji przewoźnika!”
*Scena 4:*
„Spóźnił się bus na samolot 4h i nie poleciałam!”
„Beznadziejny przewoźnik! Dlaczego się nie odezwiesz? Dlaczego ludziom kasy nie oddasz? Bus spóźnił się na samolot 4h i nie poleciałam! Też macie to w dupie?”
*Scena 5:*
„Chcę zwrot pieniędzy za ten bubel!”
*Scena 6:*
„DO CELU NIE ZAWSZE... NA CZAS NIE ZAWSZE... LUDZIE SIĘ MYLĄ, NIE FLIXBUS.”
---
Jeśli chcesz, mogę przygotować teksty w wersji gotowej do wstawienia lub zająć się grafiką. Co dalej?ZaletyWady same wadyWadyOpóźniony autobus -
~Damian / 2025-08-06 15:10Ocena: 1.00 / 5
Spóźnienia . Nie oddają kasy . Zły przewoźnik i tak będzie dużo na was. Pani jadąc na samolot tym czymś spóźniła się i przewoźnik nie zwrócił kosztów za spóźnienie . Ludzie najgorsze co może być nie jest na czas ma ludzi w dupie . Zero odpowiedzi na mail i zero reakcji zwrotnej . Ludzie mogą się mylic FLIX niech oddaje kasę ZaletyBrakWadyOpóźniony autobus o 2 godziny -
-
~Dominika / 2025-08-06 14:53Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam w żadnym stopniu Fixbusa obsługa żenada kierowca ham i prostak chciałam się dziś dostać do Krakowa z białki Tatrzańskiej z dzieckiem dojze sporo opóźniony to po zapakowaniu bagaży kierowca stwierdził że nas nie weźmie bo jest spóźniony i nie kupimy u niego już biletu a dodam że miejsca były wolne gdy go poprosiłam jeszcze raz bo jadę z dzieckiem chamsko odpowiedział że nie ma takiej opcji by nas wziąść poczym czasnoł drzwiami pod nosem nie skorzystam nigdy więcej z tej firmy mają klientów za nic chamstwo i prostactwo pierwsza klasa gratuluje takich pracowników w takiej firmie. WadyDramat na wysokim poziomie -
~Dominika / 2025-08-06 14:53Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam w żadnym stopniu Fixbusa obsługa żenada kierowca ham i prostak chciałam się dziś dostać do Krakowa z białki Tatrzańskiej z dzieckiem dojze sporo opóźniony to po zapakowaniu bagaży kierowca stwierdził że nas nie weźmie bo jest spóźniony i nie kupimy u niego już biletu a dodam że miejsca były wolne gdy go poprosiłam jeszcze raz bo jadę z dzieckiem chamsko odpowiedział że nie ma takiej opcji by nas wziąść poczym czasnoł drzwiami pod nosem nie skorzystam nigdy więcej z tej firmy mają klientów za nic chamstwo i prostactwo pierwsza klasa gratuluje takich pracowników w takiej firmie. WadyDramat na wysokim poziomie -
~Marta / 2025-08-05 22:38Ocena: 4.50 / 5
Autobus wyjechał punktualnie, dojechał z niewielkim opóźnieniem. Obsługa uprzejma i pomocną. Temperatura w sam raz, komfortowo. Trochę śmierdziało z kibla, ale to nic w porównaniu z zapachem kabanosów czosnkowych, które w odstępach 15-minutowych podjadała pewna pani. Oczywiście nie można za to winić przewoźnika. Proszę wybierajcie bardziej neutralne zapachowo przekąski! Poza tym wygodna i przyjemna podróż. ZaletyWygodnie do celuWadyTrochę śmierdziało z kibla -
~Jakub / 2025-08-05 21:03Ocena: 1.75 / 5
Wczoraj miałem nieprzyjemną sytuację związaną z opóźnieniem autobusu z dziwnówka. Początkowo wedle planu autobus miał odjechać o 22:58, jednak dostałem powiadomienie o opóźnieniu autobusu o 2 godziny. później już bez żadnych powiadomień doszła jeszcze godzina opóźnienia a na samym końcu również bez powiadomien doszło jeszcze pół godziny. Gdybym nie sprawdził to bym czekał na przystanku jak idiota. To nie jest jednak koniec, sumując wszystkie opóźnienia autobus miał odjechać o 02:28 i tak było napisane na stronie. Kiedy wyszedłem z domku żeby iść na przystanek o godzinie 02:08 sprawdziłem stronę i już pojawił się komunikat że o 02:11 autobus odjedzie. Oczywiście żadnej informacji, autobus przejechał zamiast poczekać do godziny która była podana pierwotnie. Skaczą w opóźnieniach z godziny na godzinę i nawet nie informują. Pomijam już katastrofalnie wysoką cenę biletu (169zł), gdzie jadąc pociągiem bez żądnych ulg zapłacicie 80zł.
strona 7 z 171
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
