Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 2851 opinii

2.18 / 5

  • Poziom cen
    2.43
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.85
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nie zadowolony pasażer. / 2023-12-03 16:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Planowany wyjazd weekendowy. Wykupione bilety kupione, autobus opóźniony dwie godz z powodu awarii hamulca.Powrót, ten sam autokar i jeden z kierowców,ujechalismy ok.7 min. i awaria, stoimy ponad 1,15 min. brak informacji, na nasze pytanie co się dzieje, kierowca łamaną polszczyzną odp.czekamy na elektryka. Zima,autobus stoi na poboczu ruchliwej drogi.Brak możliwości kontaktu z przedstawicielami Flixbusa.Obsluga bardzo nie miła obsługa.
  • ~Rafał / 2023-12-03 14:18
    Ocena: 5.00 / 5
    ~Lola / 2023-11-26 09:59 takim że wyraźnie pisze być na przystanku 15 minut przed odjazdem
  • ~Pasanger / 2023-12-02 01:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Takie mnie naszło...Dlaczego zawsze wszyscy piszą o czymś co było źle ...jeden na sto komentarzy jest na pozytyw ...Nie rozumiem ...Skoro są dobre opinie to gdzie one ??? Zawsze jest źle ??? Zawsze to prawda??? Popatrzcie na siebie bo od tego trzeba zacząć kochani podróżni
    ZaletyJeżdżę i zawsze jest na ok
    WadyJedynie to że ludzie różni siadają obok ...śmierdzą ,brudzą ,buty zdejmują i czasem ciężko jest fajnie tam siedzieć ...ale jak miejsca są to się przesiadam woziteiel nie widzi
  • ~Grzegorz / 2023-12-01 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości odwołania rezerwacji z powodu opóźniony kuru o ponad godzinę z możliwością wydłużenia opóźniania.
    W formularzu zgłoszenia numer rezerwacji nie działa lub jest zablokowany więc nie można zgłosić zworyu (pomimo iż numer wpisany jest poprawny 10 cyfrowy )
    Za przejazd kursem również opóźnionym który przyjechał między czasie z godziny 19 przyjechał o 20.40 więc wsiedliśmy planowo mieliśmy jechać o 20.30 ale za kurs zapłaciliśmy nie 20 x 2 osoby tylko 50x2 osoby ... Infolinia tylko do 16
    ZaletyŻe w ogóle jeżdżą ?
    WadyCałkiem sporo
  • ~Lola / 2023-11-26 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakim to trzeba być ujem by odjechac 10 min przed czasem gdzie Czaka 5 osób na jedyny transport o danej godzinie 9:40
    A dokładnie Szczecinek Koszalin
    ZaletyŚmiech na sali
    WadyZenua
  • ~Pasazer / 2023-11-25 21:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Trasa z Przemysla do Krakowa Autobus N1338 bardzo nie mili kierowcy, krzyczą na pasażerów, szantarzuja pasażerów wykreślić z listy pasażera.
    ZaletyBył na czas
    WadyObsługa
  • ~Mario / 2023-11-24 21:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Tak jak pisał ktos wczesniej autobus opozniony o godzine mial przyjechac 17.45, gdy wyszedlem na przystanek o 17.33 autobusu juz mie bylo, a po chwlili przyszla informacja ze bedzie o 17.30. Dno i wodorosty.
  • ~Darya / 2023-11-24 00:59
    Ocena: 4.50 / 5
    A ja jechala z Berlinu do Wroclawia. Kierowca z Ukrainy super super. Bez problema zaplacila mniej bez biletu.
    ZaletyDobzy kierowcy z Ukrainy
    WadyZli kierowcy z Polska
  • ~Nigdywięcej / 2023-11-23 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    notorycznie spóźnione autobusy, po kilkadziesiąt minut (prawie 2h). Informują o tym, na 5 minut przed odjazdem. Nie ma wtedy możliwości anulowania rezerwacji, jak wybierzesz inny środek transportu to jesteś stratny bo za bilet ci nie oddadzą. Odradzam szczerze i nigdy więcej. O kilka razy za dużo.
    Zaletybrak
    Wadyopóźnienia, brak zwrotu za bilet, nie informowanie na czas o opóźnieniu.
  • ~F / 2023-11-22 19:58
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam, korzystam również z konkurencyjnych firm, alw z takim chamstwem kierowcy nigdzie się dotąd nie spotkałam
    WadyChamstwo
  • ~Nieznajoma / 2023-11-17 13:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Linia o numerze N1305 zepsuł się autobus na autostradzie w środku nocy gdzieś w Niemczech po 6 godzinach oczekiwaniu na serwis w autobusie okazało się że serwis autobusu nie naprawi, kolejne 3 godziny oczekiwania na autobus zastępczy. Końcowo w Warszawie opóźnienie wynosiło 12h.
    ZaletyKierowcy zachowali spokój
    WadyLudzie nie rozumieją że autobus się zepsuł a kierowcy nie mogą nic zrobić
  • ~L / 2023-11-14 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłam bilet na podróż z lotniska, lot okazał się krótszy, wiec byłam przekonana ze kierowca zabierze mnie wcześniejszym autokarem niż miałam zakupiony bilet. Kierowca autokaru flixbus mimo prawie pustego autokaru, nie zabrał nas i zamknął drzwi przed nosem pozostawiając nas na 2h oczekiwania na kolejny autokar. To karygodne... jestem od wielu lat związana z przewoźnikiem ale czas sie pożegnać
  • ~Pasażer niedoszly / 2023-11-14 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to jakas kpina. Czekam 10 minit po czym automat dziekuje mi za rozmowe.
    ZaletyBeak
    WadyWszelkie możliwe
  • ~Pasażerka / 2023-11-12 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 12.11 Podróż z Krakowa do Wrocławia.
    Chciałam kupić bilet u kierowcy do Wrocławia, dałam Panu 70 zł za bilet zapytałam czy dostanę jakieś potwierdzenie powiedział ze przyjdzie bilet na E-mail najpóźniej jutro a teraz mnie wpisze w system. Wiec usiadłam i wyruszaliśmy w podróż.
    Po przyjeździe do Wrocławia była kontrol biletów i się zaczal problem… Tłumaczyłam Panu co sprawdzał bilety ze dałam kierowcy 70 zł a Pan kierowca co na to ?? Ze nic nie brał i udawał ze mnie pierwszy raz na oczy widzi, w dodatku powiedział ze musiałam wejść do autobusu gdy on nie widział. Na szczęście podeszła do mnie Pani która była świadkiem w Krakowie i widziała za płaciłam kierowcy pieniądze. Kierowca mnie wziął na lewo bez biletu i kasa do kieszeni. Po dłuższej dyskusji kierowca mi oddał 70 zł i Pan kontroler powiedział ze ja jestem „czysta” a kierowca będzie miał problem.
    Kierowcy to złodzieje i kłamcy zawsze gdy kupujecie bilet to zawsze musi być jakieś potwierdzenie!!!!
    WadyZakup biletu a w rzeczywistości brak biletu
  • ~Normalny / 2023-11-10 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli dla kogoś czekanie 2 godziny na spóźniającego się busa nie jest problemem to polecam.
    Natomiast dla ludzi, którzy szanują siebie i swój czas powiem tak:
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM PRZEWOŹNIKA FLIXBUS!!!
    Zaletyżadnych
    WadyNa trasie Kraków Janów lubelski 2 godziny opóźnienia!!!
  • ~Ewelina / 2023-11-10 14:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam! Koszmar. Zawsze jest jakiś problem. Niemili kierowcy, odjazdy za wcześnie, opóźnienia, parkowanie na stanowisku o innym numerze, mimo że właściwe jest wolne. Nawet sprzedają bilety z miejscami, których w busie w ogóle nie ma. Ostatnio FlixBus odjechał mi przed czasem i oczywiście firma jedyne co ma do powiedzenia to 'odjechał o czasie'. Za każdym razem na wiadomość odpowiada inny konsultant, znajomicie zdając sobie sprawę, że wystarczy odpisać jedno zdanie na odczepnego, bo sprawa już do niego nigdy nie powróci. Następnym razem prędzej pojadę gdziekolwiek rowerem niż Flixem.
    Wadyodjazdy przed czasem, opóźnienia, parkowanie na stanowisku o innym numerze, źle oznakowane siedzenia w środku, niemili kierowcy, komunikacja z działem obsługi klienta na zasadzie "gadaj zdrów"
  • ~Janusz / 2023-11-10 02:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 09.11 jechałem autobusem z Warszawy do Krakowa o 10.20. Na autobusie wielki numer 83
    Siedziałem na samym końcu zostałem pogryziony przez moim zdaniem pluskwy lub coś tego typu. Żenada
    ZaletyBrak
    WadyRobactwo
  • ~Kazek / 2023-11-07 10:01
    Ocena: 1.50 / 5
    Kurs Oslo-Gdynia -Kraków w dniu 12.10.2023r. opóźniony w Ciechocinku pół godziny. Na pytanie do kierowców o przyczynę opóźnienia filozoficzna odpowiedź "cóż to jest wobec wieczności" . Na trasie żadnego starania o zniwelowania opóźnienia, całkowita beztroska i luz, przerwy na papieroski kierowców itp., pomimo informacji z mojej strony, że w Krakowie mam przesiadkę na dalszy pociąg. W efekcie w Krakowie opóźnienie 1 godzinne!! Jednym słowem całkowita ściema co do czasu trwania podróży aby pokonać konkurencje, okazało sią że pociągiem podróż trwałaby tyle właśnie czasu a o wiele taniej. Nigdy więcej. Autokar w połowie pusty, a za rezerwację miejsca dodatkowe 7 złotych. Kierowca w rozmowie z szefem żali się na małe obłożenie - ciekawe dlaczego? Żadnej refleksji, beztroska i zła organizacja pracy.
  • ~Podróżny 03.11.2023 Kielce 4.05 - Radom / 2023-11-03 07:29
    Ocena: 1.50 / 5
    03.11.2023 Kielce 4.05 - Radom 5.10. Za Kielcami Kierowca pojechał na stacje "CPN", trwało to długo, a w Radomiu był po czasie tj. 5.18. Nie otworzył środkowych drzwi, musiałem o tym przypomnieć. Spóźniłem się przez to na pociąg.
    ZaletyBrak
    WadyBrak punktualności, spóźnienia w podróży do pracy - Kierowca ma dodatkowy postój. Dlaczego nikt nie kontroluje samowolki Kierowcy?
  • ~Mateusz / 2023-11-02 22:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Z powodu systemu w aplikacji Flixbus nie pojechałem autobusem: oto moja historia.
    1.Zapłaciłem za bilet dwustronny ze Stuttgartu do Gorlitz
    2.Po otrzymaniu komunikatu, że transakcja nie została zrealizowana, znowu zapłaciłem za bilet
    3.Po otrzymaniu drugiego komunikatu, że transakcja ponownie nie została zrealizowana, chciałem zapłacić jeszcze raz, jednak gdy już chciałem płacić to pomyślałem, że może jest to jakiś błąd i możliwe że mam potwierdzenie zapłaty na skrzynce pocztowej
    4.Na skrzynce pocztowej otrzymałem 2 wiadomości z Przelewy 24: pt. "Nowa transakcja płatnicza" oraz 2 wiadomości zawierające fakturę od Państwa - jedna o 16:02 i 16:04. Oprócz tego otrzymałem dwie wiadomości: Potwierdzenie rezerwacji - pierwsza wiadomość przyszła także o 16:02, druga analogicznie o 16:04. Były to ważne wiadomości bo obie miały zawarty plik PDF z biletem
    image.pngimage.png
    5. Gdy zobaczyłem dwie rezerwacje o tym samym numerze, kierując się racjonalnością i logiką, zgłosiłem rezygnację z drugiej rezerwacji, będąc pewnym, że ta pierwsza nadal obowiązuje - za anulowanie tej drugiej rezerwacji dostałem od Flixbus Voucher na kwotę 288,98 złoty (czyli na kwotę jaką zapłaciłem)
    6. Po tym wydarzeniu nie dostałem żadnej informacji, że moja pierwsza rezerwacja jest odwołana - byłem w 100 procentach pewny że nadal obowiązuje, ponieważ dostałem jeden Voucher za bilet z 16 04 i nie rezygnowałem z rezerwacji z godziny 16 02.
    7. Potem okazało się że system w aplikacji sprzedał mi wtedy dwa bilety na to samo miejsce i odwołując drugi bilet odwołałem też pierwszy... Mój komentarz cytując klasyka "Jak do tego doszło - nie wiem"

    Po długim pisaniu oraz ignorowaniu mojej straty czasu i pieniędzy (musiałem kupić bilet na kolejny autobus dopłacając 120 zł czyli ok. 42 procent drożej plus czekałem na niego z 5 godzin) firma zaoferowała mi rabat na kolejny przejazd w wysokości 25 procent (gdy 20 procent to zniżka dla każdej osoby na pierwszy przejazd). Przyjąłem tą ofertę bo nie chciałem już tracić na nich czasu - żenada
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.78, ilość opinii: 4693
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2851
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 774
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 683
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 317
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.90, ilość opinii: 254
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4257
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4135
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3747
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2787