Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3126 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rafaello. / 2024-09-12 16:03
    Ocena: 1.75 / 5
    11 września wracałem do Łodzi z Warszawy z rodziną. Dostaliśmy wiadomość że będzie opóźniony i brak możliwości korzystania z WC. Autokar brudny, śmierdzący,oparcie fotela na którym siedziałem połamane! W autokarze unosił się smród alkoholu. Mimo tego kierowca niepomaga przy bagażu
    trzeba samemu dzwigac i ukladac bagaż w lofciep!p]"]Nygusy" Już nigdy nieskorzystam z tych Lini!!! Szczerze niepolecam. Tragedią]]!!!!!
  • ~R / 2024-09-12 12:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Kabareciarze..no...opera brazylijska mydlana ............................
  • ~MNN / 2024-09-12 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 9 września 2024r. Czekałam na przystanku na Flixbus z Elbląga do Łomży z mężem i synem , dostałam wiadomość ,że autobus będzie opóźniony o dwie godziny i za chwilę otrzymałam drugą wiadomość , że autobus jest odwołany. W tej sytuacji pociągiem dostaliśmy się do Olsztyna i z powodu braku połączenia autobusowego do Łomży musieliśmy zamówić taksówkę z Olsztyna do Łomży za 1200 zł. Firmy tej nie polecam nikomu i sama nie będę z niej korzystała.
    Zaletynie wiem bo został w ostatniej chwili odwołany kurs
    Wadyjak wyżej
  • ~Pat / 2024-09-09 20:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Przewoźnicy Flixbus nota bene firmy niemieckiej zachowują się w Polsce jakgdyby to przewoźnik miał byc usatysfakcjonowany klientem...jego sposobami na zalagodzenie wybuchu konfliktu ktory pan kierowca tylko bedzie dobrze dogrzewał ...jak z klimatyzacją...To jest kpina.To nie jest zaden przewoznik...A kierownictwo flixbus umyje w razie co za kazdym razem rączki...z nadużyt...z wybrania sobie za bilety...z prze-godzinnych postojów dobrze spedzonych...tym że flixbus zatrudnia przeciez firmy...i nie jest odpowiedzialny...za efekt finalny tego wszystkiego radź sobie...
    Pojedynczy przewoźnicy w Polsce z mniejszym kapitałem juz dawno by zbankrutowali ..pozbawiając region i tak i tak komunimacji...więc wszyscy sobie w tym kraju naszym drugiej Irlandii tłumaczymy ze tak jest pieknie
    Jak czytam te komentarze z nr kursow
    ..to strach sie gdzies tam wybrac...
  • ~Jurek / 2024-09-09 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem bilet na przewóz z Łodzi do Londynu. Miało to trwać, tak deklarowali w opisie podróży, około 25 godzin. Podróż trwała około 29 godz.
    Po tygodniowym pobycie w Londynie wróciłem LOTem do Warszawy. Na Okęciu samolot wylądował około godziny 21:30.
    O godz 23:30 miałem pojechać flixbusem do Płocka.
    Kiedy czekałem na autobus zauważyłem że około godz 20:00 firma przysłała mi sms że mój rejs ich autokarem został odwołany!!!
    O godzinie 23:00 zacząłem szukać jakiegoś innego sposobu na powrót do domu. Nie udało się mi nic znaleźć !!!
    Doczekałem do 23:30 z nadzieją, że może jednak autobus przyjedzie. Nic z tego!!!
    Najbliższy hotel zażyczył sobie za nocleg 800 zł!!!
    Zadzwoniłem do kuzyna z prośbą aby po mnie przyjechał. Kuzyn zgodził się przyjechać po mnie do Błonia bo nie lubi jeździć po Warszawie.
    Pojechałem taxi do Błonia. Zapłaciłem 300 zł!!!
    Kuzyn przyjechał ok. godz 1:00.
    W domu byłem około 3:00 !!!!!
    Takich przygód w jednej podróży jeszcze nie przeżyłem !!!!!
    ZaletyJedynie wygląd zewnętrzny!
    WadyCałkowity brak profesjonalizmu!
    Nieliczenie się dobrem klienta!
  • ~FG9105P / 2024-09-07 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca wyprzedza i schamowuje tira, mało co do wypadku nie doszło
    ZaletyW miarę auya
    WadyKierowcy agresywni na drodze dla innych uczestników ruchu
  • ~Логіні / 2024-09-06 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Лінія N1202 з Кракова до Осло. Водій був дуже неприємний, він курив сигарети під час руху через вікно. Автобус старий і не комфортний. Смердючий туалет.
  • ~Piotr / 2024-09-04 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    4.09 kurs 908 Dubrownik Wiedeń. Nie działa klimatyzacja (temperatura 29-26 stopni) Chamski kierowca nie pozwala podczas tankowania opuścić samochodu po 5 godzinach jazdy.
    WadyNiewygodne fotele, brak podnóżków i klimatyzacji
  • ~Pat / 2024-09-03 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Bur-del-dziady jeżdżą do Niemiec to nie byle kto..żaden przewoźnik IC by sobie tak nie pozwolił
  • ~A.Taheri / 2024-09-03 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyjechałem z Warszawy do Berlina z Felixem Busem. Od początku do końca trasy. Nie miałem ani jednej minuty internetu. Musisz wchodzić na stronę co kilka sekund i postępować zgodnie z instrukcjami łączenia się z Wi-Fi. Zmęczyłem się i Poddałem się. To była najgorsza usługa, jaką kiedykolwiek widziałem. Nie możesz zapewnić internetu. Dlaczego reklamujesz to jako przywilej !!! Jest zarówno drogi, jak i nie może zapewnić pasażerom Internetu. Zapłacił lepiej niż ten sam bilet do lotu.
  • ~Maria / 2024-09-03 12:47
    Ocena: 4.00 / 5
    Trasa Warszawa Gdańsk chciałam poprosić kierowcę żeby mógł schować mój bagaż,spojrzał się i powiedział że nie jest od tego...że starsza osobą musiała dźwigać ciężki bagaż i usłyszeć tylko po co pani tyle targa...
  • ~Aja / 2024-09-01 19:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Miałam bilet z osoba twoarzyszącą. Bus opóźniony o 180 minut i zmienili mi bilet na 2h później oczywiście na 1 osobę. Nie zwrócili pieniędzy.
  • ~Bugwojny / 2024-09-01 08:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Głównym problemem jest nierówne traktowanie pasażerów. Jedni dopłacają, by zarezerwować określone miejsce, innym bez dopłat miejsca przydziela system, a pozostali są zmuszeni przesiadać się podczas podróży, bp ich miejsce od określonego przystanku zajmuje ktoś inny. Wracałem z Jastrzębiej Góry do Krakowa i podczas całonocnej jazdy zmieniałem miejsce kilka razy. Rezerwacje też były zdublowane więc przydział miejsc całkowicie się posypał. Kierowca po parokrotnym sprawdzeniu biletów poddał się i polecił zajmować miejsca gdzie jest wolne. Oczywiście stąd wynikło spore opóźnienie. Odradzam.
  • ~Anna / 2024-08-29 14:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Czekaliśmy na autobus z flixbus na lotnisku w Goleniowie kilka godzin. Autobus był opóźniony. Jeden raz otrzymaliśmy e-mail o tym zdarzeniu. Natomiast w aplikacji godziny zmieniały się co jakiś czas. Raz był opóźniony o 30 min., raz o 40 min., itd. Kiedy autobus w końcu przyjechał, kierowca otworzył drzwi i zaraz zamknął po czym odjechał. Byliśmy 4 metry od autobusu. Nie zdążyliśmy wziąć nawet bagażu. Machnęliśmy nawet w stronę kierowcy. W aplikacji miejsce postoju oznaczone jest dużą „kropką”, co oznacza brak dokładności gdzie konkretnie zatrzyma się pojazd. Dodatkowo brak oznaczenia przystanku, jeżeli jest, to niewidoczny. Byliśmy na tym lotnisku pierwszy raz. Jak dla nas, to nie dość, że za krótko, to jeszcze kierowca zatrzymał pojazd trochę dalej od „kropki” na mapie. W trakcie zgłoszenia incydentu, zostaliśmy potraktowani jak złoczyńcy łamiący regulamin a konsultant zachowywał się jak chatbot, cały czas to powtarzając. Chociaż byliśmy klientami Flixbusa, obecnie nie polecam. Na pewno będziemy szukać zastępczej komunikacji.
  • ~M / 2024-08-29 12:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Wczorajszy przejazd z Gdańska do Łodzi super miła obsługa,przerwy na papierosa czysty autobus.I pierwszy raz widziałam dodatki do ubioru u kierowców u Pani krawat a u Pana szelki????ciekawe czy sami sobie kupili czy flixbus daję kierowcom a nie zakładają super to wyglądało
    ZaletyMiła obsługa szybki przejazd
  • ~Pat / 2024-08-29 08:21
    Ocena: 1.50 / 5
    A z tym toaleta i nie ...tryb sprzatania hotelowego ..no sorry jak jedzie sie 10-16 godzin...czy pojda do gory bilety...to moze ale do sw Mikolaja...38 godzin na krzeselku do lowienia ryb ..se nie wyobrażam




  • ~Pat / 2024-08-28 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszne brednie nie ma tego jak inaczej skomentowac.
    Jeszcze nikomu bycie w porządku nie zaszkodzilo i bilety w aplikacjach kolei regionalnych lub ICE...tez pojawiaja sie czesto z pelnym juz pociagu dopiero na mailu...
    Tej sytuacji klienci w obsludze on line biletow sa juz nauczeni...a taki pierwszu na rynku flixbus pewnie ani nawet dla Pani nie jest...
    Nie da sie tego po prostu czytac...informacyjnie w ocenie punktualnosci danych linnii i kursu...i skomentowac na tym portalu
  • ~Nadi / 2024-08-28 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam bilet przez aplikację Flixbus, ale bilet nie pojawił się w aplikacji, więc byłam zmuszona kupić go ponownie. Po czasie okazało się, że pierwszy bilet został wysłany na maila, o czym nie było żadnej informacji po opłaceniu biletu. Uważam, że to poważny błąd w aplikacji. Firma nie poinformowała mnie, że muszę sprawdzić maila, co doprowadziło do niepotrzebnych kosztów z mojej strony. Flixbus nie widzi w tym problemu i odmówił zwrotu pieniędzy. Agentka obsługi klienta przyznała, że to błąd aplikacji, ale wskazała, że bilet został wysłany mailem. Nie zgadzam się z tym podejściem – firma powinna wziąć odpowiedzialność za funkcjonowanie swojej aplikacji i zapewnić lepszą obsługę klienta.
  • ~Pat / 2024-08-27 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinie nie zmieniają nic...n911 porshe na ktore nikogo nie bedzie stac...mozna popatrzec
  • ~Piotr / 2024-08-27 06:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Linia N911 26/27.08.2024, prowadzili najlepsi kierowcy, na przystanki przyjeżdżają przed czasem dając czas na spokojne włożenie bagażu i wejście do autokaru, dbają o przerwy na trasie na zakupy na stacji i skorzystanie z toalety
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5048
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3126
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 862
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4574
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3499
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2970