Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3150 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magdalena / 2024-10-13 20:20
    Ocena: 3.25 / 5
    Podróż na linii 1301 Warszawa - Praga, 29 sierpnia. Wysiadka w Kłodzku i pozostawiony telefon z ładowarką w autobusie. Na miejscu obok ani z tyłu nikt nie siedział i nie mógł zgłosić pozostawienia telefonu do kierowcy. 5 minut po wyjściu z autobusu zgłoszenie ufakt na infolinię Flixbusa wraz z numerem miejsca. Pani na infolinii kazała wypełnić formularz drogą e-mailową oraz powiedziała że przesyła informację do kierowcy i może kierowca zadzwoni do mnie. Formularz przesłałam. Dzwoniłam na infolinię Flixbusa tego samego i następnego dnia, zero informacji, nikt nic nie wie, nie ma kontaktu z kierowcą. To samo tydzień później. Po miesiącu lakoniczna informacja że zgłoszony przedmiot nie został znaleziony. Chyba nie wymagam za dużo. Zostawiłam telefon komórkowy a nie pudełko ciastek. Fakt zagubienia zgłosiłam 5 min po wyjściu z autobusu. Telefon na pewno był jeszcze wtedy w siatce przed fotelem. Wystarczyła odrobina dobrej woli ze strony pani na infolinii i kierowcy - na pewną mają numery komórkowe do kierowców i można było zadzwonić zwłaszcza, że na tej trasie jeździ dwóch kierowców i można było zadzwonić do drugiego kierowcy siedzącego obok i poprosić o sprawdzenie na kolejnym przystanku czy telefon jest na zgłoszonym miejscu, na pewno wtedy jeszcze tam był. Telefon nie został znaleziony z winy obsługi infolinii i autobusu. Trzeba bardzo uważać, aby nie zapominać i nie zostawiać niczego w autobusach tej firmy bo pozostawione rzeczy są już nie do odzyskania.
  • ~Brygida / 2024-10-13 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Oczekiwanie na opóżniony autobus na wietrze i deszczu(brak wiaty).Opóźnienie podane w sms -29min,faktyczne 70 min,przez co straciłam możliwość przesiadki na 2 kolejne autobusy.Na moje grzeczne zapytanie bardzo aroganckie i obcesowe odpowiedzi pana sprawdzającego bilety,równie niegrzeczne zachowanie do innych pasażerów.Kierowca w trakcie jazdy rozmawiał przez telefon nie używając zestawu głośnomówiącego.Przez 70 min spóżnienie straciłam dużo czasu i poniosłam dodatkowy koszt na taksówkę.NIE POLECAM !!!
    ZaletyBRAK
    Wady70 min opóźnienie,arogancja i nieuprzejmość,zespół Flixbus nie używa słowa przepraszam-brak w sms z powiadomieniem o opóźnieniu,brak przeprosin dla oczekujących na wietrze i deszczu pasażerów
  • ~Zysio_44 / 2024-10-11 13:20
    Ocena: 1.75 / 5
    UWAGA, nie polecam korzystania z usług tej — pożal się boże — firmy. Brak kompetencji ze strony przewoźnika jest rażący wręcz. Dokonałem rezerwacji na przejazd z Lublina do Gdańska prawie trzy tygodnie wcześniej. Specjalnie kupiłem bilet na samolot, na dzień później niż miałem wylatywać planowo z uwagi na fakt, że akurat ten przewoźnik oferował połączenie bezpośrednie busem z 15 na 16 października o 22:50. Było to korzystniejsze niż jechać wcześniej i czekać wiele godzin na lotnisku. Dodam też, że przejazd nie należał do najtańszych, ponieważ kosztował 140 zł. Tymczasem w piątek, 11 października zaledwie 4 dni przed wyjazdem otrzymuje email w języku angielskim z informacją o odwołanym kursie, oraz propozycją zmiany daty wyjazdu. Serio? To już nie pierwszy raz jak flixbus leci sobie w kulki. W marcu tego roku również odwołali mi przejazd, z tym że 3 dni przed planowym odjazdem. Firma problemu nie widzi, oddadzą pieniądze, albo wcisną ci voucher na inne przejazdy, a ty się martw i organizuj przejazd na ostatnią chwilę często 4 razy droższy... Totalny brak szacunku ze strony firmy do swoich pasażerów. Nie polecam!
    ZaletyBrak, ponieważ nawet jeśli oferta jest wspaniała, co z tego, gdy odwołuje się na ostatnią chwilę?
    WadyNieodpowiedzialność
    Nieuczciwość
    Niekompetencja
    Niewywiązywanie się z umowy
  • ~cheettooss / 2024-10-09 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usługi firmy Flixbus, dobre wychowanie panow kierowców zostało chyba w domu, po zwróceniu uwagi usłyszałam że mam zamknąć mordę i włożenie torby kobiecie ciężarnej nie jest wliczone w ich zakres obowiązków jak widać jakiekolwiek maniery również a koniec wyzwanie osoby z Ukrainy że mają wraca skąd przyjechali dobiło mnie już do reszty ( osoba którą rozwiniez była pasażerem ) - tak właśnie panowanie kierowcy z Flixbus się zachowują
    ZaletyŻadne
    WadyObsługa
  • ~Bartosz / 2024-10-08 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ,kierowca zjechał z trasy ,pomijając przystanek na którym miałem wysiąść ,po zwróceniu uwagi pokazaniu biletu usłyszałem tego przystanku już nie ma ????ale jak ?skoro jest oznaczona godzina przyjazdu ? I do tej miejscowości kupiłem bilet ?
    Po prostu nie ma ????zostałem wysadzony na dworcu w innym mieście i musiałem dojechać na własną rękę dwoma pociągami . Infolinia oczywiście czynna do godziny 17 czat online też nie działa także katastrofa .Cala sytuacja miała miejsce na trasie Hamburg -Toruń 8.10.2024
  • ~Katarzyna / 2024-10-08 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Starszy kierowca zaraz za Katowicami uszkodził autobus prawdopodobnie zachaczyl o barierki na autostradzie, drugi z kierowców chciał wyjść na zewnątrz zobaczyć w ten czas usłyszał odpowiedź „a co to mój autobus „
    Na koniec podróży wyprzedzanie na czołówkę.!!
    Odradzam
    WadyKierowcy
    Niebezpieczne manewry
    Palnenie papierosa przez szybę podczas jazdy
  • ~W / 2024-10-05 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    ця культура завжди дозволяє кардіологу в автобусі...
    вони як італійці
  • ~F / 2024-10-04 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Manners maketh man.........................................


    Zalety....
    Wady.....
  • ~Dorota / 2024-10-04 10:30
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 03.10.2024 kurs o godz 14.10 z Warszawy do Paryża Jestem pod dużym wrażeniem kultury osobistej dwóch Panów którzy kierowali autokarem.Takich ludzi powinno się dobrze wynagradzać i nigdy nie dać im odejść z firmy bo to prawdziwy skarb dla pracodawcy.Podróż minęła bez zakłóceń i napewno natepną kolejną wyprawę wybiorę właśnie z tą firmą.pozdrawiamn serdecznie, pasażerka
    ZaletyJw
    WadyBrak
  • ~Robert / 2024-10-02 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    W tym Zakopanem to są za ładne dziewczyny i pana no...
  • ~Mom / 2024-09-29 16:07
    Ocena: 3.25 / 5
    Flixbus zostawił nas na parkingu podczas przerwy na toaletę i odjechał. Nie polecam.
  • ~P / 2024-09-29 08:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Niefajni już jestescie wszyscy...............a mecz byl dobry monachium-leverkusen...i legia-gornik...i octoberfest do 6pazdziernika...
  • ~Kris / 2024-09-28 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie przyjechsl bus i nie chce oddać kasy zenada. Ostatni raz
  • ~Robert / 2024-09-26 06:53
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś totalna masakra już nawet nie chce mi się rozpisywać dno to jest wysoko ponad tym
  • ~Aldona / 2024-09-20 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa,nigdy więcej!
    Miałam pilne spotkanie.Planowany wyjazd z Olsztyna o 8:25 a wyjechałam 9:05,infolinia totalnie niezainteresowana problemem.Planowany przyjazd do Łomży o 11:25
    Ja byłam w Łomży o 14:30!!!!
  • ~Jacek / 2024-09-20 00:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Drogo ale czasami nie ma wyboru. Natomiast obsługa to żart. Co z tego, że kierowca ogarnięty jak jakiś typ z obsługi ucisza człowieka bo "cisza nocna". W autobusie? I żeby to jeszcze człowiek głośno był. Ale przychodzi, opryskliwie ochrzania na dobry początek i po chwili gdy SZEPCZESZ tak, żeledo osoba kilka centymetrów od ciebie cię słyszy to zarzuca Ci że ON SŁYSZY. Z DRUGEGO KOŃCA AUTOBUSU.
    A tym, że bus zafajdany i wali wódą to się nie ma kto zająć. KPINA.
    WadyWredna obsługa
  • ~Bibio / 2024-09-19 15:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzisiaj 19,09.2024 o godzinie 8.50 z Olsztyna do Warszawy skorzystałam z usług waszej firmy i obsługa pojazdu pan Marcin i pan Zenek byli mega mili i podróż z nimi minęła bardzo szybko i w dobrym klimacie . Obydwaj kierowcy godni polecenia i nagrody za dobrą pracę :) polecam :)
  • ~mario / 2024-09-18 16:14
    Ocena: 2.75 / 5
    9.IX.2024 - podróż na lotnisko w Modlinie opóźniła się na tyle, że tylko dzięki uprzejmości obsługi lotu udało mi się wsiąść do samolotu. Wcześniej od Flixbusa dostałem jedynie sms-a z informacją, że autokar spóźni się 10 min. G... prawda! Autobus spóźnił się niemal godzinę! A kolejne minuty dołożył na trasie Warszawa Zach.-Modlin!! W efekcie musiałem ponieść dodatkową opłatę w wysokości kilkuset zł za bagaż rejestrowany, który opłaciłem po raz pierwszy już w momencie rezerwacji lotu. Na lotnisku bramka została zamknięta zanim dowiózł mnie na nie Flixbus. Pozwolono mi zabrać bagaż do kontroli osobistej, ale wiązało się to z drugą opłatą!! Flixbus ma to w nosie. Mają swój regulamin i kropka. Nie wypłacą mi żadnego odszkodowania, bo przewóz zrealizowali!! Ostatni raz korzystałem z tych ...!!!
  • ~DROGI FLIXBUS / 2024-09-18 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    PODWYŻKA CENY ZA BEZOBSŁUGOWĄ OBSŁUGĘ NA +5,99
    KIEROWAC NIC NIE POMAGA
    W NOCY JADĄC DO PARYŻA ZAMKNIĘTA TOALETA
    TRAGEDIA
    WadyPROBLEM Z KIEROWCAMI I TOALETAMI NA NOCNYCH KURSACH
  • ~Nieważne / 2024-09-17 15:51
    Ocena: 3.25 / 5
    Autobus był czysty i wygodny. Jechało się przyjemnie do momentu kiedy kierowca po zatrzymaniu autobusu na jednym z przystanków na pytanie wsiadającego "czy mogę kupić bilet" wyrzucił go z autobusu. Na pytanie "gdzie mogę kupić bilet na następny autobus" odpowiedział "w Internecie se sprawdź ja już k*rwą muszę jechać" Dzban
    ZaletyWygodny autobus
    WadyChamski kierowca
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5090
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3150
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 868
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 340
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4622
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4471
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3936
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994