Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3082 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2024-08-05 14:58
    Ocena: 1.25 / 5
    W przypadku osób niepełnosprawnych totalne dno. Mówią, że autobus będzie niskopodłogowy a przyjeżdża zwykły autokar w żaden sposób nieprzystosowanych do osób na wózku inwalidzkim. I to pomimo kilkukrotnym zapewnieniom telefonicznym. Kompletny brak szacunku i zrozumienia dla osoby niepełnosprawnej że strony osób z biura obsługi klienta i biura ds. osób niepełnosprawnych. Jedyny plus to postawa kierowców którzy okazali zrozumienie, byli chętni do pomocy i życzliwi. (Dziękuję za pomoc kierowcom na trasie katowice-mielno/ mielno-katowice)
  • ~Marcin / 2024-08-04 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewożnik przyjechałem dziś na dworzec podszedł do mnie starszy pań i powiedział że autobus dzisiaj nie jedzie myślałem że dostanę wścielizny miałem być dzisiaj o 23.50 w Poznaniu a będę dopiero jutro o 15.30 .Chciałem wspomnieć że od jutra zaczynam urlop i już mi się świetnie zaczął ,nie polecam tej gównianej firmy omijać dalekim łukiem
    WadyJedno wielkie dno
  • ~MB / 2024-08-04 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom firmy jest żałosny, szkoda czasu i pieniędzy. Kierowcy ignorują pasażerów, sami wychodzą na papierosy zostawiając pasażerów zamkniętych w autobusie. Zostawili na przystanku nas i 4 inne osoby, odjechali z bagażami, i rowerami, postanowili nie czekać i nie zawracać. brak kontaktu i jakiekolwiek informacji co się stanie z naszymi rzeczami. Infolinia nie działa w weekendy ????
    Inny autobus, pomimo zakupionych biletów na rowery przyjechał bez bagażnika i odmówił przewozu rowerów w jakikolwiek inny sposób.
    Innym razem, na trasie Kielce -
    Rzeszów, mimo wykupionego biletu miesiąc wcześniej, autobus sobie po prostu nie przyjechał - ot tak, bez info.
    Niektórzy kierowcy to skrajne wieśniaki i zachowują się jakby robili wielką łaskę że w ogóle jadą, odzywają się jak buce. Z komentarzy widać że zostawianie ludzi na przystankach jest nagminne, ciekawe że innym przewoźnikom się to nie zdarza tak czesto… może informują ludzi czy postój będzie trwał 3 minuty czy 7? Flix nie dotarł jeszcze do tego poziomu kultury.
    ZaletyBrak
    WadyChamscy kierowcy, zalosna firma, zmiany na ostatnią chwilę
  • ~Dorota / 2024-08-03 07:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie korzystajcie z tego przewoźnika!!!! Zmieniono rezerwację godzinę przed wyjazdem o 5 rano!!! na całkiem nową trasę z przesiadką 2 godzinną w innym kraju! Przez co podróż przesunęła się o kilkanaście godzin dłużej. Brak kontaktu z obsługą!!!!! Nigdy więcej nie będę korzystała z flixbusa!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Krzysztof / 2024-08-02 14:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Kurs do Szczawnicy, 6 godzin jazdy. Autokar przyjechał spóźniony prawie godzinę. Całkowite opóźnienie to 2 godziny.
    W środku smród z toalety taki, że nie da się wytrzymać. Wentylacja wyłączona, istny dramat. Kilkugodzinna jazda w smrodzie takim, że trzeba wstrzymywać oddech. Nigdy wcześniej się z czymś takim nie spotkałem.
    Jak ktoś przed nami pochyli oparcie, miejsca zostaje maks dla dziecka -12lat.
    Gniazdka i wifi brak.
    Bilet 180zł

    Powrót: opóźnienie ponad pół godziny, niedziałające wifi, niedziałająca toaleta.
    Dziękuję, nigdy więcej.
  • ~kapulet / 2024-08-02 12:16
    Ocena: 1.50 / 5
    29-go lipca miałem autobus z Gdańska do Radomia z przesiadką w warszawie zachodniej. Nr. rezerwacji: 3178180109. Czas do przesiadki w warszawie zachodniej 2godziny i 50 minut.
    Autobus miał być w warszawie zachodniej o 14.40 ale opóźnił się i przyjechał 15.15 (35 minut). Kurs z warszawy zachodniej do radomia (kierunej Rijeka - stanowisko 11) linia N986 miał się zacząć 17.30. Od 17.20 byłem z córką i jej chłopakiem na stanowisku 11-tym (jest tam rozkład jazdy i informacja Flixbus 17.30 - Rijeka) i czekaliśmy do 17.40. Autobusu nie było. Podszedłem do informacji a pani po rozmowie telefonicznej powiedziała, że autobus już odjechał. Szok... Musieliśmy wracać pociągiem do radomia i ponieść dodatkowe koszty. Zgłosiłem sprawę na czacie strony Flixbus - odmówiono zwrotu pieniędzy. Pani na czacie stwierdziła, że autobus odjechał o 17.35 a ja nie zauważyłem autobusu, 3 osoby nie zauważyły odjeżdżającego autobusu stojąc na stanowisku 11-tym ! Radzę uważać też na rezerwację miejsc w okolicy środka autobusu z toalety smród jak z szamba, może zebrać się na wymioty... Kilka razy co roku w wakacje korzystałem z Flixbus-a to był ostatni raz. Stanowczo odradzam.
  • ~Wojciech / 2024-08-01 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj. 31.07.2024! Autobus Lublin -Warszawa Lontnisko 06:30 nie przyjechal do 07:10 , a moze nawet wcale. Musialem pojechac pociagiem do Warszawy, ledwie zdazylem na samolot. Zadnej Informacji na deorcu autobusowym w Lublinie!!! W podobnej sytuacji znalsxlo sie kilkanadcie innych osob, w tym obcokrajowcy.
  • ~Arek / 2024-07-30 22:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiedyś mój ulubiony przewoźnik. Teraz co przejazd, to problem. Autobus spóźniony godzinę, zero informacji o opóźnieniu, w aplikacji autobus stoi we wsi 100 kilometrów od trasy jaką miał jechać. Potem opóźnienie ponad godzinę, powiadomienie na emailu jest, ale 20 minut przed dojazdem kierowca staje na uboczu i mówi, nie może jechać dalej i trzeba czekać 45 minut na zastępstwo. Porażka i tragedia na wielu poziomach.
    ZaletyCeny (czasem)
    WadyOpóźnienia, problemy, brak komunikacji
  • ~Magdalena / 2024-07-30 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróż się nie odbyła, bilet kupiony dzień wcześniej; autobus miał 40 minut opóźnienia; więc myślałam, że go przegapiłam. Później ściągnęłam apke i bus już dawno opuścił miasto
    ZaletyZero
    WadyDużo
  • ~Hitler drivers / 2024-07-29 07:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Prague to Poland. First stop after 4 hours. Ostrova. Stratch legs. After bus left stop maybe 50 feet realized my son was left on stop. It was 4 am I was half asleep and my son had separate sit due to last minute expensive ticket. Asked 2 bus drivers to stop wait for him. Called him he said he is right behind on stop. Bus drivers were laughing saying it's not vacation. I understand he should get on bus. But please have some compassion. It's 10 hour ride not ride around city. The bus drivers refused to stop wait for him to run to bus. I asked to leave bus. They drove for 5 more minutes to give me hard time and left me at 4 am on side of road in strange country because I refused to leave son behind. Thanks goodness my son had phone with him so I could find him GPS location . Those are not bus drivers. Those are 2 Hitlers. No compassion just cruel ???? behavior. I have job as well. Often I have to wait for costumer. I know they are on schedule but my son was right behind. Be careful I read reviews on other sites they all said cruel drivers. One review said person was left on stop was running after bus. All passengers were yelling for driver to stop. Driver just ignored it and left with passengers bags. This is not professional behavior. This is Hitler behavior. Acting like God
    ZaletyCruelty
    WadyCruel
  • ~Hitler drivers / 2024-07-29 07:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Prague to Poland. First stop after 4 hours. Ostrova. Stratch legs. After bus left stop maybe 50 feet realized my son was left on stop. It was 4 am I was half asleep and my son had separate sit due to last minute expensive ticket. Asked 2 bus drivers to stop wait for him. Called him he said he is right behind on stop. Bus drivers were laughing saying it's not vacation. I understand he should get on bus. But please have some compassion. It's 10 hour ride not ride around city. The bus drivers refused to stop wait for him to run to bus. I asked to leave bus. They drove for 5 more minutes to give me hard time and left me at 4 am on side of road in strange country because I refused to leave son behind. Thanks goodness my son had phone with him so I could find him GPS location . Those are not bus drivers. Those are 2 Hitlers. No compassion just cruel ???? behavior. I have job as well. Often I have to wait for costumer. I know they are on schedule but my son was right behind. Be careful I read reviews on other sites they all said cruel drivers. One review said person was left on stop was running after bus. All passengers were yelling for driver to stop. Driver just ignored it and left with passengers bags. This is not professional behavior. This is Hitler behavior. Acting like God
    ZaletyCruelty
    WadyCruel
  • ~Anis / 2024-07-27 16:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Kurs o 10.00 z Warszawy Młociny do Łeby fajny przejazd duże korki ale kierowcy świetnie ogarnięci i dobra jazda na remontach.Przy takich korkach nawet przerwa na papierosa była.
    ZaletyPan kierowca i Pani kierowczyni pełna kultura wszystko ok
    WadyBrak
  • ~Turysta123 / 2024-07-27 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierunek n1210 Warszawa-Łeba przystanek Jastrzębia Góra. Odjazd autobusu z tego przystanku powinien nastąpić o godzinie 8.20. Dotarłem na przystanek dziesięć minut przed odjazdem autobusu i wyobraźcie sobie moje zdziwienie, gdy dowiedziałem się, że mój autobus już odjechał. Chciałbym zapytać kierownictwo firmy flixbus, czy żeby wsiąść do autobusu muszę stawić się na przystanek godzinę przed odjazdem?
  • ~Radosna / 2024-07-26 22:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia!! Siedzę właśnie w N1399 trasa do Przemyśla. W Łodzi miał być o 21:05. Godzina 21:15 a na stronie do śledzenia jest "na czas" ????????‍♀️????????‍♀️. Powtarzam wielokrotnie czynność i nie można śledzić trasy bo występuje błąd. Wreszcie!!! Godzina 21:40!!! Jest!!! I co się okazuje? Toaleta nie działa. Znowu podstawiony biały "szajz" ????!! I po 10 minutach od wyjazdu co??? Stacja benzynowa!! Siusiu, kupka goni a przy okazji coś ciepłego do jedzenia będą mieć pasażerowie i kierowcy w dłoni!!! Potem sprawdzanie czy wszyscy są. Czuję się jak w szkole podstawowej na wycieczce. Nie!!! Nie ma jednej Pani więc wszyscy czekamy. Wreszcie!!! Pani łaskawie wróciła. Jedziemy. A w środku takie zapachy od popsutego WC, że nos wykręca. Wierzę, że dojadę tylko zastanawiam się o której??! Przy dobrych wiatrach godzina opóźnienia??? Na pewno napiszę. Nigdy więcej Flixbusa!! Nigdy!!!Porażka!!! Pozdrawiam kierowców N1399 z dnia 26.07!!!
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia, smród z WC, niepotrzebne postoje ba stacjach benzynowych
  • ~Bea36trice / 2024-07-22 20:11
    Ocena: 2.50 / 5
    JECHAŁAM NA TRASIE DO BERLINA LINIA 1326 I NA BOKU AUTOUSU BYLO LOGO "ED-BUS". TOTALNY BRAK SZACUNKU DLA PASAŻERÓW. SIEDZIAŁAM W DRUGIM RZĘDZIE I MUSIAŁAM SŁUCHAĆ CAŁĄ DROGE WYWODÓW KIEROWCÓW: A BO TO TEN GNIDA, TAMTEN SZEF KRETACZ. KPINA. JAKBY BYLI W TANIM PUBIE NA PIWIE.
    ZaletyCzyste fotele
    WadyŚmierdzącą toaleta
  • ~Mkry / 2024-07-22 14:18
    Ocena: 2.50 / 5
    15.07.2024 miałam wykupione bilety do Stegny na 7.30 kurs 1201. O opóźnieniu dowiedzieliśmy się pół godziny przed odjazdem czyli jak już czekaliśmy na autobus. 1.50 opóźnienia. Czyli ok 2,50 godziny czekanie na dworcu. Żadnego słowa przepraszam od kierowcy, był zniecierpliwiony i rozdrażniony. Gdy przyjechał autobus okazało się że nasze miejsca są zajęte przez inne osoby.Kierowca na moje pytanie gdzie mamy usiąść odpowiedział, że to mój problem i mam sobie radzić sama...czyli stać 5 godzin? Bo przecież rezerwacją objęte są wszystkie miejsca. Kilka osób było w takiej sytuacji jak ja, a poziom ignorancji i chamstwa kierowcy taki sam w stosunku do wszystkich pasażerów. Burczał do klientów, taka właśnie kultura osobista kierowcy i wizytówka Flixbusa. W toalecie od początku brak wody. Jestem zawiedziona i rozczarowana.
    WadyOpóźnienie 1.50 godz., brak kultury kierowcy
  • ~Justyna / 2024-07-21 22:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Zakupiliśmy bilety z rezerwacją miejsc na 4 połączenia z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem
    Przed wyjazdem trzy dni zmieniono wszystkie cztery połączenia i odmówiono wyznaczenia nowych miejsc, co wsiadł ktoś z rezerwacją trzeba było się przesiadać
    Spowodowało to konieczność przeorganizowania reszty podróży i anulowania innych biletów ze stratą finansową dla nas
    Jeden z autobusów się spóźnił i nie było wiadomo ile trzeba było stać w słońcu i czekać bo może akurat podjedzie
    ZaletyRewelacyjni i bardzo pomocni kierowcy
    WadyZmiany rezerwacji niewiele przed wyjazdem
    Spóźnienia bez informacji o której konkretnie będzie autobus
    Infolinia czynna tylko w dni robocze do godziny 17:00
  • ~Natalia / 2024-07-20 21:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Wielkie dzięki dla pana Olivera, spóźniłam się kilka minut, moja wina i nie wiedziałam, co robić, zadzwoniłam do działu wsparcia, nie odebrali. Zapytałam, co mam zrobić w autobusie FlixBus, wszyscy kazali mi kupić bilet jeszcze raz, a on jakimś cudem skontaktował się z firmą, żeby wystawili mi nowy bilet, który przyszedł na pocztę i została wysłana następnym autobusem. To jest cud! I ktoś mógłby zignorować problem drugiego, ale nie! Tam są ludzie ! Dziękuję! Najważniejsze, że sam mnie znalazł, po prostu stałam zrozpaczona na przystanku. Poprowadzono mnie i wsadzono do autobusu I zapytali, czy wszystko mi odpowiada! Super pracownik firmy!
  • ~Ольга / 2024-07-18 11:18
    Ocena: 5.00 / 5
    18 липня їхала лінією 1326 (Е-Вus) з Mannheim на Berlin. Подорожжю дуже задоволена. Водії дуже ввічливі, в автобусі все чистенько. Єдиний минус дуже поганий WiFi ????
    ZaletyВвічливі водії, в автобусі чисто
    WadyПоганий WiFi
  • ~Artur / 2024-07-16 10:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie udało mi się skorzystać z ich oferty. Strona zrobiona fatalnie. Trasa Kołobrzeg-> Ostróda pokazywała się z przesiadką w Warszawie (zupełnie nie po drodze) mimo, że jest bezpośrednie połączenie z Ostródą (gdy wybierało się Olsztyn).
    Kontakt z infolinią niemożliwy - najpierw automat powolnie czytał nieistotne informacje, kilka razy kazał wybierać z dostępnych opcji, a na koniec mówił "dziękujemy za połączenie" i rozmowa była kończona. Tak działo się kila razy, niezależnie od tego co wybrałem w menu. Ta infolinia służy chyba tylko do wyciągania kasy za połączenie.
    Zaletybrak
    WadyFatalnie zaprojektowana strona, brak obsługi klienta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4951
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3082
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 850
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 346
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 312
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4419
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907