Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3411 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2025-08-19 07:47
    Ocena: 1.00 / 5
    18.08.25 r. pozdrawiam pana kierowcę, który nie zajechał na dworzec autobusowy po pasażerów z wykupionymi wcześniej biletami...... Na infolinii kobitka beztrosko powiedziała tylko, że widzi, iż autokar jest w trasie... i rozłączyła połączenie, choć automat wcześniej komunikował prośbę, by poczekać do końca połączenia, żeby dać na końcu ocenę.... - więc uniemożliwiła ocenę. Dlatego opiniuję tutaj - ku przestrodze.
  • ~ZGON. / 2025-08-18 22:18
    Ocena: 4.00 / 5
    Firma ma największą statystykę zdarzeń drogowych/wypadków.Dwa razy jechałem z FLIXEM i dwa razy było zdarzenie drogowe z innym pojazdem,czekanie na Policję itd.,itp.
    ZaletyJW.
    WadyJW
  • ~Mad / 2025-08-18 20:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Opóźnienie większe niż czas trwania kursu. Obsługa klienta dramat. Musiałam pojechać pociągiem ostatecznie. Zwrot kosztów - zapomnij. Obsługa dramat - nie polecam.
    ZaletyBrak
  • ~Lunula / 2025-08-18 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry jestem bardzo zawiedziona tą firmą Flixbus zero wsparcia że strony kierowcy , kupowałam bilet Berlin -Paryż i co kierowca mówi że na 3:40 proszę kupić a potem nie stety nie bo to była godzina dojazdu a nie odjazdu kupiłam następny na 4 rano gdzie też pobrało pieniądze z konta , i co też ważne ten pierwszy bilet wogóle się nie wygenerował gdzie pobrano pieniądze drugi już był bilet i też pobrano pieniądze no 9j rozumiem drugi bilet jest to wiadomo pieniądze pobrano, ale za ten pierwszy gdzie pobrano pieniądze a biletu nie ma , więc dzwonię na infolinię i pani nie kompetentną jak robot powtarzała że w systemie widnieją dwa bilety i NIE ODDADZĄ PIENIĘDZY BO SYSTEM POKAZUJE ŻE SĄ DWA a ich nie ma i wygenerowało tylko jeden bilet I powtarzała to samo i na koniec powiedziała że jak napiszę do nich maila to i tak odpowiedz będzie negatywna i to nie stety już taka druga sytuacja gdzie wcześniej miałam problem z biletem bo musiał być papierowy , a nie na aplikaci z kodem jednym słowem DRAMAT FIRMA FLIXBUS
    ZaletyNie ma zalet jestem zawiedziona ich podejściem do klienta
    WadyDRAMAT nic dla ludzi zero pomocy
  • ~Oburzona / 2025-08-17 19:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Zrezygnowałam z uczestnictwa w bardzo ważnym wydarzeniu dla mnie, żeby zdążyć na Flixbus. W planowej godzinie odjazdu (!!!) dostałam maila, że spóźni się 60 min! Czyli o 30 min więcej czasu, niż miało trwać moje wydarzenie! Oburzające! Dlaczego nie można wcześnie informować??
    Ponadto miałam być wieczorem u mojej mamy wymagającej opieki. Godzinę dłużej jest sama!
    Oburzające!!! NIGDY więcej Flixbus!!
  • ~Hania / 2025-08-17 14:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Przejazd z Warszawy do Dębek linia N1260 wszystko sprawnie kierowcy i pani kierowczyni bardzo mili,lekkie opóźnienie z sytuacji że pasażerka się przewróciła chodząc po autobusie podczas jazdy...Kierowca szybko zareagował i wezwał pomoc medyczną...reakcja pasażerów też na plus.Na pewno nie raz skorzystam z usług Flixbusa
    ZaletySzybko mili kierowcy
  • ~Janek / 2025-08-16 21:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Spóznienia, podstawianie drugiego autobusu Rzeszów Przemyśl 16.08 - ostatni kurs.Przyjazd 45 minut po wlaściwym czasie. Zmiana terminu wyjazdu oznacza zabranie 80 procent wartości biletu. Czy w dzisiejszych czasach to możliwe, a jednak możliwe w Flixbusie.
    ZaletyBrak
    WadyButa, arogancja, brak punktualności.
  • ~Dawid / 2025-08-16 19:16
    Ocena: 4.75 / 5
    Postanowiłem napisać recenzję, ponieważ po przeczytaniu tych co tu znalazłem myślałem, że nigdzie nie dojadę flixbusem.

    W ciągu tygodnia odbyłem 7 przejazdów flixbusem. Od Gdyni do Zadaru w Chorwacji.

    Pierwszy przejazd z Gdyni do Pragi, autobus na czas. Przyjechaliśmy na miejsce około pół godziny później niż planowano ale spróbujcie wyjechać z trójmiasta po godzinie 15 latem więc ta mała obsuwa uzasadniona. Kibelek w środku faktycznie nie działał lub był wyłączony z użytku ale jedna prośba do kierowcy o jakiś postój i nie było problemu. Pół godzinki później była pauza na toaletę.

    Drugi przejazd z Pargi do Wiednia. Wszystko na czas i bez problemu.

    Trzeci z Wiednia do Bratysławy. Również zero problemów.

    Czwarty z Bratysławy do Budapesztu i tu nie uwierzycie, również bez problemu.

    Piąty z Budapesztu do Zadaru i również bez problemu. Przy dłuższej jeździe kierowca również robił postoje.

    Kolejne to juz krótkie przejazdy w Chorwacji więc nie ma co tu pisać.

    Nie wiem skąd te wszystkie negatywne opinie. Jak je przeczytałem to bałem sie że autobusy w ogóle nie dojadą na miejsce a tu wszystko odwrotnie.

    Jest aplikacja, która pokazuje skąd jedzie autobus, ile jest przystanków, gdzie sie zatrzymuje i ma aktualny podgląd na mapie gdzie sie znajduje.

    Tak więc nie macie się co martwić. Czasem zdarzają się problemy, na które nikt nie ma wpływu. Czy to korek czy coś nawali w autobusie ale to sie zdarza.

    Pozdrawiam.


  • ~Ziutek / 2025-08-15 21:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Miałem nieprzyjemność korzystać z oferty flixbus kilkukrotnie, za każdym razem nie byłem zadowolony. Trzy tygodnie temu jechałem do Bratysławy. Chorwacki kierowca krzyczał na pasażerów podczas ładowania bagaży. Podczas jazdy głośno rozmawiał przez telefon. Woda kapała z sufitu od dziurawej klimatyzacji. W fotelu była złamana część, która wrzynała się w plecy. Następnie, dzień przed planowanym powrotem kurs odwołano.
    ZaletyNikt mnie nie okradł
    WadyJedyną wadą jest brak zalet
  • ~Adam / 2025-08-15 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia nic więcej, na stronie rozmowa z botami, juz lepiej z chatgpt sie kontaktować ????????
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Piotr / 2025-08-15 10:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Syf powiedzieć to jak by nic nie powiedzieć . Kierowcy w 50% to buractwo . Fotele uszkodzone nie dają się rozłożyć . Miało być WiFi , niestety nie było
    Porażka totalna
  • ~Oszukana / 2025-08-15 08:49
    Ocena: 1.00 / 5
    W mojej opinii procedury zwrotu kosztów podróży to jedno wielkie oszustwo. Sytuacja, która powtórzyła się dziś już kolejny raz.
    Zarezerwowałam rodzicom wyjazd i zakupiłam bilety na podróż w tą i z powrotem. Dziś rano SMS że podróż powrotną została odwołana. Po zrobieniu zwrotu pieniądze w całości oddają tylko za odwołany kurs. Za podróż do grosze, bo dobrowolnie anulowałam kurs który mógł się odbyć. Dlaczego? Przecież logiczne, że rodzice nie posiadający samochodu nie będą mogli jechać, ponieważ nie będą mieli czym wrócić.(Nie dojeżdża tam pociąg ani inny publiczny środek transportu). W mojej opinii jest to zwykłe oszustwo. Nie polecam i na pewno już nie skorzystam.
  • ~Ola / 2025-08-14 18:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana kierowcami z Flixbusa byli poproszeni o szczegółowe informacje gdy będzie moja mama dojeżdżać do miejsca docelowego , tylko albo aż że to już i trzeba się zbierać . Mama jest starszą osobą i już potrzebuje wsparcia. Niestety nie otrzymała go i prawie nie zdążyła wysiąść z autobusu. Więcej na taką jazdę się nie pisze bo był to dla niej stres.
    WadyAutobus był spóźniony i brak komunikatów gdzie się znajduje w jakim miejscu
  • ~Dante zygfrido / 2025-08-14 16:27
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam wszystkich,
    Dziś miałem taką sytuację że miałem zarezerwowany wyjazd do Wrocławia na godz 8:00. Gdy dojeżdzałem na dworzec autobusowy w KRK dostałem SMS od Flixbusa że autobus którym mam jechać nie jest z logiem Flixbusa i żebym sobie szukał właściwego, a nie wiadomo gdzie, czy na dolnej płycie czy górnej.Zamiast napisać mi konretnie z której płyty odjazd jest... A że dojechałem na dworzec w okolicy godziny 7:53 nie zdążyłem to odnaleźć i było za późno. Z tego powodu nie zdążyłem na ślub mojego przyjaciela. Masakra poprostu, tak nie powinno być...
    Bardzo się moja opinia popsuła w stosunku do tej firmy
  • ~Magdalena / 2025-08-13 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny udałam się w podróż flixbusem o godzinie 16.45 i po raz kolejny autobus przyjechał z ponad godzinnym opóźnieniem równo z następnym autobusem który jeździ na tej samej trasie. Po wyjechaniu z krakowa autobus zatrzymał się aby zmienić koła co dodało kolejne 40 minut opóźnienia podróży. Podrozujacy nie dostali żadnego komunikatu co się obecnie dzieje ani dlaczego czekamy. Oczywiście brak również klimatyzacji i możliwości dostania wody podczas upału. Nie polecam. Lepiej stac w pociągu
    WadyBrak klimatyzacji, brak rekompensaty za duże i regularne opóźnienia, brak możliwości przełożenia lub zwrotu biletu
  • ~.... / 2025-08-12 21:50
    Ocena: 4.75 / 5
    Podróż z Warszawy do Łeby bardzo przyjemna czysto i szybko mimo małego opóźnieniania wszystko ok minus taki że pasażerki głośno się zachowywały ale kierowca szybko zareagował
    ZaletySzybko i bezpiecznie
  • ~Anna / 2025-08-12 12:47
    Ocena: 3.50 / 5
    Do starej baby: ~M / 2025-08-11 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś w godzinach porannych, na parkingu przy lotnisku Chopina, zwróciłam się do kierowcy autobusu (na litewskich tablicach rejestracyjnych) z prostym pytaniem, czy jedzie w kierunku Łodzi. Zamiast uzyskać odpowiedź, spotkałam się z wulgarnym, agresywnym i skrajnie nieuprzejmym zachowaniem. Kierowca w sposób arogancki stwierdził, że nie wsiądę do żadnego busa, który przyjedzie, a następnie bez mojej zgody zaczął mnie fotografować.

    Idź się leczyć - sama zaczęłaś szerzyć nienawiść wobec kierowcy i go nagrywać, on zrobił jedynie to samo.
    ZaletyKierowcy i obsługa
    WadyDużo pustaków jeżdżących bez butów, stare prukwy co mają wąty o wszystko jeżdżący od Ciechocinka do Ciechocinka.
  • ~Michał / 2025-08-11 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma przewozową autobus spóźnił się godzinę, kędy zażądałem zwrotu pieniędzy odmówili, spóźniają się notorycznie.
  • ~Przemek / 2025-08-11 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłem za bilet z Baska Voda do Makarska w Chorwacji za dwie osoby ponad 100 PLN. Autobus miał w aplikacji dwukrotne opóźnienie, które wyniosło 59 minut gdy było to dla mnie już za późno i musiałem skorzystać z innego środka transportu. Chcąc otrzymać zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety konsultant powiedział że mogą mi zwrócić ok 10 PLN i opis tego dlaczego tak jest jest pod tym linkiem: https://help.flixbus.com/s/article/PSSP-I-would-like-a-refund-for-my-unused-ticket-Where-can-I-apply-for-this?language=en_IE
    Wcześniej jeszcze wysłał ten: https://global.flixbus.com/company/prices/processing-fee
    Jest to jawne oszustwo i kpina, Flixbus nie poniósł żadnych kosztów, nie skorzystałem z zakupionego biletu przez ogromne spóźnienie. Flixbus nie poniósł żadnych kosztów a nie chcą oddać moich pieniędzy.

    NIE KORZYSTAJCIE Z TEGO ŚRODKA TRANSPORTU, CHAOS ORGANIZACYJNY Z KTÓREGO WYNIKŁO DUŻE SPÓŹNIENIE ZEPSUŁ NAM PLANY NA CAŁY DZIEŃ.

    Takie żerowanie na klientach na długo wam nie posłuży, obecnie liczą się długotrwałe relacje i zaufanie a nie to że na jakimś kliencie zarobiliście stówkę i się cieszycie.

    ODRADZAM FLIXBIUS KAŻDEMU.
    ZaletyBRAK
    WadyZapłaciłem za bilet z Baska Voda do Makarska w Chorwacji za dwie osoby ponad 100 PLN. Autobus miał w aplikacji dwukrotne opóźnienie, które wyniosło 59 minut gdy było to dla mnie już za późno i musiałem skorzystać z innego środka transportu. Chcąc otrzymać zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety konsultant powiedział że mogą mi zwrócić ok 10 PLN i opis tego dlaczego tak jest jest pod tym linkiem: https://help.flixbus.com/s/article/PSSP-I-would-like-a-refund-for-my-unused-ticket-Where-can-I-apply-for-this?language=en_IE
    Wcześniej jeszcze wysłał ten: https://global.flixbus.com/company/prices/processing-fee
    Jest to jawne oszustwo i kpina, Flixbus nie poniósł żadnych kosztów, nie skorzystałem z zakupionego biletu przez ogromne spóźnienie. Flixbus nie poniósł żadnych kosztów a nie chcą oddać moich pieniędzy.

    NIE KORZYSTAJCIE Z TEGO ŚRODKA TRANSPORTU, CHAOS ORGANIZACYJNY Z KTÓREGO WYNIKŁO DUŻE SPÓŹNIENIE ZEPSUŁ NAM PLANY NA CAŁY DZIEŃ.

    Takie żerowanie na klientach na długo wam nie posłuży, obecnie liczą się długotrwałe relacje i zaufanie a nie to że na jakimś kliencie zarobiliście stówkę i się cieszycie.

    ODRADZAM FLIXBIUS KAŻDEMU.
  • ~M / 2025-08-11 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś w godzinach porannych, na parkingu przy lotnisku Chopina, zwróciłam się do kierowcy autobusu (na litewskich tablicach rejestracyjnych) z prostym pytaniem, czy jedzie w kierunku Łodzi. Zamiast uzyskać odpowiedź, spotkałam się z wulgarnym, agresywnym i skrajnie nieuprzejmym zachowaniem. Kierowca w sposób arogancki stwierdził, że nie wsiądę do żadnego busa, który przyjedzie, a następnie bez mojej zgody zaczął mnie fotografować.

    Dodatkowo kierowca posługiwał się wyłącznie językiem rosyjskim, co uniemożliwiło jakikolwiek normalny kontakt w języku polskim, mimo że sytuacja miała miejsce w Polsce. Takie zachowanie jest absolutnie niedopuszczalne, szczególnie w branży przewozowej, gdzie kontakt z pasażerem wymaga kultury osobistej, uprzejmości i profesjonalizmu.

    Oczekuję, że firma podejmie pilne kroki w celu wyjaśnienia tej sytuacji, przeprosi za zaistniały incydent oraz wyciągnie konsekwencje wobec pracownika, aby podobne przypadki nie miały miejsca w przyszłości.

    Takie zachowanie podważa zaufanie do marki i negatywnie wpływa na jej wizerunek.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5590
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3411
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 941
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.01, ilość opinii: 415
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4624
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170