strona 5 z 169
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Goo / 2025-08-09 01:04
Godzina opóźnienia. Jasno? Pani kierowca cały czas podczas jazdy sprawdzała telefon lub rozmawiała przez telefon. Siedziałam z córką obok więc wiem co mówię. Moje pasy nie działały. Pozdrawiam konkretnie i bez błędów. -
-
~Ula / 2025-08-08 17:03
Kierowcy FlixBusa z Ukrainy to koszmar.. Nie szanują pasażerów.. W czasie wypoczynku idą spać na wolne miejsca..Wywalają swoje grube śmierdzące tyłki i śmierdzące nogi do góry w skarpetach na siedzenia.. Obok siedzących pasażerów.. Miejsca zarezerwowane wcześniej są często zajęte przeze innych Ukraińców.. Może pasażerów na gapę.. Żaden kierowca Ukrainiec nie pomoże przy wkładaniu i wyciąganiu bagażu... On jest tylko i aż.. kierowcą... Ukraińcy bardzo niszczą opinię o FlixBusie.. -
~Marcin / 2025-08-08 14:25
Nie polecam zostawiono mnie na stacji w Norymberga miał przyjechać inny bus który nie dojechał jestem już 12 godz na postoju tego gówna jakim jest flixbus nie polecam tego syfu ZaletyGównoWadyGówno -
~Bartlomiej / 2025-08-08 07:14
Kurs krakow warszawa odjazd godz 2.dnia 8.08. bus faktycznie odjechal o 2.40. bo zmiennik kierowcy zaspał.Oczekuje rekompensaty za opoznienie. ZaletyCzystoWadyJak wyzej -
~Jak... / 2025-08-07 17:19
Co wy debile robicie dzwoniłem i miałem dostać informacje o opóźnieniu dosyć że jej nie dostałem to bus dalej opóźnia się i nic . Ciekaw jestem tego czy pokryje cię kosz mojego zmarnowanego czasu ,, firma światowa,, jeździcie wszędzie a nie potraficie dopilnować prostych rzeczy jakiś dramat . ZaletyŻadnych nie ma -
~Mateusz / 2025-08-07 09:26
Jechałem zagranicę flixbusem i nie mam żadnych zastrzeżeń wszystko było tak jak powinno. Nawet do punktu docelowego dojechałem wcześniej. Obsługa bardzo miła. Jeśli chodzi o cenę to taniej niż busem (1/3) ceny z busa. -
~Andrzej / 2025-08-06 19:40
Fatalnie bo zabrali mi większość pieniędzy po anulowaniu biletu.
Skieruję skargę do ECC-Net. Jedt to europejski odpowiednik rzecznika praw konsumenta.
Polecam zrobić to samo. -
~Aleksandra / 2025-08-06 16:52
Beznadziejny dostawca co na parę godzin przed wyjazdem zmienia trasę i dane do biletów !!! -
-
~Jordan / 2025-08-06 16:12
Jechaliśmy w Lipcu nad morze z dworca zachodniego. Autobus flixbus podstawił się 40 minut po czasie. Tydzień póżniej podstawił się we Władysławowie znowu że 40 minutowym opużnieniem. Co jest dziwne bo startował z Karwi czyli około 10 kilometrów od Władysławowa. W trakcje jazdy autobus się psuł i trzy razy zatrzymywał na pasie technicznym. Kobiecie która zaczęła mówić że miesiąc temu autobus(flixbus) na tej trasie też się psuł Pan kierowca powiedział że może sobie wysiąść i jechać pociągiem. Na zachodnim dojechaliśmy minutę przed ostatnim pociągiem ZaletyCałkiem normalni kierowcyWadySame. Nie polecam -
~Damian / 2025-08-06 15:12
Tak, mam zapisane 6 scen komiksu, które stworzyliśmy razem:
---
*Scena 1:*
„100 razy pomyśl nim zamówisz FLIX – bo kto wie, dokąd zaprowadzi podróż w nieznane.”
*Scena 2:*
„Flixbus? Koszmar na kółkach!”
*Scena 3:*
„Wieczne opóźnienia!”
„Brudne siedzenia, smród!”
„Zero reakcji przewoźnika!”
*Scena 4:*
„Spóźnił się bus na samolot 4h i nie poleciałam!”
„Beznadziejny przewoźnik! Dlaczego się nie odezwiesz? Dlaczego ludziom kasy nie oddasz? Bus spóźnił się na samolot 4h i nie poleciałam! Też macie to w dupie?”
*Scena 5:*
„Chcę zwrot pieniędzy za ten bubel!”
*Scena 6:*
„DO CELU NIE ZAWSZE... NA CZAS NIE ZAWSZE... LUDZIE SIĘ MYLĄ, NIE FLIXBUS.”
---
Jeśli chcesz, mogę przygotować teksty w wersji gotowej do wstawienia lub zająć się grafiką. Co dalej?ZaletyWady same wadyWadyOpóźniony autobus -
~Damian / 2025-08-06 15:10
Spóźnienia . Nie oddają kasy . Zły przewoźnik i tak będzie dużo na was. Pani jadąc na samolot tym czymś spóźniła się i przewoźnik nie zwrócił kosztów za spóźnienie . Ludzie najgorsze co może być nie jest na czas ma ludzi w dupie . Zero odpowiedzi na mail i zero reakcji zwrotnej . Ludzie mogą się mylic FLIX niech oddaje kasę ZaletyBrakWadyOpóźniony autobus o 2 godziny -
~Dominika / 2025-08-06 14:53
Nie polecam w żadnym stopniu Fixbusa obsługa żenada kierowca ham i prostak chciałam się dziś dostać do Krakowa z białki Tatrzańskiej z dzieckiem dojze sporo opóźniony to po zapakowaniu bagaży kierowca stwierdził że nas nie weźmie bo jest spóźniony i nie kupimy u niego już biletu a dodam że miejsca były wolne gdy go poprosiłam jeszcze raz bo jadę z dzieckiem chamsko odpowiedział że nie ma takiej opcji by nas wziąść poczym czasnoł drzwiami pod nosem nie skorzystam nigdy więcej z tej firmy mają klientów za nic chamstwo i prostactwo pierwsza klasa gratuluje takich pracowników w takiej firmie. WadyDramat na wysokim poziomie -
~Dominika / 2025-08-06 14:53
Nie polecam w żadnym stopniu Fixbusa obsługa żenada kierowca ham i prostak chciałam się dziś dostać do Krakowa z białki Tatrzańskiej z dzieckiem dojze sporo opóźniony to po zapakowaniu bagaży kierowca stwierdził że nas nie weźmie bo jest spóźniony i nie kupimy u niego już biletu a dodam że miejsca były wolne gdy go poprosiłam jeszcze raz bo jadę z dzieckiem chamsko odpowiedział że nie ma takiej opcji by nas wziąść poczym czasnoł drzwiami pod nosem nie skorzystam nigdy więcej z tej firmy mają klientów za nic chamstwo i prostactwo pierwsza klasa gratuluje takich pracowników w takiej firmie. WadyDramat na wysokim poziomie -
~Marta / 2025-08-05 22:38
Autobus wyjechał punktualnie, dojechał z niewielkim opóźnieniem. Obsługa uprzejma i pomocną. Temperatura w sam raz, komfortowo. Trochę śmierdziało z kibla, ale to nic w porównaniu z zapachem kabanosów czosnkowych, które w odstępach 15-minutowych podjadała pewna pani. Oczywiście nie można za to winić przewoźnika. Proszę wybierajcie bardziej neutralne zapachowo przekąski! Poza tym wygodna i przyjemna podróż. ZaletyWygodnie do celuWadyTrochę śmierdziało z kibla -
~Jakub / 2025-08-05 21:03
Wczoraj miałem nieprzyjemną sytuację związaną z opóźnieniem autobusu z dziwnówka. Początkowo wedle planu autobus miał odjechać o 22:58, jednak dostałem powiadomienie o opóźnieniu autobusu o 2 godziny. później już bez żadnych powiadomień doszła jeszcze godzina opóźnienia a na samym końcu również bez powiadomien doszło jeszcze pół godziny. Gdybym nie sprawdził to bym czekał na przystanku jak idiota. To nie jest jednak koniec, sumując wszystkie opóźnienia autobus miał odjechać o 02:28 i tak było napisane na stronie. Kiedy wyszedłem z domku żeby iść na przystanek o godzinie 02:08 sprawdziłem stronę i już pojawił się komunikat że o 02:11 autobus odjedzie. Oczywiście żadnej informacji, autobus przejechał zamiast poczekać do godziny która była podana pierwotnie. Skaczą w opóźnieniach z godziny na godzinę i nawet nie informują. Pomijam już katastrofalnie wysoką cenę biletu (169zł), gdzie jadąc pociągiem bez żądnych ulg zapłacicie 80zł. -
~Joanna / 2025-08-05 13:31
Autobus do Wwy opóźnił się o całą godzinę. Nie było po drodze korków, ruch mały. Żadnej info o opóźnieniu ani słowa przepraszam. Fetor moczem z toalety nie do opisania, na cały autobus smród wręcz nie spotykany. -
-
~Pasażer z Zielonej Góry / 2025-08-05 04:42
Rzadko korzystam z autobusów.W związku z tym nie posiadam APK. Na pytanie czy mogę kupić bilet u kierowcy podpowiedź była oczywiście tylko płatność kartą. Ok. Niestety panowie kierowcy nie naładowali terminala i po czekaniu aż wypalą papierosy (dodam że na terenie dworca gdzie jest zakaz) usłyszałem niestety nie zabierzemy pana. Dziękuję i będę omijał Flix busy z daleka. -
~lelek / 2025-08-04 14:33
Drogo, spóźnienia, chorendalne procenty od zwrotów, tragiczna obsługs klienta... -
~Joanna / 2025-08-04 12:41
Podróż z Dortmundu do Amsterdamu. 27 lipca2025 Czyste fotele i autobus. Wifi dostępne. Obsługa profesjonalna. Polecam ???? ZaletyCzysto , kierowca uprzejmy. Ceny przystępne. -
~Daniel / 2025-08-03 21:36
Nie polecam same opóźnienia a gdy jest przesiadka to jak zwykle za późno . To jest jakiś kibel i tyle ZaletyBrak
strona 5 z 169
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »