Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3323 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rozczarowana / 2025-07-27 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    W piątek wieczorem 25.07 miałam nieprzyjemność podróżowania Flixbusem. Była to ostatni moja podróż tymi liniami.
    Wady:
    * zostałam zaznaczona na liście mimo, że fizycznie się jeszcze nie pojawiłam (kierowca pewnie zaznaczał pasażerów na chybił trafił)
    *autobus spóźnił się niemal o godzinę, planowo powinien przyjechać o godzinie 16:45, a przyjechał o 17:31
    *stan toalety to jakiś dramat… czegoś takiego jeszcze nigdzie nie widziałam. Brudne, bez papieru i tak przepełnione, że na zakrętach się wylewało i śmierdziało w autokarze ????????????
    *na trasie około 6-7h NIE BYŁO ANI JEDNEGO PRZYSTANU NA TOALETĘ , a biorąc pod uwagę stan toalety, to zakrawa o znęcanie się.
    Zaletybrak!
    WadyJak wyżej!!!
  • ~Adrian / 2025-07-27 16:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Chciałam złożyć oficjalną skargę i mam nadzieję że konsekwencje będą wyciągnięte od tego pana na kierowcę autobusu podaję numer rejestracyjny WGM 9395H Ta osoba nie reprezentuje sobą żadnych zasad żadnych wartości cham burak uważa się za pępek świata a nie ma żadnej kultury osobistej dziwię się zmienniczce jest to kobieta która jeździ w parze z tym burakiem nie reaguje na jego chamskie zachowanie na jego odzywki wstydziłaby się pani taki człowiek nie powinien pracować wśród ludzi i reprezentować państwa firmy
  • ~Robert / 2025-07-26 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanmar to jest jakis przewoźnik typu do Nałęczowa sanatoryjny i do Sokołowa..tam bankomatów nie ma gotówka w skarpecie..bo bankomatów nie ma ..a matryca na kazimierza wielkiego jest, broszury takie.
    Nie jechaľbym tą nysą ani jakby mi płacili gotówką
    Zaletyby żyľo sie lepiej
  • ~hejter28 / 2025-07-26 07:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogółem powiem tak; ceny bardzo wysokie jak na standardy pozdrozy. brak możliwości płatności gotówką, autobus się spóźnia, a obsługa nie jest zbyt miło i przyjaźnie nastawiona. bardzo słabo wypada na tle innych możliwości transportowych.
    Zaletybrak.
  • ~karolina / 2025-07-26 07:36
    Ocena: 1.00 / 5
    fajnie by bylo gdyby mozna bylo placic gotowka u kierowców np jak w stanmar ????
  • ~Grabek / 2025-07-26 04:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilet zarezerwowałem z miesięcznym wyprzedzeniem. Na godzinę przed odjazdem (Berlin- Gdańsk) anulowano bilet z powodu braku wieszaka na rowery. Bez jakiegokolwiek kontaktu zmieniono mój bilet na kurs przez Modlin, z przesiadką. Kolejny autobus również nie był stosownie wyposażony, za to zaoferowano mi przewóz (W języku ukraińskim) wraz z innymi bagażami. Zrezygnowałem z przejazdu, ponieważ: 1. grozito to uszkodzeniem roweru; 2. skąd mam wiedzieć, czy przy przesiadce nie będzie kolejnych niesppdzianek?
    Roszczeń będę dochodził z pomocą wyspecjalizowanej kancelarii
  • ~Zuzanna / 2025-07-25 17:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem rozczarowana wszystkimi opiniami, jeżeli mam być szczera to była to jedna z moich najlepszych podróży w życiu. W autokarze było czysto, schludnie kierowca na każdym postoju zbierał śmieci zostawione przez pasażerów oraz był bardzo miły. Na prośbę o wyłączenie klimatyzacji i świateł nie robił problemów i wykonal bardzo dobrą robotę. Trasa była komfortowa, bez opóźnień. Bardzo polecam flixbus!!
  • ~Ja / 2025-07-25 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusci i zlodzieje, nie dosc, ze maja gdzies bagaze pasazerow - otwieraja pake i nie interesuje ich kto podchodzi po bagaze - tak ukradziono bagaz na wakacje - cala zawartosc leki wszystko. Zero odpowiedzialnosci - umywaja rece od wszystkiego - musialaybym wchodzic na kazdym przystanku i sprawdzac kto bierze moj bagaz.
    To jeszcze zmiana planow i anulacja biletu wiaze sie z kosztami wrecz 70-80% ceny biletu jakie sie ponosi. Koszt biletu niemal 40zl - zwrot okolo 10zl. Chcesz wymienic bilet na inny termin - doplaty od 25-45zl.... wymiana na voucher - tez 10zl zwrotu. Przeciez tj kpina... Kierowcy bezczelni i maja sie za nie wiem kogo, a tylko siedza za kolkiem i sa chamscy
  • ~Olga / 2025-07-25 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy kierowcy są bezczelni a firma okrada ludzi z pieniędzy za przełożenie rezerwacji pięć godzin wcześniej zakładają karę 28 złotych ciekawe za co biorą to rozumiałabym gdyby było to godzinę lub dwie przed odjazdem a nie kilka godziny czy nawet dzień wcześniej . Nawet rezygnacja dzień wcześniej zabierają również 28 złotych to jest bezczelne okradanie ludzi . Nie polecam !!!
  • ~Bożena / 2025-07-24 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kogo oni wpuszczają do busa! Menele spia, smierdzi. Spoznil sie 15 minut. Jakis chlop lezy nacpany na miejscach. Podczas postoju ktos palil w busie!
  • ~Michal / 2025-07-24 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakiejkolwiek informacji o opóźnienia.
    Infolinia na ktora zanim sie dodzwonisz musisz wysluchac 10 min automatu - nie wie gdzie jest autokar.
    Dno
  • ~Ewa / 2025-07-23 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    W maju wracając z Paryża do Pragi poprosiłam kierowcę,żeby podniósł przednią roletę ,bo nie widzę pięknych widoków.A pan że rolety są nie dla pasażera tylko kierowcy. Chciałam zaznaczyć że roleta nie znajdowała się po stronie kierowcy.Pamietam że jeden z kierowców miał na imię Karol .Nie jechała godzinę tylko ,ponad 15 .Niestety nie polecę państwa usług.
  • ~Agnieszka / 2025-07-22 23:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Zarezerwowałam z dużym wyprzedzeniem dwa miejsca na podróż do Niemiec. W przeddzień wyjazdu dostałam maila, że moja rezerwacja została anulowana i przysługuje mi tylko jedno miejsce. Z powodów zdrowotnych nie mogę jechać kilkanaście godzin z opuszczonymi nogami. Mam dostać zakrzepu, bo firma jest nieprofesjonalna?! Po to rezerwuję dwa miejsca i płacę wyższą kwotę, żeby zapewnić sobie bezpieczny przejazd. Jak można coś takiego zrobić?!
    WadyTotalny brak szacunku i profesjonalizmu.
  • ~Paula / 2025-07-22 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów dla tego przewoźnika. Uznają tylko swoją stronę błędów,nie ma tutaj miejsca na wyjście do klienta z pomocą albo chociaż chęcią na to. Jedyne co można usłyszeć to “nic nie możemy zrobić” i podpieranie się regulaminem, w którym pewne sytuacje nie są do końca jasno opisane… Mój chłopak zakupił bilet o 10:19 na autobus o 10:20, jednak niefortunnie ze złą datą. Chcieliśmy zmienić bilet na kolejny dzień. Usłyszeliśmy, że można to zrobić 15 minut przed odjazdem i to jedyna możliwość na reklamacje…
  • ~Romana / 2025-07-22 10:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Przewożnik unika odpowiedzialności za duże opóźnienia tłumacząc tym, że,cyt. ,,to się zdarza.Mozna by to zrozumieć, gdyby nie fakt, że opóżnienie wynosi 1,5 h, a czasem więcej
  • ~Fenix / 2025-07-21 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ktoś z mojej rodziny w lecie postanowił wracać autobusem flixbus z Zakopanego do Krakowa.
    Autobus był spóźniony
    Klimatyzacja nie działała
    Kierowca nie rozumiał po polsku
    W trakcie podróży ktoś zemdlał z przegrzania, ciężko było się dogadać z kierowcą żeby zatrzymał autobus z tego powodu
    Ceny są chore w porównaniu do cen za taki np. pociąg z klimatyzacją, wifi itd.
    WadyCeny, Kierowca nie rozumiał po polsku, klimatyzacja uszkodzona
  • ~Magdalena / 2025-07-20 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza linia jaka jechałam, nie polecam kierowcy opryskliwi tłumaczą się że to nie ich wina ale byłam świadkiem kiedy jeden z nich młody taki cwaniaczek kiedy na prośbę starszej osoby aby pomógł włożyć bagaż w Łuck bagażowy powiedział że on fizjoterapię bierze i chciał dać do zrozumienia że pomagać nie ma zamiaru. To co on w ogóle w tej branży robi . Wstyd autobus miał być o 13.05 a wyjechaliśmy o 14.45 . Wolę dopłacić więcej do biletu a nie czekać w stresie. Musiałam anulować bilety które zakupiłam online na kolejne połączenie z Krakowa do nowego Sącza. Nigdy więcej flixbus
  • ~Nensi / 2025-07-20 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj (19.07) po raz pierwszy jechałam busem linii N1390 z Gdyni Głównej do Zakopanego, z planowanym odjazdem o godzinie 19:00. Zwykle autobusy podjeżdżają na stanowisko 5–10 minut wcześniej, żeby sprawdzić bilety, załadować bagaże itd. Tym razem bus nie pojawił się na przystanku aż do ostatniej chwili, co wywołało u mnie stres – zaczęłam się zastanawiać, czy może odjeżdża z innego miejsca.

    Podczas sprawdzania tablicy odjazdów zauważyłam, że autobus stoi na parkingu kilka minut piechotą od dworca. Podeszłam więc z walizką i zapytałam kierowców, czy to ta linia i czy już odjeżdżają. Odpowiedziano mi, że „tak, ale z przystanku nr 1 na dworcu”. Zapytałam grzecznie, czy mogę zostawić walizkę w luku, żeby nie musieć znowu jej targać. W odpowiedzi usłyszałam z ironicznym uśmiechem: „No nie, a co jak zginie po drodze…”, po czym kierowcy zaczęli się śmiać.

    Na przystanku bus pojawił się spóźniony o 7 minut. Nikt nie przeprosił ani za opóźnienie, ani za wcześniejsze zamieszanie. Obsługa była niemiła, a całe doświadczenie pozostawiło bardzo złe wrażenie. Brak profesjonalizmu i kultury ze strony kierowców.
  • ~Robert / 2025-07-19 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed podróżą tą firmą . Podróż z Frejus do Chambery od 8.00 rano 29 czerwca (niedziela ) trwała do poniedziałku 30 czerwca . Najpierw opóźnienie jednego autokaru na autostradzie co skutkowało odjechaniu autokaru do którego wszyscy mieliśmy się przesiąść. Po dojechaniu do pośredniego przystanku (Aix en Provence)kierowca oznajmił aby sobie kupić następny bilet on line . I pojechać następnym. Tylko moja podróż nie kończyła się w Chambery -był to mój główny przystanek aby przedostać się w okolice Alberville. Co za tym idzie cała zaplanowana podróż poszła w zapomnienie. Przesiadki kupione bilety wcześniej. Dodatkowy stres i stracony czas .... ale to nie koniec . Wynajołem hotel. Poczekałem do kolejnego dnia i wystartowałem na tej samej trasie z nowym biletem od Flixbusa który zakupiłem on line. Po paru godzinach podróży około południa. Kierowca oznajmił nam wszystkim że będzie przystanek 25 minut przerwy. Ucieszyłem się bo WC nie działało w tym i w poprzednim autokarze , nie byłem odosobniony Wszyscy czekali na przerwę w podróży. Zatrzymaliśmy się na autostradzie (A 7) zjazd Aire de Montélimar est . Po 18 minutach kierowca odjechał pozostawiając 3 pasażerów beż bagaży tak jak stali. Do tej pory nie odzyskałem 3 bagaży , pieniędzy, mimo że składałem skargę , reklamację pisemną , online i telefonicznie. Moje bagaże i dwóch pozostałych pasażerów są w Genewie, nawet nie wiem w którym miejscu bo sam bym po nie pojechał. Dziś jest 21 dzień od mojej podróży. Jechałem w delegację z dokumentami , laptopami, ubraniami osobistymi i do pracy . Zostałem w przysłowiowych trampkach małym plecaczkiem i brakiem odzewu ze strony Giganta transportu w Uropie. Zastanówcie się dobrze czy chcecie korzystać z ich usług. Ja osobiście mam przygotowany pozew do sądu.
    WadyOkradziony z bagaży , opóźnienia , brak współpracy.
  • ~Mati / 2025-07-18 19:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystałem kilka razy z usług Flixbusa na trasie Gdynia Główna- Katowice. Za każdym razem przynajmniej jeden z kierowców jest nieuprzejmy i zachowuje sie jakby " robił łaskę", że w ogóle prowadzi autobus.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5428
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3323
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 913
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 737
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.04, ilość opinii: 372
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4781
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4001
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098