Zapłaciłem za bilet z Baska Voda do Makarska w Chorwacji za dwie osoby ponad 100 PLN. Autobus miał w aplikacji dwukrotne opóźnienie, które wyniosło 59 minut gdy było to dla mnie już za późno i musiałem skorzystać z innego środka transportu. Chcąc otrzymać zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety konsultant powiedział że mogą mi zwrócić ok 10 PLN i opis tego dlaczego tak jest jest pod tym linkiem: https://help.flixbus.com/s/article/PSSP-I-would-like-a-refund-for-my-unused-ticket-Where-can-I-apply-for-this?language=en_IE
Wcześniej jeszcze wysłał ten: https://global.flixbus.com/company/prices/processing-fee
Jest to jawne oszustwo i kpina, Flixbus nie poniósł żadnych kosztów, nie skorzystałem z zakupionego biletu przez ogromne spóźnienie. Flixbus nie poniósł żadnych kosztów a nie chcą oddać moich pieniędzy.
NIE KORZYSTAJCIE Z TEGO ŚRODKA TRANSPORTU, CHAOS ORGANIZACYJNY Z KTÓREGO WYNIKŁO DUŻE SPÓŹNIENIE ZEPSUŁ NAM PLANY NA CAŁY DZIEŃ.
Takie żerowanie na klientach na długo wam nie posłuży, obecnie liczą się długotrwałe relacje i zaufanie a nie to że na jakimś kliencie zarobiliście stówkę i się cieszycie.
ODRADZAM FLIXBIUS KAŻDEMU.
ZaletyBRAK
WadyZapłaciłem za bilet z Baska Voda do Makarska w Chorwacji za dwie osoby ponad 100 PLN. Autobus miał w aplikacji dwukrotne opóźnienie, które wyniosło 59 minut gdy było to dla mnie już za późno i musiałem skorzystać z innego środka transportu. Chcąc otrzymać zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety konsultant powiedział że mogą mi zwrócić ok 10 PLN i opis tego dlaczego tak jest jest pod tym linkiem: https://help.flixbus.com/s/article/PSSP-I-would-like-a-refund-for-my-unused-ticket-Where-can-I-apply-for-this?language=en_IE
Wcześniej jeszcze wysłał ten: https://global.flixbus.com/company/prices/processing-fee
Jest to jawne oszustwo i kpina, Flixbus nie poniósł żadnych kosztów, nie skorzystałem z zakupionego biletu przez ogromne spóźnienie. Flixbus nie poniósł żadnych kosztów a nie chcą oddać moich pieniędzy.
NIE KORZYSTAJCIE Z TEGO ŚRODKA TRANSPORTU, CHAOS ORGANIZACYJNY Z KTÓREGO WYNIKŁO DUŻE SPÓŹNIENIE ZEPSUŁ NAM PLANY NA CAŁY DZIEŃ.
Takie żerowanie na klientach na długo wam nie posłuży, obecnie liczą się długotrwałe relacje i zaufanie a nie to że na jakimś kliencie zarobiliście stówkę i się cieszycie.
ODRADZAM FLIXBIUS KAŻDEMU.