Wolę już na pieszo iść z Warszawy do Łodzi niż objazd po stolicy i okolicach robić bo firma musi autobus na serwis zaprowadzić , z pasażerami
ZaletyBrak
WadySame wady
~Kuba / 2025-09-10 15:07
Ocena: 3.00 / 5
Kierowca odmówił pasażerom wejścia do busa pomimo wielu wolnych miejsc. Na stronie jest informacja że można zakupić bilety u kierowcy. Kierowca nie miał terminala i polecił czekać 3 godziny na następny bus.
WadyKierowca działa na szkodę firmy.
~Rafał / 2025-09-09 17:32
Ocena: 2.33 / 5
Ludzie to nie śledzie w puszkach. Potrzebne odpoczynki Trzeba kości rozprostować
ZaletyJeśli jakieś są to ja nie zauważyłem
WadyBrak postojów na krótkie odpoczynki. W samochodach ciasno i nie wygodnie. Nie polecam na dłuższą podróż.
~Gucio / 2025-09-09 13:36
Ocena: 1.25 / 5
Obaj kierowcy zza wschodniej granicy, w trakcie podrozy trwaja dlugie i glosne rozmowy obu panow miedzy soba oraz przez telefony. Niewielkie zaintereseowanie pasazerami. W autobusie zimno.
~Julia / 2025-09-09 12:07
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam z takim chamem bez kultury dawno się nie spotkałam. Kierowcy nie stoją frontem fo klienta, Pan stwierdził że nie można kupić biletu i gdyby nie moja szybka interwencja to by odjechał z moja walizką a ja bym została na dworcu. Ostatni raz gdy chciałam skorzystać z waszej usługi. Nie polecam nikomu
~Saracen / 2025-09-08 15:19
Ocena: 3.25 / 5
Z takim chamem i burakiem kierowca nie spotkałam się nigdy!Dziwię się że firma z tym nic nie robi bo jest to powtarzający się zarzut.Kierowca zapewne z patologicznej rodziny bo takimi wulgaryzmami mówił.Zero chęci pomocy. Chciałam jechac z lotniska Pyrzowice i nie moglam kupic biletu ani przez stronę ani przez aplikację.Informacja wszedzie jest podana ze można kupić u kierowcy. Jednak u niego też nie moglam bo ponoć mu czytnik nie działał. Wypchnął mnie z autobusu i powiedział że go to nie interesuje . Zamknął drzwi i pojechał. Klasa
ZaletyCena,wygoda
WadyKierowcy
~WRONA / 2025-09-07 14:40
Ocena: 3.00 / 5
Autobusy na trasie Katowice Zakopane kursują z nieczynna toaletą , tragedia, trasy dalekobieżne bez toalety gwarantowanej przy zakupie biletu, czyli warunków podróży. n
Zaletybrak , ponieważ wtedy kierowca powinien to oficjalnie ogłosić, że w razie konieczności pasaże ma dac znać , to wtedy się zatrzyma .
Wadyto już kolejny raz
~Pasażer / 2025-09-07 14:31
Ocena: 1.00 / 5
Podczas przejazdu FlixBusem w dniu 07.09.25 na trasie Bratysława – Warszawa,spotkałam się z bardzo niekulturalnym zachowaniem kierowcy (starszy mężczyzna).
Podczas krótkiego postoju skorzystałam z toalety w autokarze (ok. 2 minuty, gdy pasażerowie byli jeszcze na zewnątrz). Kierowca uderzał w drzwi i w nieprzyjemny sposób zwrócił uwagę. Ponadto, siedząc tuż za nim, słyszałam jego niegrzeczne komentarze kierowane do pasażerów.
Uważam, że takie zachowanie nie przystoi obsłudze. Dno i brak kultury .
~Krzysztof / 2025-09-07 09:41
Ocena: 1.00 / 5
WI-FI do 250MB ? Po prostu ogrom...
Ogólnie syf w autokarze od gum na przyszybiach po toaletę, która wygląda na zwykłą kloakę. Zupełny brak kultury kierowców.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Kris / 2025-09-07 09:35
Ocena: 1.25 / 5
Niepełne zwroty za niewykorzystane bilety, ponoć mają być wykorzystane na poprawę jakości podróżowania - bzdura. Wystarczy wejść do toalety - niczego nie ma. Papieru toaletowego, ręczników papierowych, śmieci na podłodze a na toalecie nie da się usiąść. Przycisk kranu trzeba trzymać jedną dłonią, żeby umyć drugą. Niemiecki system jak w Oświęcimiu. W końcu siedziba firmy Monachium.
ZaletyBrak
WadyMasa
~Kristopher / 2025-09-07 09:19
Ocena: 1.75 / 5
Brak papieru toaletowego, mydła w płynie i ręczników papierowych, śmieci w toalecie i brudno. Ceny są najwyżej konkurencyjne. Zwrot za niewykorzystany bilet do dwóch dni to zaledwie 20% - skandal!!!
Infolinia działa tylko od poniedziałku do piątku
Pozostaje pisanie poprzez maila o zwrot za niewykorzystany bilet. Zobaczymy z jakim skutkiem. Nie skorzystam już z ich usług. To szkopska linia - więc czego się spodziewać???????
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Akia / 2025-09-06 19:48
Ocena: 1.00 / 5
Dziś hciałam z mamą pojechać busem nr 1291, moja mama już wpisywała pina by zapłacić za miejsca, ale kierowcy poprostu zamknęli drzwi przed nami i pojechali, wiedząc, że jei by zajęło to mniei niż 30 sekund. Odjeżdżając, jeden z kierowców pokazał na zegarek na ręce, patrząc mi w oczy, jak by mówiąc, że czas skończył się. Uważam, że jest to brak szacunku wobec klienta.
~Honda / 2025-09-06 12:40
Ocena: 2.00 / 5
Dziś na trasie Halle Wrocław z toalety tak daje ze nie idzie wyczymac to nie jest podobne kase się płaci więc niech kupią zapach daje ze masakra
~Tereska / 2025-09-05 21:41
Ocena: 1.00 / 5
Spóźnienie 30 minut w Toruniu, brak wyjaśnień od kierowcy, stoi i drapie się po głowie, nie ma pojęcia, dlaczego w toalecie śmierdzi, dlaczego w autobusie są śmieci i brud, dlaczego pasażer nie słyszy, jaka to stacja, bo on jej nie zapowiada, i bardzo nerwowy jak zwraca się jemu uwagę.Tak wyglądała moja podróż z Płocka do Torunia linią 1252, prosze znaleźć kierowcę, który spełni wszystkie wymagania i będzie kompetentny.
Wadykierowca nie spełnia wymagań
~Anonimowy / 2025-09-05 20:37
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy transport jaki moze istnieć kierowcy nie mili i nie znający sie na przepisach jak dzwonie na infolinię mówią co innego a na żywo co innego tłumany nie douczone i nic więcej nawet na jedna gwiazde nie zasłużyli
~Lhd / 2025-09-05 09:40
Ocena: 3.00 / 5
Autobusy brudne pełno śmieci nieprzyjemne zapachy w autokarach,porównując rok dwa wcześniej,teraz masakra coraz mniej w Polsce,Polski
~Jacek Majka / 2025-09-04 18:41
Ocena: 1.00 / 5
Zaufałem wam a Wy mnie zostawiliście, głupim tłumaczeniem zmiany koloru autobusu ,czekam na zwrot za zakupiony bilet !!! Zawsze liczylem na konkrety :wyjazd -przyjasd .Zawiodlem się!!!!!
0
~Adam / 2025-09-04 15:23
Ocena: 2.75 / 5
Pozostawiłem bagaż w autokarze i od tygodnia czekam na informacje co z nim się dzieje a zgłosiłem to przez stronę Flixbusa w zasadzie do dwóch minut kiedy właściwie autokar był w zasięgu pół kilometra albo mniej. Tak problematyczne jest dla firma staje się ustalenie i skontaktowanie się ze swoim kierowcą. Żałosne
~Nikola / 2025-09-03 12:05
Ocena: 3.25 / 5
Flixbus miał przyjechać o 11 nagle czekając na przystanku dostaliśmy informacje, że ma opóźnienie 45 minut, zadzwoniłam na infolinie flixbus miał awarie na trasie mieli podstawić inny. W międzyczasie opóźnienie wzrosło do 1h 35 minut, a na linii powiedzieli, że zwrot pieniędzy nastąpi w momencie opóźnienia 120 minut. Nadal co mi z tego zwrotu jeśli przez trasa jest typowo na lotnisko i żaden z pasażerów nie zdąży już na swój lot i tych kosztów nikt nie zwróci. Rozumiem mieć margines błędu, ale 2h opóźnienia. Powinni to inaczej rozwiązywać
~Łukasz / 2025-08-31 13:50
Ocena: 5.00 / 5
Kierunek Katowice Zakopane super podróż kierowcy mili WC w autobusie czynne Plus przerwy są robione na przystankach super się jechało polecam