Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3412 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2025-09-27 13:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Odjazd Gorzów Wielkopolski do Poznań.
    W dniu 27.09.2025.
    Kurs 1340 .
    Z Gorzów Wielkopolski do Poznań.
    Agresywny podróżny miejsce 5C względem drugiego podróżnego ( 6C)
    Tylko dlatego ,że niechcący kolanem uderzył w tył jego siedzenia ( podróżny spał ,nieświadomy sytuacji)
    Szok!
    Obsluga zareagowała ,natomiast uważam,że ten agresywny podróżny powinien wysiąść na najbliższym przystanku od zdarzenia .
    Dyskomfort podróży oraz poczucia bezpieczeństwa. .
    ZaletySama podróż profesjonalna .
    WadySłabe konsekwencje wobec winnego.
  • ~Barbara / 2025-09-26 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam korzystania z oferty tej firmy przewozowej. Dnia 25.09.2025 zrobiłam rezerwację na trasie Nysa- Polanica Zdój wyjazd o godz. 10.10 .na dzień 26.09.2025 Po godzinie 22 wysłano do mnie e-mail o przełożeniu wyjazdu na ten sam dzień po godzinie 17. Nie pomogły żadne argumenty, że na miejscu muszę być do godziny 12, poradzono mi abym wzięła taryfę. Kiedy troszkę zeszły emocje i zadzwoniłam o anulowanie i zwrot poniesionych kosztów, otrzymałam odpowiedź, że najszybciej w ciągu 6 dni nastąpi zwrot( zaznaczam,że cała wina leży po stronie przewoźnika) . Jeżeli ktoś chce aby przewoźnik decydował o której macie jechać, aby obracał Waszymi pieniędzmi conajmniej przez 6 dni w razie odwołania przejazdu proszę bardzo. Moim zdaniem jest to najgorsza firma przejazdowa z jaką się dotychczas spotkałam
  • ~Peter / 2025-09-25 22:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Co o przejeździe na plus a co do czasu jazdy to minus 100 minut opóźnienia informacja przychodzi 30 minut na czas odjazdu a jak chcesz zmienić na inny to dopłatą bo masz 15 minut do zastanowienia bo jak tego nie zrobisz to potem na aplikacji zostaje ci kupić inny przekaz lub czekanie, pomoc to do 17 godziny to znaczy 0 bo jest 17:30 i co dalej kupować drugi bo co do reklamacji czas trzeba 120 minut musi być autokar spóźnienia chore to ludzie kupują na aplikacji bilety 20 minut przed przyjazdem autokaru i dowiadują się że autokar ma spóźnienie 100 minut i siedzisz i czekasz czy będzie nie tak to powinno wyglądać jedziesz z Wrocławia do Krakowa jesteś na 23:05 a autobus miejski ostatni odjechał 5 minut temu i co dalej taksówka za 50 zł lub na piechotę interes do pozazdroszczenia nie nie minus a więc uważajcie o której jedziecie tanio to by było pociągiem i na czas
  • ~Oki / 2025-09-25 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina opóźnienie ponad godzinne a panowie stoją i palą na dworze
  • ~Agnieszka / 2025-09-24 23:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowcy powinni bardziej się interesować co się dzieje na górnym pokładzie.
    Kurs z Warszawy do Paryża. Para na ostatnim siedzeniu się zabawiała w nocy. Słychać było głośne jęki oraz klapsy.
    ZaletyBrak
    WadyPara uprawiająca seks
  • ~Anna / 2025-09-21 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobusy z dużym opóźnieniem. Często nie zatrzymują się na przystankach.
  • ~Nov / 2025-09-21 07:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Opóźnienia ponad godzinne, kierowcy umywają ręce i nie pomagają przy spóźnieniach przesiadkowych mówiąc, że to nie ich sprawa. Nie potrafią korzystać z GPS i mylą drogi oraz przystanki. Kierowca nie aktualizuje dobrze czasu dotarcia do przystanku różnica jest ponad 10min i prawdopodobnie przez to nie otrzymałam również informacji na e-mail oraz sms z nowym kursem.
    ZaletyCeny są dobre
    WadyOpóźnienia, zachowanie kierowców, nie informowanie o przystankach na które wjeżdżamy, brak pomocy oraz udzielenia informacji.
  • ~Becia / 2025-09-20 13:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam panow z polaczenia warszawa zachodnia - Paryż. Obsługa na najwyższym poziomie zwłaszcza Pan Michał.
  • ~korek / 2025-09-19 22:22
    Ocena: 3.75 / 5
    Podróż z Nevsehir miała trwać ok. 12 h. dlatego liczyliśmy na wygodny autobus z toaletą - jak reklamują na stronie - nie było żadnego dodatkowego miejsca na nogi - fotel poprzedzający opierał mi się o kolana, swojego nie mogłam opuścić z tego samego powodu. Nie było toalety, a ponadto w autobusie śmierdziało papierosami. Na dodatek najpierw otrzymaliśmy informację, że autobus będzie opóźniony o prawie godzinę , to gdy zmieniliśmy z tego powodu kurs na wcześniejszy, po przyjeździe na dworzec okazało się, że ten kurs również będzie opóźniony (tym razem o 20 minut). Także poza ceną ten przewoźnik na trasie Nevsehir - Izmir nie miał nic do zaoferowania. Choć plusiki za bardzo miłą obsługę.
  • ~Andy / 2025-09-19 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydałem 250zł za 2 bilety, kiedy byłem na dworcu autobusowym nie zauważyłem potrzebnego. A kiedy napisałem w pomóc okazało się że autobus już ruszył. Żadnych informacji nie dostałem. W zwrotu pieniędzy odmówili że względu na przypisy firmy.
  • ~mała / 2025-09-17 08:39
    Ocena: 1.25 / 5
    Dzień dobry trochę mi zeszło by napisać swoje zdanie sytuacja miała miejsce ostatniego sierpnia tego roku kupiłam bilet przez apke do Katowic w ostatniej praktycznie chwili -nie było już miejsc w pociągach dlatego kupiłam tu(kurs chyba był do Zakopanego niewiem dokładnie) podróżowałam z małym kotkiem który bez zabezpieczony w transporterze-tak wiem podobno w regulaminie jest zapis że nie nie wolno przewozić zwierząt prócz psa przewodnika niestety w tamtej chwili zwyczajnie nie miałam czasu by go czytać kupiłam wsiadłam bez problemu chociaż kierowca widział transporter na ramieniu nic się nie odezwał ,ruszyliśmy oczywiście jakieś 10 min przed planowanym odjazdem bo przyjechał wcześniej.W pewnym momencie kotek zaczął niespokojnie miauczeć co spowodowało że po pewnym czasie czasie przyszedł kierowca coś tam mi zarzucił i se poszedł spowrotem, nie minęło może 10 min później widzę że gdzieś zjechaliśmy jakby z trasy zatrzymaliśmy i przyszło do mnie obu kierowców i wielką pretensją niepowiem ,,morda,, żeby nie było kazali wysiąść czując presję obu gburów musiałam wysiąść bo straszyli policja a że niepotrzebne mi dodatkowe atrakcje wysiadłam .Po chwili okazało się że wysadzili mnie na jakimś zjeździe gdzie była stacja benzynowa i gdzieś w oddali Kfc I zero możliwości wydostania się stamtąd oddaliłam się od busa w stronę stacji i zwyczajnie pękłam Nie chcecie wiedzieć jak stamtąd się wydostałam do Opola a chciałam Katowice Drodzy kierowcy jeżeli już trafiacie na taką sytuację jak ja miałam więcej empatii i wysadzajcie pasażera w miejscu by mógł jakos ogarnąć i inne polaczenia a nie na jakiejś popidowie pośrodku niczego
    Kij w oko z kasą za bilet udławcie tym 120zl Aczkolwiek ja z ich usług nie skorzystam !! Poprostu brak słów !!
  • ~Agnieszka / 2025-09-16 21:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo sympatyczna podróż :) dnia 16.09.2025 g.6:50 z Katowic do Wrocławia, miałyśmy przyjemność jechać z przesympatycznymi Panami, podróż była tak miła, że zdecydowałyśmy się na powrót g.20:20 do Katowic też w tym towarzystwie. Serdecznie pozdrawiamy Pana Artura i Pana Tomasza (przepraszam za błąd w poprzedniej opinie z imieniem), bardzo dziękujemy za bezpieczną i przyjemną podróż :) Tacy kierowcy to skarb każdej firmy przewozowej.
  • ~Róża / 2025-09-16 21:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Wybrałam się pełna obaw na wycieczkę Flixbusem do Wrocławia. Już w Katowicach zostałam miło zaskoczona serdecznością i kulturą pana Artura i pana Tomasza. Komfort jazdy oraz opieka wymienionych panów sprawiła, że drogę powrotną wybrałam z tym samym składem panów kierowców. Polecam wygodę, oraz obsługę autokaru, natomiast podróżnym życzę opieki Pana Artura i Pana Tomasza
  • ~Agnieszka / 2025-09-16 20:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo sympatyczna podróż :) dnia 16.09.2025 g.6:50 z Katowic do Wrocławia, miałyśmy przyjemność jechać z przesympatycznymi Panami, podróż była tak miła, że zdecydowałyśmy się na powrót g.20:20 do Katowic też w tym towarzystwie. Serdecznie pozdrawiamy Pana Artura i Pana Pawła, bardzo dziękujemy za bezpieczną i przyjemną podróż :) Tacy kierowcy to skarb każdej firmy przewozowej.
  • ~Tusia / 2025-09-16 17:53
    Ocena: 4.00 / 5
    Pani kierowca nie wpuściła pasażera bez biletu bo stwierdziła że nie zdazy go kupić choć jak się okazało autobus stał na peronie jeszcze 5 minut. Ogólnie odniosłam nie fajne zachowanie tej pani. Wszystko inne jest ok
    ZaletyCena, komfort jazdy
    WadyZachowanie kierowcy
  • ~K. / 2025-09-15 21:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Musiałam się gdzieś podzielić może akurat żona tego kierowcy przeczyta i skojarzy że o niego chodzi

    Niedziela Berlin wysoki kierowca wkładał mi walizkę z taką natarczywością że aż czułam się z tym źle widziałam że albo miał obrączkę albo widoczny ślad po obrączce bo to już było tydzień czy dwa tygodnie temu ale nie dawało mi to spokoju Nie byłam zainteresowana a gość ewidentnie. Kobieto żono tego kierowcy współczuję Ci z całego serca obyś szybciej niż później się dowiedziala jaką gadkę ma Twój mąż do pasażerek i czym zajmuje się w pracy bo ewidentnie to nie jest sam zawód kierowcy.
  • ~Barbara / 2025-09-13 21:23
    Ocena: 3.75 / 5
    Dziś mój partner jedzie w strone Gdyni i ukradli mu plecak. Zgłosił to kierowcy a kierowca to zbagatelizował.
  • ~Dmytro / 2025-09-12 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    03.09.2025 linia 1230 z Wrocławia do Łodzi. Numer mojego biletu to 3281427978.
    Przyjechałem na dworzec we Wrocławiu, podszedłem do autobusu o 4:40 (03.09.2025), autobus zaczął odjeżdżać. Pokazałem wydrukowany bilet przez okno dwóm kierowcom i zacząłem machać rękami, żeby kierowca się zatrzymał.
    Ale kierowca machnął na mnie ręką i odjechał. Musiałem pojechać taksówką do Łodzi za 150 zł.
    Nie polecam Flixbusa. Skontaktowałem się z infolinią Flixbusa, ale mnie zignorowali! Nie polecam Flixbusa.
    ZaletyNie ma
    WadyFlixbusa mnie zignorowali!
  • ~Zadowolony ???? / 2025-09-11 09:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Wolę już na pieszo iść z Warszawy do Łodzi niż objazd po stolicy i okolicach robić bo firma musi autobus na serwis zaprowadzić , z pasażerami
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Kuba / 2025-09-10 15:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Kierowca odmówił pasażerom wejścia do busa pomimo wielu wolnych miejsc. Na stronie jest informacja że można zakupić bilety u kierowcy. Kierowca nie miał terminala i polecił czekać 3 godziny na następny bus.
    WadyKierowca działa na szkodę firmy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5596
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3412
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 418
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 376
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4936
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4626
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3174