Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3076 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.84
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert / 2024-09-26 06:53
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś totalna masakra już nawet nie chce mi się rozpisywać dno to jest wysoko ponad tym
  • ~Aldona / 2024-09-20 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa,nigdy więcej!
    Miałam pilne spotkanie.Planowany wyjazd z Olsztyna o 8:25 a wyjechałam 9:05,infolinia totalnie niezainteresowana problemem.Planowany przyjazd do Łomży o 11:25
    Ja byłam w Łomży o 14:30!!!!
  • ~Jacek / 2024-09-20 00:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Drogo ale czasami nie ma wyboru. Natomiast obsługa to żart. Co z tego, że kierowca ogarnięty jak jakiś typ z obsługi ucisza człowieka bo "cisza nocna". W autobusie? I żeby to jeszcze człowiek głośno był. Ale przychodzi, opryskliwie ochrzania na dobry początek i po chwili gdy SZEPCZESZ tak, żeledo osoba kilka centymetrów od ciebie cię słyszy to zarzuca Ci że ON SŁYSZY. Z DRUGEGO KOŃCA AUTOBUSU.
    A tym, że bus zafajdany i wali wódą to się nie ma kto zająć. KPINA.
    WadyWredna obsługa
  • ~Bibio / 2024-09-19 15:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzisiaj 19,09.2024 o godzinie 8.50 z Olsztyna do Warszawy skorzystałam z usług waszej firmy i obsługa pojazdu pan Marcin i pan Zenek byli mega mili i podróż z nimi minęła bardzo szybko i w dobrym klimacie . Obydwaj kierowcy godni polecenia i nagrody za dobrą pracę :) polecam :)
  • ~mario / 2024-09-18 16:14
    Ocena: 2.75 / 5
    9.IX.2024 - podróż na lotnisko w Modlinie opóźniła się na tyle, że tylko dzięki uprzejmości obsługi lotu udało mi się wsiąść do samolotu. Wcześniej od Flixbusa dostałem jedynie sms-a z informacją, że autokar spóźni się 10 min. G... prawda! Autobus spóźnił się niemal godzinę! A kolejne minuty dołożył na trasie Warszawa Zach.-Modlin!! W efekcie musiałem ponieść dodatkową opłatę w wysokości kilkuset zł za bagaż rejestrowany, który opłaciłem po raz pierwszy już w momencie rezerwacji lotu. Na lotnisku bramka została zamknięta zanim dowiózł mnie na nie Flixbus. Pozwolono mi zabrać bagaż do kontroli osobistej, ale wiązało się to z drugą opłatą!! Flixbus ma to w nosie. Mają swój regulamin i kropka. Nie wypłacą mi żadnego odszkodowania, bo przewóz zrealizowali!! Ostatni raz korzystałem z tych ...!!!
  • ~DROGI FLIXBUS / 2024-09-18 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    PODWYŻKA CENY ZA BEZOBSŁUGOWĄ OBSŁUGĘ NA +5,99
    KIEROWAC NIC NIE POMAGA
    W NOCY JADĄC DO PARYŻA ZAMKNIĘTA TOALETA
    TRAGEDIA
    WadyPROBLEM Z KIEROWCAMI I TOALETAMI NA NOCNYCH KURSACH
  • ~Nieważne / 2024-09-17 15:51
    Ocena: 3.25 / 5
    Autobus był czysty i wygodny. Jechało się przyjemnie do momentu kiedy kierowca po zatrzymaniu autobusu na jednym z przystanków na pytanie wsiadającego "czy mogę kupić bilet" wyrzucił go z autobusu. Na pytanie "gdzie mogę kupić bilet na następny autobus" odpowiedział "w Internecie se sprawdź ja już k*rwą muszę jechać" Dzban
    ZaletyWygodny autobus
    WadyChamski kierowca
  • ~R / 2024-09-13 19:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Bo burdel juz jedzie z odpowiednią iloscią synów..ewentualnie corel by jeszcze troche przyjął
  • ~Dominika / 2024-09-13 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość że po raz kolejny spóźniony o 30min to KIEROWCA POMIMO WOLNYCH MIEJSC NIE CHCIAL SPRZEDAC SYNOWI BILETU!!!!!! I ZOSTAWIL DZIECKO NA STACJI SAMEGO!!!!!!
  • ~Wiesława / 2024-09-12 21:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowca nie informuje nocą śpiących pasażerów o miejscowości, w której się zatrzymuje, można przejechać.
  • ~Rafaello. / 2024-09-12 16:03
    Ocena: 1.75 / 5
    11 września wracałem do Łodzi z Warszawy z rodziną. Dostaliśmy wiadomość że będzie opóźniony i brak możliwości korzystania z WC. Autokar brudny, śmierdzący,oparcie fotela na którym siedziałem połamane! W autokarze unosił się smród alkoholu. Mimo tego kierowca niepomaga przy bagażu
    trzeba samemu dzwigac i ukladac bagaż w lofciep!p]"]Nygusy" Już nigdy nieskorzystam z tych Lini!!! Szczerze niepolecam. Tragedią]]!!!!!
  • ~R / 2024-09-12 12:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Kabareciarze..no...opera brazylijska mydlana ............................
  • ~MNN / 2024-09-12 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 9 września 2024r. Czekałam na przystanku na Flixbus z Elbląga do Łomży z mężem i synem , dostałam wiadomość ,że autobus będzie opóźniony o dwie godziny i za chwilę otrzymałam drugą wiadomość , że autobus jest odwołany. W tej sytuacji pociągiem dostaliśmy się do Olsztyna i z powodu braku połączenia autobusowego do Łomży musieliśmy zamówić taksówkę z Olsztyna do Łomży za 1200 zł. Firmy tej nie polecam nikomu i sama nie będę z niej korzystała.
    Zaletynie wiem bo został w ostatniej chwili odwołany kurs
    Wadyjak wyżej
  • ~Pat / 2024-09-09 20:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Przewoźnicy Flixbus nota bene firmy niemieckiej zachowują się w Polsce jakgdyby to przewoźnik miał byc usatysfakcjonowany klientem...jego sposobami na zalagodzenie wybuchu konfliktu ktory pan kierowca tylko bedzie dobrze dogrzewał ...jak z klimatyzacją...To jest kpina.To nie jest zaden przewoznik...A kierownictwo flixbus umyje w razie co za kazdym razem rączki...z nadużyt...z wybrania sobie za bilety...z prze-godzinnych postojów dobrze spedzonych...tym że flixbus zatrudnia przeciez firmy...i nie jest odpowiedzialny...za efekt finalny tego wszystkiego radź sobie...
    Pojedynczy przewoźnicy w Polsce z mniejszym kapitałem juz dawno by zbankrutowali ..pozbawiając region i tak i tak komunimacji...więc wszyscy sobie w tym kraju naszym drugiej Irlandii tłumaczymy ze tak jest pieknie
    Jak czytam te komentarze z nr kursow
    ..to strach sie gdzies tam wybrac...
  • ~Jurek / 2024-09-09 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem bilet na przewóz z Łodzi do Londynu. Miało to trwać, tak deklarowali w opisie podróży, około 25 godzin. Podróż trwała około 29 godz.
    Po tygodniowym pobycie w Londynie wróciłem LOTem do Warszawy. Na Okęciu samolot wylądował około godziny 21:30.
    O godz 23:30 miałem pojechać flixbusem do Płocka.
    Kiedy czekałem na autobus zauważyłem że około godz 20:00 firma przysłała mi sms że mój rejs ich autokarem został odwołany!!!
    O godzinie 23:00 zacząłem szukać jakiegoś innego sposobu na powrót do domu. Nie udało się mi nic znaleźć !!!
    Doczekałem do 23:30 z nadzieją, że może jednak autobus przyjedzie. Nic z tego!!!
    Najbliższy hotel zażyczył sobie za nocleg 800 zł!!!
    Zadzwoniłem do kuzyna z prośbą aby po mnie przyjechał. Kuzyn zgodził się przyjechać po mnie do Błonia bo nie lubi jeździć po Warszawie.
    Pojechałem taxi do Błonia. Zapłaciłem 300 zł!!!
    Kuzyn przyjechał ok. godz 1:00.
    W domu byłem około 3:00 !!!!!
    Takich przygód w jednej podróży jeszcze nie przeżyłem !!!!!
    ZaletyJedynie wygląd zewnętrzny!
    WadyCałkowity brak profesjonalizmu!
    Nieliczenie się dobrem klienta!
  • ~FG9105P / 2024-09-07 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca wyprzedza i schamowuje tira, mało co do wypadku nie doszło
    ZaletyW miarę auya
    WadyKierowcy agresywni na drodze dla innych uczestników ruchu
  • ~Логіні / 2024-09-06 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Лінія N1202 з Кракова до Осло. Водій був дуже неприємний, він курив сигарети під час руху через вікно. Автобус старий і не комфортний. Смердючий туалет.
  • ~Piotr / 2024-09-04 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    4.09 kurs 908 Dubrownik Wiedeń. Nie działa klimatyzacja (temperatura 29-26 stopni) Chamski kierowca nie pozwala podczas tankowania opuścić samochodu po 5 godzinach jazdy.
    WadyNiewygodne fotele, brak podnóżków i klimatyzacji
  • ~Pat / 2024-09-03 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Bur-del-dziady jeżdżą do Niemiec to nie byle kto..żaden przewoźnik IC by sobie tak nie pozwolił
  • ~A.Taheri / 2024-09-03 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyjechałem z Warszawy do Berlina z Felixem Busem. Od początku do końca trasy. Nie miałem ani jednej minuty internetu. Musisz wchodzić na stronę co kilka sekund i postępować zgodnie z instrukcjami łączenia się z Wi-Fi. Zmęczyłem się i Poddałem się. To była najgorsza usługa, jaką kiedykolwiek widziałem. Nie możesz zapewnić internetu. Dlaczego reklamujesz to jako przywilej !!! Jest zarówno drogi, jak i nie może zapewnić pasażerom Internetu. Zapłacił lepiej niż ten sam bilet do lotu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4947
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3076
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 345
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 306
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901