Pytam, czy może powtórzyć, więc powtarza znowu w języku mi nie znanym!!!!
W końcu sam bierze mój telefon i powiększa sobie kod biletu!!! Wskazuje mi ręką bagażnik palcem dając do zrozumienia,że mam spakować bagaże.
Dodam, że jestem z osobą niepełnosprawną w stopniu znacznym i w między czasie pomagam osobie bez nóg i rąk wejść do autobusu. On nadal czeka aż wrócę i włożę 2 walizki podręczne do bagażnika!!!
W autobusie ciągle rozmawia przez telefon w swoim języku na całą parę, albo słucha muzyki w języku chyba ukraińskim. Szok, napewno nie będę korzystała z tego transportu wiecej, bo ta podróż nie należała do najprzyjemniejszych delikatnie mówiąc. Czułam się upokożona zachowaniem kierowcy
WadyBrak oznaczenia przystanku.
Obsługa nie porozumiewająca się w języku polskim
Arogancka, bezpomocna obsługa
Obsługa nie porozumiewająca się w języku polskim
Arogancka, bezpomocna obsługa