Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3310 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojciech / 2025-08-11 04:44
    Ocena: 3.50 / 5
    Wracałem 10.08.2025 fluxbusem 23.35 N1360B z Opola do Berlina. Autobus był opóźniony o ok. 40 minut już w Opolu. Przyznam szczerze,że nie to jest powodem mojego negatywnej opinii,spóźnienia się zdarzają. Natomiast aroganckie zachowania kierowców autobusu pozostawiło we mnie ogromny niesmak.
    Pierwsze co zwróciło moją uwagę, to brak pomocy przy umieszczeniu bagażu w lukach bagażowych. Na stacji paliw , gdzie tankowali paliwo, było wystarczająco dużo czasu na to by umożliwić pasażerom wyǰście autobusu , zaczerpnięcia trochę ruchu, czy ewentualnie kupno czegoś do picia. Na wielokrotne usilne prośby pasarzerów nie było z ich strony żadnej reakcji ani odpowiedzi. Ignorowanie próśb pasażerów nie należy chyba do dobrych zwyczajów firmy flixbus?
    Uważam za niedopuszczalne traktowanie pasażerów jak zwierzęta zamknięte w klatce lub jak powitrze. Chciałbym określić dosadnie zachowanie panów kierowców, ale nie będę używał wulgaryzmów.
    Długo będę się zastanawiał zanim podejmę decyzję następnym razem czy wybrać się w podróż flixbusem.
  • ~Wojciech / 2025-08-11 04:43
    Ocena: 3.50 / 5
    Wracałem 10.08.2025 fluxbusem 23.35 N1360B z Opola do Berlina. Autobus był opóźniony o ok. 40 minut już w Opolu. Przyznam szczerze,że nie to jest powodem mojego negatywnej opinii,spóźnienia się zdarzają. Natomiast aroganckie zachowania kierowców autobusu pozostawiło we mnie ogromny niesmak.
    Pierwsze co zwróciło moją uwagę, to brak pomocy przy umieszczeniu bagażu w lukach bagażowych. Na stacji paliw , gdzie tankowali paliwo, było wystarczająco dużo czasu na to by umożliwić pasażerom wyǰście autobusu , zaczerpnięcia trochę ruchu, czy ewentualnie kupno czegoś do picia. Na wielokrotne usilne prośby pasarzerów nie było z ich strony żadnej reakcji ani odpowiedzi. Ignorowanie próśb pasażerów nie należy chyba do dobrych zwyczajów firmy flixbus?
    Uważam za niedopuszczalne traktowanie pasażerów jak zwierzęta zamknięte w klatce lub jak powitrze. Chciałbym określić dosadnie zachowanie panów kierowców, ale nie będę używał wulgaryzmów.
    Długo będę się zastanawiał zanim podejmę decyzję następnym razem czy wybrać się w podróż flixbusem.
  • ~Anna / 2025-08-10 09:40
    Ocena: 1.25 / 5
    FlixBus – płacisz, a miejsc brak!
    Kupiłam dla 3 osób miejsca 6B, 6C i 6D. Dopłata była, ale w autobusie okazało się, że 6C i 6D… nie istnieją! Siedzieliśmy, gdzie się dało, a w Rzeszowie musiałam ustąpić komuś, kto miał miejsce wykupione – wyglądałam jak pasażer na gapę, choć zapłaciłam. 7 godzin podróży w stresie i dyskomforcie, bo rozkład miejsc na stronie różni się od rzeczywistości. Nigdy więcej!"
  • ~Ewa / 2025-08-10 09:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Jadąc z Paryża do Pragi poprosiłam kierowcę o podniesienie przedniej rolety ,ponieważ widzę tylko czarny pas .Kierowca odpowiedział że rolety są dla kierowców a nie pasażerów.Roleta nie była po stronie kierowcy.Jeden miał na imię Karol.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyBrak obsługi,głośne rozmowy kierowców.
  • ~Aga / 2025-08-09 18:46
    Ocena: 3.50 / 5
    Jadąc z Krakowa do Gdańska pierwszy raz, z niechęcią ale skorzystaliśmy z tego przewoźnika, do Warszawy wszystko w najlepszym porządku, autokar odjechał punkt 23:00 i był w Gdańsku o 8:00 czyli bardzo planowo, miało być pięknie dalej do puki kierowca nie wpuścił bardzo podpitego pasażera który zmienił zapach w całym autokarze, ????????, jadąc z dzieckiem a były jeszcze inne dzieci jest to nie poszanowanie innych pasażerów którzy płacą za ten przejazd. 2 razy zmieniałam miejsce bo nie dało się wytrzymać a mi ten zapach bardzo przeszkadza i czyjeś nogi wywalone na moim miejscu. Zaczęło się dobrze wyszło że chyba nie wrócę do tej firmy.
  • ~Aga / 2025-08-09 18:46
    Ocena: 3.50 / 5
    Jadąc z Krakowa do Gdańska pierwszy raz, z niechęcią ale skorzystaliśmy z tego przewoźnika, do Warszawy wszystko w najlepszym porządku, autokar odjechał punkt 23:00 i był w Gdańsku o 8:00 czyli bardzo planowo, miało być pięknie dalej do puki kierowca nie wpuścił bardzo podpitego pasażera który zmienił zapach w całym autokarze, ????????, jadąc z dzieckiem a były jeszcze inne dzieci jest to nie poszanowanie innych pasażerów którzy płacą za ten przejazd. 2 razy zmieniałam miejsce bo nie dało się wytrzymać a mi ten zapach bardzo przeszkadza i czyjeś nogi wywalone na moim miejscu. Zaczęło się dobrze wyszło że chyba nie wrócę do tej firmy.
  • ~Anna / 2025-08-09 16:15
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie polecam. Przewoznik spoźił się w Wilnie na trasie Ryga-Berlin 1h15 min bez żadnych informacji , powiadomienia mailem. Brak kontaktu. Biuro obsługi klienta nie wiedziało o opóźnieniu, nie potrafiło pomoc. Część czekających pasażerów zrezygnowała po godzinie czekania( a mogli pojechac, zeby byla jakakolwiek informacja)Nie warto szarpać nerwow. Zdecydowanie nie polecam
  • ~Nobody / 2025-08-09 13:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowca zamiast podejść profesjonalnie nie potrafił znaleźć dobrej drogi, nagle zażyczył 45 minut przerwy przez co zwiększyło się opóźnienie. W konsekwencji nie zdążyłem na pogrzeb członka rodziny. Kategorycznie odradzam i jestem bardzo niezadowolony.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja kierowcy
  • ~Mr / 2025-08-09 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam zdecydowanie, 2 informacje dostałam o zmianie godziny odjazdu z 5 rano najpierw 9 potem jednak odjazd 8 a ostatecznie bus odjechał o 7 i pojechał bez nas, to tragedia i koszmar, zero szacunku do podróżujących, nie polecam, wręcz ODRADZAM ZDECYDOWANIE!!
    ZaletyBrak
    WadyŻadnej
  • ~Goo / 2025-08-09 01:04
    Ocena: 3.50 / 5
    Godzina opóźnienia. Jasno? Pani kierowca cały czas podczas jazdy sprawdzała telefon lub rozmawiała przez telefon. Siedziałam z córką obok więc wiem co mówię. Moje pasy nie działały. Pozdrawiam konkretnie i bez błędów.
  • ~Ula / 2025-08-08 17:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowcy FlixBusa z Ukrainy to koszmar.. Nie szanują pasażerów.. W czasie wypoczynku idą spać na wolne miejsca..Wywalają swoje grube śmierdzące tyłki i śmierdzące nogi do góry w skarpetach na siedzenia.. Obok siedzących pasażerów.. Miejsca zarezerwowane wcześniej są często zajęte przeze innych Ukraińców.. Może pasażerów na gapę.. Żaden kierowca Ukrainiec nie pomoże przy wkładaniu i wyciąganiu bagażu... On jest tylko i aż.. kierowcą... Ukraińcy bardzo niszczą opinię o FlixBusie..
  • ~Marcin / 2025-08-08 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zostawiono mnie na stacji w Norymberga miał przyjechać inny bus który nie dojechał jestem już 12 godz na postoju tego gówna jakim jest flixbus nie polecam tego syfu
    ZaletyGówno
    WadyGówno
  • ~Bartlomiej / 2025-08-08 07:14
    Ocena: 1.75 / 5
    Kurs krakow warszawa odjazd godz 2.dnia 8.08. bus faktycznie odjechal o 2.40. bo zmiennik kierowcy zaspał.Oczekuje rekompensaty za opoznienie.
    ZaletyCzysto
    WadyJak wyzej
  • ~Jak... / 2025-08-07 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Co wy debile robicie dzwoniłem i miałem dostać informacje o opóźnieniu dosyć że jej nie dostałem to bus dalej opóźnia się i nic . Ciekaw jestem tego czy pokryje cię kosz mojego zmarnowanego czasu ,, firma światowa,, jeździcie wszędzie a nie potraficie dopilnować prostych rzeczy jakiś dramat .
    ZaletyŻadnych nie ma
  • ~Mateusz / 2025-08-07 09:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałem zagranicę flixbusem i nie mam żadnych zastrzeżeń wszystko było tak jak powinno. Nawet do punktu docelowego dojechałem wcześniej. Obsługa bardzo miła. Jeśli chodzi o cenę to taniej niż busem (1/3) ceny z busa.
  • ~Andrzej / 2025-08-06 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie bo zabrali mi większość pieniędzy po anulowaniu biletu.

    Skieruję skargę do ECC-Net. Jedt to europejski odpowiednik rzecznika praw konsumenta.
    Polecam zrobić to samo.
  • ~Aleksandra / 2025-08-06 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny dostawca co na parę godzin przed wyjazdem zmienia trasę i dane do biletów !!!
  • ~Jordan / 2025-08-06 16:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Jechaliśmy w Lipcu nad morze z dworca zachodniego. Autobus flixbus podstawił się 40 minut po czasie. Tydzień póżniej podstawił się we Władysławowie znowu że 40 minutowym opużnieniem. Co jest dziwne bo startował z Karwi czyli około 10 kilometrów od Władysławowa. W trakcje jazdy autobus się psuł i trzy razy zatrzymywał na pasie technicznym. Kobiecie która zaczęła mówić że miesiąc temu autobus(flixbus) na tej trasie też się psuł Pan kierowca powiedział że może sobie wysiąść i jechać pociągiem. Na zachodnim dojechaliśmy minutę przed ostatnim pociągiem
    ZaletyCałkiem normalni kierowcy
    WadySame. Nie polecam
  • ~Damian / 2025-08-06 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak, mam zapisane 6 scen komiksu, które stworzyliśmy razem:

    ---

    *Scena 1:*
    „100 razy pomyśl nim zamówisz FLIX – bo kto wie, dokąd zaprowadzi podróż w nieznane.”

    *Scena 2:*
    „Flixbus? Koszmar na kółkach!”

    *Scena 3:*
    „Wieczne opóźnienia!”
    „Brudne siedzenia, smród!”
    „Zero reakcji przewoźnika!”

    *Scena 4:*
    „Spóźnił się bus na samolot 4h i nie poleciałam!”
    „Beznadziejny przewoźnik! Dlaczego się nie odezwiesz? Dlaczego ludziom kasy nie oddasz? Bus spóźnił się na samolot 4h i nie poleciałam! Też macie to w dupie?”

    *Scena 5:*
    „Chcę zwrot pieniędzy za ten bubel!”

    *Scena 6:*
    „DO CELU NIE ZAWSZE... NA CZAS NIE ZAWSZE... LUDZIE SIĘ MYLĄ, NIE FLIXBUS.”

    ---

    Jeśli chcesz, mogę przygotować teksty w wersji gotowej do wstawienia lub zająć się grafiką. Co dalej?
    ZaletyWady same wady
    WadyOpóźniony autobus
  • ~Damian / 2025-08-06 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Spóźnienia . Nie oddają kasy . Zły przewoźnik i tak będzie dużo na was. Pani jadąc na samolot tym czymś spóźniła się i przewoźnik nie zwrócił kosztów za spóźnienie . Ludzie najgorsze co może być nie jest na czas ma ludzi w dupie . Zero odpowiedzi na mail i zero reakcji zwrotnej . Ludzie mogą się mylic FLIX niech oddaje kasę
    ZaletyBrak
    WadyOpóźniony autobus o 2 godziny
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5408
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3310
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 912
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 735
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 370
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4768
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4551
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3996
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088