Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12451 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mal / 2024-12-27 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    po raz kolejny przesyłka nie została dostarczona niby poprzez nb osoby, pomimo obecności. Zero kontaktu z kurierem.
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo
  • ~Nick / 2024-12-27 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Kurier nie doręcza paczek „bo nie”, zaznacza nieobecnego odbiorcę, mimo, że cała rodzina jest w domu. Unikać jak ognia.
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowość nierzetelność
  • ~Brzeszczot / 2024-12-24 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma,nigdy więcej nie skorzystam.Kurier dzwonił rano w wigilię, że będzie super ucieszyłem się bo wiózł prezent...niestety później już przez kilka godzin ani razu nie odebrał a przesyłkę zawiózł od razu do magazynu.Obsługa klienta jest dramatycznie byle jaka,zero kontaktu w dobie telefonów i internetu.Po co podają numer do kuriera skoro on i tak nie odbiera??Po co każą podać adres dostawy skoro nawet nie próbują dostarczyć a od razu wiozą do magazynu wpisując, że odbiorca niedostępny.W życiu nie spotkałem się z taką fuszerką i bylejakością oraz olewaniem.
    ZaletyBrak
    WadyZerowy kontakt z kurierem,nigdy nie wiadomo kiedy i czy w ogóle przesyłka dojdzie
  • ~PePe / 2024-12-24 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka.
    Kurier nie przyjechał w awizowanych godzinach (9-17). Nie przyjechał wcale. Ale nie przeszkodziło mu to we wpisaniu do systemu: Zlecenie niezrealizowane - paczka nieprzygotowana (notatka z godz. 22.28). Nie ma to jak mieć Klienta w .upie i jeszcze go obsmarować. Tyle tylko, że Klient ma monitoring ...
    ZaletyBRAK
    Wady- brak terminowych odbiorów przesyłek (zarówno z paczkomatu, jak i z lokalu)
    - brak możliwości nawiązania połączenia telefonicznego z kurierem (nie odbiera telefonu i nie oddzwania)
    - nierzetelna obsługa Klienta
  • ~Stanisław / 2024-12-24 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne lekceważeni kurier był niby 2 razy i oddał paczkę do punktu zamiast do żabki czy paczkomatu teraz leży i czeka aż kurier będzie miał czas
  • ~Zawiedziony / 2024-12-23 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta "firma" to totalna porażka. Zamówiłem przesyłkę zwrotną: proste (nie dla dpd), wysłaćz punktu A do punktu B, poczekać chwilę, odebrać z punktu B i wysłać z powrotem do punktu A. Pierwsza część misji przebiegła w miarę ok: kurier dostarczył paczkę do punktu A, ale nie poczekał. Po sprawdzeniu w aplikacji dpd statusu paczki zadzwoniłem na infolinię (15 minut czekania), dowiedziałem sie, że kurier dostarczył paczkę do punktu B, ale odbiorca/ nadawca nie był przygotowany (ponoć) więc nie zabrał paczki. Na pytanie czy kurier wróci po paczkę, odpowiedź: nie. Na pytanie czy dpd zwróci pieniądze, za cześć nie wykonanej misji i nie dostarczenie paczki zwrotnej z punktu B do punktu A : nie.

    Zamówiłem kolejną misję: paczka z punktu B do punktu A. Od dpd dostałem informację o dniu (piątek) i przedziale godzinowym 9:00-11:00, podczas którego kurier pojawi się w punkcie B. Przez cały dzień nie pojawił się, pomimo mojego telefonu na infolinię. Kolejny telefon na infolinię w poniedziałek: okazało się że poprzedni konsultant z infolinii zapomniał dopełnić jakiejś formalności i przez to kurier nie miał zaplanowanej wizyty w punkcie B (to ja mam pamiętać o tym, że dpd ma zapłacone za usługę, której nie wykonało?)
    Jutro będzie ciąg dalszy wydzwaniania na infolinię.

    Ręce opadają na tą tzw "firmę kurierską"
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Aneta / 2024-12-23 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Człowiek w domu czeka na przesyłkę, a już drugi raz kurier oddał przesyłkę do Picup-u. Masakra. Ani nie zadzwonił do drzwi, anie nie powiadomił sms-em, ani też nie zadzwonił na telefon. Mógłby się przynajmniej wysilić i odebrać telefon jak się do niego dzwoni. Po to zamawia się przesyłkę na konkretny adres, żeby kurier ją tam dostarczył, a jak mu się nie chce, to niech pracę zmieni.
  • ~Niezadowoly z DPD / 2024-12-22 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowita porażka ta firma. Kurier twierdzi ze był a w rzeczywistości wcale nie było go pod wskazanym adresem. Nie raczył tez pozostawić przesyłki w punkcie odbioru. I tak przesyłka leżała sobie w magazynie nie wiadomo na co czekając. Kurier opowiada przy tym jakieś niestworzone historie, ze paczka się uszkodziła itp. po czym gdy po kilku dniach zainterweniowałem na infolinii paczka znalazła się a gdyby nie mój telefon penie odesłali by ja do nadawcy. To już drugi incydent z negatywny z DPD. Wniosek - NIGDY WIĘCEJ DPD !!!
    Zaletyabsolutnie żadnych
    WadyNierzetelni, dział reklamacji zawsze twierdzi ze winny jest klient a u nich wszytko OK
  • ~Mariola / 2024-12-21 17:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka 05808049809286
    Jest gotowa do odbioru, ale kodu odbioru nie laska przysłać…
    Więc trzeba się bawić i dzwonić do nich na infolinię żeby łaskawie mi go dali
  • ~AO / 2024-12-20 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Na przesyłkę Przesyłka nr
    DPD
    1007637395947U
    Czekam kilka dni, w pierwszym dniu nie zaczekał kilku minut, kazał przyjechać na wyznaczone przez niego miejsce , na koniec napisał, że rezygnujemy z paczki.
    Przesylkę odesłano do nadawcy.
    Po raz drugi czekaliśmy od 14 , kurier napisał, że nie było nas w domu, co było nieprawdą.
    Dpd odesłało paczke do Żabki.
    W Żabce nie mogłam jej odebrać bo DPD nie wygenerowało do mnie smsa z kodem.
    Nie wiem czy odeślą paczkę znowu do nadawcy
    Zobaczymy.
    AO
    WadyZadnego kontaktu z firmą jeśli coś się dzieje .
    Infolinia- dla cietpliwych ????
  • ~Zofijka / 2024-12-20 16:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Nawet jednej gwiazdki nie warci, nie przywożą przesyłek pod wskazany adres tylko zostawiają w punktach odbioru. Brak odpowiedzi na reklamację. Rozmowa z obsługą infolinii nic nie dała. Sytuacja powtarza się bardzo często i żadnej pozytywnej reakcji
    ZaletyBRAK
    WadyNie dostarczanie przesyłek pod wskazany adres
  • ~Piotr / 2024-12-18 23:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza usluga kurierska, z jaką się spotkałem. Kurier nie odbiera telefonu. Przez 3 dni symulowano dostarczenie przesyłki, by po tym czasie zaznaczyć w systemie, że klient odmówił jej odebrania i odesłano ją do nadawcy. Żaden kurier nie przyjechał z przesyłką (mam tego dowód z monitoringu) i nie próbował się skontaktować. Czyste oszustwo. Jak najdalej od DPD.
    ZaletyBrak
  • ~Uleczka / 2024-12-18 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dawno nie spotkałam się z takim chamstwem i aroganckim zachowaniem kuriera w stosunku do kobiety i zarazem klienta.
    Kurier zadzwonil, ze podjezdza i mam wyjsc do bramy. Nie zdazylam nawet ubrac kurtki, a kurier odjechal. Po wielkokrotnych próbach kontaktu numer mojego partnera zostal przez tego "kuriera"zablokowany. Zadzwonilam wiec z mojego numeru i grzecznie pytajac, dlaczego odjechal, odpowiedział, cytujac" ja czekam tylko 2 minuty. Mam jeszcze ponad 80 paczek do rozwiezienia i gdybym na kazdego mial czekac to jeździłbym do polnocy". Chcialam podjechac sama po paczke, ale kurier totalnie nie chciał współpracować. Zapytalam, wiec, czy mogę oczekiwac, ze paczka zostanie dostarczona na drugi dzien. Uslyszalam, cytując, "może będzie, może nie będzie" po czym chamsko sie rozlaczyl. Nie polecam tej firmy i sama na pewno juz nigdy z uslug tej firmy nie skorzystam.
    Zaletybrak
    Wadychamskie zachowanie, brak profesjonalizmu, zero szacunku dla klienta, zero współpracy,
  • ~Justa / 2024-12-18 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Czas oczekiwania na dostawę bardzo długi.Paczka była otwarta .Karton od paczki cały zniszczony,bardzo słaby kontakt z kurierem i firmą Dpd.
    ZaletyBrak
    WadyWady według opisu wyżej.Nie polecam.
  • ~Plmann / 2024-12-18 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Wygląda na to że DPD ma w głębokim poważaniu swoich klientów. Nie dziwię się wcale wystawionym tu opiniom. Nie istniejacy dział obslugi klijenta. Możesz sobie pisać i czekać 30 dni na łaskawą odpowiedź. Dzisiaj miałem nieprzyjemność mieć doczynienia z ich pracownikiem - kurierem. Jeszcze nigdy z takim chamstwem i butą. Ubrany w firmowe łachy młodzieniec odmówił podania imienia i nazwiska, stwierdził że paszport nie jest dokumentem tożsamości w zwiazku z tym wstawi adnotację-odmowa odbioru przesyłki. Szczyl może 20 letni pożegnał się słowami " nara pajacu" ze mną 53 lata oraz moją mamą 75. Po spedzeniu 20 minut na linii telefonicznej stwierdziłem że to nie ma sensu. Skarga pójdzie do siedziby głównej.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Niezadowolony klient / 2024-12-18 13:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Uszkodzona paczka zostawiona pod drzwiam i sms od pani kurier, że "paczka pod dzwiami". Po czym pani kurier nie odbierała tel i nie odpisywałą na smsy. Cała czynność reklamacyjna zrzucona na mnie - "wiszenie na infolinii", robienie zdjęć uszkodzonej przesyłki, przesyłanie protokołów... Odbiór tej paczki po moich interwencjach zajął p. kurier tydzień. Jak już się pojawiła nawet mnie nie przeprosiła, powiedziała za to, że jak zostawiała paczkę po dzwiami to paczka nie była uszkodzona...czyli jeszcze zostałam oskarżona, że to ja niby jestem odpowiedzialna za uszkodzenie przesyłki. Rzuciła tylko zdanie" ma pani tą paczkę do zwrotu, czy nie bo nie mam czasu". Buta, brak profesjonalizmu, pokory, ani kszty klasy...Na miejscu firmy wstydziłabym się zatrudniać kogoś takiego... A teraz, chyba "na złość" p. kurier pisze, że nie zastała nikogo w domu i kieruje paczki do Żabki, żebym sobie je sama odebrała. Ręce opadają... I pracodawca nie umie sobie poradzić z takim pracownikiem?...to też daje do myślenia...
    Zaletybrak
    Wadykurier, który kłamie
  • ~A...net / 2024-12-18 10:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier zostawił uszkodzoną paczkę pod drzwiami i zwiał nie czekając na odbiór przesyłki. Kamera pokazała czas dostarczenia przez kuriera to 15 sekund.Po natychmiastowym wykonaniu telefonu do kuriera nie raczył przyjechać i spisać protokołu oraz przerwał rozmowę bez tłumaczenia,dlaczego zostawił zniszczoną paczkę, gdzie koszt to ok.3000 zł. Zaś dział reklamacyjny po mimo zdjęć i nagrań odrzucił reklamację,tłumaczeniem ,że został pekroczony czas na zgłoszenie. Dodzwonić się nie idzie,sprawę kieruje do rzecznika praw konsumenta.Po prostu kpina i dno tej firmy kurierskiej,napewno będę omijać szerokim łukiem tą pseudo firmę
    ZaletyŻadne
    WadyKosztowne
  • ~Anna / 2024-12-17 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysyłka paczki za granicę -porażka !!!
    Nigdy więcej !!
    Z 4 dni roboczych obiecanych zrobiło się 8 !!!
    Art spożywcze świeże - w śmietnik
    Nie polecam
    ZaletyDostawa na terenie Polski - ok
    Kurier -ok
    WadyWysyłka za granicę -porażka
    Brak dotrzymania terminu dostawy !!
  • ~XXX / 2024-12-16 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Państwa firma kurierska oraz państwa pracownicy, i to zarówno kurierzy jak i konsultanci to KPINA.
    Kurier podjął jedną próbę dostarczenia paczki. Zadzwonił, kiedy odbiorca nie mógł odebrać - zdarza się. Ale nie odebrał po 15 minutach, po dwóch godzinach i później.
    BEZ KONSULATCJI, bez rozmowy SAM ustalił, że przekaże ogromną, ciężką paczkę do żabki. SKANDAL!
    Nie ma to jak zepsuć komuś niespodziankę, bo osoba dla której była paczka sama musiała jechać ją odebrać, Brawo Wy!
    NIGDY WIĘCEJ, ŻEGNAMY OZIĘBLE!
    ZaletyBRKA
    WadyJAK WYŻEJ
  • ~Magda / 2024-12-16 11:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam paczkę z dostawą kurierską do hotelu, gdzie recepcja pracuje 24/7! po raz kolejny Kurier nawet nie podjął próby dostarczenia, tylko zostawił w punkcie do obioru! kpina totalna, zamawiam po to Kuriera a nie odbiór w punkcie żeby nie biegać po te paczki, przecież po to też płaci się więcej! nie napisałabym tej opinii, gdyby zdarzyło się to tylko raz.... niestety Ta firma to kompletny brak szacunku do klienta!
    ZaletyBrak
    Wadyjak w opisie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12451
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7983
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7622
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4100
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4074
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2410
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4491
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3891
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2930