Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12596 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolona / 2025-05-05 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Kurier niedostarcza paczek twierdząc że nie ma nikogo w domu lub ze odmawiamy odbioru. Obsluga w biurze obsługi jest nieuprzejma a wręcz bezczelna rozłączając się podczas rozmowy
    ZaletyBrak
    WadyObsługa w całokształcie
  • ~Marcin / 2025-05-03 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza z firm na rynku. Dostałem SMS z rana że będzie dostawa, przy kilku próbach kontaktu z kurierem niestety nie udało się skontaktować. W końcu koło 18 udało się dodzwonić, to usłyszałem że dzisiaj nie będzie dostawy. Na moją uwagę że cały dzień czekam w domu na przesyłkę, to usłyszałem że to już mój problem ze siedzę w domu. Totalne żenada. Nigdy więcej DPD. Kurier Piotr Koszalin
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu , bezczelność kuriera
  • ~Dario250 / 2025-05-02 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier stwierdził, że nikogo nie było w domu, chociaż rodzice czekali na przesyłkę. W przeciągu kilku sekund odnotował dwie próby dostawy i odwiózł paczkę do punktu odbioru. Pani na infolinii stwierdziła bezczelnie, że kurier od razu może zawieść paczkę do punktu odbioru bo taki mają regulamin, nie musi się kontaktować telefonicznie i z nim też nie można się kontaktować. Nigdy więcej dpd.
    ZaletyMam nadzieję że z takim podejściem do klienta nastąpi plajta
    WadyWszystko związane z nazwą DPD
  • ~Aga / 2025-05-02 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa. Dostawa miała być 30/04. Nie dostarczą bo w standardzie nie ma że 100% na drugi dzień. Dostawa 2/05 - Kurier najpierw mówi że będzie między 11 a 12 po czym zrzuca połączenie. Wyłącza telefon. Po interwencji w centrali okazuje się że zgłosił awarię. Odebrać przesyłki samemu nie można odebrać bo się taka opcja 1/04 skończyła. I dostarczą w poniedziałek. Wstrzymuję mi to pracę na 3 dni.Malo zawału nie dostałam. A gdzie indziej od ręki kupić tego nie mogę.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kierowcą. Brak informacji, że awaria i może ktoś chce coś odebrać.
  • ~Tysiek / 2025-04-30 14:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Już drugi miesiąc z rzędu kurierowi nie chce się nawet sprawdzić czy jestem w domu i przekierowuje paczkę do punktu odbioru po rzekomo nieudanej próbie dostarczenia. Ja pracuję z domu, więc od 8:00 do 16:00 w nim siedzę. I jak bym chciała odbierać przesyłkę z punktu odbioru to do punktu odbioru bym ją zamówiła. A po to zamawiam 13 kg karmy dla psa z dostawą do domu żebym nie musiała sama wnosić jej na 3 piętro. A jak Panu Marcelowi się nie chce wnosić przesyłki na 3 piętro to niech zmieni pracę! Dodatkowo infolinia to też jakiś dramat! Najpierw odbiera BOT, który w ogóle nie jest pomocny, a później 25 min czekam na połączenie z człowiekiem, który również nic nie może dla mnie zrobić! Nie przyjmie reklamacji - mogę złożyć online, nie przyjmie skargi - mogę złożyć online, nie zadzwoni do kuriera i nie poda mi do niego numeru telefonu! Na pytanie to po co jest ta infolinia!? Usłyszałam żeby udzielać informacji np. o przesyłkach... Tych wszystkich informacji, które są w milach i w aplikacja... Żenada!
  • ~tonnellka / 2025-04-29 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie dostarczona,kurier zaznaczyl ze brak adresata w domu. Tylko że ja jestem po operacji I z domu się nie ruszam. Oczywiście do kuriera nie idzie się dodzwonić a dzwoniąc na numery infolinii jestem rozłączona po drugim sygnale.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości kontaktu z kurierem i działem obsługi.
  • ~Tati / 2025-04-28 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier DPD odmówił dostarczenia paczki pod wskazany adres, mimo że usługa była opłacona, co jest sprzeczne z regulaminem DPD (§ 5 ust. 4 Regulaminu Świadczenia Usług). Odmówił również przekierowania przesyłki do punktu DPD, chociaż klient ma prawo do takiej zmiany. Brak możliwości kontaktu i brak wsparcia ze strony firmy. DPD całkowicie ignoruje swoje obowiązki wobec klientów. Stanowczo odradzam korzystanie z usług tej firmy!
  • ~paka / 2025-04-25 20:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Jednym slowem - amatorzy :)
    Jedyna rzecza jaka robia żle to dostarczenie paczek...
    Zaletynie ma
    Wadybrak kontaktu, mamy klienta w d, niedostarczanie paczek
  • ~Rafał / 2025-04-25 16:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie dostarczył przesyłki. Wróciła do nadawcy. Brak komunikacji i chęci dostarczenia. Najprościej było zaznaczyć brak adresata.
    Stracone pieniądze. Nie warto wybierać tej firmy.
  • ~Irena / 2025-04-25 12:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska kurier nie przyjeżdża a e-mail przychodzi że był i nikogo nie zastał a po przekierowaniu przesyłki trzeba czekać kilka dni aby ją odebrać w punkcie.Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Gabriel / 2025-04-23 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch tygodni oddział doręczający przetrzymuje moją paczkę i nie potrafi dostarczyć jej do Żabki. Interwencje telefoniczne nie skutkują. Dzisiaj kłamali, że punkt w Żabce jest zamknięty, co sprawdziłem w minutę. Okazuje się, że kurier DPD był tam dzisiaj z przesyłkami. Dno.
  • ~Zadowolony / 2025-04-18 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza z możliwych firma kurierska. Przesyłka w odległości 70 km idzie 3 dni robocze a jak chciałem ją przekierować o 7 km aby odebrać w domu a nie w pracy to dostałem informację, że to potrwa jeszcze jeden dzień.
    Kpina a nie firma kurierska
  • ~Tomasz / 2025-04-18 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD i FedEx to najgorsza firmy kurierskie na polskim rynku.W moim przypadku specjalnie wziąłem wolne i czekałem na przesylkę.Z aplikacji dowiedziałem się że paczka nie została doręczona bo nikogo nie było w domu!!!Wyobraźcie sobie jak się wkurzyłem??Zadzwoniłem od razu na infolinię ale powiedziano mi że nie otrzymam dzisiaj przesyłki bo kurier jest za daleko.Dlatefo teraz gdy mam wybór nie wybieram tych pseudo kurierskich firm
    ZaletyAplikacja
    WadyNapisałem w komentarzu
  • ~Jarosław / 2025-04-17 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka.Dwa dni z rzèdu przepełnione automaty ale dlaczego nie mogą tak jak w inpoście sami przekierować czy to do Żabki lub blisko dostępnego punktu?Przekierowanie w aplikacji to następny dzień zwłoki.Nie polecam tak jak i Feedex i Dhl.Dziadostwo
  • ~Zuzia Akopjan / 2025-04-16 13:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Do kuriera nic złego ale konsultant porażka chamstwo brak kultury i nieuk jednym słowem burak
  • ~Marta / 2025-04-16 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie rzetelni kurierzy,wolą odesłać paczkę niż ruszyć..... i dostarczyć przesyłkę do adresata.
    Zaletybrak
    Wadyolewactwo
  • ~PAWEL / 2025-04-16 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat po raz kolejny paczka lezy 2 dni nie wydana kurierowi ! Pan na infolinii opowiada banialuki!!
    w normalnych firmach ten kto zawalil dostawe wsiada w auto i przuywozi na swoj koszt
    nie polecam kolejny raz mam duzze problemy z paczkami dostarczanymi przez dpd. KAZDY KURIER TYLKO JIE DPD!!!!
  • ~Basia / 2025-04-14 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka przetrzymywana na magazynie 6 dni a deklarowali że dostarczą ją następnego dnia. Podobno był wyciek oleju( w paczce była skrzynia biegów) i konsultanci twierdzili ze DPD nie musi mi jej dostarczyć, sama również nie mogłam jej odebrać bo była za pobraniem . 6 dni pomnożyć przez 100zł za podnośnik na którym stał mój samochód to jest dodatkowe 600zł ciekawe kto mi za to odda. Dziś w końcu się doczekałam kuriera, jakie było zdziwienie moje i mechanika gdy ujrzeliśmy czyściutką skrzynię. Kłamstwo po kłamstwie, to jest polityka tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyCała ta firma to jest jedna wielka wada.
  • ~Antoni / 2025-04-11 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden burdel w dpd kierowca
    Konsultantka klamia w bialy dzien
    Że paczka uszkodzona
    Z opoznieniem była
    Brak słów
    ZaletyBrak
    WadyDo robòty kierowca
    Konsultantka
    Przemordowani
  • ~izazer / 2025-04-10 08:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkomat nie otwiera się, nie ma możliwości tego nigdzie zgłosić, infolinia wiecznie zajeta, koncowo nie udalo sie odebrac paczki, zostala zwrócona nadawcy a ja straciłam opłate za przesyłke. Nie polecam tych paczkomatow, POMYLKA
    Zaletybrak
    Wadypaczkomat nie działa , nie otwiera się
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12596
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8033
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7683
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4102
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2425
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4481
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3946
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004