Paczka nie dochodzi
Kurier nie dzwoni
Obsługa klienta to tylko BOT
ZaletyŻadnych
WadyTo nie kurier
~Gabriela / 2025-08-22 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!! Od 18.08.2025 roku, nie są w stanie dostarczyć paczki krajowej. Rozmowa z infolinią to jedna wielka porażka, zadzwoniłam 20.08 dostałam informację, że paczka została odebrana! Tylko nie zaktualizował się status, dzwonię 21.08 po interwencji w punkcie i informacji, że paczka tam jest nadal i kurier stwierdził, że nie może jej odebrać bo mu coś nie wchodzi na system :/ dzwonię na infolinię, raz zostałam odrzucona, drugi raz przełączona 6 razy :/ na końcu dostaje informację, że paczka została odebrana 18.08 :/ i mówię, że to nie możliwe bo fizycznie ja widziałam w punkcie!! Jest 22.08 i paczka dalej jest w punkcie!
WadySame wady, nieogarnięta infolinia.
~Andrzej / 2025-08-21 20:13
Ocena: 1.33 / 5
Na Szczecin najgorsza z dostępnych firma kurierska. Notorycznie podjeżdżają pod adres byle "odhaczyć" na GPS, i natychmiast odjeżdżają, bez podjęcia próby doręczenia. Następnie paczka ląduje w Żabce dzielnicę lub dwie dalej, mimo, że opłacona jest dostawa na adres.
Obsługa zdalnej pomocy to podły żart, a reklamacje są zbywane - odrzucanie reklamacji, to jedyne, co firma DPD potrafi zrobić bez zwłoki.
~JUSTYNA / 2025-08-21 18:51
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu z kurierem.
Brak chęci dostarczenia paczki.
Kurier gbur i cham.
DPD nie poczuwa się do odpowiedzialności ma klienta gdzieś.NIE POLECAM USŁUG TEJ FIRMY
Zalety Brak
WadySame wady.Brak szacunku do klienta.Wykonanie zwykłej usługi przerasta ich możliwości
~Kamila / 2025-08-21 16:13
Ocena: 1.00 / 5
Miałam dwie przykre sytuację:(
Pierwsza to taka , ze czekałam swoją paczke , która była oznaczona jako dostarczona i sie nie odnalazła;( wtedy byłam w domu i nikogo nie było.
Druga to bardzo mnie tknęła, ponieważ wysyłałam wianek.
Klientki mąż wrocil do domu i paczka leżała w oplskanym stanie. Karton i zawartość wyglądała jak po wyjęciu ze śmietnika.
Nie było możliwości spisania protokołu.Oczywiscie tego dnia na stronie dpd złożyłam reklamację. Pani odpisała mi na e maila prosząc o protokół i dowody .
Napisala , ze w razie pytań sluzy pomocą.
Wiec kilka ich miałam. Nie odpisali juz nigdzie. Przeczytałam na e maila, ze mam 14 dni na odwołanie. Tak wiec skompletowałam wszystkie dowody ( zdjęcia, przelewy, rozmowy) czekałam ponad miesiąc. W tym czasie dzwoniłam dwa razy .Za drugim razem dostałam 18.08.2025 r odpowiedź.
Ze reklamacja odrzucona , pozostaje tylko sąd.
Napisali , ze to moja wina , ze karton nie taki , ze zabezpieczen w środku nie było .Ze wewnątrz zawartość sie ruszała
ZaletyZadne
WadyZero uczciwości i sprawiedliwości
~Łukasz / 2025-08-20 22:23
Ocena: 1.00 / 5
Skandaliczna procedura dostarczenia towaru - towar zapakowany przez sklep w dwóch paczkach dotarł częściowo. I tylko metodą "dopychania kolanem" udało się ostatecznie dostarczyć towar trzy dni po czasie (a był to prezent urodzinowy).
Nie do przyjęcia sposób obsługi - po godzinie dodzwaniania się, z trudnością zgłoszono konieczność przekierowania paczki, które (jak się potem dowiedziałem od kuriera) nie zostało zrealizowane - po prostu olano temat.
Ponadto brak SMS z powiadomieniem - jako dopełnienie olewania klientów
ZaletyJedyny plus - udało dogadać się z kurierem i uniknąć zwrotu paczki.
WadyWszystkie pozostałe.
~gasyga / 2025-08-20 12:24
Ocena: 1.00 / 5
Dramat!! Obsługa klienta na najniższymi poziomie. Paczka miała zostać dostarczona do punktu DPD - nie została, z powodu rzekomo błędnego adresu. Pisze rzekomo, ponieważ adres wybierałam z dostępnej listy więc nie było możliwości pomyłki. Pomimo licznych prób kontaktu z kurierem - nie dodzwoniłam się a na SMS nie odpisywał. Paczka została przekierowana do innego punku dpd gdzie już dwukrotnie otrzymałam wiadomość, że punkt jest przepełniony. Obecnie nie mam możliwości przekierowania przesyłki gdzie inaczej a infolinia jest bezradna. Paczki do dzisiaj nie otrzymałam!!
~Dawid / 2025-08-19 15:01
Ocena: 1.00 / 5
Firma DPD to porażka kurier dostarczył moja paczkę o 14:45 nie będąc go u mnie w domu firma nie próbuje odzyskać mojej paczki a ja jestem stratny pieniądze bo przesyłka była opłacona
Nie polecam DPD dawno takiej g,,,,,,ej firmy nie widziałem
ZaletyBrak
WadyDostarczają paczki nie tym osobom co trzeba
~Piotr / 2025-08-19 13:42
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy w DPD jest ,,SYSTEM" żaden człowiek nic nie może zrobić bo SYSTEM. Kurier ma paczkę ale nie odda bo SYSTEM, infolinia jest od tego by poinformować , że nic nie może bo SYSTEM. Anulować coś co 10 minut temu zatwierdził SYSTEM nie da się. Ale SYSTEM może wszystko np. wprowadzić w błąd, nie poinformować na czas, i nie pozwolić ludziom podejmować decyzji. I nie jestem jakiś anonimowy 605 535 185
~Jarek / 2025-08-19 13:37
Ocena: 1.00 / 5
Korzystałem z dpd, ale ostatnio nie polecam, kurier się nie pokazuje, nie odbiera telefonu, wg. mnie nawet nie próbuje dostarczyć paczki tylko od razu zawozi do pickup, infolinia również się do niego nie dodzwania, próba dostania się do żywego konsultanta po walce z beznadziejnym botem, wiele minut, jak chcesz złożyć skargę to przełączają cię na inny numer, który zrywa połączenie. Nigdy więcej DPD
ZaletyBrak
WadyBeznadzieja
~Piotr / 2025-08-19 10:29
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, kurier anulował zlecenie odbioru przesyłki zwrotnej o dużej wartości, na zagranicznej platformie nie ma możliwości wystawienia ponownie zlecenia, na infolinii DPD przełączają miedzy 4 konsultantów tylko po to by dowiedzieć się że zwrot musi zostać wystawiony ponownie a na platformie gdzie był zamawiany towar nie ma takiej możliwości. Kurier zamiast się skontaktować i umówić odbiór paczki to przyjechał sobie wg. własnego uznania a ja teraz zostałem z problemem, tracę czas i odbijam się jak piłka od DPD do platformy gdzie zamawiałem przedmiot. Dramat...
~Ewa / 2025-08-18 12:37
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma. Ich kurier Ihor od 12.08. nie dostarczył mi paczki. A kolejne zamówienia niszczy i odsyła do nadawcy.Po tym jak ZOOPLUS przesyła nowe paczki z tym samym zamówieniem. Bo jemu nie chce się paczki wnieść pod wskazany adres.
~Wiechu 890 / 2025-08-14 16:05
Ocena: 2.33 / 5
Witam.Niestety moi przedmówcy piszą prawdę.Pani w biurze obsługi niemiła rzuca słuchawką,wprowadzanie ludzi w błąd.Żona kupiła telewizor T-Mobile wysłał DPD dzień wcześniej otrzymała Imiela że dostawa następny dzień roboczy, w aplikacji też informacja dostawa 14.08.25. Ok biorę urlop i czekam.Okolo południa dzwonię i dowiaduje się że dostawa będzie w poniedziałek a mamy czwartek. Urlop na marne, telewizora nie ma. Co mam zrobić? Zadałem pytanie czy robią sobie żarty to rzuciła baba słuchawkę. Ludzi mają w dupie. Gdyby powiadomili wcześniej że dostawa w poniedziałek nie brał bym urlopu na czwartek tylko na poniedziałek.Teraz kombinuj. Pozdrawiam.
ZaletyMoże ceny
WadyWprowadzanie ludzi w błąd,nie dotrzymywanie terminu dostaw,chamowata obsługa klienta,olewanie klientów.
~Simson / 2025-08-14 11:20
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy w życiu nie skorzystam z tego ???? jakim jest dpd. Paczka idzie z chin opłacona przelewem w piątek dostaje smsa nie świadczącego że paczka jest na miejscu po czym odsyłają paczkę opłacona do nadawcy gdzie kurier idiota mógł zostawić paczkę przykładowo u sąsiada....
~Toksiv / 2025-08-13 14:30
Ocena: 1.00 / 5
Niestety zera się dać nie da.
kurier „Jakub” obsługujący Walbrzych, tragedia gośc ma wszystko gdzieś,pomimo oczekiwania pod telefonem w domu 2razy pod rząd wbija że nikogo nie było pod adresem nie odbiera telefonu,ignoruje wszystko,nigdy więcej współpracy z DPD.
Odradzam
ZaletyZadnych
WadyWszystkie mozliwe
~Julia / 2025-08-13 12:38
Ocena: 1.00 / 5
Kurier miał wczoraj dostarczyć dla mnie bardzo ważna paczkę. Byłam na miejscu - dostałam informację że mnie niby nie było. Kurier nie odbierał moich telefonów ( dzwoniłam i pisałam parę razy). Zadzwoniłam do obsługi klienta - " będa jutro między 11-14". Następnego dnia podali mi namiary do nie tego dostawcy a na telefonie usłyszałam że nic z tym nie zrobią. Wypatrzyłam kuriera lekko po 9 rano. To jest jakiś żart i cyrk. Nie miła obsługa która nie jest kompetentna i nie oferuje pomocy żadnej. I leniwi dostawcy którym się nie chce pracować i kłamią. Masakra. Chłopak który dzisiaj to podwiózł był ok. Zadzwonił jak był na miejscu.
~Maciej / 2025-08-12 13:52
Ocena: 1.33 / 5
POLKURIER - NIEKOMPETENTI, DPD - AROGANCJA I OLEWACTWO
Kurier był o 11:07. Zadzwonił domofonem raz. Zanim doszedłem do domofonu z kuchni - odjechał.
Rozmowa z panienką POLKURIERa: "pan musi się kontaktować z nadawcą, nadawca musi z DPD, DPD poda numer do kuriera. A jak nie, to paczka wróci. NIE, JA NIC NIE MOGĘ ZROBIĆ'.
Rozmowa z Kurierem (510 585 653): "Ta. Dzwoniłem dzwonkiem raz i pojechałem. A paczka? Będzie w punkcie zbiorczym. Nie, nie dostarczę."
CZY TO SĄ FIRMY OD DORĘCZANIA, CZY OD OLEWANIA KLIENTA?
ZaletyNIE WIDZĘ.
WadyNierzetelność, niechęć do świadczenia usługi, lekceważenie klienta, arogancja, niekompetencja.
~była klientka / 2025-08-11 22:14
Ocena: 1.00 / 5
Druga przesyłka nie została dostarczona przez kilka kolejnych dni! Kierownik nie podejmuje żadnych działań! Kurier bezczelnie kłamie, iż Żabka jest nieczynna albo odbiorca nieobecny a cały dzień byłam w domu i czekałam na przesyłkę. To moja ostatnia przesyłka przez dpd. Na szczęście są inni przewoźnicy. Nie dostarczanie przesyłek, kłamstwa wpisywane w historii przesyłki i rozrywanie opakowań przesyłek świadczy o poziomie kurierów dpd, sami się kompromitują. Na infolinię ciężko się dodzwonić a jak się uda, to niemiła obsługa i nic nie robią ignorując klienta. Najgorszy przewoźnik! Żenada, wstyd jak traktują klientów, dzięki, którym mają pracę!
ZaletyBrak!
WadyMnóstwo: nie dostarczają przesyłek! Kurierzy kłamią bezczelnie. Wcześniej otrzymywałam opóżnione przesyłki i porozrywane.
~Waldek Elektryk Mława / 2025-08-11 13:18
Ocena: 5.00 / 5
Te antyreklamy tutaj pisze frajerska konkurencja.
Dpd powinno to zgłosić.
Odtajnić wasze hosty, adresy ip i zabrać się za Was. Od wielu lat zamawiam DPD gdy odbieram części samochodowe. Tysiące części pod różne adresy. Nigdy w życiu nie przytrafiło się mojej osobie jakiekolwiek choćby jedno z opisywanych przez tutejszych frajerów zdarzeń.
Zawsze na czas, kurierzy w kontakcie telefonicznych, apka działa, opóźnień zero, nigdy jakakolwiek paczka nie była uszkodzona.
Po prostu piszący te bzdury sznurem powinni wylądować pod gabinetem prokuratora, zakłamani frajerzy. Gdyby odtajnić wasze IP okazałby się, że minimum 80% tych bzdur wypisuje jedna i ta sama firma konkurencyjna.
Ot, ochrona danych osobowych.
Na początku internetu w Polsce wszędzie i u każdego IP było widać. Wtedy internet był uczciwy a dziś to tylko zwykła szmata jak większość opiniujących, którzy usługi lub produktu nigdy w łapie nie mieli.
ZaletyBardzo dobra firma, zero wad od lat
~Zbigniew / 2025-08-08 15:59
Ocena: 1.00 / 5
Kurier kłamie, że nie zastał nikogo w domu. Domownicy czekali cały dzień na kuriera rezygnując z innych ważnych dla siebie spraw wymagających wyjścia z domu. Nigdy więcej tej firmy kurierskiej