Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7807 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Psycho / 2025-09-30 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś paranoja. Czekam (już nie pierwszy raz) cały dzień na przesyłkę bo jest email że dziś zostanie doręczona po czym dostaje wiadomość że nie zastano odbiorcy i paczka zostanie przekierowana do paczkomatu. A cały dzień czekam . Sprawdzam na kamerze przed domem i nie było żadnej próby doreczenia( nie pierwszy raz) tak się wycwanili kurierzy z DHL że po prostu nie chce im się doręczać przesyłek to dodają info że nie zastano odbiorcy. A jak się dodzwoniłam do kuriera to powiedział że nawet się dzisiaj do mnie nie wybiera. Brak możliwości kontaktu z jakąś infolinią . Firma widmo. Odradzam korzystania z ich usług !
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Ewelina / 2025-09-29 09:46
    Ocena: 5.00 / 5
    To jest żart jakiś przesyłka zaginęła nie można się dodzwonić od tygodnia zm
    Tu tylko można 6 gwiazdek wybrać ja daję zero kolejny żart



  • ~Convi / 2025-09-26 18:51
    Ocena: 2.00 / 5
    DHL, to martwa strona,
    Jedynie co jest nto numer przesylki.
    Brak kontaktu...
    Daleko im brak do innego DHL
  • ~Samarytanin / 2025-09-26 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Nie dostarczają przesyłek, tłumacząc, że nie ma nikogo w domu. Po tygodniu paczkę odesłano do nadawcy
    ZaletyŻadnych
    WadySzkoda słów
  • ~Adrian / 2025-09-25 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    W Szczecinie najgorsza opcja. Kłamią o próbach dostawy. Przekierowują paczki kurierskie do punktów odbioru bez prób dostarczenia. Raportują próby dostawy do firmy w godzinach wieczornych. Z całego serca nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Anty dhl / 2025-09-24 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Standardowe postępowanie kuriera w miejscowości Gubin. Nie wyrobil się z paczkami to lepiej zostawić w punkcie klient odbierze lub standardowo nie zastano bo mi się spieszyło do domu to zostawię w punkcie. Niestety mały pech na wejście do bloku jest monitoring a dodatkowo zamiast wizjera jest kamerka które nie zarejestrowały dostarczenia paczki. Pogratulować firmie takiego kuriera. Ostatni raz korzystam z tej firmy kurierskiej. Nawet po apokalipsie w której firma dhl będzie jedyna nic przez ich nie zamówię. Nie pozdrawiam.
  • ~YebacDHL / 2025-09-24 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier odmawia do mnie przesyłek bo spieciu z jego winy, zawsze wpisuje ze albo nas nie było albo ze adres niewłaściwy, nie jednokrotnie przesyłka wróciła do nadawcy bo nie mogliśmy odebrać z punku który znajduje sie 55km od miejsca zamieszkania, poprostu tragedia, kurier i cała firma. Temat ma miejsce od kilku miesiecy w Stargardzie.
    Zaletyzadnych
    Wadyto drugie imie DHL
  • ~zzz / 2025-09-22 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierowi nie chciało się dostarczyć paczki na adres domowy, więc w systemie napisał, że próba dostarczenia była nieudana chociaż w ogóle go nie było.
  • ~M / 2025-09-22 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero gwiazdek. Co to się porobiło z tym DHLem. Przesyłka nie doręczona, faktycznie nie było mnie w domu. Szkoda, że nie było też kontaktu ze strony kuriera, bo można to było załatwić od ręki. Ale najciekawsze jest to, że kurier paczkę pozostawił w POP Żabka, która jest oddalona od adresu dostawy o około 15 kilometrów (!), chociaż kolo mnie są co najmniej 2 paczkomart DHL i jakie 4 czy 5 innych Żabek.
    Zaletybrak
    Wadycały wachlarz
  • ~. / 2025-09-18 13:17
    Ocena: 3.67 / 5
    Korzystałem z usług DHL zarówno do odbioru, jak i nadań paczek (Vinted). Na ogół usługa kurierska jest realizowana właściwie i szybko, paczki są dostarczane w nienależytym stanie, jednak mam kilka uwag. Wiele razy zamawiałem poprzez DHL z dostawą do domu za pobraniem - nie zawsze terminal płatniczy był dostępny u kuriera, więc lepiej przygotować gotówkę. Śledzenie też zawodzi - często odświeża się dopiero kilkadziesiąt minut (do godziny) po zdarzeniu. Jeżeli czekasz pod automatem aż aplikacja zaktualizuje status na "nadana w punkcie" - nie warto. Dostawa DHLem w niektórych przypadkach jest też najdroższą z możliwych.
    ZaletyWysoka jakość usług kurierskich, szybko.
    WadyNie zawsze mają terminal płatniczy, opóźniona aktualizacja statusu przesyłki, cena.
  • ~Natalia / 2025-09-17 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy DHL nie szanują i nie traktują poważnie swoich klientów. Mimo tego, że paczka została wysłana w poprzednim tygodniu, nie otrzymałam jej, po zadzwonieniu na infolinię dowiedziałam się, że paczka wraca do nadawcy ponieważ rzekomo kurier był już 2 razy bez uprzedzenia ani zostawienia żadnej informacji.
    Wadypaczka została nie dostarczona
  • ~Tomasz / 2025-09-16 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma. Brak doręczenia, brak informacji.
  • ~Rene / 2025-09-15 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam!!! Kurier nie doręcza przesyłki pod wskazany adres, tylko zostawia w "Żabce", tam gdzie mu akurat pasuje. Reklamacje? Zapomnij!!! Pani proponuje, by złożyć skargę na kuriera, ale na pytanie, czy może tę przesyłkę po prostu wziąć i doręczyć, twierdzi, że "skoro raz zostawił to już nie może jej odebrać i doręczyć". Nie zamierzam również kupować produktów i firm, które korzystają z usług DHL - nie ma możliwości kontaktu telefonicznego, na stronie - formularz, a przy fakturze - lakoniczna informacja, że "w przypadku problemów z doręczeniem przesyłki, proszę się kontaktować bezpośrednio z firmą kurierską". ODRADZAM.
  • ~Ewa / 2025-09-15 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zostawił paczkę w małej miejscowości oddalonej kilkanaście kilometrów bez możliwości dotarcia tam jakąkolwiek komunikacją.Biuro Obsługi bezradne po wysłaniu reklamacji. Skostniała organizacja, klient się nie liczy.
    ZaletyBrak
  • ~Krzysztof / 2025-09-11 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.kurier ma klienta za nic. Zostawia w Żabce, twierdząc, że nikogo nie było w domu.
  • ~Anna / 2025-09-11 11:06
    Ocena: 2.33 / 5
    OKRADZIONO PACZKĘ KTÓRĄ WYSŁAŁAM DO IRLANDII.FIRMA NIE MA ZAMIARU WYJAŚNIĆ SPRAWY ZAMIATA SPRAWĘ POD DYWAN.NIE POLECAM TEJ FIRMY NIKOMU PONIEWAŻ TO NIE PIERWSZY RAZ ZDARZA SIĘ TAKA SYTUACJA.
    WadyNIE POLECAM
  • ~WkurionyZenek / 2025-09-09 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Jednym.slowem.dramt. przesyłka pozostawiona niby po próbie doręczenia w jakiejś żabce. Brak kodu do odbioru paczki. Kontakt do kuriera udało się dostać od firmy która zlecała dostarczenie przesyłki . Nigdy więcej DHL
    ZaletyBrak zalet
    WadyOlewanie klienta.
  • ~Oszukana / 2025-09-08 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Absolutna zlewka klienta. Pomimo zmiany daty dostarczenia potwierdzona przez DHL paczka wylądowała w paczko macie. Brak możliwości kontaktu z konsultantem i wyjaśnienia sprawy.
    WadyNiewiarygodny dostawca paczek.
  • ~rabex / 2025-09-04 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Informacje na temat tego jak DHL traktuje odbiorców a dodatkowo jak urzędnicy państwowi pracujący za nasze podatki wspierają tę chamską firmę (co powoduje bezkarność kurierzyn DHL oraz śmiech i plucie odbiorcom prosto w twarz) :
    1) 13 z rzędu przesyłek od Amazona zamówionych z wysyłką do mieszkania - 12 przesyłek doręczonych (wg informacji kuriera : „dla mojego dobra” do automatu paczkowego DHL) po adnotacji w systemie o mojej rzekomej nieobecności (pech chciał że z racji kontuzji kolana za każdym razem bylem w domu 24h/dobę)
    - zgłaszane formularzem, mailami i na infolinii - bez skutku, za każdym razem
    - 13 przesyłka po 3 adnotacjach w systemie w ciągu 3 dni o mojej nieobecności (mailowo byłem informowany że kurier się skontaktuje telefonicznie aby potwierdzić moją obecność i dostawę, co nie nastąpiło a ja byłem cały czas w domu) dostała adnotację : odbiorca odmówił przyjęcia (bezkontaktowo?) i odesłana do nadawcy - mailowo ta sama osoba która informowała że kurier się skontaktuje przed dostawą obiecuje pomoc i po kilku dniach i moich kilku mailach pisze że nic się nie da zrobić bo przesyłka wraca sp nadawcy - ale - cytuję : nie ma się Pan co martwić bo przecież Amazon odda pieniądze??!!
    2) złożone kilka reklamacji - zgodnie z info od DHL przez formularz na stronie (potwierdzone otrzymanie) oraz mailowo i przez infolinię - nic to nie daje - nie ma żadnych odpowiedzi a po 30 dniach kiedy zgłaszam że przekroczono termin na odpowiedź otrzymuję info że nie jestem stroną i nie mogę składać reklamacji
    - zgodnie z prawem przewozowym w razie nieotrzymania przesyłki z winy przewoźnika TYLKO NADAWCA ma prawo do złożenia reklamacji
    3) zwróciłem się do nadawcy i mailowo dostałem informację o zrzeczeniu się praw do reklamacji w tej sprawie przez Amazona (jako nadawcy)
    - oświadczenie mailowe załączone jako uzupełnienie reklamacji - 35 dni bez reakcji DHL
    4) po 40 dniach wysłane zapytanie przez formularz, mailowo i podczas rozmowy na infolinii - gdzie dostałem info że sprawa jest badana przez Panią Anetę Lato i się odezwie - minęło 2 tygodnie i zero odpowiedzi, przy próbie kontaktu zawsze jest gdzie indziej, bardzo zajęta albo na urlopie - czyli w tej ścieżce po prostu jadą na przeczekanie
    5) Równolegle widząc że przepychanie się z DHL nic nie daje bo oni są w takich gierkach mistrzami poprosiłem o pomoc takie instytucje które istnieją aby pomagać konsumentom )za nasze podatki - przypominam)
    A) UOKiK - zadzwonił do mnie jakiś urzędnik i siląc się na jakąś odmianę „sarkazmu” poinformował mnie że jestem zbyt mały aby wszczynać sprawę ale jak sobie zorganizuję grupę to może wtedy oni zareagują. Paranoja pierwsza
    B ) UKE - złożyłem zawiadomienie poprzez formularze dostępne na ich stronie o pozasądowe rozwiązanie oraz ze skargą na łamanie moich praw konsumenckich - odpowiedź - szanowny pan prezes nie będzie się zajmował bo DHL powołuje się na prawo przewozowe a to nie jest zakresem działań UKE - rozumiem że jakby złodziej powołał się na kodeks hamurabiego to okradziony nie miałby prawa do rozpatrzenia sprawy przez polski sąd - musiałby jechać tam gdzie powstał kodeks i rozpatrzyć tam i według tamtego zapisu praw. Paranoja kolejna
    C) Zgłosiłem sprawę do miejskiego rzecznika praw konsumentów - wysłał pismo do DHL z PROŚBĄ o ponowne rozpatrzenie sprawy - dostał odpowiedź taką jak ja - nie mogę być stroną wg DHL, przesłałem mu mail od Amazon-a ze zrzeczeniem się - wysłał ponowne pismo ale odpowiedź była taka sama tylko więcej paragrafów dorzucili oraz informację że forma cesji praw do reklamacji jest niedopuszczalna w tej formie. Spytałem rzecznika czy mi pomoże czy tylko będzie wysyłał prośby i nie reagował na odpowiedzi, czy może chociaż poprosi o wskazanie jaką formę musi mieć zrzeczenie się nadawcy - stwierdził że mam się cieszyć bo i tak zrobił 2 razy więcej niż dla kogokolwiek innego bo normalnie składa pisma tylko raz. Mogę zawsze iść do sądu - tak podsumował. Ciekawe po co jest ta instytucja i w czym pomaga? Paranoja trzecia
    Najciekawsze jest to że DHL informuje cały czas o przedmiocie sporu - czyli przesyłce/towarze a ja reklamuję niewykonaną usługę a nie towar (Amazon stwierdza że przecież przesyłka była darmowa i nie ma problemu i za każdym razem zapominają że wykupiłem roczny abonament Amazon Prime gdzie dostawy są darmowe - czyli ZAPŁACIŁEM ZA DOSTAWĘ)
    D) zadzwoniłem do Amazona czy pomogą w sprawie - niestety nie mają zamiaru składać żadnej reklamacji ani popierać moich działań a po prośbie o formalne pismo zrzeczenia się (cesji) praw do roszczeń reklamacyjnych (zgodne z paragrafami na które powołuje się DHL) odmówili wydania takowego pisma - bo…. osoba która ze mną rozmawia nie ma takich uprawnień a ja i tak nie dotrę do kogoś kto takowe uprawnienia ma a i tak by nie wydał pisma - ja się powinienem cieszyć bo przecież dostałem zwrot za zwrócony przedmiot (tak tylko to była orteza w promocji, za którą zwrócili tyle ile zapłaciłem wtedy - teraz nie ma promocji jest tylko 8 razy drożej). Korpo kryje korpo
    I cytując klasyka : nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi??
    Mam znajomego który w firmie handlowej zajmuje się reklamacjami - powiedział z własnego doświadczenia z rzecznikami praw konsumenta, UKE i UOKiK jako odrzucający roszczenia konsumentów że nie mam szans jak nie pójdę do sądu ale jak pójdę to mam 99% że wygram. Korporacje żerują na tym że ludzi odstraszają koszty założenia sprawy w 99% przypadków - ale ci którzy założą sprawy zawsze wygrywają. Założyłbym tylko…na teraz mnie nie stać.
    Zaletybrak
    Wadykłamstwa, brak pomocy, odrzucanie reklamacji z nieistniejących powodów formalnych, powoływanie się na prawo przewozowe zamiast ustawy konsumenckiej - odmowa przyjęcia reklamacji z powodu ... niedostarczenia przesyłki!! Btrak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem albo jego bezpośrednim przełożonym, fochy kurierzyn
  • ~Damian / 2025-09-02 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier po raz 4 nie odbiera paczki do przesyłki, nie chce mu się zadzwonić że jest bądź całkowicie omija adres po raz kolejny na infolinii zero informacji, najgorsza firma jaka istnieje
    WadyKurierzy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12798
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8224
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7807
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4164
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4940
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4627
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4096
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3175