Brak możliwości jakiegokolwiek konstruktywnego kontaktu - Pani na infolinii nic nie wie, nie pomoże, rozłączanie rozmów w trakcie. Trzeba wysłuchać masy zbędnych komunikatów żeby połączyć się z konsultantem.
DRAMAT!!! nie polecam
ZaletyNie widzę żadnych
WadyKontakt z firmą
~ItakI / 2025-07-22 18:29
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia, jeśli macie do wyboru InPost nawet się nie zastanawiajcie, poziom obsługi klienta/kontaktu z infolinią poniżej 0 (żeby skontaktować się z jakimkolwiek człowiekiem z obsługi trzeba jakieś szyfry wpisywać podczas rozmowy z automatem) doręczenie paczki opóźnione o 3 dni z niewiadomo jakiej przyczyny, po uzyskaniu numeru do kuriera oczywiście od automatu kurier nie odbiera nawet jak ktoś z obsługi próbował się z nim skontaktować też miał na to wylane i nie odbierał. Z całego serca odradzam i radzę omijać szerokim łukiem tą firmę.
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu z człowiekiem z obsługi
Brak kontaktu z kurierem
Opóźnianie paczek bez powodu i bez informacji
Brak fizycznego działu obsługi klienta
~Kathi / 2025-07-22 18:05
Ocena: 1.00 / 5
Żałuję,że wcześniej nie przejrzałam opinii - z całą pewnością nie wybrałabym DHL. Jestem wkurzona i rozgoryczona. Poziom obsługi klienta 0.
Brak kontaktu z kimkolwiek, ustalenia poczynione podczas wyboru dostawy i tak nie zostaną dotrzymane, dostawa potrwa dłużej niż 1 dzień roboczy a przesyłka i tak nie zostanie dostarczona pod wskazany adres, jeśli młody, wysportowany i wytatuowany człowiek uzna, że nie ma ochoty jej nosić...
ZaletyBrak
WadyBrak szacunku do klienta, skandaliczny poziom obsługi, nietrzymanie się ustaleń, brak kontaktu z kimkolwiek
~Damian / 2025-07-22 07:54
Ocena: 1.67 / 5
Dzwonienie do klienta podczas dostarczania przesyłki tylko w opcji, po likwidacji biur szkoda zdrowia na współpracę z tą firmą ...
ZaletySą inne lepsze firmy
~Piotr / 2025-07-19 21:47
Ocena: 1.00 / 5
Zamiast do domu dostałem przesyłkę do paczkomatu. Cały dzień czekania na kuriera tylko po to by wieczorem biegać na miasto w poszukiwaniu paczki. I najlepsze zero kontaktu tylo sms i korespondencja na pocztę. Dodatkowo dostałem 3 dni by ją sobie samodzielnie wziąć.
Ciekawe ilu tam wariatów pracuje. Jeden mądry by ją dostarczył na adres tylko tyle
~Edyta / 2025-07-19 18:11
Ocena: 1.00 / 5
Firma niedotrzymała terminu dostarczenia przesyłki. Po trzech dniach opóźnienia w godzinach porannych rozpoczęłam interwencję argumentując konieczność dostarczenia materiałów w dniu interwencji ze względu na umówione prace remontowe. DHL w tym dniu nie zareagował i okazało się też, że nie mogę odebrać przesyłki samodzielnie z oddziału i na swój koszt!!! Przesyłka dotarła w następnym dniu ze względu na interwencję. Nie wiem ile czasu bym na nią czekała gdybym nie wzięła sprawy w swoje ręce. Ponadto złożona reklamacja została oddalona - jakby zupełnie nic się nie stało i DHL nie musi ponieść żadnych konsekwencji. Mam nadzieję, że UOKiK będzie miał przełożenie na standardy obsługi klienta w DHL.
~Rafal / 2025-07-19 11:30
Ocena: 1.00 / 5
Żenada.
Szacunek do klienta zero. Podają terminy dostarczenia, nie dotrzymują, przesuwają godziny na popołudniowe a później zostawiają w Żabce. Jakbym chciał do Zabki chodzić to bym wziął inpost i poszedł do paczkomatu.
Nie polecam.
Daje 1 gwiazdkę, bo mniej nie można.
ZaletyZadnych
WadyDostawa sama w sobie.
Obsługa klienta, zero możliwości dodzwonienia się, bot.
Ogólnie bardzo słaby wizerunek.
~Anna / 2025-07-18 14:46
Ocena: 1.00 / 5
Firma niewiarygodna, nie dotrzymuje terminów, poziom obsługi klienta na bardzo niskim poziomie. Drugi dzień czekam na dostawę produktu, z niewiadomych powodów wczoraj nie została dostarczona. Dzisiaj sprzeczny komunikat niby w określonych godzinach, komunikat w dziale obsługi klienta - do końca dnia roboczego... Numeru do kuriera nie chcą podać... Generalnie porażka, niestety jest to kolejny raz taka sytuacja. Jak mam wybór to każda inna firma tylko nie DHL. Każdy aspekt kontaktu z tą firmą to porażka - przesyłane wiadomości, śledzenie paczki, kontakt z działem obsługi klienta, terminowość. NIE POLECAM.
ZaletyBRAK ZALET
WadyNiestety, każdy aspekt kontaktu z tą firmą to porażka - przesyłane wiadomości, śledzenie paczki, kontakt z działem obsługi klienta, terminowość.
~Wiktoria / 2025-07-18 14:19
Ocena: 1.00 / 5
Brak słów!!!! Mało powiedziane . Kurier nie podjął żadnej próby doręczenia paczki i zostawił dwie paczki w dwóch różnych automatach . Człowiek płaci za transport przesyłki a i tak sam musi po nią jechać , a kurier nawet nie umie odebrać telefonu lub ma wyłączony brak słów!!!!
~miesiek / 2025-07-17 20:59
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie uważajcie na tą firmę!!! Oszuści jakich mało!! Byliśmy w domu kurier wpisał dwa razy awizo jak się odwołałem wpisał zły adres jak potwierdziłem adres wpisał brak możliwości dojazdu!!! UWAGA OSZUŚCI!!! Nie raczył zadzwonić miał właściwy nr tel.
ZaletyOSZUŚCI !!!
WadyOSZUŚCI!!!
~Adixiak / 2025-07-17 17:31
Ocena: 1.00 / 5
Jestem głęboko rozczarowana i zaniepokojona poziomem usług DHL w przypadku mojej przesyłki. Pomimo bycia obecnym pod wskazanym adresem, kurier nie podjął żadnej próby doręczenia ani kontaktu, a przesyłka została bezpodstawnie oznaczona jako odmowa odbioru i zwrócona do nadawcy. Takie działanie jest całkowicie niedopuszczalne i świadczy o rażącym braku profesjonalizmu oraz zaniedbaniu obowiązków.
Oczekuję natychmiastowego wyjaśnienia sytuacji oraz bezzwłocznego podjęcia działań mających na celu ponowne dostarczenie przesyłki. W przeciwnym razie będę zmuszona rozważyć dalsze kroki, włącznie ze zgłoszeniem skargi do odpowiednich organów nadzorczych.
ZaletyŻadnych
WadyCała firma jest wadą
~Anna / 2025-07-16 07:22
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka nadana 14 lipca 2025. Dzisiaj 16.07.2025 paczka nadal w Poznaniu. Nie dość że płaci się tyle za przesyłkę to jeszcze trzeba tyle czekać. Porażka
ZaletyŻadne
WadyOpóźnienia
~Adam / 2025-07-11 23:05
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem paczke z vinted 05.07 dzisiaj jest 11.07 paczka miała być dostarczona do automatu w wieluniu a jest w częstochowie i jest komunikat " odbiorca nie odebrał swojej przesyłki" a kiedy dzwonie na infolinie to bot mi mówi że jest zajęta nawet kiedy dzwonie o godzinie 19. A kiedy zadzwoniłem o godzinie 19:50 to też była zajęta i czekałem z 10 minut aż jakiś konsultant odbierze, i jak wybiła godzina 20:00 to bot mi powiedział że infolinia jest nieczynna bo jest od poniedziałku do piątku od godziny 7:30 do 20:00
ZaletyNie ma ich
WadyKażda możliwa
~Jadwiga / 2025-07-11 16:52
Ocena: 1.00 / 5
kurier telefonu nie odbiera, paczka miała być dostarczona dzisiaj, czekam jak jakiś głupek i zaraz pewnie będzie wpis, że nie zastano nikogo w domu. masakra
Zaletyżadnych
~Andrzej / 2025-07-11 14:58
Ocena: 1.33 / 5
Paczka została nadana 25
06. Otrzymałem ją 11.07. po wielu wielu interwencjach. Dno pod każdym względem.
ZaletyJak ktoś ma za małe ciśnienie to na pewno mu podskoczy
WadyKażda możliwa
~Co was to obchodzi / 2025-07-10 15:07
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejną firmą . Próbujecie trzech dni dowiedzieć się gdzie jest paczka od producenta wyszła i miałam
Gwarancję 24 h dojazdu a czekam cztery dni . Nie mają numeru żeby się dowiedzieć o numer do kuriera żadnej wiedzy . Gówno i syf w dzisiejszych czasach to farsa .
ZaletyBrak
WadySame
~Bydgoszcz / 2025-07-08 22:12
Ocena: 2.00 / 5
Nie bardzo jest co pisać. Myślałem że DPD to cieniasy ale okazuje się że DHL przeskakuje ich zdecydowanie. Dwie przesyłki miały dotrzeć jednego dnia i ... Jedna dostawa nie powiodła się i musiałem sobie odebrać z punktu POP. Oczywiście nie ruszałem dupska z domu. Nie pierwszy to raz się zdarza że kurier olewa dostawę. Pani w punkcie powiedziała że i tak miałem szczęście bo ktoś musiał podjechać po paczkę z innej miejscowości jakieś 25 km. Druga paczka z prawidłowym nazwiskiem imieniem nr telefonu pod ten sam adres, została cofnięta bo nadawca zrobił literówkę z nr ulicy. Kurier jak ma ochotę zadzwoni , można można tylko trzeba chcieć i wykazać odrobinę dobrej woli... Ciekawe czy jutro dostanę paczkę do domu czy za karę będę musiał udać się do punktu. Reasumując DHL ma w "dudzie" klientów a negole po nich spływają.
Zaletyczasem dostawa się udaje
~Dariusz Szczerbak / 2025-07-08 10:14
Ocena: 1.67 / 5
Wysłałem paczkę (statyw, starannie owinięty folią bąbelkową i stretchem), która miała kształt regularnej tuby – nic nie odstawało, nie było żadnych wystających elementów. Koszt nadania: 27 zł. Po kilku dniach zostałem „uszczęśliwiony” dodatkową opłatą za rzekomą przesyłkę niestandardową – 56 zł, plus kolejne 35 zł za „weryfikację przesyłki”. Razem dopłata 91 zł. Złodziejstwo i kpina.
To niestety nie pierwszy raz, kiedy spotykam się z „kreatywnością” tego przewoźnika. Wcześniej kurier nie dostarczył przesyłki, tłumacząc się rzekomymi robotami drogowymi pod blokiem – oczywiście żadnych robót nie było, wystarczyło podjechać. Zamiast realizacji usługi otrzymuję dodatkowe opłaty, nieprawdziwe tłumaczenia i brak szacunku dla klienta.
Podsumowując: jeśli liczysz na uczciwą wycenę i rzetelną obsługę – wybierz innego przewoźnika. Tutaj możesz się spodziewać niespodzianek, ale niestety nie tych pozytywnych.
Wadybrak kontaktu, częste nie dowożenie paczek. Strona internetowa i możliwość połączenia się z infolinią ZEROWA - ODRADZAM!!!!!!!
~marek angrot / 2025-07-07 18:09
Ocena: 1.00 / 5
DHL to dno. Nigdy nie korzystajcie z usług partaczy. Nie działa aplikacja do reklamacji sprawdzane kilka razy na różnych przeglądarkach - celowa robota, nie działa przekierowanie przesyłki, dodzwonić się na infolinię ogólnopolską - życzę szczęscia - kilka razy po średnio 20 minut na infolinii, bez rezultatu, kurier pomimo zlecenia dostawy na sobotę podjechał żeby było na GPsie i wpisał ze odbiorcy nie było (nagranie z dwóch kamer). Powtórzona przesyłka i znów to samo. Inne firmy przewozowe zanim przyjedzie kurier piszą że będzie przesyłka, numer do kuriera a w DHL - nic - całkowity brak informacji. Nie korzystajcie szkoda czasu i nerw!!! NUmer przesyłki 29223307485
Zaletynadal szukam, może ładny kolor aut :)
Wadypowinni zakazać funkcjonować takim partaczom
~ANTY DHL / 2025-07-07 13:28
Ocena: 1.00 / 5
NieudanaProbaDoreczenia... pomimo tego ze spędziłem cały dzień czekając w domu na przesyłkę a mój rejestrator przy domofonie nic nie zarejestrował żadnego dzwonienia. Jeśli miałbym wyrazić swoją pełna opinie, to w miejsce każdej gwiazdki wpiszcie sobie jakiś epitet
nIE MA ZNACZENIA ZE NIE WYSZŁA Z SOSRTOWNI
ALE MNIE NIE BYŁO I NIE DORĘCZYLI? CO ONI WOŻĄ? POWIETRZE?
NIE MÓWIE O TYM ZE JAK COS JUZ UDA IM SIE PRZYIWESC TYO JESZCZE NIGDY KURIER NIE PRZYNIÓSŁ TYLKO SAMEMU TRZEBA ZAP....
ZENADA