Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat Internet opinie

Ocena na podstawie 2549 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.34
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    1.77
  • Parametry
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.43
  • Oferta
    1.38

Dodaj własną opinię »

Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~wuk / 2017-01-24 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Ocena powinna być "0"
    - oszukują! - Internet mam bez limitu ale po 10 - 15 dniach kazdego miesiąc wprowadzają ograniczenie prędkosci 200-300 kb - zasłaniając się "zasadą Fair-Usage-Policy („FUP”)."
    Po prostu nie są w stanie zapewnić wszystkim szybkiego łączą wiec robią planowe wyłączenia.

    Ściemniają cały czas - czekam tylko do końca umowy i nigdy więcej !!!

    Nie dajcie się nabierać!!!
  • ~Jarek / 2017-01-24 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Polecam! Najgorszy internet na świecie! W umowie do 100 bitów i mam cały czas 100 bitów na sekundę! I płacę 69 zł i tv 39, pomimo że tv nie działa! POLECAM!
    ZaletyCiemność widzę
    Wadybrak neta
  • ~Marek / 2017-01-23 21:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam! Najlepszy internet na świecie! W umowie do 100 i mam cały czas 100! I płacę tylko 15 zł i tv 20 POLECAM!
    ZaletyWSZYSTKO! PREDKOSC!
    WadyBRAK
  • ~lechr / 2017-01-23 20:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Przez 23 miesiące internet działał zgonie z zapowiedzią w momencie zakupu Od 3 tygodni można powiedzieć że nie mam internetu.Pobieranie poniżej ok.3Mbps, wysyłanie nawet powyżej 20Mbps.
    Odwykłem od takich prędkości.Podobno serwer przeciążony!Prawie z tygodnia na tydzień? O każdej porze dnia i nocy? każde połączenie z BOK telefoniczne 30 minut a jak chcę nową umowę 2 minuty.
    Nie obiecują żadnej poprawy.Mają mnie po prostu w d... .Cały czas się zasłaniają najmniejszą prędkością jaką mi muszą zapewnić czyli 8kb.
    Rejon Włoch i Ursusa.
    WadyBrak jakiejkolwiek pewnej informacji, że są to kłopoty przejściowe do usunięcia w określonym terminie.
    24 m-ce
  • ~michal / 2017-01-23 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    internet lte szkoda gadać żalll pl wieczorami czekanie na wyświetlenie strony a reklama mówiła że można oglądać filmy bez buforowania a tu nawet filmiki na you tube strasznie muli bardzo słaby zasięg kontakt kto dopadnie się do telefonu to co innego mówi nie POLECAM
    Zaletybrak
    Wadystrasznie wolny nigdy więcej
    salon polsat chełmża kożystam pół roku
  • ~noriaki / 2017-01-23 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Popieram wszystkie wpisy w sprawie internetu. Kupiłem Power LTE 2.0 40 GB. Stacja znajduje się na wprost mieszkania. Na początku przez 3 parę miesięcy szybkość transmisji wynosiła około 15 - 20 Mb. Pożniej, mimo że nie przekroczyłem 40 GB szybkość spadła poniżej 1 Mb. Polsat poinformował, w odpowiedzi na moją reklamację usługi jak niżej:
    W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie dotyczące zmiany prędkości transmisji danych uprzejmie informujemy, że zgodnie z Regulaminem Promocji, §3 pkt 2. "W celu umożliwienia wszystkim Abonentom ciągłości dostępu do sieci, Cyfrowy Polsat stosuje zasady Fair-Usage-Policy („FUP”). Celem FUP jest zapewnienie każdemu z Abonentów możliwości korzystania z usługi niezależnie od obciążenia sieci spowodowanego przesyłaniem i pobieraniem znacznych ilości danych przez innych użytkowników sieci. Realizowane jest to poprzez przydzielanie odpowiednich wartości parametrów dostępu do sieci telekomunikacyjnej zgodnie z rosnącym zużyciem danych. " oraz 4. "W przypadku wysokiego zużycia danych, powodującego przeciążenie sieci, Cyfrowy Polsat w celu eliminowania nadużyć i zapewnienia powszechnej dostępności oraz wysokiej jakości działania sieci, zastrzega sobie w ramach FUP możliwość czasowej zmiany (do nowego Okresu rozliczeniowego) parametrów technicznych transmisji danych poprzez obniżenie prędkości transmisji danych do poziomu 32 kb/s określonego w Cenniku”

    Na podstawie Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Cyfrowy Polsat S.A., ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1489 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. 2014, poz. 284), Pana reklamacja nie może zostać uznana.
    Udzielenie przez Cyfrowy Polsat niniejszej odpowiedzi wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. W tej sytuacji przysługuje Panu prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym oraz w przypadku, gdy jest Pan Konsumentem w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich lub postępowania przed stałymi polubownymi sądami konsumenckimi przy Prezesie UKE.
    Ponieważ problem dla wielu z nas jest podobny proponuję rozważenie pozwu zbiorowego wobec Cyfrowego Polsatu.
    ZaletyBrak
    WadySame
    14 m-cy
  • ~ja / 2017-01-22 23:56
    Ocena: 2.00 / 5
    parametry przed po podpisaniu umowy poniżej normy
    cena wyższa niż u innych operatorów
    obsługa klienta odzywa się dopiero po tygodniu mając totalnie wszystko w .....
    nie ma zasięgu lte mimo zgłaszania braku zasięgu lub zrywania połączenia słysze że to moja wina
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Dorota / 2017-01-22 10:31
    Nie dajcie nabrać się na internet z cyfrowego polsatu. Omijajcie go z daleka. W umowie jest bez limitu transferu i z prędkością do 300 Mb/s i wszystko jest zgodnie z umową bo masz prędkość do 0,8MB/s bez limitu transferu i wtedy sobie pracuj. Dodatkowo nie możesz dochodzić roszczeń o obniżenie abonamentu za tak niską prędkość transferu no bo masz prędkość do 300Mb/s. Stanowczo odradzam przed podpisywaniem umowy z tą firma. Powinien się tą działalnością zająć UOKIK i umożliwić anulowanie wszystkich takich umów.
    ZaletyZadnych.
    WadyNie działa ten internet i nie jest wart żadnych pieniędzy a zgodnie z umową musisz płacić 24 miesiące
  • ~Marta / 2017-01-19 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka ściema, internet ledwo chodzi, strony nawet sie nie chcą otworzyć. PORAŻKA. Reklamacje nic nie dają. Tłumaczą sie ze w umowie jest napisane ze prędkość jaka musza zapewnić to 8!!!!!!!! kb/s i taka jest, na pytanie co z taką prędkością mozna robić odpowiedź była PRZEGLĄDAĆ STRONY, tylko nawt strony się nie otwierają!!! FARSA. Omijać z daleka i wszystkich przestrzegać.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    Korzystam 7 miesięcy
  • ~Szymon / 2017-01-19 17:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Unikajcie jak ognia. Totalna katastrofa. Brak stabilności łącza, Transfer faluje jak chce. PING - bez komentarza!
    ZaletyBrak.
    WadyWszystko
    1 rok
  • ~tomasz / 2017-01-18 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tej dziadowskiej firmy oszukali mnie co innego mówią co innego robią po mimo ze mam ponad 300 zloty nadplaty to oni wylaczaja mi telewizje twierdząc ze mam zaleglosc 179zl i co dzwonie to inna spiewka ja tego tak nie zostawie
  • ~Zibi103 / 2017-01-16 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,przestrzegam wszystkich by nie dali sie nabrac na reklame internetu lte w polsacie ja to zrobilem i teraz bardzo tego zaluje ale 1.5 roku temu nie bylo opini uzytkownikow i dalem sie kupic jednym slowem dno i tak jak w innych postach aby wyciagnac kase.
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie mozliwe
  • ~Mario / 2017-01-16 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam internet domowy już od roku i powiem szczerze że już nie przedłużę umowy z tym dostawcą, dno kilo mułu, syf usługa LTE do nadajnika w lini prostej mam 1000 m a internet chodzi na mół leszy przesyła miałem 10 lat temu. podam przykład - filmiki na Youtube w 420 tną się nie można wogule obejrzeć.
    Sprzedawane pod nazwą LTE ale tak naprawdę do chyba 3G.
    Zaletynie ma
    Wadystrasznie wolny przesył
  • ~marta30 / 2017-01-15 20:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet LTE - nie polecam, często się rozłącza
  • ~Witek / 2017-01-15 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W OGOLE nie mamy internetu , płacimy za nic. Pomimo wielu pism odwołań , nic nie zrobili . Za darmo już nawet nie chce nigdy więcej tego dziadostwa. Zwyczajne oszukiwanie ludzi.
    ZaletyBrak
    WadyCały cyfrowy Polsat to dziadostwo
    20 miesięcy , Tarnów , 80zl z tv
  • ~Człowiek którego polsat oszukał / 2017-01-13 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z internetu i jak dotąd tylko klnę przez niego. Zakupiłem u nich pakiet i jak zapewniali sprzedawcy w oficjalnych pkt polsatu (byłem w 3 różnych punktach) że w mojej miejscowości (10km za Gdańskiem) jest bardzo dobry sygnał i będzie perfekt sygnał do mnie docierał. I tak było przez okres próbny, po zakończeniu i po podpisaniu umowy BAH ! Internetu nie ma. Z lekka mnie to zirytowało i pojechałem to wyjaśnić, jedynie co usłyszałem to, że może to być wina dekodera lub samego modemu i zaproponowali wymiane, oczywiście na MÓJ koszt. OK zrobiłem to i NIC. Pojechałem znowu ale tym razem usłyszałem że na jakieś tam mapie sygnału internetu moja miejscowość posiada bardzo mały sygnał - chociaż byłem zapewniany że sygnał jest idealny i moje coś tam podłączy się do najbliższej anteny, i się podłączył, 45km za mną, chociaż do najbliższej anteny mam tylko kilka kilometrów. Mpja aktualna prędkość to... 19.7 KB/S więc jest czym się chwalić bo kiedy jest mocny wiatr, deszcz albo pada śnieg to sygnał zanika i prędkość spada do 2KB/S. Kiedy poirytowany tym faktem pojechałem do najbliższego punktu polsatu z pytaniem co z tym zrobić otrzymałem taką odpowiedź ---> Ma Pan prawo do zerwania umowy ale wpłaca Pan wtedy kare w wysokości wszystkich wpłat przez okres 2lat użytkowania,
    czyli 50zł razy 24 mies czyli ok 1200zł. Dla mnie to jest jakaś próba okradania ludzi. Tych gwiazdek w ocenie dał bym jeszcze mniej ale nie mogę.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co może być jest dosłownie zwalone
    2 lata
  • ~Krzysztof / 2017-01-13 10:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Przestrzegam przed Polsatem . Kupilem u nich internet dwa lata temu , mialo byc hiper super i bylo , przez pierwsze trzy miesiace pozniej kicha straszna . Telefony monity nic nie dawaly . Predkosc faxu , nic nie dalo sie na tym internecie zeobic. Placenie bez sensu iprzez kolejne miesiace . Wreszcie koczula sie umowa wiec ja wypowiedzialem . Zaproponowali mi nowy interenet na probe ODU . Mialbyc super lepszy . Przyjechal monter zainstalowal mi antene na dachu i pojechal . Okazala sie taka sama lipa , wiec odsyapilem od umowy po yrzech dniach . Zadnej informacji ,ze umowa rozwiazana . Po telefonie do nich , tak wplynelo odstapienie od umowy , prosze zwrocic sprzet ..... to prosze o montera ,zeby mi go rozmontowal . Pan powiedzial ,ze nie ma takiej opcji musze wchodzic na dach sam lub cyt. Poprosic sasiada , i go samemu zdemontowac i oddac . Brawo POLSAT . przwstrzegam przed ta firma .
    ZaletyŻadnych
    WadyWe wszystkim
    Od deoch lat
  • ~Marekkol / 2017-01-11 21:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Łącze internetowe bardzo niestabilne i wolne. Właśnie usiłuje ustalić dlaczego mam po raz kolejny transfer na poziomie 0,5 Mbit/s. Po odczekaniu swojego na infolinii usłyszałem, że wszystko jest w porządku, że mam rachunki opłacone a sygnał jest prawidłowy po czym Pan przełączył mnie do działu technicznego zajmującego się internetem. Po kolejnych kilkunastu minutach czekania dałem sobie spokój. Czas na zmianę dostawcy internetu i TV. Polsat to porażka. Serdecznie odradzam. P.S. Antena umieszczona na dachu budynku by nie było problemów z łączem (trochę pomogło). Na balkonie prawie nie działała.
    Zaletyszybkie podpisanie umowy
    WadyTylko TV działa w miarę ok, internet to totalna klapa. Podobno wg mapy jestem w zasięgu sieci LTE. To nie wiem co jest gdzie indziej?
  • ~Matesz / 2017-01-04 14:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Byle wyciągnąć kasę od klienta i tyle. ich LTE to kompletna klapa, w największych miastach chodzi wolniej niż Neostrada. Zero obsługi po sprzedażowej, na odpowiedz w sprawie niedziałającego nadajnika musiałem czekać miesiąc. Brak słów
    Zaletynie ma żadnych
    WadySłaby zasięg, brak obsługi posprzedażowej...
    1,5 roku LTE, TV
  • ~S / 2017-01-04 12:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Cyfrowy polsat ma jedynie na celu jak największy wyzysk klienta. Jak łowią nowego to wszystko jest pięknie. A potem jak usterka u nich to wmawiają że czasza anteny sie przesunęła i że sobie sama ją muszę ustawić. I tu żenada w wiedzy konsultantów - zalecili wejść na dach i na oko poszukać sygnału - buahahah. ( bo przecież CPolsat nie ma serwisantów, i w momencie zakupu TV każdy sobie sam dba o czaszę i konwerter, nawet jakby były zamocowane na dachu 20o piętrowego wieżowca). Za kilkudniowe braki w TV, bo jest super zależna od pogody mimo lokalizacji w centrum Łodzi zero jakichkolwiek upustów.
    Zaletybrak
    Wadyodbiera dobrze przez 1/3 roku. W sezonie zimowym zaleca się zakup anteny naziemnej. A płacić trzeba za cały rok.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4393
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2229
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4401
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3865
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2899
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2521
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1226