od kilku miesięcy mam problemy z dostępem do internetu mobilnego, wymieniano modem, router i po pewnym czasie znowu:" nie można nawiązać połączenia ze stroną"," nie można odnaleźć strony" itp.,
a dioda świeci ciągłym niebieskim światłem;reklamacje przynoszą krótkotrwałą poprawę. w dniu dzisiejszym w punkcie w łodzi pani na chwilę włączyła modem i stwierdziła, że urządzenie działa świetnie, choć wcześniej wyjaśniałam, że przestaje działać po pół godzinie, po dwudziestu minutach, różnie to bywa. pani odmówiła włączenia i pozostawienia modemu przez czas dłuższy celem dokładnego sprawdzenia i ustalenia przyczyn usterki / router nie jest obecnie uruchamiany, bo nie ma takiej potrzeby/. w tej sytuacji jestem zmuszona płacić za usługę jeszcze przez miesiąc /wypowiedziałam umowę/ nie mając możliwości korzystania z dostępu
opłacanego w Polsacie. jeśli chodzi o obsługę, to gorzej oceniam panie /to przykre/: mniej fachowości, a więcej tupetu w spławianiu klientów. zaznaczam, że komputer oddawałam informatykom do sprawdzenia przed składaniem reklamacjiZaletypoczątkowo internet był super
Wadyczęsto w punktach posługują się techniką spławiania klientów i ignorowania uwag klientów na które nie znają odpowiedzi, powtarzanie pewnych zwrotów np. urządzenie jest sprawne, to wina komputera.
umowa dwuletnia, a nastepnie na czas nieokreslony.