Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
strona 106 z 128
- « poprzednia
- 1 ...
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- nastepna »
-
~Jędruś55 / 2015-03-04 23:06
Porażka LTE w porywach 1.5 Mb/s -
-
~Mariusz / 2015-03-04 17:32
Mam pakiet 30GB Power LTE bez limitu (PAKIET PREMIUM) Cyfrowego Polsatu.PO 3 tygodniach zużyłem 6 gb ponad limit i prędkość mi spadła do 0,5 MB (praktycznie nie mam internetu).Zaznaczam że zasięg LTE mam bardzo dobry.Na infolinii konsultant powiedział mi że drastycznie przekroczyłem pakiet,i założono mi lejek do następnego okresu rozliczeniowego.Na nic nie zdały się moje argumenty że mam zagwarantowaną prędkość( PREMIUM LTE) po przekroczeniu pakietu podstawowego.Teraz trzeba męczyć się lub wykupić dodatkowo internet w innej sieci.Zdecydowanie- NIE POLECAM Wadynormalnie wolny, a "lejki" to już przesada6 miesięcy -
~hehehe / 2015-03-02 20:04
Dam wam rade jak gracie w jakieś gry np. cs go.To na tym internecie nie pogracie pingi cały czas +500 Wadywolny -
~tajtanum / 2015-02-28 23:23
mam ten internet 2 lata na poczatku było wszystko ładnie i pieknie, lecz od 3 miesiecy cos dzieje sie nie tak z tym internetem, nic się nie chce ładować. nie polecam najgorszy internet z jakim w życiu miałem stycznosć -
~Łukasz / 2015-02-28 18:26
Na początku wszystko super, a już po miesięcu zaczyna sie mulić, ale nie narzekaM ! ZaletySzybkość, Łatwość w obsłudzeWadyMuli się, tnie się, przeciężenieNo Limit.. 20 gb/s -
~Sylwia - pracuję z domu i potrzebuję ni / 2015-02-28 12:47
Przez pierwszy rok, mieliśmy problem z dostępem do internetu prze router - ciągle przerywał i przeważnie 2-3h dziennie internet działał tylko na komputerze podłączonym kablem do routera -oczywiście niejednokrotnie prosiliśmy o pomoc techniczną. W końcu przyjechał Pan i wymienił nam router na nowy, który działał lepiej, bo sam modem niby był w porządku. Po ok. 2 miesiącach spokoju, zaczął się inny problem - prędkość łącza spadła trzykrotnie i znowu zaczęło się zgłaszanie do polsatu problemu- tym razem bez żadnej reakcji, jedyne co piszą to:
"Zwracamy uwagę, że zasięg sieci Cyfrowego Polsatu oraz prędkość transmisji danych uzależnione są od wielu czynników. Najistotniejszymi są uwarunkowania geograficzne, urbanistyczne oraz techniczne. W związku z powyższym odległość od najbliższego nadajnika, wysokie budynki wokoło, ukształtowanie terenu, odległość do okna, aktualne obciążenie stacji nadawczych, warunki atmosferyczne oraz parametry techniczne komputera, z którego Pani korzysta, to najistotniejsze czynniki mające wpływ na jakość świadczonej usługi (§5 pkt 6, 7 Regulaminu świadczenia usługi telekomunikacyjnej dostępu do Internetu przez Cyfrowy Polsat). Ponadto wyjaśniamy, że Cyfrowy Polsat nie gwarantuje minimalnej prędkości transferu."
Dodam, że prawie nie da się dodzwonić na infolinię Polsatu, a jak już ktoś odbierze to i tak, karze skontaktować się przez platformę użytkownika ICOK, gdzie zgłasza się problem, a na odpowiedź czeka nawet miesiąc!
Oczywiście tłumaczenie, że wcześniej działałinternet i nagle przestał działać nie nie jest argumentem, to przecież wina ukształtowania terenu(które się nie zmieniło), albo za starego komputera (gdzie najnowszy w domu ma 2 miesiące) i innych wymyślonych prze Polsat czynników.
W tym momencie praktycznie nie mamy dostępu do usługi, za którą płacimy 79zł/miesięcznie! Prawdopodobnie tym razem winny jest modem a nie router.
Dwu letnia umowa kończy się za 6 miesięcy, chyba nie muszę mówić, że nie zostanie przedłużona. Już wystarczy, że przez te 2 lata straciliśmy na nich 1896 zł, płacąc abonament za praktycznie niezrealizowaną usługę.
Z całego serca NIE polecam nikomu i przestrzegam. Polstat, to tylko nerwy, kłopoty i spory.ZaletyPytanie o zalety to jakiś żart w tym przypadku.WadyNiskiej klasy sprzęt, obsługa klienta i usługa sama w sobie.18 miesięcy -
~Andrzej UWAGA / 2015-02-27 13:55
Porazka ludzie nie dajcie sie wkrecic ja zrobilem aneks umowy i zdalem stary modem przy odbiorze nowego bo tak trzeba niestety sprzet nie spelnial oczekiwan a mialem 10 dni na zwrot wiec kolejnego dnia odeslalem wraz z wypowiedzeniem aneksu umowy.Wypowiedzenie niby zaginelo wyslale email bo chcieli i sprawa trwa 3 miesiace jedno co mam to faktury do zaplaty tez ich zglosze gdzies ZaletyPorazkaWadyTragedia oszusci zlodzieje2lata place39na miesiac a dalem 70zl -
~nigdy wicej / 2015-02-27 12:45
Internet w Polsacie to jakaś paranoja nic nie działa a oni twierdzą że jest wszystko ok. Nie polecam ZaletybrakWadybrak internetuza długo -
-
~skurwy***n / 2015-02-27 10:53
Wszystko jest ok, nic złego się nie dzieję, kolejna umowa, obsługa zaj...zero problemów, oferta super nie wiem skąd złe opinie WadyBrak nie wiem skąd te narzekania i problemy -
~Jacek / 2015-02-26 09:00
co wy piszecie ze pełny zasięg na LTE szybkość 10mb/s i wam nie hula ,albo kłamiecie albo posiadacie stare komputery ,od kompa tez zależny jak szybko otwierają sie strony ale to mało prawdopodobne żeby wszyscy mieli szroty bardziej prawdopodobne ze kłamiecie lub konkurencja tu siedzi .Bo zgadzam sie ze szybko spadają MB ze potem wpadajcie w Lejki szybkości,ale nie opowiadajcie ze jak jest wszystko ok to wam nie chodzi ,mi przy szybkości nie całego 1 mb/s YouTube śmigało ,wiec przestańcie bajdurzyć tylko piszcie prawdę ZaletyJak na razie okWadyjak dla mnie bez -
~IVO / 2015-02-25 17:22
Tak ohydnego traktowania jeszcze nie spotkałem.Po kolei byłem użytkownikiem polsatu cyfrowego ponad 10 lat-zrezygnowałem ze względu na dużą ilość reklam za którą płaciłem 54,90.złożyłem wypowiedzenie w określonym terminie i niby wszystko jest ok!Ale tak nie jest bo w ostatnim miesiącu wypowiedzenia tak umilają odbiór że zakłócają ciągle przekaz sygnału że nie da się oglądać.Na szczęście posiadam kablówkę i mam ich w du.......e.Dość płacenia za reklamę i nabijania kasą za bzdety i powtórki a szczególnie w polsacie sport,żenada i ohyda że tak długo zwodzili.Brawo REKLAMA. Wadyohyda-REKLAMYPONAD 10 LAT -
~Tat / 2015-02-25 08:28
Cyfrowy polsat oszukal mnie gdy chcialem wymowic im umowe. Zman kilka osob ktore mialy ten sam problem. Ciebie tez oszukaja, to tylko kwestia czasu. ZaletyBrakWadyMnostwoZa dlugo -
~Marek / 2015-02-18 23:03
Mam maksymalny pakiet 30GB LTE bez limitu (PAKIET PREMIUM) Cyfrowego Polsatu.PO 3 tygodniach zużyłem 20 gb ponad limit i prędkość mi spadła do 1mb,a po zużyciu kolejnych 10GB PONIŻEJ 0,5 MB (praktycznie nie mam internetu).Zaznaczam że zasięg LTE mam bardzo dobry.Na infolinii konsultant powiedział mi że drastycznie przekroczyłem pakiet,i zalożono mi lejek do następnego okresu rozliczeniowego.Na nic nie zdały się moje argumenty że mam zagwarantowaną prędkość( PREMIUM LTE) po przekroczeniu pakietu podstawowego.Teraz trzeba męczyć się lub wykupić dodatkowo internet w innej sieci.Zdecydowanie- NIE POLECAM , OSZUŚCI, KŁAMCY i NACIĄGACZE ZaletybrakWadybrak internetu6 miesięcy -
~czytałem z czerwca 2014 regulamin / 2015-02-18 20:59
W tamtym regulaminie jest wyraźnie napisane że w lte ani prędkość ani dane nie będą przycinane, od tamtego czasu regulamin zmienił się 4 krotnie, ale pamiętajmy że każdą osobe obowiązuje regulamin z dnia podpisania umowy nie puźniejszy więc teraz czekam na UKE aż się upora z operatorę i oddadzą mi wszystkie pieniądze jakie im zapłaciłem, bo nie wywiązują się z umowy. Prędkość 0.2 Mbps wieczorami i w weekendy 10 GB ponad pakiet pierwszy lejek pomimo braku zapisu w regulaminie. Regulamin był analizowany w kancelari i przekazany do UKE i Federacji Konsumenta. ZaletybrakWadybrakzadługo -
~czytelnik regulaminu / 2015-02-18 20:47
Ludzie czemu nie czytacie regulaminu wszelkich promocji, ja zainteresowałem się ofertą internetu lte bez limitu z prędkością 150Mb/sek do 30GB i później 15Mb/sek bez limitu jak zapewniano mnie na infolinii a potem przeczytałem regulamin promocji. Jest tam wyraźnie napisane, że rzeczywista prędkosć jest uzależniona od wielu czynników a po wykorzystaniu 30GB ( przykładowo) prędkosć może być zmniejszona do 36 kbit/sek. Po co to kupować zatem? Zaletyjest regulaminWadyjak w regulaminienie mam, przeczytałem regulamin i mi wystarczyło aby nie kupic -
~Rysiek / 2015-02-18 11:16
Witam,
Aby oddać jakość usługi dostępu do internetu z sieci Polsat powinno użuwać się nazwy "MOCNO REGLAMENTOWANY" a nie "Bez Limitu".Po wykorzystaniu pakietu podstawowego prędkośc jest drastycznie przycinana nawet do 0,5Mb/s.
Podzcas rozmowy z konsultantem odniosłem wrażenie ,że jestem aspołecznym typem ,który zagarnia ogólne dobro przeznaczone przez Polsat dla ogółu swoich użytkowników i dlatego muszę być ukarany - tłumaczenie iście z poprzedniej epoki.
Na mój zarzut ,że nie mogę obejrzeć filmu z IPLi, którą mam w pakiecie, zostałem poinformowany ,że mogę to robić za pośrednictwem innego dostawcy internetu - nie wiem śmiać się czy płakać. Na złożoną reklamację otrzymałem odpowiedź w podobnym tonie z powołaniem się na odpowiednie punkty regulaminu.( faktem jest ,że takie zapisy są w regulaminie)
Umowę podpisałem na dwa lata i raczej w świetle obowiązującego prawa nie da się jej bez kary rozwiązać.
NIE POLECAM a WRĘCZ ODRADZAM usługę Power LTE Bez limitu.
Wszyscy wprowadzeni w błąd przez reklamy i sprzedawców powinniśmy zasypywać UKE , UOKiK i Federację Konsumentów skargami na naszego operatora czyli POLSAT.Zaletyłatwość montażu ,mobilnośćWadydrastycznie ograniczenia szybkości transferu3 miesiące, 35 zł -
-
~Jacek / 2015-02-16 09:52
u mnie nadal 45 mb/s i 43 ms pingi sprawdzam ile minusów dostane rekord to 35 ;-) ZaletyJak na razie okWadybraknie długo -
~Paweł / 2015-02-15 14:58
Jednym słowem moge ich śmiało nazwać złodziejami, od 4 miesięcy mam ten syf od polsatu lte maxymalny niby bez limitu, I śmiało mogę powiedzieć że działał tylko w okresie próbnym przez pierwsze dwa tygodnie, po wykorzystaniu limitu 35 GB miało być wszystko tak samo, a pomimo 5/5 kresek i połączeniu z lte (tak zwanym przez tych oszustów ) widać od razu spadki prędkości a w weekendy i wieczorami jak wracam z pracy od 17 nic się nie da robić, w żadną gre na tym nie pogram bo pingi powyżej 200 ms skaczące do 1000 ms +, oczywiście do puki ma się limit to jakoś to tam śmiga ale po limicie miało być bez zmian, a jest do 0,5 Mbps do czyli koło 0,2 Mbps. Wieczorami jestem zmuszony udostępniać sobie internet z komurki orange
i z powrotem podpisać umowe z netią bo polsat obiecywał że to ich lte jest lepsze i zastąpi mi internet po łączu, złodzieje.ZaletybrakWadyoszukują przy podpisywaniu umowy, taryfa maxymalna a chodzi jak areo24 miesiące maxymalny pakiet -
~Piter / 2015-02-13 19:04
Ja od listopada i nie mogę narzekać
download 26-60 Mb/s
upload ~10 Mb/s
router jest od nich ten czarny z dwoma antenkami i niebieskimi diodami a zasieg LTE 4/5ZaletyszybkiWadyTV troche przynudza ale od czasu do czasu coś sie pojawiaod listopada -
~Piotrek / 2015-02-13 14:54
Od dwóch miesięcy opłacam internet z cp za 100 zł miesięcznie w tym miesiącu po przekroczeniu 20 GB ponad pakiet podstawowy ograniczyli mnie do 32 Kb/s. Nie chciało mi się wierzyć że taka firma może tak postępować z klientem. Przestrzegam przed tymi bandytami, zgłosiłem sprawę do UKE może oni coś polecą jak rozwiązać ze złodziejami umowę Zaletybrak,WadyOszuści100 zł i 2 miesiące internet domowy z ruterem
strona 106 z 128
- « poprzednia
- 1 ...
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- nastepna »