Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Citi Handlowy opinie

Ocena na podstawie 133 opinii

1.53 / 5

  • Obsługa klienta
    1.50
  • Oferta
    1.67
  • Prostota obsługi
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 7 z 7
  • ~Tom / 2023-03-03 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie bierzcie u nich żadnych kredytów, bo was oszukają na 100% lub 150 % tego co niby mieliście spłacać . Nie przyślą wam umowy z harmonogramem spłaty rat tylko takie nic nie mówiące bzdury...
    Po roku spłaty jak myślałem że już mam do spłaty tylko jakieś 30 procent kredytu
    City Handlowy zakomunikowali mi ,że mam wciąż do spłaty 100% kapitału początkowego !!!
    A.wplacane raty to były tylko odsetki !!! Ich
    Przedstawiciel handlowy perfidnie mnie oszukał.
    Bank się wszystkiego wyparł... wszelkie zadania przelania nagrania z zawarcia umowy zostały zignorowane.
    Zadania przesłania dokumentu umowy i harmonogramu rat wraz ze spłaconym ratami zignorowane ...
    Bank wypowiedział mi umowę, podał do sadu a ich prawnik w sądzie perfidnie kłamał
    SPRAWA DO REPORTERA I CO TYLKO POWINNA BYŁA SIE UKAZAC INFORMUJACA O ICH PRAKTYKACH ...
    DZISIAJ MAM.ICH KOMORNIKA NA KARKU ... I DALEJ SIE SADZE ...
    RZECZNIK PRAW OBYWATELSKICH KOMUCH Z PO MA TO W DUPIE ...
    WadyPerfidni oszuści...!!!
  • ~Tom / 2023-03-03 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Pato bank , żeby wcisnac duży kredyt dzwonią nawet 7 ma rano w soboty !!! i to wielokrotnie mimo zadań zaprzestania tego w sobotę o takiej porze !!!
    Śmiał.sie ze.mnie ich przedstawiciel.ze.w końcu wzmie pan kredyt!!! Chyba pijany albo najarany !!!
    Jak.sie dasz nabrać na rzekomo korzystny kredyt to cię potem oszukają o 100 jak nie 150 %
    A na końcu się wszystkiego wypra i cię podadzą do sadu !!!
    PATOLOGICZNI OSZUSCI !!! OSZUSCI !!! I JESZCZE RAZ OSZUSCI !!!
    WadyPatologiczni oszuści, nahlnie wciskający kredyt z ukrytymi kosztami wyższymi o 150 % niż obiecywane !!!
  • ~Tomasz / 2022-10-25 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO, BANDA OSZUSTOW, NIKOMU NIGDY NIE POLECAM TEGO CZEGOS. nNie dajcie sie nabic w butelke, najdrozsze koszty utrzymania rachunku, beznadziejnie. Zamknalem w tym "banku" rachunek 2 lata temu i mialem 280 pln nadplaty. do dzis walcze o zwrot bezskutecznie. Zlodzieje zycza sobie osobistego stawiennictwa w oddziale do najblizszego 130 km mam. Ponad to wkur... co miesiecznymi wyciagami przypominajac mi ze mnie rzezbia!! LUDZIE Z DALEKA OD citi
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Wiluś / 2024-08-27 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta na zerowym poziomie.Zamiast pomagać i przyciągnąć klienta to niestety robią wszystko żeby już więcej nie próbował założyć konto lub wnioskować o kartę kredytową.Weryfikacja online najgorsza ze wszystkich banków.Doradcy klienta nie znają podstawowych zasad rozmowy ze starszą osobą.Byłem już w kilku bankach i nigdy nie miałem takich problemów z założeniem konta lub karty kredytowej.Dramat to za mało powiedziane,tu klient jest na końcu.Omijaj ten bank szerokim łukiem ????????????
    ZaletyBrak
    WadyZero pomocy i brak wiedzy doradców podczas rozmowy.
  • ~wkurzona / 2022-09-19 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Klient zagraniczny nie posiadający nr karty nie jest w stanie się dodzwonić na infolinię, pomocą tłumacza też nie da rady, bo osoba nie autoryzowana i koniec końców konto zablokowane.
  • ~WM / 2023-01-10 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Starania o kartę kredytowa w tym banku to wielka trudność, która nie wynika z niechęci dostarczenia dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy przez klienta, lecz z obsługi tegoż klienta, który składając zamowienie online na kartę został dwukrotnie olany przez telefon, ze oddzwoniła a nie oddzwonił nikt, po czym wizyta w CH w Gdyni w oddziale również zakończyła się fiaskiem, bo pan miał problemy z systemem i kierownik tez nie poradził nic na to a mówiąc ze zadzwonią jak będzie wszystko gotowe nigdy nie zadzwonili i tak od dwóch miesięcy… porażka. Bank który jest nastawiony na KK nie dba o nowego klienta, który przyszedł sam i chciał zostać klientem został niestety ‚ spuszczony na drzewo’ No nic inny bank cieszy się teraz nowym klientem. Zdecydowanie nie polecam bo można ‚ polec na polu walki’ w staraniu się ich produkt.
    WadyBrak zainteresowania klientem
  • ~xray / 2023-09-11 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    tak spieprzonego systemu weryfikacji dowodu osobistego nigdy nie widziałem, robisz zdjęcie dowodu zgodnie z instrukcją bez cieni, obciętych krawędzi, rozmyć, CZYTELNE a i tak durny system odrzuca ci dowód. Zmieniasz telefon i dalej to samo po czym dowiadujesz sie że przekroczyłeś liczbę prób i musisz odczekać godzinę. No co za d*bil wdrożył tak zje**ny system?! Ludzie, przecież na tym nie idzie nic zrobić!!!!! Dzwonisz na infolinie i słyszysz "tak wiemy że jest z tym problem" ale co z tym robicie, bo to że wiecie nie zmienia faktu, ze nie można nic na tam zrobić!
    Zaletybrak
    Wadynic nie działa tak jak powinno
  • ~Zdegustowany klient Citi / 2022-08-19 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem wprowadzony w błąd- zaproponowano mi przejście na CitiGold, nie informując o kosztach. Zapewniano mnie, że w razie czego mogę wrócić do konta CitiPriority i że mogę konto Gold wziąć na "próbę". Gdy zrezygnowałem z Golda i chciałem wrócić do Priority okazało się że takiego konta już nie ma w ofercie i muszę przejść do CitiKonto. Bez mojej zgody pobrano 2x9 zł za citiphone, której to usługi nigdy nie włączałem. Czekam na rozpatrzenie reklamacji. Obsługa klienta gorzej niż w PRL. Albo świadomie okłamują klientów albo są niedouczeni. KNF miałby co robić.
  • ~zygfryd / 2024-02-28 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    no więc.... nie można używać wulgaryzmów które i tak nie oddały by tego co z bankiem przeszedłem nie ma w słowniku ludzi kulturalnych słów które mogłyby dostatecznie obelżywie określić bank po prawie naciągniętej godzinie rozmowy i próbie uzyskania prostej informacji jaką jest stan zadłużenia i chęć zamknięcia rat z bólem dotarłem do finiszu. Po Ciągłym przerzucaniu rozmowy na inny dział. Nieczytelność konta z jednej strony zadłużenie z drugiej nadpłata czeski film nie wiadomo co z czym jeśli chodzi o osoby starsze to współczuje i odradzam, wciskanie kart kredytowych. Obsługa infolinii i system weryfikacji bardzo męczący Ogólnie nie polecam banku
    Zaletybrak
    Wadybrak przejrzystości na koncie
strona 7 z 7
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1530
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 887
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 835
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971