Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Citi Handlowy opinie

Ocena na podstawie 145 opinii

1.54 / 5

  • Obsługa klienta
    1.50
  • Oferta
    1.71
  • Prostota obsługi
    1.38

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2023-04-05 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank zatrzymał się w obsłudze klienta gdzieś około roku 2000. Nie mają zasobów do obsługi zaleceń klientów banku. Zrobiłem przelew przed godziną 10, czyli grubo przed południem z innego banku do city. Jest godzina 18 a nie ma śladu pieniędzy na city. Wiem że przelew wyszedł z innego banku i powinien być zaksięgowany w dniu dzisiejszym bo sprawdziłem sesje elixir. Nie można czatować z konsultantem. Wszystko w tym banku trwa długo bo nie mają zasobów ludzkich. Już złożyłem dyspozycję zamknięcia rachunku i karty kredytowej. Dno
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWszystko trwa długo. Przelewy przychodzące nie są zaksięgowane we właściwym czasie. Brak możliwości czatu z pracownikiem banku
  • ~Pindor / 2023-10-05 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank świata. Beznadziejna aplikacja i obsługa online. Współczuje klientom tego banku. Naszczęscie już mnie tam nie ma.
    ZaletyNie przypominam sobie zalet.
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Piusi / 2022-12-20 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieuczciwy bank.
    Prowizja 10proc za dodanie srodkow do revilut a w ing mam za darmo
    ZaletyBrak
    WadyOplaty
  • ~pksw / 2023-03-18 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można cofnąć błędnie wykonanego przelewu, chociaż nie było jeszcze wychodzącej sesji ELIXIR.

    Autoryzowanie płatności kartą online nie działa, więc kartą zapłacicie tylko fizycznie.

    Numer karty, data ważności itp. są na karcie nadrukowane, przez co po roku nie da się już odczytac danych.


    Zalety- brak
    Wady- brak możliwości cofnięcia błędnego przelewu
    - nie można płacić kartą w internecie, bo aplikacja banku nie działa (jest potrzebna do autoryzacji płatności kartą online)
    - dane są nadrukowywane na kartę i po ok. roku nie da sie ich już odczytać
  • ~Riko123456 / 2022-11-03 01:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank notorycznie przetrzymuje moje pieniądze chyba nimi sobie obraca celem zysku to oszuści odradzam stanowczo ten bank jak możecie omijajcie na kilometry!!!
    WadyTo najgorszy bank świata
  • ~Robert / 2024-01-31 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Bandycki bank pobiera 10% za przelew z karty. Każą wpłacać co miesiąc ponad 1500zł z których nie można zrobić przelewu. Nie spotkałem się z takim bankiem. Przelewam 2 tys opłata za przelew 200zł !!! Ludzie nie dajcie się nabić w butelkę.
    ZaletyZero
    WadySame.
  • ~Sebastian / 2024-07-18 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Debilny bank. Chcąc kupić na raty artykuł za 2 tysiące jakiś idiota który jest analitykiem żąda zgody na wydanie karty kredytowej i wydruków z konta osobistego za ostatnie 6 miesięcy...Omijać !!!
    ZaletyNie ma
    WadyCałość
  • ~sss / 2024-03-21 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO, nie mozna sie do nich dodzwonic.........mają MEGA błedy na infolini
    Zaletyss
    Wadyss
  • ~Stefan / 2024-03-21 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    wyjatkowo nieprzyjazny dla klienta . Uwaga na fałszywe promocje dot lokat . Wypłacenie bonusu 500 zł to kompletna ściema , zależy od widzimisię pracownika banku który ocenia profil inwestycyjny klienta bez zadnej informacji i kryteriów o czym dowiadujemy się po zakończeniu lokaty że coś takiego miało miejsce . Likwidacja konta trwa 1 miesiąc po to by bank mógł ściągnąć 230 zł opłaty . Jak najdalej od tego banku .
    Zaletybrak
  • ~śledź / 2025-09-11 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kabaret, zakładam konto już trzy dni, miła pani na infolinii weryfikuje WSZYSTKIE moje dane po to by po 15 minutach poinformować że na zdjęcie blokady rejestracji muszę jednak czekać 24 godziny. Po udanej za trzecim razem rejestracji nadałem login i hasło które zapisałem na komputerze używanym wyłącznie do kontaktów z bankami, i co, nic, nie mogę się zalogować ani zresetować hasła. Fajna sprawa dla tych co się nudzą pod warunkiem że dzwonią na bezpłatny numer infolinii
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe w bankowosci
  • ~Ted / 2023-10-26 00:29
    Ocena: 1.00 / 5

    Brak kultury i profesjonalizmu przy obsłudze klienta. Klient traktowany przedmiotowo, obcesowo a wręcz po chamsku. Nie ma tam ani jednej osoby w nadzorze BOK, która potrafi zbadać sprawę klienta. Brak merytorycznych odpowiedzi na najprostsze pytania, często odpowiedzi zdawkowe i "wklejanie" do odpowiedzi tekstów z regulaminów, całkowicie nie związane z meritum sprawy. A ich przełożeni spokojnie na to patrzą. Dawniej obowiązywała zasada klient ma zawsze rację a u nich jest odwrotnie, racje ma tylko urzędnik banku.To świadczy, że podstawy marketingu są dla tych pracowników obce. Czy oni się nie wstydzą tych wszystkich złych opinii, dlaczego właściciel nie podejmuje, żadnych działań, czy wie jaka jest opinia o banku. Brak słów. Niech jakiś uczynny pracownik podrzuci do dyrekcji choć kilka tych opinii o BOK itp. i bardzo słabych analitykach finansowych.
    ZaletyMyślę już 30 minut i nie znajduję żadnych.
    WadyBardzo dużo wad opisanych powyżej ale główna to przekonanie pracowników BOK i obsługi klientów o swojej nieomylności mimo, że fakty świadczą inaczej.
  • ~Tekls / 2025-02-25 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Obywatelka Polski urodzona w Ukrainie, emerytka, od 40 lat będąca rezydentką również przebywającą we wspólnocie majątkowej z mężem, pomimo to bank wymaga udostępnienia źródeł posiadanego majątku, czego nie wymaga od osób w Polsce. Czy muszę też udowodnić pochodzenie do trzeciego pokolenia?!!!
    ZaletyNie polecam
    WadyNie polecam
  • ~Tom / 2023-03-03 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie bierzcie u nich żadnych kredytów, bo was oszukają na 100% lub 150 % tego co niby mieliście spłacać . Nie przyślą wam umowy z harmonogramem spłaty rat tylko takie nic nie mówiące bzdury...
    Po roku spłaty jak myślałem że już mam do spłaty tylko jakieś 30 procent kredytu
    City Handlowy zakomunikowali mi ,że mam wciąż do spłaty 100% kapitału początkowego !!!
    A.wplacane raty to były tylko odsetki !!! Ich
    Przedstawiciel handlowy perfidnie mnie oszukał.
    Bank się wszystkiego wyparł... wszelkie zadania przelania nagrania z zawarcia umowy zostały zignorowane.
    Zadania przesłania dokumentu umowy i harmonogramu rat wraz ze spłaconym ratami zignorowane ...
    Bank wypowiedział mi umowę, podał do sadu a ich prawnik w sądzie perfidnie kłamał
    SPRAWA DO REPORTERA I CO TYLKO POWINNA BYŁA SIE UKAZAC INFORMUJACA O ICH PRAKTYKACH ...
    DZISIAJ MAM.ICH KOMORNIKA NA KARKU ... I DALEJ SIE SADZE ...
    RZECZNIK PRAW OBYWATELSKICH KOMUCH Z PO MA TO W DUPIE ...
    WadyPerfidni oszuści...!!!
  • ~Tom / 2023-03-03 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Pato bank , żeby wcisnac duży kredyt dzwonią nawet 7 ma rano w soboty !!! i to wielokrotnie mimo zadań zaprzestania tego w sobotę o takiej porze !!!
    Śmiał.sie ze.mnie ich przedstawiciel.ze.w końcu wzmie pan kredyt!!! Chyba pijany albo najarany !!!
    Jak.sie dasz nabrać na rzekomo korzystny kredyt to cię potem oszukają o 100 jak nie 150 %
    A na końcu się wszystkiego wypra i cię podadzą do sadu !!!
    PATOLOGICZNI OSZUSCI !!! OSZUSCI !!! I JESZCZE RAZ OSZUSCI !!!
    WadyPatologiczni oszuści, nahlnie wciskający kredyt z ukrytymi kosztami wyższymi o 150 % niż obiecywane !!!
  • ~Tomasz / 2022-10-25 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO, BANDA OSZUSTOW, NIKOMU NIGDY NIE POLECAM TEGO CZEGOS. nNie dajcie sie nabic w butelke, najdrozsze koszty utrzymania rachunku, beznadziejnie. Zamknalem w tym "banku" rachunek 2 lata temu i mialem 280 pln nadplaty. do dzis walcze o zwrot bezskutecznie. Zlodzieje zycza sobie osobistego stawiennictwa w oddziale do najblizszego 130 km mam. Ponad to wkur... co miesiecznymi wyciagami przypominajac mi ze mnie rzezbia!! LUDZIE Z DALEKA OD citi
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Wiluś / 2024-08-27 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta na zerowym poziomie.Zamiast pomagać i przyciągnąć klienta to niestety robią wszystko żeby już więcej nie próbował założyć konto lub wnioskować o kartę kredytową.Weryfikacja online najgorsza ze wszystkich banków.Doradcy klienta nie znają podstawowych zasad rozmowy ze starszą osobą.Byłem już w kilku bankach i nigdy nie miałem takich problemów z założeniem konta lub karty kredytowej.Dramat to za mało powiedziane,tu klient jest na końcu.Omijaj ten bank szerokim łukiem ????????????
    ZaletyBrak
    WadyZero pomocy i brak wiedzy doradców podczas rozmowy.
  • ~wkurzona / 2022-09-19 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Klient zagraniczny nie posiadający nr karty nie jest w stanie się dodzwonić na infolinię, pomocą tłumacza też nie da rady, bo osoba nie autoryzowana i koniec końców konto zablokowane.
  • ~WM / 2023-01-10 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Starania o kartę kredytowa w tym banku to wielka trudność, która nie wynika z niechęci dostarczenia dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy przez klienta, lecz z obsługi tegoż klienta, który składając zamowienie online na kartę został dwukrotnie olany przez telefon, ze oddzwoniła a nie oddzwonił nikt, po czym wizyta w CH w Gdyni w oddziale również zakończyła się fiaskiem, bo pan miał problemy z systemem i kierownik tez nie poradził nic na to a mówiąc ze zadzwonią jak będzie wszystko gotowe nigdy nie zadzwonili i tak od dwóch miesięcy… porażka. Bank który jest nastawiony na KK nie dba o nowego klienta, który przyszedł sam i chciał zostać klientem został niestety ‚ spuszczony na drzewo’ No nic inny bank cieszy się teraz nowym klientem. Zdecydowanie nie polecam bo można ‚ polec na polu walki’ w staraniu się ich produkt.
    WadyBrak zainteresowania klientem
  • ~xray / 2023-09-11 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    tak spieprzonego systemu weryfikacji dowodu osobistego nigdy nie widziałem, robisz zdjęcie dowodu zgodnie z instrukcją bez cieni, obciętych krawędzi, rozmyć, CZYTELNE a i tak durny system odrzuca ci dowód. Zmieniasz telefon i dalej to samo po czym dowiadujesz sie że przekroczyłeś liczbę prób i musisz odczekać godzinę. No co za d*bil wdrożył tak zje**ny system?! Ludzie, przecież na tym nie idzie nic zrobić!!!!! Dzwonisz na infolinie i słyszysz "tak wiemy że jest z tym problem" ale co z tym robicie, bo to że wiecie nie zmienia faktu, ze nie można nic na tam zrobić!
    Zaletybrak
    Wadynic nie działa tak jak powinno
  • ~Zdegustowany klient Citi / 2022-08-19 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem wprowadzony w błąd- zaproponowano mi przejście na CitiGold, nie informując o kosztach. Zapewniano mnie, że w razie czego mogę wrócić do konta CitiPriority i że mogę konto Gold wziąć na "próbę". Gdy zrezygnowałem z Golda i chciałem wrócić do Priority okazało się że takiego konta już nie ma w ofercie i muszę przejść do CitiKonto. Bez mojej zgody pobrano 2x9 zł za citiphone, której to usługi nigdy nie włączałem. Czekam na rozpatrzenie reklamacji. Obsługa klienta gorzej niż w PRL. Albo świadomie okłamują klientów albo są niedouczeni. KNF miałby co robić.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1573
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1089
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 951
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167