Proces otwierania konta trwa od dwóch tygodni po osobistej wizycie w banku wychodzicie z hasłem "dostanie pan smsa" no żart jakich mało potem 15 telefonów z których nic nie wynika.Strata czasu i pieniędzy odradzam serdecznie.
ZaletyBrak
WadySame
~Jolanta / 2023-07-13 12:43
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka. Brak kultury i podstawowych kompetencji w kontaktach z klientami.
Pracownica banku obcesowa, wręcz grożąca nieuzasadnionymi kosekwencjami. Spłacanie podwójnej raty w ciągu jednego miesiąca traktiwane jest jak przestępstwo. Straszono mnie bikiem. W konsekwencji za zakupiony towar w OBI poprzez ten bank wpłaciłam jednorazowo, bo nie chcę mieć z nim już nic do czynienia.
Stanowczo odraczam i zalecam przemyślenie przed decyzją o jakiej kolwiek wspópracy z CitiHandlowym.
ZaletyBrak
WadyKultura zero, kompetencja zero
~K / 2023-07-21 14:53
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta fatalna. Od miesiąca czekam na decyzję dot. przyznania karty kredytowej przy czystej historii, chyba po prostu zapomnieli o moim wniosku... Zadzwoniłam na infolinię i nie dowiedziałam się nic, mam czekać na telefon od konsultanta, który załatwiał mój wniosek, ciekawe ile będę czekać na telefon... Porażka
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta
~Kaja / 2023-01-09 12:23
Ocena: 1.00 / 5
Założyłam konto w promocji, po czym bank wmawia mi że odwołałam zgody marketingowe i nie należą mi się bonusy. Nic takiego nie zrobiłam, cały czas do mnie dzwonili i wysyłali oferty.
Zaletybrak
Wadyoszustwo
~Kalamazoo / 2022-08-29 09:01
Ocena: 1.00 / 5
W Citi Handlowy odradzam otwarcie konta. Dlaczego? Otóż, w przypadku jakiegokolwiek zajęcia konta przez urząd skarbowy albo inną instytucję, która wg. ustawy o bankach ma takie prawo, bank nie poinformuje swojego klienta o tym fakcie, chociaż ma jego email i numer telefonu. Twój tzw. opiekun w Citi Bank nie zadzwoni by Ciebie poinformować o zajęciu, chociaż mógłby Cię poinformować w ramach przyzwoitości, poszanowania klienta i troski o niego, choć ma taką możliwość, ale tego nie zrobi. Czysta przyzwoitość nakazywałaby poinformowanie go. Bank wykręca się informacją, że "nie ma zwyczaju". Uważam, że ten "zwyczaj" powinien zostać zmieniony, ale po rozmowach z bankiem okazało się, że nie ma woli w Citi Handlowym, aby ten zwyczaj został zmieniony. Citi Handlowy nie dba więc o swoich klientów.
Jeżeli będziesz miał pilny wyjazd służbowy na przykład w weekend a w piątek bez Twojej wiedzy bank zablokuje Twoje konto, będziesz musiał odwołać ten pilny wyjazd, bo nie będziesz miał środków na opłaty służbowe, takie jak paliwo, hotele, obiady, etc. Citi Bank zablokuje całe Twoje konto nawet jeżeli kwota blokady jest dużo mniejsza niż Twoje środki na koncie. Powinien na logikę zablokować konkretną kwotę, na którą jest zajęcie, natomiast bank Citi Handlowy blokuje całe Twoje konto. W ustawie o bankach nie ma zakazu informowania klienta o zajęciu. Na dodatek, ustawa mówi, że klient może korzystać z rachunku w ramach posiadanej wolnej kwoty, ale Citi Bank nie zastosował tej możliwości w moim przypadku, bo przypuszczalnie mu się po prostu nie chciało. Więc, przy najbliższej okazji zamknę konto w Citi Bank i otworzę w banku, który będzie się o mnie troszczył.
~kamil / 2024-04-22 14:14
Ocena: 1.00 / 5
ten bank to jeden wielki SPAM! ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!
Zaletybrak
Wadycałokształt
~Kazimierz / 2022-11-14 14:13
Ocena: 1.00 / 5
10 listopada na moją kartę kredytową został dokonany zwrot kwoty. Do tej pory oczekuję na jej wpływ. Nie widzę transakcji w OCZEKUJĄCYCH. W dniu dzisiejszym po wielokrotnych próbach kontaktu udało mi się wreszcie połączyć z infolinią. Otrzymałem odpowiedź, że pieniądze zostały zwrócone na konto. Potem kolejną informację, żebym się nie denerwował, bo to nie są moje pieniądze tylko banku, i właściwie to bank robi przysługę i łaskę, a ja jestem tylko klientem. W dalszej części rozmowy, że zwrot był źle dokonany i musi potrwać równe 7 dni. Niestety, poziom obsługi banku jest poniżej krytyki. Pani w informacji bezcelna. Posiadamy z żoną konta w Citibanku od ponad 30 lat, ale widzę, że czas na zmiany. Obsługa nieprofesjonalna, coraz więcej problemów z wykorzystaniem własnych pieniędzy z konta, z bankomatu itp. Brak fizycznych oddziałów banku - 1 oddział na południową Polskę w Katowicach. Chyba zbliża się koniec firmy - trzeba zabierać pieniądze i uciekać do innego banku.
ZaletyObecnie żadnych zalet
~Klient / 2025-02-21 14:47
Ocena: 1.00 / 5
W czwartek wieczorem złożyłem dyspozycję przelewu ekspresowego. Został on zablokowany i bank stwierdził, że to po stronie odbiorcy jest problem - chociaż odbiorca twierdzi, że to bank zablokował. Gdy próbowałem ponownie wysłać ten ekspresowy przelew, to już nie mogłem, bo ta pierwsza nieudana próba wykorzystała mi dzienny limit dla przelewów błyskawicznych - chociaż nie doszedł finalnie do skutku ten przelew. Wysłałem więc dwa zwykłe przelewy tego samego wieczoru w czwartek. W piątek rano miały wyjść, więc w piątek po południu oczekiwałem, że będą już u odbiorcy. Sprawa była dla mnie bardzo pilna. Bank czekał do piątku do godziny 13:00, kiedy to zadzwoniono do mnie i poinformowano mnie, że przelewy zostały wstrzymane i nie wyszły w ogóle. Dodatkowo zaczęły się pytania o te przelewy, w jakim celu, do kogo, czy ktoś mnie do tego namawiał itp. Nikt z banku nie pomyślał, że może klientowi przysporzyć dużych problemów jeśli przelew nie dojdzie przed weekendem. Nikt nie pomyślał, że to może być dla kogoś sprawa życia i śmierci. Po prostu bank sobie blokuje bez powodu przelew i nic temu bankowi nie można zrobić. Przepisy na to pozwalają, a dalsze następstwa takiego stanu rzeczy wszyscy mają gdzieś. Serdecznie nie polecam tego banku i przestrzegam klientów, ponieważ może on w sytuacji krytycznej zablokować ludziom środki, nie licząc się z tym, że konsekwencje takich działań mogą być druzgocące.
~Klient / 2025-02-21 15:06
Ocena: 1.00 / 5
W czwartek wieczorem złożyłem dyspozycję przelewu ekspresowego. Został on zablokowany i bank stwierdził, że to po stronie odbiorcy jest problem - chociaż odbiorca twierdzi, że to mój bank zablokował. Gdy próbowałem ponownie wysłać ten ekspresowy przelew, to już nie mogłem, bo ta pierwsza nieudana próba wykorzystała mi dzienny limit dla przelewów błyskawicznych - chociaż nie doszedł finalnie do skutku ten przelew. Wysłałem więc dwa zwykłe przelewy tego samego wieczoru w czwartek. W piątek rano miały wyjść, więc w piątek po południu oczekiwałem, że będą już u odbiorcy. Sprawa była dla mnie bardzo pilna. Bank czekał do piątku do godziny 13:00, kiedy to zadzwoniono do mnie i poinformowano mnie, że przelewy zostały wstrzymane i nie wyszły w ogóle. Dodatkowo zaczęły się pytania o te przelewy, w jakim celu, do kogo, czy ktoś mnie do tego namawiał itp. Nikt z banku nie pomyślał, że może klientowi przysporzyć dużych problemów jeśli przelew nie dojdzie przed weekendem. Nikt nie pomyślał, że to może być dla kogoś sprawa życia i śmierci, tylko czekano sobie do piątkowego popołudnia. Po prostu bank sobie blokuje bez powodu przelew i nie ponosi żadnych konsekwencji. Przepisy na to pozwalają, a dalsze następstwa takiego stanu rzeczy wszyscy mają gdzieś. Serdecznie nie polecam tego banku i przestrzegam klientów, ponieważ może on w sytuacji krytycznej zablokować ludziom środki, nie licząc się z tym, że konsekwencje takich działań mogą być druzgocące.
~Klientka / 2024-03-21 13:15
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nieprzyjemna, arogancka obsługa na infolinii.Konsultant stara się uprzykrzyć załatwienie sprawy a nie pomóc.Nie polecam. Po rozmowie z konsultantem zrezygnowałam z oferty banku. Jeżeli ma się takie podejście do nowego klienta już na samym początku to zastanawiam się jak bym została potraktowana później.
Zaletybrak
Wadynieuprzejmość, brak wiedzy
~KRZYSZTOF / 2021-04-15 13:35
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa pod przykrywką uprzejmości naciągnęła mnie bym założył konto. Warunkiem było otrzymanie karty kredytowej na podstawie umów wynajmu moich nieruchomości (Niemałe kwoty). Niestety przez pół roku trzymali moje 150 000 na koncie obiecując kartę kredytową. Mówili :Potrzebujemy historię rachunku i umowy co najmniej 3 miesiące, później 6 miesięcy. Później długo nic aż wreszcie odmowa. Stracony czas i nerwy.
NIE WIERZCIE REKLAMĄ ściema!
~Kulfi / 2022-10-06 19:35
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga! Przestrzegam! NĘKAJĄ! Spłacałem kilka lat kredyt, raz zapłaciłem mniejszą ratę i nasłali na mnie firmę Windykacyjną!
ZaletyŻadnych
WadyOmijać szerokim łukiem
~MAGISTER / 2023-03-22 14:46
Ocena: 1.00 / 5
Moja gorąca prośba nie bierzcie żadnych kredytów w tym Banku.będziecie tylko spłacać,spłacać,spłacać,
JAK NAJDALEJ OD TEGO BANKU
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO
~Małgo / 2023-07-18 18:01
Ocena: 1.00 / 5
Bank pozwolił bez mojej zgody na transakcje moja karta kredytowa.. oczywiście reklamacje zostały odrzucone .. No bo jakże by inaczej. Kowalska przecież śpi na forsie to odda za niekompetencje banku… A co do samego konta i kontaktu z bankiem masa kodów i haseł a kasa ginie i nie ma winnych! Obsługa telefoniczna, wiadomo jeden kompetentny człowiek a inny mniej , jak to z ludźmi bywa.. ale ja bym tam przetrzebiła szeregi, w końcu to praca, kasę za to dostają. Mam konta w innych bankach i ten bank zdecydowanie najgorszy.. na koniec Pani próbowała mnie przekonać żebym jednak nowa kartę kredytową wyrobiła , serio!?
~Mariusz / 2023-12-19 23:18
Ocena: 1.00 / 5
Witam ten bank to porażka po udzieleniu mojej mamie pożyczki nie przysyłają rozliczeń rocznych a więc nie znasz ile masz jeszcze do spłaty.mama miła kiła opóźnień z rata i teraz jest na 22,5% zero podejścia do klijeta omijać z daleka ten bank
ZaletyBrak
WadySame wady żadnych zalet
~Marta / 2023-11-08 05:51
Ocena: 1.00 / 5
Bank nie zasłużył nawet na 1 gwiazdkę. Niemożliwe jest zamknięcie karty kredytowej w tym banku - miało się to stać w listopadzie, dyspozycja była złożona we wrześniu. Cały czas naliczane są mi opłaty, których nie powinno tam być. Po kontakcie z mało profesjonalną obsługą klienta, jest mi wymawiane, ze opłaty nie są naliczane i ze karta będzie zamknięta w listopadzie. I nadal działa! Koszmar. Nigdy więcej nie chcę mieć nic z tym bankiem do czynienia.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Mateusz / 2024-01-15 11:14
Ocena: 1.00 / 5
Bank przez infolinie nie jeste w stanie podać mi informacji odnośnie ilości rat pozostałych do spłaty, mimo iż podaję wszystkie dane, takie jak nr, dowodu, PESEL czy nazwisko panieńskie matki, tylko dlatego że mam podany stary nr telefonu w systemie -którego mam prawo nie pamiętać po 5 latach.. Pisząc z konsultantem na ich stronie, doradził mi, żebym wysłał adres maila z samym nr konta, na który wpłacam ratę- od siebie dodałem poufne dane jak adres i nr pesel i też nic to nie dało- mają dla mnie super rozwiązanie- wizyta w placówce banku, która najbliższa znajduje się ok 120 km od mojego miejsca zamieszkania, i mam tam jechać tylko po to, żeby dowiedzieć się ILE MI ZOSTAŁO RAT... Chyba najprostsze rozwiązanie, to po prostu przestać spłacać kredyt. Wtedy się może ogarną i sami się zgłoszą i upomną o kasę..
ZaletyBrak
WadyPokręcona weryfikacja klienta, brak prostych rozwiązań,
~Michal / 2023-04-20 08:11
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank w jakim byłem. Miałem konta w 8 Polskich bankach.
Z żadnego tak nie wydzwaniali z działu marketingu. Żaden nie miał tak tragicznej i bezużytecznej aplikacji na telefon.
Żaden nie miał "kruczków, małych druczków" z wyjątkiem Citi. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyAplikacja do d"". Codzienne telefony z dokładnie tymi samymi ofertami. Beznadziejny kontakt z bankiem.
Drobne druczki w regulaminach promocji o których nikt nie informuje
~Miro / 2023-06-02 17:12
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek mialem do czynienia.
Poniewaz proba otwarcia konta on-line sie nie powiodla wyslalem maila z zapytaniem.
Po dwoch dniach przyszla odpowiedz:
"W kwestii przedmiotowego zgłoszenia 1 czerwca 2023 r. próbował kontaktować się z Panem pracownik banku. Niestety wszystkie próby kontaktu nie powiodły się. Jeśli nadal jest Pan zainteresowany otwarciem konta proszę o bezpośredni kontakt na numer telefonu 793882417 w godzinach 8:00 – 16:00."
Nikt sie ze mna nie kontaktowal i juz po otrzymaniu tej wiadomosci zrezygnowalem z prob otwarcia konta, bo sa inne banki , ktore powaznie traktuja klienta
Zaletynie ma
~Misiek / 2024-08-08 09:10
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank i ich karty to tylko fraza handlowa. Zero placówek w Świecie. Za granicą zapomniałem PIN do karty i karta stała się bezużyteczna. Zero placówek w EU, brak słów. Zapomniałem też, że cały czas wymagany jest numer telefonu, którego będąc za granicą nie da się już zmienić. Polskiej karty już nie miałem a na zagranicznej aplikacja nie chciała się logować bo... inny numer telefonu. Nawet przez ambasadę (potwierdzenie tożsamości) nie udało się doprosić banku w Warszawie, aby raczył zmienić mi numer telefonu, wtedy miałbym dostęp do konta. Ten bank to kpina, zwłaszcza że numer IBAN wymagany w UE nie jest wydawany do konta w łatwy sposób.