Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Citi Handlowy opinie

Ocena na podstawie 145 opinii

1.54 / 5

  • Obsługa klienta
    1.50
  • Oferta
    1.71
  • Prostota obsługi
    1.38

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gucio / 2022-11-23 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci telefoniczni bardzo lekceważący i nie mili. Kontakt z bankiem bardzo słaby. Brak punktów stacjonarnych. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Hanna / 2024-02-29 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    The hotline was unable to provide me with usual information what docs are required to open an account as a foreigner. It was said to me that it depends upon department)) and I should ask in office because it is individual for every client. Really? How it can be? It is the first bank who asked my Work Contract, Contract for rent of apartment..it is very weird, because I wanted to open usual account (not business). I still don't understand why consultant on line didn't know this information...I guess it is a very simple question
  • ~Hub / 2024-02-28 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Opłaty za wszystkie transakcje. Zacofana aplikacja i strona.
  • ~Ibiza85 / 2024-02-28 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank żeby otworzyć konto na selfie jak można zrobić weryfikację dowodem osobistym to jest niedozrobienia robót niewiem czy by to zrobił Warszawiaki cwaniaki tyle w temacie
  • ~Iza / 2024-08-01 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowano mi MOJE KONTO OSOBISTE na 24 godziny bez powodu. Nie moge się doprosić odblokowania ani wyjasnienia powodu.
  • ~Janek / 2023-12-04 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieuprzejma obsługa klienta. Pani na wiadomość o tym że oferta nie odpowiada moim potrzebom stała się niemiła i ofensywna.
  • ~Janusz / 2023-12-22 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    To skandal.
    Cudem jest się dodzwonić a opieka jest taka, aby nic nie załatwić.
    Odbiłem się od obsługi już 3 raz
    Mam kartę zablokowaną i nikt nie jest mi w stanie pomóc.
    Odpowiedz, czekać 24 h

    Zostałem zmuszony przez firmę aby być posiadaczem tej kartu.
    NIGDY, NIGDy i jeszcze raz nigdy
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Jcity / 2024-07-10 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Proces otwierania konta trwa od dwóch tygodni po osobistej wizycie w banku wychodzicie z hasłem "dostanie pan smsa" no żart jakich mało potem 15 telefonów z których nic nie wynika.Strata czasu i pieniędzy odradzam serdecznie.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Jolanta / 2023-07-13 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Brak kultury i podstawowych kompetencji w kontaktach z klientami.
    Pracownica banku obcesowa, wręcz grożąca nieuzasadnionymi kosekwencjami. Spłacanie podwójnej raty w ciągu jednego miesiąca traktiwane jest jak przestępstwo. Straszono mnie bikiem. W konsekwencji za zakupiony towar w OBI poprzez ten bank wpłaciłam jednorazowo, bo nie chcę mieć z nim już nic do czynienia.
    Stanowczo odraczam i zalecam przemyślenie przed decyzją o jakiej kolwiek wspópracy z CitiHandlowym.
    ZaletyBrak
    WadyKultura zero, kompetencja zero
  • ~K / 2023-07-21 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta fatalna. Od miesiąca czekam na decyzję dot. przyznania karty kredytowej przy czystej historii, chyba po prostu zapomnieli o moim wniosku... Zadzwoniłam na infolinię i nie dowiedziałam się nic, mam czekać na telefon od konsultanta, który załatwiał mój wniosek, ciekawe ile będę czekać na telefon... Porażka
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Kaja / 2023-01-09 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłam konto w promocji, po czym bank wmawia mi że odwołałam zgody marketingowe i nie należą mi się bonusy. Nic takiego nie zrobiłam, cały czas do mnie dzwonili i wysyłali oferty.
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo
  • ~Kalamazoo / 2022-08-29 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    W Citi Handlowy odradzam otwarcie konta. Dlaczego? Otóż, w przypadku jakiegokolwiek zajęcia konta przez urząd skarbowy albo inną instytucję, która wg. ustawy o bankach ma takie prawo, bank nie poinformuje swojego klienta o tym fakcie, chociaż ma jego email i numer telefonu. Twój tzw. opiekun w Citi Bank nie zadzwoni by Ciebie poinformować o zajęciu, chociaż mógłby Cię poinformować w ramach przyzwoitości, poszanowania klienta i troski o niego, choć ma taką możliwość, ale tego nie zrobi. Czysta przyzwoitość nakazywałaby poinformowanie go. Bank wykręca się informacją, że "nie ma zwyczaju". Uważam, że ten "zwyczaj" powinien zostać zmieniony, ale po rozmowach z bankiem okazało się, że nie ma woli w Citi Handlowym, aby ten zwyczaj został zmieniony. Citi Handlowy nie dba więc o swoich klientów.
    Jeżeli będziesz miał pilny wyjazd służbowy na przykład w weekend a w piątek bez Twojej wiedzy bank zablokuje Twoje konto, będziesz musiał odwołać ten pilny wyjazd, bo nie będziesz miał środków na opłaty służbowe, takie jak paliwo, hotele, obiady, etc. Citi Bank zablokuje całe Twoje konto nawet jeżeli kwota blokady jest dużo mniejsza niż Twoje środki na koncie. Powinien na logikę zablokować konkretną kwotę, na którą jest zajęcie, natomiast bank Citi Handlowy blokuje całe Twoje konto. W ustawie o bankach nie ma zakazu informowania klienta o zajęciu. Na dodatek, ustawa mówi, że klient może korzystać z rachunku w ramach posiadanej wolnej kwoty, ale Citi Bank nie zastosował tej możliwości w moim przypadku, bo przypuszczalnie mu się po prostu nie chciało. Więc, przy najbliższej okazji zamknę konto w Citi Bank i otworzę w banku, który będzie się o mnie troszczył.
  • ~kamil / 2024-04-22 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to jeden wielki SPAM! ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!
    Zaletybrak
    Wadycałokształt
  • ~Karol / 2025-08-30 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłem konto oszczędnościowe około 10 maja karta przyszła 29 maja więc problem z płatnościami nie można było wykonać wymaganych transakcji więc odsetek premiowych nie było kontakt z obsługą klienta to dramat a teraz za sierpień odsetki na koncie oszczędnościowym prawie o jedną trzecia nie polecam tego banku
    Zaletybrak
    WadyTo co mówią nie do końca jest prawdą
  • ~Kazimierz / 2022-11-14 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    10 listopada na moją kartę kredytową został dokonany zwrot kwoty. Do tej pory oczekuję na jej wpływ. Nie widzę transakcji w OCZEKUJĄCYCH. W dniu dzisiejszym po wielokrotnych próbach kontaktu udało mi się wreszcie połączyć z infolinią. Otrzymałem odpowiedź, że pieniądze zostały zwrócone na konto. Potem kolejną informację, żebym się nie denerwował, bo to nie są moje pieniądze tylko banku, i właściwie to bank robi przysługę i łaskę, a ja jestem tylko klientem. W dalszej części rozmowy, że zwrot był źle dokonany i musi potrwać równe 7 dni. Niestety, poziom obsługi banku jest poniżej krytyki. Pani w informacji bezcelna. Posiadamy z żoną konta w Citibanku od ponad 30 lat, ale widzę, że czas na zmiany. Obsługa nieprofesjonalna, coraz więcej problemów z wykorzystaniem własnych pieniędzy z konta, z bankomatu itp. Brak fizycznych oddziałów banku - 1 oddział na południową Polskę w Katowicach. Chyba zbliża się koniec firmy - trzeba zabierać pieniądze i uciekać do innego banku.
    ZaletyObecnie żadnych zalet
  • ~Klient / 2025-02-21 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    W czwartek wieczorem złożyłem dyspozycję przelewu ekspresowego. Został on zablokowany i bank stwierdził, że to po stronie odbiorcy jest problem - chociaż odbiorca twierdzi, że to bank zablokował. Gdy próbowałem ponownie wysłać ten ekspresowy przelew, to już nie mogłem, bo ta pierwsza nieudana próba wykorzystała mi dzienny limit dla przelewów błyskawicznych - chociaż nie doszedł finalnie do skutku ten przelew. Wysłałem więc dwa zwykłe przelewy tego samego wieczoru w czwartek. W piątek rano miały wyjść, więc w piątek po południu oczekiwałem, że będą już u odbiorcy. Sprawa była dla mnie bardzo pilna. Bank czekał do piątku do godziny 13:00, kiedy to zadzwoniono do mnie i poinformowano mnie, że przelewy zostały wstrzymane i nie wyszły w ogóle. Dodatkowo zaczęły się pytania o te przelewy, w jakim celu, do kogo, czy ktoś mnie do tego namawiał itp. Nikt z banku nie pomyślał, że może klientowi przysporzyć dużych problemów jeśli przelew nie dojdzie przed weekendem. Nikt nie pomyślał, że to może być dla kogoś sprawa życia i śmierci. Po prostu bank sobie blokuje bez powodu przelew i nic temu bankowi nie można zrobić. Przepisy na to pozwalają, a dalsze następstwa takiego stanu rzeczy wszyscy mają gdzieś. Serdecznie nie polecam tego banku i przestrzegam klientów, ponieważ może on w sytuacji krytycznej zablokować ludziom środki, nie licząc się z tym, że konsekwencje takich działań mogą być druzgocące.
  • ~Klient / 2025-02-21 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    W czwartek wieczorem złożyłem dyspozycję przelewu ekspresowego. Został on zablokowany i bank stwierdził, że to po stronie odbiorcy jest problem - chociaż odbiorca twierdzi, że to mój bank zablokował. Gdy próbowałem ponownie wysłać ten ekspresowy przelew, to już nie mogłem, bo ta pierwsza nieudana próba wykorzystała mi dzienny limit dla przelewów błyskawicznych - chociaż nie doszedł finalnie do skutku ten przelew. Wysłałem więc dwa zwykłe przelewy tego samego wieczoru w czwartek. W piątek rano miały wyjść, więc w piątek po południu oczekiwałem, że będą już u odbiorcy. Sprawa była dla mnie bardzo pilna. Bank czekał do piątku do godziny 13:00, kiedy to zadzwoniono do mnie i poinformowano mnie, że przelewy zostały wstrzymane i nie wyszły w ogóle. Dodatkowo zaczęły się pytania o te przelewy, w jakim celu, do kogo, czy ktoś mnie do tego namawiał itp. Nikt z banku nie pomyślał, że może klientowi przysporzyć dużych problemów jeśli przelew nie dojdzie przed weekendem. Nikt nie pomyślał, że to może być dla kogoś sprawa życia i śmierci, tylko czekano sobie do piątkowego popołudnia. Po prostu bank sobie blokuje bez powodu przelew i nie ponosi żadnych konsekwencji. Przepisy na to pozwalają, a dalsze następstwa takiego stanu rzeczy wszyscy mają gdzieś. Serdecznie nie polecam tego banku i przestrzegam klientów, ponieważ może on w sytuacji krytycznej zablokować ludziom środki, nie licząc się z tym, że konsekwencje takich działań mogą być druzgocące.
  • ~Klientka / 2024-03-21 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieprzyjemna, arogancka obsługa na infolinii.Konsultant stara się uprzykrzyć załatwienie sprawy a nie pomóc.Nie polecam. Po rozmowie z konsultantem zrezygnowałam z oferty banku. Jeżeli ma się takie podejście do nowego klienta już na samym początku to zastanawiam się jak bym została potraktowana później.
    Zaletybrak
    Wadynieuprzejmość, brak wiedzy
  • ~Krzysiek / 2025-05-27 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra !!!!! Obsługa telefoniczna patologia !!! Żeby coś załatwić w tym banku to trzeba mieć stalowe nerwy ! Nie polecam ,nawet wrogowi tego banku bym nie polecił .
  • ~KRZYSZTOF / 2021-04-15 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa pod przykrywką uprzejmości naciągnęła mnie bym założył konto. Warunkiem było otrzymanie karty kredytowej na podstawie umów wynajmu moich nieruchomości (Niemałe kwoty). Niestety przez pół roku trzymali moje 150 000 na koncie obiecując kartę kredytową. Mówili :Potrzebujemy historię rachunku i umowy co najmniej 3 miesiące, później 6 miesięcy. Później długo nic aż wreszcie odmowa. Stracony czas i nerwy.
    NIE WIERZCIE REKLAMĄ ściema!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2066
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1573
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1089
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 951
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4619
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167