Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Citi Handlowy opinie

Ocena na podstawie 135 opinii

1.52 / 5

  • Obsługa klienta
    1.49
  • Oferta
    1.66
  • Prostota obsługi
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pindor / 2023-10-05 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank świata. Beznadziejna aplikacja i obsługa online. Współczuje klientom tego banku. Naszczęscie już mnie tam nie ma.
    ZaletyNie przypominam sobie zalet.
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Aga / 2023-10-04 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, brak kontaktu, nie polecam tego banku.
    Po co im telefony, stacjonarne.
  • ~Katarzyna / 2023-09-27 13:51
    Ocena: 3.00 / 5
    To jakaś masakra ubiegasz się o kredyt wszystkie formalności zostały spełnione kredyt przyznany i to na tyle od 4dni cisza nikt nie dzwoni kasy na koncie nie ma umowy też nie ma czy w tym banku to jakaś selekcja jest bogaci mają pierwszeństwo a reszta musi czekać przecież to jest jakaś kpina i brak szacunku
  • ~Dominik91 / 2023-09-21 11:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytam opinie i nie wierzę. Skorzystałem z kredytu gotówkowego w Citi i było naprawdę spoko. Szybko załatwiłem formalności, obsługa też była OK. Wniosek o kredyt złożyłem przez Czerwoną Skarbonkę (tutaj: https://www.czerwona-skarbonka.pl/citi-handlowy-kredyt-gotowkowy-opinie-i-recenzja/ może dzięki temu poszło jakoś szybciej.
    Zalety- szybkość obsługi
  • ~xray / 2023-09-11 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    tak spieprzonego systemu weryfikacji dowodu osobistego nigdy nie widziałem, robisz zdjęcie dowodu zgodnie z instrukcją bez cieni, obciętych krawędzi, rozmyć, CZYTELNE a i tak durny system odrzuca ci dowód. Zmieniasz telefon i dalej to samo po czym dowiadujesz sie że przekroczyłeś liczbę prób i musisz odczekać godzinę. No co za d*bil wdrożył tak zje**ny system?! Ludzie, przecież na tym nie idzie nic zrobić!!!!! Dzwonisz na infolinie i słyszysz "tak wiemy że jest z tym problem" ale co z tym robicie, bo to że wiecie nie zmienia faktu, ze nie można nic na tam zrobić!
    Zaletybrak
    Wadynic nie działa tak jak powinno
  • ~Natka / 2023-08-31 15:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Potrącają niesłusznie niezgodną z umową opłatę za kartę. Trzeba ciągle składać reklamacje. Proszę uważać i sprawdzać czy potrącono opłatę za kartę.
  • ~Betii / 2023-08-31 09:18
    Ocena: 2.67 / 5
    Chamstwo ze strony obsługującego moją sprawę jest żenująca.Kredyt gotówkowy załatwiany przez tydzień,bo szanowny Pan dzwoni pyta o jakąś rzecz potem oddzwania na drugi dzień dopiero.Prxy finalizacji umowy wpisany miałam 5 dzien spłaty kredytu mówię mu że chce zmienić na 10 to ten mi łaskę robi bo nie chce mu się na nowo zmieniać umowy.
  • ~Ola / 2023-08-18 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak szacunku dla czasu kluento. Zostałam wprowadzona w błąd podczas składania wniosku o kredyt.
  • ~Kasia / 2023-08-17 08:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Na odpowiedź nw proste pytanie wysłane, czeka się w nieskończoność! W innych bankach jest do kilku godzin!
    W końcu, chyba jakiś bot! , wkleja link który sama mogę znaleźć i który nie daje nawet 50% odppwiedzi na moje pytania!
    WadyCzas czekania na odpowiedź
  • ~Darek / 2023-08-10 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne problemy, ukryte opłaty a jak przychodzi do obsługi płatności to nękają telefonami / smsami. Potrafili mi nawet zadzwonić o 22! ŻENADA nie bank.
    Aby cokolwiek odczytać w systemie trzeba się przekopać przez tonę sms z potwierdzeniami. Jest ich tak dużo, że nawet tego nie odczytuję - po prostu pierdyliard powiadomień o byle czym.
    Dodatkowo, pierwszy bank, który upraszcza hasła do kont!
    Przez rok czasu nie potrafiłem się tam normalnie logować - musiałem zmieniać hasło przed logowanie bo stare nie działało.
    Pierwszy i ostatni raz.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak miejsca aby to opisać.
  • ~Paweł / 2023-08-03 18:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Chciałem otworzyć konto zostawiłem więc na ich stronie dane kontaktowe minęły 4 godziny nikt nie dzwoni trudno zrozumieć taki bank wydają miliony na kampanie reklamowe a jak klient się zgłosi to brak zainteresowania, heh
  • ~Independent / 2023-07-25 16:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Żenada ! Promocje kart kredytowych, w których nikt nie precyzuje minimalnej kwoty limitu kredytowego uprawniającego do udziału w promocji. Dopiero konsultant w rozmowie z potencjalnym klientem informuje, że ten się nie kwalifikuje do udziału. Po co organizować coś takiego ??? Chyba do wyłudzania danych osobowych... :(
    Zaletybrak
    Wadywprowadzanie w błąd klienta
  • ~K / 2023-07-21 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta fatalna. Od miesiąca czekam na decyzję dot. przyznania karty kredytowej przy czystej historii, chyba po prostu zapomnieli o moim wniosku... Zadzwoniłam na infolinię i nie dowiedziałam się nic, mam czekać na telefon od konsultanta, który załatwiał mój wniosek, ciekawe ile będę czekać na telefon... Porażka
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Małgo / 2023-07-18 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank pozwolił bez mojej zgody na transakcje moja karta kredytowa.. oczywiście reklamacje zostały odrzucone .. No bo jakże by inaczej. Kowalska przecież śpi na forsie to odda za niekompetencje banku… A co do samego konta i kontaktu z bankiem masa kodów i haseł a kasa ginie i nie ma winnych! Obsługa telefoniczna, wiadomo jeden kompetentny człowiek a inny mniej , jak to z ludźmi bywa.. ale ja bym tam przetrzebiła szeregi, w końcu to praca, kasę za to dostają. Mam konta w innych bankach i ten bank zdecydowanie najgorszy.. na koniec Pani próbowała mnie przekonać żebym jednak nowa kartę kredytową wyrobiła , serio!?
  • ~Inga / 2023-07-18 15:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa online. Pani Monika pełen profesjonalizm i super podejście do klienta. Sprawa załatwiona szybko i oprocentowanie kredytu bezkonkurencyjne. Polecam
    ZaletyMila obsługa, szybkość działania, najlepsze oprocentowanie, bez prowizji
    Wadybrak
  • ~Jolanta / 2023-07-13 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Brak kultury i podstawowych kompetencji w kontaktach z klientami.
    Pracownica banku obcesowa, wręcz grożąca nieuzasadnionymi kosekwencjami. Spłacanie podwójnej raty w ciągu jednego miesiąca traktiwane jest jak przestępstwo. Straszono mnie bikiem. W konsekwencji za zakupiony towar w OBI poprzez ten bank wpłaciłam jednorazowo, bo nie chcę mieć z nim już nic do czynienia.
    Stanowczo odraczam i zalecam przemyślenie przed decyzją o jakiej kolwiek wspópracy z CitiHandlowym.
    ZaletyBrak
    WadyKultura zero, kompetencja zero
  • ~Badir / 2023-07-10 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakaś porażka, wniosek kredytowy przy jasnej przeszłości kredytowej i udokumentowanych dochodach analitycy banku nie są sprawdzić w ciągu pięciu dni od dostarczenia dokumentów .Szkoda czasu i nerwów na ten Bank
    Zaletybrak
  • ~Anna / 2023-07-04 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy z banków, z jakimkolwiek miałam do czynienia. Oszustwo, oszustwo, i jeszcze raz oszustwo. Naliczają opłaty nie wiadomo za co, na zapytania w emailach odpowiadają tylko częściowo, kontakt zerowy.
    ZaletyBrak
  • ~KP / 2023-07-02 15:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam najgorszemu wrogowi.

    W punktach stacjonarnych niczego nie załatwicie oprócz straty czasu można tam konto założyć przy dobrych wiatrach i dowidzenia powiedzieć.

    Odzyskać hasło do konta, własnych pieniędzy to również jest jakiś żart. Do innych banków nie ma podejścia. Przelew z Citi do innych baków na połowie przeglądarek po prostu nie działa.

    Pracownicy są bardzo dobrzy w grę Ping-pong, jeden na infolinii powie żeby kierować się do punktu stacjonarnym, a drugi zaś w stacjonarnym powie żeby dzwonić, a sumarycznie ktoś na infolinii zacznie tłumaczyć się za dwóch swoich poprzednich kolegów.

    Szkoda czasu - nie dajcie się nabrać na minimalnie lepsze oferty od innych - w zamian zapłacicie utratą czasu, nerwów i pieniędzy.
    ZaletyKiedyś dobre oprocentowanie i zasady
    WadyKompetencje, obsługa, aplikacja, aplikacja webowa
  • ~Mona / 2023-06-14 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam podwojne obywatelstwo i chcialam zalozyc konto w Citi. Agent wzial moj paszport i bardzo dlugo cos pisal na komputerze - pisal okolo 10 minut. Potem powiedzial mi, ze musze poczekac na decyzje pewnego dzialu i musze przyjsc nastepnego dnia. Przyszlam nastepnego dnia. Agent mowi do mnie prosze o paszport. Dalam mu paszport i pytam jaka decyzja, a on mowi, ze decyzja jest odmowna. Pytam z jakiego powodu - on mowi, ze mi nie moze powiedziec.!!!!!!!
    Bardzo zle traktowanie klienta. W pewnym sensie dyskryminacja, bo odmowili mi prawa do poznania przyczyny z jakiej nie chca mi otworzyc konta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2020
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1538
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1213
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 904
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 899
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4643
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4474
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3940
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3001