Nowa aplikacja to jest jakieś totalne nieporozumienie. Po pierwsze powiązanie tylko z jednym kontem, dlaczego zostało ograniczone używanie aplikacji dla kilku kont ?
Dwa, jest totalnie nieintuicyjna, gdy chce się powtórzyć przelew z kiedyś to trzeba się naklikać i nakombinować… nie polecam nikomu tego banku ze względu na tą aplikację. Posiadam w nim dwa konta, niestety ale przez nią jestem zmuszony zmienić bank…
ZaletyBrak
WadyCała aplikacja jest jedną wielką wadą…
~Tomi / 2023-09-30 16:54
Ocena: 1.33 / 5
Niestety nowa aplikacja to mega gniot. Wypisuje się z tego badziewnego banku. Widać są ślepi i głusi na opinie ludzi, odnośnie aplikacji mobilnej. Blokowanie i usuwanie komentarzy na FB to cenzura rodem z Korei i ChRL. W ostatnim czasie wieczne problemy z logowaniem się. NIE POLECAM
Zaletyżadne
Wadywszystko
~Władysław / 2023-09-29 16:38
Ocena: 3.67 / 5
Najgorsza obsługa z jaką się spotkałem. To nie jest infolinia takie podejście do klienta beszczelne.
~Agata / 2023-09-29 15:40
Ocena: 2.00 / 5
Bank w ostatnim czasie zmienił aplikację do bankowości elektronicznej, która nie spełnia naszych oczekiwań. Zamiast ułatwić, utrudniła nam korzystanie z banku online. Aplikacja nie pozwala na logowanie się drugim loginem, jesteś uwiązany do swojego telefonu. Nie mam możliwości skorzystania z aplikacji mojego męża. Zlikwidowali autoryzację sms kodem. Totalna porażka, zbieramy ofert i testujemy aplikacje innych banków.
ZaletyBrak
WadyAplikacja mobilna
~Kubik / 2023-09-29 12:05
Ocena: 1.00 / 5
Czy to jakiś żart z klientów - zabrać im świetnie działającą aplikację i w zamian zaproponować jakieś gówno?
~Jola / 2023-09-29 11:44
Ocena: 1.33 / 5
Porażka, najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Czekam na zwrot pieniędzy piąty dzień a miały być oddane w jeden. Wplatomat nie działa, bankomat czasami a w oddziale pracuje pani, która nie umie powiedzieć "dzień dobry" po polsku. Polecam...omijać.
ZaletyZadnych
~Zniesmaczony / 2023-09-28 17:01
Ocena: 1.00 / 5
Jakieś nieporozumienie z tymi awariami internetowymi
ZaletyBrak
WadyWszytko
~Wiesława / 2023-09-28 16:57
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Co kilka dni występuje awaria bankowości internetowej. Niby ma się pieniądze....a nic nie da się zrobić.
ZaletyBrak
WadyJw
~Andrzej / 2023-09-26 19:13
Ocena: 1.00 / 5
Jak piękna katastrofa z ta nowa aplikacja mobilna
ZaletyBrak
~Przemek / 2023-09-25 20:53
Ocena: 1.00 / 5
Wydzwanianie o 20:50 do osoby prywatnej - to chyba sa jakies jaka.
ZaletyBRAK
WadyCALY BANK TO JEDNA WADA
~Elzbieta / 2023-09-25 18:29
Ocena: 4.67 / 5
Wysoko oceniam Oddział Santander Bank Polska ul. Marszałkowska 142; Obsłua rzeczowa, a p. Dominka, będąca opiekunką konta, życzliwa otwarta na wszelką pomoc. Inne Banki powinny się uczyć od BZWBK. Bardzo sobie chwalę całość oferty i obsłui. Gorąco polecam.
ZaletyBardzo dobry interfejs obsługi kredytów! Rewelacyjny! Czytelny - wszystko co potrzeba znajduje się pod ręką.:)
~Waleryś / 2023-09-25 18:24
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank pod słońcem ukryte opłaty i prowizje których nawet nie ma w historii dopiero głęboko w opcjach karty po prostu szok i świństwo
ZaletyBrak
WadyŚwinie
~Akowal / 2023-09-25 17:56
Ocena: 1.00 / 5
Po zmianie aplikacji nie pozostaje nic innego jak przestać korzystać z tego banku. Aplikacja jest nie czytelna, zagmatwana, nie posiada części wcześniejszych możliwości jak np. nie można zablokowac karty czasowo tylko zastrzec na zawsze. Nie można potwierdzać transakcji inaczej jak tylko mobilnie. Dzwonienie na infolinię trwa od 1h do 3h. Tragedia, masakra szkoda czasu.
~Michael / 2023-09-25 11:44
Ocena: 1.67 / 5
Byłem klientem banku od kiedy wprowadzili za darmowe prowadzenie kąta trzeba za 300 zł zakupów zrobić... ZREZYGNOWAŁEM Z KĄTA.... Oprucz tego polikwidowali oddziały i za każdym razem czekałem prawie 1 godz.
WadyDrogi
~Alicja / 2023-09-24 15:41
Ocena: 5.00 / 5
Dzień dobry, jestem klientką santander ul.Skibowa.
Obsługa perfekcyyjna, zawsze uśmiechnięta, kontakt telefoniczny w przypadku ofert.
Polecam
Ala Bogacka
ZaletyProfesjonalnie
WadyBrak
~Justyna / 2023-09-23 12:12
Ocena: 1.00 / 5
Pobrano środki z Cashback gotówki nie otrzymałam Złożyłam reklamacje Odmowna.Nastepnie wpłaciłam ratę samodzielnie,bank pobrał środki podwójnie,złożyłam prośbę o zwrot .Miałam otrzymać zwrot po 3 dniach roboczyk, ale pracownik nie dokonał jakiś formalności i musiałam złożyć reklamację na której odpowie czekam 14 dni.Aktualnie jest 6 dzień nie licząc czterech dni roboczych pierwotnie , a zwrotu środków jak nie widać tak nie widać odradzam wszystkim ten bank omijajcie szerokim łukiem
ZaletyBrak
WadyJest ich dużo
~Nikola / 2023-09-23 11:12
Ocena: 2.00 / 5
Nowa wersja aplikacji to tragedia, nawet zalogować się nie da
~Jan / 2023-09-22 19:46
Ocena: 2.00 / 5
Po niemal dwudziestu latach zmieniłem bank. Nigdy więcej Santander !!!!!!
~Lukasz / 2023-09-22 15:12
Ocena: 1.00 / 5
Nawet nie wiem kiedy zmienili mi aplikacje. Nie mogę się zalogować. Nie mogę nic zrobić nie mogę sprawdzić saldo swojego konta Nie mogę płacić kartą w sklepie tragedia, czas najwyższy. Zmienić bak. !!!!!
~Kate / 2023-09-21 21:16
Ocena: 1.00 / 5
Nowa aplikacja mobilna to jakiś koszmar! Nic nie można zrobić żadnych przelewów ciągle się zawiesza i mnie wyrzuca. Dzwoniłam na infolinię i nikt nie potrafi mi pomóc. TRAGEDIA.