strona 9 z 62
- 
	~User / 2023-11-11 23:53Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza aplikacja bankowa z jakiej przyszło mi korzystać. Pobierają opłaty za karty do konta, które nigdy nie zostały wydane. Omijać szerokim łukiem.  - 
	
	
 - 
	~Bart / 2023-11-10 02:59Ocena: 3.00 / 5
Nigdy nie odbieraj po 02.00 a infolinia ponoć 24h/doba, śmiech i kpina  - 
	~Justyna / 2023-11-09 23:39Ocena: 1.00 / 5
Stoję przy kasie i zapłacić nie mogę, jeśli jeszcze nie zalogowaliscie się na nową apke, to tego nie róbcie, największe gówno...  - 
	~JOLA / 2023-11-09 11:41Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientka Wbzk/santander od lat, ale niestety wkrotce bedziemy musieli sie pozegnac. W Szczecinie mozna dokonac wplaty na rachunek walutowy zaledwie w dwoch placowkach, Nic dziwnego, ze wykonanie takiej opercji zajmuje mnostwo czSu zwlaszcza, ze zajmuje sie tym 1 lub 2 okienko. Obled jakis.  - 
	~Robert / 2023-11-08 12:00Ocena: 1.00 / 5
Jako jedyny Bank w Polsce nie potrafią potwierdzić podpisu elektronicznego, żaden doradca nie potrafi pomóc. Zmieniam Bank  - 
	~Agaww / 2023-11-07 14:36Ocena: 2.00 / 5
Byłam ich klientką wiele lat jeszcze w BZW BK. Nawet jak mało korzystałam z konta starałam się robić te kilka operacji. Ale po ostatnich zmianach taryfy zaczęłam się zastanawiać nad zamknięciem rachunku. Poszłam więc do oddziału w Krakowie, bo doradca z odległego oddziału polecił mi skorzystanie z retencji na trzy miesiące, żeby przemyśleć zamknięcie konta. Doradca w Krakowie nie wiedział co to retencja i czego ja oczekuję. W końcu z bólem podpisaliśmy aneks o braku opłat przez następne trzy miesiące.....a po miesiącu jakby nigdy nic zeszła mi opłata za konto. Poszłam wiec do oddziału w Gdańsku. Tam dowiedziałam się ze pewnie Doradca nie przesłał Aneksu. Doradca w Gdańsku nie mógł tego zrobić co było jeszcze ciekawsze. Zamknęłam więc to konto. Na koncie były jakieś drobne pieniądze kilka złotych myślę odeślą mi, a oni policzyli sobie opłaty znowu dokładnie tyle ile było na rachunku. Pierwszy raz się z tym spotykam. Oddziały ogóle niespełniające oczekiwań, sama sytuacja zamknięcia zadziwiająco zastanawiająca. NIE POLECAM. ZaletyBrakWadyNiedouczeni pracownicy, nieprofesjonalni, znikające pieniądze. - 
	~chichy / 2023-11-07 12:52Ocena: 1.00 / 5
Godziny otwarcia banku to jakaś tragedia 10-17 Kto nie pracuje w tych godzinach? Bank otwarty chyba tylko na klienta zasiłkowego i emeryta. Pozostali klienci jak mają coś do załatwienia a czasem trzeba to chyba musza w ramach urlopu na czesc banu korzystac. Brawo Bank Zaletybez zaletWadygodziny otwarcia - 
	~Matej / 2023-11-04 23:56Ocena: 1.00 / 5
Kur.... znów aplikacja wieczorem w sobotę nie działa, także nie można się zalogować w necie,, masakra bo trzeba się zalogować by internet uzupełnić na zagranicznej karcie by mieć neta za granicą,nie można liczyć na to kure.....two,,, ktoś musi za to beknąć???????????????? WadyTylko wady - 
	
	
 - 
	~Ona / 2023-11-04 01:54Ocena: 1.67 / 5
Nowa aplikacja stale ma problem z działaniem poza tym wszystkie weekendy nieczynna z powodu prac technicznych. ZaletyBrakWadyAplikacja do niczego - 
	~syla100@op.pl / 2023-11-03 23:25Ocena: 1.00 / 5
nowa aplikacja totalna porazka i w piatek chcesz kupic cos internetowo nie nie bo bo wiecznie w weekendy prace serwisowe,trzeba zmienic bank  - 
	~Monika / 2023-11-03 16:50Ocena: 1.00 / 5
Bardzo jestem zniesmaczona ofertą, naciąganiem pieniędzy i kredytów. wymuszaniem i złą obsługą , nachalnością brakiem kultury. Uważam że zatrudnianie osób nie kompetentnych do obsługi nie powinno się zdarzyć w Banku.ja trafiłam na panią w Krakowie przy ul.Starowiślnej 27 ,31.10.2023r , która swoim wzrokiem obserwowała Panią obok a nie skupiała się na sprawie, chociaż mówiłam że bardzo się spieszę bo mam dziecko chore to za miast 10 minut , byłam tam 1 godzinę i 10 minut, tragedia, zachowanie osoby obsługującej tragiczne, wzrok , chodzenie co chwilę z telefonem za drzwi , niby w celu dopytania ale jak pani wyszła na 20 minut z telefonem to myślałam że jakieś żarty w tej placówce z klienta robią. Na pewno zrezygnuje z usług banku. Zaletynie maWadywszystko - 
	~Marek / 2023-11-03 12:32Ocena: 5.00 / 5
Szkoda że tej ekipy nie ma i że zamki oddział w Brzesku najlepsi ludzie we wszystkim pomogli ZaletyMiło i sympatycznieWadyBrak - 
	~nati / 2023-11-03 09:54Ocena: 1.00 / 5
zrobcie cos z ta aplikacją!!! przy samym logowaniu puszczają już nerwy!!! nic ni8e działa prawidłowo!  - 
	~Niezadowolonaklientka / 2023-10-25 09:44Ocena: 1.00 / 5
Jeśli chcesz stracić kontrole nad swoimi pieniędzmi załóż konto w santanderze. Konsultanci owszem są bardzo mili ale co z tego jak nie potrafią pomoc klientowi. Jedyne co usłyszeć można - przykro mi ze znalazła się pani w takiej sytuacji. Nie pozdrawiam. Nie polecam :)  - 
	~Aga / 2023-10-17 12:51Ocena: 5.00 / 5
Jestem klientką banku Santander od dłuższego czasu. 
Chciałam serdecznie podziękować dyrektorowi banku w Tarnowie Podgórnym przy ul.Poznańskiej 74 ,który od samego początku okazał duże zainteresowanie do mojej trudnej sytuacji i poprowadzenie sprawy do pozytywnego rozpatrzenia. Cudowny człowiek o wielkim sercu na którym można polegać.Oby więcej takich wspaniałych ludzi jak Pan Adam. Obsługa w oddziale bardzo miła . Polecam ten oddział do korzystanie z jego usług. Pozdrawiam serdecznieZaletyMiła i fachowa obsługa - 
	~klient / 2023-10-11 16:59Ocena: 3.00 / 5
jestem klientem Banku poprzednio WBK od 2001 r. Przy wpłacie gotówki do wpłatomatu dwukrotnie wpłatomat zatrzymał mi 2 razy po 1000,00 zł. Dwukrotne Złożenie reklamacji na infolinii skończyło się zapomnieniem o jednej reklamacji. Po złożeniu dwukrotnie ponownej reklamacji w oddziale , czułam że mi nikt nie wierzy. Oczywiście reklamacji nie uznali, opierali się na wydrukach z wpłatomatu. Nikt nie starał się zrozumieć mojego tłumaczenia jak do tego doszło. Pracują tam w reklamacji osoby niekompetentne. Nikt nie zamknął bankomatu żeby przeliczyć pieniądze. Nie potrafili zrozumieć całej sytuacji. Najlepiej i najprościej było nie uznać reklamacji. W tym bankomacie nie ja pierwsza i ostatnia straciłam pieniądze. wpłatomat zabrał mi 2000,00 zł . I co teraz ? nic . Oni są górą , tylko dlatego że nie dopełnili swoich obowiązków. Nie mogę się z tym pogodzić , że potraktowali mnie jak oszustkę . Oczywiście zmienię bank , nie mam do nich zaufania .  - 
	
	
 - 
	~Beata / 2023-10-10 21:42Ocena: 5.00 / 5
Jestem klientem Santander Bank od prawie 10-ciu lat.Uważam,że jest to jeden z najbardziej przystępnych i przyjaznych Banków.???? 
Konsultanci podchodzą profesjonalnie i indywidualnie do każdego klienta.Zawsze można liczyć na ich pomoc.Nigdy się nie zawiodłam
Obsługa aplikacji bardzo prosta i przejrzysta. Wszystkie swoje sprawy załatwiam online.????
Szczególnie chciałam podziękować Panu Mateuszowi Lubaniakowi Santander Bank oddział na ul Aleksandrowskiej 67/93 w Łodzi za fachowe doradztwo,konsultacje i poprowadzenie moich spraw.Bardzo dziękuję????
Serdecznie polecam Bank Santander!!!ZaletySzybko,fachowo,konkretnie.
Miła obsługa. - 
	~Klient bzwbk / 2023-10-10 18:15Ocena: 2.67 / 5
Aplikacja beznadziejna. Kontakt tel. bardzo dobry. Współczuję pracownikom. W ostatnich 10 latach zamknięto większość punktów.Długie kolejki. Brak możliwości wpłat walut(2 punkty w Szczecinie - w tym jeden bez możliwości zaparkowania) Otrzymuję wypłatę do ręki i wyprawa do banku to min. 2 godziny straty. Ogromne problemy z wplatomatami - ostatnio widzę lekką poprawę. Duża możliwość negocjacji przez infolinię. Aplikacja opłaty parkingowej zakoń.się mandatem. Reklamację odrzucono dwukrot.mimo że miałem rację. Tragiczne promocje(np niewypał że zniżkami za paliwo na Shell-żadna że stacji nie honorowala promocji.. i inne np ubezpieczenia.) Bank BZWBK to był super bank. Teraz słabiutko. ZaletyPozyt.reakcja na problemy z wpłatomat ami. Na moją prośbę - 0zł za prowadzenie karty kred. B. dobry kantor.B.dobra i szybka obsługa infolini oraz przy okienkach. Dobra obsługa pożyczek, kredytów. Dobra opcja ratio.WadyZamykanie placówek. 2 punkty w Szczecinie gdzie można wpłacić obce waluty jak i naszą.Bankomaty z wplatomatami kilka na Miasto. Kolejki w dwóch punktach. Pracownicy B. dobrzy. Zarząd i polityka beznadziejna. - 
	~Aleksandra / 2023-10-08 01:44Ocena: 1.00 / 5
Tco tydzień z soboty na niedzielę brak blika. Aplikacja nie działa również w porannych godzinach. Blokada karty googlepay po kilku transakcjach ZaletyZero.WadyCiągły problem z aplikacja. - 
	~Ania / 2023-10-08 01:29Ocena: 1.00 / 5
Nowa aplikacja dno totalne starsza wersja była całkiem niezła człowiek się przyzwyczaił a tu nagle nowe zmiany które wcale nie są dobre  
strona 9 z 62
