strona 9 z 62
-
~nati / 2023-11-03 09:54
zrobcie cos z ta aplikacją!!! przy samym logowaniu puszczają już nerwy!!! nic ni8e działa prawidłowo! -
-
~Niezadowolonaklientka / 2023-10-25 09:44
Jeśli chcesz stracić kontrole nad swoimi pieniędzmi załóż konto w santanderze. Konsultanci owszem są bardzo mili ale co z tego jak nie potrafią pomoc klientowi. Jedyne co usłyszeć można - przykro mi ze znalazła się pani w takiej sytuacji. Nie pozdrawiam. Nie polecam :) -
~Aga / 2023-10-17 12:51
Jestem klientką banku Santander od dłuższego czasu.
Chciałam serdecznie podziękować dyrektorowi banku w Tarnowie Podgórnym przy ul.Poznańskiej 74 ,który od samego początku okazał duże zainteresowanie do mojej trudnej sytuacji i poprowadzenie sprawy do pozytywnego rozpatrzenia. Cudowny człowiek o wielkim sercu na którym można polegać.Oby więcej takich wspaniałych ludzi jak Pan Adam. Obsługa w oddziale bardzo miła . Polecam ten oddział do korzystanie z jego usług. Pozdrawiam serdecznieZaletyMiła i fachowa obsługa -
~klient / 2023-10-11 16:59
jestem klientem Banku poprzednio WBK od 2001 r. Przy wpłacie gotówki do wpłatomatu dwukrotnie wpłatomat zatrzymał mi 2 razy po 1000,00 zł. Dwukrotne Złożenie reklamacji na infolinii skończyło się zapomnieniem o jednej reklamacji. Po złożeniu dwukrotnie ponownej reklamacji w oddziale , czułam że mi nikt nie wierzy. Oczywiście reklamacji nie uznali, opierali się na wydrukach z wpłatomatu. Nikt nie starał się zrozumieć mojego tłumaczenia jak do tego doszło. Pracują tam w reklamacji osoby niekompetentne. Nikt nie zamknął bankomatu żeby przeliczyć pieniądze. Nie potrafili zrozumieć całej sytuacji. Najlepiej i najprościej było nie uznać reklamacji. W tym bankomacie nie ja pierwsza i ostatnia straciłam pieniądze. wpłatomat zabrał mi 2000,00 zł . I co teraz ? nic . Oni są górą , tylko dlatego że nie dopełnili swoich obowiązków. Nie mogę się z tym pogodzić , że potraktowali mnie jak oszustkę . Oczywiście zmienię bank , nie mam do nich zaufania . -
~Beata / 2023-10-10 21:42
Jestem klientem Santander Bank od prawie 10-ciu lat.Uważam,że jest to jeden z najbardziej przystępnych i przyjaznych Banków.????
Konsultanci podchodzą profesjonalnie i indywidualnie do każdego klienta.Zawsze można liczyć na ich pomoc.Nigdy się nie zawiodłam
Obsługa aplikacji bardzo prosta i przejrzysta. Wszystkie swoje sprawy załatwiam online.????
Szczególnie chciałam podziękować Panu Mateuszowi Lubaniakowi Santander Bank oddział na ul Aleksandrowskiej 67/93 w Łodzi za fachowe doradztwo,konsultacje i poprowadzenie moich spraw.Bardzo dziękuję????
Serdecznie polecam Bank Santander!!!ZaletySzybko,fachowo,konkretnie.
Miła obsługa. -
~Klient bzwbk / 2023-10-10 18:15
Aplikacja beznadziejna. Kontakt tel. bardzo dobry. Współczuję pracownikom. W ostatnich 10 latach zamknięto większość punktów.Długie kolejki. Brak możliwości wpłat walut(2 punkty w Szczecinie - w tym jeden bez możliwości zaparkowania) Otrzymuję wypłatę do ręki i wyprawa do banku to min. 2 godziny straty. Ogromne problemy z wplatomatami - ostatnio widzę lekką poprawę. Duża możliwość negocjacji przez infolinię. Aplikacja opłaty parkingowej zakoń.się mandatem. Reklamację odrzucono dwukrot.mimo że miałem rację. Tragiczne promocje(np niewypał że zniżkami za paliwo na Shell-żadna że stacji nie honorowala promocji.. i inne np ubezpieczenia.) Bank BZWBK to był super bank. Teraz słabiutko. ZaletyPozyt.reakcja na problemy z wpłatomat ami. Na moją prośbę - 0zł za prowadzenie karty kred. B. dobry kantor.B.dobra i szybka obsługa infolini oraz przy okienkach. Dobra obsługa pożyczek, kredytów. Dobra opcja ratio.WadyZamykanie placówek. 2 punkty w Szczecinie gdzie można wpłacić obce waluty jak i naszą.Bankomaty z wplatomatami kilka na Miasto. Kolejki w dwóch punktach. Pracownicy B. dobrzy. Zarząd i polityka beznadziejna. -
~Aleksandra / 2023-10-08 01:44
Tco tydzień z soboty na niedzielę brak blika. Aplikacja nie działa również w porannych godzinach. Blokada karty googlepay po kilku transakcjach ZaletyZero.WadyCiągły problem z aplikacja. -
~Ania / 2023-10-08 01:29
Nowa aplikacja dno totalne starsza wersja była całkiem niezła człowiek się przyzwyczaił a tu nagle nowe zmiany które wcale nie są dobre -
-
~Ania / 2023-10-08 01:01
Coraz bardziej zaczyna mnie ten bank denerwować przychodzi weekend człowiek ma trochę czasu wolnego chce dokonać zakupu przez internet a to nie jest możliwe bo bank ma jakieś przerwy coraz bardziej zaczyna mnie to irytować -
~Bob / 2023-10-06 22:03
Bank zaczął dyskryminować stałych klientów poprzez wyłączenie im możliwości zaciągnięcia tańszej piżyczki pieniężnej niż dla isób z zewnątrz. To co na stronie internetowej a to co po zalogowaniu to dwa różne światy, nie polecam tego banku -
~barbara / 2023-10-06 16:34
Nie polecam banku osobom niepełnosprawnym. Dziś kurier przyjechał do mnie do domu z umową, korzystałam z takiej opcji gdyż jestem osobą nie chodząca i mam problemy z mową oraz słuchem. Nie potrafię takiej sprawy załatwic w banku, kurier odprawił mnie z kwitkiem gdyż ten bank nie akceptuje aplikacji M obywatel!! XxI wiek bank nie akceptuje państwowej legalnej aplikacji. Wstyd dla banku. Załatwiłam bez problemu w konkurencyjnym banku. Więc nie jest to bank dla chorych. -
~Chata / 2023-10-05 10:01
Problemy z pobieraniam potwierdzeń w pliku
PDF, częsty komunikat że brak połączenia.
Pobieranie przez udostępnianie, poraszka.
Wpisywanie treści w wąską tabelkę z
przesuwaniem tekstu to wyczyn nielada. Muszę
łączy się przez przeglądarkę, (proszę usunąć
nachalną przeszkadzającą informację o pobraniu
aplikacji zasłaniającą za każdym razem przy
otwarciu strony do logowania wiersze do
wpisania loginu). Z aplikacji brak logowani do
kilku kont :-( Daję jedynkę bo nie da rady dać
zera. -
~Danuta / 2023-10-02 14:41
Kiedyś to był fajny bank. Firma działa sprawnie,generuje zyski lecz zarząd podejmuje decyzję tak aby KNF mógł zakazać wypłaty dywidendend.Jak Hiszpanie będą mieli problemy to pozbędą się banku a zyski zostaną w ich kieszeniach. Zastanawiam się czy warto jeszcze tam być. Chyba każdej osobie otworzę oczy jak bardzo jestem na NIE. -
~martino / 2023-10-02 10:22
Masakra! Jeżeli nowe znaczy gorsze, to nie nie aktualizujcie. Dramat. Nie można powtórzyć przelewów. Bez sensu. Muszę siadać do laptopa. Tak się kończy mobilność. -
~Aneta / 2023-10-01 18:06
Przez nowo aplikację w której nawet obsługa kienta poległa musiałam opuścić bank ZaletySzybki tani przelew zagranicznyWadyNowa aplikacja dłuższa droga przelewów kiedyś był w tym samym dniu dziś już nie -
~Jerry / 2023-10-01 15:39
Nowa aplikacja to jakies turbo nieporozumienie. Tyle mówią o bezpieczeństwie a tu wymiana hasła na pin? Dzisiaj próbowałem włączyć odcisk palca. Niestety pin nieodpowiedni...Chyba zmienię bank... ZaletyBrakWadyWszystko. Było fajnie zmienili na g..no -
-
~Miki / 2023-09-30 17:00
Nowa aplikacja to jest jakieś totalne nieporozumienie. Po pierwsze powiązanie tylko z jednym kontem, dlaczego zostało ograniczone używanie aplikacji dla kilku kont ?
Dwa, jest totalnie nieintuicyjna, gdy chce się powtórzyć przelew z kiedyś to trzeba się naklikać i nakombinować… nie polecam nikomu tego banku ze względu na tą aplikację. Posiadam w nim dwa konta, niestety ale przez nią jestem zmuszony zmienić bank…ZaletyBrakWadyCała aplikacja jest jedną wielką wadą… -
~Tomi / 2023-09-30 16:54
Niestety nowa aplikacja to mega gniot. Wypisuje się z tego badziewnego banku. Widać są ślepi i głusi na opinie ludzi, odnośnie aplikacji mobilnej. Blokowanie i usuwanie komentarzy na FB to cenzura rodem z Korei i ChRL. W ostatnim czasie wieczne problemy z logowaniem się. NIE POLECAM ZaletyżadneWadywszystko -
~Władysław / 2023-09-29 16:38
Najgorsza obsługa z jaką się spotkałem. To nie jest infolinia takie podejście do klienta beszczelne. -
~Agata / 2023-09-29 15:40
Bank w ostatnim czasie zmienił aplikację do bankowości elektronicznej, która nie spełnia naszych oczekiwań. Zamiast ułatwić, utrudniła nam korzystanie z banku online. Aplikacja nie pozwala na logowanie się drugim loginem, jesteś uwiązany do swojego telefonu. Nie mam możliwości skorzystania z aplikacji mojego męża. Zlikwidowali autoryzację sms kodem. Totalna porażka, zbieramy ofert i testujemy aplikacje innych banków. ZaletyBrakWadyAplikacja mobilna
strona 9 z 62