Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1223 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jola / 2023-09-08 13:29
    Ocena: 5.00 / 5
    No ja akurat mogę polecić ten Bank, a tym bardziej oddział i pracowników w Grudziądzu. Zawsze skłonni udzielić informacji, wytłumaczyć, pomóc. Jasne prowadzenie konta. Aplikacja mega. POLECAM ten BANK w 100%.
    Zaletyprzejrzystość
  • ~Pan Waldemar / 2023-09-06 09:39
    Ocena: 5.00 / 5
    w dniu 1 września , byłem w oddziale wpłacić środki na konto, była duża kolejka , a jeden z przechodzących pracowników Pan Luty spytał w czym pomóc , powiedziałem że muszę czekać w kolejce do kasy, zaproponował wpłatę w wpłatomacie i pomoc bo nigdy tego nie robiłem, poszło szybko i sprawnie i się udało i zaoszczędziłem czas
    Zaletyrzetelna obsługa
  • ~Patrycja Kanik / 2023-09-05 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki znam. XxXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
  • ~Małgorzata / 2023-09-04 21:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolona z obsługi przez Panią Marceline w Częstochowie. Profesjonalne podejście do klienta.
  • ~Iga / 2023-08-31 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłosiłam poprzez infolinię chęć wypłaty dużej gotówki w oddziale banku , ponieważ tylko jeden oddział w Toruniu przy ul.Kraszewskiego orowadzi obrót gotówkowy zaznaczam jest to ponad 300 tysięczne miasto!!!! Jeden odział !!!!.Po pierwszym zgloszeniu konsultant dokonał wszelkich formalności i kazał czekać na kontakt z pracownikiem banku , który miał oddzwonić kiedy mogę odebrać pieniądze.Minęły 3 dni .Cisza .Dzwonię kolejny raz , cała procedura od nowa , konsultant powidział że wyśle e-naila z dopiskiem pilne.Mija kolejne 4 dni.Cisza.Do chwili obecnej zero kontaktu z oddziałem na Kraszewskiego.Pojechała bym w "ciemno"ale chcę uniknąć straty
    czasu , ponieważ mieszkam 30 km od Torunia i wiem że odeślą mnie z kwitkiem ponieważ kazdą gotówkę powyżej 25 tyś.trzeba zgłaszać bo bank nie dysponuje takimi pieniędzmi!!!!.a zadzwonić konkretnie , bezpośrednio do odzialu nie mogę , ponieważ wszystkie numery telefoniczne są na infolinię...Jestem klientką obecnego Santandera od 20 lat i stwierdzam z przykrością że zamiast podwyższać standardy obniżają.Dramat.
    ZaletyCukierki przy okienkach...
    WadySzkoda słów.Miejsca nie starczy aby wszystkie wymienić.
  • ~Justyna / 2023-08-30 21:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalne podejście do klienta,szybka pomoc.pokecam bank
  • ~paweł / 2023-08-30 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    to jesk kpina mając kredyt w tym banku płacić jeszcze za utrzymanie konta
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Gabriela / 2023-08-25 12:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałam problem który został szybko i skutecznie rozwiązany w 4 Oddziale Santander Bank Polska SA w Bydgoszczy ul Skarżyńskiego 7
  • ~Joanna / 2023-08-25 07:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeżeli dopisze wam szczęście i na infolinia banku traficie na pana Wiktor Pasiecznik to polowa sukcesu za wami .kompetencja i profesionalizm na najwyższym poziomie.
  • ~Ewa / 2023-08-24 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem od dziesiątek lat. Dziś rozglądam się za innym bankiem. Najpierw WZBK, potem Kredyt Bank, teraz Santander. I coraz gorzej z obsługą.
    ZaletyNie widzę, ale może są jakieś.
    WadyWiele
  • ~szary obywatel / 2023-08-23 23:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeżeli szukasz Baku, który ochoczo pobierze wszystkiw twoje dane, a nastepnie je sprzeda innym, to polecam tam wziąć kredyt.
  • ~Krzysztof / 2023-08-23 16:37
    Ocena: 5.00 / 5
    super bank, szybka pomoc i rzetelna informacja od Pana Krzysztofa
    Zaletybyła duża kolejka, a dostałem informację kompletną od przechodzącego właśnie pracownika
  • ~Mat / 2023-08-22 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Po prostu lichwa
  • ~piotrn74 / 2023-08-21 09:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa Klienta na fatalnym poziomie. Od 3 tygodni nie potrafią rozwiązać problemu zmiany danych. Wyświetla się komunikat - "aktualizuj dane". Wszystkie dane są AKTUALNE od długiego czasu. Konsultanci po kilku dniach oddzwaniają (to fakt), ale za każdym razem wymyślają coraz to inne teorie rzeczy, które trzeba zmienić lub dodać. Oczywiście żadna z tych "genialnych" podpowiedzi nie jest możliwa do zrealizowania.

    Nie polecam, chociaż jestem ich klientem od kilkunastu lat.
  • ~joe / 2023-08-20 16:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Uwaga na bank. Niejasne błędy dotyczące naliczanych kwot na koncie kredytowym. Brak właściwej obsługi umożliwiającej wyjaśnienie problemu. Mimo trzykrotnego zgładzania problemu do oddziału, konieczność złożenia reklamacji. W mojej ocenie nieuczciwe / złodziejskie naliczanie kwot na koncie kredytowym uderzające w klienta.
  • ~Patrycja / 2023-08-18 23:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny bank i wiecznie jakieś problemy.
    Ps. Nie polecam !
    ZaletyBrak
    WadySłaby kontakt z obsługą telefonicznie,częste wprowadzanie zmian,ciągle utrudnienia z korzystania z aplikacji bankowej,fizycznie obsługa fatalna i olewczy stosunek do klienta, wysokie oprocentowania itd
  • ~Elżbieta / 2023-08-17 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Łódź, kolejka klientów i jedna kasa. 3 godziny stania po wypłatę gotówki.
  • ~BH / 2023-08-14 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy banku kontaktują się z klientami w sprawach ofert marketingowych bez zgody klientów.
    ZaletyŻadne
  • ~iwo / 2023-08-14 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank który nie dba o swoich klientów. Korzystam z wielu produktów, mam kredyt hipoteczny i ubezpieczenie do tego kredytu. Niestety c o miesiąc jestem zmuszona do składania reklamacji odnosnie ubezpieczenia do kredytu hipotecznego, bo albo nie jest ono probrane, albo pobrane podwójnie. Co miesiąc ta sama historia. Szkoda mi czasu na miesięczne przepychanki z bankiem. Już nie wspomnę ze w ostatnim czasie na jedną reklamację otrzymałam dwie różne odpowiedzi.... Żenada i kpina z Klientów. Podnoszą opłaty a nic dla Klientów za tym nie idzie.... Na szczęście nie tylko Santander Bank Polska jest do wyboru. NIE POLECAM TEGO BANKU.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji, kontakt z infoliną to totalna porażka, nie wiem kto rozpatruje reklamacje ale musiała wskazać gdzie pracownik się pomylił rozpatrując moją reklamację.
  • ~Piotr / 2023-08-11 09:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeżeli chodzi o konto walutowe to 1 słowem tragedia. Pieniądze najpóźniej z wszystkich banków, za wszystko opłaty. Stanowczo odradzam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1550
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1223
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 986
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 978
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065