strona 11 z 62
- « poprzednia
 - 1 ...
 - 9
 - 10
 - 11
 - 12
 - 13
 - nastepna »
 
- 
	~Akowal / 2023-09-25 17:56Ocena: 1.00 / 5
Po zmianie aplikacji nie pozostaje nic innego jak przestać korzystać z tego banku. Aplikacja jest nie czytelna, zagmatwana, nie posiada części wcześniejszych możliwości jak np. nie można zablokowac karty czasowo tylko zastrzec na zawsze. Nie można potwierdzać transakcji inaczej jak tylko mobilnie. Dzwonienie na infolinię trwa od 1h do 3h. Tragedia, masakra szkoda czasu.  - 
	
	
 - 
	~Michael / 2023-09-25 11:44Ocena: 1.67 / 5
Byłem klientem banku od kiedy wprowadzili za darmowe prowadzenie kąta trzeba za 300 zł zakupów zrobić... ZREZYGNOWAŁEM Z KĄTA.... Oprucz tego polikwidowali oddziały i za każdym razem czekałem prawie 1 godz. WadyDrogi - 
	~Alicja / 2023-09-24 15:41Ocena: 5.00 / 5
Dzień dobry, jestem klientką santander ul.Skibowa. 
Obsługa perfekcyyjna, zawsze uśmiechnięta, kontakt telefoniczny w przypadku ofert.
Polecam
Ala BogackaZaletyProfesjonalnieWadyBrak - 
	~Justyna / 2023-09-23 12:12Ocena: 1.00 / 5
Pobrano środki z Cashback gotówki nie otrzymałam Złożyłam reklamacje Odmowna.Nastepnie wpłaciłam ratę samodzielnie,bank pobrał środki podwójnie,złożyłam prośbę o zwrot .Miałam otrzymać zwrot po 3 dniach roboczyk, ale pracownik nie dokonał jakiś formalności i musiałam złożyć reklamację na której odpowie czekam 14 dni.Aktualnie jest 6 dzień nie licząc czterech dni roboczych pierwotnie , a zwrotu środków jak nie widać tak nie widać odradzam wszystkim ten bank omijajcie szerokim łukiem ZaletyBrakWadyJest ich dużo - 
	~Nikola / 2023-09-23 11:12Ocena: 2.00 / 5
Nowa wersja aplikacji to tragedia, nawet zalogować się nie da  - 
	~Jan / 2023-09-22 19:46Ocena: 2.00 / 5
Po niemal dwudziestu latach zmieniłem bank. Nigdy więcej Santander !!!!!!  - 
	~Lukasz / 2023-09-22 15:12Ocena: 1.00 / 5
Nawet nie wiem kiedy zmienili mi aplikacje. Nie mogę się zalogować. Nie mogę nic zrobić nie mogę sprawdzić saldo swojego konta Nie mogę płacić kartą w sklepie tragedia, czas najwyższy. Zmienić bak. !!!!!  - 
	~Kate / 2023-09-21 21:16Ocena: 1.00 / 5
Nowa aplikacja mobilna to jakiś koszmar! Nic nie można zrobić żadnych przelewów ciągle się zawiesza i mnie wyrzuca. Dzwoniłam na infolinię i nikt nie potrafi mi pomóc. TRAGEDIA. WadyAplikacja mobilna - 
	
	
 - 
	~Michał / 2023-09-20 18:06Ocena: 2.00 / 5
Nowa aplikacja jest przypisana do jednego konta NIK-U co dyskwalifikuję ją....dotychczas mogłem logować się do dwóch różnych kont a w nowej aplikacji jest to niemożliwe...tragedia...mocno skomplikowało mi to funkcjonowanie, NIE POLECAM !!! ZaletyNic nowego...WadyLogowanie się tylko do jednego przypisanego konta, wcześniej mogłem logować się również do innego !! - 
	~Nati / 2023-09-19 10:48Ocena: 1.00 / 5
Dramat!!!zróbcie coś z ta aplikacja !człowiek normalnie nie może zrobić przelewów ciągle się zawiesza!  - 
	~Patryk / 2023-09-19 09:03Ocena: 1.67 / 5
ta nowa aplikacja to jakis k. zart. wiecznie nie dziala. 
tydzien i przenosze konto do innego banku.ZaletybrakWadyaplikacja - 
	~Jolanta / 2023-09-18 11:49Ocena: 5.00 / 5
Po złych doświadczeniach z Bankien PKO nie miałam zaufania już do żadnego Banku.Mojego męża szef nam was gorąco polecił No i postanowiłam spróbować i jestem bardzo zadowolony. Obsługa klienta TOP,oferty bardzo interesujące,prostota obsługi .Namówię męża żeby też otworzył u państwa konto i on na pewno się zgodzi gdy mu o wszystkim opowiem .Jesteście wspaniali,widać że interesujecie się klientem.Dalej tak!!!!  - 
	~wiktounia / 2023-09-18 11:44Ocena: 5.00 / 5
Polecaj 
Wyślij kod polecenia do tylu osób, ilu chcesz.
Gdy Ty i osoba zaproszona spełnicie warunki, otrzymacie nagrody: 100 zł na e‑karcie podarunkowej do wybranego sklepu albo 4 bilety do kina.
W każdym miesiącu możesz odebrać aż 5 nagród
za 5 zaproszonych osób.
Twój kod do skorzystania to:5W3873Zaletysuper bank - 
	~niezadowolona / 2023-09-17 21:22Ocena: 3.50 / 5
nie podoba mi sie, ze ni z gruszki ni z pietruszki zmienili moje warunki umowy, wole zminic bank niz robic transakcje karta za 300zł jezeli nie mam takiej potrzeby. nie beda mi narzucac moich wydatkow  - 
	~Mc / 2023-09-17 15:34Ocena: 1.00 / 5
nowa aplikacja spowodowała ze nie wiem ile mam środków na karcie.  - 
	~gówno / 2023-09-17 10:55Ocena: 2.33 / 5
najgorszy bank w Polsce robią jakieś nowe aplikacje z których nie da się korzystać ????  - 
	
	
 - 
	~Kris / 2023-09-15 21:20Ocena: 1.00 / 5
Byłam w ważnej dla mnie sprawie w Santander Odział Oś Rusa -Poznań, 
Pan w obsłudze klienta, potraktował mnie już od wejścia bardzo żle ,bez przywitania,opryskliwie rozmawiał ze mną.Wogóle mnie nie słuchał, nie pomógł mi w niczym,zdenerwowany musiałem opuścić odział. ŻENADA !!! - 
	~ADA / 2023-09-15 21:12Ocena: 5.00 / 5
Opinia dla odziału Santander Szczepankowo ul Skibowa 9a. 
Serdeczne podziękowania dla Pań- kasjerek w tym odziale banku.W przemiłej atmosferze ze spokojem,Pani bardzo profesjonalnie podeszła do mojej sprawy,doradziła,przeanalizowała,pomogła. BRAWO ODZIAŁ SZCZEPANKOWO - 
	~Rozalka26 / 2023-09-15 12:41Ocena: 1.00 / 5
Pracownicy w ogóle nie dbają o swoich klientów. Byłam w oddziale w 9 miesięcu ciąży. Naprawić ich błąd. Mieli bajzel w systemie i straszyli mnie prawnie, że mam nieważny dowód osobisty (ktoś najwidoczniej błędnie wprowadził datę ważności). Kolejka z co najmniej 15 osób. Jedno okienko czynne. Nikt nie zaproponował mi, że z racji wysokiej ciąży może obsłużyć mnie poza kolejnością. To dodatkowo okazało się, że smsy które dostaje mam bagatelizować , bo dane w systemie są poprawne.  - 
	~Kazimierz / 2023-09-15 12:36Ocena: 1.00 / 5
Chyba najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Ponadto na infolinii pracuje chyba banda idiotow. Dzwoniłem na infolinię, na początku rozmowy weryfikacja. Podaje dane. Pani do mnie, że weryfikacja nie przebiegła pomyślnie i nie może mi dalej pomóc. Pytam jakim cudem skoro na pewno podałem dane prawidłowe. Najwidoczniej pani konsultant źle zweryfikowała i rezultat taki, że zablokowała mi całkowicie dostęp.. Kolejne telefony nic nie dały. System mnie zablokował. Musiałem iść do oddziału banku, żeby odblokować dostęp i potwierdzić, że to ja dzwoniłem. Dno i jeszcze raz dno. ZaletyŻadneWadyInfolinia 
strona 11 z 62
- « poprzednia
 - 1 ...
 - 9
 - 10
 - 11
 - 12
 - 13
 - nastepna »
 
