Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1230 opinii

1.87 / 5

  • Prostota obsługi
    1.87
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 62
  • / 2025-09-08 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultant na infolinii podaje niesprawdzone informacje w zakresie konta z premią 500 zl Całe szczęscie rozmowa była nagrywana, więc jest dowód do zgłoszenia do KNF.Reklamacja złożona. Zobaczymy co dalej.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • / 2025-09-07 09:10
    Ocena: 4.00 / 5
    Bank nagania w reklamach żeby zakładać konto w Santander a nie zająkną się nawet że każdy kto założy tam konto tak naprawdę założy konto w austriackim banku ERSTE, ponieważ od grudnia 2025 bank Santander to będzie już ERSTE BANK a zmiana szyldów na kolor niebieski, nazw, kart do kont ma nastąpić najpóźniej do wiosny 2026 roku.
    ZaletyNawet ok, tylko przelewy przychodzą często za późno.
    WadyNie wiem jak będzie w Erste Banku, ale w Santander na infolinii są jakieś dzieciaki.
  • / 2025-09-05 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wielu lat jestem klientem Santandera, kilku innych banków też. Mam porównanie. Zgłosiłam się do oddziału Santandera przy ul. Krasińskiego w Warszawie z prostą sprawą. Jestem wykonawcą testamentu, muszę zrobić przelew na rzecz spadkobiercy. Mam wszystkie dokumenty. Po tygodniach oczekiwania na opinię radcy prawnego o moim prawie do działania musiałam wymusić informację na temat tejże opinii ("tą sprawą zajmuje się koleżanka, jest na urlopie, nie mam dostępu do jej maila"). Gdy się zaparłam okazało się, że dostęp do maila jest, zajęło to 3 minuty. Potrzebny był kolega do pomocy. Potraktował mnie jak powietrze, patrzył tylko w ekran i na koleżankę. Gdy spróbowałam coś podpowiedzieć, spojrzał na mnie wyraźnie zły i wycedził: "z koleżanką teraz rozmawiam". W życiu mnie tak nikt nie potraktował, nawet w mięsnym za komuny było milej....
    Na koniec okazało się, że radca prawny każe mi udowodnić, że spadkobierca.... istnieje! Na nic postanowienie sądu o stwierdzeniu nabycia spadku, gdzie sąd dokładnie określił spadkobiercę, uprzednio go weryfikując. Bank sądom nie wierzy! Na nic przepisy, zgodnie z którymi odpowiedzialność finansowa za wydanie spadku właściwemu spadkobiercy spoczywa na mnie, jako wykonawcy testamentu! Wstyd, by tego nie wiedzieć! A może wiecie, bo nigdzie w procedurach nie macie przepisu, który by wskazywał na obowiązek udowodnienia istnienia spadkobiercy. Może chodzi o to, że stracicie depozyt i warto to odwlec? Mam u Was spore depozyty, dużo zostanie! No chyba, że po tych przygodach zmienię bank....
    Wrócę do zbywania klienta: przy sąsiednim biurku niepełnosprawna staruszka chciała dostać informację o stanie swoich funduszy inwestycyjnych. Odpowiedź: "tym się zajmuje kolega, dzisiaj jest na szkoleniu, pani doradca tylko tu bywa, proszę przyjść kiedy indziej". Opiekunka staruszki się postawiła. Właściwa informacja znalazła się w 3 min. Czyli zniechęcanie klienta to częsta praktyka....Nie polecam Santandera, zapewne konto zakłada się miło, a potem kliencie: nie zawracaj głowy!
    WadySpychologia, niegrzeczny personel.
  • / 2025-09-03 07:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank oddzial Sulecin ul. Wojska polskiego. Brak slow,poprostu tragedia,pracownicy nie maja pojecia o tym co robia.
    Ja juz dawno przenioslam swoje Konto do innego Bank ale po smierci mamy chcialam uregulowac i zamknac jej Konto,do ktorego bylam upowazniona.Niestety pani najpierw wprowadzila akt zgonu i dopiero pozniej dostalam informacje,ze nic nie moge juz zrobic i musze isc do sadu bo moje pelnomocnitwo wygaslo! .Uwazsm takie dzialanie za karygodne,
    Fatalne traktowanie klienta.
    Chcialam poprostu wplacic 200 zl i zamknac Konto,wniosek w sadzie lub notariell to sa kostenlos wieder wyzsze,mam zwiazane rece i musze czekac pol roku zeby przejac rowniez dlug 200 zl mojej mamy! Tragedia!!!W innen Bank wystarczyla wplata i akt zgonu(nawet tam nie bylam upowazniona do konta)
    ZaletyZadnych
    WadyTylko wady,niekompetencja na wysokim szczeblu
  • / 2025-08-13 23:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Gorąco polecam Santander Bank w Płocku oddział 4, świetna obsługa, szczególnie Pani Paulina Woźniak bardzo profesjonalne podejście do klienta, dziękuję bardzo.
    Zaletyprofesjonalna obsługa
    Wadybrak
  • / 2025-08-11 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dnia 04 .o8 .25 r czekam na informacje z Banku Santander dotyczącą kont zmarłego ojca mojej podopiecznej, której jestem opiekunem prawnym.
    oraz innych potrzebnych mi informacji, które miały być mi dostarczone po konsultacji z Biurem Prawnym Banku .
    Obiecano, że odpowiedz otrzymam następnego dnia . Mija tydzień a z Banku nadal nikt nie zadzwonił ani nie dostarczono mi informacji inną drogą np e mail czy listownie.
    Już jakiś czas temu prawie wszystkie swoje konta przeniosłam z Santandera do innych Banków po bardzo nieprzyjemnym zdarzeniu które spotkało mnie w tym Banku .
    Odradzam z korzystania z usług tego Banku w którym potrzeby klienta są lekceważone .
    ZaletyBrak
  • / 2025-08-06 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza instytucja bankowa, ale i instytucja w ogóle z jaką w całym swoim życiu miałam do czynienia. Bank działający na szkodę swoich klientów, brak transparentności procedur, które stoją w sprzeczności z prawem opiekuńczym i decyzjami Sądu, brak komunikacji między oddziałami banku (pomimo wielokrotnie dostarczanej dokumentacji prawnej, skanowania jej i rzekomego zapisywania w systemie informatycznym - w każdym jednym oddziale banku nie widnieją dokumenty w systemie i nie ma możliwości zasłatwienia swoich spraw). Rządania każdorazowo kolejnych orzeczeń Sądu i kwestionowanie ich prawomocności, co wprawia w osłupienie samych Sędziów, kontakt z kancelarią prawną z tygodniowym oczekiwaniem na odpowiedź - która za każdym razem podważa decyzje wydane przez Sąd i żąda kolejnych. Brak możliwości skontaktowania się z prawnikami banku bezpośrednio (również przez pracowników banku) -kancelaria "widmo", uniemożliwianie kontaktu z przełożonymi, zasłanianie się antyludzkimi, szkodliwymi i niezgodnymi z prawem procedurami, skandal do potęgi! Sytuacja godna nagłośnienia i finału w Sądzie. Wstyd reprezentować taką antyludzką koszmarną instytucję.
  • / 2025-08-01 17:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Ostrzezegam potencjalnego klijenta banku Santander przed wabieniem na wysokooprocentwane oszczędnosci. W moim przypadku dałem się skusić taką propozycją i kwota, którą maksymalnie mogłem oszczędzać, była oprocentowana, aż przez miesiąc. Ściem na maksa i niby, była jakaś fikcyjna umowa na 3 miesiące, a tu maż babo placek. Oczywiście zabieram od nich pieniądze i przenoszę gdzie idziej.
    ZaletyZadnych
    WadySame plus opłata za przelew 10 z
  • / 2025-07-22 22:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Sytuacja miała miejsce w Oleśnicy. Chciałam wpłacić na konto walutowe euro. Pan zarządzał aktu notarialnego jako dowód pochodzenia środków. Powiedziałam mu ze euro zakupiłam w koncie walutowym w ich banku. Pan powiedział żebym udowodniła to. Poprosiłam żeby sobie sprawdził to na koncie. Odparł że w koncie nie ma możliwości takiego zakupu on nic tam nie widzi i zada aktu. Nie pomogła nawet kierowniczka, zresztą bardzo nieuprzejma ale równie niedouczona. Nie zaproponowano mi komputera i drukarki gdzie mogłabym wydrukować takie potwierdzenie. Kolejka była ogromną przy jednej otwartej kasie. Czekałam się i nic w tym banku nie zalatwilam
  • / 2025-07-21 10:25
    Ocena: 3.67 / 5
    Santander Bank Polska, oddział w Dzierżoniowie:

    Bardzo miła i kompetentna obsługa, otrzymałam dużą pomoc w ogarnięciu finansów ze strony Pani Dyrektor Oddziału, ale również ze strony bardzo zaangażowanych pracowników.
    Bardzo dziękuję i polecam.
  • / 2025-07-08 08:31
    Ocena: 3.33 / 5
    Ten bank prowadzi dziwne procedury 06.07.25 zakładam lokatę terminową na 3%. Następnie zdecydowałem się przelać z innego banku dużą kwotę aby założyć kolejne lokaty. I zdziwienie bo już jest 2,5 przelałem z powrotem środki do wcześniejszego banku i co oprocentowanie wróciło do 3%. Jestem klientem od kilkudziesięciu a lat ale czas z tym bankiem skończyć współpracę.
    Zaletyduża ilość wpłatomatów
    Wadynie szanują stałych klientów. Dziwne procedury mające na celu wykiwać klienta.
  • / 2025-07-08 08:31
    Ocena: 3.33 / 5
    Ten bank prowadzi dziwne procedury 06.07.25 zakładam lokatę terminową na 3%. Następnie zdecydowałem się przelać z innego banku dużą kwotę aby założyć kolejne lokaty. I zdziwienie bo już jest 2,5 przelałem z powrotem środki do wcześniejszego banku i co oprocentowanie wróciło do 3%. Jestem klientem od kilkudziesięciu a lat ale czas z tym bankiem skończyć współpracę.
    Zaletyduża ilość wpłatomatów
    Wadynie szanują stałych klientów. Dziwne procedury mające na celu wykiwać klienta.
  • / 2025-06-14 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam
    Wręcz ostrzegam
    Bez komentarza
    Zero pomocy
    ZaletyZero pomocy
    WadyTak jak wyzej
  • / 2025-06-13 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam kartę kredytową w tej instytucji finansowej. Ostatnio dostałem pensję 3 dni później, akurat w tym samym momencie zbliżał się termin minimalnej kwoty na kartę kredytową 100 zł, boże w ciągu tych 3 dni miałem 18 telefonów (oczywiście żadnego nie odebrałem)
    MASAKRA
  • / 2025-06-12 17:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo rzetelna i miła obsługa, ogromna, szybka pomoc w zawiłościach bankowych. Szczegółowe przedstawienie wszelkich opcji, w zrozumiały prosty przekaz w bardzo przyjaznej atmosferze. Ogromnie dziękuję Pani Beacie Banaszak
    ZaletySAME PLUSY !!!!
  • / 2025-06-04 11:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Największa wada - to księgowanie przelewów przychodzących do tego Banku rozpoczyna się dopiero po godzinie 11:00 .Pracownicy odpowiadają , że księgowa przychodzi do pracy o godz. 11:00 ! Przelewasz pieniądze na własne konto i nie masz możliwości skorzystania z nich do godziny !1:00 , a nawet dłużej ! Kuriozum ! W innych bankach tego nie ma .
  • / 2025-06-02 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak już topornego i zacofanego banku wraz z jego obsługą stacjonarną jak i infolinią nie ma chyba nigdzie. Oddział w Poznaniu na Św Marcinie to jakaś porażka.
    infolinia - porażka.
    Wpisane o rok wcześniej niż faktycznie powinno być zakończenie karty bankowej do konta nie spowodowało przesłania karty, nie mówmy już żeby ciągłość w miarę utrzymać ale nawet ponad miesiąc po terminie jej nie ma!! I bank nie poczuwa się do winy...obwiniają o ironio...właściciela karty !! podobno nie mają adresu do wysyłki ale inna korespondencja i karta do konta która się skończyła przyszła pocztą na adres - wiedzieli jaki a teraz nie wiedzą i nawet nie potrafią skontaktować się z klientem. ABSOLUTNIE ODRADZAM BANK i oddział na Św Marcinie w Poznaniu.
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo
  • / 2025-06-01 11:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Trzeba mieć nierówno pod sufitem by w tym banku lokować oszczędności.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • / 2025-05-16 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłem konto osobiste w banku Santander dnia 05.05.2025 r. dziś 15.05. 2025 nie otrzymałem karty bankomatowej.
    Z banku ani be ani me ani kukuryku. Jakiś śmieszny bank czy co ?
  • / 2025-05-07 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 06.05.2025 roku w godzinach 17:20- 17:55 odbyła się rozmowa nagrywana w celu przedstawienia oferty pożyczki hipotecznej. Chciałam uzyskać ogólne informacje na temat oferty cenowej jak również aby doradca hipoteczny udzielił ogólnych informacji na temat pożyczki hipotecznej. Po długim oczekiwaniu na połączenie z doradcą hipotecznym udało się połączyć w godzinach ok 17:40. Natomiast Pan, który połączył się ze mną widocznie bardzo szybko chciał zakończyć rozmowę po uzyskaniu informacji o klasyfikacji działki. Nadmienię ,że nie byłam pewna czy działka jest budowlano przemysłowa czy rolna ponieważ nieruchomość którą posiadam w KW są dwie działki. Chciałam, aby doradca udzielił mi ogólnych informacji o pożyczce. Jednak od razu kierował rozmowę do jej zakończenia pomimo tego, że przekazałam ze warunki zabudowy będziemy posiadać. Jakość prowadzonej rozmowy była na najniższym poziomie.

    Rozumiem, że klasyfikacja działki to ważny element uzyskania pożyczki hipotecznej.
    A czy do przedstawienia warunków cenowych ta informacja jest niezbędna pracownikowi infolinii ?
    Raczej na etapie przedstawienia oferty cenowej nie ma konieczności przekazywania takiej informacji tylko poinformowania o konieczności posiadania na własność działki budowlanej.

    Dzwoniąc na infolinię chciałam uzyskać ogólnych informacji o warunkach cenowych i warunkach ubiegania się o taki kredyt. NIESTETY PAN, Z KTÓRYM ROZMAWIAŁAM NIE PRZEKAZAŁ MI ŻADNEJ INFORMACJI NA TEMAT OFERTY
    Jednym słowem zostałam "spławiona" ponieważ Panu, z którym rozmawiałam nie chciało się w sposób profesjonalny przeprowadzić rozmowy na temat oferty cenowej ponieważ jego czas pracy dobiegał końca takie odniosłam wrażenie.


    ZaletyBRAK
    WadyJAK W OPISIE
strona 1 z 62

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1562
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1032
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 992
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 933
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4823
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4582
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4033
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3119