Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VW Bank direct opinie

Ocena na podstawie 42 opinii

2.58 / 5

  • Prostota obsługi
    2.49
  • Oferta
    2.85
  • Obsługa klienta
    2.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 3 z 3
  • ~youna / 2009-04-28 11:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety, jak poprzednik, mam ogromne zastrzeżenia do procedury zakładania konta i obsługi na infolinii. Już przeszło miesiąc upłynął od wypełnienie formularza na stronie. Mam wreszcie - wydaje się - komplet dokumentów, a do swojego konta dostać się nie mogę. Impertynencja i brak kompetencji, zbywanie klienta, to podstawowe cechy konsultantów, na których zgłoszenie czeka się po 15-20minut! W innych bankach - tu szczególnie muszę wyróżnić DB-24 - obsługa jest szybka, miła i pełna zaangażowania, włącznie z przeniesieniem kontaktu na drogę mailową w celu jak najlepszego obsłużenia klienta. Mam tylko nadzieję, że dalsze użytkowanie konta po pierwszym, już mocno niecierpliwie oczekiwanym logowaniu, nie będzie wymagało kontaktu z aroganckimi paniami konsultantkami.
    Zaletytrudno ocenić nie mając możliwości używania własnego konta; oferta wygląda zachęcająco
    Wadybrak dostępu do bezpłatnej infolinii z komórki, brak kompetentnych konsultantów, a w konsekwencji długie oczekiwanie na konsultanta, długie rozmowy z miernymi efektami, długie otwieranie konta
  • ~stanwawa / 2009-04-14 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakładanie i aktywacja konta w VW Bank direct .
    Czekam na aktywację konta już od 8 dni od momentu gdy kurier zabrał moją podpisana umowę.
    Pani w infolinii stwierdziła ze moja podpisana umowa nie dotarła jeszcze, ale pieniądze mogę wpłacić .
    Ciekawa rozwiązanie problemu ze strony pracownika informacji – konto bez dostępu ze strony klienta ,nie docierające dokumenty?
    Nie narzekałbym, ale nie jest to moje pierwsze konto internetowe, inne banki załatwiły to w okresie 3 dni.
    Zastanawiam się czy dalsze korzystanie będzie na poziomie rejestracji.
    Na razie jestem bardzo rozczarowany
    Moja opinia może poruszy Szanowną Dyrekcję w/w banku do działania w zakresie prawidłowej i skutecznej obsługi .
    I odstraszy potencjalnych klientów którym zależy na szybkim otwarciu i aktywacji konta
    Zaletyszybkie dostarczenie karty płatniczej
    Wadyobsługa w zakresie aktywacji konta
strona 3 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1945
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 902
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 791
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795