Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VW Bank direct opinie

Ocena na podstawie 42 opinii

2.58 / 5

  • Prostota obsługi
    2.49
  • Oferta
    2.85
  • Obsługa klienta
    2.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~Kaniasty / 2024-03-20 14:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziś założyłem konto i lokatę. Fachowa miła obsługa telefoniczna, prostota w zakładaniu produktów, brak dodatkowych opłat, przejrzystość. Polecam
  • ~mietekbw / 2011-10-09 21:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zdziwiony tymi wszystkimi krytycznymi opiniami, ale też założyłem w tym banku.
    Czas pokaże jaki to bank!
    ZaletyKonto otwarte bardzo blyskawicznie
  • ~Seba / 2024-02-05 10:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja jestem bardzo zadowolony z obsługi - pełen profesjonalizm ze strony Pana Filipa Kułakowskiego. Cały proces monitował i szybko reagował. Jeszcze raz bardzo dziękuje za pomoc i polecam Pana Filipa wszystkim :)
    Zaletyrewelacyjna obsługa!!!
    Wadynic
  • ~uber alles / 2015-05-17 14:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam rachunek w tym banku 14 lat oraz rachunki w 4 innych bankach i uważam, że rachunek w tym banku jest najlepszy jaki do tej pory miałem.Rachunek jest dobrze zabezpieczony-hasło+token oraz ustawiane limity. System transakcyjny czytelny, znakomity i pozwala znaleźć każdą potrzebną informację oraz zaplanować transakcje daleko "do przodu". Nie jest kosztowny i nie wyłudza pieniędzy pod byle pozorem. Ma przejrzyste zasady i się ich ściśle trzyma. Nie rozumiem ludzi, którzy mają jakieś zastrzeżenia.
    Zaletyopisane powyżej
    WadyBrak - ale przydało by się 1 udoskonalenie. Szczupłośc miejsca mi na to nie pozwala.
    Minimum 14 lat - BEZPŁATNIE
  • ~Marek / 2016-02-24 10:04
    Ocena: 4.67 / 5
    mam konto od samego powstania VW Banku w Polsce czyli ok 15 lat uwazam ze to dobrz bank mimo oz sa pewne niedogodnosci zwiazane z brakiem oddzialow .
    ZaletyProstota obslugi , niskie oplaty
    WadyBrak odzialow ,
  • ~mirek63 / 2012-04-08 14:29
    Ocena: 4.67 / 5
    10 lat jestem klientem banku. Jest to moj 2 bank. Przeszedłem do vwbanku z BPH gdzie znalazlem sie przez wchloniecie mojego oryginalnego banku PBK . Z VWbankiem nigdy nie bylo zadnych problemow z wyjatkiem dlugotrwalych procedurami zalozenia konta 10 lat temu.
    Korzystam z lokat konta Plus i direct standard sporadycznie z karty debetowej.
    Poniewaz nigdy nie mam potrzeby wyplat z bankomatu ponizej 400zl praktycznie wszystkie bankomaty mam za darmo od 10 lat.
    Oprocz konta w Wbanku mam jeszcze rachunek maklerski w millenium przez to mam bezproblemowa mozliwosc (jezeli mam takie potrzeby) wplat gotowki.
    ZaletyKoszty, niezawodnosc, przejrzyste i stałe "reguły gry"
    WadyZa niskie w stosunku do rynku oprocentowanie lokat
    10
  • ~Sylwia / 2012-08-07 15:44
    Ocena: 4.67 / 5
    Każdy Bank ma swoje plusy i minusy. Czytając wszystkie opinię z niektórymi mogę się zgodzić z innymi jednak nie. Jeżeli ktoś jest wygodny i nie chce mu się czytać przed założeniem rachunku Tabeli Prowizji i Opłat to wychodzą kwiatki, że są jakieś opłaty. Jeżeli chodzi o korzystanie czy nie korzystanie z rachunku to jak widać opłaty są takie same. A przy koncie prywatnym nie ma tych opłat wcale. Konto przy podstawowym korzystaniu bez pomocy konsultantów(przelewy wychodzące przychodzące itd) jest bezpłatne. Faktem jest to, że założenie rachunku może trwać raz dłużej raz krócej ale informację o tym dostaje się przed wysłaniem dokumentów więc to jest plusem, że nikt nie oszukuje, że będą dokumenty za 2 dni i rachunek będzie otwarty.
    Zaletybardzo sympatyczna wyrozumiała i starająca się pomóc obsługa; koszta obsługi, przelewów,
    ok. 9 m-cy
  • ~Facet123 / 2012-02-09 11:00
    Ocena: 4.33 / 5
    w prezencie na urodziny i kartke. Teraz tylko kartka na świeta została. Obsługa telef. bez zarzutu. Przy otwieraniu konta e-direct dokumenty dostałem w czasie przyzwoitym, potem przysłali tokena a teraz karte bankomatową. PINU nie ma jeszcze ale ma dojść osobno. Narazie jest ok, tak na 4.
    ZaletyObsługa telekonsultatów.
    WadyNie wiem jak działa e-direct, ale sie dowiem
    10 lat, zero zł.
  • ~Jorik / 2018-06-10 22:43
    Ocena: 4.33 / 5
    Spółki, które prowadzę mają tak konta od kilkunastu lat. Miałem też konto osobiste, ale niezrozumiała dla mnie polityka banku zmusiła mnie do rezygnacji z niego. To bodaj jedyne istotne dla mnie utrudnienie - błyskawiczne przelewy między kontem firmowym a prywatnym były istotnym plusem (nie mamy kasy - nie rozliczamy się w gotówce, tylko przelewy).

    To jedyny znany mi bank, w którym mała spółko z o.o. może prowadzić konto (a nawet kilka kont) bez opłat. Interfejs ma swoje wady, ale można się przyzwyczaić - szkoda, że bank nie reaguje na sugestie klientów w tym względzie. W swoim czasie korzystaliśmy z lokat ON ale od dawna nie mamy na tyle dużych nadwyżek, żeby się w to bawić, więc nie znam stawek oprocentowania. Kiedyś było konkurencyjne.

    Warto podkreślić dobrą dostępność danych historycznych - po zalogowaniu można od ręki sprawdzić historię nawet za 10 lat wstecz! Do tego są niezłe mechanizmy wyszukiwania danych.

    Z produktów kredytowych nigdy nie korzystamy, więc nawet nie wiem, czy jest taka oferta.

    Podsumowując szybko, sprawnie i ZA DARMO (nawet dla spółki z o.o.).
    ZaletyBrak opłat dla spółek z o.o. Prostota, brak niepotrzebnych udziwnień. wygodny (mimu paru niedociągnięć) interfejs. Dostępna historia operacji. Przyzwoite (kiedyś) oprocentowanie. Kompetentni konsultanci.
    WadyBrak reakcji na sugestie poprawy interfejsu. Brak kont osobistych.
  • pl.j / 2012-08-16 02:58
    Ocena: 4.33 / 5
    Niezly bank. Przejrzyste zasady , brak ukrytych oplat, bardzo dobry interfejs, wygodny token,dostep do kasy we wszystkich bankomatach, zestawienie operacji paierowe gratis, profesjonalna obsluga konsultantow szkoda tylko ze nie ma jej w soboty i niedziele no i w nocy.
    ZaletyPrzejrzyste zasady , brak ukrytych oplat, bardzo dobry interfejs, wygodny token,dostep do kasy we wszystkich bankomatach, zestawienie operacji paierowe gratis,
    WadySlabsza oferta jesli chodzi o oprocentowanie niektorych lokat niz w niektorych innych bankach
    12
  • ~MLB / 2015-01-02 09:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie wiem, czego ludzie oczekują od konta internetowego, ale ja mam konto już od 4 lat i działa bez zarzutu. Nie korzystałam jeszcze z telefonicznej obsługi ponieważ nie było potrzeby, więc na ten temat nie będę się wypowiadać.
    ZaletyToken wymieniają przed czasem, konto czytelne, przelewy szybkie.
    WadyRzadkie ale długie przerwy techniczne (ok. 24h)
    4 lata
  • ~paweł / 2016-04-30 18:20
    Ocena: 4.00 / 5
    po 15 latach z bankiem nadszedł czas rozstania - powodem jest przejście z tokena na system sms! - dziadostwo.
  • ~mattik / 2013-07-28 22:46
    Ocena: 3.67 / 5
    Bardzo fajny bank, każdy wie za co płaci i nawet opłatę za wypłate z bankomatu da się przeboleć bo zawsze wiadomo ile za nią pobiorą.
    Serwis internetowy nie jest zbyt przejrzysty ale da się go opanować Z telefonicznej obsługi klienta chyba tylko raz korzystałem i co było dziwne miła konsultantka która chciała pomóc.
    Karta debetowa najlepiej zaprojektowana graficznie spośród wszystkich kart jakie posidam
    ZaletyJasny cennik usług nigdy nic nie zaskakuje typu nieprzewidziana opłata za coś
    WadyNajwiększą i jedyną wadą moim zdaniem jest token
    Konto posiadam od ok 3 lat
  • ~Monika / 2017-11-01 19:41
    Ocena: 3.67 / 5
    Problem z zalogowaniem od ponad tygodnia. Wpisując identyfikator i hasło takie samo od dwóch lat wyskakuje błąd.
  • ~AnaBanana / 2015-09-24 11:22
    Ocena: 3.00 / 5
    UWAGA!!!! KARTA Z MOZLIWOSCIA PLACENIA PRZEZ INETRNET KOSZTUJE 10 PLN/MC, PODSTAWOA KARTA WYDAWANA DO KONTA E-DIRECT VISA ELEKTRON NIE DAJE MOZLIWOSCI ZAKUPU W INERNECIE.
    konto jest brdzo dobre,bezplatna obsluga przez internet.
    KROTKO CZYNNE CALL-CENTER.
    SLABE OPROCENTOWANIE
    Zaletyczytelne, bezpieczne-token
    WadyUWAGA! KARTA Z MOZLIWOSCIA PLACENIA PRZEZ INETRNET KOSZTUJE 10 PLN/MC
    5LAT
  • ~ditum.org / 2009-05-11 10:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Ja również mam kłopoty z założeniam u nich konta firmowego. Ponad miesiąc temu złozyłem wniosek przez www. Kilka dni czekałem na telefon, potem 2 tygodnie na umowę i papiery. Teraz 3 tydzień czekam na aktywację konta. Dokumenty dostałem niekompletne - brakowało Ustanowienia Pełnomocnictwa i co ciekawe paniusia na Infolinii koniecznie chciał mi wmówić, że to ja zgubiłem ten dokument... żenada. Potem się, że onie czekają na dokumenty rejstracyjne firmy, ale NIKT mnie o tym nie raczył poinformować. Ciągle się zastanawiam czy to bank, któremu można powierzyć swoje pieniądze.
    Zaletybrak opłat za prowadzenie konta
    Wadykoszmarnie długi czas zakładania konta i zupełny brak odpowiedzialności za tenstan
  • ~XYZ / 2013-05-23 18:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Bank ma problemy ze swoim systemem komputerowym. Moja lokata 3-miesięczna mimo ustawionego automatycznego zakończenia była przetrzymywana przez bank po terminie zakończenia lokaty. Dopiero po sprawdzeniu w opcjach lokaty i po interwencji e-mailowej pieniądze z lokaty spłynęły na konto. Oczywiście bank jako datę operacji wstawił termin zakończenia lokaty, a za czas przetrzymywania pieniędzy (nie było ich na koncie) oprocentowania nie policzył. Teraz regularnie robię zrzuty ekranu ze stanem konta, bo obawiam się, że pieniądze mogą przypadkiem zniknąć z konta.
    Zaletynieskomplikowany interfejs obsługi internetowej, przyzwoite oprocentowanie lokat
    Wadyniesprawny system informatyczny, nie gwarantuje bezpieczeństwa ulokowanych pieniędzy, brak możliwości w systemie internetowym modyfikacji PINu karty, zerowe oprocentowanie podstawowego konta
    10 lat
  • ~youna / 2009-04-28 11:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety, jak poprzednik, mam ogromne zastrzeżenia do procedury zakładania konta i obsługi na infolinii. Już przeszło miesiąc upłynął od wypełnienie formularza na stronie. Mam wreszcie - wydaje się - komplet dokumentów, a do swojego konta dostać się nie mogę. Impertynencja i brak kompetencji, zbywanie klienta, to podstawowe cechy konsultantów, na których zgłoszenie czeka się po 15-20minut! W innych bankach - tu szczególnie muszę wyróżnić DB-24 - obsługa jest szybka, miła i pełna zaangażowania, włącznie z przeniesieniem kontaktu na drogę mailową w celu jak najlepszego obsłużenia klienta. Mam tylko nadzieję, że dalsze użytkowanie konta po pierwszym, już mocno niecierpliwie oczekiwanym logowaniu, nie będzie wymagało kontaktu z aroganckimi paniami konsultantkami.
    Zaletytrudno ocenić nie mając możliwości używania własnego konta; oferta wygląda zachęcająco
    Wadybrak dostępu do bezpłatnej infolinii z komórki, brak kompetentnych konsultantów, a w konsekwencji długie oczekiwanie na konsultanta, długie rozmowy z miernymi efektami, długie otwieranie konta
  • ~koison / 2019-10-01 22:19
    Ocena: 2.67 / 5
    niestety po 15 latach korzystania muszę wystawić najniższą możliwą ocenę.
    System logowania to jakiś kiepski żart, a nowy system wydłużył proste operacje o kilkanaście minut.
    Zarządzie VW Bank Dlaczego coś co działało przez 15 lat w ciągu miesiąca zostało tak zniweczone ?
    Zaletybezpłatny
    Wadysystem transakcyjny > 09.2019
  • ~betkos / 2010-08-05 13:26
    Ocena: 2.00 / 5
    zmiany zdecydowanie na gorsze - 2 miesiąc czekam na założenie konta osobistego, 3 dzień nie mam dostępu do konta ponieważ czekam na uruchomienie nowego tokena.Nie ma żadnej oferty dla stałych klientów z dużym saldem. Osoby z obsługi są niegrzeczne, zamierzam zmienić bank.
    jestem klientką od 7 lat
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1945
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 902
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 791
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795