Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3462 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz D. / 2023-01-20 18:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Dramat. Cały dzień na infolinii bo odłączyli przez pomyłkę usługi . Obiecali że je przywrócą i tak człowiek nie może pracować . Padały już deklaracje " obiecuje że w ciągu godziny wszystko będzie działać". 6 godzin dalej nic . Hitem było stwierdzenie że odłączyli usługi bo cofnalem zgodę na przetwarzanie danych marketingowych a jak nie ma zgody to nie ma usług . Transkrypcja trafi do UOKiK i GIODO. Szykujcie sie na zasłużoną karę . Wszystkim , nawet tym którzy będą w przyszłości dymac mi żonę odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyZa mało miejsca by opisać
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Mateusz / 2023-01-20 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC Polska - TO DNO, DRAMAT! NIE POLECAM. Firma jest zakłamana i bierze stronę swoich pracowników przy ewentualnym uwzględnianiu reklamacji, nie weryfikuje dowodów i faktów z źle przeprowadzonej instalacji Internetu...
    W październiku roku 2022 zamówiliśmy Internet z UPC wraz z telewizją internetową. Przyjechał monter, który miał zainstalować ruter. Przewiercając ścianę wwiercił się w rurę kanalizacyjną. Nastąpił wyciek wody. Mam na to dowody w postaci zdjęć i świadków w postaci sąsiadów, którzy schodzili do naszego mieszkania pytając dlaczego nie ma wody, którą monter w piwnicy odciął, aby nie zalewało nam mieszkania. Monter deklarował, że naprawi szkodę i mamy na to dowody w postaci SMS-ów. Wezwani do mieszkania zostali hydraulicy, którzy musili skuć ścianę aby naprawić rurę - na to też mamy dowody w postaci zdjęć. Zareklamowaliśmy tę usługę, bo z własnej kieszeni musiałem naprawić szkodę. Monter, który obiecywał, że to zrobi zablokował nasze numery telefonu i ostatecznie wypiął się na nas.
    Firma UPC nie uwzględniła reklamacji opierając się na rzekomych zeznaniach montera, że nie przewiercił rury kanalizacyjnej. Co jest kłamstwem ze strony montera, bo mamy dowody na to, że przewiercił. Odwołaliśmy się od tej decyzji i złożyliśmy kolejną reklamację. Na co uzyskaliśmy od UPC odp., że rura jest pusta w środku więc nie mogło dojść do wycieku, ale nikt tego nie zweryfikował, nikogo u nas nie było, kto by to sprawdził. Kolejne kłamstwo. Rura nie jest pusta w środku. W jakim celu monter schodziłby do piwnicy podczas montażu Internetu gdyby tak było, po co wzywalibyśmy hydraulików, którzy naprawiali szkodę... UPC obstaje przy swoim, że do przewiercenia rury nie doszło oraz, że rura pusta jest w środku... Skandal i kłamstwo. UPC ze swoim monterem przyczyniło się do tego, że z własnej kieszeni musieliśmy naprawiać szkodę wyrządzoną przez nich podczas montażu Internetu... Nie przyznaje się do swojej winy w tej sprawie i zamyka procedurę reklamacyjną opierając się na (chyba) zeznaniach montera, który montował nam ruter, który bezczelnie kłamie na swoją korzyść.
    Będziemy dalej starać się o rekompensatę z tytułu wyrządzonych szkód inną drogą, bo reklamacja, pomimo licznych i mocnych dowodów na źle przeprowadzoną instalację rutera nie została uwzględniona.
    TYM SAMYM NIE POLECAM NIKOMU UPC. Gdyby ktoś miał pytania, albo był zainteresowany szczegółami z tej sprawy proszę pisać dabrowski.mt@gmail.com
    MiejscowośćOpole
  • ~Buba / 2023-01-18 18:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam internet światłowodowy 4 miesiąc i teraz jest git, ale w 2 miesiącu to tragedia. Godzina 22 i brak neta. Pingi w porządku po 4-5ms download 620 mbps upload 102 mbps.
    https://www.speedtest.net/result/14226800796.png
    ZaletySzybkość
    WadyKonsultanci nie wiedzą o czym mówię jak mówię że mam od nich światłowód a nie kablówke
    MiejscowośćKońskie
  • ~Asia / 2023-01-17 22:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Technik miał pojawić się między 17.00 a 19.00 aby dołożyć modem. Nie pojawił się wcale, dzwoniliśmy kilkukrotnie, mówiono że jest w drodze. Wyłączono nam całkiem dostęp do internetu i telewizji, wychodzi error 1001, ponoć dlatego że usługa jest włączona a modemu brak. Nikt wcześniej nie uprzedził, że zostaniemy pozbawieni dostępu do usług UPC
    ZaletyMili (niektórzy) konsultanci
    WadyBrak kontaktu z technikiem
    MiejscowośćBytom
  • ~Igx / 2023-01-17 15:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety byłam zmuszona do korzystania z usług upc ze względu na brak innego dostawcy internetu w okolic. Standardem był brak internetu, uporczywe telefony reklamowe i pseudopromocje, źle działająca telewizja, którą trzeba było zakupić wraz z internetem... Nie mówię o zupełnym braku odpowiedzi na wszelkie prośby o naprawy. Na sam koniec, po rozwiązaniu umowy, sprawdziłąm, czy router należy odesłać. Po wysiłkach rozmowy z botem dostałam pełną listę urządzeń wymagających zwrotu. NIe było na niej mojego routera. Po ok. miesiący dostałam informację, że za nieterminowy zwrot zostanie naliczone 50 zł. Konsultowałam się też przez czat upc, gdzie twierdzono, że sprzęt jest do zwrotu. Mimo patrzenia prosto na wspomnianą listę, zostałam poinformowana, że takiej listy wcale nie ma i opłata za nieterminowy zwrot może być jak najbardziej naliczona.
    Wadysłąby internet, fatalna obsługa
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Maniek / 2023-01-16 16:57
    Ocena: 2.50 / 5
    Obsługa klienta to totalne dno, nikt nie jest w stanie pomóc i udzielic rzetelnej odpowiedzi. Moja sprawa wylądowała u rzecznika praw Konsumenta. Chodziło o zaksięgowanie nadpłaty, po dwóch tygodniach pisania i dzwonienia okazałao się, że jednak się nie da.
    Wadyobsługa, procedury
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Olaf / 2023-01-15 16:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Internet raz jest, raz nie i tak w kółko. twardy reset urządzenia, chwilowo pomaga, ale nie rozwiązuje problemu - po krótkim czasie jest to samo. Posiadam UPC od wielu lat a teraz zrobiła się tragedia NIE POLECAM.
    Kończę umowę z tym dziadostwem.
    Zaletyobecnie brak zalet
    Wadycały czas zrywa internet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Daniel / 2023-01-13 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie kompetentni pracownicy.Zatrudniają młodych aroganckich nie zadowolonych z pracy.Firma jakby staczała się na dno .Bez klienta nie istniejecie.Macie słabego zarządzającego .Przede wszystkim liczy się klient bo was utrzymujemy!!
    MiejscowośćWarszaws
  • ~Agnieszka / 2023-01-13 22:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Częste awarie dekoderów ,za przyjazd technika wina po stronie upc 50zł.
    Dwa razy czekałam na technika ,skłamał że nie było nikogo w domu.
    Na infolini ludzie niekompetentni bezcszacunku dla klienta
    WadyBrak kontaktu email
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Prokiler / 2023-01-13 01:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia cały czas ping powyżej 1000 to jak w mikrofalówce nie polecam
    WadyWszystko źle
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Filip123 / 2023-01-12 13:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Zrobili pakiet internet+telewizja . Na moje pytanie o sam internet stwierdzili tylko , że teraz już nie można. Czyli masz płacić za usługę , z której nie korzystasz. Nie korzystam z tv i nie chcę się tłumaczyć kontrolerowi z poczty, że to coś narzucone przez UPC. Dobrze, że nie pracują w cukierni bo wtedy by sprzedawali ciastka i marchewki w pakiecie. Chora firma, nie polecam.
    Zaletypewnie jakieś są
    Wadyarogancja dostawcy
    MiejscowośćWrocław
  • ~Sceptyk / 2023-01-12 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wybrałem tylko dlatego, że byli jedynnymi w budynku. I TO BYŁ BŁĄD. Trzeba było wziąć LTE/4G na jakiejś karcie SIM. Dużo mniej nerwów by było. W UPC nic nie jest przyjazne klientowi, a jakość samego neta nie porywa.
    Zaletybrak
    Wadysłaba jakość połączenia, tragiczna obsługa klienta, oferta na stronie www nie zgadza się z tym, co jest w rzeczywistości...
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~German / 2023-01-11 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze coś wydarza. Słaba prędkość. Słaby zasięg routera. Drogo.
    Najgorszy internet z jakiego korzystałem.
    Cena/jakość najgorsza.

    Nie polecam.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Rafa / 2023-01-11 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe przerwy w działaniu internetu, nie da się pracowac zdalnie
    WadyPrzerwy w działaniu internetu
  • ~klientka / 2023-01-10 15:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Totalna porażka. Klienta mają za nic.Obsługa klienta nawet nie zasługuje na 1 gwiazdkę.Arogancja.Przychodzi technik, wszystko rozprogramuje i idzie. Nikogo z UPC to nie interesuje. Kliencie radż sobie sam. Widocznie nie potrafi! Reklamacje żadne, podkreślam żadne nie są uznawane. Zawsze UPC ma rację wg nich. Nigdy więcej UPC! Odradzam stanowczo. Pracownicy powinni zostać wysłani na szkoenie. Owszem zdarzaja się niekiedy osoby konpetentne, ale raczej pracują tam aroganckie.
    Zaletyzalet nie ma
    WadyArogancja pracowników, niekompetencja. Nie szanują długoletnich klientów. Pracownik UPC popsuje, a UPC nie poczuwa się do naprawy. Jeden wielki SKANDAL
    MiejscowośćGdynia
  • ~malmin / 2023-01-10 10:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Po zmianie modemu na ten najnowszy istna tragedia.WiFi porażka i głupie gadanie ,że prędkość dobra jest na kablu.Dziwne ,że jak technik przychodzi to pirewszy pomiar ok a kolejne już nie ale dla nich liczy się ,że raz prędkość pokazało na kablu dobrze a wifi ich nie interesuje jak działa. Brak telefonu stacjonarnego od momentu przejścia na nowy modem. Ciągłe telefony do obsługi klienta i słyszę,że pracują nad tym /od ponad miesiąca/. Teraz zaproponowano mi zmianę modemu na inny model i podobno telefon stacjonarny wróci jak za dotknięciem czarodziejskiej różczki a i prędkość neta/ u mnie 1000mb / ma być obsługiwana. Na moim laptopie max na kablu było 600 a już przez wifi w granicach 100 i mniej . No zobaczymy jakie cuda będą się działy po wymianie. Mam pytanie ,czy można zerwać z nimi umowę jeśli mam umowę do 2024 a dwie usługi z 3 nie spełniają warunków czyli telefonu stacjonarnego nie ma praktycznie bo ja nie mogę dzwonić ,a tylko do mnie można się dodzwonić i internet jest jaki jest czyli u techników ok a u mnie tylko na modemie chyba dobrze czasami na kablu zależy od nie wiem czego a wifi tragedia.
    ZaletyJedynie telewizja działa ok
    WadyInternet tragedia, telefon stacjonarny nie działa
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Piotr / 2023-01-05 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem: dramat!!! Podejście do klienta poniżej zera. Podpisujac umowę przeczytajcie wszystko, nawet to co jest napisane drobnym druczkiem, bo może się nagle okazać, ze warunki umowy są inne niż te, które podpisaliście, i kwota do zapłaty nagle rośnie. Nikt nie potrafi wyjaśnić dlaczego, a w odpowiedzi na reklamacje jest tylko: bla bla bla. Nigdy więcej!!!! Ani UPC, ani Play.
    ZaletyZadne
    WadyWszystko
    MiejscowośćKraków
  • ~Staszek / 2023-01-05 12:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Umowa reklamowana jako umowa na czas określony, zawarta z myślą korzystania z internetu przez rok. W regulaminie jest zapis o tym, że ulega automatycznemu przedłużeniu na czas nieokreślony jeśli nie złoży się rezygnacji przynajmniej 7dni przed końcem umowy. Niestety okazuje się, że tak naprawdę jest to umowa na czas nieokreślony, a jedynie cena usługi jest gwarantowana przez podany termin. Totalny bezsens, więc w momencie rezygnacji z usługi obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia liczony od ostatniego dnia okresu rozliczeniowego. W moim przypadku oznacza to opłatę za ponad 1,5 miesiąca usług z których nie potrzebuję, a co najważniejsze nie mam nawet jak skorzystać. O czym zresztą UPC zostało poinformowane przy podpisywaniu umowy gdy wymagali dokumentów potwierdzających prawa do lokalu.

    Dodatkowo sama usługa jest kiepska, internet bardzo często przerywa, na kilka sekund, czasem na minutę, co powoduje rozłączenie usług potrzebujących stałe połączenie.

    Generalnie nie polecam tego dostawcy
    MiejscowośćKraków
  • ~Łukasz / 2023-01-04 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zgonie abonament chciałem (według informacji na stronie) zachować ciągłość świadczenia usług i kontynuować umowę lub podpisać nową jednak przy zachowaniu tej samej oferty i sprzętów. Czy według UPC ciągłość świadczenia usług polega na nagłym wyłączeniu usługi i poinformowaniu mnie o tym listem? Jak tak to gratuluję bo właśnie straciliście klienta. Nikt się ze mną nie skontaktował aby ustalić szczegóły i warunki nowej umowy tylko z dnia na dzień została mi wyłączona usługa. Kontakt ze mną był o tyle istotny że ja mieszkam w Łodzi a miejsce świadczenia usług to Zakopane. Nie ma mnie na miejscu, tym samym nie mam możliwości podpisania nowej umowy. Wyłączając usługę pozbawiliście również moich klientów telewizji ponieważ mieszkanie jest w najmie krótkoterminowym.
    Wystarczyło wykazać się odrobiną jakiegokolwiek myślenia i chociażby skontaktować się ze mną telefonicznie (numer podałem wraz z aktem zgonu) ale widzę że osobom w dziale cesji nie zależy na utrzymaniu klientów. Bardzo Wam dziękuję, podjęliście decyzję za mnie, od stycznia będę korzystał z naziemnej tv cyfrowej.
    Zwróćcie jeszcze uwagę na to że na stronie wprowadzacie klienta w błąd ponieważ to zachowanie w żaden sposób nie zawiera w sobie znamion ciągłości usług.
    https://pytania.upc.pl/?q=zgon

    Zaletybrak
    Wadybeznadziejna obsługa klienta, nikomu nie zależy na utrzymaniu klienta.
    MiejscowośćZakopane
  • ~Napik / 2023-01-04 11:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Dopóki posiadałem umowę na czas okreslojy nie miałem problemów z internetem, z momentem kiedy moja umowa przeszła na czas nieokreślony i zaproponowali mi dużo gorsza ofertę od aktualnej(nawet na warunkach czasu nieokreślonego) to zaczęły się dziać problemy z internetem i kablówka, zgłosiłem, były próby podjęte naprawy przez serwis telefoniczny, niestety nie pomagało to nic, następnie został wezwany serwisant, on wymienił wyłącznie router i tyle, nawet nie poczekał sprawdzić czy działa już, po prostu sobie wyszedł zostawiajac to wszystko, internet niestety w ogóle zdechł No i dostałem informacje, ze niestety najbliższy wolny termin serwisanta to 2 tyg, pogodziłem się z tym , jako ze miałem jeszcze u nich internet w telefonie tak z niego dalej pracowałem, niestety internet szybko się skończył, zadzwoniłem na infolinie z prośba o jednorazowe doładowanie internetu, oczywiście za dopłata, Pani mi odmowila tego, stwierdzając ze nie przysługuje mi taka pomoc. Po czym, zaczęła mnie zachęcać bym przedłużył umowę, to są jaja jak berety i nie szanowanie klienta, który jest od wielu lat z nimi, No cóż… zacząłem się rozglądać na nowym dostawca internetu, telewizji i 5 abonamentów na telefonów, skoro nawet nie potrafią własnemu klientowi pomoc.
    MiejscowośćSzczecin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4143
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2438
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1944
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179