Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3462 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~George Floyd / 2023-02-05 03:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Żart a nie provider. Pisze z mobilnego bo Mongoły z UPC nie potrafią zapewnić ciagnloscii usług
    ZaletyBrak
    WadyLiczne
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Klient / 2023-02-04 22:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Dno totalne ,jak polski rząd !!! Nikt wam tyle nie da co oni są wstanie na obiecywać !!! Obsługa klienta poracha .Gdyby troszczyli się o wasze plony w przydomowym ogródku .... mielibyście kompostownik ale tylko na papierze !!!!
    ZaletyAbsoluty brak zalet
    WadyWyłączenie wady, w dzisiejszych czasach to prehistoryczne działanie w każdym aspekcie
    MiejscowośćGDYNIA
  • ~Andrzej / 2023-02-03 14:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie da się nawet dodzwonić do konsultanta tylko rozmowa jest z botem który nie pomaga w rozwiązaniu problemu
  • ~zez / 2023-02-03 14:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Od dwóch dni staram sie dodzwonić do punktu w Opolu , potwierdzając problem z telefonem stacjonarnym informując o tym w poczcie głosowej . Cami dniami telefon punktu jest niedostepny.
  • ~Marta / 2023-02-03 11:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Dział obsługi klienta to porażka. Telekonsultanci są totalnie niekompetentni. Każdy mówi co innego, zaprzeczają sobie nawzajem, nie dotrzymują słowa. Chyba nie są zupełnie szkoleni. Zapisujcie nazwiska osób, z którymi rozmawiacie i nie wierzcie, że zrobią to co obiecują zrobić. Zmarnowane 8 godzin przez dwa miesiące na konsultacje.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćKraków
  • ~Krzysztof / 2023-01-31 19:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma tragedia, nie polecam, kontakt tragedia łączom z kimś po czym czeka się 40min i nic,internet przerywa połączenie, przy pracy zdalnej to ogromny kłopot przerwanie na jedną sekundę wywala z VPN. Umowa była wypowiedziana i miał być internet do końca miesiąca a wyłączyli wcześniej,nie mogłem pracować z domu musiałem brać wolne.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćLegnica
  • ~Stały klient / 2023-01-31 16:49
    Ocena: 4.00 / 5
    Jakosc bardzo dobra, ale obsługa za bez mała prawie 30 lat płacenia i żadnej zaległości ,wiarygodność klienta...wszystko na nic... Żal aż muszę się tym podzielić.. nie ma dla mnie lepszych usług, muszę płacić więcej niż ktoś nowy, mało wiarygodny, może przestanie płacić, może zrobi dług.. poprostu polityka firmy dla dobrych sprawdzonych klientów jest żenująca...ale niestety takie czasy mamy...wszystko piękne na reklamie;(((( a możliwości kontaktu z kimś wyżej niż obsługa nie możliwa...trzeba pisać czyli tyle samo czasu co wypowiedzenie umowy i stanie się nowym klientem...
    ZaletyNiezawodnosc
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćGdańsk
  • ~pavel / 2023-01-28 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet.1 minuta działa, 10 minut nie działa. Nie polecam !!!
  • ~Gucio / 2023-01-28 18:14
    Ocena: 4.50 / 5
    A ja jestem zadowolony. Parametry trzyma, awarii nie ma. Problemem raczej jest stosunek do frajera czyli klienta. Telefony z atrakcyjną promocją polegającą na dopłaceniu kasy i podniesieniu prędkości to jakaś porażka. A kiedy chciałem dodatkową kartę ci do telewizora to zaproponowano mi wizytę i instalatora. Był szczyty pandemii a oni mi pchają faceta, który ma mi włożyć kartę do gniazdka w telewizorze ????. Oczywiście odpłatnie.
    ZaletyW zasadzie bezawaryjnie.
    WadyBrak promocji (prawdziwych) dla wieloletnich klientów.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Jar46 / 2023-01-27 18:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam.Wprowadzili na rynek Horizon który jest niedopracowany.Jestem klientem od kilkunastu lat ale juz moja cierpliwość się wyczerpuje.Co najmniej raz w tygodniu Horizon wymaga resetu ponieważ nie reaguje na pilota.Nie wiem kto jest odpowiedzialny,kogo zatrudniają do opisu filmów i programow.Opis jest inny niż emitowany film.W programie Zaproszenie w opisie jest,że będzie dotyczył Lublina,a program jest o Lubinie.Zdarza się,że zaprogramowane filmy do nagrywania nie nagrywają się i wyświetla się info że sie nie powiodło.Żenada
    Zaletydziala
    Wadycena i funkcjonowanie Horizonu
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~JD / 2023-01-27 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest kpina z ludzi. Zamawiałam w grudniu. Termin przekładany już kilka razy. Wczoraj na 30 stycznia a dziś 6 luty! Pani nie poda nr tel do osoby decyzyjnej bo RODO, hehe.(Przecież nie nalegałam na prywatny numer). Nie zamawiajcie!
  • ~Irena / 2023-01-27 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam problem z internetem, niestety automat blokował mi kontakt z konsultantem. 3 razy się łączyłam i wciąż bylam blokowana przez automat który sprawdzał mój problem i po dłuższej dyskusji na końcu mnie przełaczł do konsultanta i na tym kończył się kontakt. Przy kolejnym telefonie było zapytanie, czy dzwonie z tym samym problemem i na odpowiedź,,tak,, znów zaczynała się ta sama procedura i automat nie chciał mnie przełaczyc do konsultanta tylko tracilam czas na ponowne sprawdzenie od początku tego samego. Masakra!! Czy nie można tak ustawić automatu, że jeśli już dzwonie kolejny raz z tym samym problemem to nie można automatycznie przelanczac do konsultanta.Dlaczego na siłę jesteśmy zmuszani na ponowne dyskusje z automatem i tracimy tylko czas.
    WadyAutomat przy pierwszym kontakcie, powinien być inaczej ustawiony, powinno nam się pozwolić na kontakt z konsultantem
    MiejscowośćGdynia
  • ~Mojnick / 2023-01-27 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Panowie zainstalowali router w kotłowni z dala od części tzw domowej. Na moje obawy że nie będzie zasięgu stwierdzili że tak było że starymi routerami a teraz to są takie nowoczesne że hoho.
    Finalnie internet mi działa w kotłowni. Czyli muszę telewizor z salonu, drugi z sypialni przenieść do kotłowni żeby pooglądać netflixa. No i jeszcze drukarkę pasowałoby przenieść bo nic nie działa. Podumowujac mam najdroższy dostępny u nich pakiet, z którego nie mogę korzystać.
    Na infolinii (godzinę po montażu) stwierdzili że za zmianę umieszczenia routera muszę zapłacić a i tak nie wiadomo kiedy przyjadą
    ZaletyŁadny, biały router
    WadyBrak internetu za który place 89 zł miesięcznie
  • ~bfbfg / 2023-01-26 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Cóż mogę napsiać, awarie, nie można się dodzwonić do działu technicznego, jak już to robią z Ciebie debila, miesiącami się dopraszasz o to by by coś naprawili.

    I jeszcze próbują wciskać kolejne usługi, polecam uciekać, nawet jak nie ma światłowodu są jeszcze radiówki i na kartę sim.
    Zaletyczytaj niżej
    WadyJedna wada - brak zalet
  • ~Mirek / 2023-01-26 12:33
    Ocena: 3.00 / 5
    24 stycznia o godzinie 10:24 zadzwoniła do mnie pani z informacją o promocjach. Swoim tonem głosu i prowadzeniem rozmowy, dała mi do zrozumienia, że robi łaskę przekazując mi te informacje a ja powinienem być jej wdzięczny, że łaskawie do mnie zadzwoniła i zaszczyciła mnie swoją rozmową. Ponieważ coś robiłem, nastawiłem telefon na głośnomówiący i odłożyłem go nieco dalej. W domu grała muzyka i automatycznie zacząłem głośniej mówić.
    W pewnym momencie pani stwierdziła, że nie podoba się jej ton mojego głosu.
    Zaznaczam, że odzywałem się w sposób kulturalny, grzeczny i nie wulgarny. Zaczęła mi przerywać, nie pozwoliła dokończyć mi swojej wypowiedzi i odniosłem wrażenie, że łaskawa pani jest obrażona.
    Nie wiem co powiedziała w dalszej części rozmowy, ponieważ mówiła cały czas razem ze mną. W pewnym momencie zakończyła rozmowę, rozłączając się.
    Dała odczuć swoje niezadowolenie, jak i to, że pani ma muchy w nosie i nieasertywne nastawienie do powierzonych jej zadań, a ja powinienem jej przytakiwać i być wdzięczny za to, że zadzwoniła do mnie i chce ze mną łaskawie rozmawiać, a ja w swej arogancji mówię do pani podniesionym głosem, może, ale na pewno grzecznie.
    „Księżna pani” się obraża, kończy rozmowę, czuje się niedoceniona, nie dowartościowana a może i to, że nie powinna dzisiaj przychodzić do pracy, bo we wtorek jej się żle pracuje i może powinna być w domu, bo ją głowa boli albo ma zły humor.
    Myślę, że tacy ludzie przewartościowani swoim ego, nie powinni rozmawiać z klientami, psują tym wizerunek firmy.

    W trudnych warunkach pandemii i w ogóle finansów klientów, konsultanci powinni stwarzać pozytywny obraz firmy którą reprezentują. A w tym wypadku jest to absolutnie nieżyczliwa twarz którą ja jako klient widzę, a którą reprezentuje pani konsultantka.
    Bardzo przepraszam, że naruszyłem spokój osobisty owej pani i może zachwiałem jej pewność siebie dzisiejszego dnia, a może ta pani powinna zmienić pracę.
    Z poważaniem
    Mirek Wojciechowski.
    A najbardziej to jest mi przykro, że nie dowiedziałem się, jaką to bardzo ciekawą propozycję o promocji ma pani dla mnie. Już się dowiedziałem. Propozycja dotyczyła zwiększenia abonamentu około 30 zł i nieco zwiększenia prędkości. Czyli chodziło o kasę wyciągniętą od klienta.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nala / 2023-01-25 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najorsza firma. Pokuszę się o napisanie, że są złodziejami. Po rozwiązaniu umowy naliczyli mi pakiety startowe i pakiet start na telefon gdzie nie korzystałam nigdy u nich z usługi na telefon. co kilka miesiecy doliczaja sobie pakiety.
    Zaletybrak
    WadyKażda moznliwa
  • ~UPChuinia / 2023-01-21 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Постоянно виснет и пропадает. Играть в онлайн игры просто невозможно!
  • ~Zniesmaczona / 2023-01-20 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie Łukaszu,rozbawił mnie Pan swoim komentarzem,ale w pełni potwierdzam to co Pan napisał,bo mnie też dzis przy przedłużeniu umowy konsultantka UPC wyczytywała jakieś formułki,a gdy powiedzialam,że w dzisiejszych czasach strach jest wyrażanie zgod na przetwarzanie danych,to ta stwierdziła,że jeżeli nie wyrażę zgody,to umowa nie będzie mogła być przedłużona,to chore,handlują danymi i tyle.Nasuwa się pytanie,po co te pytania,skoro i tak musi być jedna odpowiedź.
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Zniesmaczona / 2023-01-20 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałabym jeszcze uzupełnić moją opinię o to,ze ciekawe co by było gdybym miała ruther ustawiony daleko od TV?Otóż byłoby to,że w dalszym ciągu nie miałabym połączenia z internetem,bo kable UPC posiada tylko w jednym rozmiarze,krótkie
    .taka uzyskałam informację od montera.Zreszta dla pełnego obrazu,to dopiero po chyba 2,czy 3 wizycie połączył mi te 2 urządzenia kablem.Oddali mi jakieś małe pieniądze za te moje niedogodności,ale ile razy tam dzwonilam,to już nie zliczę.Ta cała sytuacja była jakaś groteskowa .
    ZaletyBrak
    WadyBardzo wiele
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Zniesmaczona / 2023-01-20 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam od nich od dawna pakiet internet plus TV,jakiś czas było ok,choć w umowie wciśnięto mi telefon stacjonarny,którego wcale nie potrzebowałam,ale usłyszałam,że bez tego telefonu pakiet będzie o wiele droższy,a po upływie terminu umowy,nowa będzie można zawierać juz beż tego telefonu.Rzeczywistosc okazała się inna,i mialam duze problemy z pozbyciem się tego telefonu z pakietu...po prostu horror.Net tez sie rwał,ale technik niby niczego nie stwierdzał.Wpierw mialam czarny ruter,a później wymieniono mi na biały i dopiero wtedy zaczal się prawdziwy Meksyk,w końcu jakoś to poprawiono,ale od momentu gdy UPC przejął play,znowu zaczęły się problemy głównie z netem.Mimo to,że od dawna mam internet bezprzewodowy,to wcislano mi,że oni jedynie przez kabel zapewniają prawidłowe usługi,to niedorzeczne stwierdzenie,ciągle nie było połączenia internetowego między rutherem,a tv,wiec nie mogłam oglądać np netflixa,wydzwanialam do upc,a tam twierdzili,że netflix nie ma nic wspólnego z internetem,to śmiechu warte stwierdzenie.W końcu przyjechał monter i podłączył mi kabelem ruter z tv,i dopiero wtedy zaczęło działać poprawnie...ale wcześniej z 5 miesięcy się uzeralam z nimi.Z WiFi mam problem do tej pory,bardzo często nie działa,rwie,a niedawno i dziś po raz drugi internet w ogóle zniknął mi w telefonie,a gdy zadzwonilam do upc,to konsultant był opryskliwy,stwierdził,że zrobi twardy reset i po 15 minutach ma zadziałać, wkurzyłam się bardzo,a ten jeszcze na koniec pyta,czy może mi zaproponować zmiany w umowie z internetem,no,normalnie mnie zatkało...a z przedłużeniem umowy,to totalna masakra,każdy mowi co innego.W sumie,to mogłabym zmienić operatora,tylko nie chce mi się znów handryczyc z następnym,bo pewnie byłoby podobnie...no i UPC ma taką usługę w pakiecie,że można w ciągu tygodnia,oglądać powtórnie programy,a to mi pasuje,choć ostatnio tez sie trochę tu pozmieniało,bo np można obejrzeć niektóre programy powtórnie,ale tylko w czasie trwania tzw emisji na żywo.Reasumujac,tylko z tego jestem zadowolona,choć nie do końca.
    ZaletyJw
    WadyPsujący się sprzęt,brak rzetelnej informacji,przerwy w dostawie internetu,przerwy w wfi
    MiejscowośćWroclaw
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3758
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2799
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179